Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel8115
 zdar, chci si upravit válec 2K na fichtla,, ted to rýsuji na čtvrtku, a chci udělat pomocné výfukové okenka (tvar i rozměr okenek mám), ale řešim otázku jak mají být daleko ty okénka od výfukového kanálu ???? prosím o odpoveď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Udělej ty přepážky širší,minimálně 1 milimetr,nebál bych se 2 milimetry.... a taky bych se nebál udělat ty okna tak velký,co se mezi štefty vejde....ale bacha at se nepropiluješ ke šteftu,pak je válec na vyhození.....
Datum: 19. října 2011 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.jawa50speed.wz.cz/nab/zu_1.jpg Co nejblíž k výfuku... "přepážka" kolem půl milimetru.
Datum: 19. října 2011 8:11
 Ahoj, mám několik otázek ohledně zboží na FK. Hvězdicová hlava - co myslíte je dobrá zrovna tady ta, má někdo zkušenosti, jaký má obsah spalováku? Klapka-Gilera/Piago-RMS - je dobrá a dostatečná na fichtla? Nebo mám rači koupit něco u konkurence. Ojniční sada CKR - jaká je kvalita zrovna této sady.Plánuji dát do závodního motoru Převodovka- chci si z dílů co nabízí sesa poskládat novou převodovku . Co myslíte dosahuje tato převodovka (díly) dostatečné kvality abych se nemusel bát že se za měsíc na závodní fichtlu vysype. Děkuji za rady Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 19:59
Jméno: petr
IP: uživatel12643
 jestli chceš stavět motor na závody kup si tuto rychlou převodovovku ,motor tě to uplně oživí .http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html sám jímam a je to bompa
Datum: 23. října 2011 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Ojniční sada CKR,je ojniční sada CKR.....tahle značka je prostě bezkompromisně kvalitní.... k hlavě-napiš sesovi maila,jakej to má objem....já myslim že 6ccm...dobrá určitě je.....k převodovce se nemužu vyjádřit,já novejm převodovkam nevěřim,takže jsem si vždycky sehnal starý origo hřídelky a kolečka....ovšem v ruce jsem to měl.....je to už hodně dávno...nevim jaká je kvalita dnes,ale před xxx lety jsem známýmu propilovával jehlákem jedničkový kolečka proti sobě aby se to vůbec točilo....a tím sem se tenkrát zařek,že už nikdy.....třeba je dnešní kvalita jinde,ale tenkrát půl milimetru nehrálo roli...jak když to ani nikdo pořádně neobráběl....hrubě opracovanej opískovanej odlitek...bylo to k pláči....ale tak kamarád měl nakoupený díly za tisíce a chtěl všechno nový,tak sem holt sednul do dílny a 2 hodiny přepilovával nový kolečka a zkoušel je dávat do bloku proti sobě a řadit,točit,dokud se to nezačalo "normálně točit" .....no katastrofa....zajímalo by mi jak je na tom kvalita dnes...vim že sesa za tu dobu co provozuje krámek vystřídal více dodavatelů a většina jeho prodávaných dílů je dnes na špičkové úrovni a tady je to jeden z nejlepších e-shopů na díly co se týče kvality...
Datum: 19. října 2011 13:51
Jméno: lk
IP: uživatel12616
 neporadim ti, závoďáky nedělám, ale nevidim důvod, proč skládat převodovku z novejch dílů,,, snad jen jestli se potřebuješ zbavit peněz,,, převodovek na pincka jsou mraky, stačí si jenom poskládat tu z nejlepších dílů,,, výsledek bude minimálně srovnatelnej s "novou", ne-li lepší a bude za pakatel
Datum: 19. října 2011 9:26
Datum: 18. října 2011 20:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny draky, měl bych na Vás takovej trochu "blbej" dotaz, ale kolik myslíte, že tak v průměru vydrží klasickej orig. motor na poinýra najet km aniž by byla nutná GO(výbrus sem nepočítám). Mám na mysli při běžnym užívání, žádný honění po lese atd. Jaký máte zkušenosti bo kolik jste nalítali vy. Díky všem za postřehy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 11:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jo taaak. Výbus mi vydržel kolem 20 000. Motor sem viděl nepůlený s najetými skoro 40 000km. 2. výbrus, ale klikovka už začínala zvonit.
Datum: 19. října 2011 11:46
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 záleží jak jezdíš, před půl rokem sem půlil mtotr kerej měl najeto zhruba 40 000... nikdy předtim nebyl půlenej... sice to bylo už nanic uplně, hned jak sem ho dovez domů, šel na ponk..  totál výměna kromě převodovky, tu sem nechal, nebyli peníze už na ni... dělal sem výbrus, měnená ojnice na klice, lo%ziska a další prkotiny... ale ta převodovka je totál v hajzlu... motor táhne jako drah, ale převodovka je na nic..
Datum: 19. října 2011 10:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kolem 20 000km.
Datum: 19. října 2011 8:06
 zdar draci dneska jsem vyměnil kroužek a zdá se mi že to nejede starej už byl po smrti válec je po výbrusu tak 700km a v sobotu jedu závod myslíte že to povolí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 20:00
Jméno: elent
IP: uživatel11376
 zdar,po výměně kroužku by neměl bejt moc znatelnej pokles výkonu.Jestli je to velkej pokles,je možný že kroužek prasknul...
Datum: 18. října 2011 20:16
 nebo ti to někde saje faleš...při montáži se ti tam mohl dostát bordel a poničit válec....
Datum: 18. října 2011 20:00
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravim chtěl bych se zeptat jak poznám jestli je klikovka v hajzlu nebo ne vím jen že nesmi mít vůli nahoru a dolů ale je i nejaka dalsi moznost a jeste jak velkej ma bejt ten tesnici hlinikovi krouzek pod hlavou dělají více romzměrů 1mm0,5 mm ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 8:48
 nesmí mít tu vůli a když ji chytneš za ojnici a začneš rukou "mlátit" do oka od pístního čepu.... pokud bude cinkat, tak už je zralá na výměnu, pokud bude "tupá" tak by měla být dobrá...
Datum: 19. října 2011 8:48
Jméno: herrbode
IP: uživatel10882
 Zdar mam dotaz. Můžu mít pěknýho malucha. Jen je ten problém, že majitel je už po smrti. Mám kontakt na jeho dceru a potřebuju vědět jak to nechat na sebe přepsat? Nemám s bývalým majitelem žádnou smlouvu nic...Začal jsem se o něj zajímat až po smrti majitele. Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 18:29
 Pokud daná věc neprošla dědickým řízením a tudíž je furt původního majitele, tak se musí u notáře otevřít dědictví a danou věc dopsat, následně na to bude majitelem dcera, která s tím pak muže naložit dle vlatního uvážení, tady v tomto případě asi přepíše papíry na tebe.
Datum: 18. října 2011 18:29
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 pokud je dědicem jeho dcera (jakožto že nejspíš je) tak jednáš o přepisu s ní
Datum: 18. října 2011 17:35
Jméno: RealTekK
IP: uživatel12612
 Nazdar draci,\\r\\njakýma schottkyho diodama mám usměrnit pincka? Jaký přesně typ mám koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 18:30
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 O té 1N4007 to vím, a právě kvůli ztrátě napětí chci kupovat schottky. Takže koupím 8 diod typu SR5100 a každou cívku zvlášť usměrním podle Graetového můstku, říkám to správně?
Datum: 20. října 2011 18:30
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pól do zkratu dává 5A a na prázdno nepřesáhne napětí 85V. Hele pól dává 15W.. tj 15/6=2.5A ! takže 1N4007 odděláš jakmile přes ní budeš napájet žárovku s větším odběrem než 6W. Stačí to takto polopaticky pro radílky s diodou 1N4007.. a to nemluvě že to není shottky.... takže na na svorkách diody budeš mít ztrátu cca 0.7V nejméně však 0.5V.. u zapojení v můstkovém zapojení je to ztráta 1 až 1.4V... ze šesti  . inu to se to bezhlavě usměrňuje s takovou ztrátou
Datum: 20. října 2011 12:25
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Není 5A málo? a 100V moc? Někde jsem četl, že se doporučují 10A, ale ty se mi na 100V nepodařilo najít.. Takže mám koupit ty SR5100?
Datum: 19. října 2011 21:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj 1N4007 tam dan proste nemuzes ty by tam moc dlouho nevydrzely
Datum: 19. října 2011 19:30
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 1N4007 1A průrazné napětí 1000V. Oproti tomu uvedená SR5100 je 5A průraz 100V a to nemluvě že to první není shottky...
Datum: 19. října 2011 18:07
Jméno: jenda
IP: uživatel12593
 1N4007 myslim nejsou shottky a navic sou jen na 1A a o zavěrný proudu ani nemluvím
Datum: 18. října 2011 22:27
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 1N4007
Datum: 18. října 2011 18:12
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 SR5100
Datum: 18. října 2011 12:29
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 cau,nevite nekdo kolik odhadem vazi motor CZ125/511?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 19:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 no tak do 20 kilo jestli řešíš poštovný tak je to kolem 100kč
Datum: 18. října 2011 19:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 19. října 2011 6:37
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 Až budu mít peníze, tak si ho koupím do Fichtla.
Datum: 19. října 2011 6:37
Jméno: Saturnin
IP: uživatel12485
 Ahoj přátelé, chci se zeptat, jak mám vylisovat vložku válce z pincka. Teoreticky vím, ale vložka je čerstvě po výbrusu a tak mám obavy, abych ji při tom nepoškodil. Za každou radu budu vděčný. A ještě otázka, budu muset nechat udělat další výbrus, když mi ve firmě rozšíří na fréze výfukový kanál? Je to natolik rapidní zákrok, který si bude pak vyžadovat výbrus? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:18
 Vložku sem nechával rozlisovávat až při prvním pokusu o tříkanál....to co máš v plánu nevyžaduje vylisování vložky....jinak řečeno je to kravina....jen dodám,že pokud ji opravdu chceš vylisovat a každou cenu,tak si udělej přesnej trn a sežen si šikovnej vařič(jen NE letlampu či opalovačku!)......ohřát-rozpálit,vrazit do svěráku,zatlačit a je venku.... při zalisování pro změnu vložku zchladíš a válec rozpálíš.....a po takto brutálních šocích válce/vložky válce bych to bez výbrusu ani nezkoušel....určitě to pak chce dát na výbrus aby se to celý "srovnalo" .....kdybys chtěl jen nějak ušudlat válec co trochu víc pojede a vyhnout se všem těm problémum,tak se mi ozvi,nějak se domluvíme......
Datum: 19. října 2011 13:18
 kvůli vejfuku jsem nikdy vložku nevyndaval. vždy jsem dělal vejfuk i s válcem
Datum: 18. října 2011 11:17
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 nemusis delat vybrus,jen nezapomen srazit hranky
Datum: 18. října 2011 0:30
 cago nevite kde sezenu plast na stadion dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 10:06
 kupoval jsem pláště v železářství na dvoukolák asi za 300 kus
Datum: 25. října 2011 10:06
Jméno: Dansek
IP: uživatel6305
 Měli by ho třeba mít i v nákým cyklosportu.
Datum: 18. října 2011 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v prodejne s pneumatikami???jinak je to stejne jako na dvoukolak tak treba i nekde v zelezarstvi
Datum: 17. října 2011 21:22
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Ahojky možete mi říct přibližnou váhu motoru jawa 350 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2011 20:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 634 motor má okolo 50 kg
Datum: 17. října 2011 20:55
Jméno: ondra
IP: uživatel12609
 čau draci, měl bych otazecku, kdo má jawu 555 de luxe verzi(s revmaplechama). chtěl jsem se na uchyceni revmaplechu. prosím o radu nebo líp kdo by měl fotku toho uchyceni. moc díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 15:11
Datum: 18. října 2011 15:11
Jméno: ondra
IP: uživatel12611
 jenco- nemáš foto? díky
Datum: 18. října 2011 5:34
 malo by to byt nasrobovaný na nádrž
Datum: 17. října 2011 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12609
 jenom jedním? to to soudruzi moc nevymyslely..a dole jenom sesroubovany k nozni plechum? a ještě jedna otázka tam není žádný drzak na ten šroub. já ze tam mám něco úrezanyho na tamu
Datum: 17. října 2011 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahoře je to jen jedním šroubem zkrz rám,teda aspon myslím
Datum: 17. října 2011 19:48
Jméno: Tunítko
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Záleží na úhlu pohledu...taky záleží na využití...když se tam něco poupraví,perfektně to jezdí na seriovce,když se tam něco ještě jinak poupraví,poletí to klidně 90...ale není to jen o válci....i když válec je základ všeho, bez příslušenství špičku nepojede.....
Datum: 19. října 2011 13:03
 Čau, mám dotaz, na fichtlu mám ještě starou ručně malovanou spz, štítek a techničák (malou knížečku) 20 let se s tím nic nedělalo neplatilo se pojištění a teď bych ho chtěl uvést do provozu, jenomže není napsaný na mě a majitel je v nemocnici a po svých už nejspíš neodejde, dají mi nový techničák normálně na úřadu nebo musím nějak získat plnou moc ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 20:03
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Kupní smlouvu a plnou moc na převod majitele .
Datum: 18. října 2011 20:03
 pokud je to možné tak at ti majitel podepíše plnou moc
Datum: 17. října 2011 21:38
 určitě plná moc...
Datum: 17. října 2011 20:49
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak je to se zajištěním čepu u pístu? na novejch pístech už neni ten výřez do kteryho ta segrovka jakoby zapadla ne..? jak se to dělá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:36
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 setkal jsem se s pistem kterej taky nemel drzazky na pojistku
Datum: 18. října 2011 0:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 je tam.....
Datum: 17. října 2011 17:41
 Zdar chlapi nevíte někdo kde maj jawy 175 kejwačky číslo rámu mam dvě ale ani na jednom sem ho nenašel.\\r\\nA ještě jedena věc neměl by někdo zajem o doklady na jawa mustang (neni to jistý) mam na jednoho spadeno ,ale papíry nechci.Když to vyjde a pán se ozve tak ty doklady do obehu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 0:44
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,myslim ze to cislo bejva pod nadrzi jak je svarena trubka od motoru a trubka pod nadrzi,tak na tom zpevnujicim plechu...
Datum: 18. října 2011 0:44
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 ty papiry dam zadarmo ale řikam pokud to vyjde pan ma inzerat na ktery sem odpovedel, ale zatim se neozval tak uvidim
co a jak.(uz semi nechce platit dalsi povinny- z meho platu bych to neutach)
Datum: 17. října 2011 22:39
 jo ty papíry bych bral cenu nabídni když to výjde na mail banans@seznam.cz tak zatím zdar
Datum: 17. října 2011 18:59
 Za kolik by jsi dal ty papíry?
Datum: 17. října 2011 18:45
 zdar chlapi, chci se zeptat, koupi jsme jawučz 250 353 rv. 1959 a je tam dodělaná převodovka, tak se chci zeptat jestli v jinejch 250tkách je převodovka stejná
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 6:20
Jméno: Maťa
IP: uživatel12607
 takže třeba u jawy 250 353 (kývyčky) je pževodovka i ten spínač stejný ?\r\n
Datum: 21. října 2011 6:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Hřídele a kola jsou stejné u kývačky i panelky, kulisa řazení se liší provedením kontaktu pro spínač neutrálu.
Datum: 19. října 2011 20:36
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 19. října 2011 9:36
Jméno: lk
IP: uživatel12616
 ono dost záleží na futrch,,, jsou futra, který kdž nalisujete do trubky, tak do ní kluzák nedáte ani náhodou (v tom případě je nahřívání k ho*nu), ale měl jsem i futra, do kterejch by kluzák stěží vlezl,,, protožže jsem chvátal (druhej den jsme plánovali fichtltrip) a neměl jsem čas schánět výstružník, kluzák jsem fest nahřál a rychle pouzdra projel,,, vidlice už na moto nějakej pátek jsou a naprosto v pohodě,,, vůle zanedbatelná
Datum: 19. října 2011 9:36
 já to dělal výstružníkem 22mm a stojí to zahovno... kolo lítá hůř než předtím....budu muset to udělat stavitelným na 21mm a doufat že se to rozchodí
Datum: 18. října 2011 21:43
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mě to bylo divný od začátku... u jednohop incka sem to dělal výstružníkem a nádhera... kolo se do strany ani o milimetr nepohne a pruží krásněm ale u tohodle druhýho už sem ho neměl k dispozici.. no ale nic, budu ho muset nekde sehnat
Datum: 18. října 2011 5:09
 četl jsem to, čekal jsem kdy někdo napíše že je to pičovina. ted už víš proč sem každou chvíli někdo píše že má šejdrem kolo když pouzdra vyměnil  )))
Datum: 17. října 2011 21:49
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no já si taky řikal že to je vadný..ale koukni se o pár stránek zpátky...
Datum: 17. října 2011 21:15
 to by mě zajímalo kterej jantar v dezolátním stavu tenhle způsob vymyslel.....
Datum: 17. října 2011 20:53
 no co jsem říkal...
Datum: 17. října 2011 20:51
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci jak mam vištelovat karbec na čz 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:21
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 Jehlu dej na 3. zářez odshora, šroubek na bohatost směsi dotáhni a pak přibližně 3/4 otáčky zpět povol a šroubek volnoběhu pošteluješ až za chodu, nejlépe když to projedeš, aby byl motor zahřátý. Ostatní šroubky dotáhni. Případně zkontroluj, jestli dobře dosedá hrot plováku, aby ti nepropouštěl benzín. Pokud jsi karburaci třeba vyvařoval, tak je dobré lehce máznout olejem šoupátko (pak už to bude mazat benzín) a bowden by měl mít dostatečnou vůli, aby dosedalo šoupátko- je to slyšet, jak při ubrání plynu cvakne.
Datum: 23. října 2011 21:21
Datum: 16. října 2011 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle přýručky
Datum: 16. října 2011 21:52
|



|