česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  1467  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa..20      IP: uživatel8048    
zdarec hosi mate nekdo skusenosti s prevodovkou co se tu prodava a jeste s bronzovymi pouzdry na pionyra chci si ji totiz koupit tak se ptam jestli to neco vydrzi dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam pouzdra, po úpravě neco vyrdží ALE ZDALEKA NE JAKO TY STARÝ
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jak je to s vnějším průměrem podkovy já naměřil šuplerou 103mm ale na netu je psáno 101 mm jak to je ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
102 pro napružení........
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
101 když ji chceš zakolíkovat... já ji mám 102 a stčí jí tam jen napružit a nasunout.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale z čeho mám udělat těsnění po domácku vyrobený ale aby to vydželo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Nej těsnění je koupit si v mototechně originál nové a je klid
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Já mam elého fichtla zatěsněného LUKOPRENEM.....to je podle mě nej. těsnění_=)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
no ja jsem pouzival takovou tenkou kuzi (z rukavic :-D ) ale to jen tak na karbec no...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
Na těsnění je podle mě nej klingerit
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni delam ze ctvrtky tesni to OK , ale je to spis na karbec nebo neco takoviho jinak je dobrej ten papir na tesneni ted si nevzpomenu jak se jmenuje
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
čus draku ja sem to udělal dycky ze čtvrtky a bylo to v poho.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: otaznik no.1      IP: uživatel7935    
Ahoj draci nevíte jestli bude sesa předělávat i pokec na sesa-moto http://www.sesa-moto.cz/pokec/ dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem ani nevedel ze tam neco takovyho je :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8047    
Čau nevíte někdo co je za typ ta motorka co jí tlačil kolem toho dědka dík. http://www.youtube.com/watch?v=czcwMKBU3Yk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau taťka měl zamlada Mz TS 150. Měla výkon cca 12 koní a byl to 4 kvalt. Prý lítala hodně dobře 110 nebyl problém. Těch typů Ts bylo hodně typů od 125-300 ccm. A pak přišli ETZ 125 cca 10 koní pak 150 12 koní, 250 ta jich měla necelých 21 a pak ETZ 300. Ty se u nás skoro nevidí. Ty mají výkon jako naše 350 23 koní. Byly vybaveny 5 kvaltem. Jsou to dobrý a spolehlivý stroje. Ty ETZ mají ale otevřený rám. Sice prý mají dobrou tuhost, ale já bych tomu zase tak nevěřil. Každopádně vypadají a jezdí dobře. Hlavně jsou lehší než třeba naše 350.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jako ona je asi dost živá s tema 15 Kw to je skoro jako naše 350
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jako ona je asi dost živá s tema 15 Kw to je skoro jako naše 350
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
jj je to MZ ETZ 251
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta MZ bude nejspis MZ ETZ 251 nebo ETZ 150 ale spis ta 251
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám otázku! Jawy znám dobře :-) ale ty němci mi moc neříkaj tak se chci zeptat co to je za tu MZ jako obsah má tam pěknej odpich :-) díky moc
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
JAWA 250 kejvacky nechapu jak to muzes neznat???
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
klasicka 250
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,čím to je? jezdil jsem na olej M2T a měl jsem krásné cihlové svíčky pokaždé co sem je vydělal.Ted sem si koupil novej agip mix 2T a svíčky černé a tkové mokré.Ale dkyš na ní projedu hadrem malinko tak už má normal barvu.Jinak fichtl jezdí nádherně...ale štvě mě ta černá svíce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 6:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando: to znamená at dám destičku na první zářez ze zhora že?ted je na druhým
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 6:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
se snizenym mnozstvim oleje se zmeni bohatost smesi......dej jehlu níž.......
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík všem,a doufám že to tu neplechu dělat nebude...to by mě zabilo
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kdbyb nasával olej tak by kouřil jak... a tolik by nejel, jestli to nebude dělat neplechu tak bych se o to nezajímal...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
furt lepsi kdyz je cerná nez aby byla bíla :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jehla na druhým zážeru ze zhora
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dávám 1:50 a docela to hulí,ale kurevsky to zas ne :-D...ale jede fakt super
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak by ti to ťahalo olej z prevodovký tak by si to poznál podľa kurevského hustého dymu z vyfuka nemáš zbytočne bohatú zmes skus sa pohrať s ihlou alebo nedavas toho agipu príliš veľa?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tk to je divný....na obalu je napsaný že je to minerál API TC...za 150 Kč ....sem si myslel jak to bude všechno lepší a nic...jen doufám že mi to nenasává olej z převodovky :-(
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to je divny asi ten olej je naprd skus este to M2t abys zjistil ze je to opravdu tim pokud jo tak prejdi na jinej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz proč se mi dusí fichtl když je studenej tak se nedusí je vpoho ale jak se zahřeje tak se to dusí, filtr tam mám novej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Toto mě dělalo taktéž... Jenže předstih,hladina a siměs,všechno bylo parádně seřízené a nakonec jsem zjistil že je uštíplý kousek pístu přesně na straně sacího kanálku takže místo toho aby ten píst zavřel tak sál furt a tím se to uchlastávalo. Dal jsem nový píst a jede to jak pila
 
 
Datum: 16. prosince 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus dat niz jehlu snad to pomuze asi se ti to uchlastava
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to dusilo víc ale s tím novým se to dusí míň a svíčka má černou barvu jak saze z kotla
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to delalo i stim starym filtrem?? podivej se nasvicku a reknimi jakou ma barvu?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale mám karbec z jawa 555, 550 nevím a když sem ho tam dneska dal tak v poho benzín teče ale jde strašně do otáček, ? i když pustím normal plyn ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
uz se dotoho radeji nepletu nevim jak je to presne u pareza musel bych to videt
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel8016    
Já to řešil taky. Otáčky byly obrovský jen na horkýmn motoru. Tak jsem ze čtvrtky vyrobil nové těsnění kolem plovákovky(původní se mi rozpadlo v ruce), karburátor srovnal do vodorovna a dal svíci n19 a jehlu na druhý zářez a už je to celkem dobrý. Ale stejně bych tomu ještě ubral otáčky.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Ondragam, postul ? a když to takhle de dobře že se to dobře zvedá ? tak v čom to teda ještě může bejt ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragam: pak je to v pořádku a chyba je jinde
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znamená, že se šoupátko zvedne až poté, co o kousek pootočíš s rukojetí, prostě má malý chod naprázdno. :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odšroubuj ten filtr a podívej se do toho karburátoru a podívej se kde je to šoupátko.musí být úplně dole.a ještě potahni za bovden od plynu a sleduj kdy se pohne to šoupě.měla by tam být vůle
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul-zkus to na něj jinak- ozve se nějaký zvuk, když prudce vrátíš plyn a máš vyplý motor(pokud to má OK, tak by to šoupátko mělo narazit na dno emulzní trubice)?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to šoupátko dole ůplně??!!
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale a ten volnoběh ? jak to nastavím aby to nemělo takový otáčky mám to dát uplně noharu na ten zářez nebo dolu ? co je lepsí
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnoběh je běh naprázdno.jsou to skoro nejnižší otáčky aby se motor udržel sám v chodu.u 555 je daný drážkou v šoupátku z fabriky
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
co to je ten volnoběh ? a kde to je ? a jak se to dá nastavit aby to bylo good?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě proto se podívej na to šoupě
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale volnobeh se nastavovat neda! jenom vule lanka!
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bys kupoval.najdi papír a stříhej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: vehytl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas moc velkej volnobeh to ti to delá
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Fikus : hale tak teď sem koukal a ono je to těsnění celí zničení teď se mi rozpadlo v ruce tak zejtra koupim nove a melo by to byt ok ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
šoupátko je dole ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
demontuj vzduchový filtr a podívej se jestli je šoupátko úplně dole
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš nové lanko na plyn z krámku?jestli jo tak je dlouhý bovden neboli krátké lanko.už 2 lanka jsem musel krátit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jednou jsem viděl na konci kolínka a v karbecu namatlaný nějaký červený tmel, tak jsem se zeptal, jestli se tam přecijen něco nedávalo. Fikusi, to bylo nějaký nedorozumění, u pařeza je stahovací na objímku ke kolínku.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na karbecu 2914hz jsou jenom 2 tesneni a sice : tesneni plovakove komory a tesneni sroubu trysky.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikusi mas to spatne, u karbecu 550/555 (jikov 2912 a 2914hz) neni stejny kolinko jako na pozdejsich fichtlech, tim padem princip pridelavani karbecu ke kolinku!!! to nasunes karbec na takovy hrdlo a potom pritahnes na karbci sroubek aby se zmensil prumer ty diry karbcu tim padem aby drzel na dom hrdlu! takze zadny tesneni. pletes si to s pio 05,20,21,23.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ondragam nedelej si zeme prdel jo udelejto kdyz myslis ze ti to knecemu poslouzi
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže mám ustřihnou kus čtvrtky, natřít vazelínou a namotat kolem kolínka a pak nasadit karbec?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mezi kolinkem a tim vrskem tam je jinak by to taky naavalo fales vzduch ale nemozna tolik u babety jsem ho nemel a jezdiloto dobre jenze tam do bylo dobre zbrouseny tak to ksobe pasovalo suprove ale stejne jsem ho tam dal
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak utahujete ty šrouby? Já vždycky u těhle karbeců servu závit(třeba u péraka je protizávit přímo v té přírubě a já ji zlikvidoval). A je 555 nějaký těsnění u toho kolínka?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na krivo :-D dej ho jak ma bejjt nechapu proc by tam nesel?? to je divny myslim ze ti to na 90% saje falesnej vzduch!!!§§
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale a může to dělat že ten karbec je trochu nakřivo ? jako do boku ? ptž když to mám rovně tak mi to tam vadí ? ale to asi ne ? vit to bude asi to fal. vzdcuh ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nevisi ti lanko?? jinak pokud to nasava fales vzduch tak to de dootacek ale nema vykon, sundej karbec a podivej se jestli to tesneni neni mokry a pokd jo tak dej jiny melo by to tesnit bezproblemu ale nekdy to proste netesni tak davam 2 matky dotahnu jednu na kazdy strane lechce a pak druhou pak je obe najednou este utahnu tak abych je nestrhnul
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
benz. to nebude prostě když to nakopnu tak pridam plyn a potom, ale ani ho nemusím přidávat hned to de samo do otáček prostě že so to pořád točí kolo ? pls poraďtě aby to šlo normal když přidám plyn tak to pojede a ne takhle
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
jo ? a jak sto teda udělal aby ti to těsnilo dobře ? a to taky může dělat todle ? že tam de vzduch ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a neblbne ti to nak ze by nechtel drzet volnobech v nissich otackach?? a jestli je hodne cihlova svicka tak ti tam de malo benzinu to je taky mozn
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mezi valcem a karbecem!! a to stim lankem asi nebude ono. Obcas to nechce tesnit potvora a nejhorsi je ze pokazdy se to chova jinak pri nasazovani ho vzdycky mazni s obou stran vazelinou pak postupne dotahuj oba sroubky to asi vis ja jsem u pionyra musel dat 2 matky proste to netesnilo ani s jinym tesnenim pozlaj jsem to tak ze kdyz jsem sundal karbec tak to tesneni bylo v jednom miste mokry
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
jako kde mi to nasává fal. vzduch pod karbecem upřesni to pls ? pls radu ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna ti to nasava fales. vzduch pod karbecem, nebo mas moc napli lanko steluje se sroubkem na karbeci
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, poradte prosim, karbec cistej, svicka bosh w8ac, proste jakoby tam nesel benzin : http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id113171.html?odpovedet=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurnik ja si to spletl, nebyla tam boshka ale ngk, ja vedel ze v tom je osmicka a taky ze tam byla ngk b8hs...no nic tak jsem ji vymenil za brisku super 15c a chytlo na poprvy (s pripravnym nakopnutim s vypnutym obehem). takze zatim dobry, ale uvidi se zejtra rano az se pojede (doufam) do skoly! ale stejne pochybuju ze to bude tim, vzdyt svicku jsem uz nekolikrat menil. jo a stou svickou, podle me jde vic poznat dobrou smes podle koure z vyfuku a podle akcelerace: bohata smes=moc to kouri (a zere), chuda smes=je to liny, a pri pridavani to vynechava...jo a ta ngk co jsem vyndal byla cihlova na jedny strane a cerna na druhy, tak nevim co to znamena...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejstudenejsi :-D 8 je na leto na vedra 7 je naleto tak nak i na zimu pokud mas sitic a 6 na zimu vlete je to sni horsi snad je i 5. ale ta vlete nejde pouzit
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta svicka je hodne dulezita podle toho poznas zavadu jestli je mokra sucha cerna bila hneda :-D ??
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no karburator jsem profoukl takze tryska by mela bejt cista, zkusim zmenit svicku (coz uz jsem udelal, ale tak znova..), ale ted tam mam tu nejstudenejsi takze jsem myslel ze to na zimu bude dobry...na svicku se jdu podivat.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta hodnota svicky se mi neliby mel jsem starou palku 7 a kdyz bylo 5 stupnu tak mi to chytlo chciplo a konec u pionyra musel jsem dat svicku 6 stou to jede i studeny pekne tak skus tu svicku stouhle hodnotou 6 staci obycejna brisk N15C a jestli to nepomuze tak si myslim ze mas bordel v karburatoru nekde vtech kanalkach takze sundat vycistit poradne a nandat. Jakou barvu ma svicky??
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
A nahodou ta uplne nejblbejsi vec......nemas chlup nebo vlas v trysce??:-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo udelej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dusi, jako by smes byla chuda, ale kdyz privru filtr tak to moc nepomuze, a nekouri to moc, takze smes ok. kdyz to potom je teply, tak to jede perfektne a nehuli moc, obcas to ve vysokejch otackach zacne jako drcet (smes moc bohata ale kdyz dam na 2.zarez tak to porad cuka) ale to jenom ze zacatky jizdy. gufero bych se divil, od ledna je motor po kompletni GO (prevodovka az vybrus, gufera a vse co je kolem). takze smes by mela bejt ok,...ale ze zacatku to proste nejde do otacek vubec, a po minute to jde na 60%, po dvou na 90%. muzu udelat video jestli pomuze...diky stando :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8044    
dusí a nebo hltí??? a z kohoutku benzin tece? pokud se dusi,muze to bejt gufero pod zapalovanim......pokud se hltí-gufero pod primarem.....
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
zdravim nevite jakej prumer ma rotor zapalovani z minibike a jak je siroka ta civka?.. chci si to dat na moto ale nechci rezat blok aby se to tam veslo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
nasel sem tohle to by tam snad slo napasovat http://www.epitbike.cz/dily-motoru/49-kit-zavodniho-zapalovani.html plus jeste asi zap civka
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
mno problem je v tom ze kdyz sem ji koupil tak byvaly majitel nedotah poradne zapalovani a kdyz se povolilo motor mel kolem 8000 ot a to znamena civnky na... a na rotoru magnety se doslova rozsypaly to je problem sundal sem dekl a vysapalo se jen hromada bordelu a ne zapalovani. a opravdu to opravit nepude
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Odešlo ti zapalování? Prosimtě vždyť na tom nic není, tak kromě mechanického poškození např. prodřením vlivem vysypání ložiska a podobných destruktivních nehod si neumím představit že by to nešlo opravit.. koneckonců i motoplat si lidi doma na koleni opravovali, tak proč by to nešlo s ktm zapalkem? :-). Stejně bude aktivní elektronika venku mimo motor, takk v motoru budou akkorát tak nějaké cívky a magnety :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
dobra kouknu nebo mate jeste nekdo nakej jinej napad?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8049    
Skus pohladat zapalovanie na pitbike, nie minibike... tie su male a urcite sa ti do KTM vleze
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
chtel bych to dat do ktm odeslo mi zapalovani a novy stoji 16 tis... tak skousim jestli by tam slo tohle nebo naka nahrada.. prave potrebuju vedet rozmer jestli se to tam vejde. potrebuju aby to jelo na svetla to nepotrebuju
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to chceš do pionýra tak bez řezání to tam nedáš.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkom v pohode ale tú marišku tam fakt nemuseli dávať
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jawa 250 typ 353 opravte me jestly se mylim
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejvačka na vývoz do Francie, myslím.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se pisnicky tyce tak dobry ale jinak jak rika herrborde vyhulenci...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8047    
čau co je to za motorku co jí tlačil kolem toho dědka dík.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pole umíí-í zase nedobíjí už to citím brzo chcipne :-D to je naložený
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyhulenci zasran*!Jinak,ale celkem pekny.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: X|3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
cau vsichni, potřebuju poradit s mím FICHTLEM.Nechce mi nastartovat, hladina v karbci dobrá, trisky čisté, svíčka v pořádku.Ani na roztlačení nereaguje.Pls poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tepelnou hodnotu svicky na tohle pocasi dej 6,7 nebo 15 to je jako 6
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stimhle prectihem by to melo studeny chytnout hned!!!!!§ ale dej ho trosicku mensi 1,6-1,9 je idealni pro special a jestli davas natural tak ho nech jak je
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
hodnota svicky je jaka???????,
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten předstih bude asi kapku moc....
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: x|3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Predstih: 2,1 a odtrh 0,4..
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8044    
jakej mas predstih a odtrh? pali to vubec pred HU??
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: vehytl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si udelám profil jak to má treba http://www.fichtlkramek.cz/pokec/profil/n3rv jak si vyplnim ty otazky a tak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že sis vybral zrovna mě :-D,je to v pravo pod TUNING MISTRI tam je napsany "PROFIL" tak tam ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Ahojte nevíte kolik stojí nachromovat ráfek na pionýra a ještě řidítka s hrazdou.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Ráfek na fichtla 750-1150.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se podívej na FK.Ale když budeš brousit ten ráfek,tak ho zeslabíš a už to nebude tak bezpečny....Někdo to tu už psal.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
No ale kolik stojí replika
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je si koupit repliku toho ráfku.Víjde tě to líp ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel8038    
Čau, mám dotaz na server aukro.Když tam něco prodám, tak musim zaplatit nějaký procento společnosti, že, to vim, ale jak to zaplatim?,to mi příde složenka??, díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: pinda      IP: uživatel7770    
Nevím proč bych měl inzerovat na Aukru a platit někomu za inzeráty,hodně lidí se nudí v práci tak přihazují na nesmysly a pak to zpětně nabízejí,příjde mi to jako výherní automaty stejná pakárna,když koupím něco co mi nepříjde a zaplatím to tak jako co,určitě mi to zaplatí Aukro,cha,cha.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli ti neni 18 tak se zaregistruj na někoho jinýho mě tam odcat vyrazili tak sem se tam musel zaregistrovat na bratra ale ubec nechápu jak na to mohli přijít že mě neni 18
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pride ti email ze mas zaplatit..pak si v zalozce MOJE AUKRO-MŮJ ÚČET-ÚČTY-AKTUÁLNÍ ZŮSTATEK A PLATBA vyberes jak chces zaplatit..mas tam napsanou adresu a cislo banky a kolik mas zaplatit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: vehytl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec ne to musíš poslat na uvedenou adresu složenkou nedo pres net
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuz,víte někdo datumy bo nějaký int. stránky kdy jsou burzy v olomouckým kraji ?thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau je možný, aby mi fichtl jel líp když mám chudou směs (bílou svíčku) než když mám směs akorát? (hnědou) Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tak filtr je novej..... starej cca půl roku. s filtrem a jehlou na druhým zářezu to má černo-hnědo-bílou svíčku. Když dám pryč sání tak to má černo-bílou svíčku...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to vic toci ale netahne en filtr kup novy a smes nech bohatsi druhej zarez pokud nebude svicka cerna
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tě nenapadlo,že máš špinavý filtr? Když máš chudší směs,tak to má o trochu větší otáčky. Ale povšimni si že se pak otáčky pomalu vrací na normal,takže to neni dobrý při řazení.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mažu právě 1:35-40 podle toho jak to kdy vyjde TSF. Lae mě to bylo divný. Jel jsem na fiku bez sání a hnal to šíleně, na dvojku jsem jel 42. Se sáním sotva 35.... a netáhnul. Tak se ptám.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
možný to je, ale maž kvalitněšim olejem
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kdyz mas chdou smes tak muzes i zadrit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Cao kluci prosim vas cim mam striknout pripadne natrit valec u 555 na cerno a na stribrno normalnim sprejem na karoserie nebo je neco specialniho odolnyho teplu?dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pise postul...fikusi jak myslis ze to meli z vyroby jawy a cezety?litinovej valec opatrenej cernou tepluodolnou barvou...,u 550 a 555 je to to samy...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikusi 555 ma válec litinový.musíš ten válec pořádně odmastit a spešl barvu na vys teploty.třeba s jakou se malují brzdové třmeny na autě
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
bude seti min chladit valec a hlava tudis to bude stracet víkon na jawa-50 tam je ta uprava jak se to dela chemicky to se pak chladi este lip prej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
nejlepší je ten válec prvně opískovat, a potom ho striknout barvou, kdyz bude mastnej tak ti ta barva nebude drzet
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7700    
vubec nic nestříkej! to ti sleze barva ponevac tam na to de bordel benál a tykový to se specialne vyvaruje ted nevim v jakym roztoku hlavne to nestříkej ani nenatírej
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/zaruvzdorny-lak-cerny-leskly/ tenhle to je
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,stříkni to tím sprejem na kterej odolá vysokým teplotám ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7973    
nasiel som doma ventil pasuje na jawu 20 je mosazni a na bokui je napisane motex a vnutri je korok a otvara ssa susunit je zastaveni a jed ho visuniem je pusteni nevite s coho to moze bit??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je asi z čezet typů A a T. Já ho mám taky a je lepší než klasický jikov, nemůže se skoro ucpat.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: pincekk      IP: uživatel7965    
jak se zbavit rezu na ráfkách ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
to je fakt, pokud netrvá na tom, aby to bylo original, tak ten pozink není špatná věc a navíc to vydrží a je to poměrně levný.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Stříbřenku bych tam nedával,,moc to nevydrží a hned je to špiavý,lepší je to pozinkovat.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou 4 možnosti: buďto si koupíš pastu silichrom (35-40 kč) a vyleštíš je, nebo to jen obrousíš velmi jemným smirglem, nebo si je nastříkáš (nějakou kvalitní stříbřenkou, ale před tím odbousit) a nebo smriglem sundat rez a nechat si je znovu pochromovat. Ta poslední možnost je nejdražší. Záleží jestli to chceš mít na výystavu nebo ne ;-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 
<  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  1467  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 21:02:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu