Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Juraa
IP: uživatel6155
 čau draci existuje čz 175/476?že ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 17:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 476 byly 125-ky, 175 mely oznaceni 477.
Datum: 03. listopadu 2011 17:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 som počul také mýty ale nikto ju nikdy nevidel
Datum: 03. listopadu 2011 17:26
 Ne
Datum: 03. listopadu 2011 17:22
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 neexistuje...
Datum: 03. listopadu 2011 16:47
 Zdar draci... mám takovej vcelku problém.. na 05 (66 rok, takže už nové zápalko a karbec) mi to žere 4l benálu což je na zdechlou 50ccm motku extra hodně... hladina OK ("splývá s plovákem"  , jehlu už mám na prvním zářezu a nemění se absolutně nic... (příjde mi i divné, že když fláknu bohatší směs, tak svíčka je ať dělám co dělám furt cihlová :-/) sice jedu víceméně furt na plný plyn, ale tohle snad není normální... Jinak je to 1výbrus (38,25) sotva po záběhu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:41
 jezdím furt ty samé cesty... předtím to tolik určitě nežralo...
Datum: 04. listopadu 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 Jakmile začneš jezdit delší výletní tratě,spotřeba půjde dolu. Když jezdíš ze vsi do vsi,samý řazení,žádný stálý tempo,tak nikdy nemužeš jezdit za 2 ale vždycky za 5 .....
Datum: 04. listopadu 2011 11:56
 Tak až bude čas tak pořádně zrepasuj motor a pak se můžeš zabývat spotřebou
Datum: 03. listopadu 2011 21:49
Datum: 03. listopadu 2011 21:45
 Hm, co takhle napřed opravit motor a pak teprve řešit spotřebu?  A co ložiska v kolech, brzda, řetěz? To je ve stejném stavu jako motor?
Datum: 03. listopadu 2011 21:31
 oleje tam je na 100% málo... jestli tam vůbec nějaký je (děravé papírové těsnění)  ale zas je to kravina docela... ono jede to furt stejně jak vždycky, jenom ta spotřeba stoupla se mi zdá... nemluvě o tom, že veškeré ložiska tam jsou snad ještě původní a mají více než zásluhu na výměnu... 
když jenom trochu upustím plynu, tak to hned přestane táhnout a víceméně i jet... (začlo to až teď po výměně za rychlopal, předtím stačilo kroutit tak do 1/3 plynu...)
Datum: 03. listopadu 2011 20:59
 mne žere neco nad 2l / 100km , a to vážim dosť... nikdy plný plyn netahám to je pravda, len výnimočne
Datum: 03. listopadu 2011 20:56
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 03. listopadu 2011 20:41
Jméno: libor1
IP: uživatel12705
 mě fichtl žere 2,8 L/ 100 Km , a to jezdim normálním přiměřenym způsobem
Datum: 03. listopadu 2011 19:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jawa 20 a dle jeho tacháče žere tak 1l/400km takže asi bude nemálo proměřovat
Datum: 03. listopadu 2011 18:12
 co já bych za to dal...  jen tak si říkám.. mohl by to dělat špatný kondík (špatné spalování..)?
Datum: 03. listopadu 2011 18:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ale ako usporná jazda v mojom pripade no ked tlačim čape to 3,1
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no moja spotreba je asi tak 2,7l/100km
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: pekáč
IP: uživatel12547
 mam fechtla ktery žere 2l!! i když mu davam naprdel
Datum: 03. listopadu 2011 17:17
 gssg: benál Naturál 95, olej M2T poměr 1:33
Blady: na takovej stroj mi to příjde jako jo sakra hodně...  bral bych tak 3l max... ono už to na tom plném plynu nejede natož, abych tak ubral...  :-/
shrek: no ani ne... mám tu maneta M-90 překopaného na 125ccm a dle slov dědy se to vešlo do 3l a to, jak ten manet dostaval na prdel radši nemluvím...
Datum: 03. listopadu 2011 16:49
 4L je dobrý na tak starou 50 ku  mě se to pohybuje okolo 10 litrů a to nechci vědět kolik mi to bere na závodech.... Buď rád za ty 4L...
Datum: 03. listopadu 2011 16:40
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 4l je hodně jo...  kor s plnym plynem...  mě to bere klidně i 6l
Datum: 03. listopadu 2011 16:29
Jméno: gssg
IP: uživatel12547
 co olej a benál?
Datum: 03. listopadu 2011 16:27
Jméno: fik
IP: uživatel12533
 Zdar, kolik muzu mit vybrusu na na polskem valci ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 14-15-16.....Na 14.výbrus(41,5) seženeš v klidu píst i kroužky,na 15.výbrus(41,75) už je to horší,ale třeba sesa ho má a na 16.výbrus(42) sem eště píst nikde nenašel a tak nějak je to totál maximum,co to vydrží.....síla vložky 2mm..... Pokud chceš víc,běžně se dělá vrtání 41,50mm (60ccm) ale chce to trochu poupravit sací a vejfukovej kanál + vyřešit hlavu a kompresní poměr.....už sem pár takových válců dělal....a když se povede,je to pecka.....ale pozor,není pravidlem,že ti to udělá každej brusič.....pro některý je 8.výbrus konec světa.....
Datum: 04. listopadu 2011 12:04
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 myslím si že výbrusů tam může být uplně stejný počet jako na origo ale hlavní bude to, jestli to ten polský válec vydrží
Datum: 03. listopadu 2011 21:41
 ahoj. bude mi 15 a do oka mi padlo Mosquito nebo Dandy. Kolik maj obě konstr. rychlost ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 20:22
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar, já mám taky mosquito už od 14  s dílama to není až takovej problém, někdy to je o improvizaci  , ale díly z extriéru jsou k mání celkem snadno, co se týče motoru, je to horší, sám čekám na pístní kroužky už 2 měsíce  , co bych na ní viděl jako velkou slabinu je výfuk, který se celkem rychle zase*e, a taky vibrace, když jedu delší cestu a pak slezu, mám pocit, jakoby mě ty ruce měly upadnout, ale jinak je celkem spolehlivá( všechny způsobené vady byly moje vina  ), motor jezdí jak drak, tam kde fichtl v kopci končí, mosquito teprve začíná a dá se koupit i levněji než simál...to je o mosquitu.....kdybych ale mohl vrátit čas, tak bych si to už nekoupil, a koupil bych čz 125/487 nebo 488.
Datum: 05. listopadu 2011 20:22
 no tak bych dal ze na fichlu od 15 a na simálu od 16 no stejně všichni tranděj na fichtlu už od 12 let
Datum: 03. listopadu 2011 20:06
 dandy má konstrukční rychlost určitě větší (možná první verze mají 65km/h) jinak seděl jsem na ní sám, vibrace jak štak, ale jdou snad nejvíc do řidítek, kde je to fakt nepřijemný, jede to jen když se to točí na plný otáčky, ale zase když už to jede, tak to na 50ccm jede fakt luxusně... jinak kámoš ji má druhým rokem tuším a žádné velké závady s ní neměl (krom roztřepeného plyn. lanka a špatné svíčky) jinak jak tady někteří píšou, že má na ho*no plasty, tak to není pravda... dandy 50 je má v pohodě, ale u 125ccm se to láme kam se člověk podívá
Datum: 03. listopadu 2011 18:56
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 to johny: to by pak ale bylo mrtvejch lidi.....predstv si dkyby na tov lvezlo nejake 13-lete decko a jelo na silnici  sorry ale to sem zase rad ze i na toho pincka musi byt nejaky ridicak...skoda toho ze na pionyra musis mit A1 tea pokud ho nemas na papirech 45km/h
Datum: 03. listopadu 2011 18:25
 jo je to nahovno taky jsem chtěl MZ 150 ale ne ono to musí mít 11kw a 125 obsah a je jim jendo že třeba na cagivě mito povalíš i 140 hlavně že to splnuje ty jejich požadavky a co se týče fichtl ua simálu tak na to bych zavedl aby nemusel být řidičák žádnej
Datum: 03. listopadu 2011 15:44
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Sou to idioti. U A1 je to taky debilní. Nevim proč bych nemohl jezdit třeba na čz a jawě 175 a 250, když to sice objemem nesouhlasí ale do 11 kw to má. Když bych si koupil třeba hondu NSR 125 která má v TP sice 11KW ale jinak má daleko víc a jezdí 170km/h tak bych na ni mohl legálně jezdit, ale na na kejvačce 250 která má poloviční výkon a jede sotva 110 nemůžu
Datum: 03. listopadu 2011 14:50
 to je taayk taak debilní stát. jaakej debil vymyslel do techničáku fichtlu 65 km/h . sem maj na slovensku , že jim taam píšou 45 .. já bych se z toho posral doprdele. nic taam nedelaaj aa ještě si určujou co jaak bude SVINE skoureny !!!!!
Datum: 03. listopadu 2011 13:14
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Kubajs nejde jen o to že by tě zastavili. kdybys zavinil dopravní nehodu , nebo někdo naboural do tebe (což se může stát každému)a po zkoumání by se zjistilo že nemáš řidičské opravnění k dané skupině ( Zkrátka jako bys řidičák vůbec neměl)´mohl bys platil x tisíc ze svého. to nevím jak by se na to tvoji rodiče tvářily. Zkrátka když jezdíš na fichtlovy a máš řidičák AM tak bys mohl mít dost velký problém protože jízda bez Řidičského oprávnění je závažná věc.
Datum: 03. listopadu 2011 13:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vyprdni se na nejaky, ze kamose chytli a bylo to v pohode. 15x ho pusti, po 16. z toho bude pruser jak Brno. Nejezdil bych na tom.
Datum: 03. listopadu 2011 12:15
 To já vim , ale kamose zastavili na fichtlovi s AM asi 15x a v pohodě. hlavně na tom neni clovek tak napadnej, jako na tamtom... a hlavne jezdim jenom na okrskách atd.. takový menší cesty
Datum: 03. listopadu 2011 11:34
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Fichtl má tak v TP konstrukční rychlost 65 km/h , takže na fichtlovi si taky legálně nezajezdíš.
Datum: 03. listopadu 2011 11:24
Jméno: sgs
IP: uživatel12547
 ja sem mel dandy 50 ale co se tyce poruchovosti tak super,,ale dys neco odelso tak sem skocil,pac nahradni dily vubec nejsou,,,ale silna byla dost moja rychlost z kamosem byla kolem 110km/h.
Datum: 03. listopadu 2011 11:08
 Já chci totiž fichtla ( 21, 20) ale táta mi cpe něco takhle novějšího. A skutra nechci. eště se mi líbila Robby ale ta je drahá a prej se taky hodně sere . :-/
Datum: 03. listopadu 2011 11:06
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Ahoj Musquito má v TP napsáno konstrukční rychlost 75 km/h a Dandy 65 km/h . Ale ani jeden stroj bych moc nedoporučoval. Musquito pro že jeho motor byl vyráběn ve Slovinsku a díly na něj se shání opravdu dost špatně. Co se týče Dandy, má špatné plasty které rády praskají , a ty vibrace za jízdy jsou opravdu otřesné , spolehlivost taky nic moc. Já bych co se týče 50 ccm volil Simsona, až na elektriku která tam není zrovna dobře vyřešená (ale samozřejmě se to dá celé předělat) .Díly se na něj shání poměrně dobře a navíc je jich v ČR opravdu dost takže je z čeho vybírat.
Datum: 03. listopadu 2011 10:14
 Ahoj draci  chci si koupit fichtla s TP abych mohl jezdit. A odepsal mi nákej drak. Tak můžu mít fichtla - pojízdnýho po STK ( do 2015 ) celkem pěknej (viz foto) ... Co myslíte za 3 500 Kč ?? podle mě je to akorát , ale ctěl bych slyšet rady odborníků  tak dík a zatim ahoj  Tady jsou fotky : http://jubka.rajce.idnes.cz/nastenka/#SAM_5609.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 15:46
 aby to nebylo jak ve filmu divočáci ne já myslel toho černýho tam v zadu
Datum: 03. listopadu 2011 15:46
Jméno: mikša
IP: uživatel12510
 Ber to protože by jsi sehnal levněji pravda ale bez TP. A papíry se blbe scháněj a když už tak je to za velký prachy..
Datum: 02. listopadu 2011 22:09
 Já bych do něj šel asi i za tuhle cenu jestli je bez dalších inevstic.  Taky záleží na tom jak jede..
Datum: 02. listopadu 2011 21:42
 Njn ale ja sem ze sever čech !! já sem a našel taky pěkný ale ta cesta je prostě na ho*no . Tajten je z Kutný Hory.. aa táta jezdí ted do prahy porád....
Datum: 02. listopadu 2011 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na bazosi prodava nekdo od Chrudimi peknou 20tku novejsi typ s TP za 1700
Datum: 02. listopadu 2011 21:08
 No já kolikrát našel levný aa hezký ale všechno na moravě. Vy jste tam odněkaad ??
Datum: 02. listopadu 2011 21:02
 Já teď kupoval mustanga r.v. 1982, najeto 13 500Km, chromy jako nový, lak zachovalej, ale měl propadlou STK... A stál mě 3 500Kč.
Datum: 02. listopadu 2011 21:00
 mustang1971 -> tjn ten je vymazlenej. Ale levnějš mi o nedá. No teda pokud mi to vubec víjde. Tedka mi zas psal že si ho možná nechá :-/ Nevím no
Datum: 02. listopadu 2011 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 svoje má odjazdené a tomu zodpovedá aj stav ale ked prešiel STK tak v poho no cena neviem nech poradí iný ale podľa mňa zodpovedá
Datum: 02. listopadu 2011 20:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 02. listopadu 2011 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 s TP a STK na 4 roky je to pěkná, odpovídající cena..
Datum: 02. listopadu 2011 20:51
 Zdarec Draci, jaký je odstín červené barvy origo, na jawu 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:22
 svetlá červená- RAL 3020
Datum: 02. listopadu 2011 21:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ČSN 8850 (RAL 3003-3004)je jawácká červená, ještě byla taková světlá jasně červená, nedávno se tu na odstín někdo ptal, pohledej ve strších příspěvcích
Datum: 02. listopadu 2011 20:47
 Myslim že tenhle : 8850
Datum: 02. listopadu 2011 20:44
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 čabas draci dneská jsem montoval přední světlo dával tam starou žárovku ale funkčí a po zadělaní když jsem nastartoval tak krásně svítilo tlumený i dálkový 2x jsem to přepnul nechal to bežet tak cca 10 sekund a dalkový přestolo svítit jinak tlumený to svítí pořád nevíte čím to je nebo spíše proč už nesvití ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 22:02
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 No to by mě zajímalo. Jak je to stím uzeměním žárovky mám ho z roku 79 takže tam ma to světlo stím zeleným plastovým vnitřkem od kad mám vest ten kabel na uzemění a kam ho připevnit ja tam mam dva hlavni kabely ty vedu na ty dva hlavní to je jasný ale ten třetí mam vedenej ze spinací skřínky na ten malej stříbrnej kontak a z něj do žárovky nebo ho do žárovky ani vest nemam, protože tam z toho nic nevede, ale k čemu by bylo zase to jendo volny místo na žárovce a taky k čemu je ten další velkej kontakt ? Ted už uznávám že si za blbce pripadam
Datum: 02. listopadu 2011 22:02
 děláš ho ze sebe sám, já to pouze zdůrazňuju.. pokud máš žárovku o odpovídajícím výkonu (15W pro 20W magneto a 25W pro 30W m.), pak byla žárovka nejspíš jen "načatá", na fichtlech jsou spíš problémy se zadní, a většinou jen tehdy, pokud je špatně zapojená (viz. schémata, např. na http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php )
Datum: 02. listopadu 2011 21:41
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Jo to mi je asi jasný že žarovka je v řiti ale ptám se proto protože nechci tam dát novou a aby se nestalo to samy a nemusel žárovku kupovat další protože že se mi spálí žárovka za 10s v provozu to je docela blbý no i když doma ležela nějekej ten měsíc ale moje pěněženka není nafukovací tak se pro sichr ptám jestli to nemuže být zpusobeno něčím jiným a nědělej tady ze mě vola...
Datum: 02. listopadu 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to snad nemyslíš vážně, to se nás budeš ptát jestli se ti spálila žárovka, když stačí odšroubovat jeden jedinej šroubek držící parabolu a zkontrolovat žárovku? otázka jedný minuty pro absolutního nešiku!! a nemáme ti přes fichtlpokec rovnou koupit novou žárovku a vyměnit ji??!
Datum: 02. listopadu 2011 20:45
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Přepínač ten je cajk, možná to bude kabelama že jsem je špatně odizoloval dělal jsem to tedka večer a vnitřek světla hlavně ty plíšky už jsou ulamany tak jsem to připajil drátama a trochu mi tam slezla bužírka ale v ty tmě jsem toho moc neviděl je možny že by se dokly a spalilo to to vlákno ?
Datum: 02. listopadu 2011 20:19
 spálilo se ti vlákno, pojechala přepínačka nebo někde bordel v kabelech...
Datum: 02. listopadu 2011 20:13
 Zdar draci, potřeboval bych pomoct předělávám rám z pita ale mám problém s kyvnou vidlicí a zadním kolem potože na pitu je náhon v levo a fichtl má v pravo ale když vše otočím tak by to šlo jenže zase je problém s brzdou jelikož je kotoučová když kyvku otočím tak mám brzdič pod kyvkou a mám strach že to někde urvu. předem děkuju za cenné odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 18:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Převařit držak a jedu dál
Datum: 03. listopadu 2011 18:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nemel bys jednodussi dat tam jina kola, dopredu 19-ku a vzadu 16-ku z pionyra s nechanym bubnem?
Datum: 03. listopadu 2011 12:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ram z pita, ze je lehkej? Ale jen houst, mam rad na zavodech tezky kravy s ramem z pitbiku... .)
Datum: 03. listopadu 2011 12:19
Jméno: karl
IP: uživatel12704
 právě že je lehkej... jenže je tam prostě problem s tou kyvkou a zadní brzdou\r\n
Datum: 03. listopadu 2011 10:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja bych se na ram z pita vyprdnul. Je to tezka a zbytecne masivni krava...
Datum: 03. listopadu 2011 9:12
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čau draci chcu se zeptat jesy pasival vnitřek z 20tky do 05tky pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 20:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spojka pasuje,převodovka + řadič ne
Datum: 02. listopadu 2011 20:14
 Ahoj draci.Chci dělat GO motoru na Mustangu,ale nemám s tím zkušenosti.Chci výbrus,nová gufera a ložiska,renovovat kliku.Nevíte kde by mi motor spolehlivě udělali?Jaká bude cca cena?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 20:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslíš zcela správně, jenom když se brousí o víc než jeden výbrus, může se to stáhnout na soustruhu, ale nakonec honovačkou, aby se udělaly ve válci drážky, ve kterých se při záběhu drží olej..
Datum: 02. listopadu 2011 20:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 výbrus se dělá na soustruhu?já myslel že se válce honují
Datum: 02. listopadu 2011 20:18
 Zvládneš to v pohodě doma  možná tak tu klikovku někde poslat popř. i válec na výbrus pokud nemáš k dispozici soustruh, ale to ostatní pokud nemáš úplně gramlavé ruce...
Datum: 02. listopadu 2011 20:17
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdarec. Potřeboval bych poradit. Mám ČZ 175/477 a dusí se když jedu s nasazenou gumovou průchodkou od karbece k filtru. Když sundám tak pohoda. Nevíte co mám udělat aby to bylo OK? Filtr je tam asi 15 roků pořád stejný ale zdá se mi celkem čistý. A karburátor je tam nový, takže nevím kde je problém. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nandej průchodku a vyndej filtr, hned uvidíš na čem si
Datum: 02. listopadu 2011 21:21
 Tak zkus ten filtr, a nebo kámošovi se taky stalo že sundal průchodku k sání a jelo to a filtr měl čistej a nakonec to dělal ucpanej vejfuk..
Datum: 02. listopadu 2011 19:29
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 bohatost bude dobrá. To by potom nejelo ani bez toho, když oddělám tu gumovou průchodku k sání.
Datum: 02. listopadu 2011 19:24
 Zkus vyměnit filtr ale než to uděláš tak zkus nastavit bohatost směsy.
Datum: 02. listopadu 2011 18:43
Jméno: jawa 05
IP: uživatel7996
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 19:31
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 akorat ze paulin rozpousti benzin, paulin je dobrej tak na natreni na papirovy tesneni
Datum: 03. listopadu 2011 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 používám obojí (lukopren i paulin) a nějakej zásadní rozdíl sem v tom nenašel..
Datum: 02. listopadu 2011 19:51
 běž do mototechny a kup si normálně lukopren tomu bych věřil víc mám s nim už zkušenost na sedmi motorech a nemůžu si stěžovat
Datum: 02. listopadu 2011 19:25
Jméno: jawa 05
IP: uživatel7996
 ja vubec nevym všecí říkají že je nahovno
Datum: 02. listopadu 2011 18:45
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Jo. Nemusíš mít strach
Datum: 02. listopadu 2011 18:24
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čau draci chcu se zeptat kde mam zehnat strartovací pulměsíc na fechtla na 05 a to uzubene kolečko vedle nebo jesy by tam pasovalo z 20tky jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 14:57
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 nn ja sem rikal na 05
Datum: 03. listopadu 2011 14:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ja osobne jsem daval do 05 dvojkolečko + pulmesic z typů 20,21,23 a vse funguje jak má akorát u 05 má jedničkové kolečko 24 (to vetší na dvojkolečku) a u 20,21,23 má 23 zubů ale to je zanetbatelnej rozdíl v klidu tam můžeš dát ten segment + dvojkolečko z 20,21,23 jestli v tom moto hobby neměli na mysli 550/555 tam je to jiné
Datum: 02. listopadu 2011 20:17
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 mě řekly v moto hobby že tam su jinak zuby na tem pulměsicu z jawy20
Datum: 02. listopadu 2011 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pulmesic a dvojkolecko z 20,21,23 pasuje bez problemu na 05
Datum: 02. listopadu 2011 18:58
Jméno: Jirkajenprozname
IP: uživatel9785
 Ahoj chalpi potřebuji poradit.Chci stříkat Mustanga (oranzovo bíle) a nevím jakou zvolit barvu.Nechám si vše opískovat a poté to stříknu ,,šprickytem´´ a zakladovkou.Ale nevím jako zvolit vrchní barvu druh a čísla barev.pomůže někdo?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 18:44
 Bílá by měla být slonová kost a dál už nevím. zkus hledat na netu.
Datum: 02. listopadu 2011 18:44
 Zdar přemíšlím o rychlý převodovce myslíte že to má cenu na pionýra s cestovkou od stejskyho a na teréní závody?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 9:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 S dlouhou prevodovkou se mi jezdi lip a na zavodech ani nemluve...
Datum: 03. listopadu 2011 9:15
 samozdřejmě přemýšlím
Datum: 02. listopadu 2011 18:33
 otestujete novej provoz pokecu zda je to rychlejsi a jestli se daji konecne ukladat obrazky,,a hlavne jestli to melo vubec cenu menit hosting
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 18:21
 obrázky uź jdou.
Datum: 02. listopadu 2011 18:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim co se změnilo, nebo nezměnilo, jenom mi delší dobu "vadí" jediná věc, a to, že když odpovim na dotaz, tak mě to vykopne v rubrice, ve který byl dotaz zařazenej,,, nešlo by to nějak vychytat, aby to vyhodilo zpět na stránku před reagováním na dotaz?? ale to je jenom takovej detail, to kdyžtak vůbec neřeš
Datum: 02. listopadu 2011 18:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 19:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky,takže kolik tak je opravdu strop?Těch 20?Tuto vojandu už si dlouho přeju a chtěl jsem do ní investovat tak max 18tis.Jinak díky za ohlasy
Datum: 02. listopadu 2011 19:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zo tohle 29tis? ani náhodou,,, nejni nic jednodužšího než koupit do 10tis dojebanou panelku a včechno to napajsovat zelenou,, jestli to za ty prachy prodá, tak tenhle byznys budu zfleku provozovat  ,, mimochodem, koupil jsem kejvu třipade rok 56 s platnejma papírama i technickou v původnim laku, zachovalou za 24tis. a to i na tom ten překupník od koho jsem ji koupil sakra vydělat
Datum: 02. listopadu 2011 18:09
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 takvouhle, možná v lepšim stavu dal děda prýč za 3000kč asi před rokem..
Datum: 02. listopadu 2011 16:59
Jméno: SG
IP: uživatel12547
 Draku ta tohle bych zval tak za max 20000 ale za 29000 to ne to je moc
Datum: 02. listopadu 2011 16:54
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Zdar draci, chci si trochu upravit sací a výfukový kanál (mám poláka s 8 výbrusem(teď už vím že to byla chyba), pečlivě vše slícované, poctivé GO motoru a zhruba zajeté 500 km.) Jede pěkně, ale myslím že vrtání 40 má na víc. Teď k problému, chci upravit vyf. kanál do tvaru hříbku ( hodily by se mi max. rozměry, kam až můžu zajít s časováním výf. k.), sání co možná nejvíce rozšířit, aby ještě zavíral píst, máte s touto úpravou někdo zkušenost ? Jelikož jsem začátečník, byl bych rád kdyby jste mi někdo alespoň nastínil výše zmíněnou problematiku časování nebo jákékoliv rady do začátku.\\r\\nDěkuji předem za vaše příspěvky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:48
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Kolik výbrusů mohu mít na tomto polském válci maximálně ?
Datum: 02. listopadu 2011 21:48
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Dík za info.
Datum: 02. listopadu 2011 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel12700
 Pokud tam chceš nechávat 3K píst,tak nemá vůbec význam úpravu řešit,nepojede.
Datum: 02. listopadu 2011 18:55
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Teoreticky, kdybych tam chtěl nechat 3 k. píst tak mám problém s píst. zámky-budou zasahovat do vyf. k. ne ? tak vlastně nemohu udělat takovou šířku výf.k. takže mohu jen udělat "hříbek bez krajů"a teda těch 29 mm od HU ?? nedá mi to abych to nezkusil, co s tím ?
Datum: 02. listopadu 2011 16:12
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Díky
Datum: 02. listopadu 2011 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel12700
 Zajít mužeš kam chceš....ale jestli je to na seriovku,tak bych nechodil s šířkou "kloboučku hříbku" přes 25mm,horní hrana 29mm od HU. Sání zbytečně moc zase nerozšiřuj,stačí o 2mm doleva(tam kde neni vybrané) a spodní hrana sacího kanálu ideálně 68-68,5mm od HU + upravit hlavu na vrtání 40 + jednokroužkový píst s chromákem či litinou.....pokud by sis na to netroufal,udělam ti to,stačí se ozvat....Standa
Datum: 02. listopadu 2011 14:57
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 krejzekmilan@seznam.cz
Datum: 01. listopadu 2011 12:20
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 Co vsechno musím mět na mustangu aby mi jely blinkry .krom te baterky a tech blinrku? děkuji za opdověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:50
 přerušovač, přepínač a hlavně všechno dobře zapojené
Datum: 31. října 2011 20:50
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Máte někdo nějaký nápad jak vyrazit pístní čep bez přípravku tak abych neohl ojnici? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 5:47
 nie....
Datum: 11. listopadu 2011 5:47
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Raději se ještě zeptám- abych ale sundal píst musím vydělat klikovku z motoru? Ptal jsme se kámošů kteří mají moto a jeden říká že jo druhý ne
Datum: 10. listopadu 2011 23:27
 tak tak, imbus s trubičkou a během chvíle je čep nenásilně venku, nikdy bych na to nevzal kladivo, to je zvěrstvo!!!
Datum: 02. listopadu 2011 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel12699
 Ideální je jak píše Shrek,taky to tak dělam......pefektně se stim nalisuje i vylisuje čep během chvíle.....prostě vemu m8 imbus cca 60 dlouhej......a nějakou trubičku širší jak čep.....no stress.....hlavně do toho nemlátit........
Datum: 01. listopadu 2011 11:41
Jméno: adas
IP: uživatel12697
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-vytlacovak-pistniho-cepu.html
Datum: 01. listopadu 2011 9:47
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dneska sem to dělal. píst položíš na dřevo do kterýho sem si vyvrtal díru, do které ten píst má vjet. vzal sem ořech (myslim že 9 mm) a párkrát sem do toho mlaštil kladivem (s citem přes dřevo) a čep byl venku
Datum: 31. října 2011 21:41
 imbus šroub M8 prostrčím čepem (hlavička projde pístem proto imbus) a z druhé strany trubička kterou projde čep, a ta trubička se opírá o píst, nakonec podložka a matka a dotahuju a čep vylízá, dá se to otočit a čep tím nalisovat  když tak podrobněji popíšu...
Datum: 31. října 2011 21:31
 Pístní čepy se přece nevytloukaji!  udělej si přípravek jak píše Dachl, taky takovej mam, práce na chvilku a používam to každou chvíli
Datum: 31. října 2011 21:31
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 dachl21- to zní jednoduše, nemáš někde náhodou fotografii nebo nákres???
Datum: 31. října 2011 21:20
 Vyrob si z jednoho šroubu, oválu, dvou matek, a jednej podložky vytlačovák, a nemusíš se bát že ohneš ojnici.
Datum: 31. října 2011 21:01
 ohnout bys ji neměl.. jinak do čepu vždycky nasunu dulčík nebo na něho takové jak dulčík, ale bez hrodu (nemůžu si vybavit název) a mlátim, dokud není venku  popř si to můžeš zkusit podložit, nebo pokud máš klikovku venku, tak eventuelkně uchytit do svěráku... popř po nahřátí by to ještě mohlo jít dost možná líp, ale za to neřučím...
Datum: 31. října 2011 20:53
|



|