slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  718  719  720  721  722  723  724  725  726  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to hodne smutne ze to tak dopadlo ale je to zivat a takova realita zivovate,, nechce to nekdo koupit? na muzejni prostory je to gut,, jen to potrebuje jeste tak 40 mega aby to nespadlo na hlavu http://www.hyperreality.cz/inzerat/detail/2139131-vyrobni-objekt-areal-jawa-tynec-nad-sazavou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12333    
Jawa nevyráběla už nic svýho...motoscoot,Tmec...a nevim co...pořádnýho neudělala nic.....jako Hiundai "dělá "český auta tak Jawa "dělá "korejský motorky.....co z toho....začínam nesnášet jihovýchodní asiaty....ale realitou je,že si to děláme sami....:-( ((
 
 
Datum: 25. srpna 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel12095    
Je to škoda :-( Kdybych měl peníze tak bych to koupil, udělal tam sídlo jawa klubu, hospodu prodejnu jawa prostě takhle to koupí nějakej blbec vyfrkne tam bytovky a je po...
 
 
Datum: 24. srpna 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jeto smutné ale abych pravdu řek ted bych si žádnou stech nových Jaw nekoupil dyt ten travel to je jak 20 let stará 350 po designove strance tam prostě skoro nic novýho není jenom ted novej ten sportstard ale zase klakson tam jaksi u vydlice no taky žádná sláva jediny co bych si tak koupil od jawy by byl Tramp sice se nevyrábí ale myslím že je to jeden poslední vydařenej kousek od Jawy
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2485    
Tak jako všechno v tomhle státě, šlo všechno do prdele...všechno rozkradený,vytunelovaný,zničený,rozprodaný....a když náhodou něco fungovalo,tak se to prodalo zahraničnímu vlastníkovi.....pánové,my máme úplně holou prdel! A dluh 2 Biliony! a jsme skoro bez výroby! Jediný co nás živí je překupnictví ve velkym!
 
 
Datum: 24. srpna 2011 10:20
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11903    
je to smutné, ani samotná jawa není co bývala, sám mám jawu a jsem za ní rád, ale nad některými věcmi mi zůstává rozum stát, objednal jsme si nový přední blatník v barvě a oni mi ho poslali a na jednom místě byla steklá barva a byla vidět základovka ... nepopírám že stát se to může a blatník jsem poslal na reklamaci, ale na druhou stranu mi přijde že dnes se v jawě pracuje s heslem "jsme přece ,,blbá,, jawa, co od nás čekáš".
 
 
Datum: 23. srpna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přátelé, za chvilku tady nebude nic, i tatra už se stává dafem, líza i tedom po smrti, číza taktéž, jawa k tomu daleko nemá, agrostroj už asi delá jen obraceče, kdoví jak zetor, praga se vyrábí udajne v polsku, su rád, že sem zažíl ještě dobu, kdy jsem řídíl československé stroje, sic mnohdy kvalitou zaostávaly za konkurencí, byl, a budu dál nacionalista, a kupím, si raději náš stroj, než cizí
 
 
Datum: 23. srpna 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejenom, že je to smutné, ale bohužel i typické v našich končinách. Janeček se musí obracet v hrobě. Nicméně nic jiného se ani očekávat nedalo. Nemá cenu to ani komentovst , páč by se z toho musel normální slušnej člověk zablít.
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
to su zvjedavej kdo to koupi
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslím, že teď už Jawě nepomůže nic. Můžeme být jako češi rádi, že aspoň Blata dělá českým motocyklům, i když jen díky 125ccm a minibike, dobré jméno. Jestli je to pravda s tou pračkou peněz a Charouzovýma lodičkama, tak je to teda fakt smutný.
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je i na jawamanii
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Hodně smutnej příběh :-(
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12330    
Dobrý deň.Chcel by som poradiť.Ťažko mi štartuje pionier 21! Ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! Sviečka je nová!! Pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! Čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosím o radu. Ďakujem za odpoveď odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
čau no tak podle mě máš 2 nebo víc druhu svíček např teplou svíčku dobře startuje za studenýho motoru nebo pak studenou svíčku což máš asi ty a ta startuje dobře při zahřátym motoru ale špatně při studenym asi tak a at to jezdí :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
čus draci hele píši sem znovu s problémem s jawou 350/639 . Jak jsem psal motorka se světly chcípá a při bzdění motorem tim tuplem. bez zapnutych světel atd je vše ok. Baterku jsem dobil po 20 km to dělalo zas ale podle mě to baterkou neni protže na voltmetru mi to ukazuje na baterce přibližně 12V což má být... jestli to dobře dobíjí to nevim ale kontrolka po nastartovani zhasne což ma byt. třeba to je jen nějaky kondik nebo ja nevim co posranyho ale jak to mám poznat nebo jak mam změřit že to dobíjí? díky za rady (možna to pusobí že sem totalni vul ale když mi řeknete par tipu čim by to mohlo byt a na co se mam podivat a jak to mám provést tak problém nebude) díky za rady sem z toho smutnej :-( posledni tyden prazek a motka v hajzlu DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
Ahoj, máš manuál k jawině? Tam máš i napsáno jak proměřit vývody x,y,z,. Co se týče toho usměrňovače tak si myslím že není určen pro vape. Usměrnovač bude pro vape stejny, bude se měnit maximálně proud který snesou diody. Možná design bude jiný ale principielně stejný. (http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-350-638/). Snad ti to pomuze.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a je tam tenhle usměrňovač http://www.plszabo.cz/eshop/usmernovac-napeti-p-2302.html na fichtlkramku jsem ho nenašel :-( je tam jinej ale ten je jen pro VAPE ne?
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
ještě mě napadlo jak mi vedou z altiku vlastně 3 dráty X Y Z do usměrňovače tak bych je zkusil proměřit dřiv než se do něho dostanou. Jestli neni pravě špatny ten usměrňovač (vypada jak kdyby tam byl od novoty je škaredej :-) ). ale nevím jestli ten každy kabel mam změřit s kostrou nebo ty gable proměřit mezi sebou ?! bo tam je ten střidavy proud . dik za připadny odpovědi
 
 
Datum: 28. srpna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
včera jsem se na to mrkl a zkontroloval kondíky ty vypadaj dobře. uhliky nevim kde jsou schovany... Potom jsem zkoušel dat jiny relatko ale dela to porad takze tam zadava neni. A to cvakani delal spatne nasazenej kábl ktery prskal. Zkoušel jsem to znovui měřit na multimetru (analogove věcičky nemam, tkaže jenm digitalně) a to je jak čiselny generator pro losovani sportky. Prostě čisla litaji pořad nmahodu a dolu a zas nahoru....
 
 
Datum: 27. srpna 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: petvonchalaj      IP: uživatel6603    
díky za rady všechno se to pokusím skouknout a potom napíšu výsledek
 
 
Datum: 26. srpna 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      IP: uživatel12336    
ještě jsem si vzpomněl. Koukni při úplé tmě, jestli ti kontrolka jenom trošku nežhaví. Pokud ano, je závada v usměrňovači. Jedná se o vadnou budící diodu. Usměrňovací diodu jen tak nespálíš. čus.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: fabrouk      E-mail:      IP: uživatel12336    
Ahoj, koukni na uhlíky jestli nejsou moc krátké. Puč si někde ručičkovej voltmetr s ampérmetrem do deseti ampér( digi na tohle měření není moc dobrý ). to by ti mělo stačit na přesné změření dobíjení. cca 13,6 až 14,2V při provozu a zátěži ( světla ) cca 2 A při zapnutých světlech ( ampermetr se zapojuje do serie ). Potom koukni na relelé jaké tam máš. Měl bys tam mít polovodičové, tak nechápu kde by se tam bralo to cvakání ( . to vzniká pouze u starých rozepínacích relat, které se už nemontují ). Nvoé relátko stojí 3 kila. Snad ti to pomuže. Mě se taky po... dobíjení tak vím jaké to je.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Zdarec tenhle problém jsem jednou řešil na své 350 .Problémy budeš mít nejspíš dva. Ten první je že ti dělá problémy dobíjení ,to jak ti to padá až na 5v je nepřípustné musí to být stále aspon na 13,5 v jinak se ti baterie rychle vybije.A to je určitě i část druhé závady .Kdyby ta baterka byla ok dokážeš jezdit určitý čas i bez dobíjení .Ale tohle bylo jen okrajově.Přejdi si všechny spoje jak na baterii tak na statoru zapalování a relátku.POKUD JE VŠE OK.Podívej se na uhlíky v alternátoru popř na pružiny co je drží.Další věc která mě napadla je aby jsi zkontroloval ukostření relátka ,snad ti to trochu pomůže aby jsi tu závadu našel.
 
 
Datum: 24. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
pomuze nekdo prosim?
 
 
Datum: 24. srpna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
jo a ještě se mi třeba v pruběhu jizdy rozsviti kontrolka na dobijeni a pak po 10 sekundach zhasne . ale při jizdě to cvakani nemam ověřený po nesedim na ramu :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
tak mám nový poznatky . baterka bez nastartovanyho motoru ma 11,96 V . S nastartovanym se světlama i bez to ma 13.65 V -ono to trochu skáče 13.5V 11V zas 13V pak 5V ale z 80% drží těch 13,65V - -- ale : když nemam zaple světla tak ok .... Když je zapnu tak sem měl sundany sedlo a tak sem slyšel že tam cosik cvaka a pak jak vypnu světla tak zas necvaka
 
 
Datum: 24. srpna 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při nastartovanym motoru jak pise jawa cezetak a pri nenastartovanym by mela mit nove nabita baterka napeti 12.6 V, ja to tak mel kdyz jsem jeste neznal udrzbu baterky, pri vypnutym motoru 10 V pri parkovackach 8 a neco a pri potkavackach neco kolem 5 V :-D uz jsem mel co delat abych to udrzel v chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
a ještě mně napadlo kdyby to bylo baterkou tak bych přece ani nenastartoval ne? kdyby byla vyšťavněna?!
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: petrvonchalaj      IP: uživatel6603    
nene kontakty na baterce jsou dobrý , zítra ráno teda změřím napětí na baterce za chodu motoru i se světly nebo bez ? jo a ještě bych se chtěl zeptat jestli : baterka dává energii světlům, blikrům atd a altík ji pak dobíjí nebo baterka je pro start a altík dává energii žárovkám a pak přebytečná energie jde do baterky ? diky zitra napišu to napětí za chodu
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš napětí na baterce pri nastartovaném motoru? má se to pohybovat od 13.8 do 14.2 V
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
povolenej kontakt na baterce
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevím si rady. Mám ČZ 175/477 a při rozjezdu na plný plyn nebo někdy i na půl plynu se mi motor začne dusit, pak střelí z výfuku a jede pak se za hvíli opět začne dusit, no a takhle to cuká. Už jsem skoušel štelovat karburátor, předstih jsem taky kontroloval je v pořádku, svíčky jsem skoušel prostřídat i vzduchový filtr je čistý. Nemůžu se toho zbavit. Poraďte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci už jsem na to přišel, bylo to předstihem, ale stejně je to záhdada šteloval se nedávno a asi po 500 km se mi zmenšil z 2,9 na 0,5 asi .Šrouby jsem tenkrát dorval na fest všechno. No uvidím jak to půjde dál ale prozatím to jezdí skvěle
 
 
Datum: 29. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel12252    
U Jawy 350-354 mi to střílelo do vejfuků a celkově byl přidušenej motor. Přendal jsem jehlu z 2.na 3. zářez od shora a jde to, jak má. Na Jawě 250-353 mám danou bohatost směsi tim štelovacim šroubem danou na maximum, protože se mi to jinak dusilo. Do vejfuků mi to taky střílelo, když odešlo relátko.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12330    
Skus isť bez filtru! JA by som pre istotu ešte raz skontroloval zapaľovanie! prečítaj si niekde na internete ako sa nastavuje a nastav ho čo najpresnejšie, potom skus očistiť kontakty.. alebo je niečo s karburátorom!! asi máš niečo s ihlicou alebo s tryskami! nič iné to nemôže byť. čav
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12328    
čau draci nemáte někdo skušenosti s přední vidlicí ze simsona ale v původních brejlích ?? jestli se to dá nějak upevnit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Mips      IP: uživatel10882    
Kámoš to tak měl a jde to, ale měl nějaký problémy s brzdou neco tam nešlo nacpat, ale už nevím je to asi tři roky zpět...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
čest chci se vás zeptat jak zapojím baterku tak mi začne bzučet alternátor a motor nejde nastartovat a nerožne se kontrolka dobíjení co to může být dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavní rozdíl je že se proud u dynama vyrábí v rotoru a u altíku ve statoru.střídavý vyrábí oba ale v dynamu se sám usměrní komutátorem a v altíku diodami
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
nejde mi pul klavesnice tak sorri za chibi
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm.. mám tak chyb jak prase :-D .... KTZ... :-D .... jinak se podivej jestli ti to nekde nezkratuje a nebo jestli nejsou zpečené kontakty na relátku
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
takze zitra asi pujdu k elektrikári protoze elektriku nemusím
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavko: výborně :-) .. ale z dynama taky leze střídavý ale je mechanicky usměrněn pomocé komutátoru ;-) .... a pokud vým rotor s komutátorem mají velké jawy a čz.. čili mají dynamo! .... zato pionýr má střídavý zdroj a napětí bere z cívek a žádný komutátor nemá.. takže má jakoby "alternátor" ....
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
alternátor výrábí střidavý proud a dnamo stejnomrný
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavko: mohl bys byt tak laskav a vysvětlit mi rozdím mezi dynamem a alternátorem? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
jj dýnamo sem to poplantal to bzučí uvnitř dýnama muze to být kondík nebo regulátor
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
pionýr ma dnamo cz ma altik
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty tam máš zapalko z pionýra? .. standartně to má dynamo! .. a bzučení může způsobovat zkrat => někde.. prolez dráty
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
je to na cz 477
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem to je?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel3522    
Zdar, mam Jawu 555 s doklady, jejichz majitel je par let po smrti. A chci se zeptat jestli jdou jeste nejak zachranit? nemohl bych si nechat vystavit veteránské? atp...dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel12252    
Nech obnovit dědické řízení a budeš to mít na klasických SPZ.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, chci se zeptat na mazání pionýra. V návodu se píše, že musí být mazán v poměru 1:30 z důvodu bronzového futra, ale když budu mít kliku na jehlovym ložisku tak bude stačit i menší poměr, ale nevím jaký abych to zase nepřehnal a nezadřel to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
já dávám 1:30 a olej od REPSOL pro 2T. a benzín SHELL a nebo OMV nebo od AGIPU.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12332    
Davide-znášli funkci 2T motoru,tak asi znáš ,,cose tam hýbe a točí,,tak ,,maž,,co píše návod a neřež lepší nebo horší oleje.
 
 
Datum: 24. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda to si len mislíš, 1:40 je taky málo a to je hodne velký blbosť ked lidi rikajú ze ked más "lepsí" olej tak tam daj 1:40, 1:50 a podobne
 
 
Datum: 24. srpna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u futra neni důležitá kvalita ale množství oleje :-) ... šak poznáš až se ti futro vydře
 
 
Datum: 24. srpna 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
tady asi hodně fichtlařů ředí 1:50 jehly a já osobně ředím 1:40 futro a ze svý zkušenosti vím že TSF určitě futro umaže
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na oleji se šetřit nemá :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12330    
1:25 asi :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel631    
Dobrý den, neví někdo, kde sehnat hustilku na Stadion S22 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím akorát o tomhle http://motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=122&sName=Hustilka ale nevím zda to bude pasovat přímo na S22 ...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdravím jaký máte názor na olej shell advance vsx? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
čus jo dobrý olej nekarbonuje fichtla pokud mažeš 1:30 a nebo olej REPSOL, MOTUL 510, a nebo MOGUL a nebo CASTROL ja jezdim tet aktualne REPSOL 2T a sem plne spokojeny fichtl jezdi pekne i ostatni motorky.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jezdím na něj už druhý rok v babettě a ve fichtlu a bez problému. Nezasírá vejfuk, skoro nekouří a maže dobře. :-) A znám i další lidi co na něj jezdí a taky bez problému.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
dobrej mohl by mi někdo poradit jak vindat rotor ? vyndal sem šroubek od váčky a nemám ten šroub co bych tam strčil nešla by nějaká jiná varianta nebo kde bych ho mohl najít takovej šroub ? díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Armo..      IP: uživatel12109    
díkes :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12327    
klasickej šroub M8 ( na 13ku klíč) aby měl dostatečně dlouhej závit pokud nemáš otázka 2-3 korun v železářství
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jawě 350/638 se davaji origo blinkry 10watt nebo 21watt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mam je tam ale mi ted nezvlada elektrika,tak jsem sundal o 15 wat silnejsi halogen,,priotm mi to dobiji a rele jsou dobre tak snad to pujde když koupim novou baterku :-P chci tam dat 10 kvuli prerusovace co jsme tady koupil bo ten na 21w je napytel je zavisly na otačkach
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
dej tam 21w žárovky svítí mnohem líp
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10w
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12326    
dobrý den chtěl bych se zeptat jestli můžu dát do benzínu dvoutaktní motorový olej PARAMO API TB mám motorku čz 180 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači pouřij nákej lepší API AC atd třema mogul TSF anebo já použivám Valvoline motorcicle 2T tyhle oleje co jsem napsal mažou dobřei přy vysokých otáčkách a ne jak m2T jen v nizkých a taky tyto oleje nezanáší spalovací prostor a výfuk
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12325    
Ahoj kolegove, umite prosim nekdo polopaticky vysvetlit el.schema pro Jawu 23 Mustang? nejak nechapu zapojeni prepinace? diky za pripadnou reakci.karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12330    
Posurfuj po internete! tam to určite nájdeš:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Radek001      IP: uživatel12318    
máte s tímto karbecem někdo skušenost..? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2917_psb2.html na pincku mi odešel tak jsem si objednal tenhle.. až ho nandam tak ho budu muset štelovat.. nebo ho tam jen dam a můžu jezdit.? díky za rady.. =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
chlapu muj kamoš taky koupil ten replikovej šrot a jelo mu to nachvilu,pak sehnal origo l ten stray a je nadmíru spokojenej!!!taky zbytecne vyhodil prachy
 
 
Datum: 29. srpna 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: mips ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělej jak myslíš..
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Radek001      IP: uživatel12318    
Já nejsem sobec..! já mu volal a ptal jsem se ho jestli mam koupit ten plíšek s osičkou nebo karbec.. a nakonec jsme se dohodli na tom karbecu tak nepovídej nesmysly když nevíš jak to bylo... a když to nebude fungovat.. tak ten plíšek se dá přendat.. stejnak trysky do něj půjdou z toho origo... a možná i ten plovák..
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Mips      IP: uživatel10882    
Seš idiot totální. Říct předemnou že je ti to jedno, že to platí děda tak si budeš dlouho lepit hubu. Co vim od pár kluků tak s timhle karburátorem byli vždycky problémy.Za tu mojí 12ti letou fichtlařskou kariéru sem zjistil že nic lepšího než starej seštelovanej Jikov neni. Radši koupim díly do starýho a pořádně ho vyčistim. Jenže to je moc práce co? lepší je když ho koupí děda...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
nechápu to moc že někdo kupuje takovou repliku,ja mam doma třeba plnou bednu dílu na pionýra a ten plíšek se da levně koupit...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
přesně tak a navíc ta replika dříve odejde než starý originál
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"navíc platí to děda" .. tak to je od tebe pěkně hnusné takto rozhazovat dědove prachy.. seš hnusnej sobec!
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Radek001      IP: uživatel12318    
Dělam GO motoru tak to tam chi dát.. a navíc platí to děda.. a řekl co chci ať necham udělat.. tak to neřeším.. =)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
proč utrácet 8 korun když může utratit i 600?:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak proč to nevymění ja bych si ty prachy šetřil na něco jiného když odejde
 
 
Datum: 23. srpna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Radek001      IP: uživatel12318    
 
 
Datum: 23. srpna 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jaký plíšek s osičkou máte namysli?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeknu ti to stejně ,,,vyhozený prachy... nečekej že ti bude replika fungovat stejně dobře jako originál,,a plíšek s osičkou vpoho koupíš...je to tvoje věc ale potom se nás neptej proč ti ti jede špatně...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Radek001      IP: uživatel12318    
Mě odešla ta osička s plíškem..! ale dělám GO motoru.. tak si tam chci dát rovnou novej karbec a proč bych měl vyhazovat zbytečně prachy.. když na to jsou a chc to mít pořádně udělaný.. tak proč ho tam nedáš a navíc ja se ptal na skušenosti a jak se štelováním a nee na to jestli je zasranej..!\r\n
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu jak ti odešel karbec... nemá na něm co odejít... máš ho jen totálně zasraný bordelem a ted jsi uplně zbytečně vyhodil prachy.... napřed přemýšlej než něco uděláš
 
 
Datum: 23. srpna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, měl bych pár dotazů, máte někdo nějakej fígl jak vyměnit duši, nebo je lepší antipich, pro mě je sundání pláště téměř nadlidský úkol. Další co by mě zajímalo, jestli někdy někdo z vás měl na Pionýrovi rezervní kolo a kde, jestli se třeba dá přidělat na nosič a co na to POLICAJTI? Jo a co se týče nějakejch nosičů, každý vozidlo má někde napsaný rozměry, tak to asi taky může být problém na STK. Zkrátka jestli má někdo nějaký fígly, tak moc děkuju. A ještě jak třeba při výměně zadního kola někde na louce srovnáte kola za sebe do stopy, já na to potřebuju lať. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando ono sešlápnout plášť je pro mě problém :-D já to mám jak trampolínu takže volím svěrák :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2485    
Ty vole zase odborníci.....rovnat kola latí a zouvat plášť kladivem,upínat gumu do svěráku...no konec.....a duši na jízdnim kole jsi někdy měnil?....vyndam vetilek,vyfouknu kolo,sešlapu plášť k sobě,na jedný straně ho zarazim co nejhlouběji do ráfku a na druhý sraně začnu zouvat dvouma montpákama....mě dřív dělalo problém kolo obout a neprorvat nikde duši....ale chybama se člověk učí....
 
 
Datum: 24. srpna 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
jako je pravda že když ma někdo na 40 let starej plašt že to de huř, ja sem poprve sundal plašt v 5 třídě sice sem to dělal trochu déle ale udělal, a jinak si myslim že sundat plášt nemuže byt nějaky velky problem.. :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Dvakrát po sobě jsem sundal pneu i duši jen za pomocí dvou šroubováků, a když jsem to zvládl i já tak musí asi každej :-D :-D .
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Srovnat kolo do stopy snad nemuže bejt problém ně? přece když si necháš utažený napínáky na řetěz a pak je tam dáš zpátky tak se ti to přece nemuže rozhodit
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoduchý to nejni to je pravda:-D ale všechno jde když se chce:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Taky mi to nešlo vůbec, ráfek se začal křivit, tak jsem jel do pneuservisu sezout to.. na stroji mu to jaksi nešlo chytit, tak to musel dělat ručně a měl problém i se 4-ma montpákama.. :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ono je docela těžký shodit 40 let starou barumku... Zas tak jednoduchý to není ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
jako nic proti každej neumi všechno ale ja si myslim že sundat plašť a zalepit dušu neni žadnej problem :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Ne že bych byl nějakej přeborník, ale snad každej motorista musí dokázat spravit píchlé kolo i kdyby nechtěl....
 
 
Datum: 23. srpna 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy děláte si srandu? :-D kladivem :-D a lať.... vemeš kolo,vyfoukneš-vyděláš ventilek, plášt zmáčkneš ve svěráku a dotáhneš aby vlezl do vnitř ráfku-poslouží na to také stolařská svorka, následně na prolehlé straně zasuneš montpáky a jde to...srovnat zadní kolo se dá podle řetezu- pokud je vyhlé na jednu starnu řětez se taky prohne atd...lepší je mít sundanej kryt řetězu ale jde to i sním ale musíš si lehnout a dívat se na spodní stranu...jinak někde na louce pokus bouchneš kolo tak buď se tam s tím budeš srát a měnit duši a nebo to dotlačíš domů-dá se i dojet, nebo třetí varinata pokud seš daleko od domova tak ty opravný spreje na pneu ale to dlouho nevydrží.Jinak rada na zohlej ráfek, já nasazoval na fichtla papuč 90/100/16 (to je asi 3,65 palce) a ráfek si tom myslel svoje :-D chce to na to širší montpáky ne nějaký malý kulatý ale pěkně široký aby se opírali větší plochou...Hlavně si nedělějte anitipich doma s Herkulesu :-) já to udělal na svím biku a smrděloto jak svina a navíc se i zalepil venilek....
 
 
Datum: 23. srpna 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem to zkoušel ohnul jsem ráfek :-(. Prostě já a Pneu to nedopadne dobře. A taky s sebou nevozívám kladivo, ale holt to se musí změnit, páč bez něj se těžko vyndavá hřídel.
 
 
Datum: 23. srpna 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím kolem je to úplně stupidní, vrazíš pod plášť dvě páky co nejdál od sebe abys to byl schopnej převlíknout, na jednu si stoupneš, druhou přidržíš rukou koncem co nejblíž k bubnu a budeš do ní mlátit kladivem aby oblezla kolo kolem dokola :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
Zdarec lidi, mam CZ 175//450 a při nastartování mi od řadičky)zaroven nakopavacky)teče olej ale střšně moc.Má tam být nějaké těsnění?měl jsem ten kryt sundany a nic tam neni jen nasezany .Dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel1200    
zdarec jak je to mozny kdyz sme tam ten kryt davaly tak to bylo v poho zdar skorpil
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12323    
našel jsem na pude 175/470 sport a nevim jakou to ma cenu/vypadava 3 stupen rychlosti) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
kurwa ty máš ale štěstí já po sportce toužím snad odjakživa..bohužel pro mě.... tato motorka má cenu asi 15 tisíc a výš....
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Čau draci,viděl jsem u pár renovací modrý tmel mezi kartery nevíte jak se jmenuje nebo kde se dá sehnat ? na detailech záleží odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. srpna 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12321    
Zdar draci, najde se tu nějaký fichtlař z Opavy či okolí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Tak pardón vážení, ale předtím Honza nepsal odkud přesně je, postul máš z poloviny pravdu ono záleží odkud se to vezme jestli jsou před nebo za :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bolatice nejsou za kobeřicema?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Psal jsem u Kravař.. :-) konkrétně Bolatice.. :-) takže to soused je.. :-) Darkovice.. :-) taky nejsou tak daleko :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Honzo: tak postul není zas takový "soused", to by musel být někdo z Palestiny, ale je to taky skoro soused
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Darkovice
 
 
Datum: 23. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fb rosťa poštulka
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Jakmile jde startovat startpákou, tak nevypíná spojka.. :-) takže tak.. :-) zkusím pořešit tady se "sousedem" .. Můžeš na sebe dát nějaký IM kontakt? FB, ICQ, Skype či cokoli co používáš? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu som tu som kobeřice
 
 
Datum: 23. srpna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seřízení je jednoduchý, první musíš jezdit tak 5-10 minut až se ti pořádně zahřeje motor. pak to zdechneš a přitahuješ šroubek dokud nepřestane fungovat spojka, jak přestane fungovat tak začneš šroubek odtahovat (třeba po 1/4 otáčce nebo po 1/2 otáčce) a vždy když pootočíš tak budeš zkoušet nastartovat startpákou, jak ti to začne dobře chytat a nebude ti spojka prokluzovat tak máš vyhráno. já moc zkušeností nemám (je mi 17 let a jezdím pak 1/2 roku), ale spojku si seřídit umím dobře
 
 
Datum: 23. srpna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Možná výměna lamel ale hlavně následné seřízení.. Potřeboval bych to seřídit od někoho "nezávislého".. :-) Protože mi se to nikdy nepovedlo.. :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
A ty nevíš jak to opravit? Nebo co ze spojkou je?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Mě zapalování:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Aha :-D no mě trápí spojka.. :-D co tebe? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Můžeme se domluvit, ale jde o to, že i já mám pár problémů...:-D tak nevím jestli ti poradím:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
U Kravař.. :-) Jde o to, že potřebuju opravit pár drobností, se kterýma nemám zkušenosti :-) Můžeš dát na sebe nějaký kontakt?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
A odkud jsi ty?
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Vršovice
 
 
Datum: 23. srpna 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Odkud jsi? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Idefix      IP: uživatel12320    
Jasně najde! :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 10:20
 
<  718  719  720  721  722  723  724  725  726  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 10:22:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu