Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel12333
 Jawa nevyráběla už nic svýho...motoscoot,Tmec...a nevim co...pořádnýho neudělala nic.....jako Hiundai "dělá "český auta tak Jawa "dělá "korejský motorky.....co z toho....začínam nesnášet jihovýchodní asiaty....ale realitou je,že si to děláme sami.... 
((
Datum: 25. srpna 2011 11:31
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Je to škoda  Kdybych měl peníze tak bych to koupil, udělal tam sídlo jawa klubu, hospodu prodejnu jawa prostě takhle to koupí nějakej blbec vyfrkne tam bytovky a je po...
Datum: 24. srpna 2011 14:16
 no jeto smutné ale abych pravdu řek ted bych si žádnou stech nových Jaw nekoupil dyt ten travel to je jak 20 let stará 350 po designove strance tam prostě skoro nic novýho není jenom ted novej ten sportstard ale zase klakson tam jaksi u vydlice no taky žádná sláva jediny co bych si tak koupil od jawy by byl Tramp sice se nevyrábí ale myslím že je to jeden poslední vydařenej kousek od Jawy
Datum: 24. srpna 2011 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel2485
 Tak jako všechno v tomhle státě, šlo všechno do prdele...všechno rozkradený,vytunelovaný,zničený,rozprodaný....a když náhodou něco fungovalo,tak se to prodalo zahraničnímu vlastníkovi.....pánové,my máme úplně holou prdel! A dluh 2 Biliony! a jsme skoro bez výroby! Jediný co nás živí je překupnictví ve velkym!
Datum: 24. srpna 2011 10:20
Jméno: Roman
IP: uživatel11903
 je to smutné, ani samotná jawa není co bývala, sám mám jawu a jsem za ní rád, ale nad některými věcmi mi zůstává rozum stát, objednal jsme si nový přední blatník v barvě a oni mi ho poslali a na jednom místě byla steklá barva a byla vidět základovka ... nepopírám že stát se to může a blatník jsem poslal na reklamaci, ale na druhou stranu mi přijde že dnes se v jawě pracuje s heslem "jsme přece ,,blbá,, jawa, co od nás čekáš".
Datum: 23. srpna 2011 23:29
 přátelé, za chvilku tady nebude nic, i tatra už se stává dafem, líza i tedom po smrti, číza taktéž, jawa k tomu daleko nemá, agrostroj už asi delá jen obraceče, kdoví jak zetor, praga se vyrábí udajne v polsku, su rád, že sem zažíl ještě dobu, kdy jsem řídíl československé stroje, sic mnohdy kvalitou zaostávaly za konkurencí, byl, a budu dál nacionalista, a kupím, si raději náš stroj, než cizí
Datum: 23. srpna 2011 23:01
 nejenom, že je to smutné, ale bohužel i typické v našich končinách. Janeček se musí obracet v hrobě. Nicméně nic jiného se ani očekávat nedalo. Nemá cenu to ani komentovst , páč by se z toho musel normální slušnej člověk zablít.
Datum: 23. srpna 2011 22:48
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 to su zvjedavej kdo to koupi
Datum: 23. srpna 2011 22:48
 Já myslím, že teď už Jawě nepomůže nic. Můžeme být jako češi rádi, že aspoň Blata dělá českým motocyklům, i když jen díky 125ccm a minibike, dobré jméno. Jestli je to pravda s tou pračkou peněz a Charouzovýma lodičkama, tak je to teda fakt smutný.
Datum: 23. srpna 2011 22:40
 jj to je i na jawamanii
Datum: 23. srpna 2011 22:28
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Hodně smutnej příběh
Datum: 23. srpna 2011 22:27
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Dobrý deň.Chcel by som poradiť.Ťažko mi štartuje pionier 21! Ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! Sviečka je nová!! Pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! Čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosím o radu. Ďakujem za odpoveď odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:08
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 čau no tak podle mě máš 2 nebo víc druhu svíček např teplou svíčku dobře startuje za studenýho motoru nebo pak studenou svíčku což máš asi ty a ta startuje dobře při zahřátym motoru ale špatně při studenym asi tak a at to jezdí
Datum: 23. srpna 2011 22:08
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 čus draci hele píši sem znovu s problémem s jawou 350/639 . Jak jsem psal motorka se světly chcípá a při bzdění motorem tim tuplem. bez zapnutych světel atd je vše ok. Baterku jsem dobil po 20 km to dělalo zas ale podle mě to baterkou neni protže na voltmetru mi to ukazuje na baterce přibližně 12V což má být... jestli to dobře dobíjí to nevim ale kontrolka po nastartovani zhasne což ma byt. třeba to je jen nějaky kondik nebo ja nevim co posranyho ale jak to mám poznat nebo jak mam změřit že to dobíjí? díky za rady (možna to pusobí že sem totalni vul ale když mi řeknete par tipu čim by to mohlo byt a na co se mam podivat a jak to mám provést tak problém nebude) díky za rady sem z toho smutnej  posledni tyden prazek a motka v hajzlu DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:39
Jméno: fabrouk
IP: uživatel12336
 Ahoj, máš manuál k jawině? Tam máš i napsáno jak proměřit vývody x,y,z,. Co se týče toho usměrňovače tak si myslím že není určen pro vape. Usměrnovač bude pro vape stejny, bude se měnit maximálně proud který snesou diody. Možná design bude jiný ale principielně stejný. (http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-350-638/). Snad ti to pomuze.
Datum: 31. srpna 2011 22:39
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
Datum: 28. srpna 2011 11:42
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 ještě mě napadlo jak mi vedou z altiku vlastně 3 dráty X Y Z do usměrňovače tak bych je zkusil proměřit dřiv než se do něho dostanou. Jestli neni pravě špatny ten usměrňovač (vypada jak kdyby tam byl od novoty je škaredej  ). ale nevím jestli ten každy kabel mam změřit s kostrou nebo ty gable proměřit mezi sebou ?! bo tam je ten střidavy proud . dik za připadny odpovědi
Datum: 28. srpna 2011 11:36
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 včera jsem se na to mrkl a zkontroloval kondíky ty vypadaj dobře. uhliky nevim kde jsou schovany... Potom jsem zkoušel dat jiny relatko ale dela to porad takze tam zadava neni. A to cvakani delal spatne nasazenej kábl ktery prskal. Zkoušel jsem to znovui měřit na multimetru (analogove věcičky nemam, tkaže jenm digitalně) a to je jak čiselny generator pro losovani sportky. Prostě čisla litaji pořad nmahodu a dolu a zas nahoru....
Datum: 27. srpna 2011 9:12
Jméno: petvonchalaj
IP: uživatel6603
 díky za rady všechno se to pokusím skouknout a potom napíšu výsledek
Datum: 26. srpna 2011 10:25
Jméno: fabrouk
IP: uživatel12336
 ještě jsem si vzpomněl. Koukni při úplé tmě, jestli ti kontrolka jenom trošku nežhaví. Pokud ano, je závada v usměrňovači. Jedná se o vadnou budící diodu. Usměrňovací diodu jen tak nespálíš. čus.
Datum: 25. srpna 2011 23:26
 Ahoj, koukni na uhlíky jestli nejsou moc krátké. Puč si někde ručičkovej voltmetr s ampérmetrem do deseti ampér( digi na tohle měření není moc dobrý ). to by ti mělo stačit na přesné změření dobíjení. cca 13,6 až 14,2V při provozu a zátěži ( světla ) cca 2 A při zapnutých světlech ( ampermetr se zapojuje do serie ). Potom koukni na relelé jaké tam máš. Měl bys tam mít polovodičové, tak nechápu kde by se tam bralo to cvakání ( . to vzniká pouze u starých rozepínacích relat, které se už nemontují ). Nvoé relátko stojí 3 kila. Snad ti to pomuže. Mě se taky po... dobíjení tak vím jaké to je.
Datum: 25. srpna 2011 23:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zdarec tenhle problém jsem jednou řešil na své 350 .Problémy budeš mít nejspíš dva. Ten první je že ti dělá problémy dobíjení ,to jak ti to padá až na 5v je nepřípustné musí to být stále aspon na 13,5 v jinak se ti baterie rychle vybije.A to je určitě i část druhé závady .Kdyby ta baterka byla ok dokážeš jezdit určitý čas i bez dobíjení .Ale tohle bylo jen okrajově.Přejdi si všechny spoje jak na baterii tak na statoru zapalování a relátku.POKUD JE VŠE OK.Podívej se na uhlíky v alternátoru popř na pružiny co je drží.Další věc která mě napadla je aby jsi zkontroloval ukostření relátka ,snad ti to trochu pomůže aby jsi tu závadu našel.
Datum: 24. srpna 2011 22:29
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 pomuze nekdo prosim?
Datum: 24. srpna 2011 20:09
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 jo a ještě se mi třeba v pruběhu jizdy rozsviti kontrolka na dobijeni a pak po 10 sekundach zhasne . ale při jizdě to cvakani nemam ověřený po nesedim na ramu
Datum: 24. srpna 2011 12:39
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 tak mám nový poznatky . baterka bez nastartovanyho motoru ma 11,96 V . S nastartovanym se světlama i bez to ma 13.65 V
-ono to trochu skáče 13.5V 11V zas 13V pak 5V ale z 80% drží těch 13,65V - -- ale : když nemam zaple světla tak ok .... Když je zapnu tak sem měl sundany sedlo a tak sem slyšel že tam cosik cvaka a pak jak vypnu světla tak zas necvaka
Datum: 24. srpna 2011 12:37
 při nastartovanym motoru jak pise jawa cezetak a pri nenastartovanym by mela mit nove nabita baterka napeti 12.6 V, ja to tak mel kdyz jsem jeste neznal udrzbu baterky, pri vypnutym motoru 10 V pri parkovackach 8 a neco a pri potkavackach neco kolem 5 V  uz jsem mel co delat abych to udrzel v chodu
Datum: 23. srpna 2011 21:45
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 a ještě mně napadlo kdyby to bylo baterkou tak bych přece ani nenastartoval ne? kdyby byla vyšťavněna?!
Datum: 23. srpna 2011 21:38
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 nene kontakty na baterce jsou dobrý , zítra ráno teda změřím napětí na baterce za chodu motoru i se světly nebo bez ? jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli : baterka dává energii světlům, blikrům atd a altík ji pak dobíjí nebo baterka je pro start a altík dává energii žárovkám a pak přebytečná energie jde do baterky ? diky zitra napišu to napětí za chodu
Datum: 23. srpna 2011 21:20
 jaké máš napětí na baterce pri nastartovaném motoru? má se to pohybovat od 13.8 do 14.2 V
Datum: 23. srpna 2011 21:10
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 povolenej kontakt na baterce
Datum: 23. srpna 2011 21:03
 Čau draci nevím si rady. Mám ČZ 175/477 a při rozjezdu na plný plyn nebo někdy i na půl plynu se mi motor začne dusit, pak střelí z výfuku a jede pak se za hvíli opět začne dusit, no a takhle to cuká. Už jsem skoušel štelovat karburátor, předstih jsem taky kontroloval je v pořádku, svíčky jsem skoušel prostřídat i vzduchový filtr je čistý. Nemůžu se toho zbavit. Poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 21:20
 Tak draci už jsem na to přišel, bylo to předstihem, ale stejně je to záhdada šteloval se nedávno a asi po 500 km se mi zmenšil z 2,9 na 0,5 asi .Šrouby jsem tenkrát dorval na fest všechno. No uvidím jak to půjde dál ale prozatím to jezdí skvěle
Datum: 29. srpna 2011 21:20
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 U Jawy 350-354 mi to střílelo do vejfuků a celkově byl přidušenej motor. Přendal jsem jehlu z 2.na 3. zářez od shora a jde to, jak má. Na Jawě 250-353 mám danou bohatost směsi tim štelovacim šroubem danou na maximum, protože se mi to jinak dusilo. Do vejfuků mi to taky střílelo, když odešlo relátko.
Datum: 25. srpna 2011 10:09
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Skus isť bez filtru!
JA by som pre istotu ešte raz skontroloval zapaľovanie! prečítaj si niekde na internete ako sa nastavuje a nastav ho čo najpresnejšie, potom skus očistiť kontakty.. alebo je niečo s karburátorom!! asi máš niečo s ihlicou alebo s tryskami! nič iné to nemôže byť. čav
Datum: 23. srpna 2011 21:18
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12328
 čau draci nemáte někdo skušenosti s přední vidlicí ze simsona ale v původních brejlích ?? jestli se to dá nějak upevnit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:05
Jméno: Mips
IP: uživatel10882
 Kámoš to tak měl a jde to, ale měl nějaký problémy s brzdou neco tam nešlo nacpat, ale už nevím je to asi tři roky zpět...
Datum: 23. srpna 2011 21:05
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 čest chci se vás zeptat jak zapojím baterku tak mi začne bzučet alternátor a motor nejde nastartovat a nerožne se kontrolka dobíjení co to může být dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:50
 hlavní rozdíl je že se proud u dynama vyrábí v rotoru a u altíku ve statoru.střídavý vyrábí oba ale v dynamu se sám usměrní komutátorem a v altíku diodami
Datum: 23. srpna 2011 22:50
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 nejde mi pul klavesnice tak sorri za chibi
Datum: 23. srpna 2011 20:52
 hmm.. mám tak chyb jak prase  .... KTZ...  .... jinak se podivej jestli ti to nekde nezkratuje a nebo jestli nejsou zpečené kontakty na relátku
Datum: 23. srpna 2011 20:15
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 takze zitra asi pujdu k elektrikári protoze elektriku nemusím
Datum: 23. srpna 2011 20:05
 pavko: výborně  .. ale z dynama taky leze střídavý ale je mechanicky usměrněn pomocé komutátoru  .... a pokud vým rotor s komutátorem mají velké jawy a čz.. čili mají dynamo! .... zato pionýr má střídavý zdroj a napětí bere z cívek a žádný komutátor nemá.. takže má jakoby "alternátor" ....
Datum: 23. srpna 2011 19:46
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 alternátor výrábí střidavý proud a dnamo stejnomrný
Datum: 23. srpna 2011 19:25
 pavko: mohl bys byt tak laskav a vysvětlit mi rozdím mezi dynamem a alternátorem?
Datum: 23. srpna 2011 19:16
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 jj dýnamo sem to poplantal to bzučí uvnitř dýnama muze to být kondík nebo regulátor
Datum: 23. srpna 2011 18:35
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 pionýr ma dnamo cz ma altik
Datum: 23. srpna 2011 18:33
 ty tam máš zapalko z pionýra? .. standartně to má dynamo! .. a bzučení může způsobovat zkrat => někde.. prolez dráty
Datum: 23. srpna 2011 18:32
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 je to na cz 477
Datum: 23. srpna 2011 18:27
 a na čem to je?
Datum: 23. srpna 2011 18:23
Jméno: Jawa
IP: uživatel3522
 Zdar, mam Jawu 555 s doklady, jejichz majitel je par let po smrti. A chci se zeptat jestli jdou jeste nejak zachranit? nemohl bych si nechat vystavit veteránské? atp...dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 9:39
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 Nech obnovit dědické řízení a budeš to mít na klasických SPZ.
Datum: 25. srpna 2011 9:39
 Dobrý den, chci se zeptat na mazání pionýra. V návodu se píše, že musí být mazán v poměru 1:30 z důvodu bronzového futra, ale když budu mít kliku na jehlovym ložisku tak bude stačit i menší poměr, ale nevím jaký abych to zase nepřehnal a nezadřel to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:17
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 já dávám 1:30 a olej od REPSOL pro 2T. a benzín SHELL a nebo OMV nebo od AGIPU.
Datum: 28. srpna 2011 21:17
Jméno: trubka
IP: uživatel12332
 Davide-znášli funkci 2T motoru,tak asi znáš ,,cose tam hýbe a točí,,tak ,,maž,,co píše návod a neřež lepší nebo horší oleje.
Datum: 24. srpna 2011 20:19
 Jenda to si len mislíš, 1:40 je taky málo a to je hodne velký blbosť ked lidi rikajú ze ked más "lepsí" olej tak tam daj 1:40, 1:50 a podobne
Datum: 24. srpna 2011 17:44
 u futra neni důležitá kvalita ale množství oleje  ... šak poznáš až se ti futro vydře
Datum: 24. srpna 2011 11:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 tady asi hodně fichtlařů ředí 1:50 jehly a já osobně ředím 1:40 futro a ze svý zkušenosti vím že TSF určitě futro umaže
Datum: 23. srpna 2011 22:23
 na oleji se šetřit nemá
Datum: 23. srpna 2011 21:43
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 1:25 asi
Datum: 23. srpna 2011 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel631
 Dobrý den, neví někdo, kde sehnat hustilku na Stadion S22 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:26
Datum: 23. srpna 2011 20:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravím jaký máte názor na olej shell advance vsx?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:20
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 čus jo dobrý olej nekarbonuje fichtla pokud mažeš 1:30 a nebo olej REPSOL, MOTUL 510, a nebo MOGUL a nebo CASTROL ja jezdim tet aktualne REPSOL 2T a sem plne spokojeny fichtl jezdi pekne i ostatni motorky.
Datum: 28. srpna 2011 21:20
 Čau, jezdím na něj už druhý rok v babettě a ve fichtlu a bez problému. Nezasírá vejfuk, skoro nekouří a maže dobře.  A znám i další lidi co na něj jezdí a taky bez problému.
Datum: 26. srpna 2011 11:56
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 dobrej mohl by mi někdo poradit jak vindat rotor ? vyndal sem šroubek od váčky a nemám ten šroub co bych tam strčil nešla by nějaká jiná varianta nebo kde bych ho mohl najít takovej šroub ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 19:37
Jméno: Armo..
IP: uživatel12109
 díkes
Datum: 23. srpna 2011 19:37
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12327
 klasickej šroub M8 ( na 13ku klíč) aby měl dostatečně dlouhej závit pokud nemáš otázka 2-3 korun v železářství
Datum: 23. srpna 2011 14:58
 v jawě 350/638 se davaji origo blinkry 10watt nebo 21watt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:29
 jo mam je tam ale mi ted nezvlada elektrika,tak jsem sundal o 15 wat silnejsi halogen,,priotm mi to dobiji a rele jsou dobre tak snad to pujde když koupim novou baterku  chci tam dat 10 kvuli prerusovace co jsme tady koupil bo ten na 21w je napytel je zavisly na otačkach
Datum: 23. srpna 2011 22:29
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 dej tam 21w žárovky svítí mnohem líp
Datum: 23. srpna 2011 21:07
 10w
Datum: 23. srpna 2011 14:42
Jméno: franta
IP: uživatel12326
 dobrý den chtěl bych se zeptat jestli můžu dát do benzínu dvoutaktní motorový olej PARAMO API TB mám motorku čz 180
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:18
 rači pouřij nákej lepší API AC atd třema mogul TSF anebo já použivám Valvoline motorcicle 2T tyhle oleje co jsem napsal mažou dobřei přy vysokých otáčkách a ne jak m2T jen v nizkých a taky tyto oleje nezanáší spalovací prostor a výfuk
Datum: 23. srpna 2011 21:18
Jméno: karel
IP: uživatel12325
 Ahoj kolegove, umite prosim nekdo polopaticky vysvetlit el.schema pro Jawu 23 Mustang? nejak nechapu zapojeni prepinace? diky za pripadnou reakci.karel
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:36
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Posurfuj po internete! tam to určite nájdeš
Datum: 23. srpna 2011 21:36
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 19:01
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 chlapu muj kamoš taky koupil ten replikovej šrot a jelo mu to nachvilu,pak sehnal origo l ten stray a je nadmíru spokojenej!!!taky zbytecne vyhodil prachy
Datum: 29. srpna 2011 19:01
 Dělej jak myslíš..
Datum: 23. srpna 2011 22:45
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Já nejsem sobec..! já mu volal a ptal jsem se ho jestli mam koupit ten plíšek s osičkou nebo karbec.. a nakonec jsme se dohodli na tom karbecu tak nepovídej nesmysly když nevíš jak to bylo... a když to nebude fungovat.. tak ten plíšek se dá přendat.. stejnak trysky do něj půjdou z toho origo... a možná i ten plovák..
Datum: 23. srpna 2011 22:20
Jméno: Mips
IP: uživatel10882
 Seš idiot totální. Říct předemnou že je ti to jedno, že to platí děda tak si budeš dlouho lepit hubu. Co vim od pár kluků tak s timhle karburátorem byli vždycky problémy.Za tu mojí 12ti letou fichtlařskou kariéru sem zjistil že nic lepšího než starej seštelovanej Jikov neni. Radši koupim díly do starýho a pořádně ho vyčistim. Jenže to je moc práce co? lepší je když ho koupí děda...
Datum: 23. srpna 2011 22:16
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 nechápu to moc že někdo kupuje takovou repliku,ja mam doma třeba plnou bednu dílu na pionýra a ten plíšek se da levně koupit...
Datum: 23. srpna 2011 21:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak a navíc ta replika dříve odejde než starý originál
Datum: 23. srpna 2011 21:47
 "navíc platí to děda" .. tak to je od tebe pěkně hnusné takto rozhazovat dědove prachy.. seš hnusnej sobec!
Datum: 23. srpna 2011 20:40
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Dělam GO motoru tak to tam chi dát.. a navíc platí to děda.. a řekl co chci ať necham udělat.. tak to neřeším.. =)
Datum: 23. srpna 2011 20:25
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 proč utrácet 8 korun když může utratit i 600?
Datum: 23. srpna 2011 20:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak proč to nevymění ja bych si ty prachy šetřil na něco jiného když odejde
Datum: 23. srpna 2011 17:25
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
Datum: 23. srpna 2011 17:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jaký plíšek s osičkou máte namysli?
Datum: 23. srpna 2011 17:10
 řeknu ti to stejně ,,,vyhozený prachy... nečekej že ti bude replika fungovat stejně dobře jako originál,,a plíšek s osičkou vpoho koupíš...je to tvoje věc ale potom se nás neptej proč ti ti jede špatně...
Datum: 23. srpna 2011 15:00
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Mě odešla ta osička s plíškem..! ale dělám GO motoru.. tak si tam chci dát rovnou novej karbec a proč bych měl vyhazovat zbytečně prachy.. když na to jsou a chc to mít pořádně udělaný.. tak proč ho tam nedáš a navíc ja se ptal na skušenosti a jak se štelováním a nee na to jestli je zasranej..!\r\n
Datum: 23. srpna 2011 14:44
 nechápu jak ti odešel karbec... nemá na něm co odejít... máš ho jen totálně zasraný bordelem a ted jsi uplně zbytečně vyhodil prachy.... napřed přemýšlej než něco uděláš
Datum: 23. srpna 2011 13:11
 Ahoj, měl bych pár dotazů, máte někdo nějakej fígl jak vyměnit duši, nebo je lepší antipich, pro mě je sundání pláště téměř nadlidský úkol. Další co by mě zajímalo, jestli někdy někdo z vás měl na Pionýrovi rezervní kolo a kde, jestli se třeba dá přidělat na nosič a co na to POLICAJTI? Jo a co se týče nějakejch nosičů, každý vozidlo má někde napsaný rozměry, tak to asi taky může být problém na STK. Zkrátka jestli má někdo nějaký fígly, tak moc děkuju. A ještě jak třeba při výměně zadního kola někde na louce srovnáte kola za sebe do stopy, já na to potřebuju lať. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 13:42
 stando ono sešlápnout plášť je pro mě problém  já to mám jak trampolínu takže volím svěrák
Datum: 25. srpna 2011 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel2485
 Ty vole zase odborníci.....rovnat kola latí a zouvat plášť kladivem,upínat gumu do svěráku...no konec.....a duši na jízdnim kole jsi někdy měnil?....vyndam vetilek,vyfouknu kolo,sešlapu plášť k sobě,na jedný straně ho zarazim co nejhlouběji do ráfku a na druhý sraně začnu zouvat dvouma montpákama....mě dřív dělalo problém kolo obout a neprorvat nikde duši....ale chybama se člověk učí....
Datum: 24. srpna 2011 10:36
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jako je pravda že když ma někdo na 40 let starej plašt že to de huř, ja sem poprve sundal plašt v 5 třídě sice sem to dělal trochu déle ale udělal, a jinak si myslim že sundat plášt nemuže byt nějaky velky problem..
Datum: 23. srpna 2011 21:59
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Dvakrát po sobě jsem sundal pneu i duši jen za pomocí dvou šroubováků, a když jsem to zvládl i já tak musí asi každej  .
Datum: 23. srpna 2011 20:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Srovnat kolo do stopy snad nemuže bejt problém ně? přece když si necháš utažený napínáky na řetěz a pak je tam dáš zpátky tak se ti to přece nemuže rozhodit
Datum: 23. srpna 2011 20:37
 Jednoduchý to nejni to je pravda  ale všechno jde když se chce
Datum: 23. srpna 2011 15:04
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Taky mi to nešlo vůbec, ráfek se začal křivit, tak jsem jel do pneuservisu sezout to.. na stroji mu to jaksi nešlo chytit, tak to musel dělat ručně a měl problém i se 4-ma montpákama..
Datum: 23. srpna 2011 14:26
 tak ono je docela těžký shodit 40 let starou barumku... Zas tak jednoduchý to není
Datum: 23. srpna 2011 14:16
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jako nic proti každej neumi všechno ale ja si myslim že sundat plašť a zalepit dušu neni žadnej problem
Datum: 23. srpna 2011 14:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Ne že bych byl nějakej přeborník, ale snad každej motorista musí dokázat spravit píchlé kolo i kdyby nechtěl....
Datum: 23. srpna 2011 13:36
 chlapy děláte si srandu?  kladivem  a lať.... vemeš kolo,vyfoukneš-vyděláš ventilek, plášt zmáčkneš ve svěráku a dotáhneš aby vlezl do vnitř ráfku-poslouží na to také stolařská svorka, následně na prolehlé straně zasuneš montpáky a jde to...srovnat zadní kolo se dá podle řetezu- pokud je vyhlé na jednu starnu řětez se taky prohne atd...lepší je mít sundanej kryt řetězu ale jde to i sním ale musíš si lehnout a dívat se na spodní stranu...jinak někde na louce pokus bouchneš kolo tak buď se tam s tím budeš srát a měnit duši a nebo to dotlačíš domů-dá se i dojet, nebo třetí varinata pokud seš daleko od domova tak ty opravný spreje na pneu ale to dlouho nevydrží.Jinak rada na zohlej ráfek, já nasazoval na fichtla papuč 90/100/16 (to je asi 3,65 palce) a ráfek si tom myslel svoje  chce to na to širší montpáky ne nějaký malý kulatý ale pěkně široký aby se opírali větší plochou...Hlavně si nedělějte anitipich doma s Herkulesu  já to udělal na svím biku a smrděloto jak svina a navíc se i zalepil venilek....
Datum: 23. srpna 2011 12:45
 Když jsem to zkoušel ohnul jsem ráfek  . Prostě já a Pneu to nedopadne dobře. A taky s sebou nevozívám kladivo, ale holt to se musí změnit, páč bez něj se těžko vyndavá hřídel.
Datum: 23. srpna 2011 12:32
 S tím kolem je to úplně stupidní, vrazíš pod plášť dvě páky co nejdál od sebe abys to byl schopnej převlíknout, na jednu si stoupneš, druhou přidržíš rukou koncem co nejblíž k bubnu a budeš do ní mlátit kladivem aby oblezla kolo kolem dokola
Datum: 23. srpna 2011 12:21
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec lidi, mam CZ 175//450 a při nastartování mi od řadičky)zaroven nakopavacky)teče olej ale střšně moc.Má tam být nějaké těsnění?měl jsem ten kryt sundany a nic tam neni jen nasezany .Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:28
 zdarec jak je to mozny kdyz sme tam ten kryt davaly tak to bylo v poho zdar skorpil
Datum: 23. srpna 2011 22:28
Jméno: petr
IP: uživatel12323
 našel jsem na pude 175/470 sport a nevim jakou to ma cenu/vypadava 3 stupen rychlosti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 11:19
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 kurwa ty máš ale štěstí já po sportce toužím snad odjakživa..bohužel pro mě.... tato motorka má cenu asi 15 tisíc a výš....
Datum: 23. srpna 2011 11:19
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Čau draci,viděl jsem u pár renovací modrý tmel mezi kartery nevíte jak se jmenuje nebo kde se dá sehnat ? na detailech záleží
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 9:46
Datum: 26. srpna 2011 9:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12321
 Zdar draci, najde se tu nějaký fichtlař z Opavy či okolí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 11:00
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak pardón vážení, ale předtím Honza nepsal odkud přesně je, postul máš z poloviny pravdu ono záleží odkud se to vezme jestli jsou před nebo za
Datum: 27. srpna 2011 11:00
 bolatice nejsou za kobeřicema?
Datum: 23. srpna 2011 23:05
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Psal jsem u Kravař..  konkrétně Bolatice..  takže to soused je..  Darkovice..  taky nejsou tak daleko
Datum: 23. srpna 2011 22:58
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Honzo: tak postul není zas takový "soused", to by musel být někdo z Palestiny, ale je to taky skoro soused
Datum: 23. srpna 2011 22:27
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Darkovice
Datum: 23. srpna 2011 22:25
 fb rosťa poštulka
Datum: 23. srpna 2011 20:15
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Jakmile jde startovat startpákou, tak nevypíná spojka..  takže tak..  zkusím pořešit tady se "sousedem" .. Můžeš na sebe dát nějaký IM kontakt? FB, ICQ, Skype či cokoli co používáš?
Datum: 23. srpna 2011 20:08
 tu som tu som kobeřice
Datum: 23. srpna 2011 16:39
 to seřízení je jednoduchý, první musíš jezdit tak 5-10 minut až se ti pořádně zahřeje motor. pak to zdechneš a přitahuješ šroubek dokud nepřestane fungovat spojka, jak přestane fungovat tak začneš šroubek odtahovat (třeba po 1/4 otáčce nebo po 1/2 otáčce) a vždy když pootočíš tak budeš zkoušet nastartovat startpákou, jak ti to začne dobře chytat a nebude ti spojka prokluzovat tak máš vyhráno. já moc zkušeností nemám (je mi 17 let a jezdím pak 1/2 roku), ale spojku si seřídit umím dobře
Datum: 23. srpna 2011 16:38
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Možná výměna lamel ale hlavně následné seřízení.. Potřeboval bych to seřídit od někoho "nezávislého"..  Protože mi se to nikdy nepovedlo..
Datum: 23. srpna 2011 11:45
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 A ty nevíš jak to opravit? Nebo co ze spojkou je?
Datum: 23. srpna 2011 11:39
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 Mě zapalování
Datum: 23. srpna 2011 11:38
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Aha  no mě trápí spojka..  co tebe?
Datum: 23. srpna 2011 11:35
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 Můžeme se domluvit, ale jde o to, že i já mám pár problémů...  tak nevím jestli ti poradím
Datum: 23. srpna 2011 11:31
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 U Kravař..  Jde o to, že potřebuju opravit pár drobností, se kterýma nemám zkušenosti  Můžeš dát na sebe nějaký kontakt?
Datum: 23. srpna 2011 11:27
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 A odkud jsi ty?
Datum: 23. srpna 2011 11:05
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 Vršovice
Datum: 23. srpna 2011 11:03
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Odkud jsi?
Datum: 23. srpna 2011 10:44
Jméno: Idefix
IP: uživatel12320
 Jasně najde!
Datum: 23. srpna 2011 10:20
|



|