Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: havis
IP: uživatel13123
 Cau draci mam Jawu 250/559 a mam problem dneska sem pripojil baterku(klasa plus pol kostra) a hned se mi spalila pojistka kde myslite ze je problem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 12:43
Jméno: havis
IP: uživatel13123
 pojistka 15 amperovka takova tam ma byt mozna ze nektery drat muze kostrit je to prece jen prvotni elektroinstalace  mrknu na to jinak vymenim komplet elektroinstalaci
Datum: 28. ledna 2012 12:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 teda mínusovej, jstli to máš naopak... já jsem zvyklej na mínus na kostře
Datum: 28. ledna 2012 12:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 spínačka, nebo ti nějakej plusovej drát kostří
Datum: 28. ledna 2012 12:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nemáš tam náhodou slabú poistku ?
Datum: 28. ledna 2012 12:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 jen takovej malej dotaz - co myslíte je 2000,- dobrá cena za Babetu 207, origo stav, zachovalá, jinak sem ji parkrát poopravoval, takže vim jak jede - docela dobře, jen chci tak nějak slyšet názor ostatních, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 12:35
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 díky za odpovědi, hruska05: já jí za tu cenu bero od známýho,
Datum: 28. ledna 2012 12:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 2000 je málo. ked je zachovalá a má dobrý motor (hlavne automat) tak si pýtaj 3-4 tisíc
Datum: 28. ledna 2012 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel13122
 Babetty se i ve šrotoidnim stavu prodávaj za daleko víc....jestli je zachovalá v původnim stavu a dobře pojízdná,bez závady,tak ji dej klidně 4-5 tisíc
Datum: 28. ledna 2012 10:37
 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.268578246523419.58319.100001137366676&type=3 -> Mělo by ti to jít, mám to veřejný
Datum: 28. ledna 2012 9:06
Datum: 28. ledna 2012 9:05
Jméno: gis
IP: uživatel13121
 Zdravim. Potřeboval bych nafotit stojánek a pružinu jak je přidělaná na něm... Něják nevím jak je tam uchycená na stojánku a motoru... jedná se o 05 rv 66
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 11:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 28. ledna 2012 11:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci práve renovujem jawu 220.100 1977 a mám na nej 12V bzučiak. ale na 21-tke mám 6V. už som ho videl aj na 20 a 05. je ten 12V bzučiak origo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No netuším proč by si bez selenového usměrňovače mohli dovolit dávat klalkson na vyšší naptí než měli v síti a proto bych se držel teorie že je z Jawy 90. Už jen proto, že ten 12V bzučák obsahuje usměrňovací diodu uvnitř
Datum: 30. ledna 2012 7:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky
Datum: 28. ledna 2012 11:50
 Ano je to original, aby nemuseli do masky montovať selénový usmerňovač montovali 12V bzučiak, 12V bzučiak má integrované usmerňovanie,
Datum: 28. ledna 2012 10:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel4646
 No 12V sa montovali na 90tky ale ak funguje tak to neries
Datum: 28. ledna 2012 10:04
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Ahoj, jak poznám na Jawě 50/21, že mám volnoběh bohatý a nebo chudý, zajímalo by mě jakou volnoběžnou tryska mám zvolit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 1:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vzhledem k tomu, že na volnoběh neni motor v zátěži (i odtud název "volnoběh"  , neni ani nutná přesně nastavená bohatost směsi, protože jde prakticky jen o to udržet motor v chodu.. jak již bylo řečeno, má být co nejnižší, aby zbytečně nežral benzín a nepřehříval se, ale zas aby byl běh motoru pravidelný a klidný, nikoli těžkopádný.. k tvé otázce, pokud je volnoběh fakt moc bohatej, ulejvá se svíčka, na elektrodách se usazuje karbon, který znemožňuje přeskok jiskry, a motor po pár desítkách vteřin chcípá (nicméně totéž se může dít i při vysokém poměru oleje v benzínu (záběh)), pokud je naopak chudej, tak se volnoběh špatně seřizuje, kolísá, případně si sám přídává plyn a zvyšuje otáčky..
Datum: 29. ledna 2012 1:22
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Supr, je mi to jasné, díky všem za rady.
Datum: 28. ledna 2012 15:23
 volnoběh se nastavuje na jízdou zahřátým motoru měl by být co nejnižší ale ne až tak že by motor zdechal . ZA stude než se motor ohřeje bývá trochu větší ale to je normální
Datum: 28. ledna 2012 14:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No když to necháš nastartovaný na volnoběh tak to poznáš na barvě svíčky, jinak volnoběh je vždycky trochu bohatší
Datum: 28. ledna 2012 13:41
Jméno: Tom
IP: uživatel11059
 Díky, ale to všechno vím. Asik jsem se špatně vyjádřil. Prostě mě jen zajímá jak poznat, že mám volnoběh bohatý a nebo chudý, díky.
Datum: 28. ledna 2012 12:52
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 hlavnú trysku daj 72, volnobežnú 38 a volnobeh si nastav tým stredným šrobikom s pružinkou
Datum: 28. ledna 2012 12:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chtěl bych mít tvoje problémy,volnoběžnou trisku dej 38
Datum: 27. ledna 2012 21:53
Jméno: Martin
IP: uživatel12157
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 21:07
Jméno: Martin
IP: uživatel12157
 moc ti děkuju
Datum: 28. ledna 2012 21:07
 uz je k mani ta pruzina,jasne i do zadu draku :O)
Datum: 27. ledna 2012 22:14
 čau draci .. skladam zadni tlumiče na mustanga a ani za boha ty pruziny nejdou zatlačit aby sem to poskladam nemate na to nekdo naky vychytávky ? .. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 10:32
 no ja se oto nak pokusim .... diky
Datum: 28. ledna 2012 10:32
Datum: 28. ledna 2012 9:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já když sem to jednou dělal tak jsem to stlačoval na stojanový vrtačce
Datum: 27. ledna 2012 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je si na to udělat udělátko  prostě něco jako stahovák
Datum: 27. ledna 2012 21:55
 poskladal *
Datum: 27. ledna 2012 21:22
 zdar nevie jesli se da koupi redukce na kohoutek jak je na nadrž dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 15:57
 myslim na fichtla a se zaviem
Datum: 29. ledna 2012 15:57
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 on asi myslí fichtla a dva typy nádrží a šroubení s převlečnou maticí nebo se závitem v nátrubku na kohoutek, jinak nevim
Datum: 28. ledna 2012 12:42
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na akú motorku ?
Datum: 28. ledna 2012 12:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 9:01
 když je to z považské bystrice řekl bych že to může být z maneta 90 ten měl 19 kola
Datum: 28. ledna 2012 9:01
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak se na to vyser a kup si nové. Jestli ti nevadí ten Turecké ráfek ,tak bych ho koupil.(stojí asi 650Kč).
Datum: 27. ledna 2012 22:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No,o tom sem taky přemejšlel že mu napíšu ale to je výstřel do tmy.Vůbec nevíš co je to za člověka jesi je to nakej jouda co to našel na pude a nema paru na jaky je to typ tak mi to moc nepomuže...Každopadně zkusit to muzu.Chtěl jsem ho na kulatou čz sport ale zmatlo mě to,že byl vyrobenej na Slovensku.Tak proto sem se ptal
Datum: 27. ledna 2012 22:34
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 mustang1971:TAK MU NAPIŠ Z ČEHO TO KOLO JE -MY VÍME HOVNO.......
Datum: 27. ledna 2012 20:13
 na vysačce je vidět napíš že je pro zadní kolo
Datum: 27. ledna 2012 19:10
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak nám řekni na co je? Když byl vyrobený u vás na Slovensku.
Datum: 27. ledna 2012 18:59
 pozrite miesto kde bol vyrobený
Datum: 27. ledna 2012 18:24
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Musií mít rozměr 1,6 nebo 1,85
Datum: 27. ledna 2012 18:18
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 19" ráfek je u JAWA a ČZ SPORT a JAWA Pérák a Ogar.
Datum: 27. ledna 2012 18:16
Jméno: epo
IP: uživatel13045
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 12:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ano je to od výroby
Datum: 28. ledna 2012 12:10
Jméno: jááááá
IP: uživatel9268
 Čau, mám Cagivu roadster 125.Dneska jsem měnil olej v převodovce.Nevíte kolik ho tam přijde?Žádnou příručku nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 14:50
 V příručce je napsáno pro olej Agip F1 Supermotor Oil SAE 15W/50 se má dát 0,8 litru ... příručka se dá stáhnout na motorkari.cz
Datum: 28. ledna 2012 14:50
 tak to musí mít nákou měrku ne ?
Datum: 27. ledna 2012 19:37
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdar chtel bych se zeptat na papiry na čezetu 175 typ 450/05 de luxe a nebo jak by to šlo kdyžtak napsat na veterana diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 18:15
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 dik podivu sa
Datum: 27. ledna 2012 18:15
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 27. ledna 2012 18:01
 Cus hoši,potřebuju zjistit jakou mam dat podložku pod válec,aby mi píst nenaražel o hlavu když mam valec odvrtanej na 40mm a mam tam tu sportovní vějířovou hlavu.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 14:36
 Můžu se zeptat kdes sehnal tu vějířovou hlavu?
Datum: 28. ledna 2012 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel13120
 Kravina. Utočit hlavu na 40mm je jediny řešeni. To s tim těsněnim je takový řešení na nic...
Datum: 27. ledna 2012 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej 3-4 těsnění pod válec a musí bejt po problému
Datum: 27. ledna 2012 21:58
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Pro vrtání 40 musíš utočit hlavu, origo hlava je na 39 a jak je to s tou vějířovou to nevím, řekl bych že to samí. Počkej na odpovědi ostatních.
Datum: 27. ledna 2012 20:56
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Nevíte o někom kdo dělá repase klikovek na kutnohorsku ? Potřebuju na jawa 350 Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 20:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co Smetana ve Žlebech? Nebo v Sendražicích u Kolína Jeřicha...
Datum: 27. ledna 2012 20:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, jak se vyměňuje ten čep na klikovce mezi setrvačníkem a ojnicí ... a jak tam drží, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 15:52
 jj, a vyvážit hlavně,mě to vždycky lisuje chlapík na lisu co je na ložiska v bubnech u aut
Datum: 27. ledna 2012 15:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Doma to těžko uděláš, možná rozlisuješ a nalisuješ ale pochybuju, že to vyvážíš
Datum: 27. ledna 2012 15:37
Jméno: jawa
IP: uživatel12620
 ahoj,musíš to na lisu rozlisovat
Datum: 27. ledna 2012 14:59
Jméno: f
IP: uživatel13119
 Zdar, zvoní mi panelka po výbrusu. Co stím? Zhodit hrany kroužků? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 13:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Krožků ne, spíš kanálů ve válci
Datum: 27. ledna 2012 13:57
 čau draci, chystám se sponkama přidělat potah sedla k plechu, mám komplet nový potah aj molitan. Máte nějaké rady, tipy, fígle jak na to? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 17:43
 mám, díky
Datum: 27. ledna 2012 17:43
 Jestli maš i nový sponky,tak si je trochu kleštěma zmáčkni,ale jen trochu,at ti to pořádně drží
Datum: 27. ledna 2012 15:55
 no, lepit ho nebudu, akorát, když jsem ho koupil tak byl jakoby v plastové pláštěnce zvrchu, tak tu tam nechám...
Datum: 27. ledna 2012 14:34
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 jediná moje rada je, ať to děláš pomalu a pořádně. nespěchej s tim a bude to pěkný. a ještě s tim molitanem. nevim jestli byl originálně přilepenej, ale já sem ho raděj přilepil
Datum: 27. ledna 2012 7:19
 Když jsem dával potahy tak jsem to dovezl do čalounictví a za pár korun to nasadila a sedačky jsou potaženy perfektně. Sám jsem to nikdy nezkoušel tak s tím nemám zkušenost.
Datum: 26. ledna 2012 22:51
 Čau draci chtěl sem se zeptat jestli pincek s karburátorem ze simsona pojede líp motor je bez úprav jen hvězdicová hlava.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 10:19
Jméno: Sukin
IP: uživatel13118
 Pokud má větší průměr difuzoru, tak něco přidá ve vyšších otáčkách a bude zřejmě točit i více otáček, pokud nemá hvězdicová hlava vyšší kompresní poměr, tak se pouze lépe chladí.
Datum: 27. ledna 2012 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Vyhoď karburátor ze simsona,vyhoď hvězdicovou hlavu a fík pojede jak šlak
Datum: 26. ledna 2012 20:17
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdarec,odešel mi stabilizátor napětí na světla na Hondě MTX,napadlo mě,že bych tam moch dát stabilizátor z babetty  ,,tento,,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v.2html :-/ no honda dává na prázdno bez žárovky 40-50V,myslíte že to ten usměrňovač snese ? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Soráč, ale mě tenhle přístup dost překvapuje.. kup si stroj na jehož údržbu, opravy a provoz budeš mít prachy. Jakákoli zbastlenina nemá smysl.. navíc rego z babety je dimenzovaný asi na o něco vyšší regulovaný výkon, takže předpokládám že ho akorát tak upečeš. Takovýhle samodomo úpravy bych si na Tvém místě dovolil, jen pokud bych elektrice rozuměl, proto také doporučuju, si odpustit pár desítek naježděnejch kilometrů a za ušetřený peníz koupit origo stabík.
Datum: 30. ledna 2012 7:13
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 jenomže já nevim jak to má bejt zapojený ,když sem to koupil tak tam bylo jenom zapalování,a tak jsem si pohrál a mam i světlo a klakson ale potřebuju ten stabilizátor z čeho koliv,aby to vydržel a za rozumnej peníz!!!!!!!!
Datum: 28. ledna 2012 12:19
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 daj tam stabilizátor ktorý tam patrí a nerieš nejakú babetu
Datum: 28. ledna 2012 12:12
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 čus draci potřeboval bych radu jakej karbec je nejlepší na fichtla potřeboval bych nějakej kolem 500 kč co třeba z jawy 250 kejvy pojede to s níl líp ?? předem díky.. vím že asi nejlepší by bylo dellorto nebo z jawy 90 ale ty jsou moc drahý  pls poraď te diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 8:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Možná bych měl na prodej originál DellOrto 21mm 2T verzi (důležité, většina těchto karbců prodávaných v ČR má "4-taktní emulzní trubici a jiné otryskování). Nechal bych to se sadou trysek (2 krabičky, téměř nepoužité) za 2000kč.
Datum: 27. ledna 2012 8:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: poradíš kde koupit originál Dellorto?? Nemyslím s licencí vyráběné repliky od Stage6, motoforce, BGM atd.... Když se kouknu na cenu repliky Dellorto Black Edition od Stage6, tak ten se dá sehnat za 2200, od BGM i za 1600. A proto moc nevěřím, že by obyčejný Dellorto za 1600,- byl originál. Firmy Stage6, Motoforce a BGM výrábějí v licenci i karburátory Mikuni a Keihin a jejich cena je i 4000,-
Datum: 26. ledna 2012 23:49
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Dell orto 19mm pro 2T motory originál (ne čínská kopie)+ sada trysek a molitanovej filtr.....investice cca 2000,-
Datum: 26. ledna 2012 21:29
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 je to na trochu upravenej motor stočená klika 90mm stejskyho CÚ vějířová hlava laďák.
Datum: 26. ledna 2012 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Za ty prachy si kup nový trysky,plovák,jehlu,šoupě,palivovej ventil a zbyde ti na benzín  Za 500,- nekoupíš nic  Jinak nejlepší karbec na lehce upravenou seriovku je Dell orto 19 originál. Na seriovku je nejlepší Jikov 17.
Datum: 26. ledna 2012 20:19
 s karbem z kyvacky to nepojee vubec  ...
Datum: 26. ledna 2012 20:18
 né, s karbecem z 250 to fakt líp nepojede...kup si za ty prachy benzín
Datum: 26. ledna 2012 19:42
 To je na upravenej motor?
Datum: 26. ledna 2012 19:41
|



|