slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  649  650  651  652  653  654  655  656  657  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
ahoj mam problém s mojí babetou má najeto jen 7 tisíc a vždicky táhla měla sílu ale těd najednou neni silná netáhne a občas vynechá myslíte že svíčka nebo vejfuk zanesenej karbec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
díky za rady
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
když vynechává, tak bych tipoval svíčku nebo ten kárbec... vypálením výfuku nic nezkazíš :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal bych mu za to do držky...
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra... :-( .... lidi jsou hova*a
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12836    
tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
To je konec :-D To je mrcha zkřížená :-D samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
400 max 500 total bastl
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: babeta207      IP: uživatel7996    
čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: babeta207      IP: uživatel7996    
mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel11334    
a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
zdravím, přáteelé, šteluju předstih u pionýra, je tam 30w zápalko, odtrh 0.4 , a pak točím, statorem, a nemožu se dotočit nikdy, už mě omezují cívky, a nejmenší předstih naměřím ccca 2.1 mm, kdepak asi mám chybu,? snad že by kladívka opotřebené? prosím o radu, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
nz hlavně aby ti to jezdilo :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
dík jendo, to je ono, to sem potřebovál číst, zatím to tak nechám , a poohlédnu se po správném magnetu
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
rotory jsou jiné pro 20 w zapalovani oznaceni 05 a pro 30 w zapalovani oznacene 20 rotory kazdy je trochu jiny maji pozunutou drázku na kolicek na klice a tudis jsou jine je mozny ze je mas prohozeny a vylisek na aretaci vačky tam mas?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
vačku jsem vyměnil, byla dost podřená, kladívka taky, výsledek je pořád stejný, ale to s tím magnetem muže býti pravda, asi má i jinou vačku, jinak už si to už nedovedu vysvětlit,
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak jedině sjetá vačka , špatná taková ploška na kladívkách (co "dře" o vačku) a nebo když je tam 30w zapalko jestli se na něj třeba nedával nový magnet i s vačkou a ty tam máš ten starý na 20w zapalování ... jinak neviem ,,
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jenco já to pochopil od toho ,, sjeď 1,6 před hú a mezi kladívkama atd...... ,, ale to je jedno, na předstih platí co píšu já a na odtrh to, co píšeš ty :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
může být špatná vačka
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein- on myslel na odtrh že zmenšuje a vačšuje.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
no to právě dělám, a nic, na druhých strojích to jde lehce nastavit, ale u zde je nejaký zádrhel, proto se ptám,
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
otáčením statoru do leva se předstih zvětšuje, nikoliv zmenšuje !
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není možný,tak sem si to myslel že mě omezjí cívky ale jen jsem to špatně měřil dej píst do HÚ nastav tech0,40 pak sjed 1,6mm před horní uvrat a mezi kladívkama musí být mezírka 0,05 měla by jít trocha s tuha ven ta měrka nebo papírek od cigára pokud je večí povol sroubky statoru a pohni s ním do leva menší do prava větší přo pohybu statorem NESMÝŠ POHNOUT S VAČKOU !
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel12533    
Zdar, jaké máte zkušenosti s novou klikou jehlách tu od Sesy, on píše ze je to nej. kvalita co zatím držel v ruce, tak bych chtěl slyšet ještě pár ohlasů majitelů ať do toho můžu jít taky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: vg      IP: uživatel12547    
taky mam klikovku na fechtla tady od sesy a spokojenost maximalni PS ja mam né na jehlách ale na puzdru
 
 
Datum: 02. prosince 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tusení že nákladáky a autá ako majú riešené mazání??? asi ne... preto je tam puzdro lebo udržuje tlak... jehla nie...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zkušenosti nemam ale když je to tak dobry tak proč nejsou jehlovy ložiska třeba u aut nakladaku a tak??zatim co jsem videl ojnice tak vsude je pouzdro :-) tot muj nazor
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
já na ni mám najeto cca 6tis km a v pohodě. Mažu M2T 1:50
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
čau, jaký olej do převodovky na pionýra 21 podle mě by mohl být tento http://www.mogul.cz/zbozi.aspx?kod=V032129308 , ale chci radu ostatních než udělám nějakou blbost a koupím něco špatně díky za rady ať vám to jezdí =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Do převodovky dávám od jakživa ( 3 roky ) přimo do motoru upozornuju !! MOGUL 15/50kw FELICIE olej a maže krásně a čistě není problém a při rozebrání motoru byl uplně krásně čistej a plně funkční a jezdím dálku i klidně 320km za den sem najel a plně funkční žádná potíž a do benzínu dávám MOTUL 510 1:35 takže žádněj problém stímto a mohu doporučit aby to nemělo vůbec žádnou chybu ten fichtl tak namontovat VAPE zapalování pak fichtl jezdí jedna báseň bez chyby jak elektryky tak motoricky nádhera mohu jen doporučit !!!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
Sakra lidi je to jen fichtl.....do seriovky i kdyby si nalil projetej fritovací olej,tak se tak moc nestane.....jinak samozřejmně do převodovky olej převodový(PP80) a do motoru(benzínu) olej 2T motorový...do benzínu klidně M2T,brát s API TC viz odkaz.....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mirplsek jo tenhle leju do převodovky taky http://www.mogul.cz/zbozi.aspx?kod=V032149308
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
zajdi na benzínu a kup si převodový olej bud PP 80, PP90 nebo tam bude prostě mogul převodový olej ale ty PP bych doporučil víc než mogul
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Do převodovky davam aji motorak maže maže akorat hydrauliku ne ta nemaže jinak to snese všechno
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
Díky za radu omylem sem si spletl odkaz chtěl jsem tento http://www.mogul.cz/zbozi.aspx?kod=V032149308
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Lofasek      IP: uživatel12258    
No řekl bych že do převodovky do pionýra může dojít jakýkoli převodový olej :-). a jak píšou ostatní, tak odkazovaný olej je motorový, akorát nemůžu souhlasit s odpovědí podemnou že tento motorový olej je pro pionýra nevhodný protože je pro vysokootáčkové motory, což neni tak uplně pravda jelikož tento olej patří spíše k těm co by se do pionýra lít měli :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
Ahoj, tenhle určitě ne, přečti si specifikaci toho oleje vždiť je určen pro vysokootáčkové motory což pionýr není a navíc je do benzínu a ty ho chceš do převodovky pokud jsem pochopil správně.Tam se dává olej PP80-90.Buď můžeš dát minerální nebo i syntetiku podle toho kolik chceš investovat Určitě nic nezkazíš když si na internetu najdeš příručku na pionýra a tam si to můžeš přečíst. třeba tenhle http://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-cinol-pp-90-1l-cn-pp-90-1_34877.html Ale i jakýkoli jiný ale musíš dodržet tu hodnotu PP 80 až 90.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není olej do převodovky, ale do benzínu. jestli chceš dat olej do převodovky, tak zajdi na benzinku a kup převodovej olej PP 90
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte draci chcem sa spitat ci nepoznate nejaky internetovy obchod kde predavaju diely na yamahu DT 125 r dakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ma to DTčko vubec termostat?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
tam je tak vilke hovno nesiel som to co som chcel chcem kupit termostat novy a to som nikde nenasiel !!
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel12533    
http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to tady,, pruser,, lebo jak malej sesa uz roste tak to potrebuje mikulase,,jenze mikulas kleknul a tak musim na posledni chvilku zaskocit pred vlastniho synka a predvest mu paradniho mikulase,,jenze nema cas neco schanet coby hacafrak a tak kdo ma zkusenosti predelat se na mikulase co dum da,,tak piste vase rady,, LEBO MIKALSE MAME SOBOTU,,v nedeli uz musim makat abych nebrzdil v tydnu fichtlare :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
výchovné to bylo po celý rok, stačilo když sem dělál bordel, mě řéct, že zavolají čerta, a hned sem býl hodný, ovšem ted se blíží to období, a já nevím jak se dostanu do hospody, co když mě čert polapí?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se taky bál čertů... ale na druhou stranu jsem ten jeden den kdy měi přijít byl hodnej abych dostal bobóny :-D prostě to mělo svoje kouzlo :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol,,to bylo jiste za komancu,, lebo kdyby to bylo v soucasnosti,, tak druhej den kleppe na dvere od certa socialka :-) a kdyz uz jsi popsal pribech z dob kdy jsi jeste tahal kacera na provazku,,tak jako kazdy dite co veri na certa,,,tak jaky to melo vysledek pro vyvoj do zivata:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12778    
seso, mě dycky čert donésl uhlí, a nacpali mě do pytla, mikuláš až potom čertovi domluvíl, když sem slíbíl že budu hodný
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Vousy třeb z koudele budou vypdat celkem věrohodně vat aje nic moc.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale čerta by to taky chtělo... přece jenom takovej zdravej strach je dobrej :-) úsměvně si vzpomínám jak já jsem se bál :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdu se podivat po cervenym prosteradlu :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že je to normální kombinace :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tenhle je docela taky gut,,ale chodi vubec mikulas po cr i v cervene kombinaci? http://www.mysticum.cz/medieval_info.html?products_id=8170
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za deset litru kostim je fakt mazes http://www.mysticum.cz/kostym-mikulas-deluxe-p-3483.html?language=cz&currency=CZK ,,docela serfuji jak to my vypadat a docela brutus,,v nejhorsim vemu cervenou kombinecu co jsem kdysi mel do dilny a kulich od santy a pujdu na vec,,ale bududelat vse abych se pred synkem pochlapil :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v patek vecer jdu k sousedce se dvam prosteradlama a pak jse budou dit veci,, prisel sem na to udelat sablony a striknout krize na frak sprejem,,jen doufam ze cervena nebo tmave modra bude ok,,lebo jiny spreje nemam,,hulku bych snad dokazal,,ale ty fousi aby byli gut,,to bude nadliskej ukol :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bílí prostěradlo je základ :-) z papíru nějakej kříž na něho přišpendlit...hůlku udělat z koštěte ale jenom topůrko a konec zakroutit pomocí alobalu a následně celý omotat alobalem...z papíru udělat čepici bo korunu nevím co má na hlavě :-D a pořádný fousy jak píše kloega :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO kdyby si měl jít za čerta tak to je jednoduší ale za mikuláše too teda moc nevým co třeba náke fousi bud koupit nebo nák z vaty hulku z náke staré ližarřské a už to jen nák dokonale zakroutit a dál neporadím jedině nákej oblek doma spichnout :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, měl bych otázku jelikož se mi něco nezdá. Snižoval jste někto hlavu válce? O kolik mm a jaká vám vznikla komprese? Mě vyšlo že bych hlavu musel snížit o 3 mm aby měl kompresy 10,5:1. Je to normální? Není to snížení moc? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
Jednou jsem zkoušel dělat cca nepřesný výpočty.....3mm je hrozně moc....osobně si myslim,že 1,5mm je to pravé.....hlavně hlavy se neřeší dle výsleddného kompresního poměru válce(velkou roli hraje výška výfukového kanálu),ale snižuje se dle kompresního objemu hlavy.....jaký objem hlavy potřebuješ? V mililitrech/ccm ? Jaká je výška výfukovýho kanálu?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no už když se nad tim zamyslíš, tak 3 mm jsou opravdu hodně. myslim že to by snad ani nešlo. pokud snižovat, tak bych dal tak 0,5 mm, ale nemám s tím zkušenosti, takže na moji radu nedávej
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cus mam fichtla 21, na jednicku jede paradně ale jak mu hodim 2 tak se jakoby dusi a nejde vytocit a brzdi to ... karbec je ok klika pist valec taky .. uz fakt nevim dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
taky mi to dělalo to samí vičistit filtr karbec vyndej vihraj si s vičištěním a pojede to a ten předstih to může dělat taky ale já ho mněl nastavenej že my svíčka pálila do cihlova a dělalo to
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawachachis      E-mail:      IP: uživatel12656    
hele zkuš pořádně nastavit předstih mě to taky tak dělalo nastavoval jsem ho kolikrát a až potom jsem ho nastavil 1,7mm tak to pak bylo v pohodě fakt to vyzkoušej normálně sundej hlavu nějak si utáhni válec aby se ti nehejbal a třeba šuplerou to naměř a když to nepomůže tak zkuš aby tam šlo méně benzínu nebo to může být špatná cívka kondenzátor nebo fajfka musíš zkusit všechno ale prvně bych se podíval na ten předstih a odtrh to si myslím že to bude tím jestli to opravíš tak napiš jestli se to pvedlo..
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel11436    
Dobrý dne chtěl jsem se zeptat jak zjistim jestli je simson 6V nebo 12V děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Endura a elektroniky měly většinou s 12V soustavou i otáčkoměr ale nemusí to být pravidlo. Jinak jak kolega pode mnou - akumulátor, žárovky, magneto ..
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozri napríklad akumulátor alebo proste spotrebiče.. ked sú na menovité napätie 6V tak más el.inštaláciu 6V ked 12V tak 12V
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Zdravim Vás pánové, našel jsem m2t od parama se specifikaci api tc, jaso fc http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/oleje/oleje-motorove/zahradni-technika/paramo-trysk-m2t-super-1l-7510.htm Jen bych se chtěl zeptat, tento olej si myslím že je plně dostačující pro 250 a 350 kývačku ne? jde mi o to že mám válce po výbrusech, tak se radši ujistuji, nechci rozpoutat nějaké velké diskuze. jen by mě stačily 2, 3 odpovědi pokud má někdo zkušenost s tímto olejem. děkuji za odpověd, případně doporučte jinej minerál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
děkuji to mě potěšilo, mě právě táta říkal, že je lepší dávat hustší olej, že při velkejch vedrech, přehrátém motoru ten řidší olej hůř maže, tak asi měl pravdu.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
Ano,do seriovek plně vyhovující M2T Super.....když to bude dobře seřízené,karbon bude stejnej jak s Motulem....i já s lety změnil názor na m2t(API TC)....je to tak....hlavně to voní....a m2t Super je olej na úrovni Castrol 2T,Motul 100 atd....ovšem m2t s API TA/TB i nadále nedoporučuju.....to sou kaše kašovitý......blivajz....hnus....recyklát sraček...ale jak říkám,do péráka,kejvačky,pařeza,fichtla,babety je M2T Super (API TC) plně dostačující,možná nejlepší,protože je hustej.....je kus pravdy na tom,že seriovky si až tak extrémně nehoví s řídkými/ředěnými oleji do vysokootáčkových moderních 2T pro premix....na to bacha při výběru lepšího oleje......ovšem nepopírám,že vhodný kvalitní olej prodlouží životnost motoru.....třeba na Motorex Speedmix nebo Motul 510 nedám dopustit......pro "ostrej motor" ideální Motul 710,nebo některé oleje od Denicolu jsou výborné....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
a co tvorba tzv. karbonu u toho m2t super, nebo u toho mogulu ts. jinak děkuji za odpovědi, rady
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jezdím na M2t super od parama již několik let(pionýr, pařez, pérák 250, kývačka 250, panelka 350, atd...) a je to dle mého vážně dobrej olej. Nikdy žádnej problém. I ten klasickej Trysk M2T je dle mého v pohodě, ale zvolil jsem ten s lepší klasifikací, když cena je téměř totožná..
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Klidně ho ber, ale mogul ts je lepší.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Já bych se o sae nezajímal protože to má význam pro 4 taktní motory ale je to dobrej olej za solidní cenu
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
buď se pokusím sehnat to m2t, nebo kdyžtak ještě uvažuju že vyzkousím Mogul ts je to taky api tc jaso fc. No uvidím, dokud to nevyzkouším, tak nepoznám co budu používat
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://eshop.paramo.cz/Zbozi.aspx?kod=V032129308 no tu píšu že je to SAE 30,,, Dynamax bol SAE 40, takže to bude trošku ridkej.. ale zasa až tak nie ako tie synentické sračky.. jdi do toho ale pod SAE 30 by som nešel..
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel11673    
nevim jestli to nebude obycejny m2t api tb akorát v jiné flašce, ale nemuzu to potvrdit, protoze tento olej u nás na pumpě nemají jinak bych na něj zkusil jednu sezonu. třeba napíše někdo jiný kdo má zkušenosti s tímto olejem, já bych se ho nebál, hlavně aby nebyl moc řídkej, mě se osedcily pouzivat hustsi oleje, protoze ve velkych vedrech lip mazou jak ridky oleje
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jakejkoli dvoutaktní olej se specifikací API TC je dobrej, osobní zkušenosti s nim nemam ale z doslechu vim že špatnej určitě neni.. .)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dlhodobú skúsenosť s M2T super ale od Dynamax, ale podla mňa bude OK taky.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11800    
Zdravim draci. Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0&NR=1 uměl by jste to někdo vyrobit? dobře zaplatim moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
ze to ma zvuk jak motorovka za to nemuze zapalovani ale vychlastanej motor:-) a neco podobniho nejdes zde http://btelectronic.sweb.cz/aplikace.htm a http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zvuk není způsoben zapalováním nýbrž rozladěným karburátorem,nějakým prasklím výfukem a zápalko rozladěný....
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
ale já chci tohle, to je jak motorovka
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
měl to rozhašený jak sviňa..... mě CDI blaflo na lehké první otočení startpáky rukou....něco podobného najdeš v návodu na jawa-50.cz
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6823    
Cest draci potrebuji poradit mam babettu 207 a kdyz ji vytocim do vysokych tak po ctyrech sekundach se zacne dusit a chcipne cím to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: FACKO      IP: uživatel13501    
ROZERAT A VYCISTIT VÝFUK A AŽ PAK BYCH RÝPAL DO KARBECE.OPRAVDU TO DELA STRASNĚ MOC.
 
 
Datum: 27. března 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě tohle dělá babetta 210 když je studená. A bohatost mam dobrou, svíčka je krásně cihlová, ale hladinu nevím... Vždy chytne a hned chcípne, podruhý se sytičem jí dam plnej kotel, vypne se sytič a pomalu jde do otáček a pak už běží normálně.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6823    
kdyz jse zkousel tím šroubkem tak ho musím mit uplne dotakly abych tovubec nastartoval a nemuzu byt kriva jehla ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12545    
malá hladina v karbarátoru nebo seštelovat bohatost směsi tim šroubkem nebo zvednout jehlu, ale první bych zkusil tu hladinu
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi prosim vás jakej je nejlepší kroužek pistolring, motocross, nebo chrom????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Ocelák má delší životnost jak výbrus válce....až do takové míry,že se to stává jeho nevýhodou.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil jsem litinu... ovšem ten chromák se mi v poslední době osvědčil ;-) za mě chrom...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a jakej je mezi tym rozdil :/ ??
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Používám chromáky
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k jakym ucelum to máš? ono na kazde je něco jiné
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12823    
má někdo nějaké zkušenosti s opravnou sadou na záviti heli coil??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12825    
keksíku nevím jestli nejsi z nějakého bohatého kraje,ale profi sada stojí okolo 5ooo Kč. Lukáši v sadě je vrták,závitník a zaváděč.Takže přesně vyvrtat,říznout závit,natočit vložku a ulomit jazýček.Ale jestli budeš dělat 1 závit za rok tak je to sakra drahé.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záviti? :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: keksik      IP: uživatel8367    
Ahoj no já přímou zkušenost nemám ale lidi říkali že je to super a kvalitní sada na opravu zavitu. Možná že cena bude krapet vyšší ale měla by to být kvalita ...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
čus chtěl bych se zeptat je nutné při montáži rychlé převodovky prohazovat některé převody? nebo stačí prohodit staré díly za nové? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
dík moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Dvojková kolečka je nutné přehodit. Na předlohu dát kolečko 20z a na hlavní hřídel 18z
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
a sčim bych ho měl prohodit
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití 17/21 je nutné prohodit 2. kolečka a musí být perfektní stav jako psal standa ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Tak obecně je nutností perfektní stav zbytku origo převodovky...pokud z origo převodovky jen občas vypadla náhodou trojka,tak je potřeba to vyřešit před montáží nový převodovky...to je tak vše.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: vybublanek      E-mail:      IP: uživatel12820    
Našel sem tyhle webovky http://50cc.webnode.cz/ ten stadák se rozjíždí docela zajímavě...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hm
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
Čavte draci, mám dotaz. Kúpil som asi pred 4 mesiacmi pioniera s TP, chcel som ho prihlásiť, a mal som samé problémy. Teraz sa chystám na STK, (asi cez známost, lebo ked pionier nemá VIN číslo, tak neprejde STK) ked nou prejdem, chcem to dať prihlásiť. A problém sa začína tu. Na polícii mi ho nechcú prihlásiť, pretože na ráme nemá vyrazené VIN číslo (ktoré sa na pioniere nevyrážalo) (a výrobný štítok neberú do úvahy) darmo im tento fakt vysvetlujem. V papieroch mám iba číslo motora, ktoré je vyrazené aj na motori, ale to im nestačí. Vraj je to tak, že ,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, (tomuto by som sa chcel vyhnúť) Bohužial v mojom okrese nemám žiadnu známosť na polícii, a podplácanie policajtov mi príde proti mojej dôstojnosti. Tiež ani nechcem doma vyrážať VIN číslo. Písal som aj na ministerstvo dopravy, o mojom probléme. Odpoveď sa mi dostala:,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, lenže po oficiálnej ceste, keď si chcem dať od štátu prideliť VIN číslo, musím ísť na Kontrolu originality, a ked nou prejdem tak treba ísť znovu na Kontrolu originality, kde mi už VIN číslo vyrazia. Tieto dva fakty sú protikladné. Kontrolou originality neprejdem, pokial neuvidia moje VIN číslo na ráme. Tak že vyhlášky v tomto ,,super,, štáte sú si protikladom. Neviem či máte takéto problémy aj v Česku, a či pri prihlasovaní pioniera musíte podplácať policajtov. Neviem, či budem usiť toto VIN číslo vyraziť do rámu, alebo kúpiť nový štítok, alebo čo. Víete mi prosím poradiť čo mám robiť, alebo ako riešiť túto situáciu? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to si zabudol napisat dost podstatnu vec. Odhlasene vozidlo treba prihlasit do 15 dni. Ak tak neurobis, mas dalsich 15 dni s tym, ze musis predlozit cestne vyhlasenie o pravosti udajov. Po uplynuti tychto 30 dni ti vozidlo prihlasia len s papierom z Kontroly Originality. Takze tak...KO na pionier vychadza cca 50-60e podla toho kde. Neviem ci ti daju papier z kontroly originality ak nie je VIN na rame...ale skusit to mozes...popripade ak ta poslu prec, mas moznost si to cislo vyrazit sam a ist na inu kontrolu originality...kazdopadne zaplatis
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teraz v tom prípade musís udelať kontrolu originality (co bez VIN nejde) .... a do 15dní isť na Dopravný Inšpektorát aj s potvrdenkou, že prečo si doteraz neprihlásil vozidlo...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
Ďakujem, už teraz viem, čo treba, len zabudol som spomenuť fakt, že po odhlaseni motorky mi už pred 4 mesiacmi vypršala 2 tyždnova lehota na prihlasenie, nejaka uradnička mi hovorila do telefonu, že zato môže byť pokuta do 600 eur. Ako mám riešiť toto?
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel12827    
este raz cely postup. kupil si motorku, mas odhlaseny Tp na tvoje meno. vypises si ziadost na prihlasenie motoroveho/pripojneho vozidla, zoberies motorku, nalozis do auta (kedze nema TK), ides na evidencnu kontrolu, kde ti policajt odkontroluje zhodnost cisla na stitku a v TP (tu som pochopil, ze mas problem dostat to razitko-to ze nema TK nie je dovod lebo TK k prihlaseniu nepotrebujes), da ti razitko. s takto potvrdenou ziadostou, kolkami (49,50), zmluvou o poisteni, odhlasenym TP a obcianskym ides na oddelenie evidencie vozidiel a tam ti to prihlasia. podla mna ti ten policajt/technik na evidencnej kontrole vravel aby si isiel z dovodu, ze si potrebujes vyrazit VIN. to je postup co som pisal nizse, TK to zacina, kde ti napk do protokolu, ze nemas vin na rame a s tym ides na obvodny dopravny urad (pozor, to nie je to iste co evidencia vozidiel) a atd (vid. moj prispevok nizsie).
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel12827    
k prihlaseniu STK nepotrebujes! potrebujes ju len ked chces s vozidlom do premavky. prihlasit ti ju musia aj bez STK. daj si stranku ministerstva vnutra, vyhladaj "prihlasenie vozidla z ineho okresu" a tam ms vypisane vsetky dokumenty, ktore potrebujes na prihlasenie. a TK medzi nimi nie je. tak si to vytlac a splechni to tomu co ti tvrdi opak do oci, popripade sa dozaduj hovorit s jeho nadriadenym. a opis si jeho meno a identif. cislo.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
A teda ešte pre zaujímavosť, motorka bola na odhlásená na mňa a nie na rodičov.
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 7:00
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
Som z okresu Pezinok. Ale problém je ten, že na policajnom úrade sa so mnou nechcú baviť, pokial nemám STK, lebo človek ktorý mi motorku predal, už na poslednej STK nebol, tak bola prepadnuta, a najprv musim ist na STK, a až potom to môžem prihlásiť. Ja neviem, ale vyrazenie VIN oficiálnou cestou stojí asi tak 120 eur, a kopu zabitého času. Myslíte, že by policajtom nestačilo iba vidieť nanitovaný štítok v predu na ráme motorky?
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 6:59
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
a odkial si? ze kde maju takych poctivych ludi v policajnom zbore? :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
a preco chces ist na TK ked nemas motorku prihlasenu na seba? ta odtial poslu kadelahsie asi. TK az po prihlaseni. u nas technicka kontrola nenahradzuje evidencnu kontrolu pri prepise. teda nemam vedomost, ze by to tak bolo. za okienkom moze.byt uradnik aky chce, dolezite je aby ti policajt na evidencnej kontrole dal do ziadosti razitko.ak si nevyrazis vin, skus ho ukecat, ze si to pojdes vybavit na dopravny urad a potom s to nechas vyrazit, len nato to potrebujes mat na svoje meno, inak nemozes ten ukon (pridelenie VIN) spravit resp. opat nemam o tom vedomost. vin potom pretri farbou (najlepsie ale cely ram aby to nebolo napadne), ale ako pisal jenco - je to trestne. vyber je na tebe
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
farba nevadí... falšovanie identifikačných čísel mot. vozidla / výrobného štítka... 2-5let za mrežami...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
Prepáčte, ešte jeden dotaz: povedzme, že si do rámu vyrazím VIN číslo, a prejdem cez STK. Čo ale robiť pri prihlasovaní, keď policajt uvidí amatérsky vyrazené VIN číslo, a keď ho nechcem nijako podplácať? V našom okrese je strašne nepríjemný človek, čo pracuje na výdaji ŠPZ. Je to pri nom ako na vojne. neviem, či mám to VIN pretrieť nejakou farbou, aby to vyzeralo menej nápadne. A jeden dôležitý dotaz. Spomínali ste, že moped musí mať originálnu farbu. Môj pionier je modrý, aj v TP má zapísanú modrú farbu. Ale mám ho nastriekaný nie veľmi kvalitnou tmavomodrou farbou, pod ktorou je pôvodný bledomodrý lak (prvý majitel ho ešte striekal). Myslíte, že mi to prejde, aj s tou tmavomodrou farbou? A na čo všetko kladú dôraz pri STK? Ďakujem.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
Ďakujem, budem o čosi múdrejší, ako som porozumel Vašim názorom, je lepšie si tam to VIN vyraziť sám.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
v tom případě Vás všechny na slovensku lituju....je to čílený...proč pro úřady taky neplatí věta,že neznalost neomlouvá....u náš v CZ tak nějak jde všechno....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tym sa ale nic neriesi...ak mas cislo necitatelne alebo poskodene, na STK ti to zapisu do protokolu, na zaklade tohto protookolu si musis podat ziadost na dopravny urad (20e), potom ta poslu na kontrolu originality (60e), kde ti skontroluju pravost cisel a ci nie je to cislo uz v systeme, daju ti lajstro, ze vsetko je OK a ides zase na dopravny obvodny urad, kde ti daju potvrdenie o vystaveni nahradneho VIN. s tym zase ides na kontrolu originality, kde ti na zaklade potvrdenej ziadosti z dopravneho uradu vyrazia VIN na ram tou ich "specialnou metodou" za smiesnych 80e. potom s tym musis ist na STK, kde ti daju novy protokol s tym, ze vsetko je OK. Je to priblizne rovnaky postup ako ked tam nemas ziadne VIN, mozno aj horsie este lebo treba ist aj k policajtom zapisat zmenu VIN do TP...je to bordel, radsej nech si to tam kazdy vyrazi sam, oni na tych mensich STK dobre vedia, ze pioniere nemali nikdy VIN na rame a ked tam bude, tak budu spokojny a nebude ich zaujimat kde sa tam vzalo.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
existuje jistá cesta,která není až tak nelegální.....ale je to na delší dobu..... Co je podstatou.....VIN číslo,které je poškozené,nečitelné nebo třeba vyrezlé se považuje za poškozené-nepoužitelné....v takovémto případě staré číslo VIN zaniká a o kus vedle je vyraženo "úřední číslo" (VIN) náhradní technologiií.....toto celé jde když místo,kde má být VIN vybrousíš na kov,potřeš barvožroutem a necháš vyreznout.....pak už si jen půjdeš pro nové "úřední číslo".....prostě si někde na rámu vybruš plochu o velikosti délky VIN a nech ji vyreznout.....a pak už to půjde samo....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dúfam, že to tak zostane aj nadalej...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja o tom taky viem... na štastie policajti tu v našom okrese nie :-D minulý mesiac som prepísal 2x pioniere so štítkami samo-doma a bez VIN na ráme... všetko bolo v pohode... na STK mi zabudli kontrolovať čísla... :-D kontrolovali iba brzdy a vystavili papiere...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
koukám že na slovensku jsou v další debilní byrokracii o krok napřed ... :-( ... normálně bych to tam vyklepal a je to, pokud teda k tomu nemusí bejt nějakej speciální papír...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
já bych zkusil zajet na jinou STK, kde jim bude u prdele jestli je tona štítku nebo jestli je to přímo na rámu, a když se to nepovede ani na páté STK, tak to prostě na ten rám vyrazit
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som bol v škodavackej Automa v Trebišove a nebol problém a pri prepise mi len kontroloval štítok a farbu neviem kde bývaš ty ale to je totálne na hovno a na STK som šiel po prepise po vlastnej ose v tej dobe ešte bez STK
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*poctiveho :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano toto je situacia na Slovensku. Narazil si na nejakeho podstiveho policajta na evidencke. Ja som pred 3 tyzdnami prepisoval pioniera a vsetko v pohode. pozrel stitok, TP, dal razitko, ze vsetko je ok a bolo - este sa zasmial, ze aj on ma doma takeho. Riesenie vidim tak, ze si to cislo vyraz sam doma. najlepsie niekde na krk riadenia, nad nadrz. velkost raznic asi 4mm. Podla mna ta ten policajt uz potom nebude trapit aj ked asi bdue vediet ze si si to vyrazal sam. Ak bude chciet doklad o vyrazeni (co moze chciet), tak proste povies, ze si to tak kupil a ziadny doklad ti k tomu predavajuci nedal. Ak ti to prejde odpadne ti tak aj problem na STK, kde ti tiez budu chciet kontrolovat VIN na rame. Tam to ries tak, ze chod na nejake mensie STK niekde na dedinu alebo podobne, hlavne nechod do DEKRY. Tam su svine a pytaju peniaze do vacku za kazdu hlupost.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: peter      IP: uživatel12821    
ahoj ,jeden znamy mal taky isty problem,mne povedal,ze si to VIN vyrazil sam .Normalne vyrazil raznicami napis VIN a dalej vyr.cislo zo stitka a preslo mu to policajtov .
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No všade je to inak, ja som proste prehodil stitok siel na evidenčku policajt pozrel ci sedia cisla s TP na stitku a to bolo cele. Tiez musi sediet farba. Motorkusom zrenovoval a siel na STK. Tam mal zase problem technik stym ze v TP mam napisane rafky 2,27/16 a mam 2,75/16. Som mu povedal že také sa už nedaju zohnať a bolo. Je to doslova nahovno vtomto štáte.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je nějaká blbost...nepřihlašuješ ti náhodou na veteránský papíry? LEbo tohle sem nikdy ještě neslyšel a problémy sem s tim taky neměl...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: P.M.      IP: uživatel12124    
nie, naozaj, nieje to na veteránske. Čo stým mám robiť, prosím poraďte.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:46
 
<  649  650  651  652  653  654  655  656  657  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 5:45:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu