Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 Čau draci, mám otázku hlavne na Vás zo slovenska. Ako si mám pri prihlasovaní pioniera vybaviť tú malú ŠPZ. http://bikepics.com/pictures/2331587/ Máte nejaké skúsenosti? Vyplnuje sa na to nejaká žiadosť, alebo je to pridelované počítačom? Je taká možnosť vo všetkých okresoch? Ja som z Pezinku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 17:26
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 VIN sedí aj v papieroch, na motori, aj na štitku, a napisane mam v TP, že maly motocykel a maximalna rychlosť je zapisana ako 60 km/h
Datum: 06. února 2012 17:26
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 tak ako hovori jenco. S tym stitkom som to uz raz tak videl. Ale len videl take papiere som neprihlasoval...kup si pre istotu stitok a vyraz tam to co mas v papieroch...len pre istotu, ale staci ked prejdes evidenckou a hotovo
Datum: 04. února 2012 20:56
Datum: 04. února 2012 20:03
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 Mám modrú 20ku 1976. Mám na nej starú značku bez EU a mám tam Myjavský okres. Techničák malý aj velký je ešte z roku 1998 (ešte staré, lebo ešte som ju neprihlásil) No lenže v paperoch som nenašiel žiadnu kategóriu, ani L1e ani L3e, tak neviem. A ešte jeden dotaz: na štítku na ráme mám ,,JAWA 20,,(myslím že štítok je pôvodný) a v papieroch ,,JAWA 21,, môže s tým byť problém? Ďakujem.
Datum: 04. února 2012 18:23
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 Ano takto nejak som to myslel aj ja, len sa mi to nechcelo takto rozpisovat. dolezite je si pozriet co mas v starom technickom a podla toho dostanes. ale nemyslim ze by to malo nejake velke vady ta velka znacka, akurat na STK musis ist kazde 2 roky a nie 4.
Datum: 04. února 2012 16:58
 to ale nieje celkom tak... mal som TP knižku formát A5, mal som velkú značku bez EU, dostal som velkú s EU... obecne je v tom hrozne velký bordel... poviem ti to tak.... ked más uz motorku prepísanú a más tam L3e tak malú znacku nedostanes... ked más motorku prepísanú a kategoriu más L1e s malou znackou tak v prípade poškodenia dostanes malú znacku... Ked motorku nemás prepísanú a más tam L1e a velkú značku tak pri prepise do iného ukresu, alebo pri poškodení dostanes malú znacku,,, ked más starý TP formát A5 /rýchlosť 60 alebo 65km/h/ a ides motorku prepísať dostaneš malú značku len vtedy ked máš tam pečiatku "malý motocykel" inak ti dajú velkú... dobré co?  snad z toho to pochopíš... hovorim je v tom bordel..
Datum: 04. února 2012 16:49
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 ako hovori jenco. Ak mas teraz velku s EU znakom tak uz ti ostane velka. Ak mas velku este staru so slovenskym znakom a ides prepisovat z ineho okresu a v TP mas kategoriu maly motocykel (L1e) dostanes malu. To iste ak mas teraz velku so slovenskym znakom (nie EU) a prepises v okrese, len si daj ze si ju stratil a dostanes novu malu
Datum: 04. února 2012 16:38
 Akú pionýrku más? nemás fotky?
Datum: 04. února 2012 16:20
 nie tak dostanes velkú
Datum: 04. února 2012 13:31
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 A ked mam kategoriu L3 a stratim ŠPZ tak mi daju za 16,50 nuvú, malú špz?
Datum: 04. února 2012 13:18
 ale ked más L1e a sa jedná o prepis v okrese tak ti zostáva pôvodná tabulka a ked tá je velká tak je velká, ale ked nahlásiš stratu alebo poškodíš tabulku dajú ti druhú malú tabulu s iným číslom za 16,50€, ale ked más kategoriu L3e tak automaticky dostanes velkú tabulku
Datum: 04. února 2012 12:47
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
Datum: 04. února 2012 11:19
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 Nemusis si nic specialne vybavovat. Dostanes ju automaticky ak mas kategoriu L1e...ak tu kategoriu nemas, dostanes velku znacku
Datum: 04. února 2012 11:14
 Čau draci. jenom tak pro zvedavost kolik stoji asi GO motoru na mustangu a nebo spiš kolik stoji cela renonace mustanga .. diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 18:25
 Stando, docela dost 13 tisic . .. možna budu v lete ronovovat jawu 05 lakovani mozu met zadarmo piskodavni taky jenom motor potřeba nejsou parove kartry a novi předni tlumiče no ješte uvidim  jestli bude na to čas
Datum: 04. února 2012 18:25
 Motor tak 5000,- zbytek cca 15 tis. podle stavu jednotlivých dílů a podle toho jak jsi šikovnej .Čím víc jsi schopnej si toho udělat sám, tím líp pro tebe. Sám renovuju S22, zatím jsem na částce 25 000,- a ještě není hotovej
Datum: 04. února 2012 15:23
 Já bych se zeptal na to samé, ale čz 125 476. Motor už je hotovej, vejfuk, kola a všechny chromované drobnosti taky. Chtěl bych udělat podvozek, tlumiče, brzdy, natahat elektriku, nový lak. Jaký máte názor na cenu, vejde se to do 7 tisíc?
Datum: 04. února 2012 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel13154
 GO motoru 4500,- ,malá "GO" motoru 2000,- ,renovace 10-15 tisíc, amatérská renovace jde udělat i za 5 tisíc....já udělal J21 včetně upravenýho motoru za 13 tisíc ale úplně profesionální renovace to nebyla. Spíš taková repase chromovaných dílů a nový lak,kola,detaily a motor...ale seriovka se za těch 10 tisíc dá udělat pěkně...
Datum: 04. února 2012 7:48
 **renovace**
Datum: 04. února 2012 0:30
 Seso! nutně potřebuju ČZ píst 125ccm vrtání 52mm (staré zetky 125a/b/c/t) je to dvou kruháč. Pokud ho sezeneš/vyrobíš, máš u mě bod jako nikdo jiný
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 18:51
 Omlouvám se, špatně jsem to pochopil
Datum: 04. února 2012 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 "kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail " = napiš mi na email  Přes pokec budeš asi těžko něco objednávat něco z eshopu
Datum: 04. února 2012 14:50
 dřív to nepůjde?  dneska jsem byl tady u nás v kamenném krámku a říkali mi, že snad za 14dní, ale těžko říct... každopádně mail : djangi@seznam.cz
Datum: 04. února 2012 12:56
 kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail
Datum: 04. února 2012 12:35
 Zdarec nevíte kolik může stát technická na pionýra ? co možno dejte rychle vědet dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 12:58
 na slovensku som nasjel na kategoriu L1e aj za 7,50  len je to daleko tak som to robil v blízkosti za 20
Datum: 04. února 2012 12:58
 Na slovensku 15euro, samozrejme ako kde
Datum: 04. února 2012 9:12
 Já sem platil 300Kč.
Datum: 03. února 2012 21:45
 200-300 podle konkrétní STK, spíš ty 300
Datum: 03. února 2012 20:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 čau prosím jak má být dlouhá tyčka spojky u jawy 550??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:19
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Promiň, tak zatim rozebírat nebudu...
Datum: 05. února 2012 11:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 ok zmeř mi to kdyžtak budu rád
Datum: 04. února 2012 14:14
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Je to možný, v něděli budu asi rozebírat motor na mojí 550, tak to kdyžtak změřim
Datum: 03. února 2012 23:15
 Mne sa zdá že 550ky nemohli mať takú dlhú tyčku, lebo túto tyčku som si kúpil nedávno a je pre hriadeľ ktorá ma výstup ešte do pravého deklu motora. Takže 550 musí mať túto tyčku čo si sem dal o niečo kratšiu pretože ten výstup do dekla nemá... A malá tyčka bude o niečo dlhšia od tej z 20,21,23...
Datum: 03. února 2012 21:37
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
Datum: 03. února 2012 20:45
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 zdravím, mám takový divný problém s jawou 21 a to že mi neteče benzín do válce, mám vyčištěný karburátor, asi 20x všechno zatěsněné nový píst a kroužky, komprese celkem dobrá, i jsem se díval na válec jestli nemá zaspané přepuštěcí kanály a taky ne, tak vůbec nevím čím by to mohlo být, když zkusím dát prst na místo svíčky pustím benzín a a stlačuji strat páku směrem dolů tak mám prst uplně suchý. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 8:57
 jak máš na tom simerinky na klice?zkus dvěma prsty ze 2/3 přickat karbec a startovat
Datum: 04. února 2012 8:57
 skus to roztlačit a nebo koukni jestly nemáš ucpaný trysky
Datum: 04. února 2012 8:25
 benzín nemá do válce téct ale nasávat se v rozprášené směsy benzín+vzduch  ... a co takhle než abys donekonečka hepal na skočpáku tak to zkusil roztlačit?
Datum: 03. února 2012 17:33
 Pust´benzín do krabecu a odmontuj svíčku a skus nalít trošku benzínu do válce a vrať svíčku a skus nakopnout jawu pokud´ jawa chytne,tak ti to někde saje falešní vzduch!!!!
Datum: 03. února 2012 16:59
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ale ma tect ne kapat
Datum: 03. února 2012 16:57
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 to všechno už jsem dělal, benzín do karburátoru ide protože vždycky kape benzín z té dírky co tam je
Datum: 03. února 2012 16:35
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau... a teče ti vůbec benzín do rakburátoru? jastli ne tak zkontroluj plovákový ventil, zjisti jestly není ucpaný nebo jestli v plovákovce je správná hladina benzínu a zkontroluj kohoutek u nádrže a popřípadě jestly nemáš ucpané trysky... jinak nevím čim by to mohlo být.
Datum: 03. února 2012 16:28
Jméno: Adam
IP: uživatel12295
 Zdravím chtěl bych se zeptat jestli můžu do motoru nalít M2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:59
 jo ako rikáš alik dnešné oleje M2T sú lepšie
Datum: 03. února 2012 17:59
 alik: zrovna těmhle starejm strojum je to uplně jedno
Datum: 03. února 2012 17:06
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 M2T není co bejvalo tak bacha na to .
Datum: 03. února 2012 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel13153
 M2T patří do benzínu. V poměru 1:33. Do motoru(převodovky) patrří převodovej olej
Datum: 03. února 2012 14:42
Jméno: Martin
IP: uživatel9482
 Zdarec draci, nevíte, kde se dá sehnat pant sedla na jawu 21? Kdysi jsem ho tu viděl a už tu není a nikde jinde ho nemůžu najít. Myslím ten co je na kostře. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 16:38
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 SESA to tady mel uz nema  pred nedavnem jsem to schanel a sehnal mam to doma komplet jen se me chtit nafotit to a udelat nejakej nakres
Datum: 03. února 2012 16:38
Jméno: Martin
IP: uživatel9482
 Myslíš to za 93Kč? To je na sedačku to mám v cajku.
Datum: 03. února 2012 13:28
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
Datum: 03. února 2012 13:13
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám JAWU 20 a chystám sa na ňu dávať pôvodný biely a bledomodrý náter. Neviete mi povedať prosím označenie originál bledomodrej farby (RAL) a označenie originál bielej farby (RAL) (reumaplechy, parabola...)? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:43
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel13156
 RAL 1015 je tá krémová?
Datum: 04. února 2012 19:43
Datum: 04. února 2012 19:02
Jméno: fichtlmaniak
IP: uživatel13156
 Myslím tu inú modrú, taká bledomodrá, ale nie holubia. tá, čo myslím, je asi RAL 5012 alebo 5015. Neviete, ktorá to je? A ktorá je tá biela?
Datum: 04. února 2012 18:29
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
Datum: 04. února 2012 16:54
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Hoj,až teď sem si všiml že podle katalogu k babetě 210 se dávají aji do převodovky ložiska v C3. Na kliku jasná věc,ale do převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 12:32
 mozna kvuli odstredivce
Datum: 03. února 2012 12:32
Jméno: pitbull
IP: uživatel5006
 Cau.Draci potreboval bych poradit,mam mustaanga,natocim ho,ale nemuzu ho dostat na plny otacky kdyz stoji na miste,jakmile se s neim rozjedu tak to jde,ale potom kdyz zastavim,tak to zase spadne a je to tak na ctvrt plynu,ikdyz ho mam na plno.Diky za odpeved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 23:44
 Ondra: právě naopak, řekl bych že se mu to uchcává na volnoběh, na plný plyn ne. Jinak máš pravdu, zkontolovat, jsetli plovák zavírá jehlový ventil a případně trochu snížit hladinu přihnutím plíšku dolů
Datum: 04. února 2012 23:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Budeš mít spíš problém s výškou hladiny v karburátoru, to je ten plíšek ve víčku plovákové komory, ohni ho trochu dolů aby plovák dříve zavíral, protože teď se ti to na plnej plyn uchcává.
Datum: 03. února 2012 13:20
 a máš to seštelovany ? Podívej se na to jak máš u karbecu ten šroubek tak to sešteluj aby při otočením rukojeti na plno bylo šoupě taky nejvýc zdvyhlé
Datum: 03. února 2012 13:09
 Čau draci čím bude nejlepší vyčistit nádrž zevnitř aby sem ji mohl vevnitř natřít barvou?Stačí to odmastit ředidlem nalét do toho odrezovač chvíly s tím třepat pak to zase odmastit nalét dovnitř barvu zase stím třepat a pak počkat než to uschne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 13:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 Nejlépe ultrazvukem pod vodou, ale to těžko uděláš doma. Takže klasika:benzín matky, šroubky nebo jiný věci dovnitř. Klepat,klepat a klepat. Potom to důkladně vymýt a pozor na tu burvu benzín ti to rozpustí, spíš bych dal nějakou pryskiřici.
Datum: 03. února 2012 13:17
Jméno: Jaw
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 03. února 2012 12:26
 tlumivky na prepnuti svetla na 550 a 555
Datum: 03. února 2012 12:26
Jméno: gdj
IP: uživatel12913
 čus co je difuzor na karburátoru ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:36
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Je to místo, kde proudící vzduch sebou strhává směs (rozprašuje ji). Místo, kde se nahází jehla připevněná na šoupátku.
Datum: 03. února 2012 17:36
Jméno: das
IP: uživatel5345
 je to v karbecu zuzeny misto a tim se zrychluje smes.
Datum: 03. února 2012 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je to, kam nasazuješ filtr....
Datum: 03. února 2012 10:42
 čau draci,mám doma pincka 21 který mi nejde nastartovat zo tepla prostě za studeného motoru mi chitne na první šlápnutí ale za tepla ho startovačkou nemůžu nahodit a musim ho roztláčet nevíte někdo čín to může bejt??dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 16:10
Jméno: JAWAK
IP: uživatel13156
 Nemal by si si kúpiť inú sviečku? Možno máš sviečku na štart do zimy, a ked sa ti motor trochu viac zahre, tak ti to nechce štartovať - to sa niekedy robí aj mne, tiež si musím kúpiť inú sviečku
Datum: 04. února 2012 16:10
 zkus ho nahnout při startonávání na pravou stranu je to tak i v manualu napsané směs se ochudí a mělo by to jít ale víc neporadím mě za tepla startuje nejhuř na 2 šlápnutí  .....možná ještě trochu s nížit hladinu
Datum: 03. února 2012 9:57
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Ahoj chcu se zeptat kde se dají sehnat pouzdra bronz do převodovky jawy 21 myslím ty na hřídele díky  za rady a prosím jaké mají rozměry po čem se ptát kdyžtak
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:59
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 jsem z havířova
Datum: 03. února 2012 17:59
 vim o par obchodech jenom v jihomoravským kraji
Datum: 03. února 2012 9:52
 s kama si draku ?
Datum: 03. února 2012 9:49
 jsou momentalne doprodane,, snad budou do mesice
Datum: 02. února 2012 22:10
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Potřebuji radu koupil jsem nové pístní kroužky přesně podle tabulky a válec nejde nasadit. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 22:14
 A vyškrábal si pečlivě drážky pro pístní kroužky? Aby v nich nebyl žádný karbon?
Datum: 02. února 2012 22:14
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 taky tam ma bejt nejaka vule na kroužku  a pro krouzy nebo pist uz od jisty doby chodim s valcem
Datum: 02. února 2012 21:52
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 jo natočené je mam dobře. Zkusím je nasadit do válce bez pístu
Datum: 02. února 2012 21:14
 máš kroužky natočená zámkama na kolíčky v pístu?
Datum: 02. února 2012 20:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kroužky si měl předtím zkusit nasadit do válce, můžeš to udělat ale i teď ... budou li větší výrazně, dej jiný ... budou li větší jen o něco, můžeš je trošku zpilovat.
Datum: 02. února 2012 20:46
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 No prostě nejde přetáhnout ani přes první kroužek.
Datum: 02. února 2012 20:37
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 *valec
Datum: 02. února 2012 20:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jak nejde nasadit valej?
Datum: 02. února 2012 20:36
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci měnil jsem ložiska a gufera na Pionýru. všechno v pohodě šlapalo ale musel jsem vyměnit nádrž, tak jsem jí vyndal a dal novou a pak jsem do ní nalil 2litry benzinu a pak olej M2T takové množství jak bylo uvedeno na ryskách skleničky oleje. aa od tý doby ani neškytne. Myslíte že je možné že ten olej klesl na dno a do kohoutu se nasál bez benzinu? protřepal jsem to až v nádrži. Díky za rady PS: ( že jsem debil to už vím to mi psát nemusíte)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 16:06
 tak to tam ještě jeden dílej přijel...takhle co si nalil to máš 1:50
Datum: 03. února 2012 16:06
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Měl jsem tu nejmenší lahvičku co se dělá a nalil jsem tam 2 dílky (2 dílky ze stupnice)
Datum: 03. února 2012 8:06
 Kolik oleje jsi dal do těch 2 litrů?
Datum: 02. února 2012 22:22
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nene M2Tčko je nové zkusím to zapálit mimo motor a uvidíme
Datum: 02. února 2012 21:59
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jestli to m2t mas 10 let stary a 15x premrzly tak bych se ho tam bal dat
Datum: 02. února 2012 21:54
 M2t už tam nelej...nalil sem do petlahve benzín . pak olej...a ten olej i po protřepání byl na dnu...
Datum: 02. února 2012 21:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ahoj,pokud si tu nádrž nechal stát cca 6 měsíců,tak by to teoreticky možné bylo.Nejlepší asi bude udělat test hořlavosti té směsi.Malinko rozlejt venku a zapálit.Uvidíš jestli to hned čapne,tak hledej chybu jinde.A pokud to čapne jako chytá nafta,tak udělej novou směs.
Datum: 02. února 2012 20:38
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Kohout je tam nový. zkusím to zase celý vylít pořádně promíchat mimo nádrž, rozeberu to a vyčistím snad to vyjde
Datum: 02. února 2012 20:37
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 do karbecu ti de benzin??? vsechno vycisti serid karbec a musi to jed jak fik nejspis budes met zasranej kohotek
Datum: 02. února 2012 20:34
Jméno: pionýr
IP: uživatel12124
 Nazdar draci, chci se zeptat, aká tryska je potřebná pro jawu 20 na výbrus č.4 ? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:07
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 originální .... 68...,
Datum: 02. února 2012 19:07
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 draci chci se zeptat jesli neveadí že jsem zvětšíl sací kanalky(originály),ke karbeci a vyfukový --u valce 05 .Děkuji za opdovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel13153
 Nechte ho bejt......to nemá cenu......když mu na to jinej pionýr jede víc do kopce,tak mu jede do kopce......vůbec nechápu pointu dotazu.....od začátku.......a hlavně nevim,kdo se ptá.....
Datum: 03. února 2012 14:47
 a ty to beres tak ze proste to nejak zvetsis,do strany,nahoru dolu,to je fuk,hlavne at jsou velky? To se vsechno pocita,ja si troufnul jedine pohrat si s pistem..Napis standovi,ten se v tom vyzna..Kazdopadne kompresi zvetsis snizenou hlavou (napriklad) a ne precasovanim.
Datum: 03. února 2012 14:40
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 díky z vetšeným kanalkum mi u dalsiho pionyra jede více do kopcu
Datum: 03. února 2012 13:47
 pozor na to tato, úprava ti urve pracky až u pr*ele.... ať žije Tjůnink
Datum: 03. února 2012 11:45
 neco mi uniklo..komprese se zvetsuje precasovanim?
Datum: 03. února 2012 9:12
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 jezisi vyser se na pojebane IP  ,Chtěl sem zvysit kompres protze ty preposteci kanalky u 05 sou mensi nes u valce z 20
Datum: 02. února 2012 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 A zase ta IP 12547.....fakt už jdi do hajzlu...neumíš napsat pod svym jménem?
Datum: 02. února 2012 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 Rád bych ti poradil,ale nerozumím tvýmu vysvětlení.....co jsou sací kanálky originály? .....jinak když něco upravuju,tak to dělam tak,že vim co dělam a proč abych se ptal,že jsem upravil to a to,nevim proč a jestli to nevadí.....kapišto.....
Datum: 02. února 2012 19:02
|



|