Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci ... sou dobry ložiska ZKL ? .. diky na odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 23:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.guma.cz/specifikace.htm Jinak to snad uvádí i katalog SKF gufer, ale ruku do ohně bych za to teď nedal. FPM/FKm/Viton by mělo být to samé jen u jiných výrobců.
Datum: 30. ledna 2012 23:18
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Hanz5005 ®: ZVL jsem měl minulý rok a FBJ jsou cenově nastejno, takže vyzkoušim a pak budu vědět jaký jsou. SKF jsem zkoušel dát na pístní čep a po 20 minutách vypadali válečky z klece, takže moje zkušenosti s touto značkou jsou zatím špatný. FAG jsou dobrá ložiska, pokud FBJ budou špatný tak další co vyzkoušim budou právě FAG
Datum: 30. ledna 2012 22:37
 Nevím jestli je to dorá volba ty FBJ na kliku bych je nedal to už radši osvědčení ZVL/ZKL a potom jsou ještě daleko dražší ložiska SKF nebo FAG
Datum: 30. ledna 2012 21:17
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Nejlepší je test  Mam teď složený motor, žádný dělo to néni, odhadem 6-7koní by tam mohlo být. Na jednu stranu kliky jsem dal NBR a na druhou fluorkaučuk. Tak uvidím jestli vydrží pří 4x vyšší ceně alespoň 4x tolik. Teda pokud to nebudu dřív půlit kvůli ložiskám, ZKL jsou drahá, dal jsem FBJ za 26kč
Datum: 30. ledna 2012 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 Věc se má tak,že mám špatnou zkušenost s guferama NBR. Nevim kdo s nima na čem jezdí,ale na opravdu výkonym motoru vydrží asi 20minut než začnou foukat.....v lepším případě jeden závod... Když jsem se tak poptával kdo ze závodniků co jezdí,tak mi bylo řečeno kup fluorkaučuk a je po problému. Jinak o červených silikonových guferech se říká leccos,ale v realu je kamarád má na číze delší dobu a vše ok.....jinak k těm ložiskam.....pro hanze....dej si ZKL na motor co točí 9-10 tisíc....pak to proberem  nesmíme mlejt dohromady jabka a hrušky  Jinak to co píše Bakoun berte vážně. Sice jsem o tomhle problému nenašel v katalogu ani zmínku,ale když to píše někdo z praxe,tak tomu věřim....
Datum: 30. ledna 2012 20:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ohledně fluorkaučuk. gufer pozor na to, že se nesnáší s estery. Takže např Motul 710 na ester. bázi jim moc dobře neudělá...
Datum: 30. ledna 2012 18:41
 ZKL jsou dobrý ložiska nemůžu si na ně stěžovat SKF podle mě platíš značku a dopravu.
Datum: 30. ledna 2012 14:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Odpověd od Standy mě velmi zajímá. Taky už jsem několikrát slyšel, že silikonová gufera neodolávají benzínu, dokonce na jedněch silikonovích O-kroužkách to bylo i napsaný. Já mam zatím jen zkušenost s obyčejnýma a na trochu upraveném motoru jsou bez problému
Datum: 30. ledna 2012 8:48
 Čau stando, máš je dlouhodobě vyzkoušený? Pořád se rozmejšlim, jestli je zkusit na Babettu, už jsem četl, že jednomu po chvíli odešli a začli podfukovat nejspíše vlivem 2T směsi. Představa, že se mi zahnojí moje origo spojky z výroby je děsivá  . Díky
Datum: 29. ledna 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 A na kliku silikonová gufera alespoň,lépe fluorkaučuková/vinilová....označení FKM/FPM.....stačí od Rubeny...
Datum: 29. ledna 2012 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Na kliku SKF C3,zbytek motoru stačí ZVL/ZKL C3. Ta vůle C3 je důležitá!
Datum: 29. ledna 2012 20:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 blbost, jestli je to na vicemeně origo neupravovanej motor, tak podle mě obyčejný ZKL museji stačit,,, stejně se ti dřív vysype spodní ložisko na ojnici než ložiska na klice a stejně při půlení budeš znovu dávat ložiska nový,,, toť muj názor, doby, kdy jsem cpal do jawáckejch motorů skf už mam za sebou...
Datum: 29. ledna 2012 19:43
 Na kliku bych dal SKF a zbytek ZKL/ZVL
Datum: 29. ledna 2012 18:02
 diky .. no trošku teho fika budu met upravenyho ale nebude to takovej extrem max ot/min 8000/7000 neco kolem
Datum: 29. ledna 2012 14:18
 na normalniho fika gut,,,ale na specialy a nebo co toceji a nebo co jedou na cestu kolem svate na pio,,tak jedine SKF
Datum: 29. ledna 2012 14:07
Jméno: Přemek
IP: uživatel13081
 Zdarec draci. Má cenu trochu zabrousit kroužky, aby se motor dřív zajel? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 21:21
Jméno: Přemek
IP: uživatel13081
 A pak je asi dobrý dát na 3. zářez u jehly po dobu zájetí (cca 400 km) že?
Datum: 02. února 2012 21:21
 jak píše Standa, srazit hrany kanálů aby na nich po výbrusu nezůstaly otřepy případně srazit hrany kroužků třeba brouskem na kosu, ale určitě ne brousit
Datum: 31. ledna 2012 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 však píšu,srazit hrany kanálů je dobrý.....záběh neurychlíš
Datum: 29. ledna 2012 21:46
Jméno: Přemek
IP: uživatel13081
 Néé já nemám jen nové kroužky, ale celý výbrus aj s pístem..
Datum: 29. ledna 2012 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Blbost. Srazit hrany kanálů je dobrý.
Datum: 29. ledna 2012 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 blbost
Datum: 29. ledna 2012 18:53
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Podle mě zbytečnost. Kroužky jsou zajeté rychle.
Datum: 29. ledna 2012 15:56
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, nejede mně pionýr, zjistil jsem, že je to tím, že do válca neteče benzín, z nádrže přes kohotek, i přes karburátor teče a pak se to všecko dostává ven tou dírkou na konci karburátoru nebo to jide do filtru, tak jedině by to mohlo být těsněním, ale nevím, jinak jiskru háže atd. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel13130
 ahoj jde ti benzín pod plovák?? jak je cucák ve vičku na dva šroubky na vytoč je je tam plovák vindej ho a měl by tam být trochu benzínu pokud tam nejni nalej tam asi panaka a skus to nakopnout...když vindáš svíčku je vlchká?jinak doporučuju na jawa50.cz je bezva članek na nastavení karburátoru i zapalování
Datum: 29. ledna 2012 19:20
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:30
 tak to nevim ..o silnici nemam moc informaci ..  ale co vim tak kdyz jezdime v terenu tak melo plno lidi problem se spojkou spis s toho duvodu ze koupili lepsi
olej(sice lepsi ale do pionyra spatnej) ..a potom jim ta spojka klouzala a nemohli projit na to proc ... nam se to taky jednou stalo ze sme koupili znackovej dobrej olej ale proste spojka klozala ...nalili sme pp9o a od ty doby je klid a nic jinyho nejede a nikdy sme nic nepřidřeli nebo neco podobnyho a drtivá většina lidí co jezděj terén tak pouziva pp9O a nemaj problemy ale bude to spis tim ze na ty silnicic to jede ve vyssich otackach a ten olej uz to neumaze ...vetsina lidi v terenu ma mensi otacky ale velkej kroutak tak s tim problemy nejsou ...
Datum: 30. ledna 2012 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 Dobře máš svou pravdu. Já mam svý info z okruhu silničáků. Je tam problém v tom,že když se olej hodně ohřeje,tak začne klouzat spojka....a je jedno jestli má a nebo nemá zvětšenej přítlak.... třeba stejsky takle jednou zaraf primár na brzdě.....
Datum: 30. ledna 2012 20:17
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel10910
 ja sem teda moc lidi nevidel (v terennich zavodech) co by uškvařili spojku na pp9Oce - aspon teda kdyz jezdime na zavody my tak se to snad jeste nikomu nestalo
většinou se jim to uškvaří jen proto že jim to klouže a oni s tim dojedou zavod ale to uz sou pak lamely zniceny
jako myslim si ze je urcite lepsi rozdelit motor na dve naplne ale nani to nutny ta pp90 ka to v pohodě umaže a když to někomu neumaže tak je to většinou tim že jim ty motory hodně točí
třeba 12-14 tisíc a to už by pp9O nemusela zvládnout - my máme velkej krouťák takze nepotrebujeme vysoky otacky - pak odchazi veci na motoru (hlavne pisty a krouzky)-plno lidi s tim ma problemy
-nám to točí max kolem tech 1Oti tisic vic ne ....
a jen tak pro informaci PP9O je převoďák určenej hlavne do auta  (ktery teda jede na mineralni olej)
a v dnesni době už to není takovej šmejd co to bejval dřív a uz sou i lepsi verze je pp9OH kterej jedeme my a ten toho vydrzi dost hodne
jen tak pro info o oleji PP90H: Převodový olej určený k mazání extrémně zatížených převodových ústrojí. je vhodný pro vybrané typy převodů zejména hypoidní, šnekové apod. a pro mimořádně těžké provozní podmínky; je použitelný celoročně, výhodná je jeho aplikace za zvýšených teplot, kdy je zárukou spolehlivé funkce převodovek; používá se i v průmyslových aplikacích (např. extrémně namáhané průmyslové převodovky pracující za normálních, event. zvýšených teplot)
Datum: 30. ledna 2012 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel13132
 A to je zajímavý,že každej komu to trochu víc jede uškvařil na minerál PP80-90 spojku....a u Müllerů je údajně jeden z nejvýkonnějších motorů v CZ a jezdí na PP90....proč se mi na to nezdá.....proč do nadupanejch motorů lejou do převodovky motorák z auta? a nebo oddělujou skříň aby měla spojka jinou náplň a převodovka jinou náplň.... muže mi to někdo přiblížit,sem totiž asi úplně blbej...
Datum: 30. ledna 2012 13:56
 jj pp90 za 45,- litr bohatě stačí
Datum: 29. ledna 2012 19:04
 úplně bohatě ti stačí klasickej převoďák PP90 a nebudeš mit absolutně žádný problémy s klouzánim spojky ..my už ho jezdíme 4tej rok na závodech a nikdy žádnej problém
Datum: 29. ledna 2012 14:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 19:58
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 to co si nasěl je uplne presny co sem mel na mysli
Datum: 29. ledna 2012 19:58
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec já tam dávam dorazy na sedlo je to na kývačkách,panelkách stojí to 5kč/kus .
Datum: 29. ledna 2012 18:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 29. ledna 2012 17:05
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 to jsem chtel wedet jestli to tam pude
Datum: 29. ledna 2012 17:02
 tyto přesně jsem tam vklidu napasoval jak pod nádrž tak na břicho....
Datum: 29. ledna 2012 15:09
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 na pionyrech se vetsinou pouzivaly dorazy ze skody 120, 105 atd tak skus prodejnu na skodovky (myslim ze byly na sloupkach u dveri)
Datum: 29. ledna 2012 14:17
 tyto nejsou,,, to nikdo nedela
Datum: 29. ledna 2012 12:49
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 14:07
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 A hlavně je kumšt ho sehnat takhle v kompletu.Je to taky hoodně dobrá investice do budoucna a nádherný stroj...
Datum: 29. ledna 2012 14:07
Jméno: standa
IP: uživatel5552
 Nepřehnal! Víš co je to Rikša? a kolik jich je? Si mimo tak nepruď
Datum: 29. ledna 2012 10:43
 Čus chlapi, rychloměr mi na babettě 210 ukazuje o 5km/h víc než světelná tabule v obci. Jde to nějak seštelovat a nebo, kde by mohla být chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 17:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já si vzal mobil s GPSkou, pustil si tam měření rychlosti (RaceChrono pro S60) a při různých rychlostech porovnával analog a GPS, takže vim o kolik a v jakých rychlostech mi to přeměřuje, podle mě nejsnažší a relativně nejpřesnější..
Datum: 29. ledna 2012 17:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já si udělal na silnici čáru, označil si začátek u ventilku a ujel 10 otáček kola, pak vzdálenost vydělím 10 a mám to...
Datum: 29. ledna 2012 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel5552
 Bacha! Kecaj cedule i tachometry! Jediný čemu mužeš věřit je otáčkoměr! A nebo detailně seštelovanej tachometr z kola,ale aby to bylo přesný,tak je fakt potřeba vzít krejčovkej metr a změřit obvod kola.....
Datum: 29. ledna 2012 10:45
 Jedno to určitě je, ale na kerou pi*u to tam davaj, když je rozdíl 20% při 30km/h. A tento rozdíl se bude projevovat i u tachometru. To mi přijde dost.
Datum: 29. ledna 2012 10:16
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 tak vždycky 5 odečti.. .D
Datum: 29. ledna 2012 10:15
 nejde.není to jedno jestli jedeš 15 nebo 20kmh?
Datum: 29. ledna 2012 9:55
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec chlapi, potřebuju akorát vědět, jestli jsou k babettě nějaký papíry a jestli se musí platit povinný ručení? Mám nabídku a borec mně říkal, že mu babetta leží několik let na hůře a že k tomu nic nemá, tak právě váhám, protože nevím, jestli by to u chlupatých prošlo. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 18:33
 k Babetě je zelená karta !!!!!je to kartička asi jak občanka na které je vše napsáno
Datum: 23. února 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Pojistku uzavřeš na číslo rámu/VIN....jak psal "hh"
Datum: 29. ledna 2012 20:54
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Aha, ale na základě čeho tu pojistku uzavřu, když k babettě nemám žádnej doklad?
Datum: 29. ledna 2012 20:15
 na babetu stačí jenom pojistka
Datum: 29. ledna 2012 19:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud vim na babettu neni techničák nutnej, takže ani SPZ, stačí jen mít povinný ručení sjednaný na číslo rámu mopedu..
Datum: 29. ledna 2012 1:01
 Zdravím jen tak pro informaci jede někdo na závody na fichtlu do Nové Páky v červenci na 24 hodinový závod ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 17:41
Jméno: 77venca
IP: uživatel590
 uvažujte skladejte laďte a jeďte  ja tam jedu
Datum: 01. února 2012 17:41
 uvažuji nad tím...
Datum: 29. ledna 2012 9:14
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Já nejspíš pojedu.
Datum: 28. ledna 2012 23:43
 Zdar,Jak je to s přípravou povrchu pod chrom, Jde mi o leštění někdo říká že se to leští bez pasty a někdo zase že pastou tak nevím.Pokud se používá pasta tak jaká a jakým kotoučem leštit? Když jsem leštil hliník kotoučem kaliko a takovou šedou pastou tak v něm byly nepatrny škrábanečky, sice se to lesklo že jsem se v tom viděl, ale když sem se nato kouknul z jinyho pohledu tak to díky tem škrábancům z leštění tak pěkny nebylo.Co jsem udělal špatně? Nerad bych aby pak ten chrom vypadal blbě kdybych to dělal stejnym stylem jak ten hliník.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 11:33
 www.chromtechnik.cz
Datum: 29. ledna 2012 11:33
Jméno: Vladislav
IP: uživatel12914
 Hele draci prosim napište mi sem nějaki odkazy kde jsou věci na Tuning JAWA 21
Předem Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 12:37
Jméno: Vladislav
IP: uživatel12914
 hele napsal jsem ti stando na FB
Datum: 09. února 2012 12:37
 Perfektní stránky.
Datum: 30. ledna 2012 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Napiš mi předně mail,proberem to.
Datum: 29. ledna 2012 20:56
Jméno: vladislav
IP: uživatel12914
 Omlouvám se za pravopis ale jsem z Ukrajiny fakt sory
A Stando ten tuning beru važně a rad bych si s tebou o tom popovidal třeba po skype ok?
o motocykly jsem se začal zajímat asi před rokem mam jawu 21 je trochu v tuningu ja bych ti pak poslal fotky stando ok ???
A jinak všem děkuju za odkazy
Datum: 29. ledna 2012 13:58
 ti vole to je pravopys
Datum: 28. ledna 2012 22:07
 kolecko ®  chtěl jsme udělat něco podobnýho  je ale dík za odkaz na mototechnu v tavačově ani nevým že tam náke je v týdnu zrovna pojedu kolem tak se stavým
Datum: 28. ledna 2012 20:04
 Pokud tomu nerozumíš tak nic netuň. Kup si ventilky a samolepky a dej si ma youtube video tuning jawa 50 a natoč jak to běží na volnoběh a po přidání plynu. Je to fakt dobrý,dělá to každej.... Pokud bys to myslel vážně,tak mi napiš na mail,proberem to spolu,případně tě navedu nějakým rozumným směrem,případně ti mužu upravit válec...když to uznam za vhodný  On ten pravopis je kurva a napoví o pisateli hodně
Datum: 28. ledna 2012 19:20
Datum: 28. ledna 2012 19:18
Datum: 28. ledna 2012 19:06
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 (http://www.jawa50speed.wz.cz/)
(http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka)
(http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15)
(http://jawa50team.mypage.cz/menu/produkty)
(http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html)
(http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html)
(http://www.pioner.estranky.cz/clanky/nase-nabidka-/)
(http://www.motokramek.cz/Doplnky-pro-motocros-a-enduro/&show_all=yes)
Datum: 28. ledna 2012 19:02
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Mám dotaz k zapalování VAPE, asi už to tu bylo ale najít to dá fušku.
Na tom papíru, co k němu dávají, je nakreslená křivka předstihu, směrem dolů (obráceně než se kreslí např u automobilů). Někde jsem slyšel, že u moderních 2T motorů se předstih s otáčkami skutečně zmenšuje. Je to opravdu tak? Neumím si představit, že to tak funguje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Od začátku o tom mluvim. Jen jsem neřek natvrdo,že mluvim o vysokootáčkovejch 2T,ale řek sem,že se bavíme o moderních/vysokootáčkovejch dvoutaktech.....nepředpokládal jsem,že mi někdo bude argumetovat trabantem a jeho odstředivou regulací....
Datum: 29. ledna 2012 20:59
 ten tvůj trabant měl v roce 75 od Assmanna cca 70 koní (kopcový)a jel bez regulace.je rozdíl regulovat předstih u motoru který končí s výkonem v 6000rpm anebo ve 12000rpm
Datum: 29. ledna 2012 19:08
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Tak například japonské motocykly v 90 letech měli proměnný předstih a právě jako u čtyřtaktů. Snižování předstihu s otáčkami je záležitost posledních 10-20 let. A jeden příklad za všechny co jistě každá zná - Trabant - odstředivá regulace
Datum: 29. ledna 2012 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel13127
 Netahej mi za nos  starý 2T neměli ani pořádný vyplachování válců,natožpak regulaci.....maximálně tak páčku na řidítkách kterou se na hulváta hejbalo se zapalovánim,protože všechno bylo tak nespolehlivý,že na předstih na kterej to jeden den přijelo,druhej den neodjelo....asi tak  literaturu poštuduj....dozvíš se to co jsem ti shrnul v kostce...
Datum: 28. ledna 2012 23:53
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Právě že ano, 2T motory měli dříve řízený předstih podobně jako 4T. Směs přeci prohořívá nějaký čas, nevybuchne celá naráz. A regulace předstihu zaručovala, aby směs prohořela (a největšího tlaku bylo dosaženo) těsně za horní úvratí. Pokud jsou vysoké otáčky (píst se pohybuje rychle) a malý předstih, směs nestačí prohořet celá v tak krátkém čase ale shoří až když je píst už daleko za úvratí. Ale tu literaturu o dnešních 2T motorech někde zkusím sehnat.
Datum: 28. ledna 2012 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Nemáš v tom bordel? I kdyby s malym předstihem,tak směs je zapálena před HU. Starý 2t neměli předstih řízenej nijak,byl tam prostě jeden natvrdo. Jinak 2t neni 4t. U moderních 2t je to jak sem popsal,včetně zmíněných důvodů a souvislostí. Doporučuju nějakou literaturu o 2T ze současnosti...dozvíš se tam vše...včetně okolností s výfukem ..
Datum: 28. ledna 2012 20:58
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Ale pokud je předstih malej, tak směs hoří zase dlouho za horní úvratí. U automobilů se proto předstih s otáčkama zvětšuje, aby byla doba hoření zhruba stejná. U dřívějších 2T to taky tak bylo, proto pořád nemůžu pochopit, že teď je to přímo obráceně. Ale asi se v tom moc vrtám, jen mě to prostě zajímá.
Datum: 28. ledna 2012 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 A pokud se nemýlím tak velkej předstih=směs je zapálena dřív=hoří delší dobu před otevřením výfuku... to je teda podle mě logický...selskej rozum...nejsem žádnej ing přes motory
Datum: 28. ledna 2012 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Teplota výfukových plynů je přesně to přeladění o kterym jsem psal...
Datum: 28. ledna 2012 19:26
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Sakra stejně mě to nejde do hlavy. Pokud budu mít ve vyšších otáčkách malej předstih, nebude se motor přehřívat, z důvodu dlouhýho hoření směsi? Aspoň jsme se to tak ve škole učili
Datum: 28. ledna 2012 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Je to tak. U novejch 2t co hodně jedou se po dosažení max točivýho momentu začne snižovat předstih a přeladí se tím rezonance ve výfuku-prodluže je se tak doba účinku rezonancí ve výfuku....u fichtla zbytečný řešit...u vape je to jen vedlejší efekt konstrukce zapalování....neřeš to...funguje to...jede to....
Datum: 28. ledna 2012 18:47
Jméno: kaja
IP: uživatel13125
 zdravim chci se zeptat jestli ta klikovka na babettu 210 tady na krámku bude opravdu až v říjnu nebo to platilo minulej rok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:52
 uz jsou davno k mani,,ja zapomel to opravit
Datum: 28. ledna 2012 18:52
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 zdravim lidi nevíte jestli je tu na fichtlkramku kroužky na Cz 175 nultý výbrus?Nemůžu je najít.A SESoprosím z jakého materiálu je zadní rozeta na dandy 50? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:48
 krouzky jsou klasika hledej ve trinde pist sekce,,na tuty jsou,,, matros u 39 je dural,,, ostatni zelezo
Datum: 28. ledna 2012 18:48
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec,jaky použít karbec na fichtla z J90 nebo z ČZ 150.Jasně je lepší Dell orto.Jenom ze zvědavosti. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:37
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Myslím že z J90. Je spádový, což je výhoda. Měl by být ale namontovaný plovákovou komorou dopředu. My máme tenhle karbec na 4 závodních pionýrech a jsme z ním spokojeni.
Datum: 28. ledna 2012 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Oba jsou dobrý,ale ten z devadesátky se tam špatně roubuje kvůli rámu...takže jestli nechceš řezat a nastavovat rám,tak vyhrává karbec z čízy. Oba maj průměr 20mm. Na oba se daj sehnat trysky.
Datum: 28. ledna 2012 18:37
 podla mna z Jawy 90
Datum: 28. ledna 2012 17:16
 Čau draci chtěl sem se zeptat jestli na fichtel cup je lepší fajka odrušená nebo neodrušená?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 7:02
 Odrušenou jedině, pokud bys potřeboval měřit napětí v síti nějaký levným měřákem, nebo pokud bys měl digitacho a ukazoval by nesmysly, jinak k tomu není důvod
Datum: 12. února 2012 7:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neodrušená, né že by to snižovalo výkon, jiskra bude furt stejná, nicméně na fichtlcupu asi nikoho moc nebude zajímat že mu rušíš televizi, a navíc tim vynecháš zbytečnou součástku co může odejít - odrušovací odpor
Datum: 29. ledna 2012 1:12
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Tak to nevím  Podle mě je to jedno, na závodních strojích ale takový zbytečnosti jako odrušení být nemusej ne.
Datum: 28. ledna 2012 18:41
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:45
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 Jestli nevíš pořádně u klapky jak tam ma bejt a na co ji máš tak ji tam vubec nedavej. - když nemáš kanály navíc tak si myslim ze je uplně zbytčná
U našich motorek máme taky tuhle klapku a zalezi spis na tom jak mas udelanej valec ale vzdycky to šlo na 19mm líp od spodu(pri mensich otackach) a na 21mm líp u vrchu(kdyz se to vytocilo).
A velikost trisky zalezi na velikosti filtru ... ja mam treba velkej filtr a pouzivam trisky maximalne do 95 - ale to si musis vyskouset na kterou je to nejlepsi
Datum: 06. února 2012 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110
Datum: 28. ledna 2012 18:18
 Čus chlapi, potřebuji u Babetty vyměnit zapalovací kabel a nevím jak je uchycený v tyrystoru GYT a vlastně ani ve fajfce. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:10
 Už je venku, tak jak píšete. Ď
Datum: 28. ledna 2012 16:10
 210.122 Má tyrystor GYT. Je stejnej jak na eshopu. Jdu to zkusit vyšroubovat.
Datum: 28. ledna 2012 15:59
 co to máš za babetu? babeta má klasickou indučku.... takže vyšrubuješ kabel z indučky a našrubuješ nový.. u fajky to samé
Datum: 28. ledna 2012 15:39
 Zdravim, babettu nevlastnim, ale ve fajfce bude drát našroubovanej, a v tyrystoru asi taky.
Datum: 28. ledna 2012 14:48
 cau draci potreboval bych nejaky navod, jak zapojit, ktere draty do tech 3 civek v zapalovani, jedna se o jawu 50/20 r.v. 1969, 20w zapalko, dik za odpovedi !!!PROTOZE!!! ja na jawe 21 rok 75 mam jenom nejake 3 draty, k kazde civce jeden dratek a u te 20tky mam na jedne civce 3 draty a na tech ostatnich dvou mam na kazde po jednom dratku
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 13:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě
Datum: 29. ledna 2012 13:20
Datum: 29. ledna 2012 11:30
 dik moc zkusim, protoze uz me sere jak to nehazi jiskru  chci si zajezdit s kamosem, ten na tom snehu vali furt
Datum: 29. ledna 2012 11:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 29. ledna 2012 1:03
 zdarte potreboval bych poradit jestli nevíte o nejakém plexi na motorku, které by pasovalo na čz 175 487 a dobře vypadalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 21:36
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nedavej tam zadny,bude to vypadat hrozně.
Datum: 30. ledna 2012 21:36
|



|