Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: IZZI
IP: uživatel13273
 Zdary hoši potřeboval bych poradit se závadou která se vyskytla na mojí babetě 210...jede a chová se bezproblémově ale jakmile zapnuta světla tak chcípne a nebo svítí ale jen ve vysokých otáčkách..Díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:27
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 na 99 % zapalovací cívka na statoru-ta nahoře,co od ní vede červený drát.pokud je teda v pořádku svíčka.
Datum: 29. února 2012 19:27
 S tímto jsem se již setkal několikrát, myslím, že na vině je tyristor, ale nevím to jistě, počkej na reakce druhých.
Datum: 24. února 2012 7:05
 serus draci pls dajte nejaki link z obrazkami ako ma vyriesene stpo spinac na jawe 21 nigde nic nemozem najst
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2012 11:30
Datum: 24. února 2012 11:30
Datum: 24. února 2012 11:20
 Ale ja mam ten novsi tak nwm ako to mam vyriesit hladam vsade ale nic nenachdzam a zatial dakujem
Datum: 24. února 2012 11:17
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 dobře to má vyřešený někdo odtud (Yuri myslim), kterej má stop spínač chycenej v tom hornim očku levýho ramena starší (lisovaný) verze kyvky (ty novější trubkový už ty očka myslim nemaj) a tenký táhlo vedený ke klíči brzdy, zvažuju stejnej postup.. mám na mysli tohle očko: http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stop_spinac.jpg , na protějšim ramenu je v něm chycenej kryt řetězu
Datum: 24. února 2012 11:02
 ale ja mislim ten stop spinac a nie elekktriku
Datum: 24. února 2012 9:52
Datum: 24. února 2012 9:21
 Jooo a ten třet odkaz platí pouze to jawa pionyr/ to no tam nedávej... ach jo to je starostí s těmi odkazy
Datum: 24. února 2012 7:19
 omg se to napíše všechno dohromady... zezačátku tam sou 2 odkazy, první platí po el-schemata a druhej začíná tím http://
Datum: 24. února 2012 7:18
Datum: 24. února 2012 7:16
 čau draci !  chcu si udelat novi stupačky z hliniku mate naky fotky nebo navrhy .. (chcu to tam dat mysto te gumi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 22:14
 Čus draci zajímalo by mě jak je vyřešený gufero na klice u ČŽ 175/487????Konkrétně myslím na klice u spojky,vím že tam jsou 2 ložiska.Napište jak se to gufero vymění popříklad nebo jestli se musí půlit motor,děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 9:37
 Já jsem měl u čz 180 mezi ložiskama hliníkovej labirint se zápichem pro gufero, tušim něco jako 20x30x7...
Datum: 25. února 2012 9:37
Jméno: hrony
IP: uživatel12927
 u typu 487 myslím gufero není na straně kliky je mezi ložisky labirint takže gufera jsou na typech 477 a 476 pro výmenu labiryntu bude nutný to půlit
Datum: 24. února 2012 16:19
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. mam problem s motorkou neni to fichtl ale je to starsi endurko .. za studena ji necham ohrat a pak jedu motor je po go, ale jak se motor rozpálí ja pridam plyn tak to vyletí do otacek a nejde to chcipnout tak to musim chcipat prez rychlost .. takhle to dela skoro pokazdy kdyz se to zahreje .. ficht mi tohle dělával taky ale to bylo plynovým lankem , uz nevim co stim mam delat diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 12:54
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 přehřívá se mu svíčka(motor) a pak to má samozápal když znovu nastaví předstih tak mu to dělat nebude taky sem tak udělal.... alan:tak se poptej kdo to umí(nebo v servisu  )
Datum: 25. února 2012 12:54
 Mara: předstih nemá nic společnýho se samozápalem.... když vypojíš fajfku, svíčka ti nehází vůbec jiskru... takže předstihem to nebude
Datum: 24. února 2012 22:28
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 hele do predstihu sem se nestoural a ani nevim jaky maj bejt hodnoty ..
Datum: 24. února 2012 17:50
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 to je jasné je to samozápal,našteluj předstih  bude to dobré
Datum: 24. února 2012 17:16
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha .. no ja tam mel NGK ale to sou svicky nahovno to jak uchcijes tak uz to na ni nenatocis tak sem ji po 10 minutach zahodil .. tet je tam svice pal L5Y jedina co sem nasel s dlouhym zavitem .. je to suzuki TS 125 ER starsi typ vzduchem chlazenej rv. je to 1979 je to krasnej veteran
Datum: 24. února 2012 13:56
 Záleží na značce. U Brisku čím nižší číslo, tím studenější a např. u NGK zase platí, že čím je číslo vyšší, tím je studenější. Já jsem jednou ve fichtlovi měl nějakou starou PAL 9 (teplá) a taky mi to po vytáhnutí fajfky v pohodě drželo volnoběh. Neříkám, že to musí tvá závada, ale je to jedna z možností. Jinak co to je přesně za mašinu?
Datum: 24. února 2012 13:47
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha a jak je to cim nizsi cislo na svicce tim je to studenejsi nebo jak ?
Datum: 24. února 2012 13:20
 Co tam máš za svíčku? Přijde mi, že tam máš vysokou tepelnou hodnotu.
Datum: 24. února 2012 12:19
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kekz: jo vit taky me to prislo jak nafta  ale to proste vytrhnu fajfku a bezi to porad .. zkusim pretahnout matky na valci .. dik moc
Datum: 24. února 2012 11:42
 Nejde to chcípnout ani chcípákem ? Jestli máš ten chcípák zapojený tak tam máš snad naftu ne ?  protože nafta má tendenci samozápalu tak to nejde chcípnout... ale to asi ne  Chyba je v tom, že ti to saje faleš, a nebo máš hodně malou plovákovku. ale spíš ten falešnej vzduch, takže to překontroluj od karbu až po celej válec... S tímto jsem se taky setkal hodněkrát, můj fichtl se nemohl dostat z otáček, pak jsem zjistil, že karbec drží na koleni jen tak tak, a je tam 2mm škvíra..  nebo např. u simála nějakej blb strhl šteft ve válci na hlavě, takže to sálo falešnej vzduch pod válcem...no to byl horor... 100metrů se to muselo roztláčet, ale zas když to chytlo tak to jelo furt, se divím že to tak jelo, na 4 všechny kopce...
Datum: 24. února 2012 7:12
Jméno: 123
IP: uživatel4620
 To dělá i kámošovi jak se zahřeje píst tak se roztáhne a přidírá se to
Datum: 23. února 2012 22:33
Jméno: ruda
IP: uživatel11531
 cau bajkeri, jaky loziska potrebuju do motoru na fika 21 ? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 6:25
 6303 C3 dva kusy 6202 jeden kus 6004 jeden kus
Datum: 28. února 2012 6:25
Jméno: ruda
IP: uživatel11531
 ok, diky draci
Datum: 23. února 2012 22:52
Jméno: Jawa20
IP: uživatel12256
 6303 - 2x, 6202,6004
Datum: 23. února 2012 22:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 http://www.jawa-50.cz/ jawa 21 katalog nahradnich dilu tam budeš mejt aji gufera
Datum: 23. února 2012 22:03
 źdar nevite proc mi furt často ochazí svíčko skoro každy tyden ji menim tak na 100 km dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 20:20
Jméno: 1222
IP: uživatel6631
 Mně to dělali gufera na klice už byly vyběhané asalo o olej sice málo ale ubytek byl gufera se vyměnily a svíčka je zatím jen jedna a je krásně cihlová  budeš mít špatné gufera kdy si naposledy pulil motor? kolik ma najeto? muj mněl 19000km
Datum: 23. února 2012 20:20
 Když máš svíčku černou, nebo zaolejovanou, tak máš buď moc bohatou směs, moc oleje v benzínu, nebo to saje ten převoďák.... Taky může být problém v moc velkém předstihu ( svíčka se příliš hřeje, potom nepálí správně nebo vůbec). Jestli to saje převoďák, buď to bude sát přes gufero na levé straně klikovky ( to bys půlit nemusel, jen oddělat primární kolečko a vyměnit gufero), horší by bylo kdyby to sálo přes kartery... bys musel půlit... Jináč pak ještě zkontroluj, jestli se ti jehla v šoupátku neposunuje jak chce, taky může být příčina, kontroluj svou ruku, kolik dáváš do benzínu oleje a když ani tohle vše nepomůže tak zkus ten předstih zmenšit... samozřejmě začni od toho nejlehčího- poměr oleje v palivu, jestli není volná jehla v šoupěti... tohle dělat nemusíš, pokud bude svíčka cihlová, nezačerněná a suchá.. to se rovnou zaměř na ten předstih..
Datum: 23. února 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 to to je fakt taky jsem házel svíčku do krbu
Datum: 23. února 2012 19:49
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 hh: ja vim, ale ten karbon se da hodně pěkně ošmirglovat, když si s tím pohraje tak je svíčka jak nova
Datum: 23. února 2012 19:43
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 adys: on spíš bejvá problém v tom, že se na svíčce při mezi elektrodama usadí vrstvy karbonu, což je z větší části uhlík, a ten je, jak známo, docela dobrý vodič, takže místo aby skákala jiskra mezi elektrodama, tak se obvod uzavírá skrz tento karbon a jiskra neskáče.. takto znehodnocená svíčka se dá vypálit v kamnech, nejlépe krbových, kde při vyšších teplotách karbon shoří, a svíčka opět funguje jak má..
Datum: 23. února 2012 19:14
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 nebo jak píše,,hh'' jestli je černa tak bude asi bohata směs , zkus ty dva kontakty ošmirglovat a nastavi odtrh mezi nimi 
'
Datum: 23. února 2012 18:59
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 a jak po těch 100km vypadá? jestli je černá, tak moc bohatá směs, moc oleje v benzínu nebo přisává převoďák..
Datum: 23. února 2012 18:56
Jméno: adys
IP: uživatel12849
 čáu, no kamošovi to dělalo taky že přestala házet jiskru, někdo mu poradil vyměnit indučku a bylo to OK .... ale podle mě ta indučka s tím moc nesouvisi.... ale moc se v tom nevyznam  pokuď maš nahradni indučku tak zkus ji přehodit a uvidiš
Datum: 23. února 2012 18:54
 čau draci.nemáte někdo doma funkční karbec na jawu čz 175 2924 s tou hranatou plovákovkou?odepsal jsem před týdnem na 2 inzeráty a nikdo se ani nenamáhal odepsat díky poštul
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2012 20:50
 tak sem se dival mam ale neni kompletni... neni tam šoupatko, jehla, pružina, trysky, špatnej plovak, (pokusim se v pondeli se zeptat ale nic neslibuju)
Datum: 24. února 2012 20:50
 díky
Datum: 23. února 2012 23:31
 no ja mam doma naky ale prodaval sem moju čz tak nevim jestli sem to neprodal aj s tim :/ .. zejtra se kuknu
Datum: 23. února 2012 21:24
 Dotaz POUZE pro kolecka. Ahoj, jednou si sem dával odkaz na fotky svýho stadiona v zelené barvě (myslím, že to bylo album na rajceti). Chci se zeptat to je jaký odstín? Je to origo, chtěl bych toho svýho také dát do zelené a ta tvoje se mi docela líbila - mohl by si sem dát ještě jednou ten odkaz, ať se můžu kouknout pro inspiraci Díky odpovědět \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:29
 já dával nějakou zelenou ze vzorníku suzuki, na nádrž a blatníky klasika slonová kost
Datum: 29. února 2012 19:29
 Díky všem...
Datum: 24. února 2012 15:05
Jméno: erto
IP: uživatel1026
Datum: 24. února 2012 12:49
Datum: 23. února 2012 21:18
 Hm, no zkusim to najít...
Datum: 23. února 2012 19:29
 Zdarec taky renovuju mopeda konkrétně s11 a jsem ve fázi že mám díly v laku a budu kytovat a jak bude teplo tak to chci stříknout a potřeboval bych tkay čísla tech barev, chybí mi jen ten la a amožu skládat.
Datum: 23. února 2012 19:28
 Hoď taky foto...jinak k odstínu...před týdnem jsem dělal pořádek v garáži a našel jsem tu kartičku s číslem, a mam podezření, že letěla do kotle se slovy, že to už doufam potřebovat nebudu  ale podívam se po ní, možná to někde napsaný bude...
Datum: 23. února 2012 19:08
 Jo díky to je ono. Jinak už sem to sem psal jednou a odpovídali jiní, ale odkaz nenapsali, tak proto jsem napsal POUZE pro kolečka. Hezká práce, dělám něco podobnýho.
Datum: 23. února 2012 19:03
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 já bych ti sem hrozně rád ten odkaz dal, protože ho znám, ale bohužel, nemůžu, nejsem kolečko..
Datum: 23. února 2012 18:54
Datum: 23. února 2012 18:53
 zdar, když chcu nechat udělat výbrus válce, stačí donest jenom válec a píst, nebo je potřeba ještě něco víc? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel13271
 Na Mosquito se blbè shání pístní sada,na brusírnu bych nespoléhal.
Datum: 23. února 2012 21:55
 ok, dikec moc
Datum: 23. února 2012 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nic,pouze válec
Datum: 23. února 2012 19:51
 však já se na to ptal  jenom chcu vědět, co je třeba k tomu výbrusu potřeba navíc
Datum: 23. února 2012 17:29
 napřed bych se zeptal mají své dodavatele atd tak třeba by ti ten zbytek taky sehnaly
Datum: 23. února 2012 16:47
 no jo, jenomže já mám mosquito a na to ti každá dílna díly nesežene, takže si to musím sehnat sám a pak kontaktovat dílnu.....
Datum: 23. února 2012 16:17
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Stačí jenom,když doneseš jenom válec,a oni tí dají válec s výbrusem,píst,pístní kroužky,čep,pojistní kroužky čepu,tak to dělají u nás?
Datum: 23. února 2012 16:13
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 Ahoj, SESO prosimtě budeš mít ty odrazky na pav červené?? Psal si, že budou tenhle týden, ale kdy přesně? A budeš mít odrazky z gumou na zadní blatník na kývačku? dííík Už nemáš žádnou slevu nad určitou částku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 14:59
 slevy nebudou,, spis zlevnuji kazdym dnes nejakou polozku, pav odrazky budou v nerezu,budou drazsi a budou az po 5,3,,,odrazku v gume pro zd blatnik mam vkramku standartne
Datum: 23. února 2012 14:59
 zdarec chci se zeptat jestli se da sehnat,plišek s filcem naa mazání vačka ,nebo ho musím vyrobit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 21:05
 tak týden zpátky jsem to vyřešil na zapalování ze Zetky 125t zjevně tak, že starý filc byl přinýtovaný dutým nýtkem, takže jsem starý filc kolem nýtku ořezal a dal tam takovou tkaninu, která docela dobře saje a přidělal ji pomocí drátku, který jsem prostrčil nýtkem
Datum: 10. března 2012 21:05
 Ahoj, také bych potřeboval sehnat tu planžetu s filcem na mazání vačky. Vyrobit si to je krajní případ - pružinový plech se těžko vrtá. Akorát prosím "odborníky" co si pletou mazání vačky s kladívkem, aby mi raději vůbec nepsali.
Datum: 10. března 2012 17:02
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 to by děda asi nebyl příliš nadšenej.. plíšek tam může zůstat (po vynadání statoru z motorky lze nastavit libovolný předpětí ohnutím) a na něj stačí přilepit třeba kus nějaký savý tkaniny velikosti původního filcu, nebo trochu většího - dýl vydrží.. muj děda tam kdysi přidělal kus loučovýho knotu a fungovalo to taky..
Datum: 23. února 2012 23:36
Jméno: trubka
IP: uživatel13269
 Lukáš-,,třeba s takových vatových tampónů.To už tam můžeš dát olvejsku. Co takhle kousek péra z budíku a proužek filcu který odstřihneš z klobouku co nosí děda třeba do kostela ?
Datum: 23. února 2012 19:29
 mělo by to jít udělat třeba s takových "vatových tampónů" či jak se tomu nadává... je to takové vatové kolečko....
Datum: 23. února 2012 17:43
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Myslím, že to, čím objíždí kladívko vačku se jmenuje pertinax nikoliv filc.., ale možná by to šlo udělat z kousku látky nebo něčeho..
Datum: 23. února 2012 17:34
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
 Jen sem chtěl pomoct, sám tomu moc nerozumim. Chybama se člověk učí, sme jen lidi. Sorac...
Datum: 23. února 2012 14:24
 hh > Taky se mi právě zdá....
Datum: 23. února 2012 13:38
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 podle mě je teda "plíšek s filcem na mazání vačky" docela jasný vyjádření..
Datum: 23. února 2012 13:12
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
 Lukáš: No tak když se neumí pořádně vyjádřit, ani nenapíše na co to chce  . Tak sem si řek že vačka je v magnetu a filc je na kladívku tam sem to sem napsal. Neřeš
Datum: 23. února 2012 12:56
 a.pelcik > odkdy kladívka mažou váčku?
Datum: 23. února 2012 12:25
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
Datum: 23. února 2012 10:17
 to nikdo nedela..
Datum: 23. února 2012 2:11
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdar draci jak mám sešzelovat hladinku v karbecu ?? všude mi z toho teče benzíín a docela dost
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 8:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 23. února 2012 8:07
Jméno: drácek
IP: uživatel10258
 __-- ? JAK VYLEŠTIT MOTOR ? --__\r\nporadte rosím jakýma zpusobama dobre vylestit motor na fichtlu.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 15:31
 http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=47834
Datum: 23. února 2012 15:31
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 draku prozradim ti muj nejrychlejší způsob, kup si filc do flexi na leštění jestli ho seženes já ho koupil v železářství a ktomu tu zelenou pastu na hlník. Dobře to umíj třeba benzínem a pak už jenom leštíš, dej si za chodu flexi leštící pastu na filc a pak lechce přitlačíš, čim mín nato tlačíš tim to je lesklejší, mohu ti poslat fotku mé ČZ jak to mam tim to způsobem vyleštěný. Problém je že se stim všude nedostaneš tak jsem to kolem šroubků doleštoval stopkovou bruskou stejným spůsobem.
Datum: 23. února 2012 8:12
Datum: 22. února 2012 21:57
 http://www.youtube.com/watch?v=0iqZLvvNeQQ&feature=fvsr koukněte je to zajimavé
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:04
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 http://www.youtube.com/watch?v=R9QUCP6DVIg
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:54
 ahoj jakej olej se leje do převodovky a pionýru ? jaké je označení ? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 PP 80 pokud mu chceš dopřát tak PP 90
Datum: 22. února 2012 20:42
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Netáhne, Čau, potřebuju poradit. Když chci přidat tak v 1/3 plynu to netáhne a dusí se. Ale když přidám víc, tak jede normálně podle polohy plynu. Jedná se o Jawu 350/360. V čem by mohl být problém díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 21:01
 Zkus se podivat na jehlu v karburátoru jestli náhodou volně neprojíždí skrz tu zajišťovací podložku mě to taky tak dělalo a bylo to tím. Jehl by měla být zajištěná na třetím zářezu shora.
Datum: 22. února 2012 21:01
 Lidi potřebuju poradit dávám do kupy fichtla a všude z karbu mi teče benzín jako by tam nebyly trysky zepředu jak je sání a jsou ty 2 dírky tak tama a kolem karbu jako by se to přeplavovalo ale přitom ten ventil co pouští do plovákové komory benál je dobrý prostě nevíte čím to může být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:34
 ventil musí chodit úplně volně jak ne, je to na výměnu... zkus plíšek přihnout tak, abys měl hladinu minimální pokud se hladina nezmění je buď v háji ventil nebo ten plovák... další možností může být blbě nastavená jehla (moc bohatá směs)
Datum: 23. února 2012 12:34
 no chči to všude možně vypada to jak dyby nebyla nastavená hladina ale at dělám co chci tak prostě teče. plovák je v pořádku a ten ventil taky ten plíšek co tam je sem přihýbal na všechny strany a vůbec nepomohlo
péro : normální to není protože to nekape ale Teče proudem jako kdyby to nezavíral ventil když otevřu víčko karbu tak je to až po vrch plné
Datum: 23. února 2012 11:25
 Cus anebo si otocil plovak taky sem to jednou omylem udelal a chcalo mi to vsude mozne
Datum: 22. února 2012 21:55
 Nebo máš špatně nastavenou hladinu v karburátoru
Datum: 22. února 2012 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím jestli to je normální musel bych vidět jak hodně to teče..koukni na plovák jestli není děravej
Datum: 22. února 2012 20:52
 to je uplně normální
Datum: 22. února 2012 20:41
Jméno: babetak
IP: uživatel13263
 Zdar draci.Zaujimalo by ma ako ste vyriesili napinanie hlavnej retaze na B207.Tie elipsove sponovaky su velmi nepodarene, retaz este ako tak naspanujem, ale akokolvek silno matice dotiahnem vzdy sa to za 5 min aj tak povoli.Vdaka za vase postrehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 19:51
 já když ji koupil tak sem tam měl vzadu osu z pio. a tá drží dobře
Datum: 22. února 2012 19:51
|



|