Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chci se zeptat jestli když mám jawa 250/353 s normálním origo zapalováním tak jestli tam můžu dát normální baterku z auta? pak by mě ještě zajímalo jestli je motor jawa 250/353 dobrý na traktůrek díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 6:45
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No pokud myslíš normálním autem např. starého trabanta, tak proč ne, ten měl taky baterku na 6V
Datum: 25. listopadu 2011 6:45
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 já bych řekl že na traktůrek v pohodě, my máme doma dva traktory - Zetor 50 Super a taky malotraktora s motorem z 250.. má převodovku z tatrovky (osobáku) takže jde perfektně zpřevodovat aby táhl.. a utáhne hezkou fůru dřeva  ale zase na traktory byly nejlepší motory s kterýma šla udělat hydraulika dozadu
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 baterka z auta je 12V a jawa 250/353 potřebuje 6V takže nemůžeš
Datum: 24. listopadu 2011 18:53
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 baterka z auta je na to moc silna,shori pojistka nebo neco jinyho.nu záleží na převodovce na jakou to chces nandat,ale skoda motoru  .vydel sem i trakturky 175 a uvezlifuru drivi
Datum: 24. listopadu 2011 17:54
 Čau, mám jeden dotaz, nebo spíše anketu. Delší dobu mi vrtá hlavou myšlenka vytvořit stránky věnované dílně, garáži, nářadí a pracovním postupům. Jednalo by se o rady jak si zařídit dílnu, jaké nářadí k čemu slouží, jaké koupit atd. Měli byste o takové stránky zájem? Díky za Vaše názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 13:38
 ja bych o ne urcite zajem mel
Datum: 25. listopadu 2011 13:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 24. listopadu 2011 22:24
 Já myslím, že by spoustu lidí uvítalo návody na půlení motoru něčeho jiného než pionýr. Třeba takovej nějakej pěknej podrobnej s fotkama na kejvačku, 150C, tatrana, stadiona atd.
Datum: 24. listopadu 2011 21:54
Datum: 24. listopadu 2011 19:09
 taky by tam mohly být jaky máš zkušenosti s tím a stím nářadí od té a té značky akdyž by si to někdo zařizoval tak ad třeba ví na co si dát bacha jaké nářadí je dobré atd
Datum: 24. listopadu 2011 19:08
Jméno: štvereček
IP: uživatel10887
Datum: 24. listopadu 2011 18:28
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau .. určitě by byl o takové stránky velký zájem mezi jawakama..  čezeťakama apod..  :F
Datum: 24. listopadu 2011 18:24
 Udělal bych to nějka jak píše Reminder a danekod. A nejlepší by bylo ke všemu dát fotky a postupy který se dají zvládnout bez nějakýho spešl nářadí, prostě jen s tím co by měl mít každý doma a uvést třeba i jinej způsob jak na to.
Datum: 24. listopadu 2011 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že zařízení dílny je dost idividuální a každej si jí zařídí dle svejch potřeb a možností, ovšem základní prac. postupy ať už od strojařiny, zámečničiny apod. by se spoustě uživatelů určitě hodily
Datum: 24. listopadu 2011 18:06
 reminder: samozřejmě, taky jsem o tom přemýšlel, ale myslim že v téhle kategorii je toho i obecně co říct...a tim rozmístěnim nářadí jsem neměl na mysli nic konkrétního, spíš by to byl návod na výrobu různých pořadačů, držáků na klíče, na kleště atd. To bych řekl že se dá uplatnit v každé dílně. Rozhodně nechci nikomu vnucovat svuj vzor dílny, protože i já sám postupně zjišťuju že něco by šlo udělat jinak, lépe. Moje dílna za posledních 5 let změnila svuj vzhled několikrát, současná a doufám že na nějakou dobu poslední verze vypadá zhruba takto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#004.jpg
Datum: 24. listopadu 2011 17:48
 Skvělý nápad , ale ten kdo to bude spravovat na to musí mít čas a chuť jinak to nepůjde ... Návody všeobecné jsou dobrá věc, na pio bych i uvítal spíš nějaké složitější (onehle jsem hledal návod repasi zadních tlumičů a pro mě to bylo složitý a bez obrázků) .. nebo jak opravit sthlé závity, závity kdy nejde chytit matička (třeba na osách kol kde je jiné stoupání) a tak .. a nebylo by špatný hodit třeba ten odkaz tady na FP někde nahoru aby každej kdo se bude ptát na otázky typu co se závity, jak cokoli svařit apod. se podíval nejdříve na tvůj web.
Datum: 24. listopadu 2011 17:47
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ta první část o popisu a vybavenosti dílny je silně individuální a byla by čistě tvůj subjektivní názor. Není dílna jako dílna. Jistě, obecné požadavky by splňovat měla, ale popisy jako umístění nářadí nebo pracovních strojů... to se mi zdá na nic. Ta druhá část už je lepší. Pracovní postupy bych rozdělil např do sekcí (jako zpracování kovu, dřeva...) A ty bych dělil dál podle postupů (a pokud možno s fotkama)... Je to můj názor, třeba se to někomu nebude zdát, tak se k tomu vyjádřete. Mě se založení toho webu zdá jako fajn nápad
Datum: 24. listopadu 2011 17:40
Jméno: Lukas
IP: uživatel1723
 Jo určite je to skvělej nápad jen do toho
Datum: 24. listopadu 2011 17:37
 Dobře, díky za podporu. Jenom bych potřeboval znát váš názor na rozdělení a obsah webu. Osobně bych to rozdělil na tři části. V první by se psalo o dílně jako místnosti, tzn elektroinstalace, podlaha, regály, stoly, umístění nářadí atd. V druhé části bych popisoval jednotlivé nářadí, nástroje a stroje. Ve třetí části bych pak popisoval pracovní postupy jako lakování, svařování, řezání závitů atd. Co vy na to? S návodama přímo na fichtla jsem moc nepočítal z toho důvodu, že toho je na internetu hromada, v podstatě bych už jen opakoval již jednou napsané návody. Pište připomínky, co byste osobně na stránkách hledali, jak byste to rozdělili atd. Budu moc vděčný za vaše rady a názory. Díky.
Datum: 24. listopadu 2011 17:27
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Určitě, je to dobrej nápad. Jen do toho.
Datum: 24. listopadu 2011 16:48
 už jsem ti psal na fichtl pokecu že ano tak tady ještě repete ANO!
Datum: 24. listopadu 2011 16:35
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 ANO
Datum: 24. listopadu 2011 16:08
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 určitě ANO
Datum: 24. listopadu 2011 15:35
 Dobrej nápad, kdybys potřeboval pomoct s webem tak napiš
Datum: 24. listopadu 2011 15:35
 Skvělej nápad, jen do toho.  Spoustě lidí tim ušetříš práci a trochu se tady omezí ty dotazy... Pokud budeš s něčim potřebovat pomoc, klidně napiš.
Datum: 24. listopadu 2011 15:30
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jsem pro, spoustě lidem, včetně mne by to pomohlo
Datum: 24. listopadu 2011 14:57
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Tak určitě, ale muselo by to mít hlavu a patu a určitou odbornou úroveň a zároveň srozumitelně pro laika. Nápad výbornej...
Datum: 24. listopadu 2011 14:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Cau Kolecko urcite di do toho!! je to dobrej napad a kdybys potreboval pomoc urcite ti tady pomuzem
Datum: 24. listopadu 2011 14:37
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 určite ano, už tu nebudou padat snad tak hloupé dotazy jako do teď.....
Datum: 24. listopadu 2011 14:26
 skvely napad. Ja by som zaujem mal
Datum: 24. listopadu 2011 13:27
 vubec se toho neboj,,tohle najde 100% uplatneni,, jak nalisovat loziska, kliku, vystredit vuli v prevodoce predstich to bude fucak,,,staci se jen malicko zapotit v tricku a dilo bude na svete
Datum: 24. listopadu 2011 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel12803
 Určitě ano.
Datum: 24. listopadu 2011 11:38
 Zdar,ja bych byl pro
Datum: 24. listopadu 2011 11:11
Jméno: Standa Řezáč
IP: uživatel12485
 Ahoj, chci se zeptat, jestli se při rozšiřování výfukového kanálu u pincka musí vylisovat vložka ven, nebo jestli jde upevnit na frézku i se žebry. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel12803
 dá se to i slisovaný
Datum: 24. listopadu 2011 10:38
 čau lidi, pionyr 21 a a mustang 23 maj na kohoutku tu trubičku když se zapína benzin, maj tyto dva strouje tu trubičku stejně dlouho nebo ne? díky odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 19:49
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 asi proto že maj i jinak velkou nádrž, mustang na 8 litrů a jawa 21 na 5l
Datum: 24. listopadu 2011 19:49
 nie niesú tam stejne dlhé trubičky
Datum: 23. listopadu 2011 21:21
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau draci poraďte čím nalepit lemovku na prsíčka (jawa20).Alkapren nedrží,lemovka je černá PVC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 7:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 doporučujem
Datum: 24. listopadu 2011 7:30
Datum: 23. listopadu 2011 21:36
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci, chci se zeptat jestli po každé jízdě když schováváte svoje stroje zavíráte palivový kohoutek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 14:07
 tak to já zastavuju benál jen v garáži, protože když ho zastavim při 5 minutové zastávce tak ho zapomenu otevřít
Datum: 24. listopadu 2011 14:07
 jak kdy a záleží na kterém stroji  když vím že nadruhej den někam pojedu tak se to ani neobtěžuji vypínat  jednou se mi stalo že mi vytekla celá nádrž, protože mi nějakým způsobem praskla ta gumička v kohoutku...
Datum: 24. listopadu 2011 13:07
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 však benzín je drahý jistota je jistota
Datum: 23. listopadu 2011 22:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Te´d mě napadlo.. když se ventil nezavře, tak se benzín vypařuje skrz plovákovku ( mezerou kolem cupáku, netěsnosti víka plovákovky..) ale to je ztráta cca max 1ml benzínu..
Datum: 23. listopadu 2011 21:36
 snažím se  párkrát jsem zapomněl, ale nestalo se nic  pod pionýrem jsem nenašel nic... jinak těsnění plovákovky mám též, ze začátku to chvilku těsnilo a pak zničeho nic přes to začlo chcát stejně
Datum: 23. listopadu 2011 21:22
 no proste preto tam je kohútik aby si to zavrel  ja nevím mám nastavený karbec 100% dobre, nový ihlový ventil takže by to nemalo kvapkať aj keby som nechal kohútik otvorený... pred tým sa mi stalo ešte s pôvodným ventilom, že som zabudol kohútik otvorený a na ráno som tam mal louži ale iba malú 5cm.. istota je istota.. ja naschval nemám tesnenie plovákovej komory.. ani pôvodne nemali pionýrky.. to má takú výhodu, že keď netesní ti ventil tak proste to vyteká benál cez plovákovku a neteče všetko do motoru.. pak by to nešlo naštartovať
Datum: 23. listopadu 2011 19:54
Jméno: pioner94
IP: uživatel12768
 Jasně: Kohoutek zavírat vždycky, kdy to jde. Prázdná nádrž není sranda.
Datum: 23. listopadu 2011 19:07
 Přesně, vypnu ho vždycky, ale zapnu ho málokdy.
Datum: 23. listopadu 2011 18:56
 jo mě nevyteče ani když jsme to nechal přes noc ale prostě když nikam nejedu vypnu a nechám dohrčet ješte s plovákovky ale vypínám ho i když někde stojím chvilu jo ale spomenout si někdy že jsem ho vypl to už ne
Datum: 23. listopadu 2011 18:49
 jastin: jojo u mě to taky dělá automatika..  člověk si na to za čas zvykne..
Datum: 23. listopadu 2011 18:48
 Mě netěsní akorát víčko u plovákovky, ale už mam objednaný těsnění.  A já už si na to taky nyvyknul že když zastavim, tak automaticky vypnu benzín a ani si to neuvědomuju.
Datum: 23. listopadu 2011 18:45
 Jestli máš správně seřízenej karbec, nemělo by se nic stát. Pokud máš naprd plovákovku nebo špatnej plovák tak ti to bude chcát ven.. Náhoda je blbec.. Já vždycky benzín vypínám.. máš 100% jistotu že ti nic nevychčije.. jinak benál vypínám aji když zastavím na 2 minuty, prostě síla zvyku už..
Datum: 23. listopadu 2011 18:43
 Já ho zavírám i když někde zastavuju na 15 minut. Jistota je jistota, Když sem ho jednou nechal přez noc zaplej, tak sem měl pod fíkem louži o průměru tak 50cm.
Datum: 23. listopadu 2011 18:26
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 6:49
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jo ale já to nechcu na vydovádění se.. ale ať se dostanu ke kámošovi..  takže mi je to jedno kolik bude sněhu. .  a ještě jsem se chtěl zeptat jaký ten retez tam mám dát jestli malý nebo velký a jak daleko mají být od sebe..
Datum: 25. listopadu 2011 6:49
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 našel jsem za 570..  nový.. a dík.. jo a ty řetazy to vemete retěz a obmotáte ho kolem pláště a rafku..?
Datum: 25. listopadu 2011 6:39
Datum: 25. listopadu 2011 5:38
Datum: 24. listopadu 2011 21:46
Datum: 24. listopadu 2011 21:45
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 hm.. aha a jak je děláš..?
Datum: 24. listopadu 2011 21:43
Jméno: vena
IP: uživatel590
 Drapak nechci ja v zymě taky jezdim a ja si dělam řetězy ty pomahaji
Datum: 24. listopadu 2011 21:32
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha díky a nemohl bys poslat nejaký odkaz nejsem si jist zda je to ono.. 
http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-pneu-2,75-16-e06-mitas/
Datum: 24. listopadu 2011 19:58
 pokud je to 90/100 tak se to to nevleze kvuli řetězu ale pokud ořežeš boky tak v pohodě... jinak na zimu si kup Mitas E06- na klasickýho fichtla nejlepší ať už na zimu a nebo do krosu...ty široký papuče patří na upravený motory...
Datum: 24. listopadu 2011 19:42
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Tak jaké jsou teda nejlepší vzorky na zimu..?
Datum: 24. listopadu 2011 18:26
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha díky..
Datum: 24. listopadu 2011 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 galusky jsou úzký pneu cca 2cm
Datum: 24. listopadu 2011 16:48
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 galusky..?  co to je?
Datum: 24. listopadu 2011 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus si dát na kolo široký pneu a jet a pak si to zkus s galuskama,dle mého to tam nedáš,protože to bude škrtat o řetěz
Datum: 23. listopadu 2011 19:35
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 proč by to ani nejelo.?
Datum: 23. listopadu 2011 19:19
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 23. listopadu 2011 19:17
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 hodnotu ma ale 50kc
Datum: 23. listopadu 2011 18:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 totam nedas masi bude suchat retaz a ked to tam pujde tak to stim ani nepojede.
Datum: 23. listopadu 2011 18:49
 čau, určitě to na fichtla narveš. Možná tomu bude vadit kryt řetězu, protože je zadní kolo od něj dost blízko, ale je možný že ne.. na předek nevim jestli tomu drapáku nebudou vadit vidlice protože sem se díval na moji 05 a mezera mezi kolem a vidlicemi byla asi 0,5cm na každý strašně a ten drapá je širší, nevím no je to můj názor, třeba to bude ok
Datum: 23. listopadu 2011 18:39
 Zdar draci. Nevíte někdo jestli přesně pasuje hlavní stojan z 50tky dandyny i na 125tku? Není tam trochu jiné uchycení? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 23:22
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Série nesérie, hlavně když stojí a drží
Datum: 23. listopadu 2011 23:22
 Díky za dobrý tip. Neměl by to být problém, i když sériový je sériový.
Datum: 23. listopadu 2011 22:21
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
Datum: 23. listopadu 2011 19:43
 Zdravím, mám mustanga, a učím se jezdit po zadním kole. Vždy když to ale zvednu a pár metrů ujedu, tk motor přestane na chvíly jet(jako by se to přidusilo, nebo nehodilo jiskru nevím). Když dopadnu na předek tk zas jede v pohodě. Na fíku se dá ale jet po zadním až než dojde palivo  tak čím to může být ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:11
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
 OK, zkusím poštelovat plovákovku, doplnit palivo a uvidí se. Díky za nápady 
Zajíc13: good photo
Datum: 30. listopadu 2011 20:08
Datum: 26. listopadu 2011 10:01
 nevím proč ale jeden můj fichtl zdechá už při větším kopci a druhej zas muže škrtat výfukem o zem když jedu po zadním a jedu kam chcu  je lepší si i zvětšít hladinu...
Datum: 24. listopadu 2011 19:56
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 S tím sen občas měl taky problém, nejezdil sem sice po zadnim ale do hodně prudkejch kopců, i když jel normálně krásně, tak do prudkejch kopců chcípal, ne že by na to neměl sílu ale prostě tam nešel benzín, stačilo to mít pořád zapnutý na rezervu a dobře seřízenej plovák, pak se to hodně zlepšilo
Datum: 24. listopadu 2011 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel12803
 U j21 je to problém,pokud nemáš v nádrži alespoň 2/3 paliva.....jinak my sme to ochcali půllitrovou petflaškou s benzínem na místě nářadí.......
Datum: 24. listopadu 2011 10:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no.. a kdyby ste jezdily po předním, tak tohle nemusíte vůbec řešit
Datum: 24. listopadu 2011 0:15
 Hlavně mít dostatek paliva v nádrži, dříve jsme taky zkoušeli jezdit po zadním a ani na 21ce to nebyl problém při dostatku paliva, na fichtlu jde jezdit po zadním úplně v pohodě když se to naučí tak i pěkně daleko
Datum: 23. listopadu 2011 19:35
 dachl21: je to větší plovákovkou a musíš mít dost benzínu v nádrži pro lepší plnění (spád)
Datum: 23. listopadu 2011 19:28
 Viděl sem fichtly, co ujely po zadním i 20-30 metrú. Nevím jak to měli dělaný....u většiny to prostě po zadním nejede...
Datum: 23. listopadu 2011 19:11
 Čus, přesně jak píše mata.. nebo benzín ti tam nepřestane téct, ale když pincka zvedneš na zadní, hladina v plovákovce se nahne. a jakmile se nahne tak kanálek co vede z plovákovky do trysky ti bude brát vzduch-takže tam nepude benál.. mám stejnej problém.. jinak než to zvedneš na zadní zkus přicupovat na plovákovce a zvednout to, ujedeš dál.. nebo ještě líp za jízdy cupovat ale jen tak nejde..
Datum: 23. listopadu 2011 18:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus když to zvedneš tak ti asi přestává téct do karboše benzín.
Datum: 23. listopadu 2011 16:04
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Nazdar Draci , uvažuji o koupi Jawy 175 nebo 250 na takové to domácí ježdění po polních cestách. Ale není mi jasné jakou bude mít takový stroj spotřebu v takovýchhle podmínkách. Byl bych rád kdyby mě zbyli finance i na jiné věci jako na náhradní díly apod. a nemusel všechny prachy vrážet jen do benálu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:27
 mam upravenou cz 175/450 ,nevim kolik zere,ale kupoval jsem treba za 100 benzin a lital na to treba 4 hodiny...pole,kopce,bahno...ted do toho budu cpat 250/559 tak sem zvedavej
Datum: 26. listopadu 2011 10:27
 když nemách prachy tak nejezdi
Datum: 24. listopadu 2011 21:59
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Děkuji všem za odpovědi.
Datum: 23. listopadu 2011 22:13
 martin: jojo tyhle čízy jsou parádní stroje.. umí jet a hlavně spotřeba je velmi dobrá.. zatímco když máš rozštelovanou 250, nedej bože 350 neseřízený, neudržovaný, válce vyběhaný tak se pod 6 nedostaneš..
Datum: 23. listopadu 2011 20:19
Jméno: martin
IP: uživatel10253
 já mam čz 125 typ 453 jezdim na ní každý den do školy a spotřeba vždy pod 3,5 litru a to jí nešetřim, vše originál.
Datum: 23. listopadu 2011 19:58
 Zdarec, souhlasím s necronick a elent.. Jinak já osobně mám kejvu 175.. zas tak silný to není, ale stačí to na to ježdění po polích a vesnici.. tah pěkný odspodu ( 250ka asi 2x větší) ale jak říkám stačí to.. vrch je slabší no.. ale tyhle stroje maj velkou výhodu v tom tahu odspodu no.. takže na 2 vyjedu skoro každej kopec s origo převodem.. Je to parádní stroj, nemám ho zas tak na ježdění jako pro radost. zvuk s rybinovýma výfukama nádhera.. je v origo stavu takže se s ní snažím jezdit co v nejmenším terénu.. jinak na silnici jede krásně, 80 dá jak nic ještě k tomu do kopce.. mám ji cca500km po výbrusu.. jinak když se snažím jezdit jak člověk tak si zas tak moc nebere.. odhadem 4l.. když jezdím furt na plnej tak si veme přes 6,5 určitě
Datum: 23. listopadu 2011 19:26
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Já s čízou(čz250/455) momentálně jezdím prakticky jenom po polnackách a žere to jak tank...je sice pravda, že mám jehlu danou na 3tím zářezu(zajíždím)ale zdá se mě, že i na to to strašně žere, nemám to sice změřený, ale vůbec bych se nedivil kdyby to žralo třeba 10-12l/100
Datum: 23. listopadu 2011 18:19
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,měl sem 175,250 jawu a čízy 175/477 a 175/450.Jawa 250kejvačka bere spodek,ale vrch slabej,je to největší držák ze všech těhle motorek.250 panelka má lepší vrch a je silnější než kejvačka.jawa 175 je nejslabší.číza 450 byla celkem dobrá v otáčkach už potahala.nejlepší na blbnutí byla ale 477 v kejvačkovym rámu,lehká,nechala se točit.v originál rámu na 18ckach to nebylo vono.spotřeby těžko říct,všechno žralo v terénu hrozně.jediny změřený mam 477-8litrů při kotli
Datum: 22. listopadu 2011 23:24
 No nazdar, Draku. Tak v těhle podmínkách nevím. Záleží na ježdění. De taky o typ. Mám ČZ 175/477 a žere mi na silnici těch 5-7 litrů. Ovšem v zimě teoreticky nepotřebuješ tolik akcelerovat (Leda na blbnutí ve sněhu)  Ale taky ti každá cesta trvá déla, poněvač jedeš pomaleji. Spíš to tedy musíš měřit na čas, který motor běží. Jinak jednoválcová Jawka Dvěapůle má tah od spod jako sviňa.  Doporučuju!  350 je už žrout. kamarád si ji přetryskoval (Prostě větší difuzor a trysku) a dokázala mu žrát i 12 na 100. Ale jela...  Je to jen o tom, co komu sedí. Mě ta Čízka ve směs bohatě stačí pro začátky. mám sníženou hlavku a větší trysku. Pálim to těch 140 km/h. - Jiný sekundár. Mám ji ale na papírech a když sem onehdá jezdil na poli, skoro mi sežrala... Těžko, těžko říct. Na pole je dobrý 4takt.
Datum: 22. listopadu 2011 22:50
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 čau draci chtěl jsem se zeptat kde seženu silichrom.. neumim ho nikde sehnat.. díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 16:04
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jj díky..
Datum: 24. listopadu 2011 16:04
 JJ, můžeš zkusit i ten Sitol (nebo Silol nebo jak to je ) . Bratranec dává do pucu síma a dá se s tím parádně leštit .. akorát je to hodně tekutý .. jinak by to mělo jít sehnat v drogérkách
Datum: 23. listopadu 2011 21:04
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 skus místo silichromu sitol taky pěkně čistí a leští
Datum: 23. listopadu 2011 17:11
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Ale fakt u nás nikde není.. ale v tetě jsem nebyl .. tak díky..
Datum: 23. listopadu 2011 16:26
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 TETA, barvy laky, možná autodíly....
Datum: 22. listopadu 2011 22:03
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Jestli ho neumíš sehnat, tak si debilní (myšleno po mentální stránce)
Datum: 22. listopadu 2011 21:27
 Já ho kupuji třeba v tetě, nebo v barvy laky, nějaký auto/moto díly, dokonce sem ho viděl i v drogerce.
Datum: 22. listopadu 2011 20:48
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 Ahoj koupil jsem Babettu 207,chybi mi ukonceni lanka mechanickeho chcipaku u hlavy valce.Nikde to nemuzu sehnat.Zhlavy mi kouka pouze valecek.Dokazal bych to vyrobit,nemuzete mi to nekdo prosim vyfotit?dandibart@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 23:50
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 23. listopadu 2011 23:50
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 Pro PROVAZA.Fakt dik od toho se odpichnu.Chtel jsem ti poslat mejl,ale nejak jsem nenasel zpusob,jak to udelat.
Datum: 23. listopadu 2011 18:13
Jméno: dandibart
IP: uživatel12031
 A kdyz jsi to predelal na elektriku,jak si zajistil ten mechanickej chcipak?nebo jsi vymenil hlavu?
Datum: 23. listopadu 2011 17:55
 já bych řekl že je to hlavně na to aby jsi si nastavil šlapky do správné polohy....
Datum: 23. listopadu 2011 17:18
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Než tohle radši udělej el. vypínání  tohle jsem měl a furt se mi přepalovalo
Datum: 23. listopadu 2011 16:50
Datum: 23. listopadu 2011 13:02
Jméno: kanec
IP: uživatel12772
 zdar draci chtel jsem se zeptat ohledne Jawa 50 typ 21 mam na zadnim svetle problem koupil jsem si do zadniho svetla 6V 5W a spalila se mi a to same se mi stalo s 6V 10W i 6V 15W ale i s 6V 18 W nevite cím by to melo byt ??? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 16:46
Jméno: kanec
IP: uživatel12772
 jo mam tam predni zarovku a nepraska kdyz prepina dalkove a tlumene
Datum: 24. listopadu 2011 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel12803
 Pokud máš zapalování se samostatnou cívkou na zadní světlo,tak tam 6V hořej....chce to 12V/10W a pak je to cajk....vyzkoušeno.....pokud máš zapalování z mustanga,tak to musí bejt jak psali níže....nekostřit na rám,ale studenym vláknem přední žárovky....viz.schemata na mustanga
Datum: 24. listopadu 2011 10:45
 nepraská ti když přepínáš dálkový/potkávací?
Datum: 23. listopadu 2011 17:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A máš tam přednížárovku, nebo jinak.. svítí ti přední žárovka?
Datum: 23. listopadu 2011 6:55
 máš špatně zapojenou elektriku... zaní zárovka je konstřená přes studené vlákno přední žárovky... a né rovnou na kostru
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau musíš si sestavit stabilizátor nebo si ho koupit je tam tatiž střídavý proud.. 0V a když to bvytočíš tak to muže stoupnout až k 14N ta se to spáloí dej tam nějakou silnější nejakou 12V skus..
Datum: 22. listopadu 2011 20:31
 Dobrý den potřeboval bych poradit mám jawu 23 Mustang potrebuju vyčistit motor myslím vzhled poradte čím to vyčistit skoušel jsem silichrom ale nepomohlo to a pak jeěte se cchi zeptat na zadni světlo jake by tam měly být správné žárovky dekuji moc mej te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:43
 snad ti toto pomůže
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.html
Datum: 22. listopadu 2011 20:43
 Na vyleštění je nejlepší nějaký leštící kotouč s kombinací nějaké pasty (ted si nemůžu spomenout na název) .. mě to šlo i flanelovou nebo jakoukoliv jemnou hadýrkou a jet a jet
Datum: 22. listopadu 2011 20:29
 arvu a motor s tim vyleštíš.... žárovka do zadu 6V 5W
Datum: 22. listopadu 2011 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ohledně motoru se prodávaj filcový kotouče a leštící pasty na hliník, jinak pokud ti jde jen o čištění, a ne extra lesk, tak stačí drátěnej/mosaznej kartáč, silichrom a tempo...v zadnim světle má bejt sulfidka 6V 5W, ale to bys našel i v návodu k obsluze či ve schématu, obojí ke stažení třeba zde http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php
Datum: 22. listopadu 2011 20:16
Jméno: sima
IP: uživatel289
 zdar draci  potřeboval bych radu ohledně náhonu tacho šneku, sem na rozetu nasadil novej náhon zajistil segrovkou tak jak to má bejt ale pořát se mi to nechce zaseknout a protáčí se to tak bych se chtěl zeptat jestli by to mohlo bejt tou segrovkou nebo jestli to je neco jinyho. předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:06
Jméno: sima
IP: uživatel289
Datum: 23. listopadu 2011 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já mam dobrý zkušenosti i s uřízlym hřebíkem..
Datum: 23. listopadu 2011 14:12
 Ty kolíčky snadno uděláš z nějaký tvrdý tyčky stejnýho průměru, já je třeba udělal z části šroubu kde už není závit.
Datum: 22. listopadu 2011 21:19
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jo no voni tam sou takovy dirky z každy strany ale ty kolíčky se asi teda nwkde poděli, nevíš jestli by se dali koupit..?
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musíš mít na rozetě dva kolíčky, který zevnitř zabíraj na náhon toho šneka
Datum: 22. listopadu 2011 20:12
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 http://www.jawamania.info/users/userobjects.aspx?userid=86&itemtype=2&pageid=2
čezeták za mlada, ))) on je furt stejný omluvám se ale nechca sem to našél
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 17:34
 čau draci mam dotaz, lícoval jsem přepouštěcí kanály na mustanga mezi válcem a motorem a pravej kanál s karterem jsem trochu zvětšil jak jsem to frézoval, bude to něčemu vadit když je jeden trochu zvětšenej? ale né celej jenom ten začátek, ten náběh odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 15:48
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 když to lícuje je to Ok
Datum: 22. listopadu 2011 15:48
Jméno: linkinč
IP: uživatel12799
 Čus draci mam dotaz pasovalo by bezkontaktní tyristové zápalko z babety do jawi 21 v četně magnetu (rotoru) statoru se snimací civkou ?.děkuju za dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 13:28
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 22. listopadu 2011 13:28
Jméno: standa888
IP: uživatel12797
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:36
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 jojo mělo by to být stejné
Datum: 22. listopadu 2011 18:36
 to by mělo být stejný
Datum: 22. listopadu 2011 16:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj mněl bych jeden dotaz trochu mimo,vím že to sem nepatří,ale omlouvám se, chtěl bych se zeptat mám lada samara a když je mlha tak to nemužu nastartovat prosím poradte co by to mohlo děšlat ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 jasný díky skusim kouknout na ty kladívka a na svíčky ,deště jednou díkes
Datum: 22. listopadu 2011 20:40
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 nevim,jaky ma lada zapalovani.Ale u škodovky pomuže kladivka na rozdělovači prostříknout silikonovym olejem,např konkor
Datum: 22. listopadu 2011 20:32
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ok,díky moc
Datum: 22. listopadu 2011 16:05
Jméno: Karlos
IP: uživatel12750
 Zkusil bych vyměnit mdul zapalování (taková černá krabička). Zkus se ještě zeptat na http://www.forum.ladaklub.com  jsou tam lidé samarek znalejší
Datum: 22. listopadu 2011 12:37
|



|