Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mirek	
	    
	 
	
	IP: uživatel13988        	  
	 
	
	 cau jde dat zapalovani z pionyra do pareza?dik za odpoved 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12346        	  
	 
	
	 jde ale musíš i magneto a vačku 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím,měl bych dotaz na Standu Hrbka kdysi jsem tu četl jak si psal že když jde pionýr na volnoběh dobře vytočit do kopcu netáhne že je to o naladění karburátoru mám naježdíno něco přes 1500km na výbrus po celý go motoru klika ložiska spojka,nový díly zapalování a podobný blbustky předstim mám 1,6 a odtrh 0,4 jehlu jak má být po výbrusu,hladina lícuje ale ten problem je že na hneutrál jde krásně vytočit na rovinkách když vytčim kvalty tak s ei pěkně chytají ale příde sebe menší kopec a jako bych táhnul ještě jednoho mustanga samozřejmě výbrus poctivě zajetý jednou se mi to povedlo vyladit tak že na volnoběh šel docela dobře do otáček a do kopcu jel krásně nemusel se točit a jel krásně ale ohřátej měl takovou díru při podřazování při podřazení (příklad) ze 3 na 2 a přidání plynu několik sec. dušení a pak se rozběhl tak sem pročistil sací trubku do filtrboxu a díra zmizela ale taky přestal táhnout.. Nevěděl by jsi co stim stando ?? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15633        	  
	 
	
	 Dole máš indicie. Pokud by všechno bylo v pořádku jak říkáš,tak by to jelo bez problémů... Víc poradit neumí asi nikdo..	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 6:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Kroužky jsem po záběhu válce měnil dneska jsem na ně koukal když je vložim do válce mezírka tak na vlásek kompresi má dobrou někdy je prioblem ho na jedničku roztlačit a v tom je ta záhada všechno je jak má být ale nejde jak by měl   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 20:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15635        	  
	 
	
	 Všechno má vliv. Když to s origo hlavou jede ještě hůř,tak mi napadá,jestli jsou ok kroužky,jestli to má kompresi....to taky po rovině jede a do kopce netáhne.....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 9:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 s origo hlavou to jede ještě mizerněji skusim si ještě pohrát s ucpáváním filtrboxu mělo by to mít vliv ne ?	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 5:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15633        	  
	 
	
	 Sundej tu hlavu,dej tam origo a pude 70   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 SVíčka je učebnicově cihlová a suchá předstih jsem měřil tak že jsem si shodil hlavu,kladívka když byly nejvíc otevřený (dneska sem to dělal znovu) jsem dal 0,4 (podle měrek) podle posuvky jsem píst vrátil o 1,6mm a pak sem povolil stator a pootáčel aby bylo na kladívku 0,05 startuje krásně do otáček jde pěkně  při vkládání klikovky ložiska nahřáty a klikovka z mrazáku zapadla tam téměř sama pomohl jsem jí gumovou palicí přes polínko jedna lehká rána a byla tam je na středu a točí se krásně na válci mám 2.výbrus slícovaný sací a výfukoví kanál plus vyleštěný hvězdicová hlava od stejskyho ve filtroboxu jsem 2 díry jedna s tou hliníkovou trubkou a druho v tom odendavacím víku na konci filtrboxu,trysky origo jak píšeš kolínku výfuku nový vyčištěný svařený s výfukem (není nějak moc promáčklý jen nepatrně výfuk vyčištěný nedávno cca. týden precizně vypalovaný,teď jsem byl trošku ladit zvednul jsem hladinu cca.3mm nad plovák přestal v nízkých vynechávat,ještě sem zapoměl že teplej z volnoběhu při přidání plneho plynu mu hcvýly trvá než překoná náký ty středný otáčky pak se rozběhne ale to dělalo i když byla hladina přesně s plovákem kladívka nový kondenzátor nový vačka namazaná válec nemá typickej vyběhanej zoubek prostě se chová jak kdyby byl vylítanej že se mu nechce do kopcu i bych tomu věřil ale  dřív jezdil do kopcu kde ted musim ject za 2 jel na 3 s pul plynem byl jsem na něj tak hrdý jak si umí poradit s kopci teď je mi líto že nemuže podávat výkon jakej by mohl    poraď stando předstihu jsem skoušel několik i podle oka jak to jelo projel sem to ubral jsem nebo přidal a zase projel ale žádná změna zdá se mi že vubešc na to měnění předstihu nereaguje... poraď prosím	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 19:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15629        	  
	 
	
	 Jakou barvu má svíčka? Je černá?Cihlová? Suchá,mokrá? Muže to bejt bohatý. Jak si měřil předstih? Má to kompresi? Klika šla do ložisek za tepla,bez násilí? Je na středu a točí se volně? Kolik otvorů na filtrboxu máš otevřenejch? Víko filtrboxu těsní? Tryska 68? 72 ? Výfuk těsní a je čistej?	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 19:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 cus draci motorka Čz 180/487.3 6v zapalovani,mi nedava jiskru prostě jsem nastartoval a jel cca 20 metru a motorka mi zdechla a nedava jiskru, baterka je asi 2 měsice stará,vyměnil sem indučku,fajku,svičky mam 2 nove obě fungují,očistil kontakty kladivka,zkontroloval kabely všechno OK
myslite že by mohl byt problem kondezátor? nebo co stim může být předem díky za každou radu  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Kondenzator!!!	   
	
	  
	  
		Datum: 23. června 2013 12:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 takže motorka nedobíjí přes 12v nabiječku jiskru dává	   
	
	  
	  
		Datum: 09. června 2013 14:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Kubo zejtra napiš na:" 2beo@seznam.cz ".Tam to dořešíme!	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 22:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jo jo všechno vyzkouším podle mě mi ta motorka nedobíjí,vytahl sem baterku napojil na to lehkou žarovku 6v5w a žarovka se rozvitila maximalně z poloviny	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 14:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Esli z dynama leze nejaká eletrika, nebo spíná regulační relé! Ešče skus připojit nabíječku a nastartovat. Případně baterku nabit! Esli je baterka vybitá se dá poznat nejakú žárovkú! Toš tak! 	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 13:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jak to poznám prosímtě?	   
	
	  
	  
		Datum: 08. června 2013 12:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 A dynamo dobijá?	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 ahoj světla tam nemam, ale motorka nejde ani roztlačit prostě se otviral branku a jak sem sedl na motorku tak začala zdechat snažil sem se ji udržet na plynu a zdechla, už sem ji nenahodil před tim sem ji nastartoval na 1x kop	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 22:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.!	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj kubo! A co dělajú světla?	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 19:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 hele ja nevim nemam to jak změřit, baterka je tam jinak 6v 6Ah	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 18:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jaké napětí má baterka?	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 15:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jenom sem přišel na to že když sem vyměnil zapalovaci kabel a mam sundanou fajku tak když dam prst na kabel z inučky(na konec) a když prošlapnu tak citim jak to trošičku kope předtim to nedělalo nic 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 15:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: skoda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 čau kluci vím že to sem nepatří ale soused má za zahradou starou škodovku 100vku a já to chci prolízt ale ani nevím jak se otvírá zavazadlový prostor a jak se dostanu do motoru.. díky moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 motor v lz blatníku,předek vevnitř  hrábni vedle lp podběhu.první 100 a 1000 mb stejně ale na druhé straně otvírání nádrže	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	
	 motor otevřeš silným drátem, nebo i rukou když se dostaneš na spodek levé mřížky tunelu, vede tam lanko, já to otvíral jenom tak, protože páčka byla ulomená	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 19:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 no vcene nejni    ale má sá uskalí  v podobě ekodaně a v tom že koroze si vybýrá svou dan...  jako inspiraci se podívej po fotkách modelu 120 s  což je závodní varianta ..   sám mám dosut 110r  a ti auta maj něco do sebe   doba hundertu asi teprve přijde podobně jak s embéčkem... pokut  však toužíš po raritním sedanu doporučuji 110 ls le jestli seženeš pěknej..je to varianta  s motorem z erka a 4 světlomety  vyrobeno této verze bylo tuším do 50000 kusu  a to nejni mnoho  je to mín než kolik bylo erek....  no štastnou ruku při výběru vozu protože huderka má řadu necnostní ...  osobně bych chtěl raděj fiata 850 cupe.... 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 17:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: skoda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 ale mě se ta 100vka líbí, chtěl bych si nějakou pořídit jen tak na nedělní vyjížďky a to že ještě není tak moc v ceně je jedině dobře.
	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 15:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ser na to alespon škoda 1000MB tohle je k hovnu na tuning na picu a na veterana ne kokot.erko to je neco jinyho.	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 k motoru lze otevřít haupnu  i pokut hrabneš pod zadní čelo  a najdeš pačku kde končí lanko a zatahneš za ní a zamek to otevře .... předek je horší ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 11:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Ahoj péro! Sem napiš:" 2beo@seznam.cz "!	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: skoda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12689        	  
	 
	
	 jo tak díky, je to vykastrovaná 100vka naprosto bez interieru jsou v tom nějáky věci naházený koukal jsem na tu páčku u volantu ale nenašel jsem jí není tam ani tachometr, asi tam páčka ani není, co to je za rok dfakt nevím a škodovka není ani moje, ale je mi jí moc líto je celá shnilá a je na ní položená 120 škoda	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 21:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 u motoru najdeš i rok výroby a přední kapotu otevřeš páčkou pod volantem u řidiče jestli je to stovka do roku 1972 tak bych měl zájem o nějaký díly kdyby byly na prodej	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ondra	
	    
	 
	
	IP: uživatel13313        	  
	 
	
	 kapota už nevim jak se otvírá, ale zadní dvěře (vstup do motoru), musíš otevří zadní levý dveře a tam je taková páčka, tim to otevřeš	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: víťa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11601        	  
	 
	
	 čau draci,mam malý problémeček s elektronikou u 21...nevím jak pasuje komplet přední svvětlo,mám ho komplet ale nevím jak to uspořádat a zapojit tak aby to svítilo
,předem díky za odpověď...
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 13:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: louis	
	    
	 
	
	IP: uživatel11667        	  
	 
	
	 Elektronika pičo   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 13:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fichtlvlog	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 Jeden kabel jde z civky zapalovani do vypinace na masce a z ty masky jde do vypinace na ridtkach..do tooh prestredniho..tam se to rozdvoji a jde to do svetla napojis na objimku a pak z objimky jeste napojis kostru	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 21:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel14254        	  
	 
	
	 čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané    2B   ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový?   a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom    B   tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou.   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 14:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: cz175	
	    
	 
	
	IP: uživatel13563        	  
	 
	
	 Zdravim budu pulit motor na cz 477 tak se chci zeptat zda mam dat jen papir nebo papir a tmel, obe mam koupene. Co je lepsi? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 ona to je i otázka vymezení převodovky  chce to citovku  a pokut dáš i jina futa  na předlohu je možné že papír  je vhodný     toež u setrvačníku  u kliky... u takto stareho motoru se to často řeší dílensky  ... nebál bych se dát obojí   přec jenom už za totáče se na papír nanášel hermetik  ... silikon má výhodu že při schnutí nabude...papírem si mužeš udělav vhodnější vuli....	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 12:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 V tomhle případě rozhodně tmel, je to víc podobné originálu než papír...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar chlapy ,už si nevim rady na fichtlu je motor po GO všechno čistý ale problém příjde když ho nastartuju tak chytne a pak se rozjedu a když ho chci vytočit tak nejde (neni na něm vybrus) prostě to chvíli kucká a pak se chytne a když hodim dvojku tak se to udusí pokud nepodřadim a když bych na tu 1 jel pořád tak to taky chcípne ,bentin do plovákovky teče normálně jedině mě napadlo nemoh by to dělat blbej plovák? já už tet neměl čas tak sem to nerozdělával    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 vyčisti lauf	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 7:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo zejtra ho du koupit bez filtru jel jak blázen 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 21:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: víťa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11601        	  
	 
	
	 čau,mě to fichtl dělal taky,kup si nebo udělej novej filtr,pokud ho máš tak si kup nebo vyčisti trysky,pokud ani to ne tak si vyčisty výfuk...jinak mě nic nenapadá
	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nemuže je novej ale už sem to vyřešil nedalo mi to a nakonec to bylo airboxem	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 ucpanej vejfuk..taky jsem to tak měl	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdrař, pasuje motor jawy 250 do rámu čz 175? Popř. šel by pouze válec 250ccm do motoru 175? jaké tam jsou rozdíly? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 ps proč je tu ten dotaz po 5? jinak ten motor je opravdu tak velkej že ho nenarveš mezi trubky rámu...  jedine tve řešení je sehnat celej motor z čz 250 jednovýfukove 455 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 7:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ani jedno by nešlo, rozdíly jsou převeliké...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Což to je mi jasný   , ale podle katalogu je to ono   	  
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 12:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a nebo je to na tom guferu, který vyndáš vyražený	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 8:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Bez půlení, a gufero si zkontroluj s katalogem dílů...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím, mám takovej sofistikovnej problem. U čz 175 jsem se pustil do motoru protože škubal. Problem by asi na primáru že se občas pootočil. Když jsem šel motor vrátit do rámu,  a složil jsem spojku dokupy nejdou mi řadit rychlosti. Když spojkovej koš povolim tak už zase jdou. Taky jsem to dotáhl na krev, nebohl jsem tam něco zničit? Když ho lehce utáhnu, tak se tam nějak samo zařadí a je tam furt nějakej kvalt a obas se tam podaří nacpat i jiný. Nevíte v čem b to mohlo zpočívat? Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 9:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ano mám  ) sama by se nevypařila,  když to půvdně jelo a nikde mě nic nezbylo. motor jsem neměl rozdělanej jenom spojkový výko se spojkou a primárem. je taky normální vůle asi 2-3 mm že jde t prim hřídel povitáhnout? 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 9:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 ješkovy voči no máš pod spojkovym košem kalenou podložku co tam patří? jestli tam nejni vysvětluje to i to škubání... ale podle toho co píšeš je to složený nějak divoce rycchlosti skouším přece eště před tím neš o dokompletuju..... a ne až když to je zavřene cele	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 6:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tom	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli dám bezproblémů na mustanga drapák 3.50-16 ? nebo se tam nevejde? díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Asi 3.25 to byla
	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 nedáš,bude ti škrtat o řetěz 3,50 x 16 je tak na třindu	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mel by se vejit stejnej mam na jawa 20 do crossu 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau jakym dilem zvednu nejvic rychlost na fikoj ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 kolik točí motor na max při vmax?jestli 50 tak ti 15 kolečko nepomůže	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 21:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15629        	  
	 
	
	 Ty vol že mě to nenapadlo,čtvrt roku jsem ladil,furt jen 97 a kilo ne a ne pokořit ani z kopce...kdybych já vůl dal samolepku NO FEAR tak sem to třikrát nezadřel a bylo to tam...	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mate pravdu bude to samolepkama   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 22:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dan	
	    
	 
	
	IP: uživatel15627        	  
	 
	
	 jak říká dominik, tuhle sem si na motorku dal samolepku a mám pocit, že více tahne od nízkejch   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Docela pomáhají samolepky s plameny.   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 21:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 tou součástí mezi řídítkama a sedlem (řidičem)	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 20:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 válec a výfuk... jedno bez druhýho moc nefunguje...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 15:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 upravou valce    	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 15:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 15ti zubim sekundárem, ale vadu to má tu, že pak nevyjedeš kopce, ale zase po rovině to pojede víc...	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 14:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek	
	    
	 
	
	IP: uživatel12728        	  
	 
	
	 Zdravím , vím že to sem moc nepatří ale neporadil by mi někdo.Mám problém s MZ 150 ETZ ohledně škubání  při nižších otáčkách motoru za jízdy, a při poklesu otáček takové rachtání .Motorem jako seřízením to být nemůže (palivo, svíčka , karburátor) to je vše v pořádku. Je to spíš v převodovce ,myslel jsem že je to primárním řetězem ale ten o nic neškrtá. Mám vzadu špatný tlumič rázů u rozety ale škube to jen při nižších otáčkách tak nevím.      
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	
	 odpověděl sys sám gumu vyměnit aby  se te holčině chtělo muže to občas jít přez zuby a cukat....
a nedel bože aby t nešel řetěz hejčmo a neohnul ti hřídelku z převodovky či něco neprovad s ložiskem v jejím uložení...to je pak na pulení a mz ma myslím vše na jehlách..to je velice radostná práce...
za mě gumu v kole vyměnit  ... 
maxskusit jestli výstup z převodovky nejni nějakej křivej či volnej	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 6:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 Zdravím všechny poslední dobou to počasí vážně se.. tak proto se ptám, neboť doprava z bodu A do bodu B je děs bus, tramka,... , proto se chci zeptat, jestli někdo jezdíte v dešti a jaké máte pláštěnky, na netu jsem jich našel spousty ale za některé chcou pálky jak svi... a někde jsem myslim čet ze jsou prý docela dobré aji nějaké prac. hadry od cannisu, tak se ptám co používáte vy nebo jaké máte. dík za různé info 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 v cannisu koupíš celej oblek jako pláštěnku, prostě vršek a kalhoty, ale pokud chceš helmu tak ti poteče kolem krku   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 15:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 hod prosimtě odkaz   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 14:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar, v tomto sem jel na Grossglockner a zpátky. Furt pršelo. 100% spokojenost!	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 14:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: FichtlVLog	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 zdravím,chlapci mám takovej dotaz.. potžebuju z fíčka dostat co největší,ale opravdu co největší výkon bez nějakých uprav... čiže počítám stím,že by jste mi mohli poradit s výfukem,karburátorem,kroužkama apod. Díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15625        	  
	 
	
	 Jestli je to na mě,tak odpovím takto. Všechny válce po úpravě nechávám protočit alespoň o jeden výbrus,aby se odstranili všechny větší či menší oděrky od úpravy,ale kdybych byl hodně opatrnej,tak bych to možná udělal i bez výbrusu. Standa	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 valec mám po výbrusu s dvoukroužkem..to by snad nebyl nějaký problém né ?	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vejdeš se do tisícovky,ale bez pístu a bez výbrusu. Jinak jsem Štěpáne rád,že to frčí   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel14718        	  
	 
	
	 Jestli chceš výkon bez úprav, tak si najdi hodně prudkej kopec... Jestli máš našetřenou nějakou tu korunu, tak doporučuju abys to přenechal někomu zkušenějšímu. Doporučil bych Standu Hrbka. Nedávno mi dělal válec a hlavu. Už to mám sestavený a zajetý. Motor perfektně točí i s dvoukroužkem místo doporučovaného jednokroužku, maximálka se vytáhla na šílených 83km/h. Fakt bomba a vejdeš se do tisícovky. 	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jezda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 Chlapy.. ted' mi něco došlo... klika šla huř,tož to jsem ale myslel že se rozhejbe a kohoutek je novej ale teče jen dolu a když jsem ho měl dolu vyjel jsem na něj celou nádrž ale jesti se ted' přicpal,tak to teda nejpíš může být taky problém.. mám na tom najeto už cca 150km.. a předtím jakš takš jel.Zkusím to teda rozpůlit a kouknu na tu kliku a pak na ten kohoutek.. + ještě udělám něco z výfukem.Díky,tohle zkusím,kdyžtak radte prosím dál.Motor složím a předstih poladím,ale doladit to,aby to měla nějakej výkon už mi nějak nejde..takže každou radu příjmám.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 17:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15133        	  
	 
	
	 a taky radej vyčisti lauf.... ono i po výbrusu ten motor docela ožije a pokut je znatelně línej nemusý to být jen motorem  ale neduhy jako je přicpanej kohoutek  anebo nepruchozí lauf....  jinak 11 zubej převod bych na zaběh nechal opatrně musíš jezdit tak jako tak a převod do síly šetří motor ....pokut to netočíš do mrtva....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 14:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Přesně jak říká Standa, dej si motor dohromady, to že máš všechno nové ještě neznamená, že to máš dobře složený, jak ti šla klika po smontování??? Musí s ní než namontuješ gufera jít naprosto lehce otáčet. Co tam máš za kliku??? Kontroloval někdo vycentrování kliky?? Jak moc máš napnutý primárná řetěz??? Kolik už jsi na tom najel, jakou tam máš trysku, kde máš jehlu?? Máš vyčištěný výfuk, nepřisává ti to někde?? je spousta věcí proč motor byť z nových dílů nejede a většinou je to mechanikem ne motorem	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 10:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15625        	  
	 
	
	 Karbec větší nedáš,protože k tomu nemáš upravenej sací kanál. Píst jinej nedáš,protože na seriovku je nejlepší dvoukroužkovej a jednokroužkovej píst bez úpravy válce nemá význam. Výfuk udělat mužeš,ale na origo válci nakonec poznáš,že nejlíp jede výfuk z mustanga.... co mužu doporučit,tak si kup VAPE.... pokud jede mizerně,dej ho dohromady....nevylepšíš to tujininkem	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 10:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tak místo 11z dej 13z .... a dokud nezajedeš výbrus tak to ani kloudně nepojede..	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 8:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: FichtlVlog	
	    
	 
	
	IP: uživatel15400        	  
	 
	
	 Motor je složenej novej...převodovka,ložiska,vycentrovaná klika,ojnice na jehlách,výbrus s vrtáním  39,75 s dvoukroužkovým pístem,nová spojka,mezilamela,PRIMÁRNÍ ŘETĚZ,sekundáro 11z. Motor ale jede jako když nejede.Potřebuju zněj dostat co nejvíc jde,Dík	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 8:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15367        	  
	 
	
	 he bez peněz jde všechno blbě  pokut to startuje   tak mužeš jen vyčistit lauf  nechat naleit brzdy za 250 korun  ... jen kroužky nemusí zabrat  bez výbrusu .... konec koncu ten za 500  tak drahej nejni....
další 200 300 bych ti doporučil  si vyzkoušet pohrát   s kolečkem na výstup z převodovky  nevím kolik jezdíš ted  jestli do rychla či pomala  ale převody jsou 60 procent výkonu  ....  takže se  překvapí jaký muže být rozdíl mezi 13 zubem a 11 zuby... kor jestli máš přes 80 kilo si paradoxně rychlejší  s rozetou do síly neš s podtočeným superbikovým... kolečko stojí okolo 100  ale chce to si vyhrát....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 4:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nahnat výkon bez úprav? no kdyby ses hodně snažil tak by jsi se ke 4 koňům možná,možná mohl přiblížit kdyby bylo vše origo ale spíš ne    takže buď drahý úpravy, nebo silnější motorku   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: VOLE	
	    
	 
	
	IP: uživatel15572        	  
	 
	
	 kup si 250 !	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel7692        	  
	 
	
	 Čau Draci, potřeboval bych poradit, začal jsem půlit  motor z 21 a nejde mi stáhnout primární řetězové kolečko zkoušel jsem stahovák, ale vůbec se nehne :/ poradí te mi prosím jak na to ? za každou odpověď předem dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 4:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15516        	  
	 
	
	 jetli máš ožnost tak  nejlepší to je pořádně ohřat ..horkovzduškou autogenem ..tim co je po ruce a pak až mláti po stahováku	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 4:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a nebo jen zašponovat stahovák a prásknout po něm kladivem... a pak primár musí odskočit	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa 21	
	    
	 
	
	IP: uživatel7692        	  
	 
	
	 Dík zkusím   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vzít na to masivní stahovák, napružit co to jde, nahřát, zase o kousek napružit, poklepat...	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 cus draci mám dotaz na kolik mi zhruba plus minus vyjde go motoru jawy 250 sport ? jenom tak orientacne za kolik se to delá díky moc za odpovedi !!!    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15629        	  
	 
	
	 Poctivá GO v dílech do 5 tisíc pokud je dobrá převodovka... 	   
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 19:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15367        	  
	 
	
	 práce zas nejni nejdražší pokut ti to nedělá firma u mě u jedoho borce 1300 pokut jsi od tábora...  doporučím ale brus 1000 klika 1700 ložiska gufera labirint 1000 spojka 500 1000 i s košem... 250 353 byla za 8000	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 4:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tohle je lehčí než na pio.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo jenomze ja pulil motor a dal do kupy myx na fichtlu na tohle si netroufnu radsi    	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo už "vým"   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jawa 250/590 sport teda aspon to je na štítku ja to mám jako kross výš udelany ale fakt pěkně    jenom ten motor uz se narval dost tak mu chcu dopřát   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 "sport" .. jaky je to prosim pekne model? .... jinak podu si to budes delat sam tak by ses do 5tis vejit mohl	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: avb	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 čau draci o jakém nejrychlejším pionýrovi víte?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 i Vláďovy Mužákovi to upaluje   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 15:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tuto sobotu je můžeš vidět v Mladějově   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15621        	  
	 
	
	 Jawaracing50 - přes 120km/h na starym pařezu tříkvaltu bez kapoty... Nejbrutálnější jezdec co znám... Jinak jestli chceš něco vidět,zajdi na nějaký ze závodů Jawa 50 u Jičína.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 19:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Adam	
	    
	 
	
	IP: uživatel15417        	  
	 
	
	 Ahoj, potřebuju poradit. Dávám dohromady tachometr na Pionýrovy Jawa 20. Aktuálně mám tyto díly: tachometr, bovden, hliníková mušle do které se zašroubuje bovden, náhonové kolečko, které přijde na rozetu. 
1. Hliníkové kryty/mušle mám dvě. Jedna s drážkou, ale kvůli které nemůžu dát do ní to náhonové kolečko. Druhá je bez drážky. Je to drážka důležitá?
2. Jakým způsobem je zachycené náhonové kolečko na rozetě? Rozetu mám úplně holou, žádné čepy, které by zapadly do drážek na tom kolečku.
Poraďte jak to mám zkompletovat, děkuju. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 23:42
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 kurde to jsou úvahy hliník se lépe zdeformuje - bude lépe držet....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 23:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar ted jsem to spravil .misto koliku jsem pouzil hlonikovy hrebik protoze hlinik se zdeformuje lepe nez ocelovej kdyz ho tam natluces a bude lepe drzet. Žlabek tam nebyl proto jsem opatrne a presne flexou s mqlym kotoucem vybrousil zlabek.Bedy	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tak vypadá to že máš všechno, ještě se ujisti že když v šneku točíš velkým kolečkem tak se točí i malé - to se čverhranou dírou kam se dává bowden, 
Tak za 1-- na rozetě je vysoustružená kulatá část která zapadá do hliníkového šneka, na té kulaté části by měly být z boku, proti sobě, do těch zhotov z něčeho vhodného (hřebík, šroubek . . . ) dva výstupky, velikost _délku musíš vyzkoušet, tyto výstupky pak musí zapadat do dvou stejně protilehlých žlábků ve velkém kolečku, 
 Za 2--šneka nasuň na na místo k tomu určené na rozetě(vše musí sedět, a volně se otáčet)a pak rozetu i se šnekem nasadíš do kyvné vidlice - ale nezapomeň nasadit i šponovák na řetěz, kterým se i srovnává kolo do osy a který nýsledně slouží jako aretace šneka proti otočení(šponovák na řetěz u rozety totiž v na sobě má výstupek, ten výstupek při montáži musí být směrem uvnitř mezi kolem a a šnekem a šnek má v sobě drážku do které výstupek zapadne a po dotažení osy a rozety na kyvný vidlici se ujisti jestli žlábek a výstupek sedí v sobě) Snad ti tyhle vyčerpávající informace pomůžou, mnoho zdaru 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 19:34
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |