Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Tak draci,,prazdniny pomalu konci a ja uz mam malicko casu ladit weby.... piste co by se melo zlepsit, co by se melo udelat noveho na FICHTL POKECU ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 12:26
 Mě taky nešly ty fotky, jinak je vše ok.  Nechal bych to jak to je..Tohle je jeden z nejlepších webů.
Datum: 22. srpna 2011 12:26
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 jo ty fotky mi taky nešly...
Datum: 22. srpna 2011 11:57
 to jo nevieme tam dať fotky
Datum: 22. srpna 2011 11:45
 no nevím co zlepšit ale určo bych design nechal tak jak je jakve FK na na fichtl pokecu je to přehledý atd jinak my nejdouvložit fotky na profil ve Fichtlpokecu ? to tam de jen jednou ? já jsem je smazal nahrál novy dám uložit a ono nic
Datum: 22. srpna 2011 11:42
Jméno: Mára
IP: uživatel12311
 Ahoj, hele chtěl bych se zeptat. Nenašel jsem žádný kontakt tady na někoho kdo to tu vede, tak zkouším takto. Ta sada lanek na manet/tatran za 450 ,- - je tam i spojkové lanko? nebo které všechny tam jsou? díky moc. Kdyby to šlo, tak bych byl rád, za co nejrychlejší odpověd. Jinak je super, že je takový obchod, jako tento
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 15:25
Jméno: Mára
IP: uživatel12311
 díky, jdu obejdnat
Datum: 22. srpna 2011 15:25
 draku tak teda rychla odpoved,, lebo malej sesa blinkal do dvou rana a ja uz nemel cenu jit sapt,,ta dsada ma vse krom nahonu tacha a sytice,,sesa
Datum: 22. srpna 2011 2:10
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 zdar, Mám takový promblém ze Stadionem s11 nechce mi nějak jec. Když chci aby ho nastartoval tak musim držet ten čudlík co se startuje za studena, a když ho pustim tak to zase chcípne....Jinak z kohotku teče normálně v pohodě benzín,karbůrátor vyšištění a plovák by něměl bejt děraví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 22:09
 z kohoutku asi teče ale neteče do karbecu
Datum: 21. srpna 2011 22:09
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdravím draci chtěl bych na mustnaga sehant bezkontaktní zapalováni, ale nechce se mi dávat 3200,- Nevíte o nějaké levnější variantě, která je stejně účinná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 8:11
Datum: 22. srpna 2011 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Jak jsem psal níže.....v době,kdy to bylo na vrcholu,tak to chodilo bez statoru,bez rotoru,bez dobíjení,jen čidlo,závora,CDI a spokojenost maximální,otáčky do 9000.....jenže prostě se to sypalo....on prostě přečasovanej dvoukanál "vibruje".....neříkám,že to zapalování už nepoužiju,určitě použiju,chci si udělat traktorovitou 70ccm do J555 a tam tohle zapalování využiju na 100%....prostě na to cestování od vsi ke vsi,od hospody k hospodě a tam to svícení potřebovat budu......jako řikam,kdo chce alternativu bezkontaktu na seriovku,tohle je super možnost.....ale jestli to chcete na upravenýho pionýra,tak jedině to nějak upravit pomocí těch SMD součástek a "IGBT tranzistoru" jak píše Chong......mimojiné Vape je a stále bude (kontrakt se nezdařil) na 20W....a nebo je tu ještě závodnější verze bez světelnýho okruhu.....
Datum: 21. srpna 2011 23:09
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To Standa.. nojo, no.. vibrace jsou sviňa  Leda to snad vyseknout v SMD (menší hzmota odolnější vibracím) a ještě k tomu zalejt zalévací hmotou jako se to běžně dělá. Problémy s tyristorama bývaj, ale to se dá obejít použitím IGBT tranzistoru bez úprav, prostě ho tam fláknout namísto tyristoru. Ad to superVape.. nevidím tam info o 60W... ale zdá se mi to nereálný. Jde totiž o to, že pokud se použije vnitřní rotor, tedy že vinutí je na vnější straně sestavy, tak je pro rotor tak málo místa, že jeho průměr je významně malý, čímž se zmenší obvodová rychlost, která je velmi důležitá pro indukci ve vinutí alternátoru. Dá se to obejít použitím moderních magnetů, ale stále je tam zásadní problém s tím že prostředkem rotoru prochází ocelová hřídel kliky, kvůlivá které tam musí být poměrně velká mezera s nemagnetickým materiálem a pak je tam málo místa na materiálů magnetu. Vhodné řešení je proto použít konstrukci stejně jako klasické Vape na veliké motorky. Tedy použít vnější věnec rotoru s magnety (něco jako má např. ČZ150C) a vinutí situovat směrem ke středu. Je to trochu konstrukčně složitější a pro vysoké otáčky se to musí lépe vyvážit,ale rozhodně je na tom obvodová rychlost mnohem lépe, včetně problém s magnetickým zkratem vlivem hřídele kliky.
Datum: 21. srpna 2011 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Chongu věci se maj tak,že pro seriovku je tvuj výtvor perfektní,to můžu potvrdit,klobouk dolu,světla a všechno supr,ale jak se to použije do něčeho co "jede víc" tak se z toho začnou drolit součástky vlivem "vibrací"....mě se to prostě na "polozávoďáku" nonstop sralo.....napřed problém s kondenzátorem,dvakrát jsem ho přiletoval,potřetí i zatavil pistolí,na počtvrtý už jsem ho přitahnul stahovací páskou a když přestal odpadávat kondenzátor,tak se začal srát tyristor(mojí vinou to nebylo,baterku jsem vyndaval po každý jízdě),dvakrát s tim Zděnda něco udělal,pak se to posralo tak,že motor běžel jen na volnoběh a po přidání plynu to házelo oheň z karburátoru....v tu chvíli jsem se prostě už nasral a koupil Vape,protože jsem potřeboval mít v zapalování jistotu....
Datum: 21. srpna 2011 21:52
 http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-do-r-0 je to fajn varianta ale bohužial 8200  je šialene moc... každopadne je to od vape a 60W svetelný výkon a rozne nastavitelné krivky predstichu
Datum: 21. srpna 2011 21:37
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Pokud se ti ale nechce nic vyrábět, tak nic jiného než Vape ti nezbývá koupit... Stando, zlobím se na Tebe... stále svojí úpravu zapalka považuji za zdařilejší, než prodávané Vape, už jen proto že i v nerozšířené verzi původního statoru dokážu dopředu svítit 25 až 35W, oproti originálu a Vape k tomu pouze 15W.. no mě je hned jasný kdo by v noci viděl na cestu líp... chudák s Vape 15W, originál Pionýr (30W verze) 25W a Chongova úprava 35W výkonu předního světla
Datum: 21. srpna 2011 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Před několika dny jsi se ptal,odpověděl jsem ti. Pokud chceš variantu levnější,postav si Chongovo CDI s halovym čidlem místo kladívek....návod je na webu http://www.Jawa-50.cz .......mám ho doma a je to taky dobrý,ale Vape je Vape....bohužel.....a cena Vape neni vůbec špatná.....podivej se co stojí takovej Motoplat novej.....
Datum: 21. srpna 2011 21:15
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím.. Které lamely jsou lepší (ferodo / korek) na sériový motor Jawa 05 s druhým stupněm na sílu (při řazení na 3 ho musím více vytočit), jízda po silnicích. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 10:40
Jméno: standa
IP: uživatel12313
Datum: 22. srpna 2011 10:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Standa: rychlý 3-kvalt, co se prodává, ti změní i převod. poměry na 2. stupni. Honza: pokud vím, tak 05 ma místo 20 a 18 kolečka 19 a 19. Prohozením těch 2 koleček si nijak nepomůžeš.
Datum: 21. srpna 2011 23:53
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Už jsem ho tak dostal a jelikož jsem ani motor nikdy nepůlil, nehodlám to ani zkoušet. Někdy to ale je výhoda, někdy zase ne..  Díky za radu.
Datum: 21. srpna 2011 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 nechápu účinek silný dvojky na silnici....ono celkově nechápu účinek rychlý dvojky......chápu účinek rychlý jedničky....neboli rychlýho 3Q.....lamely kup Ferodo....sou dobrý co se týče životnosti obložení ve víc zatíženym motoru....
Datum: 21. srpna 2011 21:17
 Ja myslel ze mohykani vymreli a zas omyl,, http://www.novinky.cz/krimi/242410-zbesily-motorkar-ujizdel-policistum-a-narazil-do-betonoveho-svodidla.html klidne za me at leti vzduchem klidne patnact metru,, ale hlavne at neohruzuje dalsi ucastniky silnicniho provozu,, treba ridice z morkym ridicakem, nebo mamku co veze domu plni auto deti s kamosovy oslavy narozen,, nebo dedu co uz ma spatny nervy a zrak,,, at se o ten beton roztreli,, je to jeho rozhodnuty, jeho zivot, jeho zdravy ale hlavne at si to odzkace jen on sam  ale s tim stilem by stejne nikam nedojel, lebo davat s plecky na silnici nohu, je uz tezkej calibr
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 18:34
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Seso absolut souhlas,at si rozbíjou svoji frkolu.Stejně ji na nic jiného nemaj.Ahoj draci at Vám to jezdí řiditkama nahoru a kolama dolu!!
Datum: 23. srpna 2011 18:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Souhlas!
Datum: 22. srpna 2011 21:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lidí je jako sraček, takhle se aspoň vyselektuje genofond.
Datum: 21. srpna 2011 23:55
Jméno: standik
IP: uživatel12312
 Naprosto s tebou souhlasím,Admine...
Datum: 21. srpna 2011 23:22
 zrovna jsem to četl, Seso souhlasím
Datum: 21. srpna 2011 22:52
 Jóó to s tebou Seso souhlasim...
Datum: 21. srpna 2011 22:12
 Zdar draci, mam babetu 210, jezdila parádně ale dnes najednou začla škubat a nejela, motor šel vytočit do otáček ale prostě se nerozjela, tak že jí rozšlapu a ani sem nehnul šlapačkou, vůbec nejde hnout zadním kolem a když to přepnu na šlapání, tak se točí. Takže problém bude někde asi v převodce nebo tak něco... Nevíte co y to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:09
 Sorry sem blbej že sem hned píšu, stačilo sundat kryt spojky a bylo po problému..řemen byl celej roztrhanej a zamotanej všude možně.
Datum: 21. srpna 2011 20:09
 Zdar draci, potřebuju poradit jak sundat magneto na pionýru. Četl jsem, že tam mám zašrubovat šrub a utahovat ho dokud magneto nepovolí, ale utahuju všemi silami a magneto pořát drží. Šroubovákem to asi páčit moc nechci. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 18:46
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Hle já sem to taky stahoval šroubem M8 a nemůžu to zaboha sundat už jsem strhnul závit v rotoru, tak sem vzal stahovák a ohnul jsem ho na tom a to nebyla zrovna žádná sračka co na to ještě zkusit? =(
Datum: 21. srpna 2011 18:46
 šroub M8 s dlouhym zavitem!!!! standartní šrouby malí vesměs krátkej závit
Datum: 21. srpna 2011 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa 250: prosímtě k čemu STAHOVÁK, když šroub M8 je nejjednodušší a nejelegantnější řešení.
Datum: 21. srpna 2011 14:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Šroub M8, tak aby držel v rotoru a "opíral" se o čep kliky a tím rotor "vypadne". Když použiješ M6 šroub, tak ho akorát šroubuješ do čepu kliky a to je k ničemu...
Datum: 21. srpna 2011 14:34
 a jaký šroub do toho rveš? má se tam zašrubovat M8 .. ale paka tam rvou M6 a pak tu bečí že se jim zalomil
Datum: 21. srpna 2011 13:28
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 vyrob si ztahovák a je to
Datum: 21. srpna 2011 13:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmíš se toho tolik bát, zabráníš rotoru v otáčení, a utahuješ šroub v rotoru a ono to povolí...
Datum: 21. srpna 2011 13:06
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 čau draci koupil jsem kejvačku 250 v původnim krásnym stavu jezdila krásně jezdil jsem na ní a uplně bez problému ale jdenou jsem prijel domů zaparkoval jsem ji a druhej den jsem ji už nenatočil jiskru hází když šlapu a pak vyndam svíčku tak je mokrá a občas naskočí udělá bam bam a konec prosím o radu předem moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 19:30
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 dík moc zejtra to zkusim ale prsto do fajfky jsem strkal a neudržel  tak to zkusim s tim benzínem díík
Datum: 21. srpna 2011 19:30
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Že ti svíčka háže venku bezproblémově neznamená že bude tak dobře házet pod tlakem....skus ji vymenit a když to nepomuze tak postupuj podle klokanihlavy....
Datum: 21. srpna 2011 19:14
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zdar, zkus sundat svíčku a dat prst do fajfky nebo na kabel a opatrně zastartuj, neměl bys tam prst udržet, pokdu ho tam udržíš tak je slabá jiskra, tudíž chyba někde v elektrice, nebo tam neteče benzín ,tak zkus vyčistit trysky , sundat hadíčku zkusit jestli teče dost benzínu a potom zkus stříknout benzín do válce, dat tam svíčku a zastartovat jestli to pojede.
Datum: 21. srpna 2011 15:25
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 čau, koupil sem nedávno jawu 350/369 ale mám menší problém. Když motor běží bez světel atd... tak volnoběh drží krásně, nechcípá ale jak zapnu světla tak ho jakdyby drží taky ale dycky zničeho nic chcípá, pak to trochu promíchnu a zas jede a pak zas chcíp. Třaba jak brzdim motorem před křižovatkou tak to semnou trhá protože to chcípá a a přes rychlost zas startuje. baterku sem dobil, na druhý den sem se jel projet vše ok ale po 20 km to začlo dělat zase. prosím poraďtě díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 9:35
Jméno: petrvonchalaj
IP: uživatel6603
 na to sem se zapoměl zeptat předchozího majitele takže nevím jak je stará  ale zkusím to ještě jednou nabít a projet a potom zkusit tu novou baterku dík
Datum: 22. srpna 2011 9:35
 spíš ti odešla ta baterka, zvlášť když ti to po těch 20 km dělalo znovu, já měl stejnej problém na mosquitu a nová baterka to spravila
Datum: 21. srpna 2011 19:13
 podle mě ti to málo dobijí ale já se v tomhle moc nevyznám co relátko nebo uhlíky je to vše ok ? baterka jak je dlouho stará
Datum: 21. srpna 2011 13:58
 Ahoj dracil,chci se zeptat,nejste někdo z Prahy-východ?Třeba z Čelákovic,Zelenče,Zápy,Jiren,Brandýsa nad Labem,Šestajovic a tak?Chtěl bych poznat nový draky z okolí a někam si vyjet a pokecat...Mám Jawu 05 a 21.Neváhejte a pište klidně na mail výše uvedený.Díky a čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 19:04
Jméno: standik
IP: uživatel12308
 Jo,jo,díky Adminku,ale jinak ve Velkých Popovicích jsem na fichtlovi už byl také a není to tam na projížďku špatné
Datum: 21. srpna 2011 19:04
 draku ja sem zdaleka,,ale toto mas za barakem,,, omrkni super vystav uhttp://www.automuzeum.cz/index.php/ruzne-informace/muzeum-socialistickych-vozu-otevira-21.-srpna.html
Datum: 21. srpna 2011 16:50
 zdar lidi,fichtla jsem uz sice prodal ae stejne se vas potrebudu jeste na neco zeptat...koupil jsem si suzuki ts50 a mam asi starej tyristor...zavada je asi takova ze motor ma tocit 11-12tisic a jsem rad kdyz toci 8...vcera jsem byl za jednim typkem co se v tom vyzna a poradil mi abych si sehnal nejaky starsi tak se vas chcu zeptat jestli nekdo o nejakem nevite...jinak daval jsem tam novou svicku,faju i kabel,vzduch. filtr jsem pral a zkousel sem to i bez nej,potom jsem mel i sundany vyfuk a bylo to to same a jeste jsem kompletne rozebral karbec a vyfoukal ho kompresorem tkze temadle vecma to byt nemuze...jestli nekdo mate podobne zkusenosti tk se pls ozvete na mail horakr11@seznam.cz...diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:46
 jko ono to nevytoci vzdy...pred chvili jsem to byl zkusit a tocilo to slabych 9 tkze fakt nwm cim by to mohlo byt...jak sem byl vcera za tim mechanikem tak jsem se ho na to ptal a on rikal ze pry si to steluje samo predstih podle potreby a karburator sem mel vcera komplet rozebrany a vyfoukany kompresorem...no asi pred tydnem sem zjistil ze tam je oil master tak jsem vypoustel nadrz a 5 litru vyteklo za ani ne 3 minuty...tk kohoutek je ok....
Datum: 21. srpna 2011 20:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Když ti to naprázdno vytočí 11000rpm, tak to tyristorem nebude, ten by ti s omezovačem tohle nedovolil ani bez zátěže... hledal bych chybu v předstihu a karburaci. A když píšeš o kohoutu.. zkoušel jsi ten průtok, nebo odpovědí jen říkáš že má obvykle větší průtok?
Datum: 21. srpna 2011 19:13
 omezovac tam podle me nebude ptze pri plnem plynu na neutral to toci nekdy az 11 tisic...horsi to je s rychlosti...tam se nad 8 nedostanu ani kdybych jel z kopce...kohout ma asi 3x vetsi prutok nez u fichtla a ta motorka moc nezere takze tim si myslim ze to nebude...ja uz fakt nevim...vcrera mi ten mechanik rekl at zkusim nejaky starsi ae funkcni tyristor a pak se uvidi...
Datum: 21. srpna 2011 16:48
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 A co palivová soustava.. kohout.. pouští dost benálu při plným plynu?  i to může fungovat jako omezovač
Datum: 21. srpna 2011 13:39
 Já bych to spíš viděl na omezovač jak píše Ondra... Většinou je to nějaká vložka ve výfuku nebo nějaká klapka v karbci a u vzduch. filtru.
Datum: 21. srpna 2011 12:19
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Taky bys tam mohl mít omezovač ja jsem ho měl na suzuki intruder 125
Datum: 21. srpna 2011 11:15
 Na tu SUZUKI TS 50 mě to nic moc nevyhledá měl sis spíš koupit SUZUKI TS 125ccm
Datum: 21. srpna 2011 10:15
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Tu a tam po mě někdo chtěl vyrobit tyristorové zapalování. Takže byť je to svým způsobem reklama, nyní jeden vývojový přebytek prodávám na aukru. Kdo má zájem je tam k mání. PS jinak samozřejmě platí že na zakázku nevyrábím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Samozřejmně to musím dodat. Můj komplet zapalování nestavěl ani Chong,ani Já,ale jeden muj kámoš borec přes elektroniku.....samozřejmně se omlouvám za blbý kecy
Datum: 21. srpna 2011 23:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Stando, ale měl bys taky říct že to tvoje CDi jsem nestavěl a neletoval já
Datum: 21. srpna 2011 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel3874
Datum: 21. srpna 2011 21:23
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Asi by to napájet přímo ze světelného pólu šlo, ale vhodnější na takový provoz je DC-CDI ver. 3.0 z mých stránek. To nepotřebuje stabilizovat napětí, ale pouze jen usměrnit. Je ale otázka zda při volnoběhu je světelnej pól schopen vyrobit dostatek energie. Obvody měniče totiž mají ochranu že při podpětí se vypínají.. Prot je podle mě vhodná kombinace DC-CDI, malého olověného akumulátoru a živit to zároveň ze světelného pólu, který by byl pochopitelně usměrněný. Tím se zajistí že akumulátor bude průběžně dobíjený. Ale bez regulace dobíjení je tam riziko, že se baterka přebije. Ale tohle všechno je otázka jak moc to pak člověk chce mít složitý.
Datum: 21. srpna 2011 19:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Chong: přesně na to light CDi narážím .) Startpáku stejně nepoužívám a zajímá mě, jak až moc bohatou směs to dokáže zapálit bez 4-taktování .) Jinak to CDi je zajímavé, ani spotřeba není kdovíjak hrozná... Pro sériáka na 3h. závody by to vydrželo. A nebo baterku do prčic a napájet to ze svět. cívek+usměrňovač a stabilizátor. No teda, to by bylo fajn...
Datum: 21. srpna 2011 14:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 http://aukro.cz/show_item.php?item=1780093708 . Ad Bakoun. Existuje jedna teoretická možnost jak zdvojnásobit energii jiskry u klasického CDI (např. zmínění LightCDI), ale popravdě, pokud bych potřeboval jiskru s vyšší energií pro zapálení náročné směsi (např. ethyl), volil bych rozhodně DC-CDI (bateriové), kde je možnost mít energii výboje pod kontrolou. Nevýhodou klasického CDI je že výkon jiskry je závislý na otáčkách, čímž jsi ve značné nevýhodě při startu startpákou. A pokud máš na mysli bohatší směs jako takovou, tak na to stačí i to LightCDI, nebo jakékoliv jiné a není třeba jít na komára s tankem
Datum: 21. srpna 2011 13:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně se spíš zamlouvá to "Light bezkontaktní CDI", udělat ho silnější zapojením na 2 cívky, abych mohl spalovat bohatší směs .) Takový menší paralyzér .)
Datum: 21. srpna 2011 12:57
 Pošli odkaz a cenu a co je vše potřeba udělat při instalaci.
Datum: 21. srpna 2011 10:17
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarec,mam doma motor CZ 175/450 a jaky mam nalit olej do prevodovky?NAšel jsem do auta (75W)to je asi špatný že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 14:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Do těchto motorů se dává olej 90, 75W je moc řídký.
Datum: 21. srpna 2011 14:36
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 je to dobrý olej 75v je prevodový podivej Se na normu neSmí být api gl 5. čtýřka a trojka je v pořádku
Datum: 21. srpna 2011 13:54
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 14:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Bohužel ne, mám to přes 200km a v okolí se jezdí spousta 3,4 a 5-hodinových závodů. Namátkou: Jelen, Sendražice, 3 dvory, Licomělice, Svinčany, Chabeřice, Práchovice... Takže já mám program nabitý k prasknutí.
Datum: 21. srpna 2011 14:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Tak co draci, kolik máté nalítáno?  Já za měsíc necelecj 500 Km a beu defektu, prostě jen liji benál a jezdím...Prostě stará dobrá Jawa kam se sere nějaká čína
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 14:17
 ja od prazdnin 6km do prace každy den k tomu ježdeni mimo praci po okolik posledni dobou skoro furt do opavy 22 km kura už sem toho nalital asi fest ale už jde slišet na tom motoru že už ma neco za sebou
Datum: 23. srpna 2011 14:17
 budu se muset taky stando nad sebou zamyslet,, tohle je zatim jedna guma co gumuje moto image,,snad pristi rok to dohonim tim ze budu alespon jezdit z rafikou na zmrzlinu,,,to zas zalezi kdo pohlida deti,, kazdej kilak dobrej,, ale ze by se mi chtelo,,kdyz jedem na zmrzlinu o tri dediny,,tak potkam obcas joudy u kterych se fakt bojim jezdit i tich par km
Datum: 22. srpna 2011 2:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 5000km na KTMce, 2000 na Pragovce a skoro 2000 na fekálovi na tréninkách a závodech.
Datum: 22. srpna 2011 1:23
Jméno: standa
IP: uživatel3874
 Letos slabota....na péráku tak 100km a na fichtlu tak 400km.....autem letos úplně maxi hafo,ale to sem nepatří.....se musim polepšit....snad jestli se věci pohnou dopředu tak příští rok to zas bude v cajku.....
Datum: 21. srpna 2011 22:32
 Naprosto s tebou souhlasím Admine,ta vesta je jedinečná věc,vím,že to není nějaká zkrášlující věc,na kterou by si dostával holky,z toho už jsem vyrostl,ale hlavní je to,že ti to může i zachránit život.Joa jsem asi stejně starej jako ty a moje první auto v 18 byl Wartburg a jak jsem byl rád že ho mám.Nejsem žádnej pracháč,poplatím složenky a jsem rád,že jsem rád.Zadek si vozím ve 6 let staré Fabii a jsem šťastnej jako blecha.Měj se a zdravim tě.
Datum: 21. srpna 2011 19:14
 Letos zatim slabota, od začátku roku asi jenom 5000 na číze...
Datum: 21. srpna 2011 13:21
 ty vol stadiku,, kdyz vidim ty joudy co nekam pospichaji a nebo kdyz zacne sviti slunicko a oni se v aute poti a jsou s toho nervni,, pac uz zapomeli na doby kdo mel tabanta byl fakt movitej a to nemluvim o stodvacitce  a ted, ,auto uz je skoro pojizdnej obejvak s LCD monitorem a porad je to lidem malo a porad jsou nespokojeny a porad jsou cim dal tim agrisivnejsi,, ze baz REFLEXNI VESTY NA MOTORKU, NA KOLO ani na silonici nelezu,, jsem otec dvou deti a kdyz vim ze kdyz mim hazardovanim bez refleksky na slinici,, prijdou o tatu,, tak s reflexkou jedina na silnici
Datum: 21. srpna 2011 12:19
 Ahoj draci,já letos od jara mám asi 2500km,když neprší,jezdím s tím každý den do práce cca 6km.Někteří se mi posmívaj,ale to je závist.A to většinou ti,co maj plat 16 tis. a živěj 12 let staré BMW a tak...A furt pláčou,že jsou furt bez peněz.Kašlu na ně,chleba to nežere a náklady minimální.Tak ať vám to všem jezdí,hlavně bez nehod a předvídat.Jo a ta oranžová vesta je taky dobrá.Admin mi jistě dá za pravdu.Tak zdar,draci.
Datum: 21. srpna 2011 10:45
 Já najel asi 2000km tudle sezonu na fichtlu bez problému jen sem steloval kladívko 1x a pohoda a vyčistil trysky tet už moc na fichtlu nejezdím.
Datum: 21. srpna 2011 10:20
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 já ujel 6000 bez defektu ale to tech 6000 mi odešlo pul motorky
Datum: 21. srpna 2011 9:16
 sem letos vytlacil dva fichtly,, jeden ok 500km druhej se musel ukecavat jinak toho uz asi moc nenalitam,,
Datum: 21. srpna 2011 7:35
 to si děláš srandu?? ty se tu chlubíš že si ujel 500km bez defektu?? to jsi teda mazák  )))))))))))
Datum: 21. srpna 2011 7:32
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 tak 200km po silnici za měsíc bez papíru
Datum: 21. srpna 2011 0:11
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Jenco..Tak to mám co dohánět..Ale já mám jen Am tak radši moc neprovokuju...Teď ve čtvrtek jdu ke zkouškám na a1 tak pak se bude lítat dál
Datum: 21. srpna 2011 0:00
 Za necelých 3 mesiace skoro 4400, priemerne za mesiac 1500km
Datum: 20. srpna 2011 23:55
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 já mam najetych za mněsíc 226 km .ale ted uš malo tak 2 km za den
Datum: 20. srpna 2011 23:44
 čaute draci ! ked naštartujem mojho pioniera (20) tak z motora sa ozýva taký cinkavý zvuk ako keby sa pridieral piest. tak som dal dole valec ale ten je v poriadku a to iste sa týka aj piesta a krúžkov. zdá sa mi ako keby bolo zaseknute ložisko na kluke  čo si o tom myslíte .... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 2:29
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 ja bych řekl spíše futro nebo kroužky to se mi stalo už parkrat.Ložisko zatim ani 1!
Datum: 21. srpna 2011 2:29
 tak díki chlapy moc ste mi pomohli
Datum: 20. srpna 2011 23:15
 cena je jak kde.. rekl bych kolem litru
Datum: 20. srpna 2011 22:39
 takže kluka na repas a koľko to tak stojí ???
Datum: 20. srpna 2011 22:30
 to ložisko z obrázku na klice určitě nemáš  to je horné ojníční=> pouze na ojnici CKR.. ty muzes mit v hajzdlu spodní ložisko.. to vyresis tak ze das kliku na repas
Datum: 20. srpna 2011 22:17
Datum: 20. srpna 2011 22:15
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 nebude to klika
Datum: 20. srpna 2011 22:10
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,chtěl bych se Vás zeptat jak poznám řadící automat na jawu 550.Vím že rozdíl je ve tloušťce takové paclíku jak se automat zachytne u karter.A potom ještě v tom že některý automat má tři zaklapovací zarážky a některý má jen dvě.Který z nich je na jawu 550 s těmi dvěmi zarážkami nebo se třemi?A ještě jak poznám špatný řadící automat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:48
 na 550 ma automat 2 zaklapovacie zarážky
Datum: 20. srpna 2011 21:48
 Dobrý deň.Chcel by som poradiť. Ťažko mi štartuje pionier 21! ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosí o radu. Ďakujem (Dúfam vám nevadí že som Slovák)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:44
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 20. srpna 2011 21:44
 Mám ČZ 175 /487. Trápí mě dobíjení. Jezdím převážně v malých otáčkách po lesích, na houby atp a v té době dobíjení svítí, zhasíná vždy až tak při 40procentech plynu, rozsvěcí se zpátky pod tyto procenta.
Poradí někdo, jestli to lze poštelovat? Baterie nová 6Volt. Nesvítím světly. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 9:59
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 No to že se ti rozsvěcuje kontorlka dobíjení když je motor nastartovaný není v pořádku.Zkontroluj si na dynamu uhlíky, zda jsou vpořádku a vyčisti si dynamo hlavně stator a budící póly komutátoru od toho prachu z uhlíků nějákym hadříkem navlhčený třeba v technickém benzínu nebo acetonu. Mě to pomohlo.A jestli tohle nepomůže tak pravděpodobně není vpořádku relé
Datum: 28. srpna 2011 9:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Nic proti, ale po lesích se na motorce nejezdí,tedy rozhodně ne nikdo se zdravým rozumem... a jestli s ní jezdíš na houby jak píšeš, tak jsi dost kuriozita. Na jednom gripu košík s houbama, v druhý ruce plyn a nožík na čištění hub a hurá na to... fakt bych se smál až bych se za břicho popadal.. tedy než bych ti hodil klacek do výpletu
Datum: 21. srpna 2011 13:37
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 možná máš rozladěný dobíjecí relátko.
Datum: 20. srpna 2011 22:58
|



|