Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lerin
IP: uživatel8731
 zdarec všichni. Koupil sem new fechtla, který měl udělanou stk do 2014. všechno má. Dneska jsem ho pojistil a připravil k provozu. Pionýr ale není přepsaný ještě na mě, jen ve velkém tp je něco napsaného o mně, jak to minulý majitel odhlásil. můžu takhle jezdit? slšel jsem prej jo? díky moc za odpovědi pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 19:08
Jméno: lerin
IP: uživatel8731
 ok díky za radu
Datum: 20. října 2011 19:08
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ano můžeš ale nědělal bych to.Můžeš mít problem u policie
Datum: 20. října 2011 18:21
Jméno: lerin
IP: uživatel8731
 ok díky moc.. jo a můžu teda jezdit i když to nemám převedený na sebe?
Datum: 20. října 2011 18:11
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Nevadí
Datum: 20. října 2011 16:41
Jméno: lerin
IP: uživatel8731
 10 dní je už dávno pryč, vadí to?
Datum: 20. října 2011 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel12624
 Jo,ale během cca 10 dní by sis to měl převést na sebe....tzn.ještě udělat evidenčku a přepis na úřadě
Datum: 20. října 2011 13:02
Jméno: race81
IP: uživatel11783
Posl.aktualizace: 19. října 2011 21:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Posl.aktualizace: 22. října 2011 18:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau Stando to právě nevím za 9 tis. je to drahý jako student na to nemám, ale zas bych rád věděl jak to jede  proto se ptám jestli na tom někdo nejel... já bych si to stočil i sám ale vycentrovat to ne na to nemám prostředky i podkovy bych si při nejhorším udělal... díky za reakci Stando
Datum: 22. října 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Zdar. SOrry. Soustruh nemam a nekámošim s nim........ Vim o klukovi co utáčí origo fichtlácký kliky na 85,90mm .....ale už ta klika na fichtla neni nic levnýho....prej dost spotřeba nožů,který nejsou zrovna levný.....počítam,že kliku na 350 by ti udělal o litr levnějš jak TK moto...a kdoví jestli by se mu jí chtělo dělat....má to význam?
Datum: 21. října 2011 15:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak nikdo? Stando? Klikari?
Datum: 20. října 2011 21:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Příští týden jdu se zrekonstruovaným pionýrem na technickou. Mohli byste mi zdělit na co si mám dávat bacha. Nebo za co rádi vyhazují. Díky a ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 19:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 V patek sem byl na STK s J 350/634 , kontroloval cisla ramu , motoru , rozmery pneu , potom zda funguji vsechna svetla to jest , dalkove tlumene , parkovacka blinkry brzdovka pak klakson , pak se ptal zda mam povinnou vybavu , dal mne protokol bez jedine zavady a ja sem jel dom
Datum: 20. října 2011 19:50
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12434
 Zdar draku.Hele byl jsem asi před pul rokem a koukl jen na číslo, lékarničku ani to nechtěl nakopnout...Prostě jak kde..
Datum: 20. října 2011 17:07
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No já mám vepředu i vzadu 2,75 tak snad jim to nebude vadit
Datum: 20. října 2011 14:01
 Pokud to uděláš chytře, projdeš. Je potřeba se ho vyptávat jestli maj otevřeno stejně jako dneska v jiný dny atd. Já takhle protlačil čezetu, která měla úplně jiný rozměry gum a 8mčku na zadním kole jak prase, ulomenej podstatnej kus stojanu, dost netěsnej vejfuk, z motoru tekl olej proudem než jsem to otřel hadrem, byla nepojízdná, zohýbaný stupačky, špinavá, rezatá, obložení sjetý na nýty. Mám lehké závady výfukové potrubí a karoserie.
Datum: 20. října 2011 13:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolečko: a to já jo  posledně sem tam byl s jinejma rozměrama pneu než v TP (plánovaně) a s totálně volnejma řidítkama (zjištěno až cestou na TK)  nadšený ze mě nebyli ale prošel sem
Datum: 20. října 2011 12:34
 Jestli je ten fichtl zrekonstruovanej, tak je tvoje otázka bezpředmětná. Jinak osobně bych si nedovolil přijet na TK se strojem který by měl nějaké zřejmé nedostatky...
Datum: 20. října 2011 11:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co vim tak když už něco kontrolujou, tak číslo na štítku, celkovej stav, světla (jestli svítěj), vůli předního kola ve vidlích (fichtl je tim vyhlášenej) a správné rozměry pneu
Datum: 19. října 2011 22:38
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 technická je takové výpalné, chceš jezdit zaplat, a u nás sem neviděl aby nekoho s pionýrem vyhodily, mnohdy stačí jen papíry na stk, jak píšu, je to jen o výpalném
Datum: 19. října 2011 20:43
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 čus sehnal jsem si magneto 30w s propojenýma cívkama ale mám magnet s označením 05. Myslíte že mi to dá výkon těch 30w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 16:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 skús dať ešte dole vlavo
Datum: 20. října 2011 16:43
 jak bych měl tedy umístit start. cívku? když ji dám do levého horního rohu tak je to na h****
Datum: 20. října 2011 14:42
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No to jsi nemusel shánět celé magneto, stačilo si sehnat jen cívky. každopádně platí co psal HH, tedy že pozice cívek je odvislá od použitého rotoru. Magnetické pole je stejné ale s rozdílným rotorem proti statoru bude stát jiskra za dvě věci....
Datum: 20. října 2011 12:13
 rozdíl tam asi je protože 30W stator a 05...rotor se mi nepovedlo doladit k poslušnosti a když jo stálo to za...
Datum: 19. října 2011 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud teda vim tak v nich rozdíl je, a to v poloze magnetů vůči vačce, takže by to mohlo hůř nebo vůbec startovat, což vyzkoušený nemam.. nicméně světelný výkon se odvíjí pouze od síly magnetického pole, takže by měl být stejný..
Datum: 19. října 2011 20:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je jedno či máš na rotore napísane 05 alebo 20 vždy je to ten istý skoro zaleži v akom nabudení sú ešte magnety wýkon záleži skôr od cievok
Datum: 19. října 2011 19:47
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdravim draci, neznáte ňákej dobrej způsob jak nandat seigrofky u spojky? Zkoušel sem to kleštěma, ale se mi stalo že mi pružinka vylítla do xichtu i s podložkou tak bych chtěl poradit trošku bezpečnější způsob. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 16:47
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Dělal sem to poprvý, dík za rady hoši
Datum: 20. října 2011 16:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vyprdni se na Cezetakovy plky. Nejlepsi bude, jestli jsi to nikdy nedelal, tak si nekoho prizvat na pomoc. Ty zmacknes kombinackama podlozky, zatlacis a 2. clovek nanda segrovku. Ve 2 to jde lip.
Datum: 20. října 2011 8:18
Datum: 19. října 2011 22:15
Jméno: milda
IP: uživatel12533
 stačí 2 šroubováky a zručnost
Datum: 19. října 2011 22:08
 karel: co proti me mas? ... ano vysmeju se mu protoze je to jednoduche jak facka.... veznu podlozku do kombinacek, jednou rukou stlacim pruzinu tou podložkou a druhou rukou naklepnu segrovku... nevidim v tom zadny problem
Datum: 19. října 2011 21:36
Jméno: mates
IP: uživatel12518
  už sem se na to podíval a taky se mi to zalíbilo, až někdy bude čas tak si to taky vyrobím  . Díky za nápad.
Datum: 19. října 2011 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel12622
 na jawa 50 cz jev článku o pařezu taková docela čikovná páka se šroubem co zatočíš místo jedhoho šroubku víka spojky mě se to moc lípilo tak sem si něco takovýho svařil a je to výborný byt pracnejší....
Datum: 19. října 2011 19:53
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Dobrá, zítra to vyzkouším
Datum: 19. října 2011 19:34
Jméno: Karel
IP: uživatel12484
 počkej, čezeták jak se ti vysměje, ale jeb na něho, zkus to tenkýma kleštama, špičatýma, podložku řádně zmáčkni, až na konci kleští, pionýra nejlépe na zem, a ono to jde
Datum: 19. října 2011 19:25
Jméno: cgcgj
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:33
 odmocnina 49 výsledok vynásobiť s 7 a z toho - 1
Datum: 19. října 2011 19:33
 Zdravím, mám Jawu 250/559 Panelkaa vyskakuje mi na ní 3. rychlostní stupeň. Převodovku jsem rozdělal a není tam vidět žádné poškození zubů, vůle na pouzdrech je minimální, řadící segment se zdá být v pořádku a ani vydlička není zohlá.
Prosím o radu, kdo tohle už zažil, tak jak ji vyřešil.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 1:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Doporučuji si sehnat knihu od Jiřího Dočkala Údržba, opravy a seřizování motocyklů Jawa. Když pohledáš na netu, tak si ji můžeš i někde objednat. Jinak když má předloha větší axiální vůli, tak ji je nutno zmenšit právě tou vymezovací podložkou. Je to podložka s dírou 14 mm a silná je 0,5 mm, případně může být i slabší.
Datum: 21. října 2011 1:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel1575
 Vypadá to, že tomu rozumíš...díky moc, ještě ale nechápu to s tou podložkou. Prosím o vysvětlení, propřípadě jestli znáš nějaké stránky, kde je to popsané, tak mi je pošli. Předem díky
Datum: 20. října 2011 17:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Trojkové kolo na předloze má 17 zubů, protilehlé na hlavním hřídeli 19 zubů, dvojkové hlavní hřídel 16 předloha 20.
Datum: 19. října 2011 20:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel1575
 Kolik zubů má trojkové kolo na této převodovce? Díky
Datum: 19. října 2011 20:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U těchto motorů je to poměrně častá porucha, časem to postihne prakticky každý motor. Na předlohovém hřídeli a trojkovém kole se postupně omelou drážky na krajích a kolo potom nedrží na hřídeli, má snahu se s hřídele smeknout. Je nutno vyměnit trojkové kolo a předlohu. V případě potřeby i pouzdra a vymezit axiální vůli 0,2-0,3 mm, podložka se dává na levou stranu.
Datum: 19. října 2011 19:08
 Nazdar mám taký problém s mustangom na , 1 , 2 ide v pohode ale jak to hodím na 3 a vytočím to tak to po chvíli začne strácať otáčky čo s tým viac benzínu do karburátoru? bohatejšiu zmes?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 20:40
 neviem vzduchový filter som nepozeral , len ja som mal problém s tým že som mal moc benzínu v karburatore a pretekal tak som tam dal to veko druhé aj s ihlou a tím plieškom čo uzatvára ihlu , neviem či to aj to nerobí ale skúsim pozreť ten vzduchový filter, len dneska jak som išiel zo začiatku všetko OK pekne ťahala ale po chvíli strácala otáčky , nechal som to chvílu som sa v tom hrabal asi 5-10 minut a potom to zasa išlo fajn tak neviem čo s tým je.
Datum: 20. října 2011 20:40
 a co hladina zkus jak tam hodíš zatři stlačit nohou ten cupovací kolík pokud pokud to bude ok tak je moc nízká hladina v karbecu nastavení hladiny najdeš na Jawa 50.cz jo a co vzduchový filtr je čistý ?
Datum: 20. října 2011 19:24
Jméno: Forist28
IP: uživatel12621
 no , uvidím čo to spraví
Datum: 19. října 2011 20:42
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mě tohle dělalo že jsem měl ten papírovej filtr na benzí když jsem ho vyhodil tak to bylo v poho. Jestli ho tam máš tak ho zkus vyhodit
Datum: 19. října 2011 19:41
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 24. října 2011 13:13
Jméno: Mix
IP: uživatel12647
 Ty nekrestansky penize platis jen za tu nalepku suzuki
Datum: 24. října 2011 13:13
 jj, tohodle fichtla tu občas vidím a myslim, že i ty papíry má
Datum: 19. října 2011 23:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No pochybuju ze ty papiry budou fenkční když vidím toho fichtla
Datum: 19. října 2011 19:36
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 ale zase to má papíry to se musí uznat
Datum: 19. října 2011 19:28
 takhhle se nejlíp vydělává, tak mu to dopřej
Datum: 19. října 2011 19:12
Jméno: Forist28
IP: uživatel12621
 krásna motorka hlavne tie rafky aspoň umyť to mohol predtým
Datum: 19. října 2011 18:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus draci moje 05má v tp 45Km/H... já se strašně bojím že mi napíšou při přepisu 65 km h..  .. máte s tím někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 7:00
Jméno: lerin
IP: uživatel8731
 jawasimson: dík už sem se lekl že budu muset dělak novou  moc díky za radu
Datum: 21. října 2011 7:00
 Splet sem se ne STK ale povinny ruceni musis mit na sebe jinak zbytek je tak nak jedno
Datum: 20. října 2011 19:55
 Pokud si ve velkým technycaku psany jako dalsi majitel uz tak je jedno jestli to prihlasis za rok nebo 2 nebo 3 ?  ja stim jezdil takhle asi rok  a nikdy nic policajtum nic nevadi hlavni ze mas na sebe STK atd proste bych stim jezdil dokud bych nemel ridicak na silnejsi motorku a potom az bysi si udelal napr na 125ccm 11kw tak bych to sel prihlasit na sebe či nekoho z rodiny
Datum: 20. října 2011 19:54
Jméno: herrBode
IP: uživatel10882
 Bojíš se a právem....mě tam ten zmetek napsal konstrukčku 60km/h a do teď chodim pěšky.....ach jo
Datum: 19. října 2011 22:29
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,prepíšou to na to co jim hodi automaticky system,tzn co má většina fichtlu,musis je na to dopredu upozornit a oni tam rucne napisou 45 a jestli nebudou chtít tak jim udělej elent,že to máš ve velkym TP,ale záleží na úředníkovi,když trefíš na vola nepořídíš nic
Datum: 19. října 2011 21:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: ok díky, doufám že jo.. elent: jojo určitě je na to upozorním, snad to pude
Datum: 19. října 2011 20:17
 oni se podívají co máš v tom starém techničáku
Datum: 19. října 2011 20:00
 na 65km/h podla mňa ti to neprepíšu lebo 05ky tam mali pôvodne 60km/h
Datum: 19. října 2011 19:55
Jméno: milda
IP: uživatel12533
 Zdar, potřebuji názor zkušenějších, mám 50/21 po GO, tříkroužkoví píst, olej 1:25, jehla nej. bohatost, zajíždím ho na 13 z. sekundáro po silnicích, už mám vyjetou 4 nádrž, myslíte ze si to nezničím, když už ted před zimou chci dát 11. z. sek. k. a jezdit po lese, musim ho jeste nějakou dobu šetřit aby měl slušný výkon ? Těd uz to letí výborně, dík za radu .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:14
 trychtýř na chlazení pomáhá, to můžu sám potvrdit.
Datum: 19. října 2011 19:14
 no nevim jestli to pohama ten trychtyř a venku už je chladno přesto to rači hlídej
Datum: 19. října 2011 18:17
Jméno: milda
IP: uživatel12533
 Dík,
s tím chlazením nebude až takový problém, mám udělaný kolem hlavy trychtýř z hliníkového plechu
Datum: 19. října 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Dej mu i do lesa,jen hlídej ať ho neuškvaříš......určitě se tak i dobře zajede "načisto"....neboj se toho....jen řikam s rozumem.....
Datum: 19. října 2011 16:32
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací scháním navod na úpravu motoru jawa 250 vím že byla o tom i napsaná knížka Úprava motorů Jawa 250 a 350 - Svět motorů (Ing. Jiří Hrubeš, Josef Křížek) ale nemohu jí sehnat poradíte mi děkuji Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Ahoj. Nedělej to. Tyto motory jsou těžkopádné,aby tvoje úprava měla smysl,tak by do motoru zahučelo moc tisícovek,moc.....fakt je to zbytečné....to se dělalo v dobách kdy nebylo "nic" na závody v týhle kategorii.... Pokud bys přes všechny varování chtěl jít za svym,tak je někde na netu..... kdysi jsem na to narazil.....zkus hledat stránky podle tagu "úprava 250" .....
Datum: 19. října 2011 16:29
 Hoj draci, mám fichtla na závody a poslední dobou mě trápí zadní kyvka... po skoku se ohne a tím vyhne řetěz.... jak kdyby se kolo položilo směrem na rozetu.Já si myslel že prostě ten lisovanej plech to nezvládá ty skoky ale kámoš mi říkal že mi taky na pravé straně (z pohledu od zadu motorky) praskl čep na kyvce.Dá se to nějak poznat? přes zimu tam budu dávat druhou stejně ale teď bych to potřeboval dát na rychlo nějak do kupy.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 18:27
 ok zkusím  díky
Datum: 19. října 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 vyndej kolo,vyndej tlumiče a zahejbej s "ramenama" kyvky.....
Datum: 19. října 2011 17:32
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Zdravím, chci podsvítit tachometr dvouma modrýma LEDkama a proto se ptám, když pincek vyrábí 6V střídavý a ledky jsou na stejnosměrné tak tam dám jednu diodu, ale zajímá mě jestli při vysokých otáčkách by se nespálily, a ještě bych tam musel dát asi nějaký odpor že, když ledky jsou na 3,5 V a budu je dávat paralelně, promiňte blbý dotaz, ale v elektrice nejsem tak zkušený. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 22:31
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 http://mabode.rajce.idnes.cz/Tacho_podsviceni-modra_dioda_http_www.youtube.com_watch_v_qzgIw3mm-QM/
Datum: 19. října 2011 22:31
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Dík moc, Jawa 50 můžu se ještě zeptat kde máš ty ledky ? jestli zvrchu nebo zespod, mě to zajímá jestli tě to neoslňuje jestli to máš zvrchu
Datum: 19. října 2011 16:13
Datum: 19. října 2011 16:07
Jméno: huf
IP: uživatel11032
 Ok, díky moc za radu, asi to vidím moc složitě
Datum: 19. října 2011 16:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to mam udelany taky,normalne dej 2 ledky do serie a usměrni diodou
Datum: 19. října 2011 15:27
 Zdar draci, mam v hlavě jeden plán a chci se poptat, nemá někdo nápad, jak u mustanga zakrýt motor? Hledal jsem původní kapotáž, ale ta je nesehnatelná. Jawa 20 s plechama by byla ideální, ale ta se mi vůbec nepáčí sem prostě upjatej na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 13:15
 Přesně na Mustanga jsem nenašel, pouze http://www.motoforza.cz/info.html na 21 s plechama bych koupil jednu brašnu a do tý by se motor schoval, ale na mustanga no nevím, asi koupím jednu 21 v rozkladu.
Datum: 19. října 2011 13:15
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 když budeš dobře hledat,tak ty kapotáže se běžně prodávaj někde na netu v jakymsi e-shopu,ale je to ranec,myslim že 4-5 tisíc za holou kapotu.....bez plexi,bez sedáku atd....
Datum: 19. října 2011 13:06
 Proto sháním radu, na závodech či na srazech se vyskytujou kapotované Jawky, ale foto nemůžu dohledat, škoda původní kapotáže, stačil by jeden člověk, co jí zapůjčí na formu a bylo by to.
Datum: 19. října 2011 12:40
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tak to oplechuj, nebo si pohraj s laminátem
Datum: 19. října 2011 12:34
 Já zas nechápu tebe, k věci napíšeš prd, ale napsat musíš, jen aby jsi šťoural. Mam menší změny na rámu a chci otestovat, co to udělá při jízdě, bohužel nemám pojízdnej motor, ale mam motor z něčeho jinýho, tak aby nebyl nápadnej.
Datum: 19. října 2011 12:33
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 líbí se ti mustang ale chceš ho zakrýt. nechápu... navíc by mě zajímalo co od toho čekáš? chceš aby se ti přehříval motor? nebo to snad se zakrytým motorem pojede o 20km/h rychleji?
Datum: 19. října 2011 12:25
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 zhruba před půl rokem sem dělal GO motoru svýho pincka kerej měl najeto n%eco kolem 40 000  všechno sem měnil nebo repasoval, akorád převodovku sem nechal starou... a poslední dobou když vyřadim na neutrál, tak jakoby malinko chroustaj kolečka.. čim to je? už prostě blbá převodovka? a nebo něco jinýho? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 12:23
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,to může dělat ohlá vydlička,nebo špatnej řadící automat.zkusil bych povolit šrouby zvrchu na motoru a hnout s tim automatem do jiny polohy.
Datum: 19. října 2011 12:23
Jméno: Lanar
IP: uživatel12614
 Ahoj, zajímalo by mě jestli se dá provozovat na papírech jawy 05ky jawa 21pokud bych vyměnil štítek číslo motoru-výmaz a seděla by barva co na to řeknou třeba na technické ? Prosím vaše zkušenosti? dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 21:33
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,rek bych ze to zalezi na lidech na technickej,jestli tam bude nekdo kdo se vyzna ve fichtlech a bude blb tak te muze delat problemy.Kdyztak holt zajet na technickou kde nesedi blb.
Datum: 18. října 2011 21:58
 žiadný problém, mám jawu 21ku 1975 novšý typ na papírech 05ky 1964
Datum: 18. října 2011 21:33
 Ahoj draci hele chtěl bych se zeptat když bych dělal na Jawu 50/20 technickou kontrolu tak musím mít zprovozněný tachometr?? A ještě když si koupím tachometr tak jak odzkouším jestli funguje slyšel jsem něco o aku vrtačce, ale když ji nemám tak jak to mám zkusit jestli ten tachometr ukazuje?? Díky moc mějte se draci Čau..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 15:13
Jméno: jawa555,21
IP: uživatel12619
 ahoj píchni do náhonu tachometru u budíku sirku a rycle ji protoč směrem podle pohybu ručičky pokud se ručička pohne tachometr je funkční
Datum: 19. října 2011 15:13
 A jak poznám že mi funguje kilometrovník? Díky za odpověď.
Datum: 19. října 2011 15:09
 Jak máš dole tu zdáířku pro lanko strč tam sirku a otáčej sní když ti rafíčka vystřelý tak fachá.
Datum: 19. října 2011 7:11
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,na technickou tachometr nepotrebujes.
Datum: 18. října 2011 23:51
Jméno: mikša
IP: uživatel12510
 Zdravím potřeboval bych poradit strašně mi cinká čep v motoru při vyšších otáčkách a klikovka je dost volná víc než má být co musím všechno vyměnit aby bylo vše cajk nemám s opravou klikovky žádné zkušenoti takže budu vděčný za pár rad díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 21:53
Jméno: Oliss83
IP: uživatel12289
 Taky mám takový problém ale halvně na tom nejzdi nebo se ti to pojebe uplně a dopadně jak já tedka potřebuju váleca vše protože ty ložiska se mi vysipaly
Datum: 18. října 2011 21:53
|



|