česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  663  664  665  666  667  668  669  670  671  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kdo nastivil uz prevelike dilo Járy Cimrmana neleknete se a chvilku listujte a pak tu napiste dojmy draci :-) a nezapomente ze jara je buditel ceskeho naroda kterej tu je a bude stejne jako jawa http://www.jarmara.at/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12737    
Já párkrát zkoušel kvíz,ale nikdy mi to nepustilo dál a ohodnocení mého úspěchu bylo vejmi jadrné ... víc jsem to nekoumal....jinak Jára Cimrman je fenomén ;-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12607    
zdravím, šla by přihlásit Jawačz 250 353 na papíry jawa 250 353 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vzhledem k tomu že se jedná o identické motorky (lépe řečeno, existuje jen Jawa-ČZ 250/353 a Jawa 250/353 neexistuje (v té době byly fabriky Jawy a ČZ spojené)), tak to nebude problém :-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši. Dneska mi došla manžeta sání na mustanga, jenomže jak sem ju nasadil a jel sem to projet, tak to nechce jet na trojku do otáček. Zdá se mi, jako kdyby to uplně zdechlo, když přidám trochu víc plynu. Někdy to dělá i na dvojku. Nechápu proč to dělá. Filtr je novej. Když tu manžetu oddělám, tak jede nádherně. Jo a zajíždím výbrus. Mám najeto nějak 100 km. Svíčka brisk N15C. Chci se ještě zeptat, jakou dát svíčku, když je teď taková zima, nebo jestli je to jedno. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a si jak to odděláš jde tam víc vzducu tím pádem se to ochudí ale jak to tam dáš asi se ti to trocha ulejvá co hladina seřízena? na jakm zářezu je jehla ? jo a do zimy dej brisk n17 C
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel12258    
mě to dělá taky na čezetě 175/477 a taky si s tím nevím rady :-(
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
cau lidi, htěl bych si na mustanga dát 12 V baterii s regulátorem dobijení http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html pro originál stator, a chtěl bych se zaptat z jakých diod mam udělat usměrňovač? díky odepište ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jen bych tě rád ale upozornil že stabilizace všech tří pólů má smysl jedině při dalších energetických úsporných opatření. Klasika je pochopitelně LED zadní světlo, ale hlavně zapalování. Problémem je klasické indukční zapalování, protože pokud bylo napájené pouze ze zapalovacího pólu byl jeho příkon omezem maximem co mu dal onen zapalovací pól. pokud ale klasické indukční zapalko na akumulátor, pustí se ze řetězu jeho nesmírná spotřeba a nezískáš takovým řešením vůbec nic a nedobiješ. Proto je nezbytné použít energeticky úsporné zapalko DC-CDI. Pro představu klasické indukční zapalko má spotřebu při obvyklých otáčkách pionýra (tedy maximum ot.) něco málo pod 15W, ale DC-CDI má v tu chvíli spotřebu kolem 5W a to nemluvě o kvalitě jiskry ve všech režimech otáček. Chápu že vyrobit doma DC-CDI pro běžného amatéra bez potřebných zkušeností a vybavení je docela problém, ale tak to bohužel je že bez DC-CDI ztrácí celá úprava na efektivitě. Jinak pochopitelně rego nevyráběj tu verzi do prostoru motoru v článku máš info proč.
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
SB5100
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já bych zkusil usměrňovací diodu..
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,zakoupil jsem si stabilizátor napětí 6V na babetu jak jste mně tady poradili bylo to na jawu 550.A Bylo to kvůli hoření žárovek.Ovšem žárovky sice nezhořely ale přední světlo svítilo úplně málo a zadní taktéž.Zadní žárovka svítila hodně pouze tehdy když jsem odpojil přední světlo.Nenapadá Vás ještě nějaký stabilizátor napětí který bych tam mohl dát?Budu Vám vděčný za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsi dat vetsi vataz zarovek?
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Zdravim,prosim o radu..mam Čz 175 hranatou,mam problem s elektrikou,nemam tam baterku tak ji vzdycky roztlacim..chteli jsme jet do hory a číza ani neskytla..svicka mokra..kdyz sem si pucil baterku tak sla nakopnou v poho na podruhe..ale na roztlaceni elektrika vbc nejde,dal jsem i prst do fajky a nic..cela ektrika nove natahla,nove uhliky,predstih serizeny..newite cim by to mohlo byt ?Diky moc ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud potrebujes baterii jen na start tak mas rele v poradku to je i laidska kontrola ze kdyz zvysis otacky a odpojis baterii tak by nemela zhasnout tam jde o to ze musis nabudit vinuti a na to by mela stacit devitivoltova baterie za tri petky az ji roztlacis tak ji hlavne odpoj jeste se necha nastartovat prez nabijecku ale je to rysk pac jak naskoci a zacne nabijet tak ti to posle do nabijecky a je po ni
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spoj D a M na relé a pust jí z kopce, jestli chytne víš kde je chyba..
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel12601    
Elektriku jsem musel natahnout novou..draty uz byli stare a slo to na kostru a dalsi penize mne uz nezbyli..mam pred barakem mensi kopecek tak sem to vzdycky drcnul a hned to chytlo tak sem si rikal ze to jeste preziju a na zimu bych stejne baterku nekupoval..ale zniceho nic to prestalo jit..prerusovac vypada byt v poradku,zkusim ho ale vymenit a uvidime
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: sisak      IP: uživatel12736    
být tebou řeším přerušovač někdy sačí poklepat nebo ho rozdělat a rozchodit vypadá že je tam zaplí okruh do baterky
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava téhle závady stojí asi tak 320kč...opraví se to tak, že se koupí baterka a dá se tam, kam patří(do motorky), čízy maj na levý straně takovou páku, kterou se dá nakopnout motor a pak se to nemusí roztlačovat...hlavně že máš novou elektriku, ale baterku už sis nekoupil...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, mam jawu 23 mustang a když se zahřeje, tak nechce tolik tahnout.. :-( Pře 88Km dávany o výbrus větší kroužky... Svíčky sem zkoušel různý tepelný hodnoty a žádná změna... Předstih by měl bejt nastavenej dobře, studenej chytá na poprví a teplej max. na potřetí. Mám ještě počkat jestli si kroužky sednou nebo je závada někde jinde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12741    
Nevis co sme si tu o tom rikaly a co ne. Nesnasim kdyz nekdo netusi o co gou a tupe soudi! Kdyz jsi tak chytrej,tak bys moh vedet,ze o vybrus vetsi krouzky do valce nedas ;-) ale to sou ty zkusenosti co temhle kecalkum tvyho typu chybi ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Jo a když to zahřeješ, tak se ty "o výbrus větší" kroužky roztáhnou. Vzniká ti tam neskutečné tření a to samozřejmě přijdeš o výkon. A to nemluvím o tom že to nejspíš přidřeš.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: komnan      IP: uživatel4620    
Stando Stando.. Radíš tady prasečiny a pak jim to chudákum nejede.
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12737    
To ti neporadil kámoš,ale to sem vám tady řek já......že je to varianta když už je fest vyjetej válec.....taky jsem zdůraznil že je to prasečina....akorát sem zapoměl zdůraznit,že to s novejma kroužkama bude potřeba přeseřídit.....asi je to bohatý jako prase......a nebo si dobytek,neočistil si píst,dal si nový kroužky do zarostlejch drážek a s rostoucí teplotou se zapejkaj....
 
 
Datum: 12. listopadu 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snažim se ho nehnat...Jezdím tak aby to zkouslo další rychlost ale aby to ani neběželo v nízkejch otáčkách.
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli ho celou dobu ženeš naplno tak se nediv to straci každej
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak startování mě nějak netrápí, tak si šlápnu 3x, ale když jedu delší trasu kolem 12Km, tak to tak po půlce začne strácet sílu... Asi po novim roce udělam GO..
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Tak s tím startováním to u pincka je jasný.když ho zahřeješ,tak u něho je nedokonalé chlazení vzduchem tak to musíš nechat vychladnout aby to chytlo.
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, tak začnu šetřit a půjde to na výbrus... :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš říkal že mu to tu někdo poradil protože neměl prachy na výbrus a origo kroužky měli už větší vůli v zámcích tak se u těch o výbrus větších trochu zbrousily zámky a sedí pěkně.. A kámošovi to takhle jezdí mnohem líp. :-( I znam pár dalších lidí co to dělali a dobrý..
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A pak maj ty motorky fungovat když se s tim snažíte takhle vyjebat...dělejte ty motory pořádně, bez tohohle nesmyslného šetření...pak vám to bude jezdit dobře...co dneska stojí výbrus? slabejch 500? to snad objetovat lze, ne? Jestli byl ten válec tak vylítanej jak řikáš, tak si do toho nové kroužky už nikdy dobře nesednou, tenhle nesmysl z toho vyndej, odnes to do brusírny a pak to pojede...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O výbrus větší?
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci.Cjci se zeptat jestli tady bude tachometr na jawu 50.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim to nema kdo udelat nebo dovest
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potřeboval bych nějaký server kde budu mít schéma simsona vše komplet potřebuju hlavně převodovku předem děkuju všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
tak tady to máš moc mi to nezabrala podle toho sem to skládal já a úspěšně přeju hodně štěstí http://www.ddrmoped.de/simson/s5051/Explosivzeichnung_Motor_M531_-_M541.jpg
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
jednou když jsem skládal motor tak jsem to našel ale teď nevím kde ale možná bych to našel podívám se třeba tu bude někde na papíře nebo na netu kdyžtak dám vědět
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus pohledat na simson s51 v iglu
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mám dotaz je nějaký zásadní rozdíl v pochromované zadní osce(pio) 18,5 cm a 19,5 cm? nebo to je jedno.... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
zdar chlapi, chtel sem se zeptat, je ten šedý blatník z inzerátu na 477? já myslím že jo ale jistý si nejsem ( http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/576906-na-stare-moto.html ). A ještě jeden dotaz, nevíte o někom kdo prodává ve zlínském, moravskoslezkém, olomouckém nebo jihomoravském kraji jawu nebo čz 175/250 s papíry i bez? Díky moc všem za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, ty šedý jsou 477. A motky, mrkni se na motoinzerci.
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě je to na 477
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7996    
čaute draci chci se zeptat zvláště sesy jesy se ještě dělá startovací segment na jawu 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo dělá je stejnej jako na 20,21,23
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
zdravím dávám to sem znovu, protože mi nikdo neodpověděl. Chci se zeptat jakou mám tak hodnotu motor čz 125C. je v celkem slušným stavu jde protočit je tam vůle na klikovce, je kompletní i se zapolováním a karburátorem, začal jsem na něm dělat GO takže je z části rozdělaný, je nepojízdný ale dal by se zprovoznit díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12735    
Nefunkcni rozebranej motor s nutnosti repase kliky. Max 800,-
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: dhxy      IP: uživatel12547    
1500,-
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel12734    
dobry den draci mate niekto skusenosty s touto motorkou Honda XR 125 L? ci sa to kazi často alebo co sa na tom kazi a tak proste ci je to spolahlive odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
má jí kámoš , který je s ní spokojený... jednou sem na ní seděl je docela vysoká, ale pohodlná a měkká... žehlí to snad každou nerovnost :-) problémy s tím snad ještě žádné neměl...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
Jezdil jsem s tím na jízdách na autoškole...No a nevím asi bych se podíval po jiné, nevím nijak mě nenadchla :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12734    
1500 eur
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12734    
aha dobre a nevedel bi si mi odporucit nejaku motorku take enduro do tych 1500&#8364; ?? a asi skor 2T, ako 4T
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honda je dobrá značka takže kvalita motoru určitě bude suprová plasty asi taky OK ale mě se to moc nelíbý hlavně to přední avětlo a taky se mi zdá že tuhle motorku napodobujou činany
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
http://aukro.cz/jawa-50-555-jako-novy-i1927879497.html někdo se tu zbláznil ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Dneska se ale vyplati připlatit si a koupit uloženku protože ty nebudou a všude budou takovéhle rádoby renovace a různý šroty,joo ale uloženka za to se jednou budou platit pěkný prachy...
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsou to střelci,,, to zkouší a bude to prodávat 2 roky, naoknec bude rád, když to střelí za 3 tis. dvacku bych snad nedal ani za uloženku s platnym tp, natož za takovej bastl bez papírů,,,
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice tam má blbou kombinaci barev a cena je moc předražená.. ale jinak se mě líbí.:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel12656    
Ahoj hoši já mám problé řeším jestli mi bude pasovat pneumatika do terénu když je 90/100 x 16 na jawa 21 a chci se optat když je napsáno 90/100 jestli to je 3,00 nebo 2,75 a jak se to pozná?.. a ještě jestli je lepší do terénu na zadní kolo lepší úzké výsoké špunty nebo široké a nízké špunty prosím poraďte děkuji moc předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za prvni ja ji tam mel ale bylo to bez zadniho plechu a na prave strane orezane spalky :-) jinak je to rozmer 3,50-16 na rafek to narves jelo to hezky krasne se to plnilo ale kdyz by si chtel dat plech tak stim zkusenost nemam , ale pokud orezes spalky na prava strane problem v tom nevidím zadny :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
Ahoj Myslíte že tento drapák je dobrý pro fichtl cup na pionýr 20 na zadní kolo potřeboval bych poradit který by byl asi nejlepší pro fichtl cup děkuji všem předem ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je jiná to sory mě to přišlo takový srandovní, že se ptáš jakoby 2x na tu podobnou otázku s jinym jménem
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
Michal jsem já a Milan je tatka
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednou si Milan jednou Michal :-) :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: Edie      IP: uživatel5683    
Nazdar draci, mám dotaz pro nějakého zkušeného fichtl-elektrikáře. Je nějaký rozdíl mezi připojením 1 zapalovací cívky a 2 světelných cívek na indučku? Má to nějaký vliv na velikost a kvalitu jiskry a tím pádem výkonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
světelný cívky můžou mít jiný hned dva (vlastně tři) důležitý parametry, zaprvý maj určitě jinou polohu vůči vačce a magnetům v rotoru (ale to by se dalo kompenzovat tim že jsou dvě, nějak to vždycky vyjde) a pak mají taky jinej počet závitů a jinej průřez drátu, takže se v nich indukuje jiný napětí a protejká jinej proud.. pokud máš nějakej mezizávitovej zkrat na původní zapalovací cívce, pak můžeš mít se světelnejma lepší jiskru, ale nevim, jak dlouho to vydrží indukčka (teoreticky by jí to nemělo moc vadit, ale prakticky jí můžeš i snadno odrovnat).. ale nějakej nárůst výkonu v tom rozhodně nehledej.. zkrátka a dobře, pokud zapalovací cívka funguje jak má a jiskra skáče, nevymejšlej kraviny a buď rád že jezdíš...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: chalmir      E-mail:      IP: uživatel12732    
Zdravím. \r\nMáte prosím někdo už nějakou zkušenost s vysokonapěťovou zapalovací cívkou na mezityp jawa-čz 150/352, která se tu jako novinka prodává. Funguje jak má ?\r\ndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to nikdo nema,,lebo to priplulo z taiwanu pred mesice,,, ale je to od firmy ktery dela jen civky,,takze by to mel obyt gut
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: mumlos      IP: uživatel12510    
Zdravím draci měl bych takovej dotaz ohledně lití olova do benzínu na benzínce jsem si koupil takovou lahvičku na 40L za 30kč tak by mě zajímalo k čemu tam to olovo vůbec slouží popřípadě jestli jsem stím spíš víc neuškodil než pomohl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
1) v pionýru je to úplně zbytečný, ničemu to neprospěje ani neuškodí (kromě tvojí peněženky). Jak již bylo zmíněno, je to přísada na ochranu ventilových sedel starých motorů (škodovky 120 a pod.). 2) ani v benzínu special již "olovo" (přesněji tetra-etyl-olovo) mnoho let není a nesmí být. Bylo nahrazeno jinou netoxickou látkou. Důvod: ekologie, jak jinak. ještě poznámka: tetra-etyl-olovo se kromě ochany sedel ventilů používalo ke zvýšení oktanového čísla benzínu - má výborné anidetonační účinky, proto se v některých závodních benzínech používá dodnes.
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ja to tam leju pomáhá to oleji lépe mazat motor a z výfuku mě to krásně voní...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Jo to jsem si taky četl ale o fichtlu tam nebylo ani slovo.. :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no já myslim, že by to taky mohlo byt napsaný na té flašce cos koupil. aspoň já to tak dělám, že si první přečtu na co to je a až pak to koupim
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olovo tam slouží k tomu,aby se nevymlátily sedla ventylů u starých čtyřtaktních motorů třeba jeko je škodovka a podobně. Na tom sedle ventilu se udělá takový film,který jakoby utlumí náraz toho ventylu a chrání to sedlo... U nějakého pionýra nebo jiné jawy je to dá se říct že zbytečné... Jenom u mého pionýra s malinko upraveným motorem to olovo jde trošinku poznat že to lépe tahne odspodu a o něco víc to točí,spíš zanedbatelně ale přece
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 23:11
 
<  663  664  665  666  667  668  669  670  671  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 11:08:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu