Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 22. října 2011 23:34
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Z tý fotky je hovno vidět. Záleží jestli má papíry a jestli neni nějak zbastlená atd.
kolecko: To je trochu málo ne? Jestli je ta GO motoru udělaná pořádně, tak to neni zdaleka ani cena toho motoru.
Datum: 22. října 2011 23:52
Datum: 22. října 2011 23:34
 Asi tak 2-2,5 tis...
Datum: 22. října 2011 21:32
 zdarec, mám dotaz zda můžu dát do spojky segrovku bez podložky. jak sem se to snažil složit, tak mi dvě podložku odletěly neznámo kam a já další nemám a krámek je mimo provoz. rozebral jsem dvě spojky a segrovek mám 10, ale podložek sem měl jen 5, takže na jedné spojce ty podložky nebyly. takže tam asi být nemusí. radši dám na radu zkušenějších. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 13:01
Jméno: Čamlík
IP: uživatel12640
 Podložky tam určitě dej! Kdyžtak kup obyčejné podložky ze železářství(bude to mít i větší přítlačnou sílu), ale určitě to nenechávej jen na segrovkách.
Datum: 23. října 2011 13:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dávám na spojku klasický šestky podložky a v pohodě,,, jsou silnější a líp se snima spojka skládá, než s těma slabejma plechovejma,,, jenom je potřeba mit ok segrovky, ne žádný vytahaný mrchy,,,
Datum: 22. října 2011 21:49
 ok, dám tam nějaký jiný, ale ty co sem z tama zdělal, tak ty měly takovej žlábek, že pěkně držely na té pružině
Datum: 22. října 2011 21:40
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 zkus to a sotva povolíš to péro tak ségrovka se rozlomí a nebudeš mít ani tu ségrovku nákou podložku určitě najdeš
Datum: 22. října 2011 21:22
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ty podložky tam byt musijou jednak lepši přitlak a pružina nevyskoči pres segrovku tam dej podložku o stejnym pruměru co je tyčinka a maš to
Datum: 22. října 2011 21:05
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no tak to vážně né no...  si buďto kup nový a nebo doma najdeš náký takový ne.. bez nich to rozhodně nedělej!!!
Datum: 22. října 2011 21:01
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci, mám dotaz: Co způsobuje, že se mi někdy stává, že když s mým pionýrem jedu a najednou to dá úplně ránu jakoby do vejfuku a přestane to jet a jít do otáček a tak přidávám co nejvíc, aby jsem to aspoň udržel v chodu a najednou to dá zase ránu a už to zase chvíli úplně normálně jede? Jo ještě jeden dotázek co může způsobovat že už mi pomalu odešli (většinou ten tyristor) obě dvě zapalování co jsem tam měl, myslím si že tam bude nějaká chyba už ještě před tím než ten proud do toho vůbec jde. Nenapadlo by vás co by to tak asi mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 20:02
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 No.. provedu zatim dík
Datum: 22. října 2011 20:02
 jinak bych řekl předstih ale když tam máš tyristor tak tam někde bude asi skrat překontoluj dráty popřípadě to nastartuj proturuj to a třeba zjisstíš kde je chyba
Datum: 22. října 2011 19:57
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Mám na něm tyristorové zapalování, ale to asi každýmu došlo
Datum: 22. října 2011 19:41
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Potřebuji poradit jestli jde nějak opravit podtlakový benzinový ventil na peugeot 50 .Nebo je lepší namontovat náhradu a ten krám vyhodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel12638
 přívod z karbecu zacpat a nějak tam nalepit/přitavit kohoutek.....
Datum: 23. října 2011 11:18
 Zdravím chcem sa opýtať keď si dám na mustanga väčšiu trisku (78) mám dať do karburátoru menej alebo viac benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 alě mělo by to jít ale na obyč pionýra je to asi zbytečné jen když neuživíš našlapaného fichtla tak mu dáš větší trysku, ale lepší je jinej karbec
Datum: 24. října 2011 17:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak priste uz to budes vedet, zadny uceny z nebe nespadl .)
Datum: 23. října 2011 10:28
 šak ok preto som sa opýtal aby som vedel
Datum: 23. října 2011 8:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak je známý idiot. Originální motor s originál příslušenstvím se ti bude akorát ulejvat ve vysokých nebo bude tarokovat... A jehla ti ovlivňuje směs asi od 1/4 do 3/4 plynu. Určite "líp nepotáhne".
Datum: 23. října 2011 7:10
 myslíš si že motor jede jen na benzín?
Datum: 22. října 2011 22:34
 jeden známy mi to spomínal že to potom lepšie ťahá keď si dám väčšiu trysku , Viac benzínu dávam tým plieškom čo uzatvára ihlu.
Datum: 22. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co tě vede k použití 78 trysky? A jakým způsobem dáváš benzín do karburátoru?
Datum: 22. října 2011 22:23
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 24. října 2011 11:45
 blady ja to tentokrat nemaznul,,, neboj se ze ti nikdo urivdil,,, lebo se fakt maze jen aby se zachoval imGE pokecu,,napis sem co jsi psal za tex,, a ja ti pisnu zda bych to toky zmaznul
Datum: 24. října 2011 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel12638
 smazat tě můžu i já,ovšem to dělám málo kdy....objevuju se tu sporadicky a nechci nijak zasahovat do chodu pokecu vedeného Kolečkem,Klikařem a ostatníma.....ale když je to totální nesmysl,provokace,nebo tvrdej nekompromisní inzerát,tak to občas máznu i já.....
Datum: 23. října 2011 11:21
 jich je tu víc
Datum: 22. října 2011 23:27
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 to neřikam..je jayko že sem nevěděl že si správce
Datum: 22. října 2011 20:27
 Já nejsem Sesa
Datum: 22. října 2011 19:25
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Datum: 22. října 2011 19:22
 Já to ani řešit nechtěl, jen jsem ti v podstatě odpovídal na otázku, proč jsem ti smazal ten inzerát. Příště tedy použij sekci Inzeráty.
Datum: 22. října 2011 18:41
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 to je jedno neřeš to.. tak to smáz no.. byla to normální poptávka..
Datum: 22. října 2011 18:37
 vYpadá....podle mě to ale vypadalo jako inzerát, proč myslíš že ne?
Datum: 22. října 2011 18:31
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no jako inzerát bych to nebral.. inzerát vipadá jinak..
Datum: 22. října 2011 18:25
 Jedná se o ten inzerát?
Datum: 22. října 2011 18:22
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Mám na fechtlovi přední vidlice se simsona a potřeboval bych je přitvrdit. Nevíte náhodou někdo jak? Napadlo mě si někde nechat navinout pevnější pružiny. Ale nevím kolik by to stálo. Budu rád za každou radu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 22:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na pár strojích jsem viděl použité venkovní pružiny z nějakých ČZ. Typ z hlavy nevím...
Datum: 22. října 2011 22:24
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Já tam mám právě ty z toho endura
Datum: 22. října 2011 22:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dají se sehnat delší a silnější pružiny z SR50 nebo z endura...
Datum: 22. října 2011 18:30
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Nejdřív zkus podložit pružiny.
Datum: 22. října 2011 18:25
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Zdravím,chtel bych se zeptat na tzv. podkovu mezi setrvačniky KH na pionyra ma to smysl to davat když uz mam Stejskyho SU pomuze mi to líp plnit směs před pist. A ješte, určite by se mela nejak zajistit (ZAKOLIKOVAT) proti pootočeni že ano?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 20:25
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jo diky za radu.No nemužeš od toho čekat super zazraky ale je opravdu dobra ale chce to dobry vyfuk ze začatku jsem tam mel upraveny hikon ale zahodil jsem ho a svařil jsem si svuj z plechu podle navodu, a karbec mam DO 21. Taky jsem uvažoval nad CU ale nakonec jsem se rozhodl pro SU přece je jen o 900kč dražši ale vykon je uplne nekde jinde.. Ja ted šetřim na rychlou převodovku sni to \r\ndoufam pojede ješte lip nez ted . Myslim že klika 85mm na CU je trošku zbytečna ale muze byt ,a ty maš i vyfuk od stejskyho? No nevim jak chceš jezdit na zavody je to malo a na cesty je to na nic ujel jsem na tom cca 280km\r\na rozdrtil pist.Už nic nekupuji ted jsem si udelal vlastni 4k a kašlu na to jezdi to 102kmh na zabiti stačí a SU mam na seriove 21 už mam totiž řidičak na auto tak už na pincku moc nejezdim v dnešni době je to na zabiti.
Datum: 22. října 2011 20:25
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12634
 Čau hele ja tu podkovu tam mam a mam to udělaný že normalně sem ze spoda karteru provrtal díru i do podkovy ne skrs asi do třičtvrtě podkovy a udělal závit M5 jestě sem jí přilepil silikonem a drží to moc pěkně. A ještě se tě kci zeptat jak jezdí SÚ od stejskyho protože ja mam od stejskýho Cestovní Úpravu a to nějak extra nejezdí a to v motoru mam 85mm kliku,vape zapalko,závodní převodovku,19mm karbec, vejfuk a tu CÚ od Stejskyho a vopravdu žadná slava tak se kci zeptat jak ta SÚ jezdí protože nevim jestly si jí mam koupit nebo ne.
Datum: 22. října 2011 19:31
 čau, neměl by někdo kontakt na klikaře z Nupak u prahy ? Kliky dělá prej jen po práci, ale prej je dělá dobře. A ještě jeden dotaz, poradíte prosím nějakej dobrej JAWA shop v Hradci Králové / Třebechovicích pod Orebem a okolí ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:15
Jméno: Václav
IP: uživatel11960
 Zdravím, mám PIO 21, když se rozjedu, tak 1 a 2 rychlost jde vytočit, ale jakmile zařadím 3jku, tak silně klesnou otáčky a PIO jede, že jede. Hladina v karbecu OK, svíčka je nová, trysky čisté, benzín z nádrže jde. Dal jsem nový pal. filtr. Zkoušel jsem dát závlačku na jehle různě a pořád je to stejné. Prosím o radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:30
Jméno: chuj
IP: uživatel12668
 oleje mas dost v prevodovce se ti muze pridirat a pak to ma odpor nekdy se to tak projevi kamaradovi to tak delalo tak jak rikas ja netvrdim ze mam pravdu ale znam jak nekteri takove veci zanedbavaj muze byt i zapalko karbec
Datum: 26. října 2011 21:30
Jméno: Václav
IP: uživatel11960
 Díky za rady, ale trysky jsou stejné, neměnil jsem je a ve filtrboxu jsou 3 díry, tak asi zkusím tam navrtat ještě nějaké díry a pak se uvidí. Dík.
Datum: 23. října 2011 15:50
 aj mne to robí na väčšej triske som tam dal namiesto pôvodnej 68 trisky som dal 78 tak mi to tiež tak blblo a keď som tam dal tú menšiu zas tak to išlo normálne
Datum: 22. října 2011 18:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě se to taky stávalo, ale až když byl utavenej zkusil jsem dát menší trysku ochudil směs, protože jsem měl pocit jako že se to na tu 3 ulejvá a jezdilo to nebo zkus bez vzduchovýho filtru, ale když to uživí 1 a 2 tak nwm proč ne 3 zkusil bych teda ochudit
Datum: 22. října 2011 15:04
 Zdar, dal sem na pio HT 70 a při nejvyších otáčkách se dusí, S 68 to nedělá...mám zvednou bo snížit hladinu? Trysky sem ještě nikdy neladil dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel12648
 No když to vemu obráceně a budu uvažovat že se dusí že je chudej,tak jdi vejš s jehlou,72 trysku atd....obohatit
Datum: 24. října 2011 15:10
 Standa : tak sem to udělal, dusilo se to, dal sem tam teda 68, a ve vysokejch se to furt dusí, přitom benzín teče super, odtrh dobrej, a předstih taky....
Datum: 23. října 2011 12:21
 jawa21: Jak si to teda myslel s tim že hovno umim? Taková silná slova...
Datum: 22. října 2011 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 v max otáčkách je to bohatý....otevři filtrbox a nebo dej níž jehlu.....CU chodí s otevřenym filtrboxem na 72HT úplně normálně......spíš sem ho ještě malinko přidušoval(jedna velká díra ve víku)
Datum: 22. října 2011 15:09
 jawa21: Já že umim hovno?  Jak dlouho sem prosimtě chodíš?
Datum: 22. října 2011 15:02
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 hele ty "kolecko" ty taky hovno poradíš tak co se do toho montuješ? akorád se vysmíváš přitom hovno umíš
Datum: 22. října 2011 14:55
 To jakože to nenaladim?
Datum: 22. října 2011 14:35
Datum: 22. října 2011 14:27
 Když už sem jí kupoval za 160 tak ji tam chci nechat...
Datum: 22. října 2011 14:21
 A co tam vrátit tu 68?
Datum: 22. října 2011 14:20
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, potřebuji si udělat nové koleno výfuku z vnitřním průměrem 28, doma mám trubku o tloušťce materiálu 1 mm takže ideální. Ale jak to ohnout. Jednoznačně vysypat pískem a co dál ? Půjde to vůbec doma ? Ohyb má být 90°. Jak tedy na to? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 vysypat pískem,zavařit konce a ohnout pod plamenem(třeba autogen)......akorát to bude chtít vymyslet nějakej rozumnej přípravek na ohnutí
Datum: 22. října 2011 15:07
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 já bych ho radši koupil, ale jestli máš na to vybavení proč ne ae nemam s tim zkušenosi
Datum: 22. října 2011 15:06
 čus chlapy, chtěl bych přihlásit JAWU ČZ 250/353 rv. 1959 barva tmavě modro šedá, a tp. nemám, šlo by to přihlásit na jiný tp ? newím jestli taková tp s takovou barvou seženu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 12:37
 Standa: Vždyť o nic nejde
Datum: 23. října 2011 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel12638
 Jestli jsem se zmýlil,tak se vám pane Kolečko neskonale omlouvám......dá se to dohledat na Jawamanii,ale nějak jsem línej  Nekamenuj mě kámo
Datum: 23. října 2011 11:25
Datum: 22. října 2011 15:47
 http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=227582&nodeid=227583 v tom případě mě u téhle 353 poněkud mate to Z ve znaku nádrže, panelky už Z neměly...a všude se píše o sjednocení značek někdy v roce 53 a rozdělení značek v roce 60 nebo tak nějak...
Datum: 22. října 2011 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Ne,Jawa-čz byly jen "malý" kejvačky......
Datum: 22. října 2011 15:40
 standa: Copak výrobce nebyla Jawa-čz? Skoro bych řekl že to bylo v době výroby 353 sjednocené
Datum: 22. října 2011 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Co to tu melete pátý přes devátý.....Jawa 250 typ 353 je JAWA! žádná Jawa-čz......Jawa-čz jsou 125,150 a 175! Normálně si kup živý papíry na Jawu 250/353 a učiň vhoná opatření,aby souhlasila motorka s papírama.....na barvu kašli,tu pak změníš na úřadě.....
Datum: 22. října 2011 15:12
 Myslíš na panelkový papíry? no...podle mě by to neměl bejt problém...
Datum: 22. října 2011 14:36
 a když je to jawačz půjde to přihlásit na papíry jenom od jawy a né jawačz ?
Datum: 22. října 2011 14:34
 kup nekde živé papíry a přihlásíš.. barvu necháš změnit.
Datum: 22. října 2011 14:01
 http://www.youtube.com/watch?v=pM9GTiZ9u44&feature=related tak to je neuvěřitelný  těchto 550 bylo opravdu jen pár kusů na odzkoušení..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:37
 motor je z jawety je to vidno z toho ze tam má odliatok pre spojkovú páku.. dalej 359ka mala za slapacím hriadelom este jednu M8 skrutku ako každé pionýky
Datum: 23. října 2011 21:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ten motor podle mě jawetta není .. je to origo.. jenco máš pravdu, sorry, asi potřebuju brýle no
Datum: 23. října 2011 17:32
 kekz ty potrebujes brýle ..... z daleka je vidno, ze je tam hliníkový stred s 4 dierky teda z babetty... druhá vec co potvrdzuje koleso z babetty a motor z jawetky ze je tam malá rozeta!!!!! nie 55zubová...
Datum: 23. října 2011 11:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Je to dobová úprava majitel to má kvúli tomu, aby se to bralo jako moped a tudíš nemusel míti papíry.Tak je to...A ten motor to je jawettka.Zajímalo by mě jak to jede
Datum: 23. října 2011 9:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 takže zaprvé motor nené z jawetty ale je origo z tohoto typu.. zadruhé zadní kolo není z žádný babetty 207!!! jenco už si viděl babettu s půlbubny?
Datum: 23. října 2011 9:27
 ondra si dalsí ktorý nevies rozozpoznat motor z jawety a podla fotky motor z slapacieho pareza
Datum: 22. října 2011 22:12
 zadné kolo je z babetty 207
Datum: 22. října 2011 18:56
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 22. října 2011 18:56
 jojo práve som chcel rikat ze z daleka je vidno ze motor je tam z jawety... aj zadná rozeta je malá nie 55Z pravdepodobne to stadáka/jawety... je to bastl
Datum: 22. října 2011 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Je to super,ale co sem tak viděl na dobovejch fotkách,tak to nemělo stejnou plechařinu jako později seriově vyráběná 550 a tohle mělo plechařinu z pozdější 550.....a navíc mi to přišlo jako FAKE....ten motor vypadal jako Jawetta....no těžko soudit z takle mizerně kvalitního videa.....
Datum: 22. října 2011 12:35
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 jo vo tem jsem už myslím taky někde četl...pozoruhodný stroj...
Datum: 22. října 2011 10:56
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Hoj draci,musím mnet funkcni klakson na pionyru na stk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 0:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jak se to vezme, já si myslim že bys ani nemusel, protože když vycházím z návodu k obsluze, tak tam se píše že klakson se dá použít "pouze při jízdě bez světel, se světly se dává výstraha přepínáním tlumených/dálkových světel", no ale jelikož je dneska povinné celodenní svícení, tak by se klaskon (a znova opakuju že vycházím z návodu k obsluze, nikoli z reality, kde často magneto utáhne klakson i se světly) použít nedal.. nadruhou stranu zas na STK by mělo být vše funkční jak to bylo schváleno pro provoz v dané době.. docela by mě zajímal názor nějakýho odborníka či právníka... ale tohle neni ani tak o byrokracii jako spíš o přirozené inteligenci samotného technika na STK..
Datum: 23. října 2011 0:48
 jasne ze ANO !
Datum: 22. října 2011 0:32
 Co bys řek asi...to je zase otázka...
Datum: 21. října 2011 23:40
 Zdravim...to co se na načich silnicích děje už snad není ani možný.....Jel sem s kámoŠem na mojem pio,,pŕed náma jele střibrná mazda po levé straně silnice žádnej blinkr nic..tak sem si řekl že ji pŕedjedu..v tom to strhl do prava na parkoviště, tak sem to taky strhl dupl na brzdu, smysklo se mi to, a skonćil sem s kámošem pod autem,Řidič jen vylezl a zeptal se jestli všecko dobrý.Naštěstí to se nám nic nestalo, a pio to odnesl s pár oděrkama. Z toho vyplývá že vůbec nerezpektujou tyhle stroje...takže bacha
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel12638
 JE to vyhrocený,ale je to realita.... autem jezdím sedmým rokem a zažil jsem toho už dost....nemluvě o provozu v praze.....jsi pražák a tak nechci bejt sprostej
Datum: 23. října 2011 11:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 standa: to by mě vážně zajímalo kde jezdíš, z toho co píšeš bych se bál vyjet na silnici i v Tatře 813  jsem z Prahy, na silnici jsem téměř denně, předpisy většinou s rozumem dodržuju a 180 jezdim jen když velmi pospíchám, netvrdím že je to procházka čokoládovou alejí, ale že by to byla taková katastrofa, jak píšeš, to vážně nepozoruju  nicméně s tím co píšeš o předvídavosti a nepřehledných zatáčkách musím jen souhlasit, to už mi párkrát minimálně odřený plechy zachránilo...
Datum: 23. října 2011 1:01
 o jo je to hrozny no do prahy zme valily 180 km/h  ne že by sme spěchali ale jak jedeš pod 130 tak je to hruza le třaba na druhou stranu na fichtlu jezdím do školy sp kámošem ten má simála a pohoda a znám další 2 lidi co ještě jezdijou do školy na fichtlu a pohodaz aleži takyy jak je to město velky tím padem provoz atd ja taky když se jedu projet na fichtlu tak hend ven z města a to bydlím v malim v celkem malim městě cca 4000 obyvatel a jedu se projet po okrskách atd
Datum: 22. října 2011 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Hele brečíš na špatnym hrobě.....na fichtla každej dlabe.....a navíc to byla tvoje chyba,tak co.....dějou se horší věci a při některejch jde o život.....to co popisuješ je to poslední co dělá náš provoz nebezpečnej....jen z vlastní zkušenosti.....jízda autobusem z Chorvatska,po překročení CZ hranice v Hornim/Dolnim Dvořišti začal jet řidič nadoraz co autobus jel,nezajímali ho ani dvojité čáry a zákaz předjíždění,bezproblému bral 3 osobáky na dvou čarách do zatáčky kam neviděl,v obci 100km/h,z pruhu protijedoucích si udělal rychlej pruh na dálnici,vlakovej přejezd na kterym začali svítit červený světla a padat šraňky,tak podřadil a podlaha aby to stih projet.....to je masakr....a vez skoro 50 lidí.....zařek sem se že už nikdy busem....nenecham se zabít.....a pak ta ignorace lidí.....v noci u nás vypnou semafory a značky nerespektuje nikdo.....ty jedeš po hlavní a běžně ti jí tam někdo flákne ze stopky na vedlejší a v noci tu nikdo 50 nejezdí....a nezajímáho to nikoho.....uhni nebo chcípni....jestli žiješ v domění,že na stopce se staví,tak budeš brzo mrtvej......to a samý předjíždění na karlovarce a na slánský dálnici.....musíš jet s rychlejma,jinak tě zabijou......nejnebezpečnější je jet za kamionama 90....i ta 130 už je dneska nebezpečná.....nejbezpečnější je jet 180 s pirátama a držet se levýho pruhu....to jsem se taky naučil dělat....jak sjedeš do pravýho a zpomalíš,bezproblému tě smete nákladak nebo autobus nebo ostrej Bussinesman v sedmičkovym bávu...už prostě před prahou z pomalýho pruhu bez ohrožení života nevyjedeš....na předpisy každej z vejšky sere a jakmile si budeš myslet,že predpisy platí a když je budeš dodržovat a myslet si že je dodržují i ostatní a nemuže se ti nic stát,tak si na cestě do rakve.....furt člověk musí předvídat a vůbec se nesmí spolejhat na to,že je na hlavní a že ten z vedlejší má zastavit na stopce a pokaždý když najíždíš do blbě přehledný zatáčky,tak musíš počítat,že by proti tobě moh někdo vyjet v protisměru..... dnes je to o život..... a navíc do tohohle provozu vyjet na Pionýru.....to chce mít řádně vykradýno v palici.....já na veteránech už jedině po klidnejch vytipovanej cestách/silnicích,kde je minimální provoz a co nejvíce přírody......
Datum: 22. října 2011 12:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ja jsem jel s dedou a za nama zenska s fiestou nebo s necim takovym a deda na me: hele ja ti neco ukazu:zacal blikat doprava a najel si do levyho pruhu(mame blbej vjezd tak si musime hrozne nadjizdet) deda si pribrzdil a zenska ho normalne predjela zprava a to blikal...kdyby nepockal tak jsme v sobe
Datum: 22. října 2011 9:30
 Zase na druhou stranu...blikal šofér doleva? Neblikal...takže jsi měl zustat ve svem pruhu a chovat se tak jak se ma...časem v provoze pochopíš...
Datum: 21. října 2011 23:50
Jméno: gSG
IP: uživatel12547
 pravda o pionyrech je takova:Směji se jim,jak holky tak kluci.Nevím ae proc!Je to smutne aeje to tak
Datum: 21. října 2011 23:14
 Měl sem za to, že bude zastavovat u levej krajnice, na tom místě zastavuje dost lidí lebo je tam pošta.
Datum: 21. října 2011 21:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Auto jelo vlevo, ty vpravo, duvod proc si ho predjizdel nechapu a z toho cos napsal chytrej nikdo nebude -.-
Datum: 21. října 2011 21:06
 Ahoj draci. Chtěl bych se zeptat mám Jawu 50/20 tudíž s revma plechama akorát tam ty revma plechy nejsou a mám tam stupačky ty ploché které drží revma plechy a chtěl bych se zeptat jaké gumové stupačky tam mám nasadit aby tam šli normálně, nehýbaly se a hlavně aby nepraskaly, mám tam takové kulaté, ale ty už mám stažené stahovací páskou protože je mám roztrhlé, tak bych se chtěl zeptat nebo jestli to někdo taky tak nemá, co tam mám dát za gumu? Aby to bylo v pohodě a noha po tom neklouzala a netrhalo se to díky moc za rady mějte se draci ahoj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 23:53
Jméno: Mix
IP: uživatel12647
Datum: 23. října 2011 23:53
Datum: 23. října 2011 12:12
Jméno: libor1
IP: uživatel10579
 já jsem sundal tu starou gumu z těch stupaček, uříznul kus starý vroubkovaný zahradní hadice a neni problem, (časem dám něco kulturnějšího,todle zatim slouží)
Datum: 23. října 2011 11:31
Jméno: gASDG
IP: uživatel12547
 draku dej tam jakoukoli ne kulatou,tady sesa ji ma spusty.vleze tam jakakoli
Datum: 21. října 2011 23:15
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Můj pincek (Jawa 20) asi žárlí. Včera jsem si přivezl další dvacítku a od té doby s ním mám pouze problémy. Dnes jsem jel ze školy domu (cca 3km) a vypadalo to jako by neměl benzin. Doma jsem vše rozebral vyčistil a udělal předstih. Vyzkoušel jsem i několik svíček ale nic. Jiskru hází, benzín má. Poraďte mi prosím na co se mám zaměřit. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 10:16
 Zkus znovu nastavit předstih a pořádně omrknout karburátor ( jehla, hladina, trysky ) a taky kohoutek a hadičku popř. filtr. Po zkontrolování to zkus nahodit, pokud nechytne, tak se podiv na svíčku . Zaolejovaná/od benzínu znamená zapalování nebo moc oleja v benzínu, Čistá znamená nedotýkání paliva.
Datum: 22. října 2011 10:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zítra je omrknu. zatím dík. Ale jiskru to hází docela pěknou takže si myslím že to kondíkem nebude
Datum: 21. října 2011 22:34
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zítra je omrknu. zatím dík.
Datum: 21. října 2011 22:33
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,kondenzátor?
Datum: 21. října 2011 22:05
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 může mi někdo říct jak se utáhne matice na 9z. kolečku na fichtla? to vosazení na matici je krátký a kvůli řetězu nejde utáhnout to bych normálně blil proč to vyrábějí a sesa může prodávat když to tam nejde!!!! to bych z toho vystřík opravdu!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 19:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 sevca6254: to je ten problé na 11z to je větší než 9z a když to dáš na 9z bez podložky a chceš to utáhnout tak to utáhneš na řetěz tak tam musí bejt podložka aby to bylo dotáhlí a bylo to kousek od řetězu
Datum: 03. listopadu 2011 19:56
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Já sem si udělal 11 zub ale tá podložka mě tam nešla tak sem to dal bez ní a dotáhl sem to normálně a jezdím na to od začátku srpna a ani se mě to nepovolilo tak to dej bez té podložky a máš klid
Datum: 29. října 2011 23:06
 jede  ale píšu že jsem použil jen tělo což znamená kužele a prostřední část jsem zkrátil...koleno jsem udělal a výletovku nainstaloval...
Datum: 23. října 2011 18:57
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 shrek: tak že Hikone jede?
Datum: 23. října 2011 17:35
 nemám, já jsem si výfuk dělal sám-jako tělo jsem použil Hikone....oproti originálu mazec
Datum: 23. října 2011 12:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 šrek: mam taky válec a hlavu od stejskyho a nemáš zkušenosti ze stejskyho výfukama? mam tam klasické koleno a koncovku z mé KTM Doma racing je to masakr zvuk ale na výkonu to moc nepřidalo
Datum: 23. října 2011 10:32
Datum: 22. října 2011 23:25
 Bingo poštule!!!!  ))))))))
Datum: 22. října 2011 22:15
 jak nacpeš 10 podložku na 12 závit?
Datum: 22. října 2011 22:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 a co bych tam měl cpát? šlo to tam krásně volně víš já už jsem lecos udělal a lecos vím tak že už mám plně naladěno tak bych tuto debatu rád ukončil tak čest všem Drakům jen laďte! čus
Datum: 22. října 2011 22:13
 povíme si to časem  )) jak známo dural má mnohem větší teplotní roztažnost než ocel. mě hlavně mrzí že jsem neviděl jak jsi tam cpal kroužek s desítkou dírou  )))
Datum: 22. října 2011 21:43
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 můžeš mi říct jak to může prokluzovat? za 1 je to na kuželu za 2 je to stejný jak podložka akorád tlustější a za 3 jak je známo dural je hodně tvrdej a pevnej až mi to bude prokluzovat tak ti napíšu xD tak že nikdy chacha a proč bych to sundaval? já už mam naladěno xD
Datum: 22. října 2011 21:15
 no to je mazec  )) tys nasazoval na primáro u fichtla desítku podložku???  ))) a pak sis tam dal místo ní duralovej kroužek???  ))))))))))))))))))))))))) chachachacha, až ti to bude prokluzovat, tak se hlavně nelekej že to dělá spojka, to bude tim duralem. a až to dotáhneš znova, a pak to budeš chtít někdy suntat, to bude teprv psina  ))))))
Datum: 22. října 2011 20:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 no nejdřív se nauč číst ty podložko je to duralovej kroužek a žádná pérovka co má stěnu 1mm neni a proč by se prodřel řetěz viděl si to někde? ten řetěz ti ubrousí matku a pak jsi v piči, nejdřív se nauč číst a pak piš šreku xD když si to jenom spočítáš tak to tam nemůže jít to vosazení na matce je 6mm a aby ta matice byla za řetězem (jinak to dotáhneš na řetěz) tak musíš mít vosazení 9mm tak buď mi dal sesa nákou jinou matku nebo nevim ale takhle to tam nejde už jsem to vyřešil tim kroužkem tak čus bus (šreku řekni mi jaký závody jezdíš? kross nebo silnici já jezdim kross a všechno mi drží mam tuning válec s přidanejma kanálama a zvětšenej kanál sání a vejfukovej potom převrtanej karbec, bezdotykový zapalko a tlumiče ze simáka, utočený setrváky, podkovu a klapky a je to za 1 xD) tak kdyžtak napiš úpravy co na tom máš ty abych kdyžtak něco přidělal
Datum: 22. října 2011 19:39
Datum: 22. října 2011 16:38
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 jo pérovka tam je origo, ale ukaž mi pérovku co má 10 díru a aby měl 1mm stěnu to žádná neni to jsem zkoušel musel jsem si vysoustružit kroužek kterej má stěnu 1mm 10 díru a 3mm tlustej si to změř šuplerou to tam nemůže jít origo když vosazení na matce je 6mm a ty potřebuješ 9mm aby nedrhla o řetěz neřikam že to tam nejde, ale matka nejde utáhnout a za čas se ti objehá o řetěz nebo se vyšroubuje a stojíš
Datum: 22. října 2011 11:39
 blady: Jaktože se tam nedává pérovka?
Datum: 22. října 2011 10:22
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 perovku...tob%e hrabe ne..? ta se tam nedává...
Datum: 22. října 2011 9:36
Datum: 21. října 2011 22:24
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 ono by stačilo kdyby to byla 11 nebo i 10 kdyby byla xD prostě to kolečko je moc malý tak řetěz dře o matici, proto by to vosazení mělo být o chlup větší zkusim vysoustružit nákou spešl podložku a mělo by to jít, ale fakt nechápu proč k tomu dávají matici která tam nejde nechápu to!
Datum: 21. října 2011 21:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 zase náká chytrá hlava závit je ok, ale chtělo by to aspon o 2 mm delší vosazení na matici nebo vyrobit speciální podložku, protože obyč tam nejde žádná! tak to tam nemůže jít chlapče xD
Datum: 21. října 2011 21:07
 nejspíš sis zničl závit na klice  jde to uplne krásně to namontovat
Datum: 21. října 2011 20:43
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 ta matice byla k tomu ta má bejt právě ta "speciální"
Datum: 21. října 2011 20:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nebuď sprostý! Na 9z. kolečko je jiná matice.
Datum: 21. října 2011 20:14
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
Posl.aktualizace: 21. října 2011 20:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co převodovej olej? neubejvá? neni cejtit po benzínu? a klika, nejsou už vychozený ložiska? pravděpodobně v háji gufero nebo vydřenej labyrint pod primárem..
Datum: 21. října 2011 20:57
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Je pravda že jsem mě s ním dřív problém že nešel ted jde ale asi by to chtěl nastavit předstih ne? U toho pravýho jsem ho nastavil a docela šlape.
Datum: 21. října 2011 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Jak řek Kekz.....jestli nemáš totálně zasranej jeden vejfuk tak ti pravej válec blbě pálí....nehádá se ti to trochu? Jdou na volnoběh oba válce?
Datum: 21. října 2011 19:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to nevím jestli tam má být tato vložka, o 350kýách moc nevím.. jinak je úplně jedno jakou tam máš vložku.. máš oba výfuky vyčištěné? není ten levej zasranej? jinak může to bejt třeba jinačím spalováním na topm levém válci no..
Datum: 21. října 2011 19:26
|



|