Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus lidi, dá se tenhle usměrňovač koupit už hotový?http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-usmernovac-graetzuv-mustek.html
nebo se musí vyrobit? jestly existuje tak mi prosim pošlete odkaz, nebo jestly by mi ho někdo vyrobil tak se mi ozvěte na facebook http://www.facebook.com/ondrej.pavelka.77?ref=tn_tnmn Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 20:06
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Asy bich sy ho vyrobyl... soutěžní otázka kolik hrubek je v předchozím textu?
Datum: 17. června 2012 20:06
Jméno: mARTIN
IP: uživatel9704
 Nazdar lidi vím že tohle tu vůbec nemá co dělat ,ale prosím vyslechněte mě.Takže mám problém se simsonem S51 a to že se mi dusí.Volnoběh šlape dobře ale když dám rychlost hrůza.Potřeuji poradit co mám udělat aby to zase jelo.Nevím vůbec kde tam najdu trisky.Mám to třeba profoukat kompresorem?? díky moc ..  PĚKNÝ ZBYTEK DNE
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 9:23
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čau draku.... musíš celý karb vyumývať a vyfúkať s kompresorom, potom nastaviť plaváky podla šubléry. pozri aj vzduchový filter či nie je zanesený  a nastav si bohatosť zmesy
Datum: 17. června 2012 9:23
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj, může se vám to zdát směšný, ale je to taky dotaz. Jak správně na Jawě 05 seštelovat spojku. Kde má mít záběr, o jakou vzdálenost má rozepínat. Děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 9:39
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nájdi si návod na obsluhu alebo DP (dílenská příručka) a tam to je pekne vysvetlené aj s obrázkom
Datum: 17. června 2012 9:39
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci.
Dal jsem si na fichtla cyklocomputer a nevím jak to přidelat na přední vidlice mám tam dost měký pružiny(jsem lehkej tak by to pěkně pružilo)
no a problém je v tom že když hodím na drátek u kola ten magnetek a k němu našteluju ten snímač(kabel vede od něj k drzáku samotnýho computru)
tak jak to pruží tak to tam má špatnej kontakt kolo líta dolu nahoru a nesníma to(dofám že to je srozumitelné  )
Ještě mě napadlo to dát a zadní kolo ale nevím jak by mi vyšel kabílek..
Nevíte jak na to??
díkec moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:01
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Dík všem
Datum: 16. června 2012 22:01
 Já mám snímač uchycený stahovacíma páskama až u osky kola, na kluzáku. Obvod kola s originálním pláštěm je cca 1730-1740 mm. A ještě to chce asi koupit odrušenou fajfku, klasická mi rušila signál.
Datum: 16. června 2012 21:47
Datum: 16. června 2012 21:45
 Nejlepší bude vzít metr a změřit ten obvod ne? Otázka pár minut...
Datum: 16. června 2012 21:44
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 A ještě kolik mám zadat obvod kola jeden maník tu psal 1700 ale zdá se mi to že to měří nějak špatně..
Datum: 16. června 2012 21:37
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 čau kluci čím to je když mi chčije benzín z karboše od příruby sání ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 6:56
Jméno: josef
IP: uživatel12975
 ahoj asi maš něco s hladinou viz článek o seřízení karburátoru na jawa50.cz
Datum: 17. června 2012 6:56
 Mám čz 175 487 a chtel bych se zeptat jestli jde neco udělat s vybracemi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 19:14
 nevim jestli to má i 487 ale já jak sem si dal na 476 spojovačku mezi rám a hlavu tak jsou vibrace skoro pryč
Datum: 17. června 2012 19:14
 Koupit pořádný pevnostní šrouby co drží motor a pořádně ho dotáhnout v rámu. Pak jsem si dal závažíčka do řídítek. Slušnej motor je samozřejmostí, pokud je to nějaká vylítaná mrcha tak to holt vibrovat bude...
Datum: 16. června 2012 21:08
 cau mam asi blbej dotaz , ale proste když na mustangovi zastavuju mam zařazenou třeba dvojku tak zastavuju mam zmačklou spojku zastavim a ten motor nemá otáčky přidám na plno plyn a trvá mu to dlouho než se dá do otáček pak to docela drží , a uš dvakrát když sem jel do kopce tak jednička pak dvojka a pochvilce mi vipadla rychlost na neutral zatim jen dvakrát nevíte čim to muže bejt díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:20
Jméno: Robinn
IP: uživatel13622
 Ahojte všichni , potřeboval bych poradit s takouvou drobností myslíte si že se mi u JAWY 21 vyplatí dát místo 12 z. za 13 z. kolečko na řetez ????(moje váha je 80 kg aby to jelo pak bez problému..) děkuji za každou radu. mějte se hezky a někdy zase ahoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevyplatí
Datum: 16. června 2012 22:56
 byt mnou tak tam necham 12 z. ale možeš skusit tu 13 z. však vždy možeš předelat
Datum: 16. června 2012 21:02
 Čau draku,já bych v tom problém neviděl,13 ctka je kompromis mezi top speed a rychlostí do kopcu
Datum: 16. června 2012 19:59
Jméno: marek
IP: uživatel13681
Posl.aktualizace: 16. června 2012 18:11
 Ano, je stejné jako origo...
Datum: 16. června 2012 18:11
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 cus dracim, mam takovy problem s pinskem, sehnal sem na nej od nekoho na karbec hrdlo, ale kdyz to utahnu je tam takovy kopecek a v podtate to brani protikani benzinu spravne mysim to ma byt obracenek vys karbec nez to kolinko,,,, nevite jestli by se to dalo zbrousit, a neni to tym esi to je nejaky neoriginal,,, predem diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 11:28
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 no překáži mi to hned jak je spoj kolínka s karbecem....to kolínko je při pohledu do vnitř karbeca je moc vyvýšenej a je tam takový schůdek...
Datum: 17. června 2012 11:28
Jméno: pepa
IP: uživatel12975
 ahoj toršku nechápu kde ti co překáží ale hrany mužeš opilovat a přírubi na koncích orovnáš kouskum brusneho papíru položeným na nečem rovném..kousku skla z ledničky.... jinak jde vše vypilovat..dokonce i oškrábat nožem
Datum: 17. června 2012 7:14
Posl.aktualizace: 16. června 2012 16:48
Jméno: HB
IP: uživatel10882
 Zdar. Mám takovej problém s dachlem. Motor po GO,nová elektrika a vůbec celkovej repas toho co bylo potřeba vyměnit. Teď je tu ten problém, že ho nemůžu natočit.Furt se v tom vrtam a žádný zlepšení. Neudrží se,neraguje na plyn.Vydrží jen o pár vteřin dýl když začnu mačkat přeplavovací kolík na karburátoru. Tady video co to asi dělá (teda spíš nedělá) Díky moc za rady Marek http://www.youtube.com/watch?v=cITMm8AYHNU&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba tam dát výfuk a zkusit to roztlačit?
Datum: 16. června 2012 22:59
 vyfoukej pořádně karbec.. a na kolik jsi nastavil predstih? když píšeš že ej to 05 tak předpokládám že máš i puvodní hlavu (bez ledvinky) a tam je předstih asi 3 mm před HU.
Datum: 16. června 2012 17:39
 Pořádně vyčistit + přetěsnit karbec + seštelovat zapalování ještě 1x pořádně ale vidím to spíš v karbecu... a nebo to vypadá na gufera pokud si dával nový tak je to v pořádku....
Datum: 16. června 2012 17:29
 stříkni pod svíčku trocha benálu pokud se pak chvilu udrží(než se splaí všechen benál) tak to bude určo v karbecu
Datum: 16. června 2012 16:57
Jméno: HB
IP: uživatel10882
 Je to 05tka. Ta nemá plíšek na nastavení hladiny. Zkouknu ten plovák a vůbec karbec... Díky
Datum: 16. června 2012 16:27
 Já bych začal pořádnym vyčištěnim karburátoru, pak nastavení hladiny...
Datum: 16. června 2012 16:09
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 Podívej se jestli nemáš děravý plovák,seřid si hladinku  popřípadě skuz jiný karburátor,A ještě si seřid zapalování.
Datum: 16. června 2012 16:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,hele dá se nějak na karburátoru Jikov 2924 SBD 17b(ČZ 175/470)seřídit hladina?Jde o to že když zastavim,zavřu palivo a nenechám ho úplně vycucat z plovákovky tak po chvilce to začne zespoda kapat a udělá se loužička tak bych to rád nějak odstranil.2.A jaká by byla vhodná svíčka na neodrušenou fajfku?Mám novou PAL NR15 co myslíte?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 12:19
 Hladina se seštelovat nedá. Jednak ti propouští kohout, a taky ti trochu netěsní jehlový ventil v plovákovce. Tim pádem se i při zavřeném kohoutu dostává ke karburátoru malé množství paliva a vlivem netěsností v karburátoru se zvyšuje hladina v plovákové komoře až začne palivo přepadem téct ven. Takže nejjednodušší řešení je rozebrat kohout, vyčistit, dát nové fíbry a gumičku a složit, zkusit těsnost a poté namontovat.
Datum: 16. června 2012 12:19
 Byl by někdo z Vás tak ochotný a vysvětlit mi k čemu klapka je a v jakém případě s používá.Je mi 13,ale nebojte se použít odborné výrazy už se v tom docela dobře orientuju.Předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 18:57
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 to Standa : no každopádně je zatim udělanej motor 50ccm s klapkou co má největší výkon a to kolem 24 koní .
Datum: 23. června 2012 18:57
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Neříkal jsem že zrovna klapkáče by měly nejvyšší výkon ale nesymetrické sání celkově (například šoupátka). Ano, klapka může mít ve vyšších otáčkách odpor vůči směsi, ale to se nejvíce projevuje u nízkých kubatůr (50ccm), pokud použijete šoupátko, žádný odpor ve vysokých otáčkách není.
Při nesymetrickém sání se válec každopádně naplní větším množstvím směsi než při symetrickém, proto se (při dobré konstrukci, vyladění, zpřevodování) logicky dosáhne vyšších výkonů. Viz moderní sportovní motocykly se zásadně vyrábějí z klapkami, nebude to proto, aby byly dražší a složitější ale asi proto, aby byly účinnější.
Datum: 17. června 2012 10:13
Jméno: standa
IP: uživatel13978
 Myslim že to není pravda,že by klapkáče měli nejvyšší výkon z 2T...a to právě kvůli té klapce...
Datum: 17. června 2012 6:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Tjn. viz Rotax 122,123 , oba maj klapku a max. vykon kolem 11 tisic
Datum: 16. června 2012 21:49
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Je to tak, udělat dobře jedoucí klapkový válec je umění.
Ale platí, že pokud je nesymetrické sání povedené, dosáhne se vyšších výkonů jako u symetrického rozvodu. Veškeré moderní 2T motocykly dnes používají jazýčkové ventily.
Datum: 16. června 2012 16:24
 Promiňte ale symetrický rozvod je rozvod směsi pístem nebo sem si to spletl?Ohledně toho 2kanálu se určitě ozvu moc děkuju.
Datum: 16. června 2012 14:21
 Klapka se dává když je moc dlouhej sací kanál a nebo když jdou pod klapkou 1-2 přefuky....případně při sání do kliky.....obecně s klapkou mužeš dýl sát,ale zavře dřív = nesymetrickej rozvod sání ...ale osobní zkušenost nemám....co jsem takle čet na diskusích tak je to dost alchymie a málokomu to jede jak by chtěl...spíš nejede...řiká se že udělat klapkáč kterej jede je umění....někdo zase řiká,že klapka přinutí jet i blbě udělanej válec.....obecně je symetrickej rozvod (bez klapky) pohodlnější na ladění i co se týče výkonu motoru....sám dělám nějaký symetrický dvoukanály a ty válce moc pěkně jedou....mužu jen doporučit.....do začátku ideální...naučíš se ladit motor (protože symetrickej dvouknál je pěkně čitelnej) a dostaneš nějaký zkušenosti.....kdybys měl zájem ozvi se....
Datum: 16. června 2012 12:45
Datum: 16. června 2012 12:16
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 Čau všichni snad mi někdo poradí . Mám namontovaný vape dal jsem rysku na rysku v horní úvrati , jiskru hází a benzín tam tak jde ... (motorka jezdila jen jsem dal jiný zapalko ) když jsem to dal na lampu tak ryska na rotoru je zhruba o 45 stupnů před ryskou na statoru . Ať točim jak točim tak furt se to jen pošoupává o zhruba 45stupňů . Už nevím co s tím .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 18:55
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 Já vím jak se nastavuje už jsem ho jezdival . Už vím čím to bylo odešel stator když jsem si pujčil kamarádovo tak motorka jela normálně ...
Datum: 23. června 2012 18:55
 Píst dej úplně nahoru a potom dej ty rysky k sobě mělo by to fungovat mě to tak funguje ale musíš dát píst uplně nahoru jako když děláš kladívka....
Datum: 16. června 2012 17:26
Jméno: awaj
IP: uživatel13976
 zdar draci, nedávno sem složil motor 350/634, když je studenej, jde nádherně tiše, ale jak se ohřeje tak začne něco brutálně rachtat, a když se přidá plyn a motor je ve většim tahu, tak to přestane, nějaký nápady co by to mohlo bejt?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:45
 no pekna kravina
Datum: 29. června 2012 21:45
 První bych zkontroloval primární řetěz
Datum: 16. června 2012 12:22
 Čau draci dávám do kupy čž 175/487 po bouračce a tak sem musel sehnat jiný rám a tak když to budu přehazovat na jiný jak to je s tím číslem rámu??To bude asi vadit když bude jiný že?Mno bud přepsat v techničáku,nebo výbrousit a nebo vybrousit a vyrazit číslo jaký bylo u toho starýho.Popříklad kolik by stál přepis čísla rámu,teda jestli to jde na úřadě
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 7:34
 Já to udělal tak, že jsem starý číslo překitoval a nový naflákal hned vedle, neni s tim problém. Na nějaký přepis v TP bych se vykašlal.
Datum: 16. června 2012 7:34
 zdravíím chtěl bych se zeptat dělam čistě croos pro menšiho brachu a zapoměl jsem jak se napojuje elektrika z civky na magneto a kolik mi musi jít z magneta dratku a kam vedou vim že jeden na civku a z civky na ukostřeni ale ja mam dva a nevim co s tim druhym na magneto ho napojit dokažu ale kam ho dat aby to jelo jak by mělo diik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 16:01
Jméno: pepa
IP: uživatel13467
 ahoj trápý mě mustang po zimě po chvíli běhu motoru zdechne ale benzín v plovákovce je....nějaké ná pady?dělá to i pod plynem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 10:24
 A co trysky ?
Datum: 16. června 2012 10:24
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Zdar draci, mám Stadiona S11 a řešim takovej menší problém. Když jedu na dvojku, trochu větší otáčky tak dostávám masáž od řídítek. Zkrátka brutálně vibrujou. Nevíte jak ty vibrace snížit? Přemýšlel jsem o novej silentblocích do motoru, ale má to smysl? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 12:20
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 koukni se ,jestli nehází magneto....protože pokud je křivý, tak to dokáže vibrovat takovým stylem, že nevyvážená klika proti tomu není nic.
Datum: 16. června 2012 12:20
 taky mám staďáka - ty vibrace je taková nemoc ale když vymění silentbloky tak určitě pocítíš rozdíl
Datum: 15. června 2012 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 silentbloky dělají docela dost nejvíc bývá vyžvejkanej ten v hlavě mě taky vibroval ale neměl jsem po ruce nic jinýho než kousek hadice tak jsem jí tam zkusil dát a vibrace byly poloviční  takže kup nový silentbloky
Datum: 15. června 2012 15:36
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, typuju to na špatně vyváženou klikovku. myslim si ze silentblokama to nebude.
Datum: 15. června 2012 12:48
|



|