Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 draci potrebujem radu netika sa to sice fichtla ale mam yamahu dt 125 r nalejem vodu do chladica vozim sa vsetko pohode pridem po pol hodine domou otovril chladic a voda nikde a tak som zistil to ze voda sa mi dostava do virovnavacej nadrzky a stade mi potom viteka von ces prepad mohol bi toto robit termostat? l
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:25
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dik ale v oleji vodu nemam zajtra to rozoberiem a vihodim termostat vn
Datum: 01. prosince 2011 16:25
 Yamaha: Kdyžtak mi napiš na email bugs007@seznam.cz a klidně ti poradím dál.
Datum: 01. prosince 2011 13:21
 to se tu budeš plat každá den? včera ti bylo odpovězeno!!!!!!!!!!
Datum: 30. listopadu 2011 22:15
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 dobre kuknem to teda vipustim olej z prevodovky a kuknem aky je
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
 Olej ve vodě nebude, ale v převodovce budeš mít šedivý roztok vody s převodovým olejem. Ten chladič ale nemusí být úplně plný, voda při ohřátí nabyde a vyteče přepadem, pokud ji máš nalitou až k víčku. Normálně pokud koukneš do chladiče, tak má být vidět hladina vody. Pokud vidíš to "železo", tak ti to určitě teče do převodovky. Pokud není pod motorkou louže tak je to jediná možnost.
Datum: 30. listopadu 2011 20:34
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 offmoto.com
Datum: 30. listopadu 2011 19:47
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 jasne ale dostane sa tam a s chladica mi vitecie asi 2 deci vody alebo tri a to uz potom nechladi lebo nemal zaplavene rebra na chladici,, a keby je to gufero v haji tak bi bol olej vo vode nie? a to nemam vobec voda je cista a motorka ide ako hodinky
Datum: 30. listopadu 2011 19:27
 Tou vyrovnávací nádržkou ti to ani náhodou nemůže vše vytéct, protože je až nad zadním kolem, takže voda z válce se tak nahoru nemůže nikdy dostat.
Datum: 30. listopadu 2011 19:06
 Čau, máš v háji gufero pod vodní pumpou, taky sem ho minulý týden měnil. Musíš sundat dekl od spojky a vyměnit. Gufero stojí 500 Kč, je atypických rozměrů. Já to vyřešil tak, že jsem koupil podobné a zasadil sem ho do duše od kola aby to těsnilo a je to ok!
Datum: 30. listopadu 2011 18:59
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 a vaří tě mašina,nebomá vysokou teplotu?
Datum: 30. listopadu 2011 18:40
 Ahoj draci, chci se zeptat jak sundat ložisko na hřídeli řetěz. kolečka v pravým krytu u fichtla 21?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 si to takhle zkur.., musíš pravej dekl nahřát na vařiči a pak s tim klepnout na rovnou plochu a pude to samo ven .....
Datum: 30. listopadu 2011 19:08
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 udelas si takovej kraml zahaknes za lozisko a na druhej konec klepat kladivkem,na tom lozisku to chce popondavat.je to teda rasovina...
Datum: 30. listopadu 2011 18:29
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 zdar
na zacatku leta sem si kupoval jinlun 125c cinu 4t,jeto dobrej stroj,nikdy me to nikde nenechalo a to nani nalitam dene tak 50-100 km a moc seji nevenuju,ale posledni dobou nechce nak moc litat,zacla trocho vic zrat,normalne zrala 2-3 l na 100 km a to sem ji vytacel na dalnici jak blazen,ale ted mi zacla zrat takovy 4-5 l,proste kdyz vyjizdim jedu tak pul hodiny,tak je takova chcipla a nak moc seji nechce,chcipnu ji,za pul hodiny pridu,nastartuju (chytne jenom kdyz trosku povotocim nakopavackou,treba i rukou) a je proste takova ziva a letim treba 110-130 a nemusim ji moc hnat cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:36
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 tak lidi jestli už ste na tom tak špatně že musíte kupovat čínu tak potěž ruko... xDDD
Datum: 03. prosince 2011 18:36
Datum: 01. prosince 2011 19:01
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 když o tom nic nevíš tak proč si to pořizuješ ?  Hoď to ze skály...čínský mrdky..
Datum: 01. prosince 2011 16:03
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 elent-to uz sem vsechno delal a kdyby byla vylitana tak by spis blbe tahla 5 ka a 4 ka
jawa 23-muzes mi napsat kde to najdu? ja se ve 4t vubec nevyznam...kdyby to byl fichtl tak to je neco jinyho
Datum: 01. prosince 2011 15:38
 Seřid ventili nepovim ti na kolik ale sací ventil už bude mít velkou vuli a výfokovej jak by smet
Datum: 01. prosince 2011 7:05
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 vymen svicku,jestli si ji jeste nemenil,vycisti vzduchovej filtr benzinem a napust do nej trochu motorovyho oleje.jinak uz muze bejt taky vylitana
Datum: 30. listopadu 2011 18:20
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj mam problém s mojí babetou má najeto jen 7 tisíc a vždicky táhla měla sílu ale těd najednou neni silná netáhne a občas vynechá myslíte že svíčka nebo vejfuk zanesenej karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 17:06
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 díky za rady
Datum: 30. listopadu 2011 17:06
 když vynechává, tak bych tipoval svíčku nebo ten kárbec... vypálením výfuku nic nezkazíš
Datum: 30. listopadu 2011 17:04
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 dal bych mu za to do držky...
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra...  .... lidi jsou hova*a
Datum: 02. prosince 2011 23:37
Jméno: pavel
IP: uživatel12836
 tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 To je konec  To je mrcha zkřížená  samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 400 max 500 total bastl
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
Datum: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
Datum: 01. prosince 2011 16:46
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 zdravím, přáteelé, šteluju předstih u pionýra, je tam 30w zápalko, odtrh 0.4 , a pak točím, statorem, a nemožu se dotočit nikdy, už mě omezují cívky, a nejmenší předstih naměřím ccca 2.1 mm, kdepak asi mám chybu,? snad že by kladívka opotřebené? prosím o radu, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 nz hlavně aby ti to jezdilo
Datum: 01. prosince 2011 21:01
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 dík jendo, to je ono, to sem potřebovál číst, zatím to tak nechám , a poohlédnu se po správném magnetu
Datum: 01. prosince 2011 15:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 rotory jsou jiné pro 20 w zapalovani oznaceni 05 a pro 30 w zapalovani oznacene 20 rotory kazdy je trochu jiny maji pozunutou drázku na kolicek na klice a tudis jsou jine je mozny ze je mas prohozeny a vylisek na aretaci vačky tam mas?
Datum: 01. prosince 2011 13:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 vačku jsem vyměnil, byla dost podřená, kladívka taky, výsledek je pořád stejný, ale to s tím magnetem muže býti pravda, asi má i jinou vačku, jinak už si to už nedovedu vysvětlit,
Datum: 01. prosince 2011 12:41
 Pak jedině sjetá vačka , špatná taková ploška na kladívkách (co "dře" o vačku) a nebo když je tam 30w zapalko jestli se na něj třeba nedával nový magnet i s vačkou a ty tam máš ten starý na 20w zapalování ... jinak neviem ,,
Datum: 30. listopadu 2011 21:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jenco já to pochopil od toho ,, sjeď 1,6 před hú a mezi kladívkama atd...... ,, ale to je jedno, na předstih platí co píšu já a na odtrh to, co píšeš ty
Datum: 30. listopadu 2011 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 může být špatná vačka
Datum: 30. listopadu 2011 16:55
 dwein- on myslel na odtrh že zmenšuje a vačšuje.
Datum: 30. listopadu 2011 16:47
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 no to právě dělám, a nic, na druhých strojích to jde lehce nastavit, ale u zde je nejaký zádrhel, proto se ptám,
Datum: 30. listopadu 2011 16:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 otáčením statoru do leva se předstih zvětšuje, nikoliv zmenšuje !
Datum: 30. listopadu 2011 15:03
 to není možný,tak sem si to myslel že mě omezjí cívky ale jen jsem to špatně měřil dej píst do HÚ nastav tech0,40 pak sjed 1,6mm před horní uvrat a mezi kladívkama musí být mezírka 0,05 měla by jít trocha s tuha ven ta měrka nebo papírek od cigára pokud je večí povol sroubky statoru a pohni s ním do leva menší do prava větší přo pohybu statorem NESMÝŠ POHNOUT S VAČKOU !
Datum: 30. listopadu 2011 14:59
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 Zdar, jaké máte zkušenosti s novou klikou jehlách tu od Sesy, on píše ze je to nej. kvalita co zatím držel v ruce, tak bych chtěl slyšet ještě pár ohlasů majitelů ať do toho můžu jít taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 21:25
Jméno: vg
IP: uživatel12547
 taky mam klikovku na fechtla tady od sesy a spokojenost maximalni PS ja mam né na jehlách ale na puzdru
Datum: 02. prosince 2011 21:25
 máš tusení že nákladáky a autá ako majú riešené mazání??? asi ne... preto je tam puzdro lebo udržuje tlak... jehla nie...
Datum: 01. prosince 2011 16:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zkušenosti nemam ale když je to tak dobry tak proč nejsou jehlovy ložiska třeba u aut nakladaku a tak??zatim co jsem videl ojnice tak vsude je pouzdro  tot muj nazor
Datum: 01. prosince 2011 16:22
Jméno: Doktor
IP: uživatel12481
 já na ni mám najeto cca 6tis km a v pohodě. Mažu M2T 1:50
Datum: 01. prosince 2011 16:08
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 14:55
 Do převodovky dávám od jakživa ( 3 roky ) přimo do motoru upozornuju !! MOGUL 15/50kw FELICIE olej a maže krásně a čistě není problém a při rozebrání motoru byl uplně krásně čistej a plně funkční a jezdím dálku i klidně 320km za den sem najel a plně funkční žádná potíž a do benzínu dávám MOTUL 510 1:35 takže žádněj problém stímto a mohu doporučit aby to nemělo vůbec žádnou chybu ten fichtl tak namontovat VAPE zapalování pak fichtl jezdí jedna báseň bez chyby jak elektryky tak motoricky nádhera mohu jen doporučit !!!
Datum: 06. prosince 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Sakra lidi je to jen fichtl.....do seriovky i kdyby si nalil projetej fritovací olej,tak se tak moc nestane.....jinak samozřejmně do převodovky olej převodový(PP80) a do motoru(benzínu) olej 2T motorový...do benzínu klidně M2T,brát s API TC viz odkaz.....
Datum: 30. listopadu 2011 17:19
Datum: 30. listopadu 2011 15:00
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 zajdi na benzínu a kup si převodový olej bud PP 80, PP90 nebo tam bude prostě mogul převodový olej ale ty PP bych doporučil víc než mogul
Datum: 30. listopadu 2011 11:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Do převodovky davam aji motorak maže maže akorat hydrauliku ne ta nemaže jinak to snese všechno
Datum: 29. listopadu 2011 22:18
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Datum: 29. listopadu 2011 22:12
Jméno: Lofasek
IP: uživatel12258
 No řekl bych že do převodovky do pionýra může dojít jakýkoli převodový olej  . a jak píšou ostatní, tak odkazovaný olej je motorový, akorát nemůžu souhlasit s odpovědí podemnou že tento motorový olej je pro pionýra nevhodný protože je pro vysokootáčkové motory, což neni tak uplně pravda jelikož tento olej patří spíše k těm co by se do pionýra lít měli
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 Ahoj, tenhle určitě ne, přečti si specifikaci toho oleje vždiť je určen pro vysokootáčkové motory což pionýr není a navíc je do benzínu a ty ho chceš do převodovky pokud jsem pochopil správně.Tam se dává olej PP80-90.Buď můžeš dát minerální nebo i syntetiku podle toho kolik chceš investovat Určitě nic nezkazíš když si na internetu najdeš příručku na pionýra a tam si to můžeš přečíst. třeba tenhle http://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-cinol-pp-90-1l-cn-pp-90-1_34877.html
Ale i jakýkoli jiný ale musíš dodržet tu hodnotu PP 80 až 90.
Datum: 29. listopadu 2011 21:17
 to není olej do převodovky, ale do benzínu. jestli chceš dat olej do převodovky, tak zajdi na benzinku a kup převodovej olej PP 90
Datum: 29. listopadu 2011 21:12
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte draci chcem sa spitat ci nepoznate nejaky internetovy obchod kde predavaju diely na yamahu DT 125 r dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:17
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ma to DTčko vubec termostat?
Datum: 01. prosince 2011 16:17
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 tam je tak vilke hovno nesiel som to co som chcel chcem kupit termostat novy a to som nikde nenasiel !!
Datum: 30. listopadu 2011 16:34
Jméno: xx
IP: uživatel12533
 http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
Datum: 30. listopadu 2011 10:14
 A je to tady,, pruser,, lebo jak malej sesa uz roste tak to potrebuje mikulase,,jenze mikulas kleknul a tak musim na posledni chvilku zaskocit pred vlastniho synka a predvest mu paradniho mikulase,,jenze nema cas neco schanet coby hacafrak a tak kdo ma zkusenosti predelat se na mikulase co dum da,,tak piste vase rady,, LEBO MIKALSE MAME SOBOTU,,v nedeli uz musim makat abych nebrzdil v tydnu fichtlare
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 19:23
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 výchovné to bylo po celý rok, stačilo když sem dělál bordel, mě řéct, že zavolají čerta, a hned sem býl hodný, ovšem ted se blíží to období, a já nevím jak se dostanu do hospody, co když mě čert polapí?
Datum: 01. prosince 2011 19:23
 já se taky bál čertů... ale na druhou stranu jsem ten jeden den kdy měi přijít byl hodnej abych dostal bobóny  prostě to mělo svoje kouzlo
Datum: 30. listopadu 2011 20:41
 no ty vol,,to bylo jiste za komancu,, lebo kdyby to bylo v soucasnosti,, tak druhej den kleppe na dvere od certa socialka  a kdyz uz jsi popsal pribech z dob kdy jsi jeste tahal kacera na provazku,,tak jako kazdy dite co veri na certa,,,tak jaky to melo vysledek pro vyvoj do zivata
Datum: 30. listopadu 2011 18:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 seso, mě dycky čert donésl uhlí, a nacpali mě do pytla, mikuláš až potom čertovi domluvíl, když sem slíbíl že budu hodný
Datum: 30. listopadu 2011 18:27
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Vousy třeb z koudele budou vypdat celkem věrohodně vat aje nic moc.
Datum: 29. listopadu 2011 20:42
 ale čerta by to taky chtělo... přece jenom takovej zdravej strach je dobrej  úsměvně si vzpomínám jak já jsem se bál
Datum: 29. listopadu 2011 19:01
 jdu se podivat po cervenym prosteradlu
Datum: 29. listopadu 2011 18:44
 já bych řekl že je to normální kombinace
Datum: 29. listopadu 2011 18:43
Datum: 29. listopadu 2011 18:32
Datum: 29. listopadu 2011 18:31
 v patek vecer jdu k sousedce se dvam prosteradlama a pak jse budou dit veci,, prisel sem na to udelat sablony a striknout krize na frak sprejem,,jen doufam ze cervena nebo tmave modra bude ok,,lebo jiny spreje nemam,,hulku bych snad dokazal,,ale ty fousi aby byli gut,,to bude nadliskej ukol
Datum: 29. listopadu 2011 18:23
 tak bílí prostěradlo je základ  z papíru nějakej kříž na něho přišpendlit...hůlku udělat z koštěte ale jenom topůrko a konec zakroutit pomocí alobalu a následně celý omotat alobalem...z papíru udělat čepici bo korunu nevím co má na hlavě  a pořádný fousy jak píše kloega
Datum: 29. listopadu 2011 18:18
 JO kdyby si měl jít za čerta tak to je jednoduší ale za mikuláše too teda moc nevým co třeba náke fousi bud koupit nebo nák z vaty hulku z náke staré ližarřské a už to jen nák dokonale zakroutit a dál neporadím jedině nákej oblek doma spichnout
Datum: 29. listopadu 2011 18:17
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, měl bych otázku jelikož se mi něco nezdá. Snižoval jste někto hlavu válce? O kolik mm a jaká vám vznikla komprese? Mě vyšlo že bych hlavu musel snížit o 3 mm aby měl kompresy 10,5:1. Je to normální? Není to snížení moc? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Jednou jsem zkoušel dělat cca nepřesný výpočty.....3mm je hrozně moc....osobně si myslim,že 1,5mm je to pravé.....hlavně hlavy se neřeší dle výsleddného kompresního poměru válce(velkou roli hraje výška výfukového kanálu),ale snižuje se dle kompresního objemu hlavy.....jaký objem hlavy potřebuješ? V mililitrech/ccm ? Jaká je výška výfukovýho kanálu?
Datum: 30. listopadu 2011 15:01
 no už když se nad tim zamyslíš, tak 3 mm jsou opravdu hodně. myslim že to by snad ani nešlo. pokud snižovat, tak bych dal tak 0,5 mm, ale nemám s tím zkušenosti, takže na moji radu nedávej
Datum: 29. listopadu 2011 21:14
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cus mam fichtla 21, na jednicku jede paradně ale jak mu hodim 2 tak se jakoby dusi a nejde vytocit a brzdi to ... karbec je ok klika pist valec taky .. uz fakt nevim dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 taky mi to dělalo to samí vičistit filtr karbec vyndej vihraj si s vičištěním a pojede to a ten předstih to může dělat taky ale já ho mněl nastavenej že my svíčka pálila do cihlova a dělalo to
Datum: 01. prosince 2011 20:28
 hele zkuš pořádně nastavit předstih mě to taky tak dělalo nastavoval jsem ho kolikrát a až potom jsem ho nastavil 1,7mm tak to pak bylo v pohodě fakt to vyzkoušej normálně sundej hlavu nějak si utáhni válec aby se ti nehejbal a třeba šuplerou to naměř a když to nepomůže tak zkuš aby tam šlo méně benzínu nebo to může být špatná cívka kondenzátor nebo fajfka musíš zkusit všechno ale prvně bych se podíval na ten předstih a odtrh to si myslím že to bude tím jestli to opravíš tak napiš jestli se to pvedlo..
Datum: 29. listopadu 2011 13:33
Jméno: libor
IP: uživatel11436
 Dobrý dne chtěl jsem se zeptat jak zjistim jestli je simson 6V nebo 12V děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 12:57
 Endura a elektroniky měly většinou s 12V soustavou i otáčkoměr ale nemusí to být pravidlo. Jinak jak kolega pode mnou - akumulátor, žárovky, magneto ..
Datum: 29. listopadu 2011 12:57
 pozri napríklad akumulátor alebo proste spotrebiče.. ked sú na menovité napätie 6V tak más el.inštaláciu 6V ked 12V tak 12V
Datum: 29. listopadu 2011 9:49
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 děkuji to mě potěšilo, mě právě táta říkal, že je lepší dávat hustší olej, že při velkejch vedrech, přehrátém motoru ten řidší olej hůř maže, tak asi měl pravdu.
Datum: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Ano,do seriovek plně vyhovující M2T Super.....když to bude dobře seřízené,karbon bude stejnej jak s Motulem....i já s lety změnil názor na m2t(API TC)....je to tak....hlavně to voní....a m2t Super je olej na úrovni Castrol 2T,Motul 100 atd....ovšem m2t s API TA/TB i nadále nedoporučuju.....to sou kaše kašovitý......blivajz....hnus....recyklát sraček...ale jak říkám,do péráka,kejvačky,pařeza,fichtla,babety je M2T Super (API TC) plně dostačující,možná nejlepší,protože je hustej.....je kus pravdy na tom,že seriovky si až tak extrémně nehoví s řídkými/ředěnými oleji do vysokootáčkových moderních 2T pro premix....na to bacha při výběru lepšího oleje......ovšem nepopírám,že vhodný kvalitní olej prodlouží životnost motoru.....třeba na Motorex Speedmix nebo Motul 510 nedám dopustit......pro "ostrej motor" ideální Motul 710,nebo některé oleje od Denicolu jsou výborné....
Datum: 30. listopadu 2011 17:29
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a co tvorba tzv. karbonu u toho m2t super, nebo u toho mogulu ts. jinak děkuji za odpovědi, rady
Datum: 29. listopadu 2011 18:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jezdím na M2t super od parama již několik let(pionýr, pařez, pérák 250, kývačka 250, panelka 350, atd...) a je to dle mého vážně dobrej olej. Nikdy žádnej problém. I ten klasickej Trysk M2T je dle mého v pohodě, ale zvolil jsem ten s lepší klasifikací, když cena je téměř totožná..
Datum: 29. listopadu 2011 17:05
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Klidně ho ber, ale mogul ts je lepší.
Datum: 29. listopadu 2011 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Já bych se o sae nezajímal protože to má význam pro 4 taktní motory ale je to dobrej olej za solidní cenu
Datum: 29. listopadu 2011 15:32
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 buď se pokusím sehnat to m2t, nebo kdyžtak ještě uvažuju že vyzkousím Mogul ts je to taky api tc jaso fc. No uvidím, dokud to nevyzkouším, tak nepoznám co budu používat
Datum: 29. listopadu 2011 14:35
 http://eshop.paramo.cz/Zbozi.aspx?kod=V032129308 no tu píšu že je to SAE 30,,, Dynamax bol SAE 40, takže to bude trošku ridkej.. ale zasa až tak nie ako tie synentické sračky.. jdi do toho ale pod SAE 30 by som nešel..
Datum: 29. listopadu 2011 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel11673
 nevim jestli to nebude obycejny m2t api tb akorát v jiné flašce, ale nemuzu to potvrdit, protoze tento olej u nás na pumpě nemají jinak bych na něj zkusil jednu sezonu. třeba napíše někdo jiný kdo má zkušenosti s tímto olejem, já bych se ho nebál, hlavně aby nebyl moc řídkej, mě se osedcily pouzivat hustsi oleje, protoze ve velkych vedrech lip mazou jak ridky oleje
Datum: 29. listopadu 2011 11:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakejkoli dvoutaktní olej se specifikací API TC je dobrej, osobní zkušenosti s nim nemam ale z doslechu vim že špatnej určitě neni.. .)
Datum: 29. listopadu 2011 11:37
 Mám dlhodobú skúsenosť s M2T super ale od Dynamax, ale podla mňa bude OK taky.
Datum: 29. listopadu 2011 9:47
Jméno: Michal
IP: uživatel11800
 Zdravim draci.
Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
 http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0&NR=1 uměl by jste to někdo vyrobit? dobře zaplatim moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
Datum: 30. listopadu 2011 16:11
 ten zvuk není způsoben zapalováním nýbrž rozladěným karburátorem,nějakým prasklím výfukem a zápalko rozladěný....
Datum: 29. listopadu 2011 18:19
 ale já chci tohle, to je jak motorovka
Datum: 28. listopadu 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 měl to rozhašený jak sviňa..... mě CDI blaflo na lehké první otočení startpáky rukou....něco podobného najdeš v návodu na jawa-50.cz
Datum: 28. listopadu 2011 21:03
Jméno: david
IP: uživatel6823
 Cest draci potrebuji poradit mam babettu 207 a kdyz ji vytocim do vysokych tak po ctyrech sekundach se zacne dusit a chcipne cím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:25
Jméno: FACKO
IP: uživatel13501
 ROZERAT A VYCISTIT VÝFUK A AŽ PAK BYCH RÝPAL DO KARBECE.OPRAVDU TO DELA STRASNĚ MOC.
Datum: 27. března 2012 23:25
 Mě tohle dělá babetta 210 když je studená. A bohatost mam dobrou, svíčka je krásně cihlová, ale hladinu nevím... Vždy chytne a hned chcípne, podruhý se sytičem jí dam plnej kotel, vypne se sytič a pomalu jde do otáček a pak už běží normálně.
Datum: 28. listopadu 2011 21:26
Jméno: david
IP: uživatel6823
 kdyz jse zkousel tím šroubkem tak ho musím mit uplne dotakly abych tovubec nastartoval a nemuzu byt kriva jehla ?
Datum: 28. listopadu 2011 20:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 malá hladina v karbarátoru nebo seštelovat bohatost směsi tim šroubkem nebo zvednout jehlu, ale první bych zkusil tu hladinu
Datum: 28. listopadu 2011 20:50
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi prosim vás jakej je nejlepší kroužek pistolring, motocross, nebo chrom?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Ocelák má delší životnost jak výbrus válce....až do takové míry,že se to stává jeho nevýhodou.....
Datum: 28. listopadu 2011 21:04
 jezdil jsem litinu... ovšem ten chromák se mi v poslední době osvědčil  za mě chrom...
Datum: 28. listopadu 2011 20:57
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a jakej je mezi tym rozdil :/ ??
Datum: 28. listopadu 2011 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Používám chromáky
Datum: 28. listopadu 2011 20:31
 a k jakym ucelum to máš? ono na kazde je něco jiné
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12823
 má někdo nějaké zkušenosti s opravnou sadou na záviti heli coil???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:43
Jméno: trubka
IP: uživatel12825
 keksíku nevím jestli nejsi z nějakého bohatého kraje,ale profi sada stojí okolo 5ooo Kč. Lukáši v sadě je vrták,závitník a zaváděč.Takže přesně vyvrtat,říznout závit,natočit vložku a ulomit jazýček.Ale jestli budeš dělat 1 závit za rok tak je to sakra drahé.
Datum: 28. listopadu 2011 21:43
 záviti?
Datum: 28. listopadu 2011 20:28
Jméno: keksik
IP: uživatel8367
 Ahoj no já přímou zkušenost nemám ale lidi říkali že je to super a kvalitní sada na opravu zavitu. Možná že cena bude krapet vyšší ale měla by to být kvalita ...
Datum: 28. listopadu 2011 18:39
|



|