česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  721  722  723  724  725  726  727  728  729  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdarec draci, nemáte někdo doma na prodej vějířovou hlavu popř. kontakt na někoho kdo ji prodává ? Tu co tadyk má sesa má asi závit na krátkou svíčku že ? A objem je 5,5 ml ? Frikulínovi se né a né dopsat .Předem upozorňuji, že od stejskyho hlavu nechci ( mým parametrům nevyhovuje ) ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Není problém se se Stejskym domluvit... Nebo zkus napsat Azmarkovi.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to máš na závody tak přece každí setina HP dobrá...a navíc já stejně po každém závodě dělám polo GO.... Pokud máš kliku po repasi žádnej problém...a po sezóně znova repasi.... Možná to má malej spalovák ale za to dobrej tvar....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Ta od stejskyho má až moc malý objem ( aspoň teda pro mě ) a vyrábět to celé od znova na to jsem až moc líný ( ikdyž možná se k tomu dopracuju ) ...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tvým parametrům nevyhovuje? Jaké jsou tvé parametry?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa má o hotovou,, novou od Frikulína těžko seženeš...Já mám od Stejskyho a naprostá spokojenost
 
 
Datum: 20. srpna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys nebyl lempl a podíval se na fotku co se prodává a popisek tak bys viděl že sesa tu má jen odlitek bez díry na svíčku... tu si doděláš sám
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12180    
Zdar draci, nevíte jak vyčistit rez z řidítek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě to čeká ale mám tam jen místama mali kousičky rzi budu to dělat silichromem on to tak rozleší alei nepatrně poškrábe nic jinýho neznám
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Jestli jsou jenom málo a jsou chromový tak jedině nerezová drátěnka
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel12304    
Zdravim, mam problem s nádrží u mustanga je plná rezu, už sem jí nekolikrát vytřepal matkama a potom proplách proudem vody a vysušil, ale moc to nepomohlo... Tak bych se chtl zeptat co by tak bylo nejlepší. Jestli jí mam nechat vypískovat nebo prolejt nějakou kvalitní barvou nebo něco na ten způsob... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel12304    
no mam tam filtr i sítko...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
žádnou kyselinu tam neli, já sem taky čistil nádrž z mustafa a ono to zabere trochu víc času to hrkání (třeba tak 2-3 hodiny). jestli jsi s tím hrkal 5 minut a neviděl jsi změnu tak se nediv. a nezapomeň dát no kohoutek sítko a na hadičku palivovej filtr, protože dokonale vyčištěný to asi nikdy nebude
 
 
Datum: 21. srpna 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
čau normálne tam nalej kyselinu citrónovú a ked sa hrdza rozpustí tak daj nádrž ako ty hovoríš ,, projet ,, farbou a máš pokoj !
 
 
Datum: 20. srpna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
HOJ, ROZDĚLÁVAL JSEM MOTOR Z JAWY 555/550 A JAK JSOU TY VÝSTUPKY NA KOLEČKÁCH, KTERÉ ZAJEDOU DO DÍR NA JINÉM KOLEČKU JSOU JEN TŘI ! A přitom jsem rozdělával motor z jiné 555 a tam jich bylo pět jak na fichtlu! Co je to za typ? Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie 555ky a 550ky to mali na 100% a aj 05ky podla katalogu 1966
 
 
Datum: 20. srpna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jako ze straších typů? Nebo je to jenom z 550tek?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 mali aj 550ky aj 555ky aj 05ky ale tie asi len prvé
 
 
Datum: 20. srpna 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nemáte někdo schému jak zapojit dráty s tou spínačkou s klíčkem???je to 05.....už netušim:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni zac draku ale este nieco, ked to zapojíš podla posledneho tak aby ti svietilo zadné svetlo sú na spínačce 2 kontakty prepojené s tenkým medeným plechom to musís prerezat
 
 
Datum: 23. srpna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík za odpovědi draci, snad zejtra už to pude.....dneska se mi to povedlo, ale někde byl error:-( nechcípalo:-) Ještě jednou díky Jencovi
 
 
Datum: 21. srpna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty tam máš už zapalovanie novšieho typu 20W tak schéma http://jencomoto.wbs.cz/zapojenie_20w_spinacka-1_original.jpg
 
 
Datum: 21. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: djangi      IP: uživatel12264    
včera jsem řešil úplně to samé.... musíš si tu elektriku ve světle docela překopat a hlavně pokud máš původní světelné cívky, tak to bude asi sranda.... já to dělal taky na 05 r.v. 66 ale už jsem si to překopal na 30W (zápalko už je od výroby to novější, takže stačilo jen přehodit cívky)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rok 1964:-) díky a jdu to zkusit:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. srpna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aké máš zapalovanie?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď to svítí, nebo troubí...oboje na dvou aktivních polohách,(nejde to přepínat). Díky za reakce
 
 
Datum: 20. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Ahoj draci ,mam na 350 trysku 115 a nedusí se jenom ji trochu více vytáčím , jede trochu lépe do kopců ,ale chci se zeptat jestli to někdo dělal tak na jakým zářezu máte jehlu .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdár draci nevíte kolik cm má bejt dlouhá ta delší spojková tyčka,na pionýru ? díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: ------      IP: uživatel12302    
14.1cm
 
 
Datum: 22. srpna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ještě jednou ahoj, vádí 2T motoru olovo v benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn do škodárny speciál do escorda naturál ale to spíš ta bentina v olmu bude prokletá když jsem tam jen ze škodárnou zastavily tak nám upadly přední dveře a pak šli blbě zavřít
 
 
Datum: 20. srpna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to dúfam že si tam netankoval diesel :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale benzín od slonaftu nikdy !! je to sračky měl jsem ho ve škodovce aproste to nejelo jak by mělo furt to tak houpalochvilu táhlochvilu ne pak jak se vyjezdil koupil jsem benzín na BENZIN2 tak pohoda to sem ipak stalo i s fordem escordem takze palio od SLOVNATU nikdy!! nic proti le nevím co tam slováci lijete za sračky
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V-GUARD od Slovnaftu je taky fajn
 
 
Datum: 20. srpna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pomôže to aj u 2T lebo pôvodne olovo, teraz uz len prísada nahrazujuce olova má dobré mazné aj tesniacie vlastnosti
 
 
Datum: 20. srpna 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: vabu      IP: uživatel8771    
olovo se již dávno nemíchá do benzínu.Pokud někdo máte staré auto můžete do naturalu 95 přidat BENADIT BA,maji ho u benzinek.Ahoj draci.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 20. srpna 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
A ani u nějakých silnějších 2T, crossky atd. nevadí ?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Nevadí, nechci přímo říkat, že prospívá, ale je do něho určeno a zlepšuje mazací schopnosti.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olovo se přidávalo do 4T pro mazání sedel ventilu takže u 2T je to uplně jedno jestli ho tam dáš nebo ne
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, Měl bych malou otázečku. Jaká jsou prosím gufera na vidlicích simson? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
utfg.net
 
 
Datum: 20. srpna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
dobrý den,chci se zeptat,jak dlouho se zajíždí nové pístní kroužky na pionýru,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: djangi      IP: uživatel12264    
tak tak.... pokud máš vyběhaný válec, který ti ani pořádně netopí ani po výměně kroužku (jako mi na mustangovi), tak tam nemáš co zajíždět a co dokur***... já jsem po výměně ujel pár km a jak jsem zjístil, že to netopí atd tak jsem začal jezdit na plný kotel a poměr tak 1:45 cca a nic se temu nestalo.... zato 05 po výbruse topí minimálně 2x více ;-) ale to už je jiná kapitola...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
ok,díkes :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jestli chceš jezdi klidně celej den... nevidím nic zvláštního na zajíždění kroužků ve vyběhaném válci.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
to stačí ?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
10 minut jízdy né úplně na krev.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Ahoj chci se zeptat jak od sebe rozlišit výfuková kolena na babettu 210 a 207. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 7:32
 
 
 
 
Jméno: jiri17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,Co mam dělat když my fichtl při malých otáčkách furt chcípá ? Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zahřej motor a pak šteluj volnoběžnym šroubkem volnoběh musí být co nejmenší ale ne zas takovej aby u toho motor skoro chcípal
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12303    
Nastav si karburátor!
 
 
Datum: 20. srpna 2011 0:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím.. mám problém se spojkou / startováním. Měnil jsem lanko, spojku jsem seřídil, vypíná jak má, moto jede jak má, tedy aspoň si to myslím, jelikož když mám jedničku, stojím na místě a dřžím spojku, moto stojí a ani trochu netlačí dopředu, když ale spojku pustím, tak zase začne pěkně zabírat. Ovšem je problém motor vůbec rozjet.. Nakopávačka prokluzuje tak, že moto na ni nenastartuju nikdy, roztlačení je taky celkem problém.. Musím moto rozjet fakt pořádně, +- 20 km za hodinu a pak tam hodit jedničku a doufat, že se to chytne.. Přitom ani tohle není stoprocentní. Poraďte prosím. Co s tím? Jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Předtím to bylo jen o trochu lepší.. taky žádná sláva ale občas to nakopnout šlo a roztlačení hned, teď se doba startování výrazně prodloužila, tak to řeším..
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to fungovalo před výměnou lanka, tak bych hledal v lanku
 
 
Datum: 20. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Díky moc všem za rady. Ještě zkusím nějak poštelovat lanka apod, jestli se to nezlepší, jestli ne,tak čeká výměna lamel. Díky
 
 
Datum: 20. srpna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nejsem si jist jaká je tam spojka, ale předpokládám že již pěti kolíková. takže lamela ti tam půjde. tří kolíky byli u 550,555.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Lamely půjde použít tyto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/korkova_lamela.html ? Je tam psáno "lamela je učena pro spojkovej koš s pěti pružinkami,,pro spojkovej koš se třema pružinkami je zcela nevhodný", jak zjistím, jeslti mám koš s 5 nebo 3 pružinkami (aniž bych to musel zbytečně otvírat)? Jawa 05, r.v. 1965, s revmaplechy.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ano, samozřejmě to jde vyměnit i bez stáhnutí... vypust olej, sundej dekl, sundej segrovky, pružiny atd. vyměň lamely a mezilamelu, nasaď řetěz na kolečko a na lamely a poté nasaď na koš. nandej misky,pružiny,segrovky, nasaď dekl s novým těsněním. nalej olej a nastav spojku. návod najdeš na webu jawa50.cz. mnoho zdaru.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Abych pravdu řekl, nejradši bych to chtěl mít opravené za co nejmenší námahu a co nejmenší potřeby zručnosti.. Je to tedy možné i bez stahování primárního kolečka (že bych vyměnil opravdu pouze ty dvě lamely a mezilamelu) a řetěz a vše ostatní nechal původní?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
čezaťáku: jak sis jistě všiml tazatel se ptá proč mu nefunguje spojka. Níže jsou reakce na pravděpodobnou závadu ve špatných lamelách s čímž bych se i stotožnil. Reagoval jsem na odpověď boochera, kterýž uvádí nutné stažení primáru. Můj komentář tedy jest psán pro situaci výměny lamel, kdy opravdu, ale opravdu stahovat kolečko netřeba při zachování původního řetězu, což jsem vzhledem k dotazu autora předpokládal. Nicméně bych bych si dovolil souhlasit s tvojí tezí nutného stažení kolečka při komletní generálce spojky. Což, jest možná pro tebe překvapením, dělám standartně. No a co víct napsat k tvým urážkám? překvapivě nemám potřebu se vyjadřovat v tématu s tímto nesouvisejícím. Ještě pro autora: olej vypustit, následně nalít nový, příkladně pp80 nebo jiný převodový.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej vypustíš tym šroubkem na spodu motoru a patří tam převodovej olej pp80 PP90 a když ho tam budeš nalévat tak musíš mýt vyšroubovanej ten šroubek na boku a jak tam bedeš lít ten olej a začne to na boku přetékat tak přestan lít a zašroubuj ten na boku pak tam kdes to naléva a je to
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein dibly: stahovák je potřeba ty mamlasáku!!! nepotřebuješ ho jen pokud je vytahaný řetěz.. a ten se musí vyměnit spolu s lamelama takže primární kolečko tak jako tak musí stáhnout! .. ty budeš asi jeden z těch opravářů co pokužívají velké kladivo a šrupovák že
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Díky moc, určitě na to kouknu.. Poslední dotaz, předpokládám, že tam bude olej, takže jak ho vypustit z tama? A jaký tam případně pak zase nalít?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stahovat primární kolečko netřeba...
 
 
Datum: 20. srpna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pouze sundáš víko které je na straně řadící páky. Tam vycvakneš 5 ségrovek které drží pružinku,stahovákem sundáš primární kolečko z hřídele... Vyměniš lamely a vše opět složíš jak má byt
 
 
Datum: 20. srpna 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Když ji povolím, tak zase nevypíná.. a startování nakopávačkou nejde stejně, akorát jde líp roztlačení.. k výměně lamely a mezilamely se musí půlit motor že? To jsem nikdy neprováděl, takže se toho celkem bojím..
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše nasvědčuje tomu, že spojka buď hodně klouže a nebo jak už napsal jawasimson, bude potřeba vyměnit lamely a mezilamelu, pak už by to mělo být OK ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm a nemas to moc utazenou tu spojku kdyz ti prokluzuje ? a nebo uz potrebuje vymenit lamela + mezi lamela.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,dneska jsem si od známého vypůjčil výstružník na silonové vložky do předních tlumičů na jawu 550.A chtěl bych se Vás zeptat jak je mám správně vystružit.Vím že by se měli volně pohybovat ale zase aby nebyly moc volné.Ten kluzák oně nesmí dřít ani trošku?Jak to děláte Vy?A ještě jeden dotaz někde jsem četl že do jednoho tlumiče se mají dávat dvě ty vložky?Ale nevím jak mám tu druhou vložku dát daleko od té co je hned zároveň tím tlumičem.Že prý to má být od něj 16cm daleko ale nevím.Dík za Vše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
cus no ja to na mustangovi delal tak ze jsem ty pouzdra hodil do horky vody oni zmekly pak je prez prkynko nabouchal do vydlice a kulatinou o stejnym prumeru jak to futro jsem to natukal 16cm od zacatku vydlice a to druhy uz jsem dal zaroven s vydlici :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel11925    
draci chci se zeptat,bude mi pasovat do origo kanalku ve fichtlu tento píst,musím předelat kanalky? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_00_14_1_cep_tuning_lehci.html..............mam udělany bybrus na 41.00.....děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
NIc upravovat nemusíš, pasovat bude...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: barik      IP: uživatel3188    
zdar draci chci se zeptat mam jawu 21 a kdyz jedu tak my motor kucka chci se zeptat jestli to nema neco spolecnyho s vodou diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
hele nelitas nahodou s fichtlem v kaluzich ? me to delalo taky kdyz sem v lese omylem vletel do kaluze a potopil celej motor ale vycistil sem trysky a jel dal ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak motor konečně po go :-) děkuju jastine :-) už jen nastříkat plechy :-) a renovace je u konce :-) za vše ale mužu děkovat jen Jastinovy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hohou. :-D Však víš že ti vždy pomůžu když budeš potřebovat. :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel10827    
Zdarec draci, mám jawu 21. A po 20 km musim davat novou svíčku. NEvite čim to muže byt diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej svicku PAL 14-7 a nebo proste 14 svicku (studena) a nebo jeste 15
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel10827    
Dik moc draku. JAk ovlivnim zahrivani jedine vičistic valec a nevalit tak na to vyskoušim to všechno
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Moc oleje, bohatá směs, špatná tepelná hodnota svíčky, slabá jiskra...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: d2an      IP: uživatel12301    
Zdravím, potřeboval bych poradit se zapalováním na 05. Mezi kladívkem mi to házi velkou modrou jiskru. Čím větší otáčky motor má, tím je ta jiskra větší. Je to normální? Myslím, že dřív to nedělalo. Kondenzátor jsem zkoušel měnit za několik jiných, funkčních, ale nic se nezměnilo. Taky jsem vyměnil svíčku,fajfku,kabel,indučku a nic. Předstih a odtrh mám nastavenej správně. Jinak jiskru na svíčce to házi pěknou a motor šlape dobře. Jenom ta na tom kladívku mě štve, protože si myslím, že mi ho odpaluje. Za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nový kondík a nebo je to v pohodě mezi kladívkem musí házet jiskru malou a nebo kladívko už je špatný jinač tam žádný problém nebyl.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12298    
někdě ti probíjej kabely na kladívku:-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk jak je na tom upravené fichtlu?! http://aukro.cz/zavodni-pionyr-i1769708074.html Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12293    
Jasně,elektronicky řízenej servomotor řazení na primáru :-D :-D :-D Jinak ty vejfuky dělali stejně jako se dělaj dneska.......na tabuli slabýho plechu (dříve rádi používali rozbalené trubky od kamen-tl.0,5mm) obkreslíš kuželovou výseč,vystřihneš,smotáš do kuželu-slabej plech jde růčo-0,8plech jde taky růčo ale spíš se dělá na ohybačce a pak zavaříš-dříve se ty půlkový plechy vařili/letovali hodně mosazí,protože to se propálí razdva a CO a TIG tenkrát moc este nejeli.....dneska se dělaj vejfuky hlavně z 0,7-0,8 plechu(dobrý rezonanční vlastnosti),sou supr prográmky který ti vytisknou na papír 1:1 namodelvaný kužely a ty to "jen" obkreslíš a vystřihneš a necháš svařit.....samozřejmně CO nebo TIGem se to dneska vaří...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrežes to z plechu udeláš z toho kúžel zakruzovackou a zvaríš to s autogenom
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Ale fakt mě to vyvedlo z míry... myslel sem si že to je nějakej tůning :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To je nezapojený kábl od indukčky, který tam visí :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Co to leze od spojky za dráty z toho karteru?????
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:41
 
<  721  722  723  724  725  726  727  728  729  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:44:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu