Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Dobrý den mám takovej problém s čištěním válce na svoji jawette je tam zapečené něco černého nevím co to je ale je tu uplně stejné jak na téhle ( http://www.motokuba.cz/images/stories/jawettaReko/2dil/2-7.jpg ) fotce na té hlavě. Tech. benzín nepomáhá kapalina z mycího stolu taky ne čistič na trouby už vůbec. Poraďte prosím někdo jak to dostat dolů. Dík draci a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 19:35
 mě docela pomáhá WD-40, nedavno sem s jeho pomocí odstranil karbon z vnitřku hlavy, stačí nastříkat nechat působit a pak to nečim drsnějšim drhnout a je to
Datum: 21. listopadu 2011 19:35
 normálně ocelovým kartáčem
Datum: 20. listopadu 2011 19:41
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Ok zkusím tu kyselinu jak to nepomůže tak ten prášek dík za rady
Datum: 20. listopadu 2011 18:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mne pomohlo šurovanie z horúcou vodou a práškom na pranie alebo možno aj arva
Datum: 20. listopadu 2011 17:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Vařící voda + kyselina citronová. A nechat přes noc na topení. Mě to pomohlo, měl sem na hlavě to samé.
Datum: 20. listopadu 2011 16:52
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 brusnym papirem se tam nedostanu a šroubovákem to taky jde ale jenom trošku a navic to dřu ten válec tak nevím
Datum: 20. listopadu 2011 16:21
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 zkoušel jsi to vydloubat? nejakym sroubovakem nebo brusnym papirem(jemnym). mam to stejny na halve u 555
Datum: 20. listopadu 2011 16:17
 Dobrej
Mám menší problém,v nádrži mám cca 0,5mm dírku z které mi teče benzín ven a nevím jestli to mám dát svařit nebo dát nějaký tmel nebo tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:04
Datum: 20. listopadu 2011 18:04
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Jestli je ta dírka prorezlá tak si sežeň jinou nádrž protože zaděláš jednu a brzy se objeví další.
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 hlavne vylej nadrz a vyplachni ji  nebo budes v televizi
Datum: 20. listopadu 2011 16:32
 oki skusím to zacínovat
Datum: 20. listopadu 2011 16:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to obrúsil do železa a zacínoval a bez problemou to tesnilo bolo to na jawe 21
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
Jméno: lofasek
IP: uživatel12258
 Vylej to barvou ale první to vyčisti kyselinou citronovou
Datum: 20. listopadu 2011 15:01
 Dobrý den, potřeboval bych od někoho kdo má malý starý TP k pionýru a má zapsanou výměnu motoru, jestli by byl tak hodný a okopíroval nebo napsal mi kam má přepsání přijít.... na úřadě už nevědí kam se to u starých techničáků psát.\\\\r\\\\nDíky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:37
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak jsou to mamlasi ja když přepisoval pincka tak me udelaly novej techničak malej velkej a nechal jsme si vymazat čislo motoru a bylo to
Datum: 20. listopadu 2011 19:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 17:54
Jméno: richard.solta
IP: uživatel11956
 Jednopu sem viděl na netu vide. Týpek tam vzal horkovzdušku a to místo kde je to zprohýbané zahřál dcl dost dlouho a pak vzal normálně plnící plyn do zapalovače a okolo té promáčkliny to prudce schladil..Zkoušeli jsme to a fungovalo to.Záleží jak moc to máš ale myslím že zkusit bys to mohl http://www.stream.cz/video_world/SfqAD2E5m4o video kde tak dělá...
Datum: 20. listopadu 2011 17:54
 dan23: tohle je základ.. tj základní škola.. když ti nejde tohle tak jsi utra luté pako která se pionýra nezaslouží!
Datum: 20. listopadu 2011 17:16
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 JAWA_ceZetak ®: a za to nemozu ze mne to ve škole nejde kazdej je jinej !!!
Datum: 20. listopadu 2011 16:38
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Yuri: to sem skoušel a nechcu aby to nekde prasklo
Datum: 20. listopadu 2011 16:21
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 jedině ten kit...
Datum: 20. listopadu 2011 16:19
 tvl tvoje čeština je odporná!!! jejen v tomto dotazu ale taky na té tvoji galerii.. "nádrš" děs..
Datum: 20. listopadu 2011 16:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 napadá mi do nej natlačiť vzduch ale už ja radšej by som spravil tým kytom
Datum: 20. listopadu 2011 15:44
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Zdar. nevíte proč se mi ČZ dusí při vyšších otáčkách? bez filtru jede dobře. Mám jehlu na 2. zářezu shora, karburátor kompletně vyčištěný, kohoutek čistý, vzduchový filtr taky čistý. s filtrem se to dusí a nechce mě to pustiti přes vyšší otáčky. díky za všechny rady. já nevím co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:31
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A jakou velikost trysky by jsi doporučoval? Já nevím jaká je velikost té trysky co tam mám teď, ale určitě je tam původní. Díky
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dej větší trysku
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 čus,mam jawu 555. poGO a ted jsem zkoušel nastartovat motor. Vůbec to nejde do otáček. Předstih je dobrý,svíčka,kondenzator,cívka taky.Prosim o rady a pedem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 8:38
Jméno: fichtldrak
IP: uživatel11114
 vyskoušej vyčistit výfuk opilovat kladívko seřídit karbec a jestli to nepomůže tak to musí někde přisávat.
Datum: 03. prosince 2011 8:38
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 čau,hele v predchozim komentu jsem to řikal dával jsem i jinou indukcku. nevim proste co s tim je. ale napadlo me tesneni pod kolinkem karburatoru. muze to dělat ono?(jestli neprisava vzduch.)
Datum: 21. listopadu 2011 17:39
 zkus tam dát normál indučku tuš tíhlou ty bakelitovy jsu na prd známej jích koupil po 20kč na burze 50 a 20 jich vyhodil on si to nechává nák proměřit m to snýst prej 500 něčeho a jájsme měl nák lehce pod 400 a třeba mě to chytalo jen na roztlačení ono v te indučce je asfalt nebo co a to se časem rozpadne .
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 loziska,gufera a tesneni je na motoru meneny. predstih jsem nastavoval ty 3mm pred HU.jehla taky nic. z vejfuku to cudi bilej kour. prevodovej olej to snad nezere. nevim co s tim. jinak diky za odpoved
Datum: 20. listopadu 2011 19:45
 Jestli je svíčka mokrá tak chyba bude bud bohatá směs (olej, jehla, hladina), nebo svíčka nebo zapalování (předstih a odtrh) .. jinka čudí to z výfuku? jaká barva? nepřisává ti to převodový olej (špatně nasazené nebo prasklé gufero) ?
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 hele indukčku jsem zkousel i jinou(mam tam original-bakelit) a kabel taky. normalne to nastartuju a po pridani plynu se to dusi a nechce to do otacek,zkousel jsem to i bez filtru a stejny vysledek a elektriku jsem zkousel i jednoduchy zapojeni(1dratek na kladivka a druhej kostra stejnej vysledek). jsem zoufaly. predem diky za kazdou radu
Datum: 20. listopadu 2011 16:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nebude dač s elektrikou indučka kabel fajka cievka ?
Datum: 20. listopadu 2011 15:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Aha tak to nevím skusím o tom přemýšlet.
Datum: 20. listopadu 2011 14:36
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 sorry to jsem zapoměl dopsat benzin je v poho svicka je taky mokra a karbec jsem mel venku,to je snad prvni co me napadlo. nevim si s tim rady.diky
Datum: 20. listopadu 2011 13:53
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus,nejde ti do karburátoru benzín skus vyčistit karburátor a hadičku kde teče benzín a ještě vyndej nádrž a vyčisti ji.
Datum: 20. listopadu 2011 13:43
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau chci se zeptat jak dlouho mam zajizdet valec po vybrusu a jeste se mi zda ze ma motor malou kompresi ale nevim cim by to bylo kdyz tam je novej valec ,píst,krouzky... a jeste obcase se mi sekne nakopavacka a musim ji zacvaknout dozadu dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:40
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ale 2 3 nadrže a ne na plnej plyn muže ti prokluzovat spojka tak to jde lehko a ta nakopavačka maš na tom nakopavacim pulmesicu asi sjetej zub a ten se občas zasekne tak si to mužeš rozdelat cely
Datum: 20. listopadu 2011 19:40
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel10308
 Ahoj draci, nedávno jsem si koupil babettu 210, jezdila úplně suprově jenže teď jakoby furt vynechává občas se mi stává, že do kopce jedu rychlejš než skopce. Mám jí teprv chvíli a tak jsem jí zatim moc nepřišel na kloub. Zkusil jsem vyměnit svíčku a je to trochu lepší, ale furt tak cuká jako kdyby vynechával motor. Nevíte prosim někdo čim to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 jako barvu má přibližně svíčka? měla by mít takovou tmavou do cihlova, jestli je světlejší nebo do šediva tak skus přidat směs, otočením spodního šroubku na karburátoru směrem do prava uvidíš co to udělá , jinak by to mohlo vyřeši to, že to za studena jede hůř a za tepla bez problémů (ikdyž to je normální u všech motorů),
jinak většinou co sem spravoval babety tak většina závad bylo na karburátoru, při nejhoršim zkus ještě svíčku třeba jinou funkční, hodně toho může udělat správná tepel. hodnota svíčky
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel10308
 hele ale to jsem ještě chtěl říct že když je to teplý tak to jede líp a kohoutek už je oká ten už jsem čistil a když to tekrát jezdilo dobře a nic jsem s tim nedělal tak se mi zdá že to asi benzínem neni ale nevim hele zatim dík něco zkisim.
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
Jméno: libor1
IP: uživatel12785
 nízká hladina v karburátoru, chudá směs, přicpanej přívod paliva-kohoutek, sítko, je toho hodně co skouknout. Mírně doladit zapalování pootočením objímky zápalka
Datum: 20. listopadu 2011 11:15
 Dobrý den
Na mým mustangovy se mi stává že když nakopávám tak se to sekne a musím to roztlačit nevíte čím to je ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se to sekne, stačí zařadit jakejkoli kvalt, trošku pohnout motorkou a vyřadit, můžeš šlapat dál.. osobně to ale moc nepoužívám páč za ty dvě nebo tři šlápnutí se mi to nesekne a pak už motor běží..
Datum: 20. listopadu 2011 15:03
 oki  dík
Datum: 20. listopadu 2011 14:52
Datum: 20. listopadu 2011 13:29
 nesmíš na to tak skákat vole!!!! jemně sešlapni aby do sebe zapadly zuby a pak skoč na páku.. a né že na ni hned skáčeš!!!
Datum: 20. listopadu 2011 11:17
 takže to mám nechat být ?
Datum: 20. listopadu 2011 11:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12785
 to má většina fichtlů, kolečka v převodovce u nakopávačky se postaví do špatný pozice a nebo to ještě většinou taky dělá startovací segment(půlměsíc) - nebo ještě velký vůle v převodovce, což je u fichtla normál
Datum: 20. listopadu 2011 11:05
Jméno: jawa
IP: uživatel12656
 Ahoj draci já se chci opat jak mám řezat ostrou zatáčku o360 když jedu na trojku a nechci se moc zpomalovat je to sice divné ale prosím o rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:43
Datum: 21. listopadu 2011 14:43
Jméno: richard.solta
IP: uživatel11956
 Jako 180 nějak extra řezat no nwm ale tak jedině pořádně naklopit ale bál bych se žě mi podjede kolo snad není taková hrůza když to projedeš o 3 sekudny dýl né? Tebe bych ''chtěl'' fakt někde potkat
Datum: 20. listopadu 2011 18:02
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
Datum: 20. listopadu 2011 15:10
 spomalit podřadit zatočit....  ,,
Datum: 20. listopadu 2011 14:12
 a na čem na fichtlu ? tak nespomaluj ale ujedeti to a spadneš dnes mě čekaj náky 180tky ale do kopca a pak z kopca určitě bych to projel opatrně nikdy neviš bude tam nákej šterk a už letíš
Datum: 20. listopadu 2011 13:12
 zkus to ze široka najet  ale jako nevím na silnici nemám zkušenosti
Datum: 20. listopadu 2011 13:11
Jméno: jawa
IP: uživatel12656
  DD já chtěl napsat 180 sory  DD
Datum: 20. listopadu 2011 12:39
 Hele já ti nevím, ale o 360°? To nemusíš ani zatáčet když to je pořád stejným směrem!
Datum: 20. listopadu 2011 11:54
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 17:25
Datum: 21. listopadu 2011 17:25
 Nebo optické kabely
Datum: 20. listopadu 2011 22:15
Datum: 20. listopadu 2011 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 určite sú tam použité supravodiče
Datum: 20. listopadu 2011 17:44
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já jsem mu psal kolik za to colkové GO dal a on mi napsal že 18. tisíc a je tam nová i elektrika..
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
 kdybych měl dát za mustanga 33tis,tak by mi to určitě vadilo.za ty peníze bych čekal 100% výsledek bez jakékoli chybičky.
Datum: 20. listopadu 2011 12:34
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Když jste u té kritiky tak já také přihodím do éteru jedno. Nemá gumu na nakopávačce.
Datum: 20. listopadu 2011 12:28
 čemu vadí zavařené kolíky na rozetě??? je to jen pro krásu? co jsem kupoval fechtla tak to měl zavařené a v pátek jsem tu rozetu tak jak byla zavařená poslal pozinkovat
Datum: 20. listopadu 2011 12:27
Datum: 20. listopadu 2011 10:45
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Tvl to nikdy neprodá bude to tam mít tak dlouho až to bude muset zlevnit.
Datum: 20. listopadu 2011 9:51
 opačne nalepené samolepky na nádrž
Datum: 20. listopadu 2011 9:20
 Je to proste bastl.... ridítká replikové a kryt je chromovaný... predná vidlica je zo staršieho typu... s odmontovatelnými držiakmi svetla... a uchytenie predného blatníka na 8 šrouby... podsedlový rám tiež zo staršieho typu... nevidím tam pôvodnú ŠPZ ku... odrazku... zásterku... rozeta ... kde je guma z nádrže? zrcátko... čierný klakson... štart páka nemá návlek za 33000kč???????? ani stupačky nemajú pôvodné návleky... zadné stupačky sú čierné... krivý stujan...
Datum: 20. listopadu 2011 9:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ty vyleštěný motory jsou hrůza, navíc koukám, že mu chybí šroub na držení výfuku: http://images.motoinzerce.cz/m/i/579/579055_5.jpg . Rozeta je nastříkaná, kolíky na rozetě navařený, chybí tomu zrcátko a zástěrka na blatníku, nehledě na ty debilní čepičky. Tomuhle se renovace říkat nedá. FUJ
Datum: 19. listopadu 2011 23:41
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel11956
 Nádhera...Moc pěkný..Ono když si to vezmete, tak to možná do toho vrazil, ale pochybuju že mu to někdo koupí....
Datum: 19. listopadu 2011 23:36
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 V týhle době věci nejsou zadarmo a poctívá prace se cení navíc naklady na renovaci si myslím taky nebyli nejmenší si to tak spočitej na kolik ho to mohlo vyjít pře 20 tácu určitě
Datum: 19. listopadu 2011 23:27
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Já nevim.Na padesátku se mně to zdá nepřiměřená cena.
Datum: 19. listopadu 2011 23:24
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 To se nepomátl na rozumu .. Já jsem viděl 50-21 po profi renovaci za 50 000Kč. To jsou vyhulenci . Za 48000 Kč jsem viděl nádhernou čz 175/470 sport , taková nevyjela ani
z fabriky. Jo někdo to dělá na kšeft a čeká na blázna které to koupí.
Datum: 19. listopadu 2011 23:09
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,nevíte někdo proč moje 21 ,špatně chytá na svíčky N14 a když chytne tak jede ,ale jak to někde třeba na 5 vteřin chcípne-tlačim domů..na N15 to chytá dobře i jede dobře ale za chvíli je motor KO přehřatej...skoušel jsem tam dát svíčku DENSO ,která nahrazuje N14ctku jak mi doporučil jeden prodejce---je to furt to samý.Potom jsem skusil starou novou PAL n14-8 a chytá dobře i jede,netáhne ale jako s n15 a to mi docela s..re!!! nevíte někdo co s tim je a co by s tim šlo udělat ,,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:29
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 předstih a odtrh je ok
Datum: 20. listopadu 2011 11:29
Jméno: prd
IP: uživatel12547
 spatnej nastavenej predstih z odtrhem
Datum: 20. listopadu 2011 0:06
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 samozrejme že irónia
Datum: 20. listopadu 2011 18:25
 Yuri: nevím zda je to ironie, ale v ČR vládne postkomunistickej režim kterému se přezdívá demokracie.... bordel toto.... co se týče té doby tak komunisty bych taky nechtěl ale ty motorky ano
Datum: 20. listopadu 2011 18:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky  a 100 oktánový benzín !
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky  a oktánový benzín !
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 No, pokud bych tam pracoval tak bych kradl taky
Datum: 20. listopadu 2011 13:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S tou Cagivou bych to tak negativně neviděl. Ve stavu, v jakým byla ČZ po převratu, se není čemu divit, že to tak skončilo. Kór když i vlastní zaměstanci rozkrádali díly atd atd.
Datum: 20. listopadu 2011 12:48
 tak tak
Datum: 20. listopadu 2011 12:41
 dobrej dokument kurna to sme to dopracovali Zasraná Cagiva .Ale aspon ze ČZ axistuje a aspon něco vyrábí no.
Datum: 20. listopadu 2011 11:10
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 19. listopadu 2011 23:29
 Zdarec , právě upravuji válec, a chci se zeptat ohledně vejfukáče, chci tam udělat hříbek, otázka je ale jak mužu udělat širokej ,,klobouček" ??? díky za rozměry, chci jezdit kategorii RS, a tam nejsou povoleny pomocné kanály na vejfukáči tak musím udělat hříbek, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:35
 tak jsem zase o něco chytřejší
Datum: 21. listopadu 2011 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel12788
 shrek: Když se to dobře vymyslí,muže bejt šířka i 27mm....ale nesmí jít hranu na hranu,musí bejt pozvolnej přechod....
Datum: 20. listopadu 2011 20:24
Datum: 20. listopadu 2011 19:29
 souhlasím,,max 25mm potom by totiž mohly nastat problémy s kroužkem/kroužky...
Datum: 20. listopadu 2011 12:52
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 20. listopadu 2011 12:42
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Čau, Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi Karburátorem 2926 na 250. A Karburátorem 2924 na 350. Na své 350 mám 2926.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:49
 ve velikosti difuzoru...2924 má 24mm a 2926 má 26mm...
Datum: 19. listopadu 2011 21:49
Jméno: jawarobby
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 20:46
Jméno: kejva
IP: uživatel12782
 zdar draci mam dotaz jaký vejfuky se dávali ny kejvačky doutníky nebo rybyny ?? je z roku 59 já si myslím že rybyny ale nejsem si jistý  předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud tam máš ampérmetr, tak by tam měly být rybiny a sítko sání na karburátoru. Novější typ se začal vyrábět někdy koncem roku 57, takže rok 59 by měl mít nádrž bez ampérmetru a výfuky doutníky. Je ale možné, že to někdo předělal nebo, že je to starší typ na novějších papírech.
Datum: 20. listopadu 2011 20:34
Jméno: kejva
IP: uživatel12782
 mam ampermetr a je to typ 353 takže rybyny ??
Datum: 20. listopadu 2011 18:20
Jméno: jano
IP: uživatel12547
 nadzr z ampermetrem -rybiny,nadrz z víčkem doutniky!!
Datum: 20. listopadu 2011 0:04
 mám na 355 spínačku v masce a doutníky.zaručeně origo
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Záleží na tom kde máš spinací skřínku v masce=doutníky , v nádrži=rybyny...
Datum: 19. listopadu 2011 22:36
 Hmm, to určitě... Na kejvy se taky dávaly doutníky od roku tuším 1957.
Datum: 19. listopadu 2011 21:25
 Rok 59? Podle mě určo doutníky...
Datum: 19. listopadu 2011 21:17
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 na kejvu rybiny a ana panelky doutníky
Datum: 19. listopadu 2011 21:16
 Zdar draci.Mam problem na jawe 23.je po vymene piestu,komplet nova spojka,vymenena cela kabelaz,cievka,sviecka,davnejsie loziska,vcera som ho zlozil,denska 1.krat startoval.Motor nejde nastartovat,ani ked ho skusim rozlacit.motor roztoci ale ani za boha chytit.predstih som nastavoval asi 100 krat takto  redstih:1,9mm a odtrh 0,45mm.Ked dam prst na elektordy sviecky tak citit ze hadze iskru.moze byt problem v tom ze ked som zlozil motor tak loziska isly tak stuha,moze byt problem tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:54
 esli si daval novou kabelaz,tak zkoukni ukostření,estli neni přes barvu.nejlepší je sesmirglovat to na holej kov.jinak muze bejt pryc taky svicka i kdyz je nova.někdy když se mi nova svička ulila tak bylo po ni.
Datum: 19. listopadu 2011 21:54
 Jestli ti to dává jiskru tak bud slabou (sklepej elektrody na svíčce) popř. odtrh na kladívkách 0.40.....a nebo ti to nezapaluje směs- neteče ti benzín do válce...
Datum: 19. listopadu 2011 21:46
 ked som dal dole hlavu tak tam zbytky benzinu boli.aj do vyfuku mi ho natieklo.
Datum: 19. listopadu 2011 21:24
Jméno: ydf
IP: uživatel12547
 nedotíka ti benal do valce,,zvada v karburatoru !
Datum: 19. listopadu 2011 21:12
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 zdar draci. Co říkáte na olej M2T ? Lil bych ho do babety. Myslít že to nemůže nějak hodně uškodit? anebo je to slušný olej? ředil bych 1:50. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 16:34
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 já na něj jezdim taky a uplně bez problému ten do toho stačí
Datum: 28. prosince 2011 16:34
 najezdil jsem letos na M2T na 05 okolo 1300km byla po výbruse, dával jsem jí co proto hned jak jsem jí dotáhl domů a úbytek výkonu fakt neznám... na 2jku vyjedu snad všechno, řadit v kopci též bez problému....
Datum: 09. prosince 2011 15:13
Jméno: chalda
IP: uživatel12882
Datum: 09. prosince 2011 14:50
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Tos jako jezdil místo na benzin na M2T??  že když mu došlo M2T tak sa naštal a šiel ďalej  To už spíš když mu došel benzin. A asi to moc nemazalo no
Datum: 20. listopadu 2011 16:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Môj otec mal 250/559 aked mu raz došlo M2T tak sa naštal do nádrže a šiel ďalej
Datum: 20. listopadu 2011 15:55
 A JE TO TADY ZAS M2T a DISKUSE
Datum: 20. listopadu 2011 13:30
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Prostě m2t m2t m2t nejaky husqarny atd kadit na to. Můj otec na fíku najezdil 19 000km na m2t a jezdí to ted tak nevím co řešite leda by jsi chtěl závodit tak bych možná o něčem lepším uvažoval...
Datum: 19. listopadu 2011 23:29
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Na M2T jezdil můj děda .. Já jezdim na HUSQARNA XP je sice dost drahé asi 240Kč, ale je pro vysootáčkový motory takže dost dobré.
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 olej M2T je podle mě jako brusná pasta,dělá karbon a ve flašce s novým M2Tčkem je na dně usazený nějaký svinstvo.Já jezdim na 21 na MOGUL TS je sice draší ale aspoň za to stojí...
Datum: 19. listopadu 2011 21:28
 Kolik teď stojí 1 L M2T? Nevyplatí si radši koupit Motul Motomix 100 2T, kterej je za 150 Kč? To nemůže bejt takovej rozdíl v ceně. Jinak taky jsem dlouho v Babettě jezdil M2T 1:50 a nikdy žádnej problém.
Datum: 19. listopadu 2011 20:44
 v tom případě stačí 1:50... bábu snad ani zadřít nejde... a jak jde na fotce vidět, tak akorád do záběhu 1:33 jinak 1:50 
dachl21: na to si přišel kde?
Datum: 19. listopadu 2011 19:53
 když už tenhle olej, tak k němu patří poměr 1:33
Datum: 19. listopadu 2011 19:53
Datum: 19. listopadu 2011 19:46
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 radši dej víc oleje než aby si zadřel
Datum: 19. listopadu 2011 19:38
 Babetty majú nálepku že buď M2T alebo Castrol TT a zábehový pomer 1:33 a po zábehu 1:50
Datum: 19. listopadu 2011 19:38
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 jj babetta 210 má klikovku na jehličkách, tak snad to umaže 1:50
Datum: 19. listopadu 2011 19:14
 je to olej tak akorád do těchle strojů... taky ho liju do svoji 05, akorád to možná budeš muset častěji dekarbonizovat, ale osobně to radši raz za čas dekarbonizuju, než abych kupoval třeba 3x drahší polosyntetiku apod a výsledek by byl akorád takový, že by z výfuku chcalo ještě víc a většího bordela než teďkom...
Jinak 1:50 na babettu... příjde mi to málo (nikdy jse bábu neměl), to už má klikovku na jehličkách?
Datum: 19. listopadu 2011 18:59
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Ahoj draci mám takový problém když mám daný přímí filtr (dělaný podoma) tak to vůbec nejede vynechává a nejde do otáček ale jakmile ho sundám tak to jede jako drak.. nevíte čím to může být také tam mám trisku 72.. a svíčka je hnědá (cihlová a suchá tak je vše nastavené na 100% prosím o vaše rady díky předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 17:48
 Ten filtr schoď a dej tam origo filtrbox.
Datum: 19. listopadu 2011 17:48
|



|