Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel13137
 dík moc ale mam ještě jeden dotaz, proč se nahřívá praví karter a dává se do něj klikovka jako první když se klikovka vytlačovala z letého karteru. A také mi není jasné jestli když budu motor úplně zavírat jestli nahrát i druhý karter. Dík za odpovědi jsem začátečník. Vše dělám podle webu jawa-50.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:25
 ne, jde hlavně o kliku
Datum: 31. ledna 2012 14:25
Jméno: Dan
IP: uživatel1698
 a musim nahřívat i ložiska hřideli v převodovce?
Datum: 31. ledna 2012 9:33
 Sakra, Michal byl rychlejší
Datum: 31. ledna 2012 9:26
 Fichtláckej motor se půlí tak, že se sundá levej karter z pravého, přičemž převodovka a klika zustává v pravém karteru. Půlí se to jakoby stejně...takže všechno v pravym karteru a přiklopíš to levym, jinak to asi nejde...a při skládání ložisko v levém karteru klidně nahřej
Datum: 31. ledna 2012 9:24
 Motor se skládá opačným spůsobem než rozebírá. Kartery se narhřívají kvůli roztažnosti materiálu - nejdřív kvůli montáži ložisek, poté s ložisky - teplem se roztáhne vnitřní kroužek ložiska a klika do ložiska spadne sama. Nahřívat musíš oba kartery
Datum: 31. ledna 2012 9:23
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdar draci potřeboval bych vaše názory mám fichtla kterej za boha nechce chytnout nevím proč svíčka dává jiskru a benzín by tam měl taky jít tak pořád nevím
proč nechce chytnout doufám že mi poradíte aspoň vy a ještě mi nefunguje spojka tak jaký to můžou být nejčastější poruchy tak díky zdaarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 18:58
 Jesli ti tam de elektrika,benzín jesli máš správně nastavenej předstih jesli maš dotáhlou hlavu tak se podívej na kroužky já sem měl úplně stejnej problém a nakonec to byly kroužky. A ta spojka nejspíš to budou ty lameli no pokud seš aspon trochu šikounej tak vyměnění lamel a kroužků není nic těžkýho
Datum: 02. února 2012 18:58
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau zkontroluj jestli máš správně naladěný karburátor... také se koukni na předstih popřípadě jestli má motor kompresi. a spojku spravíš tak že vypustíš olej z motoru, pak ten motor sundáš a odšroubuješ pravé víko. potom musíš rozebrat spojkovej koš a z největší pravděpodobností už máš sjeté lamely, tak je musíš vyměnit
Datum: 31. ledna 2012 7:02
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Cus draci, mám takový dotaz poprvé jsem půlil motor a teď ho budu skládat gufera jsem nechal původní, tak nevím co se s nima stane když budu pravý karter nahřívat. Mám je vyndat? Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:25
 gufera zahoď a dej nový, stojej pakatel. Hlavně je tam necpi nasucho, břit mázni olejem
Datum: 31. ledna 2012 9:25
 Tak tak, jak píše Milan, gufera stojí pár korun, takže starý zahodit a dát nový
Datum: 30. ledna 2012 22:01
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 vyndat a dát nová ..... jinak Go na nic ...
Datum: 30. ledna 2012 21:23
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 01. února 2012 6:25
 OK, něchtěl jsem tím nikoho pobouřit, jen narážím na tu cenu , takže i kdyby to v minulosti stálo víc jak polovinu výplaty, dnes to stojí výplatu celou a za repliku. Uznávám, že tu korbu bych svépomocí nevyrobil, ale znám chlapíka, který si chtěl udělat Páva doma a měl jen tu korbu a rám si podle originálu svařil, odrazky a světla a lemovku koupil, kolo tam dal starou barumku 12x4 a blatník koupil na burze, "ústrojí kola" si taky dělal sám a i tažné podle originálu. Celé to stříkl, udělal si podle moto SPZ a typáč .. cena tak max. do 5 tisíc. Ta replika co se prodává je ale dobrá a dobře udělaná, jen ta cena
Datum: 01. února 2012 6:25
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny příznivce fichtl pokecu !! Ať se danekod vzpamatuje . V době výroby Pávíků byl průměrný plat pod 2000 Kčs v hrubém ( v té době korun československých ) .Běžného pracujícího stál více než půlku čistého platu.http://www.radio.cz/cz/rubrika/historie/byla-sedesata-leta-zlata
Datum: 31. ledna 2012 19:19
 to už nikdo nedokáže nic udělat z plechu ?....břiho u fichlta,pav.....
Datum: 31. ledna 2012 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel13141
 Kdysi jsem na podobného obchodníka na burze narazil. Za laminátovou replikovou "mrdku" chtěl 18 tisíc....řek sem mu že má vykradýno....jinak výrobní náklady ve větší serii budou v řádu několika tisíců.....
Datum: 31. ledna 2012 18:12
 danekod: dobře tak mi vyrob za 4tis max vrohodnou kopii pava!
Datum: 31. ledna 2012 18:01
 No ty ceny, nezlobte se ale hrůza ... rám za 6 tisíc ... svařímu známýho zadarmo, korba za 4 - kdyby byla z plechu tak OK, blatník za 1 - tak za 700 max, tažné za 1800 taky blbost .. zavezu ke známému ať to vezme COčkem zadara, trubky zůžím na koncích a vyvrtám díry ... kdyby to dělal třeba po večerech jako "druhou fušku" nebo koniček tak jo .. na druhou stranu jde vidět že to není nějaká čínská zprasená práce  tenkrát stál PAv 1200 kč a platy byly ????(3000-7000) kč, dnes PAv 20 000 a platy průměr 20 000 .. trochu nepoměr, navíc origo PAv stojí kolem 10 tisíc, je shnilej se sjetou gumou trochu rezavej a poškrábanej, porušený linky, bez zámku, s nečitelným zašlým štítkem a nefunkčním světlem .. oprava bude stát hodně. Sám jsem taky uvažoval nad PAvem ale nemám tažné na motorku a peníze .. trochu mě to zamrzelo ale řekl jsem si že udělám dozadu na výlety pořádnej nosič.
Datum: 30. ledna 2012 20:56
 A teď se ohradí nějakej exot, že dostal páva za krabičku cigaret a bude se tady vyvyšovat a chlubit, už to vidím  ....
Datum: 30. ledna 2012 20:20
 Na druhou stranu je ta cena na dnešní poměry velmi pěkná. Dnes stojí opravdovej běžně přes 10 tisíc a renovace taky vyjde draho.
Datum: 30. ledna 2012 19:54
 Na jednu stranu je sice drahej, ale na druhou, když vidím za kolik se prodávaj stará vraky Pávíků, tak to je ještě horší. Tady je přímo výrobce http://www.krajansky.wz.cz/?p=2&c=17
Datum: 30. ledna 2012 19:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No to je hnus.
Datum: 30. ledna 2012 19:28
 ta cena je v korunách českých! nezdají se vám snad?
Datum: 30. ledna 2012 19:28
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 tak sem tam našel že je to i česky akorát ta cena
Datum: 30. ledna 2012 18:46
 Zdravim draci. Můj pionýr 50 má vyměněnou ojnici,klikovku a je dělaná převodovka. Ale problém spočívá v tom že při rozjezdu pionýr začně strašně kuckat a má dost slušný potíže chytit se. Když už ho konečně rozchodím a fláknu tam druhý převod nechce mě utáhnout. A do jakýhokoliv kopce jakýhokoliv náklonu mě nevytáhne pomalu ani na jedničku. Ještě bych dodal že při jízdě je slyšet chrastění kroužků. Myslíte že problém bude v nich a v pístu? Sem bezradnej. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:07
 Jasný, ale i mistr se někdy utne  ...ale nechci tím řict že to bude tím pístem.
Datum: 30. ledna 2012 22:07
 Přemejšlel jsem na tím. Ten motor mi dělal známej kterej se v těhle motorech hrabe 20let takže sem nechtěl zpochybňovat jeho práci. Mrknu se na to. Dík
Datum: 30. ledna 2012 21:30
 zdar, podle mě si dal obráceně píst.
Datum: 30. ledna 2012 21:27
 Cau, mam dotaz znamej me chce prodat pneumatiky na babetu je to tento rozmer 2 1/4-16 38J vubec se v tom nevyznam pujdou me na babetu dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 18:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo půjdou jsou to rozměry co se montovaly z výroby,cena této pneu je tak 300/kus
Datum: 30. ledna 2012 18:43
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 čus, vim že to sem nepatří ae mam problém mam motůrek s převodovkou ze stěračů ze škody 1000 a připojim ho normálně + na + a - na - a točí se jak má, ale já bych potřeboval aby se točil i na druhou stranu když prohodim poly tak se nic neděje a když zkoušim všechno možné tak to jde do skratu motor má 3 vývody + - a kostru nebo že by neměl zpětný chod? prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:01
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 tak jsem to zkusil podle toho co napsal "hh" , že to mam zkusit přes uhlíky a když to připojim tak se točí pořád na stejnou stranu a když to přepoluju tak to zase skratuje tak jsem z toho už blázen
Datum: 03. února 2012 14:01
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 hh:oprava píšu jak mentál: já ti moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkusim to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
Datum: 30. ledna 2012 22:12
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 každej elektro motor by měl jít točit teoreticky na obě strany když se správně přepóluje
Datum: 30. ledna 2012 22:12
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 hh: já di moc krát děkuju mě to přišlo taky divné že by za žádnou cenu nešel obrázeně zkus to nějak rozkuchat a napojit jak si říkal jinak díky všem co mi poradili
Datum: 30. ledna 2012 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čezeťák: já nevim, možná proto že se na to ptal? já se taky nezajímám o DC motory ale když to vim, napsal sem to.. jo kdybych nevěděl, to je jiná, to bych mu to asi nenapsal, nicméně určitě bych místo toho netvrdil že "opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl", zvlášť kdybych nevěděl jestli je to pravda..
Datum: 30. ledna 2012 21:58
 jawa21: přoč podle jména? stačí se podívat do profilu .... hh: proč bych mu něco takové pdasl když sem se o něco takové nezajímal?
Datum: 30. ledna 2012 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co tak koukám na zapojení z níže zmíněného odkazu, motorek je sériový a ten obyčejným přepólováním kontaktů neroztočíš obráceně (protože změníš polaritu jak rotoru, tak i statoru, a výslednej směr momentu otáčení zůstane stejnej).. jde to, kdybys ho rozebral a přepóloval buď stator, nebo uhlíky, ne obojí, takže bude pro tvůj účel asi nevhodný, ledaže by sis z něj vyved kontakty statoru nebo rotoru a pomocí nějakejch spínačů bys řešil změnu polarity, možná na to existujou i speciální přepínače, nevim.. ale divim se že ti to neřekl pan elektrikář jawa_čezeťák..
Datum: 30. ledna 2012 21:27
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 tak to neodhadnu ze jména ne xD ted jenom sehnat jinej motůrek  vůbec mi nenapadá jakej by to utáhnul
Datum: 30. ledna 2012 21:23
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 http://skoda-virt.cz/cz/forum/elektrika-1/138374-motorek-steracu-1000mb-rozborka/
Datum: 30. ledna 2012 20:57
 dyt ja sme elektrikář ty trdlo
Datum: 30. ledna 2012 20:30
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 fakt ne? škoda no zeptam se ještě elektrikáře
Datum: 30. ledna 2012 20:11
 né tento motorek opravdu obráceně točit nejde ani kdyby ses na hlavu stavěl
Datum: 30. ledna 2012 19:29
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 já vim že je tam pákovej mechanismus, ale každej motůrek by měl jít na obě strany nebo ne? já to nechci na stěrače ale chci tim pohánět hever kterej mi bude zvedat vlečku za zahradní traktor xD a ten ze stěračů bych řek že je dost silnej a má ještě převodovku, ale jestli nejde na obě strany tak je mi to k ničemu
Datum: 30. ledna 2012 19:24
 motorek se nevrací nijak.. točí se jen jedním směrem.. to že stěrače lítají tam a zpět je udělané klikovým převodek v mechanismu stěračů.... den další pol je do další rychlost otáčení.
Datum: 30. ledna 2012 19:19
Jméno: jawa21
IP: uživatel11482
 já jsem si to taky myslel že ve vnitř něco bude no zkusit se do toho juknout díky moc snad tam něco bude
Datum: 30. ledna 2012 18:34
 motorek by se měl točit poze jednim směrem jako chdí normálně v autě(je to delany kvuli tomu aby si to nekdo neprepoloval a pak by znicil sterace) nevim jak je to delany u embecka ale u 12Oky
se to da prepolovat ale musis ho rozebrat
Datum: 30. ledna 2012 18:08
Jméno: jakub
IP: uživatel13133
 Cau draci ..nedavno jsem kupoval nove pistni krouzky,po nejakem case jsem si vzpomnel,ze jsem je nedal spravne podle znacky smerem k hlave,od te doby motorka nejela..myslite,ze by to mohlo vadit ? ze by netesnili tak jak maji a ze by si pist smes nenatahl do valce ? diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:28
 pokud jsou kroužky správně v zámkách tak není co řešit. Jakou značku máš na mysli? Jestli "KO" tak je to jen označení výrobce, pro montáž nemá žádnej význam
Datum: 31. ledna 2012 9:28
 Ne...
Datum: 30. ledna 2012 17:29
 Zdarec, po nasazení gufer na kliku u pionýra se klika otáčí celkem těžko, myslím že se to rozhýbe až to nastartuju, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 19:56
 gufera bys měl před prvním startem namazat jinak je spálíš
Datum: 03. února 2012 19:56
 když budeš hodně opatrnej tak ne... ale je to sázka do loterie že se ti podaří je vrátit bez úhony na funkci...
Datum: 30. ledna 2012 21:40
 Rozměr je správný, zespodu jsem je moc nenamazal, to je pravda, ale asi jsem je tam zatlačil daleko, moc se jim tam nechtělo, tak jsem tlačil no... asi to bude chtít nové že?
Datum: 30. ledna 2012 20:15
 pokud je nenamažeš tak ano jde to hůř... jinak častá chyba je to že gufero zatlačíš až do ložiska...musí být zároveň s karterem ...
Datum: 30. ledna 2012 17:43
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Shodu okolností jsem také dělal nové ložiska a gufera do svého Pionýra. Po nasazení gufer se klika otáčela o něco hůř než bez nich. Máš správný rozměr gufera?
Datum: 30. ledna 2012 17:31
 Zdravím draci, dnes mi dorazily papíry na ČZ cagiva roadster 125 a problém je že je v TP napsaný 13kW místo 11kW, jde to nějak přepsat na úřadě? Chci na tom jezdit s A1 .. a ještě jestli na ní můžu jezdit když to bude přepsaný na mého tátu .. díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 17:06
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Obrať se do čz nebo do Jawy \r\n\r\n
Datum: 30. ledna 2012 17:06
 nijak to nepřepíšeš to prostě nejde
Datum: 30. ledna 2012 15:40
 čau draci, chtěl bych se zeptat čím jste lepily lemovky na spodních prsíčkách, napadl mě sekunďák, ale myslím si, že je až moc drastický na nový lak a hůře se bude sundávat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 19:16
 Chemoprénem to nelep, na PVC není vůbec určenej a je to znát
Datum: 30. ledna 2012 19:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Kontaktní lepidlo UHU Por. Modeláři ho používají na lepení pěnových modelů. Je čiré a pracuje se s ním jako s Chemoprenem. Kdybys chtěl lemovku sundat tak to lepidlo povolí a lak zůstane tam kde je. Tuba stojí 79 Kč
Datum: 30. ledna 2012 17:34
 Šetrně to asi nepřilepíš ničím, já bych použil Chemopren, ale mně to drží i nepřilepené.
Datum: 30. ledna 2012 17:08
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 cau, od kdy mužu jezdit na Stadionovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:19
 jawa 50:tu občanku bylo nutno umývat před každou jízdou?
Datum: 01. února 2012 20:19
 A od kdy na jawa 555 si muzu udelat papíry ?
Datum: 01. února 2012 19:18
 čezeťák: to bude víc. Stadion byl vlastně v době vzniku prostředek pro dopravu do zaměstnání a proto tenkrát vydala strana a vláda nařízení že není na moped třeba ŘP, nebo tak nějak to bylo. Každopádně to nepamatuju
Datum: 30. ledna 2012 21:01
 to "kdysi" je už aspon 30 let zpět
Datum: 30. ledna 2012 20:32
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 právě proto jsem se ptal že kdysi stačilo mýt občanku a dal se ridit moped
Datum: 30. ledna 2012 19:59
 Potřebuješ AM, před mnoha lety nebylo na mopedy ŘP vůbec třeba, stačilo být starší 15 let
Datum: 30. ledna 2012 19:56
 na 550 preukaz AM a na 555 preukaz A1
Datum: 30. ledna 2012 18:33
 A jak je to u jawa 550 a 555
Datum: 30. ledna 2012 18:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 OK,děkuji za odpověd´,přeji pěkný den
Datum: 30. ledna 2012 17:45
 potrebujes ridičák skupiny AM
Datum: 30. ledna 2012 17:17
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 zdravím ,takže když mne je 15 a víc tak můžu jezdit na babete nebo stadionu,prote to co ma kontrukční rychlostdo 45km/h a nepotrebuju mýt řidičák ? ?,díky
Datum: 30. ledna 2012 17:15
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 tak to je jak u Babetty
Datum: 30. ledna 2012 16:25
 U mopeda do 50ccm stačí pojistit číslo rámu a jezdí se bez jakéhokoliv TP. Ale řešil jste někdo případ, kdy ten moped má větší obsah než 50, plácnu třeba taková jawa robot. Je to pak vůbec ještě moped?
Datum: 30. ledna 2012 15:27
 libor: co to meleš? 1) stadion žádný tp ani nic jiné nemá... dělá se pouze poviné na číslo rámu. 2) potřebuješ řidičák alespon AM
Datum: 30. ledna 2012 15:22
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 podle toho co je v TP, nebo v knížečce, pokud je tam 45 km/h tak od 15 - se souhlasem zákonného zástupce
Datum: 30. ledna 2012 14:50
 Dobrý den mám dotaz ohledně originál laku chystám se lakovat mustanga z roku 1971 a na krytu řetězu a blatníkách je bílá , na nádrži a kastlíku je oranžová . Jaká se originál oranžová a bílá stříkala na mustangy . děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:08
 No jasně ale číslo laku té bílé a oranžové prosím děkuji
Datum: 30. ledna 2012 22:08
 originálně se barva pálila nebo něco na ten způsob, bohužel dnes se to už nedělá.... pokud se mýlím, prosím opravte mě....
Datum: 30. ledna 2012 14:43
Jméno: dent
IP: uživatel9474
 Ahoj draci chci se zeptat jakej olej mam lejt do předních vidlic na simsonu dííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 22:17
 podla príručky množstvo oleja 34 +34ml
Datum: 29. ledna 2012 22:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak tak, je tam snad jen 54ml a je tam jen na chytání bordelu a jako "doraz". Je to fuk, co tam naleješ. K opravné sadě simson vidlic dávají olej s viskozitou 5W.
Datum: 29. ledna 2012 22:04
 je to jedno,
Datum: 29. ledna 2012 21:42
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci. potreboval by som original vzorkovnik jawy 50 najlepšie všetkych typov alebo aspon jednoho. viete o nejakej stranke ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 10:30
Jméno: David
IP: uživatel12679
Datum: 05. února 2012 10:30
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:45
 jo
Datum: 31. ledna 2012 14:45
Datum: 31. ledna 2012 7:25
 stačila.. sklolaminát taky neni špatný... záleží jak bude motor točit
Datum: 30. ledna 2012 19:21
Datum: 30. ledna 2012 18:29
 standa:Stačila by táto klapka a dokoupit karbonové lístky?
Datum: 30. ledna 2012 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel13132
Datum: 30. ledna 2012 14:39
 standa:Mám tam 3.kanál,zvětšený sací otvor a s tou klapkou to táhne od zpodních otáček.
Datum: 30. ledna 2012 7:31
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Petr: Už jednou jsem ti napsal.... viz....
Jméno: standa IP: uživatel13126
Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110
Stále jsi neodpověděl a ptáš se znova na klapku.....víš proč tu klapku chceš? Klapka neni jako klapka....ty musíš vědět ze sacího kkanálu jakou potřebuješ a ne že upravíš sací kanál tak,aby se ti tam zrovna ta či ona vešla.......tak se znova ptám....jakej máš válec?
Datum: 29. ledna 2012 21:03
 shrek: no konkretne klapku na druhem linku bys na pio asi tezko dal a je jedno jestli by mela listky sklolaminat, plech nebo karbon
Datum: 29. ledna 2012 20:50
 čezeťák: na pionýra je jedno jestli koupíš klapku za 1600,- nebo 200,- záleží především na lístkách... ale mě klapky přijdou zbytečný
Datum: 29. ledna 2012 20:34
 žádná.. tyhle levné klapky jsou nic moc.... ale myslím že pro tebe bude dobrá která koliv z nich protože stejně nevíš k čemu je to dobré a chceš to mít jen proto, že jsi to viděl nekde na fotkách a myslíš že to přidá výkon
Datum: 29. ledna 2012 20:21
 netušíte někdo o kolik zvětšit trysku při provozu na E85 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 21:25
Jméno: mopedak
IP: uživatel12906
 Hlavně na E 85tku musíš upravit motor aby to mělo přínos, jinak problem bude v kohoutku , jehlovím ventilu.\\r\\nmusíš změnit předstih a upravit kompresi ..Na E 85tku musíš použít olej pro lihova paliva!!!!!
Datum: 29. ledna 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Začal bych na 72 a pak se uvidí....muj odhad je 78.....
Datum: 29. ledna 2012 21:04
 já bych to nechal jak je a uvidíš a do čeho to chceš nalít?
Datum: 29. ledna 2012 19:52
 tak podle mojich propočtů by bylo třeba zvětřit trysky o 60% je to možný ? stechiometrická (ideální směs je 14,7kg vzduchu /1kg benzínu u E85 je to 8,7kg vzduchu/1kg E85)
Datum: 29. ledna 2012 19:16
 Dobrej draci, chci se zeptat píchnul jsem mohu to zalepit flekama na kolo.?
Samozdřejmě není tam žádná velká díra.A fleky jsou kvalitní. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 existují na to jiné záplaty,ale podle mě jsou zbytečné,já vždy vyberu ten nejvetší z té krabičky a tím to zalepím
Datum: 29. ledna 2012 22:05
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
 Tak jsem treba myslel ze by na to mohli být nějaké jiné fleky....Diky
Datum: 29. ledna 2012 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo v pohodě já to tím lepím vždy
Datum: 29. ledna 2012 21:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak mě ani nenapadá, čim jinym by jsi to chtěl jinak zalepit
Datum: 29. ledna 2012 20:14
 Proč ne, u kola to dělám běžně..na pio sem ještě neměl možnost vyzkoušet.
Datum: 29. ledna 2012 19:21
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,jak svítí jawa 550 s originální tlumivkou?Svítí žárovky pěkně?Mně jde jenom o to aby ty žárovky jenom ,,něžhavily"Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 8:05
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Píst: no pokud tam máš žárovku Ba20d 15W/6V v halogenu, tak může i jako halogenka sotva žhnout
Datum: 30. ledna 2012 8:05
 Píst- aké máš žárovky? v prevu 6V-15/15W a v zadu 6V-5W ?
Datum: 29. ledna 2012 20:18
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
Datum: 29. ledna 2012 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošova 550 svítí jak halogen
Datum: 29. ledna 2012 18:51
 zdar lidi schaním fotky prevodovky stadiona S11 a celeho motoru rozebraneho nebo jestly by mě to nekdo nenafotil a poslal na mejla ( jarda-vinecky@centrum.cz ).Koupil sem motor vrak za 35 Kč tak ho chci dat do kupy.Prědem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:07
Datum: 30. ledna 2012 20:07
Datum: 29. ledna 2012 20:49
 Hele diky ja uz nato prisel nevedel sem jak vypadaj kolecka v prevodovce jak maj bej nasel sem je doma z dob kdy semse tim zabyval.ted se zabyvam pionyry a kejwackami.Stadaka sem chtel slozit protoze sem kdysi myval jak S11 tak S22.Ale to bylo(takze opet zacinam zbirat ) mam celkem 13 motorek kdyby te to zajimalo.
Datum: 29. ledna 2012 20:04
 škoda že si nenapsal minulej tejden to sem jeden skládal, kdyžtak vyfoť co máš a já ti povim co ti chybí
Datum: 29. ledna 2012 19:03
|



|