Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci.. mám takový "zajímavý" problém na své Jawě 05.. vytočím dvojku (abych tam mohl hodit trojku) a při zmáčknutí spojky vyletí otáčky úplně na max.. hodím trojku, pustím spojku, znova ji zmáčknu, otáčky klesnou tak, jak mají.. jedu na trojku naplno, pustím plyn a cítím, že to pořád zabírá trochu (při zmáčknutí spojky zase otáčky na max), potřebuju-li podřadit, trochu přibrzdím zadní brzdou a spojku zmáčknu a je to zase v pořádku.. už nevím co s tím.. poraďte prosím.. díky.. lanko měněné, všechno krásně klouže, šoupátko se pohybuje krásně volně tak, jak má..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 podle volnoběhu se neřiď....fichtl má běžně bohatej volnoběh a tím že si někde přisaje vzduch se akorát bohatost vyrovná.....já to tipuju na jasný přisávání vzduchu.....z jedničky na dvojku ti to nedělá,protože ho tak moc neroztočíš......z dvojky na trojku ano.....jdi po guferech......asi ojeté břity/stará ztvrdlá gufera.....a spíše bych to viděl na gufero pod zápalkem....
Datum: 22. října 2011 12:41
 mám ten samej problem, ale jenom když to fakt hrotim když jedu na pul plynu dám neutrál tak to nevyletí jen když jedu na plnej a všecko mám přetěsněný záhada to je
Datum: 22. října 2011 12:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 U mi jawa 20 se mi dělo to samí přetesni to zkontroluj těsnění síní karburator.kolínko..........
Datum: 22. října 2011 11:15
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Netuším, čím by to mohlo být.. volnoběh drží pěkně (pokud nehodím z vytočené rychlosti neutrál), při jízdě jede taky pěkně.. až na to vracení plynu.. takže karburátor je snad nastaven dobře.. nevím :/
Datum: 21. října 2011 19:00
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele tak to nevim .. ja bych sazel ze to bude nekde v karbecu ... musis si stim hold pohrat a pak pojede jak novej  hodne stesti
Datum: 21. října 2011 18:55
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Nemám doma náhradní karbec.. zkoušel jsem ale otočit plyn naplno a zase pustit a je slyšet, jak šoupátko narazí na ten volnoběžný šroub.. a jelikož je ten plíšek jehly přitlačen taky tou pružinou, tak by to doufám mělo chodit v pohodě i s ním a tedy s jehlou..
Datum: 21. října 2011 18:53
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 a mas doma nahradni karbec ?? nebo jestli se treba neseka jehla nebo neni pricpanej kanalek
Datum: 21. října 2011 18:41
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Problém je, že si myslím, že už jsem prolezl snad všechno, co mohlo být špatně.. :/
Datum: 21. října 2011 18:38
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Hele u fichtla nikdy nevis vecinou to je takova ptakovina ze se rovnou flaknes ze ses nepodival driv
Datum: 21. října 2011 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Kdyby to bylo těsněním, tak by se snad ty otáčky zvedly vždycky ne? Možná se ptám hloupě, nevím už co s tím..
Datum: 21. října 2011 18:32
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 treba tesneni na valci nebo gufera
Datum: 21. října 2011 18:27
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Svíčka má krásně cihlovou barvu..
Datum: 21. října 2011 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakou barvu má svíčka? možná si někde přisává faleš..
Datum: 21. října 2011 17:49
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdarec mate nekdo skusenosti s rotacnim soupatkem s jakiho materialu ho mam udelat a je to lepsi jak sani klapka do kliki ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 23:56
 Standa: Co víc říct...
Datum: 21. října 2011 23:56
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Jenom nic nedělej. Dle tvýho pravopisu vidim,že asi moc inteligent nejsi,takže asi ani nevíš,o čem mluvíš.....není to jen o tom udělat domeček s klapkou a nebo vedle kliky udělat rotující kotouč co bude otvírat sání....je to šíleně moc věcí okolo .....udělej si pořádnej dvoukanál a bude ti to bez rozačního šoupátka chodit 100km/h
Datum: 21. října 2011 19:50
 kliki?  ... kdyz uz tak kliky! ... klapa je plech, laminát nebo karbon.. pro šoupě nahovno.. šoupě buď z plechu nebo pertinax
Datum: 21. října 2011 18:49
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
Posl.aktualizace: 21. října 2011 20:42
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 OK. tak dik
Datum: 21. října 2011 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 To není o tom co je lepší,ale jakej typ potřebuješ......do 550 a prvních 555 byla lamela s kulickama a do 555 byla lamela bez kuliček....myslim že i ty spojkový koše byly trošku odlišný....
Datum: 21. října 2011 20:07
 Zdarec draci... chtěl bych se zeptat... když budu půlit klikovku abych vyměnil spodní jehličkové ložisko musím měnit i ojniční čep? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 19:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 souhlasim se standou kup CKR ojnici s jehlama mam jí taky na fichtlu jezdim s tim závody a 1 výhodu to má že nemusíš tolik mazat a pincek líp spaluje a nekouří tolik jinak to asi žádný jiný výhody nemá
Datum: 22. října 2011 19:52
 ja rozlisujem a slisujem s dvojramenným stahovákom.. a vycentrujem to na praxi tam majú hrotový prístroj s hodinkami a je to.. usetrím peniaze,
Datum: 22. října 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Vašs problémy bych chtěl mít.....CKR ojnice s jehlama jezdí na špici závodních fichtlů a ty tu řešíš,jestli to vydrží podřazování do kopce..... prostě si kup jehlovku CKR a nech kliku repasovat...co víc k tomu říct...
Datum: 22. října 2011 11:31
 ntj... ale babettu netočíš (ani nemáš jak) a 350 též skoro nemusíš pokud nechceš jet nadoraz... kdežto u fichtla, jak chceš řadit vyšší stupeň už v mírném kopečku, tak musíš mít plyn naplno a čekat okamžiku kdy už ti nebude stíhat zápalko...
Datum: 22. října 2011 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to asi takhle u 350 jsou taky jehlicky a sype se to??babeta je má taky
Datum: 22. října 2011 9:38
 no uvidíme co a jak a kolik bude peněz  jinak radši Bronz, nebo jehličky? jeden říká, že jehličky se docela dost sypou a pak je po válci (což se u bronzu nestane), druhý zas že je to pomalu nesmrtelné... :-/
Datum: 21. října 2011 22:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to souhlas, ale treba ty moznosti ma... o tom se muzeme jen dohadovat... jinak abych tady jen neplacal mimo tema... ja bych udělal komplet jak pise standa
v 1 prizpevku precejen, kdyz neco delam tak to delam poradne a ne jen z pola... kliku udelas, ujedes par kilometru a jak byva zakon schvalnosti zacne to zvonit jak krava
pac to bude uz vycochtany... za tu praci by me to nestalo to radsi vynecham 1 noc v hospode a koupim si komplet ojnicni sadu a pak do akce... ale at si kazdej dela co chce jeho vec
Datum: 21. října 2011 21:46
 tak, tak  navíc kdo sakra říkal, že to hodlám dělat doma? V robotě je takových hebel hromada...
Datum: 21. října 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dave: ano správně, jde o to v jakym okruhu lidí se pohybuješ, takže když zrovna ty znáš většinu takovejch lidí, neznamená to že je zná a že má tyhle možnosti každej..
Datum: 21. října 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Ok,chápu,samodomo splácat.....takže rozhodně vyměn i ojniční čep
Datum: 21. října 2011 20:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jde o to v jakym okruhu lidi se pohybujes... ja mezi mechanikama a znam hromadu lidi co maka doma, v dilnach nebo jen proste napr ekonomove, kuchari atd co bydli
na vesnici a maji doma po dedcich ohybacky, lisy (hydrauliky, mechaniky), zdvize, zirafy, pripravky, pripravky na uhlovani ojnic atp to ze ty nikoho takoviho neznas
neznamena ze takovi lidi nejsou...
Datum: 21. října 2011 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to by mě teda taky zajímalo jak to táta údržbář bude centrovat, jestli na to doma nemá hodinky... a že by měla většina lidí doma lis, to je mi novinka, asi sem z nějakýho nenormálního kraje..
Datum: 21. října 2011 17:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vetšína lidí má lis doma... nebo má možnost si to někde udělat sám (což je zase můj případ)
Datum: 21. října 2011 17:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak že to teda rozlisuješ s tim tátou údržbářem??
Datum: 21. října 2011 16:04
 všecko se dá zvlášť s tátou údržbářem.... centrování bude asi horší, ale i to nějak půjde...
ojnici bych nechal starou jen vyměnil ložisko... kdybych to chtěl měnit celé, tak za tu cenu té ojniční sady to radši pošlu na repas...
Datum: 21. října 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Budeš půlit klikovku? To sem moc zvědavej jak.....napíšeš mi to jak se to dělá? Já jsem asi tele a kliky posílám na repas protože nevím o způsobu jak doma "rozpůlit" a "vycentrovat" kliku....samozřejmně když budeš měnit ojnici,tak sakum prdum-tj.ojnice,spodní klec,horní pouzdro/klec,čepy ....říká se tomu ojniční sada....
Datum: 21. října 2011 15:30
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Zdar draci, potřeboval bych vědět, jestli jde na tachometru nějak předělat kilometrovník jako když jsem si koupil nový tachometr protože starý je nefunkční, byl funkční pouze kilometrovník tak jsem ty původní kilometry chtěl dát do toho nového, ale vrtačkou bych to dělal rok  .. proto se ptám jestli to jde nějak přetočit přesně na požadované kilometry. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 21:34
Jméno: venca
IP: uživatel289
 ja to stáčel rukou (cca hodinu) ale vrtačkou to máš za chvilku ani nemusíš vindat osičku a přerovnat vše tak na kolik km to chceš a je to za chvili
Datum: 22. října 2011 21:34
 Rozebereš tacháč a vyndáš osičku koleček kylometrovníku, přeházíš kolečka, vrátiš osičku a zajistíš, složíš...
Datum: 21. října 2011 15:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj draci, mám problém u mustoše, respektive nevím si s tím už rady.. když dám 1 bo 2, tak to jede parádně, když dám za 3, tak se to začne dusit a ztrácet otáčky. Předstih je ok, hladina taky.. Problém je ve filtru, když ho vydělám úplně, tak to jede jak blázen, jakmile ho tam vrátím, tak je to zas v háji. Musí tam bejt?? Vyzkoušel jsem tam už 3 různý filtry, z čehož 2 nový a výsledek pořád stejnej.. bez nich to ale jede parádně.. Co s tím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě to taky dělalo na všech kvaltech a bez filtru to jelo jak bejt tak jsem tam měl jenom tu hadici s krabicí a stačilo to a potom jsem si koupil přímej filtr a jede to jako bez filtru
Datum: 22. října 2011 15:15
 tak tam dej filtr a oddělej všechny ty gumovy zátky co jsou na tom airboxu a uvidíš
Datum: 21. října 2011 14:45
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 to samý to dělalo i mě a taky jsem skoušel všechno možný a jestli si to dobře pamatuju tak po seřízení předstihu to už nedělalo...ale je pravda ž mě to dělalo na všech kvaltech a ne jen na 3 ce....
Datum: 21. října 2011 14:44
Jméno: ja
IP: uživatel12405
 Zkusil bych naladit bohatost..
Datum: 21. října 2011 12:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pokud si seš jistý, že hladinka je v pořádku, tak to může dělat doprasená tryska (převrtaná apod.) A bez filtru ti tam půde zbytečně bordel, nejezdil bych bez něj.
Datum: 21. října 2011 12:23
 Mám Jawa 555 výkon jako kráva chytá dobře ale když jedu do kopce tak po 2 minutách začne flusat a zhasyna .Myslím že je to pistnima krouzkama.Poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:25
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 to mě taky děla do kopce co mam teda udělat prěsně
Datum: 29. října 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 přehřívá se ti.. přesně jak píše johny.. a ještě dej studenější svíčku jestli ji máš moc teplou
Datum: 21. října 2011 19:30
 no asi se ti přehřívá sundej hlavu a odstran usazenej karbon ve spalovacím prostoru a na pístu a co hladina karburátu je OK ?
Datum: 21. října 2011 14:52
 Zdarec draci mám problém se spojkou vubec nezabírá newím čím to muže být  ... Ať s nou dělám co chcu nemužu stím nic udělat newíte čím by to mohlo bejt?  dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 23:23
Jméno: rumcajz
IP: uživatel12547
 lamely ko.pruziny ko,koliky na spojce ko.Koupit nove lamely 2ks(korky),5pružin (3.5mm),utahnout 5 kolíku na spojkovém koši.
Datum: 21. října 2011 23:23
 lamely KO.. co jine by to mohly byt jako?
Datum: 20. října 2011 22:11
 Zdravím draci právě jsem si vyrobil těsnění pod hlavu válce na pionýra z plechovky podle míry které jsem našel na internetu myslíte že to splní svůj učel ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:12
 Tak jsem to dneska nějak udělal když jsem zkoušel ten plech z plechovky tak jse mi to nějak nezdálo a radši jsem zkusil to zabroušení ale jeližkož nemám brusnou pastu tak jsem udělal kompromis tekutej písek a točil jsem točil točil pak jsem to utřel a znova a pak jsem zkusil silichrom a trošku to zbrousilo a hlavně vyčistilo je to trochu lepší ale brusná pasta by byla lepší no..
Datum: 21. října 2011 19:12
 Tak tak, jneom zabrousit pastou na ventily a musí to těsnit dobře
Datum: 21. října 2011 9:04
 silikon pod hlavu?no to snad ne...
Datum: 21. října 2011 8:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vyprdni se na těsnění pod hlavu. Akorát zabruš hlavu proti válci brusnou pastou na ventily a nemůže foukat...
Datum: 21. října 2011 8:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě v mototechně doporučili silikon co vydrží až 300 stupňů
Datum: 21. října 2011 7:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 jasný z plechovky je to ok,mne to takle poradili v mototechne
Datum: 20. října 2011 21:53
 Zdar když si koupim vape tak sundám starý stator i rotor nasadim rotor i stator nastavim předstih a ted musim nák předělat kabely ? chtěl bych to i se světly a bude to svíti huř než stávající 30w zapalování ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 0:06
Jméno: Reby
IP: uživatel16467
 tak jsem montoval vape a po mem zjistení svetla naprd ale nakopavam kdy se mi zamane na poprvé skousím řesit diody jak do predu tak do zadu treba to pomuze uvidim co s tim zmuzu ale treba to mam jen blbe nastelovane jeste si s tim musim asi pohrat
Datum: 25. listopadu 2013 0:06
 Jo díky chlapi asi do něj pudu ještě mimochodem taky uvažuju dát si do zadu na mustnga tlumiče ze simsona jelikož nejsem žádnej střízlík tak aby mi nedřel blatník v dírách pujde tam ? a co řetěz budu muset vyrobit nákou kladku ?
Datum: 21. října 2011 18:57
Datum: 21. října 2011 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Na co se ptal? Na vytrhání elektroinstalace....není potřeba....světla napojíš na světla a chcípání na chcípání......to je celé....schéma k tomu dostaneš.... A jak to svítí? Perfektně! 2x líp jak 30W na seriovce! ....ovšem co mi kdy nejvíc svítilo,bylo Chongovo zápalko,to musím přiznat,to byla masírka.....dopředu 35W žárovku a nekompromisní šajn....
Datum: 21. října 2011 15:08
 prej to s VAPE i líp startuje ale nevím co je na tom pravdy no
Datum: 21. října 2011 14:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Výhoda VAPE je, že dává maxim. výkon už někde kolem 4000 ot/min (někde tu byl i obrázek). Takže se vyhneš tomu, že světla na 3-ku pořádně nesvítí a musíš jet na 2. kvalt v plných otáčkách, což je poměrně časté, kor s "unavenými" magnety, jak říká Chong.
Datum: 21. října 2011 12:31
 vape je taká vec ze kto nemá riká ze je to o nicom a kto má stým skúsenosti riká ze je super a so svetlami je spokojný
Datum: 21. října 2011 11:52
 Takže světla bude pěkná slabota, váhám práve zapalování mám ložený nový a studenenj de na 1 a teplej na druhej ale jak dlouho mu to vydrží kdyby šel do toho vape jaký bych měl výhody jenom lehčí štělování předstihu ? ryska proti rysce
Datum: 21. října 2011 6:52
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Hele Vape má výkon 20W pro světelný okruh, kdežto Tvé současné magnetto má 30W. Otázka za sto bodů zní, za předpokladu že máš magnety Ok, které z nich má větší výkon?
Datum: 21. října 2011 6:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jak zapojím na pionýrovi 21 klakson???.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 17:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak píše Chong, jen je potřeba podle schématu najít ty správný..
Datum: 21. října 2011 17:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mezi dva dráty....
Datum: 21. října 2011 7:41
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Datum: 20. října 2011 20:38
 http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#schJ20.jpg
Datum: 20. října 2011 20:18
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 zdar, dneska jsem si dovezl domu mustanga, a zjistil jsem že se mu nehorázně hýbe do strany zadní kyvka, zaboha new jak sundat tu zadní kyvku !!! co tam mužě být špatně že se hýbe ??? dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 prasklej čep nebo hodně vyhozený gumový pouzdra.. asi nejjednodušší je sehnat novej rám..
Datum: 20. října 2011 23:02
Posl.aktualizace: 20. října 2011 19:13
 jo to se stalo uzivately caue ale miska nebo krysa nebo co to je umřela  není divu kdyz celá byla od benzínu
Datum: 20. října 2011 19:13
Jméno: McHaWry
IP: uživatel12626
 čis draci potřebovyl bych vědet jestli se dá přihlásit mustangn a papíry z 20 barva sedi čislo všechno je ok ale je to jinej typ projde mito mam to všecho funkční doporčte nejaký STK v OKOLÍ Jičína dík papíry mám přepsaný na sebe
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 17:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neměl by být problém, kdyžtak argumentuj že je to stejná konstrukce jen bez plechů..
Datum: 21. října 2011 17:56
Jméno: McHaWry
IP: uživatel12626
 nebudou mít keci nebo tak něco máš stim zkušenosti nejaka výmluva nebo tak něco kdyžtak by jse bodla dík
Datum: 20. října 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo da
Datum: 20. října 2011 21:24
Jméno: lisien
IP: uživatel9474
 Ahoj chci se zeptat mám simsona a na něm kouhoutek s odkalovačem a koupil sem si sítko protože sem mi to pořád ucpávalo,a benzín nemá spád takže mi do sítka teče jen malinko a na konec za chvili přestane téct,prosím vás je to dotaz mimo vaší uroveň tak váás prosím jestli by ste mi mohli odpovědět bez nadávek jsem začatečník který se učí od starších a zkušenějších tak vás prosím o pomoc?? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 14:48
 mě ty kyseli citronova zase moc nepomohla než lit něco teplyh a nákej roztok tak tam naliju ten odrezovač a je to
Datum: 21. října 2011 14:48
 já jsem s tou kyselinou naprosto spokojenej...zkoušel jsem i ty hřebíky a jak vůl stím štěrchat bylo únavný....kyselina účinná a hlavně jednoduchá
Datum: 20. října 2011 20:53
 asi maš už ten filtr zasranej dej tam novej nejlepší je ten plastovej uzkej nebo zkus ten co tu ma sesa ten rozdělávací napřed to zkus bez filtru jen hadičkou pokud ti topoteče tak bude chyba v tom filtru
Datum: 20. října 2011 20:09
Jméno: lisien
IP: uživatel9474
 Akorát sem zapomněl dodat že když sundám hadičku se sítkem nebo hadičku necham nasazenou tak benzín teče z kohoutk.
Datum: 20. října 2011 19:22
 lepší než kyselina citronováje je kyselina fosforečná takže to udělej jak já kup jeden odrezovač BEZOPLACHOVÍ sundej nádrž vyli benál s olejem odmastito takže tam nali tech benzín trochu s tím zasterchej vyli to nali tam ten odrezovač a nejlepší jsou hřebýky mají ostre hrany třepej stím dokud to nebude čisty vylito vypláchni to vodou do kud nepoteče čistá voda vysuš nádrž fenem dej ji zpět na rám nali olej s benzínem pokud možno co nejdřív po osušení olej to nakonzervuje takže zabráni aby se začla tvořit rez věř mi udělej to jak píšu a budeš to mit čisty jak já http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg ten odrezovač koupíš v každe lepší drogerce
Datum: 20. října 2011 19:19
 vyčistit kohoutek a hlavně nádrž..nejlepší je to udělat kyselinou citrónovou (5 balíčku nasypat dovnitř a zalít vařící vodou a dát k topení aby se voda co nejdéle udržela teplá-zalít až po okraj, na druhý den vylít,vypláchnout,vysušit, popř. nabarvit vnitřek dvouloužkovou barvou) a potom už by to mělo téct
Datum: 20. října 2011 18:51
Jméno: McHaWry
IP: uživatel12626
 zkus sundat nádrž dat do ni pár kuliček z ložiska a propláchnout to lihem bych udělal já je mi 14  tak že
Datum: 20. října 2011 18:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 zdar draci potřebuju poradit fichtl mi prostě nechce jet benzín teče svíčka hází předstih ok. když kněmu přijdu tak chytne asi na 5 sekund a pka chcípne a už ani ťuk a na roztlačení občas zablafe a to je všechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:47
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 fltr mě taky napadl zkusil sem to bez něj a nic  ale stejně jsem koupil novej a pořád nic
Datum: 21. října 2011 19:47
 vypada to na vzduchovej filtr jukni na něho jestli je čistej dyštak ho profoukej nejlépe kompresorem
Datum: 21. října 2011 14:43
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 20. října 2011 21:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z fotky se zdá že má docela velký žebra tak by šel do motokáry
Datum: 20. října 2011 21:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar jsem kousek od třebíče litr slivovice doma mám ale jen nevim kam bych ten motor dal spíš do čeho?
Datum: 20. října 2011 21:10
 jo to sousedi prodali staryho rencka za karton cigár a zapalovačů
Datum: 20. října 2011 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hmmmmm zrovna jsme privezli domů 8,5 litru kdyby byl blíž tak bych o tom možná i přemýšlel
Datum: 20. října 2011 19:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 muhehe... proč ne .... jednou sem se potřeboval zbavit moskviče a tak sem dal inzerát do annonce.. vyměním moskviče za litr rumu a karton startek... pár lidí se ozvalo, jede dokonce přijel vlakem4
společně sme zajeli do obchodu kde jsem dostal ,,platbu,, pán odjel a kšeft byl uzavřen.
Datum: 20. října 2011 18:44
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No nekup to!!!!!!!
Datum: 20. října 2011 18:34
Jméno: neznam
IP: uživatel12533
 Zdar, prosím Vás jak mám co nejjednodušeji zapojit přední světlo ? ps. co nejmíň drátů
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 6:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Dost podstatnej rozdíl.. u 20W to táhneš přímo od světelného pólu u 30W to tahneš sice taky, ale zadní žárovka je zapojená paralalně k vláknům přední žárovky. Jinak při přepínání spálíš zadní žárovku a následně přetížením i přední
Datum: 22. října 2011 6:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mam pocit že to takovej rozdíl nebude, v obou případech natáhneš drát od světelnýho pólu (pólů) na kontakt patice (případně přepojíš od spínačky), patici dobře ukostřit...
Datum: 21. října 2011 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 zapoměl jsi napsat jakou verzi zapalka máš, jestli 20W nebo 30W.. je to dost podstatnej rozdíl v zapojení...
Datum: 21. října 2011 7:42
Jméno: neznam
IP: uživatel12533
 takze z civky vede drat do spinacky-muzo ho odpojit a primo dat na dalkove a ukostrit ?
Datum: 20. října 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 z cievky rovno potiahni drôt na tlmené alebo diaľkove svetlo a dobre ukostri nič jednoduchšie už nemôže byť poprpade daj ešte dajaký jednopólový vypínač
Datum: 20. října 2011 16:47
Jméno: jawka
IP: uživatel12533
 Zdar, prosím Vás kolik zhruba stojí papíry na 50/21 ? Musím si nechat vyrazit štítek aby vše souhlasilo, je potřeba aby sedělo číslo motoru ? Udělal jsem si komplet renovaci tak to chci mít na papírech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 18:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musí sedět číslo rámu z TP s číslem na štítku a s číslem motoru. Pokud si necháš na odboru dopravy za 50Kč vymazat číslo motoru, pak sedět nemusí, nicméně štítek a TP pořád ano..
Datum: 21. října 2011 18:03
 Buď tam bude muset dojít původní majitel nebo ti dát plnou moc a dojde se na odbor dopravy, nahlásíš změnu barvy a dáš 50Kč. tzeda takhle mi to tam tvrdily.
Datum: 20. října 2011 19:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nás se za změnu barvy platí 50Kč, což je při cenách přepisů, evidenček a stk zanedbatelný,,, každopádně si nejsem jistej, jestli tu změnu nemusí udělat původní majitel před odhlášením na tebe, protože těžko projdeš na evidenci, když bude mít moto jinou barvu
Datum: 20. října 2011 18:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 nový štítok a číslo na motore nieje podstatné a hlavne nech sedí farba to si radšej mal zohnať papiere a tak riešiť farbu u nás sa za zmenu farby platí 80€
Datum: 20. října 2011 17:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Prosím vás, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo neví, jestli jde a jak vůbec, natáhnout startovací páka u Jawy 90 bez toho aniž bych musel půlit motor? Dole je šrub (imbus myslím) kterej drží tu pružinu co jí natahuje a jak jsem půlil motor tak jsem ji povolil. Kdesi sem četl že se nemá povolovat a pak jsem motor skládal zpět, tak jsem ji nenátahl zpět jak měla být. Díki za každou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 16:23
|



|