Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cauves draci prosim vas jakou svicku mam dat do Jawky 250/559 protoze v manualu je myslim to stare znaceni tak se vtom moc nevyznam. Momentalne tam mam denso n14 a zatim v pohode ale abych neco nepo,,,, diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:19
 Tak diky za odpoved
Datum: 05. srpna 2012 11:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 neposereš,ale až budeš kupovat novou kop normálně brisku N15c
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 Čus draci chci si tady z FK koupit spojkový lamely na svoji Čž 175/487 a mám strach aby mě vydrželi a neožvýkalo se to ozubený,poněvač nedávno jsem kupoval lamely v jedný mototechně a stálo to za hovno,během pár týdnů se sjeli snad o 2/3 a to ozubení jakoby mno se to ožvýkalo jako kráva,tak proto mám strach kdybych je koupil tady aby to nebylo to samý.Tak by mě zajímalo jestli jste je tady někdo objednával a jak jste s tím spokojený,jestli jsou dobrý?Díky moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 0:15
 čau draci dneska sem pomahal stricovy trochu seštelovat jeho jawu 20 a všiml sem si že ma každej kartr jinej možu to hodne moc sniživat vykon? jelo mu to nejvic 50 s 12zubem (ted sem mu tam dal par dilu novy tak zejtra oskoušim kolik jede)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:51
 jak nemá párový kartery tak může být problém no...
Datum: 05. srpna 2012 11:51
 može*
Datum: 04. srpna 2012 23:15
 Čau draci POTŘRBUJI POMOC......
Nesvíti my přední světlo u simala s51 je to nikde v eliktrice ale netuším kde jo a civkou to asi neni... plis porať te dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:56
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 žárovky máš dobré?
Datum: 08. srpna 2012 22:56
 kukal jsem na civku a tou to není
Datum: 05. srpna 2012 23:17
 nerozuměti já jazyku kmene tvého...
Datum: 05. srpna 2012 12:12
Jméno: BuBlin
IP: uživatel14250
 Nejspíše se ti na cívce odchlípl drátek. Je to klasika, vyměň ji a máš klid.
Datum: 05. srpna 2012 11:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
Datum: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html
Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
Datum: 05. srpna 2012 21:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html
Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html
čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
Datum: 05. srpna 2012 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
Datum: 05. srpna 2012 17:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
Datum: 05. srpna 2012 1:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 drsnil jsi povrch paken?
Datum: 04. srpna 2012 22:33
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny
a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
Datum: 04. srpna 2012 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ?
taky sem měl problem se řazenim
Datum: 04. srpna 2012 21:12
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 zdar draci, mám dotaz, když mám píst o rozměru třeba 38,25 tak jaký rozměr bude mít na něj pístní kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 18:03
 meří se když má zámky u sebe.... trochu blbost měřit rozráhlej kroužek, ns?
Datum: 05. srpna 2012 18:03
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 no  myslel sem že je větší jak je roztáhlej, tak se to měří podle toho,
Datum: 05. srpna 2012 15:23
 překvapivě 38.25 .. tos nečekal co?
Datum: 04. srpna 2012 21:12
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kohoutek namontovat jde, ale pukud máš origoš prsíčka pod nádrží, tak jimi páčka kohoutku neprojde a musel bys pro vypínání a zapínání benzínu prsíčka furt otvírat...
Datum: 04. srpna 2012 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Čau draci, chci se zeptat co mám dělat, když mi VAPE bezkontaktní zapalování pálí žárovky. Dostal jsem spoustu doporučení, silnější žárovky, dát tam odpor, omezovač proudu atd. S čím máte nejlepší zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 18:55
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Díky, tak tam hodím ten omezovač, jinak mám to originální zapalování které tam je od výroby
Datum: 06. srpna 2012 18:55
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 mě to dělalo i s 30W kabeláží
Datum: 05. srpna 2012 21:45
Datum: 05. srpna 2012 14:25
 to co píše Stig, taky jsem to tak musel udělat
Datum: 05. srpna 2012 12:14
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 jestli to máš na fichtlovi tak bych tam hodil omezovač proudu z babetty najdeš ho i zde na Fichtlkramku
Datum: 05. srpna 2012 11:07
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar draci nevíte kde bych sehnal ''šneka'' tachometru na Babettu-Korádo s loukot'ovými koly Bernardy ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 15:25
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Čaute, potřebuju poradit se Stadecem. Problém spočívá v tem, že při rozjezdu přidám, pouštím spojku a motor skape - udusí se. Musím rozšlapat s rychlostí a po pár protočení motoru znova chytne. To samé aj za jízdy - uberu plyn, po chvilce zas přidám a motor se 1 - 2 vteřiny dusí a pak zas jede normálně. Karburátor čistý, těsnění na válec dobré, gufera také dobré, zapalování v pořádku. Jehla zkoušena na všech zářezech a beze změny. Dík za všecky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 21:10
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Karburátor je čistý na 100%.
Datum: 05. srpna 2012 21:10
 a krabec mas čistý? hlavni hlavní trisku?
Datum: 05. srpna 2012 18:16
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Vymytý a navlhčený, takže v pořádku.
Datum: 05. srpna 2012 10:55
 co vzduchový filtr ?
Datum: 05. srpna 2012 10:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj čím to je že když fichtla nahnu doprava tak vyletěj otáčky a když doleva tak klesnou a můžu ho takhle i chcípnout  bude to něco s plyn. lankem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 19:33
Jméno: ee
IP: uživatel13045
 tím že ho nahneš doprava se sníží hladina, vyletí otáčky - tak jako když to saje falešnej vzduch a pak to zdechne když to uchlastáš nakloněním na pravou stranu..
Datum: 05. srpna 2012 19:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nakláněním ovlivňuješ výšku hladiny. do leva to zbohatne, třeba až do uchlastání - zdechnutí.... do prava zchudne - málo benzínu a také zdechnutí.. kapiš?
Datum: 04. srpna 2012 15:39
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 Zdravim, potřebuju pomoc. Mam jawa 50 upravenou do crosu ale s origo motorem. A teď jaký mám problém. Za studena jede krásně de v poho nakopnout, ale jakmile se zahřeje tak při menší otáčkách prostě chcípne ikdyž dam plný plyn, Jo a zapoměl sem, že když je zahřátej tak ho ani nenakopnu a musim ho pracně roztlačovat. Co stim? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14257
 Tak svíčkou to neni, další rady nejsou ??
Datum: 06. srpna 2012 14:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14247
 J díky za radu určítě to vyzkouším, ale nejsem si jíst jestli to bude tím. Protože když je zahřátej a točim to tak jede ale jakmile potřebuju se někdo otočil a hodně zpomalit tak se jakoby zadusí.
Datum: 04. srpna 2012 17:00
Jméno: Silencsi
IP: uživatel14249
 Čus hej skus vyměnit svíčku možná máš nízkoteplotní svíčku takže když se zahřeje tak ti neháže jiskru.
Datum: 04. srpna 2012 16:38
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci nevíte někdo kdo dělá repase ampérmetrů ??? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:27
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:22
 jéé další fichtlar zo SR,
Datum: 06. srpna 2012 15:22
 dobrý
Datum: 05. srpna 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čau chci se zeptat co by jste mi doporučili spíš jestli 1.9 TDI a nebo nějakej benziňák jezdily by se kratší trasy cca 10km,poraďte co aby ten motor netrpěl a spotřeba byla optimální,jde mi o to aby se ten nafťák aspon stihl ohřát
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel14252
 Taky jich moc neni...
Datum: 05. srpna 2012 17:45
 no tdi 81kw ve 3golfu to je celkem masakr
Datum: 05. srpna 2012 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel10176
 V tom případě ber cokoliv ve "starý" rotačce....tam se krom pár čidel nesere nic.....je šumák jestli III.Golfa,IV.Golfa,B3-B4-B5-B6 Passat,Audi A4,Audi A3,Leon,Sharan,Alhambra,Oktávka.....motory 1.9TDi 66kW a 81kW....nezničitelný....supr motory.....s benzínem nesrovnatelný....když budeš i s menšim benzínem takle svižně jezdit,tak začínáš se spotřebou na 8 litrech,požitek z jízdy nicmoc a motor bude furt jezdit v červenym....když koupíš většího benzína,tak začínáš na 10 litrech.... ale je to věc názoru.... já třeba koukam na to,aby auto bylo trochu komfortní na cestování,něco odvezlo,moc nežralo,pěkně jelo a nesralo se....což mě na 100% splnila kombiková oktávka... nedam na to auto dopustit..... a navíc nafta že jo....benzín nikde zalevno neseženeš. Když jsem sháněl auto jak pro sebe tak pro mladou,tak sem jel ve všem možnym,ale nic jinýho mi tak neoslovilo... a hlavně to jelo....když sem jel dvojkovou oktávou v PD 77kW tak sem si myslel,že si dělaj prdel,že to auto má 77kW  o Francouzkejch HDi ani nemluvim....a pak mi ještě dorazil jeden prodejce,kterej mi ukázal k prodeji svýho trojkovýho Golfa v 81kW rotačce a najeto 680tkm a to auto nevypadalo vůbec nijak před smrtí.... no staral se o něj... každopádně porozhlídni se kolem sebe čim jezděj taxikáři a automechanici a dostaneš odpověd na to,co je dobrý auto....
Datum: 05. srpna 2012 12:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 copak o to já mám favorita ted jsem opravoval přední nápravu a silentbloky stáli 50kč a prachovky na poloosy 30kč  auto chtěj rodiče a já jsem radši pro naftu a oni zas pro benzín
Datum: 05. srpna 2012 11:09
 jo no  pravda. Dily na to sou, neživíš to skoro a jeste udelas neco pro sebe !
Datum: 04. srpna 2012 22:15
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 jezdi na kole
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 mam Golf 4 ,r.v.1998
Datum: 04. srpna 2012 12:40
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kup si stary TDI,jsou to jedny z nejlepsich motoru co se kdy vyrobili-to ti potvrdi nejeden automechanik. Sam mam TDI 66 kw uz tri roky najezdil sem s tim 104 tisic km a menil sem jen olej a filtry.  je to opravdu vybornej motor
Datum: 04. srpna 2012 12:39
 kup si felicii 1.3 a budeš to mít OK  díly na to sou celkem levný, jede to furt a na všechno a v zimě ti to topí už po kilometru
Datum: 04. srpna 2012 11:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takhle krátký trasy jedině benzín... Ségřin dehťák se sotva po 10km ohřeje.
Datum: 04. srpna 2012 11:15
 pokud chces jezdit jen tak krátké trasy tak TDI rozhodně ne.
Datum: 04. srpna 2012 11:11
 * 1,9
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 TDI ten dým ignoruj já teda když auto jedině benzín ale zase benzín v 19tce to bude slušně žrát a ještě pokud to bude náká vyhoněná hujda....
Datum: 04. srpna 2012 10:43
 bratranec jezdí s okavkou 1,9 TDI do nakejch 4 litru
Datum: 04. srpna 2012 10:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a kde bych ten chip dohnal to mi udělají normálně někde v servisu?jinak i 6 litrů je pohoda
Datum: 04. srpna 2012 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel14245
 Mam Oct. I 81kw (po chipu 103kw),do práce mjezdim 8km a sotva vyleze voda na 90°,auto vysloveně netrpí,ale po roce mi z toho zarostly vstřiky. Někomu i zarůstá i turbo,ale to mě se nestane,pravidelně jednou týdně ji projedu do plnejch na všechny kvalty. Takový auto mužu jen doporučit,svezení supr,s razantní jízdou spotřeba do 6litrů,dálky pod 5,průměr okolo 5,5.... A jedině s chipem,bez chipu to neni ono a hlavně bez chipu žere 6 normálně....
Datum: 04. srpna 2012 8:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj draci.. ten filtřík v kohoutku je pěkně na pytel.. vubec co nepřefiltruje  doporučuju koupit na hadičku ještě jeden palivovej  když se kouknu na ten filtřík na hodičce je tam brutální špína..  (ten v kohoutku to nepřefiltruje) od tý doby trisky nečistím
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 23:19
 o te moji se neda řict že neni ani čista ani spinava ale teče hekej čistej benzin  .. a je to na nic ten filtr ale lepši neš nic neco ti tam vleti a čistiš celej kohoutek
Datum: 05. srpna 2012 23:19
 asi tak, Kolečko má pravdu ,základ je dobře vyčištěná nádrž.
Datum: 04. srpna 2012 10:47
 Věřil bys, že když si vyčistíš nádrž tak nebudeš potřebovat vůbec žádnej filtr?
Datum: 04. srpna 2012 2:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nepovídej
Datum: 04. srpna 2012 2:02
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 cau draci chci se zeptat jestli nemáte někdo nákej nápad jak natočít jizdu fotákem nebo mobilem am xperii x10 mini.. na gopro kameru fakt nemam ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 8:09
 Já měl na mustangu na řidítkách držák na GPS za pár korun od větví a když sem ten mobil dal obráceně, tak krásně zabíral cestu. Ale bylo to strašně rozvlněný jak se to třáslo a zvuk byl na pytel. Mam samsung galaxy Y.
Datum: 04. srpna 2012 8:09
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 pokud se o ten mobil nebojíš skus to dát na řidítka.. nějak pevně
Datum: 03. srpna 2012 22:25
 čau draci kolik muže stat přihlasit fika but na veternasky nebo se štitkem a papirama kolik zaplatim na technicke či uřadě ..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 18:27
 děkuji
Datum: 04. srpna 2012 18:27
 jistě že... a nebo koupit jen papíry se štítkem a změnit barvu v tp... takto koupis papiry do litru a mas to v cajku
Datum: 03. srpna 2012 23:28
 tak je lepší si koupit s papirama a jen pčedelat štitek ne ...? a a přepsat barvu ?
Datum: 03. srpna 2012 23:12
 na to aby jsi ho dal na Včka musí být v 100% originálním stavu do detajlu a dalsích x podmínek musí splnovat.. na webech veteran klubů si to najdes... a na pionýra se ti jednak nevyplatí (stojí to kolem 5tis) a druhak ti to prostě ani nedají.
Datum: 03. srpna 2012 22:27
 čau draci kolik stojí vybrus v brusírně nebo kdo mi to udělá ( myslim 8) a k tomu předelat na 4 kanalek na kolik to tak muže vyjít .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:43
 Udělam ti upravenej dvoukanál v jakymkoliv vrtání do 60ccm,ale 4K zatím nedělam a ani ti ho do začátků nedoporučuju. Pokud na tom 4K stavíš,tak doporučuju Stejskyho,má ho v nabídce za cca 5000,- a má fakt ukrutnej graf. Ale počítej že s motorem začínáš na 10 tisících. Kdyby něco,tak mi písni na mail.
Datum: 03. srpna 2012 22:43
 výbrus cca 500.. upravu na 4 kanal ti neudela nikdo jen tak  ... koukni ke stejskymu na web.. vzhledem k cene se vlastně ani dívat nemusíš
Datum: 03. srpna 2012 22:29
 Cauwes draci mam problem s klaksonem na sve jawe 250/559. Kdyz ho pripojim na baterku tak mi zacne kontakt jiskrit jakokdyby skrat. Tak sem pripojil draty od baterky na civku ktera se naleza uvnitr klaksonu a zacalo to jisrkit jak prase. Tak se ptam je to normalni?  diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 13:25
 Tak sem to vyresil stacilo sestelovat kotvu kterou pritahuje civka uz to zvoni jak divi
Datum: 04. srpna 2012 13:25
 Kde je ten prerusovac umisten? popripade jak vypada abych to mohl dat do kupy
Datum: 03. srpna 2012 20:50
Jméno: Myh
IP: uživatel14243
 Do té cívky to musí jít přes přerušovač aby to drnčelo-troubilo..
Datum: 03. srpna 2012 20:35
|



|