Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matko
IP: uživatel12255
 caute draci..viem ze je to blba otazka ale keby na nosic na babete dorobim sedlo a dam na kyvku stupacky mozeme sa na tom vozit legalne 2osoby? alebo je urcena vyhradne len pre jedneho cestujuceho
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:57
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12264
 babetta má sice psanou nosnost 100Kg... lale osobně už jsme ji tak na 10min zatižili tak 140-160kg a byla bez újmy.... dokonce i skvěle táhla.. až jsem to nečekal
Datum: 15. srpna 2011 19:57
 Z babetty vyrobili prototyp s manualnou prevodovkou pre dve osoby, ale bohuzial so stejnými kolesami a brzdami a preto to neschválili.. Babetta nemá brzdy pre dve osoby...
Datum: 15. srpna 2011 8:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a navíc by jsi asi tak každejch 14 dní měnil spojky
Datum: 14. srpna 2011 23:17
Jméno: ano :D
IP: uživatel12256
 babeta je nebezpecna ked je tam 1 osoba ne to este dve  PPP
Datum: 14. srpna 2011 23:07
 babeta muže vozit max 100 kilo... se ohne kyvka a praskne rám
Datum: 14. srpna 2011 22:43
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 zdar typci spojizdnil jsem cz 175/502 ale pri jizde se rozpali indukcni civka dost nez normalne to bude neco v elektrice ne?jinak vse je funkcni diky za rady mejte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:08
 Nikdy som CZ skutra nemal nemám skúsenosti ale ked máš 12V zapalovací okruch tak tam treba dať stejnú zapaľovaciu cievku, pasuje to tam aj z tatrana alebo z 350ky s 12V okruchom... alebo pokud ti nevadí velkosť a zmestí ti to tam tak tam daj zo škodovky
Datum: 16. srpna 2011 18:08
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 Koukám že taky nikdo neví z vás zkusím jine forum.
Datum: 16. srpna 2011 16:56
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Dej tam automobilovou a máš klid. Jasně že 12V.
Datum: 15. srpna 2011 21:05
Jméno: jarda
IP: uživatel12262
 To bylo myšleno jako příklad 
Ale jinak díky za uvedení doplňující informace.
Psal jsem to za jízdy při řízení i když se to nemá.
Datum: 15. srpna 2011 18:18
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 puvodni byla 12V ta se mi u niceho nic rozpalila az se rozpadla (v černym plastu byla) tak jsem tam dal 6v jede to ale pali jako prase po chvilce.
Datum: 15. srpna 2011 16:44
 jardo: a já myslel že to že se v dílenské příručce k pionýru píše že tam je 8V indučka, tak že tam fakt 8V je
Datum: 14. srpna 2011 22:59
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 A jakou tam máš tu indukčku? Jsou různé voltáže, 4V , 6V, 8V, nebo potom 12V apod.
Jestli si tam dal indukčku z pincka, tj. 4V, tak je dost pravděpodobné že se bude hřát až až.
Datum: 14. srpna 2011 22:24
 ahoj draci moje jawa 350/638 mi začla delat že pri malych otačlach při pustenych svetel mi to zdechne i při blinkrech i valec mi vyskakuje ale při vyšich otačkach všechno jde ..muže to byt necim jinym než uhlikama? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:52
 a pod 1000 otaček se rožina kontrolka dobijeni a škvrčí nektera z tech tři krabiček co jsou v kasliku ....hej jo jsem kousek od opavy a mam černou osmu  ale nepamatuju si te .....a faram tedkom furt ale jenom s parkovacim svetlem to slape v pohode
Datum: 16. srpna 2011 21:52
 Jak napsal kolega baterka uhlíky a špatně dobíjí zkus proměřit. Jo a nejseš náhodou někde od opavy takové černá osma myslím že jsem tě už viděl. Já mám černou devítku.
Datum: 14. srpna 2011 23:22
 bude nejspíš po smrti baterka.
Datum: 14. srpna 2011 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel11654
 zdar cistil sem nadrz u svy jawy 125 daval sem tam kyselinu solnou a este nakou jinou rozputnou kyselinu pak sem to vyplach vodou asi 3 krat a ankonec asi cca po 0,5 l benzinu sem to vyplachnul 3 krat preedtim jela suprove ale ted ani neskytne benzin tam celkem i de,skousel sem to i podlejvat a vubec nic...co stim??? dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 může být zanesenej karbec z těch mikro částeček rezu, co si čisnil v nádrži..... lepší je tam dát papírovej filt
Datum: 15. srpna 2011 14:39
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cau hele nevite nekdo tet o nejakym fichtcupu v kralovehradeckym kraji ?? nasel sem na netu ale nejsou tam nikde napsany terminy ... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 15. srpna 2011 23:07
 Ahoj draci mám jeden hloupej dotaz  Pude zhlediska převodů tachometr z babety na fichtla??? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 12:46
Jméno: hemelad
IP: uživatel12129
 ok díky
Datum: 15. srpna 2011 12:46
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Jasně, je to to samé a ten babeťáckej vypadá mnohem moderněji
Datum: 15. srpna 2011 11:45
 ano
Datum: 14. srpna 2011 19:50
 ahoj draci chtel bych se zeptat kolikati zube primarni kolečko (to na kterem je řetaz co vede ke kolu)mužu dat na jawu 350/638 ?chci at mi to jede rychleji dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:00
 zkus o zub víc než je v manuálu. to kolečko je sekundární
Datum: 14. srpna 2011 20:00
 Zdarec draci doslechl jsem se, ze na Slovensku v Pov. B. má byt sraz všech strojů co se tam vyráběly nevíte o tom někdo něco podrobnějsího ?? Věude jsem to hledal a nemůžu nic najít :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 18:53
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Ahoj. Dnes jsme s Babettou 207 najel asi 10 Km a problém je že motorka se asi dusí zní to asi takhle vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm a má tendenci chcípat. Do vysokých otáček nemám šanci celou dobu jsme jel asi jenom 10 km/h. Motorka jako když sebou škubne a jede a takhle pořád dokola. Zhruba před 2 týdnama jsme čistil kohot hadičku ad dekarbonoval výfuk. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 můžeš mít zrnko bordelu ještě v palivovym ventilu a ten přes něj nemuže zavřít
Datum: 15. srpna 2011 18:54
 Tak to asi opravdu byly trysky. Kamarád mi předtím nějak zapomněl říct že půl roku stála bez benzínu. Rozebral jsme karburátor, místo těsnění jakýsi tmel, bylo to aji vevnitř no hrůza, plováky mírně narezlé a na dně komory byl rezavý prášek a a samozřejmě i trysky :/ byly pěkně zaneřáděné. I když jsenm plováky nijak neupravoval tak odměnou pečlivého vyčistění je že karburátor teče. Mám tento problém , promiňte ale jinak než přes cizí web to nešlo- http://fotoweb.ic.cz/fotky/dira.jpg jde to přesně tudyma.
Datum: 15. srpna 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 Spíš bych řekl že jsou ucpané trysky a nebo nejde vzduch do nádrže......případně ti došel benzín  S eletrikou to podle mě nemá co dělat....
Datum: 15. srpna 2011 12:51
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 mě se to taky stává na fichtlu když jezdim hodně dlouho tk se zahřeje píst a zvěčí se a nevejde se do hlavy jakoby se ti zadírá motor (nevím jak to jinak napsat  ) skus to nechat vychladnout a jestli to bude dělat potom
Datum: 15. srpna 2011 8:42
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 A jak jsme to měl přesněji znázornit  opravdu nevím co s tím :/\r\n
Datum: 14. srpna 2011 20:25
 vrrrrrrrrm vrm vrm vrm vrm vrmmmmm
Datum: 14. srpna 2011 20:22
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 No svíčka je nová.byl na předchozí motorce asi jenom 1 měsíc. Zvláštní je že když jsem dělal tutéž tůru před měsícem tak tyto problémy neměla. Ale do dneška stála a začalo to takhle zlobit. Díky
Datum: 14. srpna 2011 19:58
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 aha ty máš babetu...tak to je něco jiného ovšem je to tam taky podobné
Datum: 14. srpna 2011 19:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Skusil bych dát jehlu tak na 3tí zářěz odzhora a vyměnit svíčku..dělalo mě to taky a tohle mě pomohlo ovšem kdyby to bylo u tebe něco jiného mohl by to být i předstih...
Datum: 14. srpna 2011 19:35
Jméno: dawe
IP: uživatel12113
 Ahoj draci, chtěl bych si dát na svoji ČZ 175/477 do zadu drapák ale nevyznám se ve značení. Nový kupovat nechci takže se stavím na motokrosovou trať a nějaký si tam z venku pučím  ale tam sou rozměry psané jiným značením. V příručce je psaný rozměr 3.0-18, to odpovídá jakému rozměru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 17:30
 aha tak diky za smazani,ja to teda hodim do smelcu no..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 13:50
 na prodej a koupi je inzerce. mimochodem , já to nesmazal, ale zrovna jsem se na to chystal!
Datum: 14. srpna 2011 13:50
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdravím, když si na sebe chcu přepsat motorku z roku 1962 tak doufám že po mě nebudou chtít kdo ví kolik tisíc jako ekologickou dan tak jak je to u aut. ví někdo jak to funguje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 14:17
Jméno: červík
IP: uživatel12152
 eko daň platit nebudeš. Jen si dej pozor, ať po tobě nechcou zpětně povinné ručení
Datum: 15. srpna 2011 14:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nebudou
Datum: 14. srpna 2011 14:02
 u motorek se to neplatí!!!
Datum: 14. srpna 2011 14:02
 Zdravim, na jawě 250-353 r.v. 57, karburátor Jikov 2924 SBD 18b, mi vše šlapalo, pak přestala dobíjet, tak jsem předělal kostru na mínus, abych tam mohl dát relátko AEV 45W. Když jsem teď nastavoval předstih, tak jsem zjistil, že původně tam byl asi 1cm, jehla na 3. drážce od shora a šroubek bohatosti směsi byl úplně utažený. Předstih mám 3,5mm, dobíjí to a když dám bohatost o 3/4 otáčky zpět, tak se po přidání plynu jakoby dusí. Když bohatost úplně dotáhnu, tak jde motor hned do otáček jak má. Během jízdy je ale motor stále jakoby přidušený a moc se mu nechce. Nejvíce je to znát na čtyřku po rovince, kdy začne ztrácet tah a je cítit, jak motor střídavě táhne a netáhne. Koukal jsem na hlavní trysku, na které je označení 86 ? 98?(těžko z toho poznat, ale ani jednu hodnotu jsem nenašel tady v e-shopu). Tak bych byl rád za nějakou radu a jestli by třeba nepomohla větší tryska? (větší než 86 nebo 98 ?) Chtěl bych požádat Frankyho, zda by mi mohl poradit, až bude mít chvilku? spaga@centrum.cz. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 19:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Karburátor 2924 SBD-18b je určen jako náhradní karburátor pro jawu 350 typ 18, hlavní trysku má 98. Na kývačce z roku 1957 byl karburátor 2926 TŘ-01. Jako náhrada se používal karburátor 2926 SBD-14b s hlavní tryskou 93, případně 2926 SBD-11b. Karburátor co tam máš není příliš vhodný pro tento motor, má příliš malý difuzor, tím pádem tam je větší podtlak a v kombinaci s příliš velkou tryskou je to jak říká klikar uchcaný, nebo-li je příliš bohatá směs. Doporučuji použít karburátor s průměrem difuzoru 26 mm. Jehla by měla být 2-3 zářez, směs na volnoběh 1/2 až 3/4 ot. Předstih 4-4,5 mm. Karburátor doladíš podle chodu motoru. V případě, kdy musí být šroub bohatosti úplně dotažen, aby motor po přidání plynu neměl díru, to znamená chvilku necukal, je někde netěsnost, motor přisává falešný vzduch.
Datum: 15. srpna 2011 19:51
 a ještě něco, tušim že je nutný přepolovat dynamo. to že zapojíš obráceně baterku nic neznamená
Datum: 14. srpna 2011 20:21
 dle Dočkala: tryska hlavní-92, vedlejší 50, jehla třetí zářez, bohatost 1 ot. předstih 3,5 je málo, zvětšit na 4-4,5. jinýmy slovy, je to uchcaný....
Datum: 14. srpna 2011 18:11
Jméno: fanek
IP: uživatel12226
 zdravím draci, muj problém u pionýra je takový, nechce jezdit s originálním novým filtrem, je takový přidušený a nejde do otáček, po sundání, jede jako das, už jsem zkoušel hladinu, posuv jehly, a nic, pořád závada přetrvává, prosím poradtě, kdy by mohla býti chyba,díky fanek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:40
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 U mě to dělala špatná velikost trysky po výbrusu. Dej tam menší, zřejmě ti tam jde moc benzínu a nestačí se spálit.
Datum: 19. srpna 2011 11:40
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 jo zajíc má pravdu,já sem se ani nemohl rozjet a na asfaltové silnici jsem nemohl dát ani trojku?
Datum: 14. srpna 2011 13:46
 taky zkus vyndat ty gumové záslepky na filtrboxu
Datum: 14. srpna 2011 13:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Máš to bohatý, takže velká hladina nebo velká HT.
Datum: 14. srpna 2011 12:43
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 cau mám jawu 90 hází mi jeskru a vsecko a furt to nechytá nevim proč. nevíte kedo co stím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 16:06
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 tak ani jedním to není
Datum: 16. srpna 2011 16:06
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 čau skus se koukout jestli má dobrou kompresy když ne tak přetěsnit hlavu nebo válec
Datum: 15. srpna 2011 23:45
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Ještě jsem si vzpomněl, u 90 se dá kladívko přehodit o 180 stupňů, ne?\r\nTak jestli náhodou nedává jiskru v dolní úvrati.
Datum: 14. srpna 2011 21:20
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 jelo a měnil jsem kladívko ale to je ok
Datum: 14. srpna 2011 21:12
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Zrovna dneska jsem dodělal J90, když jsem ji kupoval, tak také nejela a po malém hloubání jsem zjiszil, že předchozí majitel při nějakém opravárenském pokusu otočil šoupě  .
Zatím píšeš že dává jiskru, a jak je to s benzinem?
Zkus pro jistotu začít tou švíčkou, může být proražená a pod tlakem probíjí. Devadesátky se také rády kousaly nebo přidíraly, tak jestli jí náhodou nechybí komprese.
Datum: 14. srpna 2011 21:11
 je to rozbitý. když něco nejde, jsou dvě základní otázky. jelo to? když je odpověd ano, tak další otázka je: co jsem s tim dělal než to přestalo jet??
Datum: 14. srpna 2011 20:17
Jméno: tonda
IP: uživatel9855
 to jsem uz zkoušel tím to není
Datum: 14. srpna 2011 14:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Špatná svíčka, předstih, sání, odtrh....... zkoušej to ne?!!!
Datum: 14. srpna 2011 12:58
 Ahojte chlapi... chtel bych se vás zeptat na takový zvláštní problém u pionýra.
Problém je v tom, že po nejakých ujetých kilometrech proste odchází svíčka ... nechápu proc proste dá se nová svíčka a pionyr jede jak šlak... ujede se pár kiláku, bum a uz zas vynechává. Jestli vás napadá co to může být za problém byl bych rád za každou radu, díky, Michal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 12:20
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 ad Standa (zdravím)... takovou svíčku co píše vyléčíš vyčištěním, tu mou verzi nevyléčí už nic
Datum: 16. srpna 2011 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel12260
 V hrůzný většině případů odcházející svíčky je na vině to,co motor spaluje......tzn. moc hohatá směs,brutálně moc oleje v benzínu a nebo prdlý gufero pod primárem-tzn.žere olej z převodovky .....svíčka musí být hnědo/cihlová-cihlová a POZOR-musí být SUCHÁ!
Datum: 15. srpna 2011 18:58
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Už jsem se s tím setkal osobně... můj závěr je ten že se svíčka zničí nadměrným tepelným namáháním. Mě takhle odcházely po výbrusu a nevhodném kompresním poměru, kdy se hlava nestíhala za jízdy chladit. Zdánlivě svíčka byla OK (mimo motor jiskara skákala), ale prostě to nešlo našlápnout. Takže zjisti proč se ti přehřívá a přestanou ti svíčky odcházet, nebo investuj do nějaké speciální svíčky se zvýšenou odolností na tepelné namáhání. Ale v tomhle oboru nejsem znalec...
Datum: 15. srpna 2011 9:31
 Tak fichtlkramek jede jiz standartne,, sesa a wagi se vcera uspesne navratili dom,, tentokrat jsem vubec nezmokli a kdyz prselo, tak bud jsme kleceli u fechtla a nebo jsme meli zrovna obed  9 hodin tam, na zpet 7hodin,, fichtl co byl minulej rocnik problemovej, byl tentokrat ukazkovej a ten co byl minulej rok ukazkovej,,tak si letos snad rekl.. jsem v komatu a tak jsem svickovali, tryskovali, vyfuk a karbec prosel prosel ociste a porad prd,, minimalne 200km jsme ho ukecavaly a porad nic,, tak posledni napad co blikl,,, rozhulit to na plnnej knedlik s kopce a zavrit privod benzinu, fichtl dvakrat skytnul, pak se benal otevrel, fichtl se nachlastal a dal uz pokoj,, pak jsme meli opet standartni cestovku. Super tepla voda v kempu, super taborak s pokecem s pajkou a rybnou a to vcetne 3 baskedbalistakama co si prisly postezovat na spravce kempu, ze je zid, co neprida pri obede ani sousto a na vsem setri a na tich tvrdych matraci se neda spat,, tak byla docela i prca v jednu ranose slo na kute. Nastesti pro nas, jsme meli tvrde matrace na perovych rostech a tak bourka co byla casne rano, se slusne ignorovala,, rano jsem udelali rozborku valce zda je pist s krouzkama ok,, a pak uz to same km za km,, az jsem doskakali dom
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 21:14
 ty vol,, ja to fotil? to tedy je nekde v archivu,, pdoviam se, jinak jednarulicka se tam nasla,,takze jsme meli kliku
Datum: 16. srpna 2011 21:14
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No ale tvoje skazka o nejporuchovějším stroji co letos nezlobil má krapátek trhlinku... nejporuchovější stroj byl ten můj, co letos nejel... nejprve ztráta kaslíku před Divišovem, pak několikrát ztráta kontaktu řetězu s rozetou vlivem vymletého ložiska a nakonec za Humpolcem roztržení unašeče bezkontaktního zapalka a přeladění na kladívko  . Mimochodem ty fotky zdevastovaného unašeče od Imfsoftu jsi mi dosud nezaslal.... neříkej že žiďák letos nechal i celé ruličky hajzláku! fakt by pak šel asi i do sebe... nebo že by mu někdo sdělil ono Baťovské "náš zákazník, náš pán"  ????
Datum: 16. srpna 2011 12:09
 chongu bud jsi na neho mel negat, vliv ci co,,lebo tentokrat nam pujcil dokonce karku na drivi vcetne sekerku,, a to nemluvil o kordech na burty a zapalky,, a ta voda byla tak tepla ze se wagi malem oparil  to vse sakum paras stralo dohromady 350kacek,, ale i tentokrat jsme celou cestu ruce od oleje,,to mi ver
Datum: 15. srpna 2011 10:28
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No vzhledem k Tvému přátelskému vztahu k majiteli kempu mi to bylo loni žinantní říkat, ale když už to tu padlo.. je to skutečně žiďák... všiml jsem si jeho jednoho základního povahového rysu.. vyhovět jen když to nic nestojí  . Loni jsem marně čekal že nám tedy pustí teplou vodu z bojlerů, no tak letost jste měli kliku že bylo víc platících zákazníků, jinak tipuju že by letos byla zase studená, ale že nám půjčil kolíčky na prádlo abychom si mohli ve stoprocentní vlhkosti vzduchu usušit-neusušit svoje mokrý hadry pod venkovním přístřeškem mě o jeho ochotě pomáhat potřebným a trochu té křesťanské lásce u něj dost nepřesvědčila
Datum: 15. srpna 2011 9:39
 dim vice se to opravuje tim vice je to fichtlarske,, ale spys je to psycho zatez  kterou jen tak nekdo nemusi snest,, prot si radsi koupi skutra a je hotovo,,
Datum: 14. srpna 2011 13:27
 musejí být drsné tyhle výlety zrovna na pionýru... plno lidí říká jak je pionýr nespolehlivej ale musím říct sám za sebe že když jsem se o nej fakt staral, mel tam plno novejch komponentu tak jsem jezdil porad a nemusel jsem na nej vzdy urco mesic sáhnout zatímco kamosi jeste od ted mají porad nejake problémy ktere jim musím řešit a opravovat
Datum: 14. srpna 2011 12:15
Jméno: Kold
IP: uživatel12225
 Zdravim draci chtěl bych se zeptat jakej je asi nejlepší leštící kotouč a pasta na hliníkový motor. Za každou odpověď děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 8:02
 http://www.chromtechnik.cz/
Datum: 14. srpna 2011 8:02
Jméno: chrchel21
IP: uživatel12249
 Custe borci,neviete nahodou,preco mi nepasuje nova ferodo lamela na spojkovy kos? Da sa tam jedine velmi ztazka naklepat..pomozte please!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:52
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Klikař umí 
obré se podívat aby všechny pružiny byly v klidou stejně dlouhé, popřípadě pod všema segerovkama nebo kolíčkama stejně silné podložky, jinak to řazení taky nebude nic moc.
Datum: 14. srpna 2011 21:52
 to je mi zase dotaz. to tě nenapadne to prošmirglovat??? abych předešel dalším přiblblejm dotazům, tak na ně odpovim předem. 1) ano je jedno jakym šmirglem nebo pilníkem to uděláš, jen je potřeba to brát opartně a kolem dokola "stejně". 2) ano lamela se musí točit na koši na oleji lehce, bez větší vůle. 3)ano po výměně lamel se nutno spojku znovu seřídit. 4) ano, je špatně když se hýbou kolíky ve spojce, dělá to tu neplechu že bud spojka klouže, nebo nejde vyřadit kvalt na místě a je tvrdý řazení. zapoměl jsem na něco ohledně spojky??
Datum: 14. srpna 2011 20:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to vyrobené špatně , ale jak na to lepili to ferodo tak zalepili i tu vnitřní stranu a chce to trochu vzít smirkem nebo pilníčkem
Datum: 14. srpna 2011 14:07
 Je to vyrobené trochu špatně. Musíš je zevnitřku vzít nějakým šmirglem nebo pilníčkem a jemně to pilovat stenoměrně,dokud se enbudou na koši volně protáčet
Datum: 13. srpna 2011 23:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci neviete o niekom kto robí výbrusy valcov na slovensku... za odpovede dakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:26
Datum: 14. srpna 2011 20:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v Košiciach na Kmeťovej ulici
Datum: 14. srpna 2011 18:51
|



|