česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  726  727  728  729  730  731  732  733  734  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel12255    
caute draci..viem ze je to blba otazka ale keby na nosic na babete dorobim sedlo a dam na kyvku stupacky mozeme sa na tom vozit legalne 2osoby? alebo je urcena vyhradne len pre jedneho cestujuceho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12264    
babetta má sice psanou nosnost 100Kg... lale osobně už jsme ji tak na 10min zatižili tak 140-160kg a byla bez újmy.... dokonce i skvěle táhla.. až jsem to nečekal ;-)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z babetty vyrobili prototyp s manualnou prevodovkou pre dve osoby, ale bohuzial so stejnými kolesami a brzdami a preto to neschválili.. Babetta nemá brzdy pre dve osoby...
 
 
Datum: 15. srpna 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a navíc by jsi asi tak každejch 14 dní měnil spojky
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: ano :D      IP: uživatel12256    
babeta je nebezpecna ked je tam 1 osoba ne to este dve :-PPPP
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babeta muže vozit max 100 kilo... se ohne kyvka a praskne rám
 
 
Datum: 14. srpna 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
zdar typci spojizdnil jsem cz 175/502 ale pri jizde se rozpali indukcni civka dost nez normalne to bude neco v elektrice ne?jinak vse je funkcni diky za rady mejte se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy som CZ skutra nemal nemám skúsenosti ale ked máš 12V zapalovací okruch tak tam treba dať stejnú zapaľovaciu cievku, pasuje to tam aj z tatrana alebo z 350ky s 12V okruchom... alebo pokud ti nevadí velkosť a zmestí ti to tam tak tam daj zo škodovky
 
 
Datum: 16. srpna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
Koukám že taky nikdo neví z vás zkusím jine forum.
 
 
Datum: 16. srpna 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Dej tam automobilovou a máš klid. Jasně že 12V.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12262    
To bylo myšleno jako příklad :-) Ale jinak díky za uvedení doplňující informace. Psal jsem to za jízdy při řízení i když se to nemá.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
puvodni byla 12V ta se mi u niceho nic rozpalila az se rozpadla (v černym plastu byla) tak jsem tam dal 6v jede to ale pali jako prase po chvilce.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jardo: a já myslel že to že se v dílenské příručce k pionýru píše že tam je 8V indučka, tak že tam fakt 8V je :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
A jakou tam máš tu indukčku? Jsou různé voltáže, 4V , 6V, 8V, nebo potom 12V apod. Jestli si tam dal indukčku z pincka, tj. 4V, tak je dost pravděpodobné že se bude hřát až až.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci moje jawa 350/638 mi začla delat že pri malych otačlach při pustenych svetel mi to zdechne i při blinkrech i valec mi vyskakuje ale při vyšich otačkach všechno jde ..muže to byt necim jinym než uhlikama? diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pod 1000 otaček se rožina kontrolka dobijeni a škvrčí nektera z tech tři krabiček co jsou v kasliku ....hej jo jsem kousek od opavy a mam černou osmu :-D ale nepamatuju si te .....a faram tedkom furt ale jenom s parkovacim svetlem to slape v pohode :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel3912    
Jak napsal kolega baterka uhlíky a špatně dobíjí zkus proměřit. Jo a nejseš náhodou někde od opavy takové černá osma myslím že jsem tě už viděl. Já mám černou devítku.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude nejspíš po smrti baterka.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel11654    
zdar cistil sem nadrz u svy jawy 125 daval sem tam kyselinu solnou a este nakou jinou rozputnou kyselinu pak sem to vyplach vodou asi 3 krat a ankonec asi cca po 0,5 l benzinu sem to vyplachnul 3 krat preedtim jela suprove ale ted ani neskytne benzin tam celkem i de,skousel sem to i podlejvat a vubec nic...co stim??? dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
může být zanesenej karbec z těch mikro částeček rezu, co si čisnil v nádrži..... lepší je tam dát papírovej filt
 
 
Datum: 15. srpna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
cau hele nevite nekdo tet o nejakym fichtcupu v kralovehradeckym kraji ?? nasel sem na netu ale nejsou tam nikde napsany terminy ... diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci mám jeden hloupej dotaz:-D Pude zhlediska převodů tachometr z babety na fichtla??? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: hemelad      IP: uživatel12129    
ok díky:-)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
Jasně, je to to samé a ten babeťáckej vypadá mnohem moderněji :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci chtel bych se zeptat kolikati zube primarni kolečko (to na kterem je řetaz co vede ke kolu)mužu dat na jawu 350/638 ?chci at mi to jede rychleji dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus o zub víc než je v manuálu. to kolečko je sekundární
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec draci doslechl jsem se, ze na Slovensku v Pov. B. má byt sraz všech strojů co se tam vyráběly nevíte o tom někdo něco podrobnějsího ?? Věude jsem to hledal a nemůžu nic najít :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Ahoj. Dnes jsme s Babettou 207 najel asi 10 Km a problém je že motorka se asi dusí zní to asi takhle vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm a má tendenci chcípat. Do vysokých otáček nemám šanci celou dobu jsme jel asi jenom 10 km/h. Motorka jako když sebou škubne a jede a takhle pořád dokola. Zhruba před 2 týdnama jsme čistil kohot hadičku ad dekarbonoval výfuk. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
můžeš mít zrnko bordelu ještě v palivovym ventilu a ten přes něj nemuže zavřít
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel12172    
Tak to asi opravdu byly trysky. Kamarád mi předtím nějak zapomněl říct že půl roku stála bez benzínu. Rozebral jsme karburátor, místo těsnění jakýsi tmel, bylo to aji vevnitř no hrůza, plováky mírně narezlé a na dně komory byl rezavý prášek a a samozřejmě i trysky :/ byly pěkně zaneřáděné. I když jsenm plováky nijak neupravoval tak odměnou pečlivého vyčistění je že karburátor teče. Mám tento problém , promiňte ale jinak než přes cizí web to nešlo- http://fotoweb.ic.cz/fotky/dira.jpg jde to přesně tudyma.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
Spíš bych řekl že jsou ucpané trysky a nebo nejde vzduch do nádrže......případně ti došel benzín :-D S eletrikou to podle mě nemá co dělat....
 
 
Datum: 15. srpna 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
mě se to taky stává na fichtlu když jezdim hodně dlouho tk se zahřeje píst a zvěčí se a nevejde se do hlavy jakoby se ti zadírá motor (nevím jak to jinak napsat :-D) skus to nechat vychladnout a jestli to bude dělat potom :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
A jak jsme to měl přesněji znázornit :-) opravdu nevím co s tím :/\r\n
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
No svíčka je nová.byl na předchozí motorce asi jenom 1 měsíc. Zvláštní je že když jsem dělal tutéž tůru před měsícem tak tyto problémy neměla. Ale do dneška stála a začalo to takhle zlobit. Díky :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
aha ty máš babetu...tak to je něco jiného ovšem je to tam taky podobné
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Skusil bych dát jehlu tak na 3tí zářěz odzhora a vyměnit svíčku..dělalo mě to taky a tohle mě pomohlo ovšem kdyby to bylo u tebe něco jiného mohl by to být i předstih...
 
 
Datum: 14. srpna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel12113    
Ahoj draci, chtěl bych si dát na svoji ČZ 175/477 do zadu drapák ale nevyznám se ve značení. Nový kupovat nechci takže se stavím na motokrosovou trať a nějaký si tam z venku pučím :-) ale tam sou rozměry psané jiným značením. V příručce je psaný rozměr 3.0-18, to odpovídá jakému rozměru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak diky za smazani,ja to teda hodim do smelcu no.. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na prodej a koupi je inzerce. mimochodem , já to nesmazal, ale zrovna jsem se na to chystal!
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zdravím, když si na sebe chcu přepsat motorku z roku 1962 tak doufám že po mě nebudou chtít kdo ví kolik tisíc jako ekologickou dan tak jak je to u aut. ví někdo jak to funguje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: červík      IP: uživatel12152    
eko daň platit nebudeš. Jen si dej pozor, ať po tobě nechcou zpětně povinné ručení
 
 
Datum: 15. srpna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nebudou
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u motorek se to neplatí!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Spaga      E-mail:      IP: uživatel12252    
Zdravim, na jawě 250-353 r.v. 57, karburátor Jikov 2924 SBD 18b, mi vše šlapalo, pak přestala dobíjet, tak jsem předělal kostru na mínus, abych tam mohl dát relátko AEV 45W. Když jsem teď nastavoval předstih, tak jsem zjistil, že původně tam byl asi 1cm, jehla na 3. drážce od shora a šroubek bohatosti směsi byl úplně utažený. Předstih mám 3,5mm, dobíjí to a když dám bohatost o 3/4 otáčky zpět, tak se po přidání plynu jakoby dusí. Když bohatost úplně dotáhnu, tak jde motor hned do otáček jak má. Během jízdy je ale motor stále jakoby přidušený a moc se mu nechce. Nejvíce je to znát na čtyřku po rovince, kdy začne ztrácet tah a je cítit, jak motor střídavě táhne a netáhne. Koukal jsem na hlavní trysku, na které je označení 86 ? 98?(těžko z toho poznat, ale ani jednu hodnotu jsem nenašel tady v e-shopu). Tak bych byl rád za nějakou radu a jestli by třeba nepomohla větší tryska? (větší než 86 nebo 98 ?) Chtěl bych požádat Frankyho, zda by mi mohl poradit, až bude mít chvilku? spaga@centrum.cz. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Karburátor 2924 SBD-18b je určen jako náhradní karburátor pro jawu 350 typ 18, hlavní trysku má 98. Na kývačce z roku 1957 byl karburátor 2926 TŘ-01. Jako náhrada se používal karburátor 2926 SBD-14b s hlavní tryskou 93, případně 2926 SBD-11b. Karburátor co tam máš není příliš vhodný pro tento motor, má příliš malý difuzor, tím pádem tam je větší podtlak a v kombinaci s příliš velkou tryskou je to jak říká klikar uchcaný, nebo-li je příliš bohatá směs. Doporučuji použít karburátor s průměrem difuzoru 26 mm. Jehla by měla být 2-3 zářez, směs na volnoběh 1/2 až 3/4 ot. Předstih 4-4,5 mm. Karburátor doladíš podle chodu motoru. V případě, kdy musí být šroub bohatosti úplně dotažen, aby motor po přidání plynu neměl díru, to znamená chvilku necukal, je někde netěsnost, motor přisává falešný vzduch.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě něco, tušim že je nutný přepolovat dynamo. to že zapojíš obráceně baterku nic neznamená
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle Dočkala: tryska hlavní-92, vedlejší 50, jehla třetí zářez, bohatost 1 ot. předstih 3,5 je málo, zvětšit na 4-4,5. jinýmy slovy, je to uchcaný....
 
 
Datum: 14. srpna 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: fanek      IP: uživatel12226    
zdravím draci, muj problém u pionýra je takový, nechce jezdit s originálním novým filtrem, je takový přidušený a nejde do otáček, po sundání, jede jako das, už jsem zkoušel hladinu, posuv jehly, a nic, pořád závada přetrvává, prosím poradtě, kdy by mohla býti chyba,díky fanek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12136    
U mě to dělala špatná velikost trysky po výbrusu. Dej tam menší, zřejmě ti tam jde moc benzínu a nestačí se spálit.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
jo zajíc má pravdu,já sem se ani nemohl rozjet a na asfaltové silnici jsem nemohl dát ani trojku?
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zkus vyndat ty gumové záslepky na filtrboxu
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Máš to bohatý, takže velká hladina nebo velká HT.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
cau mám jawu 90 hází mi jeskru a vsecko a furt to nechytá nevim proč. nevíte kedo co stím je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
tak ani jedním to není :-(
 
 
Datum: 16. srpna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
čau skus se koukout jestli má dobrou kompresy když ne tak přetěsnit hlavu nebo válec
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Ještě jsem si vzpomněl, u 90 se dá kladívko přehodit o 180 stupňů, ne?\r\nTak jestli náhodou nedává jiskru v dolní úvrati.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
jelo a měnil jsem kladívko ale to je ok
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Zrovna dneska jsem dodělal J90, když jsem ji kupoval, tak také nejela a po malém hloubání jsem zjiszil, že předchozí majitel při nějakém opravárenském pokusu otočil šoupě:-(. Zatím píšeš že dává jiskru, a jak je to s benzinem? Zkus pro jistotu začít tou švíčkou, může být proražená a pod tlakem probíjí. Devadesátky se také rády kousaly nebo přidíraly, tak jestli jí náhodou nechybí komprese.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozbitý. když něco nejde, jsou dvě základní otázky. jelo to? když je odpověd ano, tak další otázka je: co jsem s tim dělal než to přestalo jet??
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel9855    
to jsem uz zkoušel tím to není
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Špatná svíčka, předstih, sání, odtrh....... zkoušej to ne?!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: pindak.michal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte chlapi... chtel bych se vás zeptat na takový zvláštní problém u pionýra. Problém je v tom, že po nejakých ujetých kilometrech proste odchází svíčka ... nechápu proc proste dá se nová svíčka a pionyr jede jak šlak... ujede se pár kiláku, bum a uz zas vynechává. Jestli vás napadá co to může být za problém byl bych rád za každou radu, díky, Michal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
ad Standa (zdravím)... takovou svíčku co píše vyléčíš vyčištěním, tu mou verzi nevyléčí už nic :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
V hrůzný většině případů odcházející svíčky je na vině to,co motor spaluje......tzn. moc hohatá směs,brutálně moc oleje v benzínu a nebo prdlý gufero pod primárem-tzn.žere olej z převodovky .....svíčka musí být hnědo/cihlová-cihlová a POZOR-musí být SUCHÁ!
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Už jsem se s tím setkal osobně... můj závěr je ten že se svíčka zničí nadměrným tepelným namáháním. Mě takhle odcházely po výbrusu a nevhodném kompresním poměru, kdy se hlava nestíhala za jízdy chladit. Zdánlivě svíčka byla OK (mimo motor jiskara skákala), ale prostě to nešlo našlápnout. Takže zjisti proč se ti přehřívá a přestanou ti svíčky odcházet, nebo investuj do nějaké speciální svíčky se zvýšenou odolností na tepelné namáhání. Ale v tomhle oboru nejsem znalec...
 
 
Datum: 15. srpna 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak fichtlkramek jede jiz standartne,, sesa a wagi se vcera uspesne navratili dom,, tentokrat jsem vubec nezmokli a kdyz prselo, tak bud jsme kleceli u fechtla a nebo jsme meli zrovna obed :-) 9 hodin tam, na zpet 7hodin,, fichtl co byl minulej rocnik problemovej, byl tentokrat ukazkovej a ten co byl minulej rok ukazkovej,,tak si letos snad rekl.. jsem v komatu a tak jsem svickovali, tryskovali, vyfuk a karbec prosel prosel ociste a porad prd,, minimalne 200km jsme ho ukecavaly a porad nic,, tak posledni napad co blikl,,, rozhulit to na plnnej knedlik s kopce a zavrit privod benzinu, fichtl dvakrat skytnul, pak se benal otevrel, fichtl se nachlastal a dal uz pokoj,, pak jsme meli opet standartni cestovku. Super tepla voda v kempu, super taborak s pokecem s pajkou a rybnou a to vcetne 3 baskedbalistakama co si prisly postezovat na spravce kempu, ze je zid, co neprida pri obede ani sousto a na vsem setri a na tich tvrdych matraci se neda spat,, tak byla docela i prca v jednu ranose slo na kute. Nastesti pro nas, jsme meli tvrde matrace na perovych rostech a tak bourka co byla casne rano, se slusne ignorovala,, rano jsem udelali rozborku valce zda je pist s krouzkama ok,, a pak uz to same km za km,, az jsem doskakali dom :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,, ja to fotil? to tedy je nekde v archivu,, pdoviam se, jinak jednarulicka se tam nasla,,takze jsme meli kliku :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No ale tvoje skazka o nejporuchovějším stroji co letos nezlobil má krapátek trhlinku... nejporuchovější stroj byl ten můj, co letos nejel... nejprve ztráta kaslíku před Divišovem, pak několikrát ztráta kontaktu řetězu s rozetou vlivem vymletého ložiska a nakonec za Humpolcem roztržení unašeče bezkontaktního zapalka a přeladění na kladívko :-). Mimochodem ty fotky zdevastovaného unašeče od Imfsoftu jsi mi dosud nezaslal.... neříkej že žiďák letos nechal i celé ruličky hajzláku! fakt by pak šel asi i do sebe... nebo že by mu někdo sdělil ono Baťovské "náš zákazník, náš pán" :-D ????
 
 
Datum: 16. srpna 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chongu bud jsi na neho mel negat, vliv ci co,,lebo tentokrat nam pujcil dokonce karku na drivi vcetne sekerku,, a to nemluvil o kordech na burty a zapalky,, a ta voda byla tak tepla ze se wagi malem oparil :-) to vse sakum paras stralo dohromady 350kacek,, ale i tentokrat jsme celou cestu ruce od oleje,,to mi ver
 
 
Datum: 15. srpna 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No vzhledem k Tvému přátelskému vztahu k majiteli kempu mi to bylo loni žinantní říkat, ale když už to tu padlo.. je to skutečně žiďák... všiml jsem si jeho jednoho základního povahového rysu.. vyhovět jen když to nic nestojí :-). Loni jsem marně čekal že nám tedy pustí teplou vodu z bojlerů, no tak letost jste měli kliku že bylo víc platících zákazníků, jinak tipuju že by letos byla zase studená, ale že nám půjčil kolíčky na prádlo abychom si mohli ve stoprocentní vlhkosti vzduchu usušit-neusušit svoje mokrý hadry pod venkovním přístřeškem mě o jeho ochotě pomáhat potřebným a trochu té křesťanské lásce u něj dost nepřesvědčila :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dim vice se to opravuje tim vice je to fichtlarske,, ale spys je to psycho zatez :-) kterou jen tak nekdo nemusi snest,, prot si radsi koupi skutra a je hotovo,,
 
 
Datum: 14. srpna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: pindak.michal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musejí být drsné tyhle výlety zrovna na pionýru... plno lidí říká jak je pionýr nespolehlivej ale musím říct sám za sebe že když jsem se o nej fakt staral, mel tam plno novejch komponentu tak jsem jezdil porad a nemusel jsem na nej vzdy urco mesic sáhnout zatímco kamosi jeste od ted mají porad nejake problémy ktere jim musím řešit a opravovat :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Kold      IP: uživatel12225    
Zdravim draci chtěl bych se zeptat jakej je asi nejlepší leštící kotouč a pasta na hliníkový motor. Za každou odpověď děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.chromtechnik.cz/
 
 
Datum: 14. srpna 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: chrchel21      IP: uživatel12249    
Custe borci,neviete nahodou,preco mi nepasuje nova ferodo lamela na spojkovy kos? Da sa tam jedine velmi ztazka naklepat..pomozte please! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Klikař umí :-) obré se podívat aby všechny pružiny byly v klidou stejně dlouhé, popřípadě pod všema segerovkama nebo kolíčkama stejně silné podložky, jinak to řazení taky nebude nic moc.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je mi zase dotaz. to tě nenapadne to prošmirglovat??? abych předešel dalším přiblblejm dotazům, tak na ně odpovim předem. 1) ano je jedno jakym šmirglem nebo pilníkem to uděláš, jen je potřeba to brát opartně a kolem dokola "stejně". 2) ano lamela se musí točit na koši na oleji lehce, bez větší vůle. 3)ano po výměně lamel se nutno spojku znovu seřídit. 4) ano, je špatně když se hýbou kolíky ve spojce, dělá to tu neplechu že bud spojka klouže, nebo nejde vyřadit kvalt na místě a je tvrdý řazení. zapoměl jsem na něco ohledně spojky??
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není to vyrobené špatně , ale jak na to lepili to ferodo tak zalepili i tu vnitřní stranu a chce to trochu vzít smirkem nebo pilníčkem
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vyrobené trochu špatně. Musíš je zevnitřku vzít nějakým šmirglem nebo pilníčkem a jemně to pilovat stenoměrně,dokud se enbudou na koši volně protáčet
 
 
Datum: 13. srpna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci neviete o niekom kto robí výbrusy valcov na slovensku... za odpovede dakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Delajú super kvalitné výbrusy na http://www.slovanet.sk/murin
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
v Košiciach na Kmeťovej ulici
 
 
Datum: 14. srpna 2011 18:51
 
<  726  727  728  729  730  731  732  733  734  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:37:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu