Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdarec draci, nemáte někdo doma na prodej vějířovou hlavu popř. kontakt na někoho kdo ji prodává ? Tu co tadyk má sesa má asi závit na krátkou svíčku že ? A objem je 5,5 ml ? Frikulínovi se né a né dopsat .Předem upozorňuji, že od stejskyho hlavu nechci ( mým parametrům nevyhovuje ) ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Není problém se se Stejskym domluvit... Nebo zkus napsat Azmarkovi.
Datum: 21. srpna 2011 13:04
 pokud to máš na závody tak přece každí setina HP dobrá...a navíc já stejně po každém závodě dělám polo GO.... Pokud máš kliku po repasi žádnej problém...a po sezóně znova repasi.... Možná to má malej spalovák ale za to dobrej tvar....
Datum: 21. srpna 2011 11:54
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Ta od stejskyho má až moc malý objem ( aspoň teda pro mě ) a vyrábět to celé od znova na to jsem až moc líný ( ikdyž možná se k tomu dopracuju ) ...
Datum: 21. srpna 2011 10:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tvým parametrům nevyhovuje? Jaké jsou tvé parametry?
Datum: 20. srpna 2011 21:30
 sesa má o hotovou,, novou od Frikulína těžko seženeš...Já mám od Stejskyho a naprostá spokojenost
Datum: 20. srpna 2011 20:16
 kdybys nebyl lempl a podíval se na fotku co se prodává a popisek tak bys viděl že sesa tu má jen odlitek bez díry na svíčku... tu si doděláš sám
Datum: 20. srpna 2011 19:39
Jméno: jawak
IP: uživatel12180
 Zdar draci, nevíte jak vyčistit rez z řidítek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 19:29
 taky mě to čeká ale mám tam jen místama mali kousičky rzi budu to dělat silichromem on to tak rozleší alei nepatrně poškrábe nic jinýho neznám
Datum: 20. srpna 2011 19:29
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Jestli jsou jenom málo a jsou chromový tak jedině nerezová drátěnka
Datum: 20. srpna 2011 19:28
Jméno: Vojta
IP: uživatel12304
 Zdravim, mam problem s nádrží u mustanga je plná rezu, už sem jí nekolikrát vytřepal matkama a potom proplách proudem vody a vysušil, ale moc to nepomohlo... Tak bych se chtl zeptat co by tak bylo nejlepší. Jestli jí mam nechat vypískovat nebo prolejt nějakou kvalitní barvou nebo něco na ten způsob...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:39
Jméno: Vojta
IP: uživatel12304
 no mam tam filtr i sítko...
Datum: 21. srpna 2011 13:39
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 žádnou kyselinu tam neli, já sem taky čistil nádrž z mustafa a ono to zabere trochu víc času to hrkání (třeba tak 2-3 hodiny). jestli jsi s tím hrkal 5 minut a neviděl jsi změnu tak se nediv. a nezapomeň dát no kohoutek sítko a na hadičku palivovej filtr, protože dokonale vyčištěný to asi nikdy nebude
Datum: 21. srpna 2011 12:43
 čau normálne tam nalej kyselinu citrónovú a ked sa hrdza rozpustí tak daj nádrž ako ty hovoríš ,, projet ,, farbou a máš pokoj !
Datum: 20. srpna 2011 21:51
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 HOJ, ROZDĚLÁVAL JSEM MOTOR Z JAWY 555/550 A JAK JSOU TY VÝSTUPKY NA KOLEČKÁCH, KTERÉ ZAJEDOU DO DÍR NA JINÉM KOLEČKU JSOU JEN TŘI ! A přitom jsem rozdělával motor z jiné 555 a tam jich bylo pět jak na fichtlu! Co je to za typ? Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 17:49
 nie 555ky a 550ky to mali na 100% a aj 05ky podla katalogu 1966
Datum: 20. srpna 2011 17:49
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jako ze straších typů? Nebo je to jenom z 550tek?
Datum: 20. srpna 2011 17:08
 3 mali aj 550ky aj 555ky aj 05ky ale tie asi len prvé
Datum: 20. srpna 2011 16:35
 Draci nemáte někdo schému jak zapojit dráty s tou spínačkou s klíčkem???je to 05.....už netušim
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 7:59
 Neni zac draku ale este nieco, ked to zapojíš podla posledneho tak aby ti svietilo zadné svetlo sú na spínačce 2 kontakty prepojené s tenkým medeným plechom to musís prerezat
Datum: 23. srpna 2011 7:59
 dík za odpovědi draci, snad zejtra už to pude.....dneska se mi to povedlo, ale někde byl error  nechcípalo  Ještě jednou díky Jencovi
Datum: 21. srpna 2011 22:37
Datum: 21. srpna 2011 19:47
Jméno: djangi
IP: uživatel12264
 včera jsem řešil úplně to samé.... musíš si tu elektriku ve světle docela překopat a hlavně pokud máš původní světelné cívky, tak to bude asi sranda.... já to dělal taky na 05 r.v. 66 ale už jsem si to překopal na 30W (zápalko už je od výroby to novější, takže stačilo jen přehodit cívky)
Datum: 21. srpna 2011 15:28
 je to rok 1964  díky a jdu to zkusit
Datum: 21. srpna 2011 10:41
Datum: 20. srpna 2011 20:04
 Aké máš zapalovanie?
Datum: 20. srpna 2011 19:48
 Buď to svítí, nebo troubí...oboje na dvou aktivních polohách,(nejde to přepínat). Díky za reakce
Datum: 20. srpna 2011 16:06
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Ahoj draci ,mam na 350 trysku 115 a nedusí se jenom ji trochu více vytáčím , jede trochu lépe do kopců ,ale chci se zeptat jestli to někdo dělal tak na jakým zářezu máte jehlu .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:04
 Zdár draci nevíte kolik cm má bejt dlouhá ta delší spojková tyčka,na pionýru ? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 9:24
Jméno: ------
IP: uživatel12302
 14.1cm
Datum: 22. srpna 2011 9:24
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ještě jednou ahoj, vádí 2T motoru olovo v benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:23
 nn do škodárny speciál do escorda naturál ale to spíš ta bentina v olmu bude prokletá když jsem tam jen ze škodárnou zastavily tak nám upadly přední dveře a pak šli blbě zavřít
Datum: 20. srpna 2011 21:23
 a to dúfam že si tam netankoval diesel
Datum: 20. srpna 2011 19:39
 ale benzín od slonaftu nikdy !! je to sračky měl jsem ho ve škodovce aproste to nejelo jak by mělo furt to tak houpalochvilu táhlochvilu ne pak jak se vyjezdil koupil jsem benzín na BENZIN2 tak pohoda to sem ipak stalo i s fordem escordem takze palio od SLOVNATU nikdy!! nic proti le nevím co tam slováci lijete za sračky
Datum: 20. srpna 2011 19:32
 V-GUARD od Slovnaftu je taky fajn
Datum: 20. srpna 2011 16:43
 Pomôže to aj u 2T lebo pôvodne olovo, teraz uz len prísada nahrazujuce olova má dobré mazné aj tesniacie vlastnosti
Datum: 20. srpna 2011 16:42
Jméno: vabu
IP: uživatel8771
 olovo se již dávno nemíchá do benzínu.Pokud někdo máte staré auto můžete do naturalu 95 přidat BENADIT BA,maji ho u benzinek.Ahoj draci.
Datum: 20. srpna 2011 13:33
 ne
Datum: 20. srpna 2011 12:55
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 A ani u nějakých silnějších 2T, crossky atd. nevadí ?
Datum: 20. srpna 2011 11:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nevadí, nechci přímo říkat, že prospívá, ale je do něho určeno a zlepšuje mazací schopnosti.
Datum: 20. srpna 2011 11:20
 olovo se přidávalo do 4T pro mazání sedel ventilu takže u 2T je to uplně jedno jestli ho tam dáš nebo ne
Datum: 20. srpna 2011 10:30
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, Měl bych malou otázečku. Jaká jsou prosím gufera na vidlicích simson? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 utfg.net
Datum: 20. srpna 2011 12:08
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chci se zeptat,jak dlouho se zajíždí nové pístní kroužky na pionýru,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 15:35
Jméno: djangi
IP: uživatel12264
 tak tak.... pokud máš vyběhaný válec, který ti ani pořádně netopí ani po výměně kroužku (jako mi na mustangovi), tak tam nemáš co zajíždět a co dokur***... já jsem po výměně ujel pár km a jak jsem zjístil, že to netopí atd tak jsem začal jezdit na plný kotel a poměr tak 1:45 cca a nic se temu nestalo.... zato 05 po výbruse topí minimálně 2x více  ale to už je jiná kapitola...
Datum: 21. srpna 2011 15:35
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 ok,díkes
Datum: 20. srpna 2011 12:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli chceš jezdi klidně celej den... nevidím nic zvláštního na zajíždění kroužků ve vyběhaném válci.
Datum: 20. srpna 2011 10:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 to stačí ?
Datum: 20. srpna 2011 10:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 10 minut jízdy né úplně na krev.
Datum: 20. srpna 2011 10:05
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Ahoj chci se zeptat jak od sebe rozlišit výfuková kolena na babettu 210 a 207. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 7:32
 zdravim,Co mam dělat když my fichtl při malých otáčkách furt chcípá ? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 10:33
 zahřej motor a pak šteluj volnoběžnym šroubkem volnoběh musí být co nejmenší ale ne zas takovej aby u toho motor skoro chcípal
Datum: 20. srpna 2011 10:33
Jméno: Matej
IP: uživatel12303
 Nastav si karburátor!
Datum: 20. srpna 2011 0:39
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím.. mám problém se spojkou / startováním. Měnil jsem lanko, spojku jsem seřídil, vypíná jak má, moto jede jak má, tedy aspoň si to myslím, jelikož když mám jedničku, stojím na místě a dřžím spojku, moto stojí a ani trochu netlačí dopředu, když ale spojku pustím, tak zase začne pěkně zabírat. Ovšem je problém motor vůbec rozjet.. Nakopávačka prokluzuje tak, že moto na ni nenastartuju nikdy, roztlačení je taky celkem problém.. Musím moto rozjet fakt pořádně, +- 20 km za hodinu a pak tam hodit jedničku a doufat, že se to chytne.. Přitom ani tohle není stoprocentní. Poraďte prosím. Co s tím? Jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:47
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Předtím to bylo jen o trochu lepší.. taky žádná sláva ale občas to nakopnout šlo a roztlačení hned, teď se doba startování výrazně prodloužila, tak to řeším..
Datum: 21. srpna 2011 10:47
 jestli ti to fungovalo před výměnou lanka, tak bych hledal v lanku
Datum: 20. srpna 2011 15:30
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky moc všem za rady. Ještě zkusím nějak poštelovat lanka apod, jestli se to nezlepší, jestli ne,tak čeká výměna lamel. Díky
Datum: 20. srpna 2011 12:25
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nejsem si jist jaká je tam spojka, ale předpokládám že již pěti kolíková. takže lamela ti tam půjde. tří kolíky byli u 550,555.
Datum: 20. srpna 2011 11:48
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Lamely půjde použít tyto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/korkova_lamela.html ? Je tam psáno "lamela je učena pro spojkovej koš s pěti pružinkami,,pro spojkovej koš se třema pružinkami je zcela nevhodný", jak zjistím, jeslti mám koš s 5 nebo 3 pružinkami (aniž bych to musel zbytečně otvírat)? Jawa 05, r.v. 1965, s revmaplechy.
Datum: 20. srpna 2011 11:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ano, samozřejmě to jde vyměnit i bez stáhnutí... vypust olej, sundej dekl, sundej segrovky, pružiny atd. vyměň lamely a mezilamelu, nasaď řetěz na kolečko a na lamely a poté nasaď na
koš. nandej misky,pružiny,segrovky, nasaď dekl s novým těsněním. nalej olej a nastav spojku. návod najdeš na webu jawa50.cz. mnoho zdaru.
Datum: 20. srpna 2011 11:27
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Abych pravdu řekl, nejradši bych to chtěl mít opravené za co nejmenší námahu a co nejmenší potřeby zručnosti.. Je to tedy možné i bez stahování primárního kolečka (že bych vyměnil opravdu pouze ty dvě lamely a mezilamelu) a řetěz a vše ostatní nechal původní?
Datum: 20. srpna 2011 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 čezaťáku: jak sis jistě všiml tazatel se ptá proč mu nefunguje spojka. Níže jsou reakce na pravděpodobnou závadu ve špatných lamelách s čímž bych se i stotožnil. Reagoval jsem na
odpověď boochera, kterýž uvádí nutné stažení primáru. Můj komentář tedy jest psán pro situaci výměny lamel, kdy opravdu, ale opravdu stahovat kolečko netřeba při zachování původního
řetězu, což jsem vzhledem k dotazu autora předpokládal. Nicméně bych bych si dovolil souhlasit s tvojí tezí nutného stažení kolečka při komletní generálce spojky. Což, jest možná pro tebe
překvapením, dělám standartně. No a co víct napsat k tvým urážkám? překvapivě nemám potřebu se vyjadřovat v tématu s tímto nesouvisejícím. Ještě pro autora: olej vypustit, následně nalít
nový, příkladně pp80 nebo jiný převodový.
Datum: 20. srpna 2011 10:47
 olej vypustíš tym šroubkem na spodu motoru a patří tam převodovej olej pp80 PP90 a když ho tam budeš nalévat tak musíš mýt vyšroubovanej ten šroubek na boku a jak tam bedeš lít ten olej a začne to na boku přetékat tak přestan lít a zašroubuj ten na boku pak tam kdes to naléva a je to
Datum: 20. srpna 2011 10:42
 dwein dibly: stahovák je potřeba ty mamlasáku!!! nepotřebuješ ho jen pokud je vytahaný řetěz.. a ten se musí vyměnit spolu s lamelama takže primární kolečko tak jako tak musí stáhnout! .. ty budeš asi jeden z těch opravářů co pokužívají velké kladivo a šrupovák že
Datum: 20. srpna 2011 9:28
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky moc, určitě na to kouknu.. Poslední dotaz, předpokládám, že tam bude olej, takže jak ho vypustit z tama? A jaký tam případně pak zase nalít?
Datum: 20. srpna 2011 9:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stahovat primární kolečko netřeba...
Datum: 20. srpna 2011 8:11
 Pouze sundáš víko které je na straně řadící páky. Tam vycvakneš 5 ségrovek které drží pružinku,stahovákem sundáš primární kolečko z hřídele... Vyměniš lamely a vše opět složíš jak má byt
Datum: 20. srpna 2011 7:53
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Když ji povolím, tak zase nevypíná.. a startování nakopávačkou nejde stejně, akorát jde líp roztlačení.. k výměně lamely a mezilamely se musí půlit motor že? To jsem nikdy neprováděl, takže se toho celkem bojím..
Datum: 19. srpna 2011 22:57
 vše nasvědčuje tomu, že spojka buď hodně klouže a nebo jak už napsal jawasimson, bude potřeba vyměnit lamely a mezilamelu, pak už by to mělo být OK
Datum: 19. srpna 2011 22:35
 hm a nemas to moc utazenou tu spojku kdyz ti prokluzuje ? a nebo uz potrebuje vymenit lamela + mezi lamela.
Datum: 19. srpna 2011 22:29
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,dneska jsem si od známého vypůjčil výstružník na silonové vložky do předních tlumičů na jawu 550.A chtěl bych se Vás zeptat jak je mám správně vystružit.Vím že by se měli volně pohybovat ale zase aby nebyly moc volné.Ten kluzák oně nesmí dřít ani trošku?Jak to děláte Vy?A ještě jeden dotaz někde jsem četl že do jednoho tlumiče se mají dávat dvě ty vložky?Ale nevím jak mám tu druhou vložku dát daleko od té co je hned zároveň tím tlumičem.Že prý to má být od něj 16cm daleko ale nevím.Dík za Vše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 23:15
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cus no ja to na mustangovi delal tak ze jsem ty pouzdra hodil do horky vody oni zmekly pak je prez prkynko nabouchal do vydlice a kulatinou o stejnym prumeru jak to futro jsem to natukal 16cm od zacatku vydlice a to druhy uz jsem dal zaroven s vydlici
Datum: 19. srpna 2011 23:15
Jméno: dan
IP: uživatel11925
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 NIc upravovat nemusíš, pasovat bude...
Datum: 19. srpna 2011 21:13
Jméno: barik
IP: uživatel3188
 zdar draci chci se zeptat mam jawu 21 a kdyz jedu tak my motor kucka chci se zeptat jestli to nema neco spolecnyho s vodou diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 23:18
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 hele nelitas nahodou s fichtlem v kaluzich ? me to delalo taky kdyz sem v lese omylem vletel do kaluze a potopil celej motor ale vycistil sem trysky a jel dal
Datum: 19. srpna 2011 23:18
 Tak motor konečně po go  děkuju jastine  už jen nastříkat plechy  a renovace je u konce  za vše ale mužu děkovat jen Jastinovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 22:19
 Hohou.  Však víš že ti vždy pomůžu když budeš potřebovat.
Datum: 19. srpna 2011 22:19
 Zdarec draci, mám jawu 21. A po 20 km musim davat novou svíčku. NEvite čim to muže byt diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:24
 dej svicku PAL 14-7 a nebo proste 14 svicku (studena) a nebo jeste 15
Datum: 26. srpna 2011 22:24
 Dik moc draku. JAk ovlivnim zahrivani jedine vičistic valec a nevalit tak na to vyskoušim to všechno
Datum: 19. srpna 2011 22:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moc oleje, bohatá směs, špatná tepelná hodnota svíčky, slabá jiskra...
Datum: 19. srpna 2011 21:14
Jméno: d2an
IP: uživatel12301
 Zdravím, potřeboval bych poradit se zapalováním na 05. Mezi kladívkem mi to házi velkou modrou jiskru. Čím větší otáčky motor má, tím je ta jiskra větší. Je to normální? Myslím, že dřív to nedělalo. Kondenzátor jsem zkoušel měnit za několik jiných, funkčních, ale nic se nezměnilo. Taky jsem vyměnil svíčku,fajfku,kabel,indučku a nic. Předstih a odtrh mám nastavenej správně. Jinak jiskru na svíčce to házi pěknou a motor šlape dobře. Jenom ta na tom kladívku mě štve, protože si myslím, že mi ho odpaluje. Za odpovědi děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:15
 kup nový kondík a nebo je to v pohodě mezi kladívkem musí házet jiskru malou a nebo kladívko už je špatný jinač tam žádný problém nebyl.
Datum: 26. srpna 2011 22:15
Jméno: Tom
IP: uživatel12298
 někdě ti probíjej kabely na kladívku
Datum: 19. srpna 2011 21:56
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel12293
Datum: 19. srpna 2011 19:25
 vyrežes to z plechu udeláš z toho kúžel zakruzovackou a zvaríš to s autogenom
Datum: 19. srpna 2011 19:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Ale fakt mě to vyvedlo z míry... myslel sem si že to je nějakej tůning
Datum: 19. srpna 2011 18:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To je nezapojený kábl od indukčky, který tam visí
Datum: 19. srpna 2011 18:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Co to leze od spojky za dráty z toho karteru?????
Datum: 19. srpna 2011 17:41
|



|