Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci.. mam jawu 350 12v.. a když dobiju baterku tak mi to jde v poradku ale třeba pak jak jedu pozdeji po tme po meste a mam pustene svetla a blinkry tak mi to začne v nizkych otačkach chcipat a vyskakuje mi valec,,pak i při startovani mi to chytne na jeden valec a při přidani plynu chytne pak i druhy ...na baterce při vypnutem stavu je necelych 12 v když jedu po rovine při vyšich otačkach tak to zvlada včechno v poho..když dam na baterku merak kolik to ma dobijet?...je to baterkou nebo dobijenim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 8:30
 Předpokládám že máš 12V alternátor (motor 638, případně 632 s altíkem). Na baterce v klidu by mělo být cca 12,5 V, při nastartovaným motoru se zapnutýmy světly a cca 3000 ot. zhruba 13,5 - 14 V. Závada bude nejspíš v
usměrňovači (černá krabička s dírkama v kastlíku). Vyndej ho a proletuj spoje zespoda, případně můžeš za pár korun postavit novej podle návodu http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=52&nodeid=940
nezapoměň proměřit dráty z fází altíku X. Y. Z jesli vedou - stačí pípákem (jesli nejskou někde zalomený a pod) a zkonroluj délku uhlíků. Celý dobíjení můžes proměřit podle tohohle návodu (je to odpověď na dotaz z jwm) Ten rotor buzeni 0,7 ohm mi pripada dost malo, pri zastavenym motoru byva na DF+ kolem 10V a to by pri 0,7ohm bylo nejakych 14A buzeni, mozna mas v rotoru sekly drat na kostru, zkousel jsi to merit? Pri seklem vinuti rotoru ale hodne casto odejde i regulator a alt potom budi porad naplno a baterka se vyvari. Zkus tenhle postup :Nejdrive je treba zkusit, jestli alt skutecne nedobiji, nebo jestli jen nesviti kontrolka dobijeni. Na baterku pripoj V-metr a zmer napeti v klidu(melo by byt 12.6V). nastartuj , zvys otacky na nejakych 3000 a podivej se znovu na napeti(melo by byt asi tak 13.8 az 14.2V) pokud to odpovida, rozsvit hlavni svetlo a mer napeti na vytocene masine znovu, je-li vetsi nez 13.8 je to OK a je vadne relatko kontrolky dobijeni, jeho pripojeni nebo kontrolka. Pokud se napeti nezvedne a zustane na tech 12.6V postupuj nasledovne. Zapni zapalovani a mer napeti na svorce D regulatoru - melo by nani byt stejne napeti jako na baterce(cca 12.6V), pokud neni, hledej na privodu k regulatoru, pokud je, mer napeti na svorce DF regulatoru, melo by na ni byt tak o 1-3V mene nez na svorce D(cca 9-11.5V), pokud neni, je asi vadny regulator nebo zkratovany jeho vystup.Vadny regulator muze byt v dusledkem zkratu budiciho vinuti bud na kostru, nebo mezi sebou. NEZ ZACNES MENIT REGULATOR, ZKONTROLUJ ODPOR BUDICIHO VINUTI Z UHLIKU(SVORKY) DF !!!! Odpor ze svorky DF proti kostre musis namerit kolem 9 ohmu, souhlasi-li odpor budiciho vinuti, muzes vymenit regulator.Problemy muze zpusobit i nespravne pripojeni regulatoru k uhlikum, vyvod z regulatoru z DF musi jit na + uhlik, - uhlik musi byt ukostren.Pokud tam toto napeti je, zmer napeti na svorce DF alternatoru, melo by byt stejne jako na regulatoru, pokud neni, je vadne propojeni regulator-alternator, pokud je, rozpoj konektor z DF a zmer proud z dratu do alternatoru(mel by byt vic nez 1A - odhadem)pokud neni je preruseny obvod buzeni altu (bud nesedi uhliky nebo je prerusene budici vinuti rotoru). Pokud budici proud sedi, prejdi na silovou cast, nejproblematictejsi byva usmernovac, otevri ho a zkontroluj jestli v nem vejsou vyhrate a uvolnene spoje, pokud ano, proletuj je, pokud ne, zkontroluj diody usmernovace(nejjednodussi je to multimetrem prepnutym na mereni diod) od usmernovace odpoj konektory XYZ a konektor +,+ pol multimetru pripoj na - usmernovace(nebo na kostru) a a druhym hrotem utukej vyvody XYZusmernovace, kazdy by ti mel ukazat tak 0.4-0.6V,nakonec promer vyvod + usmernovace, ten by mel ukazat tak 0.8-1.2V, pak dej - hrot meraku na + usmernovace a +hrotem otukej XYZ, meli by ukazat zase 0.4-06V, diody ktere ukazou kolem 0 jsou prorazene, diody ktere ukazou vic nez 1V(zalezi na meraku) jsou vadne(nahrada je popsana v technice). Dale muzes promerit pracovni vinuti alternatoru, odpoj konektory XYZ,86, a ze konektoru 86 mer odpor proti X,Y,Z, mel by byt radove do jednotek ohmu a hodnoty vsech svorek X,Y,Z, proti 86 stejne. Odpor libovolne svorky XYZ86 proti kostre by mel byt nekonecno, urcite vice nez 1Mo.Propoj alternator s usmernovecem ,pripoj baterku(konektor na + usmernovace), nastertuj a mer napeti mezi X-Y, Y-Z, Z-X (POZOR, JE STRIDAVE!) melo by byt vice nez asi 5V na volnobeh a 14-16V na vytocenem motoru (zalezi na stavu baterky, kvalite diod, a zpusobu prevodu v meraku)zase by melo byt stejne pri vsech merenich. Pokud neni uvedeno jinak, meri se na konektorech ktere jsou zasunuty do sebe! Plati hlavne pro mereni na budicim obvodu. Mozna bude lepe zacit merit na silovem stupni, problemy na usmernovaci jsou dost caste. Pochlub se, jak jsi dopadl. [El Fag]
Datum: 25. října 2011 8:30
 12V baterka sama o sobě by měla mít tak 12.3V
Datum: 24. října 2011 22:29
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zdravím draci. Ve středu se chystám na STK a potřeboval bych vědět jaká je pro fichtla povinná výbava. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:35
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Oprava : Tak vesta povinna je!!!
Datum: 27. října 2011 13:35
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Reflexní vesta povinná u motorek neni! Ale je dobré ji vozit.
Datum: 25. října 2011 15:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 lékarnička, vesta, kdyžtak nářadí a náhradní žárovky, ale hlavně ta vesta a lékarnička to kontrolovali
Datum: 24. října 2011 18:41
 reflexní vesta motolékarnička,a náky to nářadí ale to asi povyny není mě se na to ani na STK nedívali
Datum: 24. října 2011 18:23
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, složil jsem si pionýra (21) tak z různých dílů co jsmepozháněl, ale mám jeden úroblém, že mezi nádrží a plehama mm tak 3cm mezuru prostě že plechy jsou jakdyž výš než kostra a nádrž a kvuli tomu mě nevychází sedadlo (pant by nešel otvírat ),opravdu nevím c ostím díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 19:40
Jméno: michal
IP: uživatel11766
 kde vše sehlalo, tam pomůže kladivo, aneb co nejde silou jde ještě větší silou
Datum: 24. října 2011 19:40
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 S tím se také potýkám na své Jawě 20 mám doma několik dílů a jen některé na to pasují podezřívám firmu Jawa že každý pincek byl originál. Každopádně buď to převrtej nebo sežeň jiné plechy
Datum: 24. října 2011 17:51
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, chci se zeptat jaký je nejlepší a nejpřesnější digitální tachometr na fichtla.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 15:17
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 presne tak, levne a kvalitni, napr. Cateye jsou taky fajn, ale jsou proste cyklo - funkce jako rytmus slapani vyuzijes mozna tak na Babete
Datum: 25. října 2011 15:17
 souhlas s Bakounem, sigmy jsou v poho
Datum: 25. října 2011 10:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dobré jsou cyklocomputery od značky Sigma.
Datum: 24. října 2011 18:03
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 zda prosim vas mam problem svicka jiskru nehází ale když si dám prst do fajfky tak kope jak kkk a když sundám fajfku tak třeba o válec hází už si nevím rady pomožte pls a díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 18:53
Jméno: jawcak
IP: uživatel10420
 taky vsecno mozny.
Datum: 24. října 2011 18:53
Jméno: vojtěch
IP: uživatel11734
 a fajfka??zkus jinou
Datum: 24. října 2011 18:46
Jméno: venca
IP: uživatel289
 tak to už mi došli nápady fakt sorry už nevim
Datum: 24. října 2011 18:06
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 jo nejsem blˇˇc
Datum: 24. října 2011 17:51
Jméno: venca
IP: uživatel289
 a máš tu svíčku uzeměnou vo motor..??
Datum: 24. října 2011 17:44
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 to uz sem taky skousel
Datum: 24. října 2011 17:40
Jméno: venca
IP: uživatel289
 dej tam jinnou svíčkku a skus to znova
Datum: 24. října 2011 17:24
Jméno: skokan
IP: uživatel12533
 Zdar, máte někdo prosím Vás zkušenosti s stejskyho" silniční RS" úpravou na sériovém stroji na papírech ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 21:30
Jméno: fsfa
IP: uživatel12547
 ja mam treba seriovku jenom valec převrtany na 40.50 a troukrouzek (2mm).A jede to slusne .rozeta55z .retězko 14z...rychlost pri zajizdení 65.Jsem velice spokojen a nežere benál víc než u seriovky 38.00.Doporučuji!
Datum: 28. října 2011 21:30
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 proberte to ted a tady, taky by mě to zajímalo
Datum: 28. října 2011 20:14
 Se Stejskyho RS úpravou na seriovce ne,ale dělal jsem si vlastní válce na podobném "principu" RS a výsledky byly dobrý.....víc než jsem očekával....hlavně ve větším vrtání to upaluje jak blbý....i na seriovce.... kdybys to chtěl probrat víc,ozvi se....
Datum: 25. října 2011 17:11
Posl.aktualizace: 24. října 2011 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky to mám a nahoře je ještě takový odklápěcí očko na tašku
Datum: 24. října 2011 20:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Mám to na 05 z roku 63..... měly to ty první modely...
Datum: 24. října 2011 14:35
 seso: parada to s tym zamkom. Ja mam zamok, dal som si k nemu zamocnictve spravit kluce a po 2 tyzdnoch mi vypadali koliky a zamok sa doslova rozpadol - vypadla mi aj vnutorna vlozka, proste cely sa rozpadol. Pojdem to zaniest spat do zamocnictva, ci sa to nebude dat spravit, no ak nie, tak je fajn, ze ho budes mat v ponuke.
Datum: 24. října 2011 12:56
 zamek zanedlouho bude k mani v kramku
Datum: 24. října 2011 11:40
 měla to první řada 05, docela by se mi tam zámek taky hodil
Datum: 24. října 2011 5:57
Posl.aktualizace: 24. října 2011 19:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no musím súhasiť :/
Datum: 24. října 2011 19:29
 jo to jsme viděl na motorkářích myslím že je to hezčí než co má vijet s fabriky myslým tím ten novej kalif
Datum: 24. října 2011 13:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 nevedel som ako by vyzerala prestavba 250 4T na kalif ale teraz mi to už pride celkom reálne a schopne
Datum: 24. října 2011 8:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 YES YES YES YES konečne som sa toho dožil začínam šetriť na seriovku
Datum: 24. října 2011 8:34
 Zdravím. Chtěl bych se vás zeptat, jaký si můžu pořídit digitální otáčkoměr na pionýra. Mám bezkontaktní zapalování VAPE a chtěl bych mít na pionýru otáčkoměr, kde ho seženu?
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
Datum: 26. října 2011 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 neser se do něj,to neni žádný Béčko na svuj věk...!!  To vyplachování netrefil,ale jinak měl pravdu.....
Datum: 25. října 2011 18:47
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 no šreku tak tu nedělej chytrýho že se něco vyplachuje a startuje líp xD xD xD xD
Datum: 25. října 2011 18:35
Jméno: jenco
IP: uživatel12394
 Dr.House má naprostú pravdu! na internete som nasjel tiez podobnú definíciu!
Datum: 25. října 2011 10:56
 Přesně tak jiskra ve spodní úvrati je k ničemu. Podle mě to hází 2 jiskry za otáčku kvůli tomu že zapalování je maximálně zjednodušené, nepoužívá klasicky nabíjecí a snímací cívky, ale má jenom jednu(proto vede do cívky jenom jeden drát + kostra a chcípák), jiskru to hodí v okamžiku kdy se naindukuje dostatek proudu a to se děje 2 krát za otáčku, protože 2x se změní polarita magnetu.
Datum: 24. října 2011 22:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Je to k hovnu. Na co ti je jiskra, když je píst v dolní úvrati? Navíc "závodní" VAPE to tak nemá. Co je k tomu vedlo nemám ponětí, jedině snad použití pro levo- i pravostranný zapalování, takže univerzálnost.
Datum: 24. října 2011 18:01
 tak mi napište pádnej důvod proč tam je ?  kdyby byla k hovnu tak ju tam asi nedají....
Datum: 24. října 2011 17:28
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 Bakoun: přesně tak 2 jiskra neni k ničemu když natahuje proč by chtěl jiskru ta je zbytečná šreku xD
Datum: 24. října 2011 17:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale prd... 2. jiskra není vůbec k ničemu.
Datum: 23. října 2011 22:16
 k lepšímu spalování,výplachu a tím spojené i lepší startování
Datum: 23. října 2011 21:44
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 k čemu jsou u fichtla 2 jiskry? když použije jen jednu?
Datum: 23. října 2011 21:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky používám to pro VARI, s VAPE uakzuje 2x tolik otáček, ale já přes 10 000ot/min stejně netočím, tak je to fuk.
Datum: 23. října 2011 20:51
Datum: 23. října 2011 20:17
Datum: 23. října 2011 20:11
 Zdarec,má někdo zkušenost s výměnou zapalka na MZ 150 a to za z 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 18:12
Jméno: riki
IP: uživatel12644
 Jelikoš ho nemám a s fychtla leží doma,a mz půjde na cros
Datum: 06. listopadu 2011 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 Vydím tu ten dotaz už extra dlouhou dobu. Asi nikdo zkušenost nemáme. Neříkám,že to nepude,ale určitě to nebude jednoduché...... proč nechceš na MZ origo zapalování?
Datum: 04. listopadu 2011 13:09
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele myslite ze kdyz dam do motoru vsude nove loziska a gufera koupim novou retezovku ze pak fichtl pojede lip ? uz to ma neco za sebou hlavne ta retezovka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 22:19
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Tak u ty řetězovky hlavně aby ti nejezdil řetěz po rozetě jak se mu zlíbí a jestli má vůli tak to ani snad neva na volný rozetě jsem najezdil takovejch kilometrů později jsem ji ale stejnak pro sichr vyměnil
Datum: 23. října 2011 22:19
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 tak loziska jeste jdou .. ale ta retezovka je KO
Datum: 23. října 2011 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží v jakym stavu jsou ty současný ložiska a řetězovka, výměna nové za nové moc nepomůže..
Datum: 23. října 2011 20:59
 Když dáš do motoru nový ložiska, gufera, vše vyčistíš. Popř. výbrus nebo nový kroužky, tak by to mělo jet líp.
Datum: 23. října 2011 20:12
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Měnil jsem ložisko řetěz a rozetu zdá se mi že to jede pořád stejně takže to asi moc nepřidá možná něco málo...
Datum: 23. října 2011 18:51
 čus draci když budu lítat na fechtlovi tak musím mít řp, malý techničák, zelenou kartu, lékárničku a ještě něco? Musím s sebou tahat aj reflexní vestu? a co brýle ty musím mít na sobě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 6:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 michal: teď sem si četl vyhlášku, musí bejt..
Datum: 25. října 2011 6:52
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 vesta být nemusí,, jen v utě.. motorky to mět nemusijou
Datum: 24. října 2011 21:07
 hmm ja som pod prsíčkama nacpal náradie komplet, náhradnú svíčku, velkú lekárnu,vestu i náhradné ziarovky, vsetko tam kludne zmestí. ked budem mat cas tak nafotím ti to
Datum: 23. října 2011 21:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 johny: taky jsem to takhle řešil, ale moc to nejde.. pod prsíčkama je hodně nářadí ( důvod cestování) a lékárnička.. tu vestu tam nemůžu narvat ani za boha  už s lékárničkou se to dost bbě zavírá.. jinak pod sedlo sem to nemohl taky dat, nezacvakl sem to nikdy.. ale nějak to pude
Datum: 23. října 2011 21:07
 kekz když narvu do k nařadí motolekarničku tak reflexka kdo tech prsiček už nák vleze ne ? nebo ji smuchlám a hodím ji k hadře pod sedlo
Datum: 23. října 2011 20:19
Datum: 23. října 2011 20:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nevím jak tvůj jestli jej máš, ale prostě já ji nechci tahat na sobě.. ale určitě ji chci mít, nechci mít problémy s fízly..
Datum: 23. října 2011 18:56
 kekz: tvl tak ji snad mej furt na sobě, ne? to tvuj mozek nevymysli sám?
Datum: 23. října 2011 18:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok díky všem.. jináč reflexka být musí, ale nevím kam ji na vechtla doprdele nandat, prsíčka mi pomalu praskaj .. zdeněk: to jo no
Datum: 23. října 2011 18:32
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Až dostaneš čmelákem nebo vosou do oka, tak zjistíš proč jezdit s brýlemi.... to je potom i 60km/h kurevsky hodně...
Datum: 23. října 2011 18:28
 Reflexku vozim u sebe, když je snížená viditelnost tak ji vozim na sobě
Datum: 23. října 2011 18:09
 ja teda reflexní vestu nevozím ani na sobě ani nikde i ve fichtlu tak to abychu ju koupil protože někde psaly že prej být nemusi nekde ze jo
Datum: 23. října 2011 17:56
 Reflexka je v povinej výbavě a zrak musíš mít nějak chráněnej..Nám říkal že stačí i sluneční brejle..Kámoš dělal závěrečky se slunečníma brejlema a problém nebyl...
Datum: 23. října 2011 17:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Ne, o vestě nebyla zmínka, brýle mi říkl že mít musím ale znám pár týpků co jezdí bez tak sem nevěděl jestli je to povinné
Datum: 23. října 2011 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 23. října 2011 17:28
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 cau draci sice to sem nepatri ale neva chci se zeptat čim to muže byt mam 4 takt sekačku a nechce tect benzin do valce ale vsechno je čiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 23:48
Jméno: RIP Simo
IP: uživatel12646
 Urcite bych se mrknul na tu membranu, potonm zkonroluj zapalovani, a dukladne procisit karburator + nainstaluj benzinovej filtr.
urcite to bude nejaka malickost chce to proste logicky postupavat a urcite dojdes kam chces
Datum: 23. října 2011 23:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 a nemá ten karbec cupovátko?,jednice stříkni pod svíčku estli pak nenasaje
Datum: 23. října 2011 22:13
Jméno: radek
IP: uživatel12079
 nebo prasklá membrana
Datum: 23. října 2011 22:03
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Taky ti to nemusi dobre nasavat vzduch nebo je zamrdane vyfukove potrubi.. nebo nemas zalepene vicko na nadrzce.. ? musi tam byt malinka dirka aby tam sel vzduch
Datum: 23. října 2011 19:32
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jiskru spravne haže \\r\\n
Datum: 23. října 2011 17:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 popripade vyšrubuj sviečku a strekni tam trochu benálu zaručený spôsob
Datum: 23. října 2011 14:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mi mame kultivátor a on ma takú klapku príde mi to ako sitič a tu keď ručne nepodržím nenaštartuje sused ma kosačku s veľmi podobným motorom
Datum: 23. října 2011 14:49
Jméno: Fera
IP: uživatel12641
 karburatorem nebo ventilama.. haže spravně jiskru?..
Datum: 23. října 2011 13:58
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 caute vyzna se nekdo ve VAG? mam vw golf 4 1,9TDI 66kw a mam horsi teply starty,baterka je nova,je tam zvysena startovaci davka ale porad to dyl startuje kdyz je to teply,co odpojit nejaky cidlo? co ten motor treba oblbuje? Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel3720
 Mam oktávku 1.9TDi 81kW. Když jsem ji koupil,měla šílený teplý starty,vůbec to nechtělo blafnout,jak když tam nejde nafta. Mám ji přes půl roku,těžce sem jí vypálil červa,dostala moc kotlů,dálnice 200 a tak nějak to přestalo.....mam klid.....na VAGu mi tenkrát nic nenašli.....vypálilo se urbo,vypálili se vstřiky,vyměnil jsem vzduchovej a naftovej filtr a hadice a od tý doby klid
Datum: 23. října 2011 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Často bývá problém ve startéru, ale i v teplotním čidle, někdy je nutné i přeprogramovat řídící jednotku.
Datum: 23. října 2011 22:09
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 postul,prosimte muzes mi presne rict kde je to cidlo? zkusim to odpojit jestli to pomuze o tom bypasu sem tedka cetl ale zkusim nejdriv to cidlo.Diky
Datum: 23. října 2011 14:15
 udělat startér.dále je tam výrobní problém s množstvím nafty při startu za tepla.když odpojíš teplotní čidlo,mělo by to chytit hned.dělá se se takový bypas který při startu odpojí teplotní čidlo.více na vw club.cz
Datum: 23. října 2011 13:39
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 za studena chyta pekne
Datum: 23. října 2011 13:31
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kamarad ma taky 1,9tdi 81kw porad tu starou dobrou rotacku,a chyta mu na drc za tepla i za studena. myslis ze kdybych odpojil to cidlo jak rikas ze bych mohl simulovat jinou situaci a mohlo by to bt lepsi?
Datum: 23. října 2011 13:29
 že to za tepla nechytne hned je uplně normální...a nebo je to zpusobené špatným čidlem teploty vody.
Datum: 23. října 2011 13:25
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 myslis jako vahu vzduchu? jestli jo tak ta byla menena uz jednou uzivatelem prede mnou,zhavice sou novy ,jeste me napada starter jestli netoci treba malo....fakt nevim,sere me to
Datum: 23. října 2011 12:38
 Spíš než VAG, bych zkusil VAS, podle mě se s ním dělá líp a nevím jestli VAG má, ale VAS má položku s názvem myslim "zkouška funkčních členů", nebo "cílené vyhledávání závad", nebo podobně a to by mohlo najít odkud asi vítr fouká. Ale co třeba čidlo otevření škrtící klapky, nebo klapka samotná ?
Datum: 23. října 2011 12:31
 Zdar draci, byl by nekdo ochotnej pro me vyrobit a poslat postou redukce na vidlici ze simsona?
Navrhnete cenu i s postovnym popr osobni odber v Praze.
Piste na email nebo skype : sshanslana
Diky moc
PS  otrebuju to do 2.11.11
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 16:37
 Myslíš ten mezikus pro misky na fíka, když tam chceš dát simsoňáckou vidlu ? potřebuješ k tomu simsoňácký mysky na ložiska, kolik bys mi za ně dal ? 2ks
Datum: 24. října 2011 16:37
 Ahoj  Ohledně papírů. Dělá někdo něco ntakovýho , že by mi udělal nák techničák na 20-21 ?? Nebo jje nákej zpusob jak si nechat udělat papíry (jako TP) . Nebo nevíte o někom kdo by prodával ?? i třebaa jenom rám, smotný papíry, nebo i fichtla v hroznym stavu s papírama ?? díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 12:32
 Už to tu bylo, NIKDO NIKDY papíra na fichtla neudělá, je to nemožný a navíc to smrdí, jedinej způsob jak přijít k papírum jsou použitý
Datum: 23. října 2011 12:32
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1058
 Ahoj draci,mám problém který se asi týká karburátoru... Brzy z jara mi mustang dělal to,že šel sám od sebe do vysokých otáček,bez toho abych šáhnul na plyn. Vyměnil jsem šoupátko a už to bylo dobrý.Je fakt že už se i trochu venku oteplilo. Přes léto dobrý,ale dnes ráno při 1-2 stupních to udělalo zase. běžel asi 10 minut normálně,(měl jsem ho v garáži přes noc) a pak za jízdy to začlo,začal se přidávat plyn a já vypadal jako kkt co neumí řadit  . Myslíte že okolní teplota na to má vliv? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:19
 To gufero vyndáš líp když do něj našroubuješ vrut do dřeva a pak ho za ten vrut vytáhneš.
Datum: 24. října 2011 17:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12645
 když sem měnil gufero tak sem to ani půlit nemusel, šlo to z venku, jenom se to gufero podebere a vydloubne a opatrně se tam natlačí nové
Datum: 23. října 2011 22:51
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1058
 tak skusim to kolínko uťesnit tedy z obou stran,ale půlit motor se mi teda moc dvakrát nechce... mrknu se na hladinu,ale ta by měla bejt OK možná ještě vyšší,jestli se to tedy posuzuje podle toho,aby to lícovalo s tim límcem(hladina). jinak dík za komenty,zítra napíšu jak jsem pochodil
Datum: 23. října 2011 17:29
 napřed bych viměnil těsnění mezi kolínkem karburátoru a valce a pak mezi kolinkem karburatru a karbece a než je tam daž s obou stran je trocha mazni vazelinou a pořádně dotáhni myslím že by to mělo vyřešit tvuj problem pokud ne asi to bude to gufero ale tomu moc nevěřím
Datum: 23. října 2011 11:23
Jméno: libor1
IP: uživatel10579
 mě to na fichtlu dělalo, taky, okolní teplota na to bude mít taky vliv, ale mě to dělalo gufero u kliky na straně zapalování, ale než jsem na to přišel  ,většinou se u toho gufera opotřebí těsnící břit a nebo se povolí stahovací pružinka na guferu a pak to přisává faleš. vzduch a nejvíc se mi to projevovalo taky na volnoběh
Datum: 23. října 2011 10:55
 chudá směs - buď ti to saje falešný vzduch, nebo je nízká hladina v karbu
Datum: 23. října 2011 10:51
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 někde ti to saje falešný luft
Datum: 23. října 2011 10:46
Jméno: Václav Sklář
IP: uživatel12637
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:30
 súhlas! ne nelíbí se nám to! ked to sem budes dávat kazdý den 3x tiez sa nám líbit nebude!
Datum: 23. října 2011 11:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 nelíbí se nám
Datum: 23. října 2011 10:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Uz skoro tyden tady tenhle odkaz nebyl...
Datum: 23. října 2011 10:27
 Ahoj. Plánuju další GO motoru, tentokrát ale pro mě, taakže co nelíp ( kvaalitaa ložiska , spojkaa atd..) aale řešim jaak to udělat s klikovkou a válcem. mám doma uplně hnusnou klikovku ketrá cinká jaak kráva, a potom kliku která má ohnutou ojnici. Tak nevim zda mám kkoupit ojnici a nechaat si někde repasovat kliku nebo koupit kliku celou novou, ale tose mi moc nechce. prej je to nic moc. a je lepší komunistickej válec a udelat výbrus ?? než koupit novej ?? to jsou prej taaky polský jebky :/ máte s tim někdo zkušenosti ?? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:27
 slyšel jsem že klikař taky děla dobře repas klikyale nevím jak to s ním je mě totož v letě taky bude čekat komplet go na fichtlu a pravě i klikovka
Datum: 23. října 2011 11:27
 a on mi vymení i to ložisko mezi setrvačníky ?? -> řekněme kdyby mi repasoval kliku ( moje ojnice, nový ložisko, popř. čep) a vyvážení... kolik by me to stálo ?? dík
Datum: 23. října 2011 8:15
Datum: 23. října 2011 8:07
 Dík.  a kdybych mu napsal že chci tu mojí kliku ?? Tak by mi jí dal ?? jo a mám si nechat tu zdravou ojnici ?? nebo koupit novou CKR. a ložisko mi tam dá ??-> dík moc davide
Datum: 23. října 2011 8:04
 taky sem ted dělal generálku a kliku sem posílal na repas k panu Padalíkovi. http://www.motoservispadalik.ic.cz/ bylo to za celkem slušnou cenu, akorát mě nasralo, že mi přišla klika jiná, na které byl zku***nej závit. docela mě to nasralo, ale tak zpravil sem to (kdyby jsi to tam posílal, tak mu napiš, ať ty závity zkontroluje). Dal sem tam i válec na výbrus. Můj názor je určitě poslat kliku na repas a válec na výbrus. Je to levnější a kvalita bude lepší.
Datum: 22. října 2011 23:22
 nazdar chcem sa opýtať či má niekto skúsenosť s 15 zubovím reťazovím kolečkom, na mustangu, pionierovy, či tam musel dávať inú maticu alebo to nejako upravovať? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel12648
 Doufam že už se nezačali kopírovat moje 60ccm ,ty 15z utáhnou  Jinak blady,kilo na origo tacháči je cca 82km/h
Datum: 24. října 2011 15:07
 blady: a pak ses vzbudil s palcem v ruce že?  .... by ses kilem na pio posral  .. už v 70ti je to o držku
Datum: 23. října 2011 22:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kontrolní otázka: jaké tam máš vrtání?
Datum: 23. října 2011 20:53
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 mam převrtanej motor na 60ccm...mam tam to 15z kolečko a rozetu do rychla... kilem to jede z mírnýho kopečka  jinak je to oneco slabsi este nez origo, ale jen o malinko díky 60kitu
Datum: 23. října 2011 18:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To by ti motor musel točit kolem 8800ot/min...
Datum: 23. října 2011 18:48
 Blady: A co tam máš ještě za úpravy?
Datum: 23. října 2011 17:39
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jo..mam, mustang mi s tim letí kilo..
Datum: 23. října 2011 15:49
|



|