Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci, sice to sem nepatří, ale vy vždycky dobře poradíte... Potřeboval bych na pitu svařit držák sedačky a někde sem četl že se musí sundavat motor nebo odpojit celá elektika, jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 9:41
 JJ, díky.
Datum: 16. října 2011 9:41
 Odpojil bych baterku a kostru umístil co nejblíže svařovanému místu...takhle to dělam když třeba vyvařuju auta nebo tak...
Datum: 15. října 2011 16:57
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jaký se má dávat předstih.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 17:55
Datum: 15. října 2011 17:55
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 16. října 2011 8:02
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Víc bych taky nedal
Datum: 16. října 2011 8:02
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, podle motoru jawina 175/356.. Podle vzhledu smíchanina. Jiná nádrž, doma dělanej lak, elektrika taky asi doma dělaná. Pokud uvažuješ o koupi, ták bych mu za to dal do 4 tisíc. Pokud jí má na papírech, o čemž pochybuju, ták těch 5 maximálně.
Datum: 15. října 2011 20:59
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, vyčistil jsem karbon z hlavy, namontoval sem to zpátky, vyzkoušel a výkon motoru se o dost snížil...nevíte proč, dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 17:53
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Už mi to zas jezdí normálně a nic sem s tim nedělal
Datum: 15. října 2011 17:53
 Záleží jestli to pod ní fouká nebo ne, to uslyšíš takové syčení kdyby to foukalo
Datum: 15. října 2011 16:58
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Tak že mám uvolnit matky a srovnat ji? Ale je srovnaná správně...
Datum: 15. října 2011 15:11
 Třeba špatně dosedla hlava
Datum: 15. října 2011 15:00
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nastartuju pionýra 21 držím třeba půl plynu a za chvilku mi to chcípne nevíte čím by to mohlo být.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 18:08
 a co vzduch filtr je čistej ?
Datum: 15. října 2011 18:08
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Datum: 15. října 2011 14:10
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 ještě to může být tím,že svíčka neháže jiskru přesně určrnou dobu a nespálí to palivo
Datum: 15. října 2011 14:08
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 myslel sem kohoutek ne ventilek sory
Datum: 15. října 2011 14:07
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 To teče ja už jsem to zkoušel v karboši je benzín teče tam ale jak to nastartuju tak přidám třeba na polovinu a za chvilku to chcípne přitom v karburátoru je benzín když se podívam takže teče a palivový kohoutek mam nový asi 3 měsíce starý tak fakt nevím!!!!!
Datum: 15. října 2011 14:05
 myslí ten ventil v karbecu o kterej se opře plíšek aby pak benál netekl a nepřechlastávalo ale tam se mi to nikdy neucpalo spíš bude špinavej kohoutek takže vyčistit kohoutek a nejlepší by bylo sundat nádrž odmastit tech benzínem nalit odrezovač bezoplachý nasipat hřebíky a třepat do kud nebude čistá vše složit a už to musí týct
Datum: 15. října 2011 14:00
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Jaký ventil myslíš
Datum: 15. října 2011 13:27
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Hoši díky
Datum: 15. října 2011 13:26
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 koukni se na těsnění u ventilku může být ucpané
Datum: 15. října 2011 13:20
 mezitím než ti to chcípne a ty to rozebereš to může stihnout dotéct...
Datum: 15. října 2011 12:48
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus já mam asi 3 měsíce starý palivový kohout hadička která vede do karboše je taky dobrá v karburátoru je benzín tak nevím.
Datum: 15. října 2011 12:40
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 nejspis ti nedotejka benzin
Datum: 15. října 2011 12:29
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 Zdravím, mám problém s baterií na svojí jawě 250ce. Na mínus kontaktu mám opravdu silnou oxidaci (viz foto - https://docs.google.com/leaf?id=0B09rXb7ubW02OTdmOThlZmItOWM2Mi00NWMyLWFiOWUtNzk4NDY2YTI4NTI2&hl=cs). Vytušil jsem, že by tam mohl unikat proud, tak jsem udělal sólo vypínač hned u baterky, mezi plus kontaktem a pojistkou v kastlíku. Vůbec to nepomohlo. Vím, že baterie dost oxidují ve vlhkém prostředí, ale neříkejte, že letošní léto a podzim může nadělat takovou paseku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 13:55
Jméno: jawar
IP: uživatel11368
 vazelinu jsem zkoušel... ale oxiduje jen ten minus kontakt...
Datum: 15. října 2011 13:55
 měl si kontakty namazané třeba vazelínou nebo je necháváš tak... prostě bez ošetření?
Datum: 15. října 2011 11:56
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Cuzz, potřebuju poradit. Chci se zeptat jestli je rám z JAWA 250/353 stejný jako z JAWA 350/354 nebo je v tom rozdíl? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 12:40
 Myslim že 350 má dva úchyty na indukčky, a jinej pravej držák stupačky, jinak je to stejný...
Datum: 15. října 2011 12:40
Jméno: LOL
IP: uživatel12599
 Ahojte všichnimám problém s 05 koupil sem ji jela normálně všechno rozebral sem ji na renovaci motoru sem se ani nedtk jen sem vymenil olej a vyčistil zapalování je tam z 555\\r\\nsložil sem ji udělal novou elektrika a nechce chytit benzín tam de předstih 3,5 (na ten to předtím jelo) jiskra je na svíčce a prostě nechytne ani na roztlačení co s tím ?\\r\\njo a vyměnil sem kondík protože mi nachvilku chytla ale začlo to zdechat a střílet do karbecu a pak už to nechytlo dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 14:00
 jj mel jsem tam hlavu z 2é no
Datum: 15. října 2011 14:00
 johnny 15, ty si tam mal pravdepodobne hlavu z 20ky, s novším zapalováním podla literatúry predstich 2,3-2,6mm so starším fakt nevím ale pravdepodobne ako u 555
Datum: 15. října 2011 12:32
 pokud to sřílelo tak to bude típ předstihem mě 05tka jezdila normál na předstih 1,6 ale já jsem tam měl už to novější zápalko zkus dát předstih 2,3-2,6mm takovej by měl být u 05tek s tím zápalkem starším no
Datum: 15. října 2011 9:40
 Čus draci tak zima se už blíží a já se chci zeptat jak zazimovat fichtla ? Četl jsem že se má motor nechat zahřát oddělat vzduch filtr a stříknout konzervační olej a ono to pak zdechne a nechat to tak .Ale taky jsem četl asi lepší variantu a to je že vyndat svíčku nalít 10-20ml motorového oleje, zakrýt čistým hadrem prošlápnout aby se to nakonzervovalo stěny válce klikovka atd dat zpět svíčku a nasadit faju a nechat to být a zadělat třeba hadrou konec výfuku aby tam nešla vlhkost myslíte že to tak bude stačit ? Samozřejmě ještě dofoukám pneu a jelikož zadní kolo je furt na zemi, tak ho třeba vždy za týden půjdu pootočit .A teď k nádrži tu mám krásně pomoci odrezovače čistou tak nechci aby to chytlo lišku samozřejmě je tam už náka ale fakt jen malá ale nechci aby tam byla nebo se tvořila další která by mi pak zanesla kohoutek i když tam mám sítko tak kohoutek palivovej mám vyplej nádrž zadělanou ještě doplním asi palivo aby byla nádrž plná a zadělám hadrou odvzdušňovací dírku a bude myslíte že to tak je dobry? A bude to stačit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 18:04
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Nádrž naplň benzínem do plna
Datum: 20. října 2011 18:04
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Zastav benzín,strč ho do garáže hoď na něj plachtu kvůli prachu a na jaře normálně nastartuj a jeď ---Ja to osvědčený.
Datum: 20. října 2011 18:02
 ještě chci dodat že mi to stojí v šopě takže je tam stejná teplota jak venku a co chromy? taky něčím postříkat třeba konzervačním olejem ? mám doma konkor nebo to nemá smysl ?
Datum: 15. října 2011 10:09
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci když dam na Koloběžku motor z minibike nebo z motorové pily možou mně něco policajti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 21:33
 nesmí tam být převod řetězem...ale stejně to nebude mít homologaci... ale většina by tě nechala bejt když si tam budeš plkat pár km v hodině....
Datum: 15. října 2011 21:33
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 a kdyš to dám na kolo ??
Datum: 15. října 2011 20:31
Jméno: fofr
IP: uživatel2970
 Zdar,nu mužou,když budou chtít tak tě na něco dostanou.U takovyhle skladačky snadno.Zaleži na koho narazíš...
Datum: 14. října 2011 23:42
 na nehomologovanem domacim paskvillu nemaš na silnici co dělat
Datum: 14. října 2011 23:00
Jméno: cz
IP: uživatel12258
 zdarec. nevítě někdo jestli se dá ještě sehnat rozeta na čz 175/477? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 23:26
Jméno: elent
IP: uživatel2970
Datum: 14. října 2011 23:26
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 zdárek hele byl jste nekdo na fichtl srazu ve Vselibicich ?? nevite kdy to tam zase bude a jestli tam je potreba ridicak a technicka na tu velkou projizdku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 22:44
 http://www.hcracing.cz/ a záložka nazvaná vzkazovník, tam to máš pořešené.
Datum: 14. října 2011 22:44
Jméno: simon
IP: uživatel289
 zdarec lidi,nevíte někdo jestli by se dal dát přepínač světel na klíček z jawy 350 na pionir?? předem díkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 21:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no dal by sa ale podľa mňa to nebude mať pekný efekt ak chceš to dať do paraboly treba väčšiu dieru
Datum: 14. října 2011 21:02
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 cau prosim Vás poradil byste mi nekdo jak mam dostat jawu 350/634 do chodu. Házi jiskru, když dám pod svicku beno tak chytne nachvilku, ale paak vubec nic nevite cim by to bylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 2:32
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 dik za radu
Datum: 15. října 2011 2:32
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,sundej hadicku z karbecu,jestli tam vubec teče živá voda-vyčistit kohout,sítko.Rozhodit karbec vyčistit a profoukat.Jestli stála někdy dýl a orezla nádrž zevnitř,dej určitě palivovej filtr,cca 40kč.
Datum: 14. října 2011 21:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 presne určite upchatý kohútik a karburátor
Datum: 14. října 2011 20:59
Posl.aktualizace: 14. října 2011 21:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 presne najlepšie kúpiť viac menej kopletný vrak a ktorý sa da spojazdniť lebo za hotové pýtajú veľa
Datum: 14. října 2011 21:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Něco podobného sem na podzim minulého roku koupil i s TP za 700 a flašku zelené! Po zimě sem dokoupil po aukru a bazoši co zbývalo a dorenovoval to, Celkem mě ten simsonek vyšel na 9000 a celé leto jezdil krásně a další léta jezdit bude!!!
Datum: 14. října 2011 20:59
 Zdravím, hledal jsem tady na fichtl krámku štítek na Pio 20 psaný v Angličtině a nenašel jsem , dá se někde sehnat ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 20:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 to asi nesežeš
Datum: 15. října 2011 20:01
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus dnes sem dal do fichtla svicku z krosky vycistil sem kladivka a nevěril bych co ta svicka umí .. takhle ten fichtl jeste nebezel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 10:48
 já jezdím se starou CS PALkou a jezdí nádherně... přidávám se k tomu, že "závada" byla na kladivkách... já je čistím každou chvilku...
Datum: 16. října 2011 10:48
 Já jezdim na Brisky a funguje to na jedničku...ve svíčce bych to holt nehledal
Datum: 15. října 2011 18:46
 spíš to bude těma kladívkama. ono rez a mastnota dělaj svý.....
Datum: 14. října 2011 22:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Holt jsi mel ve stroji svicku po smrti a dal jsi tam svici v lepsim stavu... Osobne jsem zadny rozdil mezli "levnou sunkou" Brisk za 30kc a Championkou za 120 nezaznamenal.
Datum: 14. října 2011 22:07
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 fakt se vyplati koupit drasi nez nakou levnou sunku
Datum: 14. října 2011 21:03
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 cuuus draci chci se zeptat nekoho skusenyho s nadvarovanym zadnich tlumicu: ja nadvaril o 25cm a dela my problem retez chci nejake foto nebo radu co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 16:23
Datum: 15. října 2011 16:23
 hlavně dávej bacha až rafneš za plyn aby te nepodjelo zadní kolo........
Datum: 14. října 2011 22:24
Jméno: fofr
IP: uživatel2970
 Zdar jo jeste sem zapomněl,budeš muset nejspíš dát dospoda taky něco na vyrovnávání řetězu při pružení kyvky.Já měl na 175 dva do sebe daný čtverhrany jeden přivařenej na kyvce druhej na pružině a dole kolečko na ložisku.Nevim,jak na fichtlu,ale na 175 mi bud praskal řetěz při skocích,nebo padal když sem ho dal volněc.Pravě sem ji taky zved o dost a bylo to naprd.
Datum: 14. října 2011 21:54
Jméno: fofr
IP: uživatel2970
 Zdar,o 25 cm to je celkem dost.Jestli se ten řetěz přes kyvku moc neláme,jakože asi jo,tak tam přidělej kus plastu,nebo nejlip silon.Jestli se lame dost tak tam pridelat kolecko silonovy s drážkou,nebo treba i retezovy,nejlip na lozisku.
Datum: 14. října 2011 21:35
 ty voll 25cm??  zajímavé  to na to lezeš ze žebříku ne?
Datum: 14. října 2011 20:43
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nějak mi nede nastartovat pionýr 21 svíčka jiskru háže, v karburátoru teče benzín tak už nevím čím to je prosím poraďte.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 18:58
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,předstih,odtrh,vyčistit karbec,to je základ.Jestli to nepomůže,pak může bejt špatná svíčka-nehází pod tlakem.
Datum: 14. října 2011 19:38
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky skusím ho vyčistit ten karbec a něco udělat stým předstihem.
Datum: 14. října 2011 18:58
Jméno: jawa 05 4rever
IP: uživatel12180
 Zdar draci... mám menší problém.... vždycky, když se už ochlazuje, tak mě zatuhne rychlopal..... když je teplo tak se v poho vrací...... nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar rozebat vyčistit, namazat,novy lanko...
Datum: 14. října 2011 19:47
 pred 3 dnami som to delal  presne jak riká kolega vyčistiť a namazať rýchlopal i lanko
Datum: 14. října 2011 19:31
|



|