Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Tady sem byl v létě, je to v našem okrese tak nebylo co řešit ,byl sem tam poprvý a paráda, nejvíc mě dostala motorová pila co měla motor ze stadiona a měla pomocnej větráček http://www.muzeum-krivoklat.cz/index.html ( Jinak slyšel sem, že dřív měli prej vojáci motorovku, museli jí držet dva a měla motor z 350tky - nevíte někdo něco o tom? Díky )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 21:52
 nemít to 3/4 republiky od baráku, tak neváhám a jedu  bohužel no... snad někdy časem...
Datum: 23. listopadu 2011 21:52
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jó pár motorovejch pil s motorem ze staďáka se dělalo, je to v jedný knížce o stadionech.
Datum: 22. listopadu 2011 15:36
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 22. listopadu 2011 14:08
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 díky za info
Datum: 21. listopadu 2011 22:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu motorovku máme doma
Datum: 21. listopadu 2011 21:48
Jméno: trubka
IP: uživatel12795
 libore-jseš ještě mladej,ale opravdu na vojně jsem měl ve voze ženijní dvoumužnou pilu.Na jedné straně motor BD-1S 68 s ,,řídítky,lišta 1metr dlouhá a na druhé straně držadlo s mazací nádržkou.Ten motor měl ale obsah asi 320 ccm.Jinak když motor dobře běžel tak až na tu váhu s tím řezání docela šlo.
Datum: 21. listopadu 2011 21:41
 Byl někdo z vás v motomuzeu v ČB?
Datum: 21. listopadu 2011 21:22
 Jojo, do tohohle muzea jezdim často  Doporučuji!
Datum: 21. listopadu 2011 21:09
Datum: 21. listopadu 2011 20:23
 Zdar draci... nutně potřebuju vědět rozměry ložiska 6303... na netu jsem našel 47x17x14, alr to mi příjde jako kravina... tak snad poradíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 14:36
 pokud říkáš že to zvoní tak bych udělal repas a vrátil tam zpět 05 kliku....
Datum: 23. listopadu 2011 14:36
 strojnické tabulky
Datum: 22. listopadu 2011 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel12800
 a co protočit ložiskový domky ?
Datum: 22. listopadu 2011 19:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jenco> tak jsem to myslel.
Datum: 22. listopadu 2011 15:26
 setrvačníky nie ale čapy sú kratšie
Datum: 22. listopadu 2011 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám za to, že klika z 05 je užší...
Datum: 22. listopadu 2011 7:55
 vymezovací kroužek když je klika z mustanga větší jak z 05..? spíše naopak ne?  jinak mám klikovku z té 05 cinká stejně jak ta z mustanga (já vím už se to moc nehodí), ale má strašně velkou boční vůli... při DÚ to jde až tak, že ojnice mi dře o samou kliku... dle mě to moc v pořádku není, ale na motorkářích mě tam pár borců přesvědčuje o tom, že dokud nehází dopředu dozadu, tak je to dobré... jaký máte názor vy?
Datum: 21. listopadu 2011 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel12796
 už jen podle rozměrů gufera to souhlasí.....je to ok......
Datum: 21. listopadu 2011 22:00
 takový ložisko neseženeš... jedině zakázka... a nebo někoho kdy ti to ložisko stočí na soustruhu ale je stím mrdy práce... další možnost vymezovací koužek... taky jsem chtěl dát kliku z 21 do 05... první problém byli ložiska a druhej byl primární převod.... Hlada to tak měl na 555 myslím ale nevím zda sem ještě chodí...
Datum: 21. listopadu 2011 21:49
 potřebuju to nutně, právě proto, že tam zítra jdu, tak ať aspoň trochu vím co chcu... no vemu původní 6302 a pokusím se jim vysvětlit co chcu...
Datum: 21. listopadu 2011 21:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 stači zajid nekam kde prodavaji ložiska řekneš rozmery a hnud to budeš wedet
Datum: 21. listopadu 2011 21:33
 vnitřní průměr vím... jenom ten zbytek... vždyť to musí být ložisko jak kráva oproti 6302 (41x15x13) jde mi o to, že bych docela potřeboval hodit klikovku z mustafy do 05 a nevím jestli existuje nějaké ložisko, které by vyhovovalo... čili 41x17x13...
Datum: 21. listopadu 2011 20:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajímalo by mě proč ti to přijde jako kravina? minimálně vnitřní průměr a hloubka souhlasí..
Datum: 21. listopadu 2011 19:58
 čau draci, u dědy jsem našel dva techničáky na 555, je to knížečka cca 10x8cm, žádný z nich není vyřazen(údajně), oba majitelé jsou již zesnulí, dával se k nim ještě nějaký TP??? nebo jenom tato malá knížečka. Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:00
 mám 2 klidně bych ti 1 dal,(bo za pakatel prodal) kdybys byl schopen mi ho přihlásit. poté bych chtěl je dát do depozitu lecbych.l@seznam.cz
Datum: 22. listopadu 2011 18:00
 jakože, zfalšuju podpis(plnou moc) a na základě toho fechtla odhlásí na mě pokud praděda už je po SMRTI, a pokud by babička byla dědic tak to potom s ní řešit, to bude něco stát do ,,dědické řízení,,?
Datum: 22. listopadu 2011 17:49
Jméno: dere
IP: uživatel12727
 Kdybys jeden prodával, ozvi se, mám cestičky jak přihlásit na tebe, pokud není moto vyřazeno úplně i bez dědickýho řízení. M
Datum: 22. listopadu 2011 17:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nebude li fichtl zanesen v dědictví, mohla by to býti pro tebe výhoda : napíšeš plnou moc jako že tě děda zplnomocnuje k odhlášení na tebe.. a pak si to normálně přihlásíš... jde o to jestli ti to na úřadě neprokouknou (je to tak trošku podvod, ale mohlo by to jít) ... je li fichtl zanesen v dědictví a zdědila ho např. babička, měla by ona tedy s papírem o dědictví jít na úřad, přihlásit na sebe a pak na tebe. pozor ale na pojištění!!
Datum: 22. listopadu 2011 17:27
 tak dědic je vcelku jednoduchý buď babička nebo bratr babičky...a co když vůbec nebyl napsán na ,,dědický list,, ani jednomu??? kdby náhodou zítra půjdu až k babi tak se eště optat kdyžtak
Datum: 22. listopadu 2011 16:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tyhle starý techničáky mám čtyři... osobně bych se do toho nepouštěl .. najít dědice, otevřít dědické řízení (pokud v něm fichtl byl) zahájit úkony v tom řízení, pak převod ... prostě pakárna s nejistým výsledkem. Řekl bych že levněji vyjde si raději koupit přepsatelné doklady třeba za 1,000kč a ty si dát na svůj stroj.
Datum: 22. listopadu 2011 12:31
 ok takže jen ta malá, díky moc teď musím najít dědice že?
Datum: 22. listopadu 2011 11:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen tak knížečka mám jí taky
Datum: 21. listopadu 2011 21:46
Jméno: kike
IP: uživatel12794
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 7:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jedině že by t oskládal celé z nových dílů
Datum: 22. listopadu 2011 7:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Však jasný, je to neskutečná skládačka, já jen reagoval na to, že trubková kyvka a plech s lištama je orig.(samozřejmě musí být odpovídající typu fichtla) To že ten nešťastník tam dal plech z 05 a aj motor je spíš už jen úsměvná tečka za tou cenou. Ikdyž.. kdyby to měl udělaný, tak jak to má být, tak věřím tomu, že těch 40-50tis. by si za to říct mohl. Otázkou je jestli je to pak vůbec prodejný..
Datum: 21. listopadu 2011 21:27
 Jenda- máš velmi pekného fichtla! aj by si maj pravdu ale jako už to odhalil kolega, má tam plech z 05ky...
Datum: 21. listopadu 2011 21:12
 Ano, máš pravdu , tvůj pio musí být 1971 - 1974 (koneckonců máš to tam napsané) , tenkrát se montovali nové zadní kyvky a nový kryt řetězu, asi i dvouložisková rozeta ... možná i jiný řídítka ale tenkrát v tom byl "bordel"
Datum: 21. listopadu 2011 21:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Datum: 21. listopadu 2011 20:45
 Jenda: Mám tušení že se plechy bez hlinikových linek a trubková kyvka dávali souběžně, navíc ten zadní plech na obrázku je z 05 (výřez pro nalévací šroub), i to víko má špatné nebo tam má celý motor z 05 ..
Datum: 21. listopadu 2011 20:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jenco: Trubková vidlice a plech s lištama bez linek je dle origa.. dělaly se tak pio v 73. a 74. roce, což odpovídá. Sám mám doma parádní kousek, jako důkaz
Datum: 21. listopadu 2011 20:11
 Pincek je to pěknej, i přes ty neorigo věci, ale 50 tácú to je přehnaný
Datum: 21. listopadu 2011 19:49
 A nemá v předním světle žárovku ... čeho všeho jsou lidé schopni ... zloděj za*ebanej !!
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 a to je sranda že z nemecka ten fichtl s 5km bol za 15 600kč...
Datum: 21. listopadu 2011 18:35
 udelám analízu.. farba neoriginal.. sedlo neoriginal.. ťažko rícť že čo je to za typ.... rám novší... plech najstarší... linky nevidím.. strieborné ridítká.. návlek stupačiek neoriginal... za 50 000kč sa nedá kúpiť šrouby aby majiteľ pripelnil bríško... rám a kríž sú lakované inou farbou,, čierné zadné teleskopy.. fajku a VN kábel ani nerátam.. no aspon tam má výfuk buyak..
Datum: 21. listopadu 2011 18:33
Datum: 21. listopadu 2011 18:32
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Asi tak to spojkový víko z nulakoule za 50000, proč ne
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 tiež je bastl... všetky diely z iného motocykla...
Datum: 21. listopadu 2011 18:19
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, slušnej úlet... ten 05kovej motor a plech na novější kyvku ... o dalších detailech netřeba polemizovat ... to neni střelec, ale ultrablázen. to snad radši toho mustanga za tři pětky
Datum: 21. listopadu 2011 17:46
 Zdravím, potřeboval bych rychle poradit, kupuju díly na čz 476. Prodejce mi nabízí stojan, ale prý je na čz 487, je to stejné, nebo se liší? Je nějaké omezení na stáří pneumatiky, nebo je rozhodující jen hloubka dezénu a na stáří mi nikdo nic říct nemůže(samozřejmě pokud z ní nepolezou dráty a nebude čumět duše bokem atd.)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě že 175/487, 478 neexistuje, je to blbost nebo překlep
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 Správněji tipovat, tudíž si hodit mincí, kdo má pravdu, ale tys to uved na pravou míru a nakonec vyšlo najevo, že se na jawamanii spletli a že to půjde. Objednám si ho tedy. Jen mi někdo vysvětlete, já si vždycky myslel, že ta novější proti 477 je 487 a kdekdo používá 478, co je správně?
Datum: 21. listopadu 2011 20:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stojany jsou podobný a pasujou, nicméně stejný nejsou.. a chtěl bych vědět co znamená typovat, to budeš vytvářet novej typ? .) pokud vim stáří pneumatiky se nikde nekontroluje..
Datum: 21. listopadu 2011 19:56
 Ale teď jsem se dozvěděl na jawamaniai přesný opak, tak si asi budud muset typnout
Datum: 21. listopadu 2011 19:52
 476 je 477 s válcem 125ccm.
Datum: 21. listopadu 2011 19:46
 na 100% mam v kolne 175/477 a 180/478 ty stojany jsou zamenny-odzkoušeno.476 sem nikdy neviděl,ale pochybuju,že by byl jinej.ty rámy jsou furt stejný,akorát 180 má jinou kyvku a tlumiče.
Datum: 21. listopadu 2011 19:10
 Jsi si tím stojanem jistý? Já nemám katalog 175 487 pro porovnání, ale 180 487 má jiný číslo toho dílu.
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 Zdar,476,477,478 maj ausgerechnet ty samy stojany.Ze zakona zadny omezeni neni,jen ta hloubka.Ale stará guma tvrdne a ztrácí přilnavost.Na zetce 180 bylo znát když sem ji obul na novy,hned lepší krájela oblouky
Datum: 21. listopadu 2011 17:51
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 zdar draci, blíží se zima a na fichtlu se stejně už jezdit nedá. Mám dotaz ohledně zazimování, jestli udělat něco speciálního nebo jenom dolejt nádrž, přikrejt plachtou a šlus!  .... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:17
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 dík chlapy
Datum: 23. listopadu 2011 15:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Vole serte na to zazimovávání. Já na tatranovi vždycky akorát přijedu od babičky, když je hezky tak zase někam jedu a když ne tak ho nechám půl roku v garáži, na jaře otočím klíčkem a hned naskočí  Jo teda ještě vyndám baterku, nabiju a odnesu domu do tepla, ale to u fichtla asi nebude potřeba
Datum: 22. listopadu 2011 15:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi tak, nádrž dolej, důležitý je prohřát motor než ho odstavíš, pro lepší pocit můžeš do válce stříknout trošku oleje a prošlápnout.. pokud máš zachovalý chromy, tak je potři hadrem namočenym v oleji, ať je nenapadá reznout, a víc bych to neřešil..
Datum: 21. listopadu 2011 20:02
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Udělej to přesně tak jak jsi se ptal ...je to poctivej jednoduchej socialistickej výrobek a né žádný elektronický a součástkama přecpaný žihadlo.....Pionýr je nezmar
Datum: 21. listopadu 2011 18:48
 postav na obě zadní kola omlouvám se samouřejmě ad je zadní kolo ve vzdcuhu nebo jak jsem psal pootáčet
Datum: 21. listopadu 2011 17:09
Datum: 21. listopadu 2011 17:07
Jméno: venca
IP: uživatel289
 Zdar,já vdicky eště zavřu přívod benzinu necham ho nastarovanyho abych vytáh benzín z karburátoru a jinak nic extra nedělam
Datum: 21. listopadu 2011 16:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi prosím vás kolik zubů má origo rozeta na jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:37
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 36 zubů
Datum: 22. listopadu 2011 20:37
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 Zdarech chlapi, nevíte o nějakých burzách ve zlínském kraji? Vím o Drahotuších a Rožnově p. Radhoštěm. Jinak co říkáte na ceny na burzách. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
 Na podzim byla v Nivnici a na jaře bude asi v Březolupech .. o jiných nevím
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 Nevíte někdo jaký byly stojánky u prvních 05? Jaký pružiny na stojánek a tak? Mám doma pionýra bez stojánku, tak bych to chtěl nějak dokompletovat do původního stavu. Nrmohl by někdo zaslat foto na mail? Jinak jakej tam má být filtr, mám tam hlíníkovej filtrbox a nic v něm, víko na něm taky není.. Pořádně nevím co mám shánět, foto by moc pomohlo, díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 16:03
 kdysi jsem to taky sháněl a mám za to že tam je pružinka stejná jako u S22 a do filtr boxu patří drátěnka...
Datum: 21. listopadu 2011 16:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ten stojánek je shodnej s tím co měla 555, ne?? Moc díky za odkaz, tohle vážně pomohlo. Jen to ještě někde sehnat..  asi to nebude sranda..
Datum: 21. listopadu 2011 14:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12792
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html
Datum: 21. listopadu 2011 13:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12792
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html - sekce Vánoční novinky. Je tam odkaz na galerii, kde je vše co potřebuješ vědět přehledně nafoceno. Pro jistotu ten odkaz zkopíruju i tady http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/#
Datum: 21. listopadu 2011 13:50
Jméno: Zlatopražák
IP: uživatel12790
 hj, chci se zeptat.koupil sem fichtla, je v poloprevodu odhlasenej na me, nikdy sem na sebe nic nepsal a zitra jdu na registr vozidel, jakej papir tam mam vyplnit a jaky udaje musim znat o cloveku co mi to prodal?je pravda ze se vyplnuje i cislo obcanky prodavajiciho?to ja totiz neznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:47
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 a potrebuješ plnou moc
Datum: 28. listopadu 2011 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nejdříve nežli půjdeš na úřad, musíš mít jednak platnou stk, evidenční kontrolu a pojistku na tvoje jméno. na úřadě vyplníš papír, ktrej ti tam daj. jsou tam kolonky o minulém majiteli a na koho se to převádí. jistě ti rádi poraděj. číslo op se tam nevyplnuje, jen rodné a adresa a to je vše napsaný ve velkým tp.
Datum: 25. listopadu 2011 11:41
 zdar draci....kde by som zohnal viac info ohladom tyristoroveho zapalovania z babetty?nieco podobne tomuto:http://jencomoto.wbs.cz/zapalovanie-1_original.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 22:51
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Zdar. Nevíte někdo jaké velikosti je hlavní tryska na karburátoru 2926 do čz 175/477? Mě se to s tou původní dusí a nevím jakou tam mám dokoupit aby to jelo. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 19:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Tetka jsem mel tenhle karburator rozebranej a kamos tam ma 95, jezdi to normalne
Datum: 22. listopadu 2011 19:42
 Zkus nastavit bohatost směsi. Nic jinýho mě nenapadá.
Datum: 21. listopadu 2011 22:09
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Já bych tu trysku ani neměnil, ale už vůbec nevím proč to bez filtru jede krásně a s nasazených filtrem se to nechce vytočit a to je ten filtr čistý a vše ostatní taky
Datum: 21. listopadu 2011 21:45
 Jinak doporučuju tu 93...zkoušel jsem 96 a nebylo to o nic lepší, spíš to víc žralo...na třech čízách mam 93 a funguje to dobře...
Datum: 21. listopadu 2011 21:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 oprava: v setinách milimetru, samozřejmě..
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 číslo na trysce udává průměr jejího otvoru v desetinách milimetru.. doporučuju dát trysku a seřídit podle příručky, víc info třeba na http://www.cezeta487.ic.cz
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
 S tímhle ti neporadím. S těmahle čízama zkušenost nemam. Já zatím začínám na mustafu, na jawě 20 a staďáku.
Datum: 21. listopadu 2011 18:16
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A jakou by jsi doporučoval? Já nevím jestli by stačilo třeba koupit jen o číslo větší tu 94 anebo větší. Díky
Datum: 21. listopadu 2011 17:33
 Čím větší číslo, tím větší otvor v trysce, tím víc benzínu...
Datum: 21. listopadu 2011 17:04
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Díky. Ale ještě bych se chtěl zeptat, jak je to s číslováním trysek. Jestli když si koupím s vyšším číslem, tak bude mít větší průměr otvoru a tím pádem tam poteče víc benzinu anebo je to opačně a s vyšším číslem se otvor zmenšuje. Možná blbá otázka ale já jsem tohle nikdy neřešil, až teď
Datum: 21. listopadu 2011 16:43
 93
Datum: 20. listopadu 2011 21:57
 Zdarec! Pls poraďte mi jak (nebo jestli) se dá upravit volnoběh tak, aby když tůruju a pak pustím plyn tak se otáčky vrátí rychle aniž by to chcíplo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 8:52
Jméno: kubik
IP: uživatel2915
 nebo zkus vyčistit kabec
Datum: 10. ledna 2012 8:52
 nebo ještě jak píše ladin.. jestli nemáš pořádně promazaný lanko nebo rychlopal tak se ti bude vracet šoupě pomalejc dolů.. takže namazat ..
Datum: 20. listopadu 2011 19:35
 čus, jak se rychle otáčky vrátí na volnoběh nezáleží na seřízení.. záleží to hlavně na motorce ( hmotnosti pístu a klikovky..).. prostě čím větší hmotnost pístu a klikovky, tím větší setrvačnost, tudíž tím delší doba než se to vrátí na volnoběžné otáčky.. co máš za stroj? jestli máš nějakou jawu nad obsah 125ccm a více a nízkootáčkovou, tak počítej že se to jen tak z vysokých otáček na volnoběžné nevrátí.. příklad třeba panelka 250 nebo nějaká 350 to trvá několik sekund než se z vysokých otáček dostane na volnoběh.. jinak volnoběh sešteluj tak, že moto pořádně zahřej a toč štelovacím šroubkem na karbecu ( poznáš ho tak, že se koukneš na karbec a měl by být někde v tom místě kde je šoupě..) pozor nespleť si to se šroubkem na bohatost směsi. když chceš větší volnoběh, tak jej dotáhni ( doprava) a když chceš volnoběh ubrat tak jej povol (doleva).. jinak třeba u fichtlů se dosáhne menší setrvačností stočením klikovky, nebo třeba odsoustružením setrvačníků a daním podkovy do motoru.. ale to je úprava na výkon ne na to aby se to dostalo rychlejc dolů z otáček..
Datum: 20. listopadu 2011 19:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Namasiruj zapesti a dej si tam poradnou pružinku
Datum: 20. listopadu 2011 19:27
 Zdar chlapy vím že to sem nepatří ale kámošovi rupnul klýč na kawasaki 125 a má jenom jeden co stim ? máme obě pulky pujde udělat novej ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 18:22
 Je to kawasaki KDX 125. A náhradní klíč nemá, teď o víkendu si jí kupoval od kámoše.
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 Kawasaki KMX 125? Jinak ke klíči slepil bych ho vteřinákem a zašel bych kde vyrábí klíče oni si to stejně optisknou třeba do hmoty nebo to prostě udělaj podle něho a nebo pohledat náhradní klíč nemá ? že by si přímo podle toho náhradního udělal další
Datum: 21. listopadu 2011 17:12
Jméno: petr
IP: uživatel12786
 zdar hoši, musíte mně poradit  nezabírá mně startovačka jen podře a nepovotočí klikoc´vkou myslím že jen menší hřídelou vyměnil sem startovací segment a furt stejný čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:24
 Sundej spojkové víko a zkus to ... kdyby nepomohlo tak to vypadá na sjeté lamely nebo třeba i roztrhlý primární řetěz ...
Datum: 20. listopadu 2011 19:24
 povol šroubek na spojku....
Datum: 20. listopadu 2011 19:06
Jméno: petr
IP: uživatel12786
 no tak teď nevím  ale dělá to furt to samý jako předtým než sem to pulil
Datum: 20. listopadu 2011 19:00
 a nezapoměl jsi ji při skládání otočit o jednu celou otáčku
Datum: 20. listopadu 2011 18:59
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 cus neprokluzuje ti spojka ? skus udelat 1 mm vuli dole ve viku povol malinko ten šroubek
Datum: 20. listopadu 2011 18:38
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj chtěl bich se zeptat jestli jdou na babetu 210 zadní tlumiče z mustang nebo 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 13:52
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 děkuji za odpovědi
Datum: 21. listopadu 2011 13:52
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12791
 Pasují, jenom ty z babett jsou o pár cenťásků delší..
Datum: 21. listopadu 2011 9:41
Jméno: tuoams
IP: uživatel12401
 Urcite pasujo jak s pionyra 20/21/23 mam s tim skusenosti mel jsem na babette tlumice konkretne s jawy 20
Datum: 20. listopadu 2011 22:31
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Ano bez problému.
Datum: 20. listopadu 2011 18:14
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 děkuji já myslel jestli nejsou dlouhí
Datum: 20. listopadu 2011 18:10
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
 zdar draci potřeboval bych poradit fík mi nechce házrt jiskru el. je zapojenená jak má bejt proud do fajfky jde jako by to bylo chcípnutý kondík ok a cívka taky ok fakt nevím  předem moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Toto by mohl být vybitý rotor toto se už stalo kamošovi jsme nad tím dumali co to je a nakonec jsme zjistili toto...dělalo to přesně to co tu říkáš jen to tak trochu vibrovalo a jiskru to neházelo....každopáně tohle bych bral v úvahu až jako poslední věc- nejdřív udělej věci napsané pode mnou
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 no tak je v pytli kabel,skus ho vyměnit
Datum: 20. listopadu 2011 21:23
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
 právě že když přiložím kabel tak taky jiskra nepřeskočí  a do tý fajfky jde takovej proud jako když je to chcíplí spíš to jen tak vybruje
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12782
Datum: 20. listopadu 2011 18:32
 Sundat fajfku a kabel přiložit ke kostře pokud hází tak je to ve fajfce nebo svíčce , pokud kope faja tak svíčky ( nejlíp koupit novou a nastavit odtrh na svíčce )
Datum: 20. listopadu 2011 18:31
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 strčil asi prst do fajfky
Datum: 20. listopadu 2011 18:28
Jméno: tříska
IP: uživatel4071
 píšeš že ti jde proud do svíčky,jak si to zjistil.
Datum: 20. listopadu 2011 18:24
Jméno: richard.solta
IP: uživatel11956
 Zdar draci..Na Dandýně mi začíná reznout na držáku chrom..Nevíte co s tím udělat? Mám doma leštící něco jako filc ale spíš bych potřeboval něco čím by se jakoby ten chrom zakonzervoval.Něco jako nějaký sprej a tak..Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:47
 ale silichromem to poškrábeš trocha je to jak brusná pasta ale funguje to zkus použít Teppo ex nebo jak to je prej je lepší
Datum: 20. listopadu 2011 20:47
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 mě vždycky na chrom pomáhal Silichrom(maj ho třeba v nějaký prodejně auto moto, nebo barvy laky nebo v hospodář.prodejně) a po použití zanechává tenkej konzervační film
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jaká má být vzdálenost mezi rotorem(magnetem) a starorem(cívkami) u jawy 550 díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 7:05
 jenco a co sem psal já? že to nastavit nejde, je to napevno
Datum: 21. listopadu 2011 7:05
 Keď už ste všetci spokojní tak vám prezradím že keď je to opravdu motor 550 a original zapaľovanie tak nič také na tom nenastavíte.
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 Už jo
Datum: 20. listopadu 2011 21:36
Jméno: kekz
IP: uživatel11975
 mel jsem na mysli zapalovani z 21 nevsiml sem si 550,spokojenej?
Datum: 20. listopadu 2011 21:02
 lolek to bych chtěl vidět jak děláš mezeru 0,4mm mezi statorem a rotorem.. dyť to nejde, je to napevno..  sis to spletl s odtrhem mezi kladívky ne? jinak přesnou hodnotu nevím, ale jak píše hh neměla by tam být škvíra jak u dveří ale zas by to nemělo o sebe dřít..
Datum: 20. listopadu 2011 19:39
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ja jsem daval 0,4 mm tloustka PET lahve (myslim teda  )
Datum: 20. listopadu 2011 18:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 to je mi jasný ale potřeboval bych nějakou přibližnou hodnotu
Datum: 20. listopadu 2011 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co nejmenší ale ne zas aby to o sebe dřelo
Datum: 20. listopadu 2011 17:52
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,chci půlit motor na 21 ale když jsem chtěl sundat stator pomocí šroubu M10 tak ten závit je úplně v pr...,máte někdo skušenosti co s tim mam dělat? stator už jsem na mím druhým fichtlu sundaval asi 3x a šlo to úplně normálně ...díky moc za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:56
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 jawa Cezetak  rotože to mam udělaný na M10
Datum: 21. listopadu 2011 14:56
 a proc pises M10, kdyz myslis vlasnte M8??
Datum: 20. listopadu 2011 22:23
 v lustru máš fázi (+), střední a v případě kovových částí ještě ochranný...
Datum: 20. listopadu 2011 22:12
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 22:11
 a ten třetí vodič co vede k lustru je "x" (krát) ne?
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 ber to tak, že nějaký + a - je jen u stejnosměrného proudu... tipuju si, že si žil doteďka v domění, že to má jakákoliv elektrika... ale to jsme docela ušli od tématu...
Datum: 20. listopadu 2011 21:44
Jméno: JW5
IP: uživatel11977
 jawa cezetak: jak si to myslel že sem pako když to chci sundat šrobem M8 vždť se to takhle sundavalo taky zde je věta z dobovýho návodu ,,Do díry po vačce našroubujte dostatečně dlouhý (cca 6 cm) šroub M8 a dotahujte jej, dokud rotor nepovolí a nezůstane vám v ruce"a víš co kašlem na to už
Datum: 20. listopadu 2011 21:41
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 21:15
 to se bere na základce  a pokud jsi základkou ještě neprošel (jako já) tak se zamysli nad tím zda je rozumné pouštět se do domácí sítě alá zásuvky a světla.... taky mužete přijít o střechu nad hlavou...
Datum: 20. listopadu 2011 20:49
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 20:13
Datum: 20. listopadu 2011 19:46
 pokud jseš zručnej v oboru elektro tak určitě víš s čeho se skládá elektromotor  není tam M10 ale M8...
Datum: 20. listopadu 2011 18:05
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 jawa cezetak:víš co mi můžeš,tak sem se seknul no ,jsem holt zručnějsí v oboru elektro no
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 Sundej to dvouramennym nebo podobnym stahovákem, taky to tak dělam...
Datum: 20. listopadu 2011 17:15
 že stator  omg.  .. chodil jsi někdy do školy? měly jste vubec fyziku? asi néé co?  .. stator je ta číst která se nepohybuje a jsou na ní cívky... to co se točí je rotor!!! a kdyz ti nejde ROTOR vyndat šroubem M8 tak jsi pako a nepřemýšlíš!!! .. co střeba dvouramený stahovák?
Datum: 20. listopadu 2011 17:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to poklepal kladivkem pres spalik kolem dokola a šlo to taky
Datum: 20. listopadu 2011 17:02
|



|