Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draci!Před pár měsíci mi ukradli Babetu 207 a tak jsem si nedávno pořídil novou 210.Jezdí skvěle ,má ujeto 5900km.Rádbych na ní vyměnil púvodní karborátor Jikov za Delorto.Má někdo s tímto karborátorem skušenosti?Nevím jestli do měj investovet nebo udělat repas na tom púvodním.Za rady moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 22:36
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12740
 Já na babettě 210 (vše originál), lítal s mými 80kg 55km/h, kámoš 60km/h.
Datum: 12. listopadu 2011 22:36
 Nech tam originál, udělej GO motoru, pořádně vypal výfuk a seřiď karbec.  Mě babetta 210 jela necelejch 40Km/h a dusila se..Vypálil sem vejfuk a už jede něco málo přez 50.
Datum: 12. listopadu 2011 17:56
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Ká nych tam nechal origo karbec. Taky jsem zkoušel tam dávat dell orto ale má to o poznání větší spotřebu a ten zvuk mi na babettu nesedí. Já mám radši když je to tiché a s tímto karbecem to má zvuk jak pionýr bez filtru.Rychlost se zvýší cca 2 km/, takže skoro k nepoznání. Můj názor
Datum: 12. listopadu 2011 16:14
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:46
Jméno: libor1
IP: uživatel12739
 můžeš to sem napsat ještě jednou a česky? tý hatmatilce neni rozumět, maďarsky tu moc lidí nerozumí  , Megértette?( vygoogli si to
Datum: 12. listopadu 2011 21:46
 nerozumím řeči tvého kmene prosimtě když se na něco ptáš tak si k tomu sedni a napiš to pěkně popořadě a srozumitelně
Datum: 12. listopadu 2011 15:47
 coze? vubec ti neni rozumet co pises
Datum: 12. listopadu 2011 15:02
 zdar nevíte nikdo proč mi pionyr furt ruší sousedce televizi odr. fajfku mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 18:42
 mam tam tenčí kabely ale nový asi to bude delat ten konderzator
Datum: 14. listopadu 2011 18:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 potom zkusit jinou a pak oprava elektroinstalce (zkontrolovat kostry) a kondenzátor. Taky by to mohl být špatný vysokonapěťový kabel. Umím si představit že uvnitř kabelu je přerušené vlákno a mezi tím skáče jiskra.. to by rušilo sakra hodně...
Datum: 13. listopadu 2011 21:59
 zrovna tu mam
Datum: 13. listopadu 2011 19:38
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No vidím že Hejňa je velikej demokrat s velikým pochopením pro druhé, doufám že se najde v tvém okolí podobný krysa, která tě bude dráždit a ty jí nic nebudeš moct udělat než skřípat zubama  . Pro ty slušnější je rada, aby nedělali druhým co jim taky může vadit  . Takže není fajfka jako fajfka, musíš použít tu s prodlouženým krkem co se našroubovává na vysokonapěťovej kabel.
Datum: 13. listopadu 2011 12:44
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky to sousedce udělalo možná jednou a ju prostě jenom sere, že tam jezdíš, tak to mele furt dokola i když to není pravda
Datum: 13. listopadu 2011 9:05
 svíčku s odporem musíš mít...
Datum: 12. listopadu 2011 19:32
 keď ti iskrí kladívko to tiež ruší telku
Datum: 12. listopadu 2011 17:54
Datum: 12. listopadu 2011 15:44
Jméno: kurcza
IP: uživatel12523
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:52
Jméno: kurcza
IP: uživatel12523
 ok takže je to normal. 10 akorát trochu delší...
Datum: 12. listopadu 2011 19:52
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ale budeš ho muset podložit nebo zkrátit
Datum: 12. listopadu 2011 19:04
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 v klidu jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:04
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Zdar. Bude čezeta 175/477 svítit víc když tam dám namsto předepsané žárovky 6V 35W/35W například žárovku 6V 40W/45W ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 16:05
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Tak už jsem se na to díval a na štítku je tam napsáno 6V 50W a pod tím asi nějaké seriové čísla, ale ještě je tam na takovém černém plastu napsáno 55W ( moc se v tom nevyznám  ). Tak bych chtěl vědět, které je správné. Díky
Datum: 13. listopadu 2011 16:05
 výkon zapalování neudává stator le rotor!!! .. stator muzes mit klidne se stitkem kde je psano 45W ale kdyz das rotor 70W tak to bude dávat 70 watů!!! .. na JM si najdeš jak poznáš rozdíl v rotorech.. nebo ti to tu napíšu... rotor 45/50 W má tenké dráy a zezdadu má takovou "syflovo" zalepenou izolaci... rotor 70W má o dost tlusčí dráty a zezadu nemá ten hnus jako 45W .. ten 70W je prostě na pohled hezčí
Datum: 13. listopadu 2011 0:57
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Svítit víc to určitě bude, tedy jestli nevybiješ baterku. Vždyť to je jednoduchý, dej jí tam a uvidíš. Záleží na tom jestli jezdíš po městě, tam to bude s dobíjením horší. Jestli máš v pohodě regulátor tak no problem. Já takhle jezdil řikal si jaký to je supr že to dobíjí a svítí jak šlak. Po městě dobrý, pak jsem jel na výlet a po 1000 km jsem spálil rotor (on tedy dává furt, ale je ohořelej) a nějak povolilo ložisko (trochu naběhlo do hněda).
Datum: 12. listopadu 2011 23:21
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Watáž by měla bejt napsaná na dynamu. Já mám dynamo 60W a žárovku jak už jsem psal 45W a dobíjí to uplně v klidu. No taky proč by to nedobíjelo, 45W předek, 5W zadek, 2W parkovačka a 8W ještě zbyde na zapalování
Datum: 12. listopadu 2011 22:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Bud tam nekde bude štítek nebo natisklé info o tom statoru .
Datum: 12. listopadu 2011 21:08
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 A je to napsané na tom dynamu jakou má watáž? anebo jak zjistím kolik to má W? Díky
Datum: 12. listopadu 2011 20:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 JAWA_ceZetak ® to vím , ale na některých bylo zapalování stejné  takže pokud má 477 novejsiho data tak tam može met 75 W
Datum: 12. listopadu 2011 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Svítí to dobře ale chci vyzkoušet tu 35/35W, třeba to ještě utahne
Datum: 12. listopadu 2011 19:26
 jawaman: ale 634 neni 477!!  50ti watové dynamo z čízy to neutáhne.. a pokud ti to špatně svítí tak hledej závadu jinde a né v žárovce... ono oloupaný napařený hliník z paraboly udělá taky svoje, rovněž zašlá parabola.. prostě parabolu vylešti a když bude oloupaná tak nech napařit hliník e nebo sežen jinou.
Datum: 12. listopadu 2011 19:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mám 70 W dynamo na 634 , žárovku 45/40 W asymetriku a dobíjí to úplně v klidu
Datum: 12. listopadu 2011 18:34
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Dynamo by mělo mít 75W
Datum: 12. listopadu 2011 18:01
Jméno: Pepa
IP: uživatel12258
 Já jsem do teď jezdil na 6V 25/25W a svítilo to ta akorát ale nic extra (myslím si ale, že ani na tu 40/45W to nebude žádná sláva). Ale trochu su zmatený z toho, že na parabole je napsáno že tam patří 6V 25/25W a v příručce je pro změnu doporučená 6V 35/35W. Tak nevím. Ale asi zkusím tu 35/35W a snad to utahne dobíjení
Datum: 12. listopadu 2011 17:58
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 mě potvora nechtěla dobíjet už s 35W+5W, tak sem tam foukl 15W a stačí mi to protože v noci moc nejezdím  hold 50W dynamo..
Datum: 12. listopadu 2011 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Já jezdím do ted se 6V 25/25W. Dá se s tím jezdit ale chci tam zkusit trochu větší W
Datum: 12. listopadu 2011 17:22
 A dobíjí to s 45w žárovkou dobře?
Datum: 12. listopadu 2011 16:29
Jméno: pepa
IP: uživatel12258
 Blinkry nemám, tak to teda zkusím
Datum: 12. listopadu 2011 11:30
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jestli nemáš blinkry tak jo, s blinkrama by to špatně dobíjelo. Já tam mam taky 40W/45W a svítí to líp.
Datum: 12. listopadu 2011 11:28
 Zdravím draci mám jeden dotaz: Šlo by na motor z 555 namontovat jinou hlavu, třeba z 05 nebo 21 nebo nějaká hvězdicová .. strýc mi povídal že měl v mládí 555ku a měl tam hlavu z 21 a jezdilo to parádně, ale bojím se že mě to nebude sedět a těsnit... chtěl bych to za účelem dobrého chlazení a mírného zvýšení výkonu .. děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:05
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Chlapi nekazte ty motorky. Neni lepší hodit to do původního stavu? Takto to akorát rozbijete.
Datum: 12. listopadu 2011 21:05
 Myslím že tam mám kliku z 05, ojnice tlustá a tvrdá a horní čep 14 ka .. sem zapoměl dodat že tomu strejdovi ta klika nakonec taky praskla měl tam origo .. Děkuji za informace !
Datum: 12. listopadu 2011 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 Jen dovětek: Pokud chcete někdo upravovat 550,550 či první model 05 tak vždy jako první musí do motoru přijít klika z 21,pak už ten motor vydrží "všechno"
Datum: 12. listopadu 2011 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 Dřív nebo později ti s hlavou z 21 praskne ojnice.....
Datum: 12. listopadu 2011 15:10
 pasuje to, těsní to krásně, komprese vynikající (má to tak kámoš), rozdíl ve výkonu nevím, původní hlavu nemá
Datum: 12. listopadu 2011 11:36
 zdar nevíe jak vindat primarní kolečko u spojiky nejde mi ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 11:38
 dělal jsem to taky tak, akorád se mi ty šrouby rozjížděly, tak jsem je ještě musel stáhnout drátem
Datum: 12. listopadu 2011 11:38
Datum: 12. listopadu 2011 8:32
 Stáhnout stahovákem...(vYndat!!)
Datum: 12. listopadu 2011 8:10
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 zdae, mám dotaz, hlavně na odborníky, jako čezeták )))
pulím dva motory pionýr zaráz , a na jednom za řetětovým kolem, ta rozpěrka u ložiska volná, na druhém se netočí, ba co víc, ani se nehne, co je správně? osobně si myslím, že by se měla točit, aby nedřelo řetězové kolo, nevím, optám sa radeji
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:30
 seru na tebe  .. postul ti to napsal dost jasně! a navíc.. kdyz utahnes matici na sekundáru tak asi tezko bude rozperka volná
Datum: 13. listopadu 2011 12:30
 Já jí měl na 3 motorech volnou...
Datum: 12. listopadu 2011 8:55
 je to jedno,stejně to stáhneš maticí za řetězovým kolečkem,takže se to točit nebude ani v jednom případě.funkci to má jako rozpěrný kroužek udávající vzdálenost sekundárního kol.od osy motoru a taky vnitřní kroužek gufera.osobně bych volil tu pevnější variantu.snad kvůli úniku oleje.
Datum: 12. listopadu 2011 7:36
Jméno: dan
IP: uživatel11260
 ahoj, nevíte někdo pro jakej typ řetězu je rozeta z fichtla? zrovna mam po ruce jen vyjetou rozetu tak si nejsem uplně jistej, google taky moc nezabral :/ ....předpokládám že je to 420 ?...popř vadilo by hodně kdyby byl řetěz o trošinku širší než pastorek ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:08
 širší v žiadnom prípade  lebo to bude suchať o motor a o gufero!
Datum: 12. listopadu 2011 8:08
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já myslím že to vadit nebude.. já jsem měl uzkoý řetěz a potom jsem si TAM DAL TEN ŠIRŠÍ A ZDÁLO SE MI ŽE TO I LÍP JED.. taže nevím.. ale já to tak taky mám takže to asi muuže být..
Datum: 12. listopadu 2011 7:55
Jméno: cz 175/477
IP: uživatel12258
 Zdarec. Nevadí že mám na čz 175/477 v tlumičích motorový olej M2T namísto tlumičového oleje? Aještě bych chtěl vědět zda patří olej i do zadních tlumiču a jak se tam případně dává, protože sem po shlédnutí nenašel žádný otvor na dolití a vypuštění oleje. A ještě bych se chtěl zeptat. Mám doma 7 litrů benzinu už naředěného ale mám čz s olejovým čerpadlem, tak mě napadlo zda bych nemohl provést jenom jednu hadičku, která by vedla pouze s čerpadla do čerpadla tzn. že by čerpadlem cirkuloval pouze olej, který bych do hadičky napustil a otvor u karburátoru a u nádobky s olejem zacpal nějakým špuntem. benzin bych nalil tedy zředěný přímo do nádrže a potom bych chtěl čerpadlo zase zprovoznit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 22:44
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 To kvůli 7 litrům benzínu budeš haprovat do čerpadla.... Tak ho s někým vyměn za benzín bez oleje......
Datum: 19. listopadu 2011 22:44
 S tím čerpadlem jsem to řešil takto... když jsem tankoval plnou. nebral jsem do nádrže tak,abych tam měl volno na 2 litry benzinu a po dvou litrech jsem doléval mixnutý benzin po každém tankovani... To je jak jehla v kupce sena
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Jo a ohledně těch tlumičů, tak to by vadit nemělo. Tlumičový olej je řidší, tzn. že by ti mělo jít o něco víc ztuha pérování. Ale to je tak vše.
Datum: 12. listopadu 2011 21:12
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Tak to použij někdy na čištění, nebo ho schovej. To nemáš na nový benzín?
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
Jméno: cz 175/477
IP: uživatel12258
 Ale za mnou je dost dýmu i když jedu pouze na čerpadlo a kdybych tam dal ještě do nádrže naředěný benzin 1:40, tak by to asi nebylo dobré
Datum: 12. listopadu 2011 9:27
 nevymejšlej kraviny a normálně nech čerpadlo zapojené a ten mixnutý olej tak vlej.. nic se tomu nestane.
Datum: 11. listopadu 2011 23:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar lidi jaký je nejlepší syntetický olej do převodovky se spojkou s ferodem. A jaký je nejlepší olej do předních tlumičů na simsona.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 21:18
 sorry do vidlice S50ky patrí 40ml, do vidlice S51ky patrí 34ml
Datum: 13. listopadu 2011 21:18
 len proste aby si tam mal čistý olej... 40ml do jedného ramena
Datum: 13. listopadu 2011 21:16
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 nevite
Datum: 13. listopadu 2011 20:30
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Převodový:motorák
Datum: 12. listopadu 2011 19:02
 co v jakem poměru? vyjadřuj se přesně co chceš vědět.. nikdo ti nečte myšlenky!!!!!
Datum: 12. listopadu 2011 19:01
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 V jakým poměru???
Datum: 12. listopadu 2011 17:03
 ja do prevodovky používam PP80 a do tlmiče simsona je to jedno... lebo simson má prednú vidlicu bez tlmení.. iba má olejový doraz,
Datum: 12. listopadu 2011 8:39
 do převodovky převodový 80ku nebo 90ku a do tlumičů tlumičový mixnutý s motorákem
Datum: 11. listopadu 2011 22:06
 Ahoj, mám špecielní dotaz pro znalce! Kamarád mi dneska donesl válec z pionýra (jawa 20) Nechával si udělat úpravy a výbrus. Ale válec nasadil, vyjel a z pincka nedostane víc než 20 za hodinu!!! Prostě se motoru nechce, má nepravidelný chod a absolutně netáhne. O elektrice se bavit nehodlám. Je to seštelovaný 3x a dobře. Výfuk vyčistěnej, originál. Karburace ok, nastavená na záběh. A ted ty úpravy: Známý mu udělal pomocné kanály do výfuku. Jedná se o závrty průměr 6mm, celkem 2, každý 2 mm vedle originálního výfukovýho kanálu v rovině jeho hrany. Nepřesahují ho a směřují kolmo do výfukového kanálu. A ještě něco, vložka válce má uraženou jednu tu hranu, co je po zasunutí válce na motor v klikový skříni. Komplet chybí v celé parádě. Výbrus 38:50. Žádné jiné úpravy. Tak se prosím vyjádřete a kritizujte. Potřebuju vysvětlení, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 18:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ten válec byl upravenej jako normální, pak to šaškovi spadlo na zem a ta hrana se uštípla... takže je to tím?
Datum: 12. listopadu 2011 18:58
 Nejenom pro vedení pístu.....ale to je tak nějak jedno......upravit dokurvenej válec je prasečina prvního kalibru...... pravděpodobně to nejede kvůli domrvenému válci...... ale pokud to alespoň trochu seřídíte a uděláte na tom výbrus,kterej předpokládam,že udělanej nemáte a brusič vás s tim vyhodí,tak pak to možná pojede alespoň z 3/4 jako seriovka.....kdyby ste chtěli udělat válec,tak se mi ozvěte....
Datum: 12. listopadu 2011 15:18
 tie nálitky slúžia na vedenie piestu.. ked to chýba môže sa nastať vačšie trenie..
Datum: 12. listopadu 2011 8:17
 no je to tam asi na ozdobu vid
Datum: 12. listopadu 2011 0:01
 kámoš to má taky na válci ulomený a jezdí mu to kupodivu dobře..  tak čemu to teda vadí?
Datum: 11. listopadu 2011 22:35
 když jsou na vložce uvalené nálitky které se zasunují do boloku tak je válec k hovnu.
Datum: 11. listopadu 2011 22:08
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, hoši řeším problém, nemám na panelce 559 r.v. 65 karbec a nevím jaký tam dát? 2926SBD16b ? Nebo spíš 2926SBD11b nebo 2924SBD11b ? Vůbec se v tom nevyznám, na internetu jsem něco našel, ale nejsem si jistej...ale ten 2924... je asi kývačkový, ..nevím! Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 9:06
Datum: 12. listopadu 2011 9:06
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, jakej je rozdíl mezi 11 zubím primárním řetězovým kolečkem a mezi 15 zubím u mustanga? Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 17:28
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 u 15ti zubého by jsi využil jeho vlastnosti možná tak z kopce
Datum: 12. listopadu 2011 17:28
 Upravoval jsem nějaké 60ccm válce a dle charakteru úpravy tam není problém sek.převod 14/55 případně i 15/55....záleží na okolnostech a váze jezdce.....na seriovku maximálně 13z ,nejlépe 12z.
Datum: 12. listopadu 2011 15:21
 Já tam mám dané to 10 kolečko a nestěžuji si, kopec nekopec táhne pořád.
Datum: 12. listopadu 2011 11:19
 15 zubů na fechtla... To je blbost. Bud 11,12,13 a nebo kdyžuž tak 14. V tím 13 zubem to poletí těch 70-75 a bude to mět ještě trochu síly... Ten 15 zub by měl byt teoreticky víc do rychlosti jenže prakticky ten pincek nebude mět silu do s takovým převodem do té rychlsoti dostat,takže to bude slabé,budeš to msuet točit a nedáš z toho stejně víc jak 60 - což bys dal s 12 zubek a celkem luxusní silou... To je moje zkušenost
Datum: 11. listopadu 2011 22:05
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Si piš že v tom bude rozdíl.
Datum: 11. listopadu 2011 22:05
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A ještě malej dotaz. Kdybych tam měl 15 zubí sekundární kolečko, bude se mi to pomalejš rozjíždět než stim 11 zubim? Bude to až takovej rozdíl?
Datum: 11. listopadu 2011 20:41
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 S tim souhlasím
Datum: 11. listopadu 2011 19:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Aha tak to potom jo.. to jsem ještě taky neviděl..
Datum: 11. listopadu 2011 19:20
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 ale řetezové 15z mají i na krámku..
Datum: 11. listopadu 2011 19:18
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jo promiň  myslel sem sekundáro
Datum: 11. listopadu 2011 19:18
 ťažko rícť že o čom je reč... primár či sekundár?? ja som 15Z primár ešte nevidel.. inak zo sekundarneho kolečka je podla mna nejlepšie 12Z s primárom 14Z
Datum: 11. listopadu 2011 19:15
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 OK  tak díky.
Datum: 11. listopadu 2011 19:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Tak podle toho co chceš jestli chceš do šíly tak 11 a když do rychla.. tak 15.. já osobně se d fichtlovi chovám už jako k veteránovi.. takže to nějak moc nehoním. a když jedu tak nespěchám..takže já nepotřebuji rychlost..já chci spíš sílu..  já bych si vzal 11-ti .. ale to je na tobě..
Datum: 11. listopadu 2011 19:11
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A ty by si doporučoval jaký?
Datum: 11. listopadu 2011 19:08
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 11-ti zubé je na síly at to táhne a 15-ti zubé je na rychlost..tzn.pojede rychleji ale bude mít mín síly..a 12-ti zube je normál..
Datum: 11. listopadu 2011 19:05
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nevíte čím by to mohlo být že když nastartuju svoji jawu 21 tak je volnoběh v poho ale jak se zahřeje když se jedu třeba projet a zastavím a nechám ho na volnoběh tak se strašně začnou zvyšovat otáčky až ho musím vypnout jak jsou velké nevíte čím by to mohlo být ?.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 13:01
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky už to funguje už je to dobrý jsem to pořádně dotáhl a vyměnil jsme za staré nové šrouby.
Datum: 12. listopadu 2011 13:01
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Jo díky těsnění mám nové a dotáhnu to ještě jednou Díky !!!!
Datum: 11. listopadu 2011 20:19
 někde to bude špatně těsnit takže bych dal vše pořádně dotáhl ale bacha ad nestrhnes závit ! a dotahl ybch mezi karbecem a kolenem karbecu a mezi kolenem karbecu a válcem pokud to nepomuže oddělat staré těsněí namaz nové vazelinou z obou stran dát ho tam a vše pevně dotáhnout jo a co hlava válce je datažená pořádně? byla dotahovaná do kříže?
Datum: 11. listopadu 2011 19:33
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Nevím jak to mám poznat ? mám vyčistit filtr?
Datum: 11. listopadu 2011 18:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nesaje ti falešný vzduch?
Datum: 11. listopadu 2011 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele kamos si koupil fichtla nevim cim to je ale ten proste na jednicku jede skoro jako ten muj na dvojku .. tahne uplne krasne ... nevite co by na mim fichtloj zvedlo vykon ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 19:35
 záleži v jakem stavu máš komplet motor jestli máš dost nafoukany kola co jestli nejsou už po smrti ložiska v kolech atd asi máš už víc najeto pokud náš novy kroužky tak by to mělo táhnout dobře pokud se to za čas zas vrátí bude to chtít výbrus ale pokud se stím spokojenej jak to jede tak to tak nech každej fichtl je oroginál
Datum: 11. listopadu 2011 19:35
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 ja mam 12 on 13 .. tim padem by me to melo jet pomalejc ale vic tahnout .. ale vic to tahne jemu
Datum: 11. listopadu 2011 19:10
 osobný skúsenosť,že s 13Z sekundárkou sa dá z toho vytiahnuť na jedničku 25km/h a s 12Z sekundárkou už dávno mám zaradenú dvojku,.. (podla origo tachometra a s neupraveným motorom)
Datum: 11. listopadu 2011 19:10
 inak sekundárn reťazové kolečká máte stejné? lebo ked ne tak to neporovnávaj..
Datum: 11. listopadu 2011 19:05
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 kolik litru benzinu bych mel vyjet abych to poradne zajel ? proc trisky ? a pomohla by tomu hvezdicova hlava ??
Datum: 11. listopadu 2011 18:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Výbrus a následně to pořádně zajet. Pak vyčistit výfuk, vyměnit trysky,...
Datum: 11. listopadu 2011 18:48
Jméno: Daneček
IP: uživatel6155
 čau draci mám čz 125/477 a nemá doklady.Doklady jsem si zalevno sehnal má to velký malý techičák štítek a značku.Nebudu mi na evidenčce kontrolovat číslo motoru? nebude to sedět když koupím doklady.Na pinckovi mi to nekontrolovali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:31
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Ona existuje nějaká 125 typ 477??
Datum: 12. listopadu 2011 21:31
 Na motoru, do hliníku a ještě shánět raznice... motor máš jako náhradní díl, nech si to na úřadu vymazat z techničáku a máš po starostech.
Datum: 11. listopadu 2011 20:40
Jméno: honánek
IP: uživatel6155
 a co třeba vybrousit číslo na motoru a vyrazit ho znova?
Datum: 11. listopadu 2011 19:46
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,kdyz to budes prihlasovat na sebe,musis jim na urade rict,jestli by te nevymazali z velkyho tp cislo motoru.
Datum: 11. listopadu 2011 19:34
Jméno: Píst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,nevíte náhodou jaké má mít parametry ta originálná tlumivka na jawu 550???Kolik W a V atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To je přeci logický... když je na 15W a 5W žárovku, tak je na 20W a napětí žárovrk je 6V tak mi to vychází 20W a 6V.. k čemu ti ale bude tahle informace fakt netuším
Datum: 12. listopadu 2011 8:44
Jméno: Hoonza
IP: uživatel7949
 Zdravím, dvě otázky: Jaká je správná duše pro pionýra 2,5 nebo 2,75/16. Bude něčemu vadit když dám špatný model? A kolik by stálo odhadem lakování nádrže,schránky a blatníků z mustanga v lakovně?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 17:34
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim draci chtěl bych se zeptat jak na slozeni motoru nějak mě to vůbec nejde 1. problem je těsnění na těnění mam hermetik nic jiniho jenze ten rychle zaschne a moc tam nedrží 2. problém je že tyčka řazení nepasuje uplně rovně do dírky a je trochu nahlá dolů takže ji budu muset přidržovat šroubovakem nahoru? 3. nejde mi tam dat ten karter s ložiskem na klikovku nahřeju to a to ložisko prostě na tu klikovku stejnak nějak nejde dělam to tak e smotám noviny zapalim a strčim jako do kruhu v ložisku tam to necham tak minutu a rychle to tam dam chtěl bych se vas tedy zeptat na nějake rady díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 8:27
 Jestli nemáš vylámaný kartery od toho že to někdo půlil šroubovákem, tak bohatě stačí samotný papírový těsnění pomazaný vyzelínou. Papír a tmel dohromady prej nedělaji dobrotu.
Datum: 12. listopadu 2011 8:27
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 aha ja sem myslel že by stačila jen vezelina na to těsnění sice tmel je jistota ale myslim si že ten papír samotnej s tou vazaelinou bude taky stačit
Datum: 11. listopadu 2011 22:42
 Na těsnění máš lepší tmel Paulin. A tu tyčku sem si zezhora dírou v karteru kam měla zapadnout přidržoval tenkym šroubovákem... A na nahřívání je lepší horkovzdušná pistole...
Datum: 11. listopadu 2011 16:58
|



|