Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hele jak jsem tady psal o te STK ze nemam SPZ tak nedostanu nahodou značku až když to přihlásím ? A na přihlášení potřebuju evidenčku tak bych tam stejně musel dojet bez SPZ jedině že by mi v pojšťovně dali zelenou jestli to de ta je myslim jen na 15 dnu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 8:27
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čau nevíte čím to muže být když jedu z pinckem tak 15 minut a pak už to nenastartuju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:11
Jméno: Jarda
IP: uživatel1818
 Ano souhlasím, je to cívkou nebo kondíkem, při zahřátí to pak nechce chytat.Začni tím kondíkem je levnější. Ta svíčka je blbost a karburátor taky tohle je jedna z častých závad.
Datum: 17. července 2009 16:11
 koupil bych studenější svíčku a seřídil bych si karbec....jehlu a hladinu....
Datum: 17. července 2009 11:55
 svicku bych dal spis studenejsi
Datum: 17. července 2009 11:19
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
 Jako že ti nechytá když je zahřátý? Zkus dát teplejší svíčku
Datum: 17. července 2009 10:10
Jméno: 150
IP: uživatel1386
 cívka, možná i kondensátor
Datum: 17. července 2009 9:55
Jméno: buly
IP: uživatel5433
 zdravím vsechny, mam babettu 210, tuhle se mi pretrhlo plynovy lanko, tak sem koupil novy nejak tak ho tam namontoval, sundaval sem pri tom karburator, jenomze ted kdyz sem dal babetu zase dohromady a zkousel nastartovat tak nic, kdyz ji chci rozjet z kopce nebo normalne naslapat tak pri vysi rychlosti (pri vedeni babety to nedela) se zasekava zadni kolo, ne ze by to bylo kolem ale zda se mi to jako motorem (lehce to taky dela bezne ale vzapeti po odporu to nastartovalo)nevite nekdo co to muze byt? jestli treba vzduch v karburatoru? nevim jestli tomu muze vadit. dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 6:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já si myslím,že se ti přicpala tryska, jak jsi pohyboval s karburátorem.Možná byla nějaká nečistota na dně karburátoru a při
sundavání se to rozvířilo.To ostatní dělá rozběhová spojka.
Datum: 17. července 2009 6:39
 Cus motor mi nechce nakopnut , ma iskru ale ked to idem natocit na roztlak tak mi zaleje sviecku .To je problem cislo jedna dalsi problem ked roztlacujem tak mi dvojku rychlost vyhadzuje . este aky olej mam dat do lamel ? ja som dal m6ad , dalsi problem co je spojkova tycka tak mal som origo ale proste bola prikratka tak som vyrobil novu , ale olej mi vyteka z pravej strany cize od zapalovania kto vie pomoct nech mi pise na mail vdaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 23:08
 zdravim mate nekdo zkusenosti s touto ojnici - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2146.html ? a taky by me zajmalo v cem se lisi ty modifikace jak je tam napsany ? bohuzel uz kliku nemam doma abych to premeril nybrz na repasi dnes jsem tam volal rikali ze to jeste potrva.. pac rikali ze to musi vypouzdrit tu puvodni ojnici...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 napiš SESOVI maila.......
Datum: 17. července 2009 10:10
Jméno: olej
IP: uživatel5457
 čawte čo je lepšie m2t alebo M6-A pro štvortakty chcem to dať do pinčla
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M6A se davalo zakladne k pionyrom zhruba do roku 65+- takze by s tim nemel byt problem.
Datum: 13. září 2009 20:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Myslim, ze tohle je vcelku jasno. M2T je olej urceny primo do dvoutaktu (at uz je jaky je), M6A je na mazani 4taktu. Mel by mit prisady proti spalovani a spatne se misi s benzinem. Teda olej urceny uplne pro jine ucely. Nevidim jediny duvod, proc pouzivat M6A misto M2T.
Datum: 17. července 2009 7:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 shodou okolností jsem kdysi lil M6A do stadiona a zadřel se na kroužkách.Mohla to být taky náhoda, ale M2T se podle mýho líp mísí s benzínem.
Datum: 16. července 2009 22:35
 m6a... na to se jezdivalo driv myslím... na M2T zvysoka s€r!
Datum: 16. července 2009 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 na jedne nejmenovane veteranske diskusi jsem se docetl,ze ma fichtl mnohem kultivovanejsi chod na olej M6A nez na M2T a celkove líp to funguje......takze ja jsem spíše pro M6A,protoze clovek alespon ví,ze v tom nejaký čistý olej je
Datum: 16. července 2009 22:24
 Jsem pro M2t.
Datum: 16. července 2009 21:24
 SERVUS SOM SLOVAK A CHCEM VAS POZIADAT A zaslanie fotie vasich strojov konkretne JAWA MUSTANG mam jedneho a chcel by som vediet ako su natom ostatny zo zachovanim vzhladu dikes kedze uz mam zelenu kartu rad by som prisiel aj na nejaky zraz do ceska SEVAS DENIS SR 16
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 20:32
 projde mi jawa 20 kdyz nestartuje ale jinak na roztlaceni v poho a ostatni veci sou ok?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 20:29
Jméno: komoooooooo
IP: uživatel1723
 čau může špatný kondenzátor způsobovat to že to za tepla hrozně špatně chytá a až po 10 metreh roztláčení to chytne jináč karbec a předstih OK jede docela dobře svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou a pořád stejný a molhi by to děloat i kladívka??když nastavím malej odtrh tak to střílí do výfuku (samozřejmě když šteluju odtrh tak i předstih)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel1818
 Tak je to na tuty indučka nebo kondenzátor, karburátor a svíčka fakt neee a kroužky fuj hloupost!!!! A co se týče toho střílení špatný předctih, nedokonale to spaluji a i ta směs by mohla být možná a mooožná i svíčka,ale pokud to dělá jen při tom štelování tak si to špatě sešteloval.
Datum: 17. července 2009 16:18
Jméno: komoooooooo
IP: uživatel1723
 no ještě jsem dával nové kroužky tak jestli to bude tím..nevím jestli si třeba pořádně sednou a pak to bude i líp chytat ..zatím mám najeto tak 100km
Datum: 16. července 2009 21:39
 Kondenzátor by to také mohl dělat. Dobrý je mít kondenzátor a indukčku náhradní, aby jsi to mohl při takových problech hned vyzkoušet.
Datum: 16. července 2009 20:35
 Tipoval bych to na bohatou směs nebo rozštelovaný zapalování.
Datum: 16. července 2009 20:20
 Zdravim! Mam mustanga a nedava mi jiskru. Svicka je v poradku, fajka tez..Mam podozreni na indukcku. No neviem to dokazat. Neni na to naka finta jak to zmerit? Nebo ci je dobre magneto. Sem bezradnej. Prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 12:34
Jméno: kalahari570
IP: uživatel6723
 prerusovac je v pohode, kontroloval som skratomerom, tak fakt uz neviem, zeby kondenzator?
Datum: 17. července 2009 12:34
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele to me delalo taky on ten sroubek co ti drzí kladivko kostri musis se v tom postourat aby se to nedotykalo toho kovoviho drzacku na kladivko
Datum: 16. července 2009 20:33
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6722
 Cauec chtel bych se vas zeptat mam takovej problem na mym mustangu de o otacky kdyz mi to bezi na volnobeh tak desne litaji nahoru neda se u toho ani stat jak to rve a kdyz nastavym tim sroubem volnobehu tak po dalsim nastartovani je to to samy predem dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:03
 Bud ti to nekde podfukuje nebo mas moc dlouhy kratky lanko plynu
Datum: 17. července 2009 15:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele me to delalo taky a vymenil sem tesneni pod valcem a problem byl pryc
Datum: 16. července 2009 20:51
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 bud máš vyskočenou jehlu nbo špatné šoupě
Datum: 16. července 2009 20:03
Jméno: BlackT
IP: uživatel6721
 čaw všichni chtel bych se zeptat jestli mužu na stk když ještě nemam řidičák je to kvuli tomu že si nejprve chci zjistit jestli projde a pak se chci zeptat od kolika mužu delat řidičák na mustang 21 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:26
Jméno: BlackT
IP: uživatel6721
 trak jak tedy mě většina ŘÍKÁ ŽE OD 15 ALE PAK NĚKDO ŽE OD 16 JO A PROMIN TE JE TO 23 MUSTANG DIK
Datum: 17. července 2009 21:26
 od 16ti, protožemá v techničáku více než 45 km/h.
Datum: 16. července 2009 21:52
 na mustang to mas do 50cm kupickych to je ako maly motocykel ja ho teraz robim ma to stoji 3500SK ale mustang je 23 a ne 21
Datum: 16. července 2009 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za 1 pionýr musí vždicky projít pokud to brzdí a svítí a má dobrý gumy a za 2 se tě nikdo nebude ptát na to kolik ti je
Datum: 16. července 2009 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zdar draci nemate nekdo moznost vyfotit slozenou prevodovku u babetty dvourychlostni? díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:59
Jméno: Zelva
IP: uživatel5633
 Caw draci,nemuzu nikde najit manual od pincka...Je to aspon dobry poctenicko nebo jen blaboly??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 21:53
 seš to ty jirko?
Datum: 16. července 2009 21:53
 naprostej zaklad, bez manualu jako mladej ani ranu, dobry typy, popisy, opravy, z toho se da vychazet...treba na jawa-50.cz
Datum: 16. července 2009 18:45
Jméno: mike25145
IP: uživatel923
 čaute draci jak máte seřízenej karbec na babettě? kdysi sem si to tady přečetl a bylo to bez problému, pak sem to rozvrtal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:43
Datum: 16. července 2009 18:43
 cus lidi pls nevite kde mam sehnat píst 58.00 s čepem 18?? je to s 350 myslim. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 17:25
 draku napis mi mail,,ja to splasim,,sesa
Datum: 16. července 2009 17:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel6719
 nevi nekdo kdy se jede fichtl cup jedousov?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 13:13
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ne, uz se tam nejezdi, sou tam akorat zarostly zbytky po draze... Kousek tam ma vycisteny, tak tam jezdim. Jinak pristi tyden se jede v Jelenu u Kolina Motostrelecka 3-hodinovka. Pekny zavod, prevazne lesni cesty a cilovka je asfaltka. JE tam tak 20 zavodniku, takova rodinna atmosfera spis, ale perfektni zavod, doporucuju.
Datum: 17. července 2009 13:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Bratcice znam ale nevim ze je tam nejaka motorkrosova draha proism kdystak napis kde jinak tam se taky neco jezdi?
Datum: 17. července 2009 12:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 A znas Bratcice (jezdil se tam dric motokros)?
Datum: 17. července 2009 7:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 ano
Datum: 16. července 2009 23:04
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 daves ty si primo z caslavi ?
Datum: 16. července 2009 21:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Jsem z caslavi kousek od kutne hory na jedousov se ptam protoze bych se tam zase chtel podivat protoze na zavodeni nemam konkurence schopny stroj jinak dik
Datum: 16. července 2009 21:33
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 cau odkud ses?ted 25.7 se jedou svinčany-to je kousek od jedousova oni v jedousově nejsou dohoidlí s tím týpkem co pronajíma pole takže se neví jestli se pojede
Datum: 16. července 2009 18:29
 Zdar ještě mám jeden dotaz.Chci si přihlásit Mustanga ale nejdřív musím dojet na STK ale problém je že papíry všechny mam ale SPZ nee co stím, A když mě chytnou policajti co potom.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:48
 pojistis, dostanes tu velkou plachtu ktery dneska rikaj SPZ, zajedes na technickou, jenom jim predlozis papiry a on ti nalepi na SPZ nalepku...ta SPZ tam na technicky byt musi pac ti to jinak bud neuzna nebo ti to nema kam tu cervenou potvurku nalepit, jasny jako facka
Datum: 16. července 2009 18:48
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 no tak to tam proste dotlacis nekde dojedes kde si myslis ze nebuddou fizli a nechas to vychladnout a dotlacis mustang to veznez pod pazu nebo do batohu a des  policajti ti nic nemozou rict kdyz tlacis
Datum: 16. července 2009 13:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hele já jsem jel na technickou a neměl jsem řidičák pojistku technickou prostě nic a nebylo to ani ještě přepsaný
Datum: 16. července 2009 13:32
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Tak já mám taký tušení že SPZku fasuješ vždycky v pojišťovně ne ... víšco pojistíš to dostaneš nějákou SPZku a pak to odvezeš na STK
Datum: 16. července 2009 13:28
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 caute, mate nejakou rychlou radu jak vytisknout na sesa moto.cz příručku? jako všechny listy. to musim postupne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 13:39
 a funguje to tak i u návodu k osluze? nevidim tam nikde stahnout v zipu...
Datum: 16. července 2009 13:39
 draku registruj se na sesmoto pak prihlas jdi na prirucku a dole je napsano stahnout v zipu,, a mas to doma
Datum: 16. července 2009 13:18
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 zdarec draci potrebuju poradit z timto strojem MF-70 halvne ty "L."odmontoval jsem starter a pod tim je vetreak a je tam uprostred matka na klic 27 a okoo jsou tri matky na klic 10 a ty nemuzu povolit protoze se protacijou aj z tim srubem nevim jak do rozdelat prosim poradte DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 0:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Startér se demontuje tak, že vyšroubuješ tři šrouby M8 a jednoduše ho sundáš. Dále vyšroubuj matku M18, která by měla být zajištěna ohnutím podložky a sundej startovací buben, jde celkem dobře i bez stahováku, není na kuželu, pozor na klínek, abys ho neztratil. Sundáš ty sejtka a dostaneš se k větráku, ale tam ses už asi dostal, jak píšeš. Ty tři matky a šrouby řešit nemusíš, těma je sešroubován ventilátor s rotorem magdynama a tvoří jeden montážní celek. Vyšroubuješ další matku M18, ale nyní budeš potřebovat speciální stahovák na stažení rotoru, v náboji ventilátoru je závit M40-1,5 do kterého se stahovák našroubuje. Jinak to sundat nejde, je to na kuželu a někdy to tam drží velmi pevně. Je tam také klínek, přesněji Woodruf pero, takže také bacha na něj, lehce se ztratí. Potom už se k zapalování dostaneš. Včera jsem ti posílal na mě kontakt, mail, nevím, zda ti to došlo.
Datum: 17. července 2009 0:13
|



|