Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Ahoj draci. Měl bych dotaz na 4 stupňovou převodovku do Mustanga 1978. Má s tím někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jestli má smysl do toho jít. Jezdívám docela ve dvou lidech, tak jestli to nebude na úkor snížení výkonu. Chtěl bych pomocí 4. stupně snížit otáčky a hlavně spotřebu a možná, že se tím zvýší ještě cestovní rychlost. Děkuji moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel12236
 To chci! O jedné verzi jsem taky věděl,ale byla šíleně složitá......a bez nakopávání.....
Datum: 11. srpna 2011 19:47
 No, je to asi dva roky, kdy jsem se tak jednou v noci vzbudil s nápadem. Pak jsem chvilku oměřoval a kreslil. Vymyslel jsem si úpravu původní převodovky s tím, že by tam byl místo startování čtvrtý kvalt. Chtělo to ale upravit jak hlavní, tak předlohový hřídel + 2 kolečka a celý řadící mechanismus vyrobit znova. Vyprdl jsem se na to.
Tahlře převodovka je téměř stejná, jak je v kývačce, ale je zmenšená, přepočítaná a zkonstruovaná kompletně pro pionýra. Jen by se vyměnila "střeva" a motor by byl hotový a vhodný i pro běžný provoz.
Datum: 09. srpna 2011 21:11
 taky jsme takového člověka našli co to kdysi dělal do motokár.žádné ůpravy kartrů,pouze kolečka vidličky a úprava automatu.
Datum: 09. srpna 2011 21:06
 Mám výkresy převodovky, která padne do neupravených bloků. Řadící mechanismus je ve stejném místě, řadící páka zůstává stejná, startovací hřídel zůstane taky na svém místě. Má to 4 rychlosti, neutrál mezi 1 a 2, 2 vidličky, rotační kulisu jako mají Jawy a ČZ. Převodovka konstruovaná jen a přímo pro pionýra. Tedy žádné převody pro nízkootáčkovou kývačku.
Datum: 09. srpna 2011 20:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pajka: vím o jednom člověku, co má takhle upravený kartery pro 4-kvalt, z venku člověk nic nepozná. Ale nechce to dát... Jinak kšeft by to určitě byl, dyť jen kolik se prodá "rychlých" převodovek.
Datum: 09. srpna 2011 17:44
 Možná se mi podaří zařídit výrobu převodovky, co bez úprav pasuje do původního bloku. Taky by to mohl být slušný kšeft...
Datum: 09. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12215
 stejskal má doma bloky 4Q pařeza......tuším,že do roka je odlejvá,protože to bude dobrej kšeft......
Datum: 09. srpna 2011 14:59
 Patrik: Jo, nebo známosti. Uvidím, co se bude dat dělat
Datum: 09. srpna 2011 1:09
 Pajka: no joo.. ale to chce hlavně peníze
Datum: 09. srpna 2011 1:06
 Nebo vyrobit 4q převodovku do originálních bloků bez úpravy...
Datum: 09. srpna 2011 0:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ty 2 pařezy, co jezdí Venkovský šampionát to mají (jméno si teď nevzpomenu), jsou to kopie dobové úpravy (nevím, jestli Kreibich nebo Walter). Cena je kolem 20 000kč.
Datum: 08. srpna 2011 22:46
Datum: 08. srpna 2011 21:53
 zlepší se průměrná rychlost,,, cena do pokud to bude 100% udělaný z původního motoru tak se 20 000 nevlezeš,,,ano znám borce kteří mají 6q a vyšlo je to na max 5 tisíc korun ale tím že tam přivařím polovinu z motoru Hondy... samozřejmě je to práce udělat to tak aby to všechno sedělo dohormady....
Datum: 08. srpna 2011 21:52
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 A co je tam potřeba všechno udělat a na kolik to tak výjde. No já jsem o tom jen něco málo zaslechl, tak proto se na to ptám...
Datum: 08. srpna 2011 21:34
 4ka bude mít stále prěvodový poměr 1:1 .. takže rychlost bude stejná jako předtím... jediné čeho dosáhneš je lepší odstupňování rychlostí... ale předem je jasné že až zjistíš náročnost úpravy tak se na to vykašleš
Datum: 08. srpna 2011 21:11
 Tak sesa uz ma hotovej motor,,je to strasne sirove,,, jeste to neni vono,,, zvoneji nove krouzky,, pujde na to jinaci asi valec,, kazdopadne uz to jede,radi,sviti a trouby,, to dasli se doladi a v patek berem caru_______________ doufam ze bude prset celou cestu tam a celou zpatky dom za rodinou,,, a hlavne doufam ze se to cestou bude srat za kazdou zatackou,, jako minule  je to sice FECHTL vandr ale spiš je to jedna velká projiždka,, aspon se presvecim zda jeste dokazu udelat schopnej motor co me dovveze tam a na zpatek
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 12:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo tak to je jiná liga... u mě je disk jedna z největších věcí co opískuju  mam to v podstatě jen na moto
Datum: 10. srpna 2011 12:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 fotky by se sikly ... budu vdecny........... kazdopadne ja to resim o 5 trid vyse - box 5*2,5 metru a v podstate to bude cely ve velkym ....... mam v planu piskovat konstrukce, bloky motoru, v podstate kdyz vypustim moto tak disk bude to nejmensi co asi tak budu opirat......
Datum: 10. srpna 2011 10:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Franky: pískuju si doma co potřebuju a výsledek naprosto ok... box jsem si udělal ze starý skříně z kuchyně, prosklený dveře a dvě díry s rukávama ze starý monterkový blůzy,,, kompresor dělanej, dvoupíst z liazky (ještě musim dořešit chlezení, zdržuje mě přehřívání), oddělená nádoba ze starý BP flašky někdy z roku 48  (dost velká) na ní mám přibodnutej redukčák z autogenu a 3 kohouty...na pískování mi v pohodě stačí cca 0,5MPa(při vyšším tlaku zbytečně mizí písek).... pistoli mam doma dělanou-základ ze starýho hasičáku, pak hliníkovej mezikus, nějaká plastová nádobka na písek a kalená tryska... všechno co dům dal a výsledek jsou parádně připravený věci pod lak, výborně očištěný litinový válce pod vypalovačku a vypískovaný nápisy na skleničkách  kdybys chtěl něčeho foto, tak dej vědět
Datum: 10. srpna 2011 10:29
 kurnik to je zajizdka,, a my budem fakt kaput  sess
Datum: 09. srpna 2011 22:27
Datum: 09. srpna 2011 21:20
 dal pojedu az postavim poradne deti na nohy,,pak vemu sebou rafiku a budem krizovat silnice
Datum: 09. srpna 2011 21:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tak seso pristi rok dojedes do zlína a ja se s kamosem pridam k tobe a pojedem do te seninky a mozem pokracovat treba jeste nekde dal
Datum: 09. srpna 2011 18:30
 tam jsem nebyl,,to bylo pred lety sem vytahl segru a brachu projeli jsem vsechny vyznacne destinace smer koprivnice,,,, docela dobra streka
Datum: 09. srpna 2011 15:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 esce rekni ze se ti tady nelíbilo  , byls v jawamuzeu na Senince ?
Datum: 09. srpna 2011 13:16
 no tyvol,,, a v kazde zatacce se me budou pta zda jedu z prahy,,ne ,,  na to nemam nervy,to jsem jel jednou,, a koro by bylo jednodusi si nalapit samolepku na celo,, jsem prazak
Datum: 09. srpna 2011 12:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 09. srpna 2011 12:34
 ja musim do brna,,jinak bych byl becko,,sorac
Datum: 09. srpna 2011 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel12215
 A co třeba Čechy?
Datum: 09. srpna 2011 11:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 seso a někdy musíš dojet sem na východ moravy
Datum: 09. srpna 2011 11:28
 ten pisek je strasnej,, na nem sem taky skolaboval,,
Datum: 09. srpna 2011 10:42
 mi dojedem odpol v patek,, jestlůi se to bude srat,, tak na vecir,,v sobotu posnidame, a uvidime,, zalezi kolik prijede fechtlaru pokecat,, pak se pojede dom
Datum: 09. srpna 2011 10:40
 Kurňa, ale to je kousek od Bíteše, jak dlouho se tam zdržíte Čecháčci?
Datum: 09. srpna 2011 0:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 tak box uz mam hotovej .. kompresor 10b - 2000l/minuta...... abrazivo bude "pisek na zamkovku" proste obyc kremik.. akorad mi furt chybi takova ta podstatna vec .. a tou je PISTOLE - nevim kterou .. nebo jestli mobil. piskovacku .. jo a jeste nekde musim sehnat velkej vzdusnik (min na 150 litru)
Datum: 08. srpna 2011 23:04
 no tka preju co nejdrive abys naskocil do sedla perone,,, ja sem se pokousel udelat box,,ale je to knicemu,,lebo se pracuje s vysokym tlakem,, takze se komora musi udelat fest, pak cisticku pisku,, jinak se nedoplatis,, a hlavne poradni kompresor, nejlepe oddelenou poradnou nadobou,,
Datum: 08. srpna 2011 22:58
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Franky se 100% neukaze protoze je po operaci... a jakmile budu neco schopen delat tak to bude prace a dohaneni skurvenyho casu... jinak mate nejakou zkusenost s piskovanim doma ??
Datum: 08. srpna 2011 22:51
 franky kdybys mel cestu tak se zastav http://www.basketbalka.cz/?page=kontakt me by zajmalo jestli jsi fakt echttt,,, a hlavne mohl bys me obodovat mustafa,, pac to vypada jako kdybch to vytahl z popelnice
Datum: 08. srpna 2011 22:48
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pravda se ukaze...
Datum: 08. srpna 2011 22:16
 Hele držím ti palce  dúfam že motor to zvládne
Datum: 08. srpna 2011 21:36
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci chci se zeptat šlo by dát na jawa mustang dát něaký silnější stojánek třeba ze simsova nebo třeba z něaký silnější motorky ? děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 9:19
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Spíš než tam cpát nějakej jinek bych narovnal a vyztužil ten starej  .
Datum: 09. srpna 2011 9:19
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 já si na fichtla nesedám když je na stojánku ale prostě se mi ohnul tak se ptám jestli tam de z síma atd..
Datum: 08. srpna 2011 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stojan není dimenzovaný na to abys na něm seděl, máš to v návodu.. na druhou stranu já na něm sedám odjakživa a drží, i když je fakt že nevážim o moc víc než fichtl..
Datum: 08. srpna 2011 20:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak se ti může ohnout, to na stroji sedíš s vytaženým stojanem?
Datum: 08. srpna 2011 20:14
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 ten normálný se mi totiž hned ohne
Datum: 08. srpna 2011 19:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:25
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci jak to děláte že vám fichtl chytne na 1 šlápnutí mam všechno seřízený ale za boha nechytne jenom na roztlačení dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:33
 serus no asi nejjednoduchsi problem moze byt sviecka  lebo ked mas setro nastavene ok tak nwm co ine potom jedine ze by bol vnutry zaneseny karbec...
Datum: 08. srpna 2011 19:33
Jméno: rici
IP: uživatel11341
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:20
 cislo uz davam jen zakaznikum,,lebo mit cislo verejne k mani,,, ja nadlickej ukol,,sorac ale bylo to uz psycho zvedat telefon kazdych 10 min a pritom balit a makat,,sorac jen po meilu
Datum: 08. srpna 2011 18:20
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sestavování převodů na Jawě 50. Čeho se vyvarovat, co tím potom hrozí ? Známej mě upozorňoval, že záměnou 18z. a 20z. koleček přijde motocykl o tah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 díky
Datum: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a o tah nepřijde, spíš ho získá, někdo to používá do terénu, páč prohozením se zkrátí dvojka, že je hned za jedničkou, jen jí pak musíš dost vytočit aby se vůbec chytla trojka..
Datum: 08. srpna 2011 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jednoduchý pravidlo: Velká hřídel-velký kolečko (20z), malá hřídel-malý kolečko.
Datum: 08. srpna 2011 19:32
Jméno: Jj
IP: uživatel12196
 Zdarec chlapi. Půlil, jsem motor na jawce a na jedné hřídeli mi zůstalo ložisko z karteru. Když jsem ho tam zkoušel dávat spátky, šlo tam i bez nahřívání. Vím, že by se měli vyměnit kartery, ale neměl někdo podobný problém a neřešil ho jinak, než výměnou karteru. Je to jen jedno ložisko a hlavně sehnad kvalitní jiny kartery je problém. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:22
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Tak jestli ho nechceš zveřejňovat tak tohle je můj Kotrbacek.J@seznam.cz tak když mi napíšeš ja bych ti pak fota poslal.
Datum: 08. srpna 2011 22:22
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mail si sezen ...!!!
Datum: 08. srpna 2011 22:17
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Tak mi dej @ jestli ti to nevadí a ja bych to zítra nafotila a poslal ti to. Aha tak s tu bublinou jsem to nepochopil.
Datum: 08. srpna 2011 22:11
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 psal jsem ti at si koupis "bublinu" je to to samy akorad v malym v mnozstvi (na jedno pouziti - otevres - nezavres) vystaci na 4 bezny loziska a stoji 30 kc !!! kartery samodrejme varit jdou ......... ALE ........ kdyz jsem das foto reknu ti co a jak je nejlepsi ...........
Datum: 08. srpna 2011 20:45
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Diky za radu, věřím, že je to super, ale co koukám na cenu tak ta je taky super 1200kc  Nic levnějšího není? Jo Franky, když víš vše, mám ještě dotaz.: Jdou vařit kartery? Já jsem totiž smolař sehnal jsem si nový. Dnes mi přišli a zjistil jsem, že je tam kousek uraženej. Jedná se o část, která dělí zápalko od primarního kolečka. tak přemíšlím čím to spravit.
Datum: 08. srpna 2011 20:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Bakoun - vzdycky mam pravdu ...................
Datum: 08. srpna 2011 20:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sice je Franky ocas, ale minimálně v tomhle příspěvku má pravdu. Loctite 640 je na tohle perfektní.
Datum: 08. srpna 2011 19:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pochybuju ze mas zemedelskou vuli (3desitky mm) ......................... takze kyselinou nebo perchlorem odmastit - namaznout zelenym loctitem (rovnomerne po cele plose) a vsunout nove lozisko....... kupovat ve spojovacich materialech a vzhledem k tomu ze lepis 1. a na posled tak si kup bublinu za 3petky (ciselny oznaceni z kebule nevim).................. s ostatnima prispevkama si muzes vytrit prdel.....
Datum: 08. srpna 2011 15:40
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 A ten Locktite jakej? Myslím číslo.
Datum: 08. srpna 2011 15:27
 Na důlčík se vyprdni, je to prasečina. Jestli to chceš mí kvalitně, tak vyfrézovat, jde to ale i vycínovat. Ale stačí i lepidlo LOCKTIT. Drží jako čert.
Datum: 08. srpna 2011 14:48
 Dej tam ložisko a ďůlčíkem udělej po okrajích karteru ďůlky a ložisko bude držet. Když to pojistíš ještě lepidlem, tak to bude OK. Tuhle taktiku mi poradil můj děda, kterej za komunistů u nás ve městě opravoval fichtly, tak doufám že ví o čem mluví.
Datum: 08. srpna 2011 13:00
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Nad tím frézováním jsem taky přemýšlel, ale přijde mi to dost finančně náročné. A to lepidlo mě napadlo hned jako první, ale nechtěl jsem se na to ptát, aby mě tady hned nějaký chytrák nenapadal a nevysmíval se mi, až to zalepím fteřiňákem atd.. A to lepidlo maj normal v mototechně jo? Ještě mě napadlo, použít tekuté těsnění, ale asi blbej nápad.. co?
Datum: 08. srpna 2011 11:06
 Existujou na to speciální lepidla, které zamezej vůli...to nejlacinejsi te vyjde na 140 kc...vydrzi to pomerne dost dlouho.
Datum: 08. srpna 2011 10:57
Jméno: vejtek
IP: uživatel12207
 zdar měl jsem stejnej problém u karteru z yz. ložiska tam byly uplně volny. Uložení toho ložiska sem nechal kousek odfrézovat a nechal tam nalisovat pouzdro. Dělali mi to ve firmě v Písku. Fungovalo to bez problému.
Datum: 08. srpna 2011 10:13
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 nechal sem to tak
Datum: 08. srpna 2011 8:30
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 potřebuji poradit s jiskrou fichtl nehází jiskru předstih seřízen odtrh seřízen kladívko viměněno kabeláž natažena přímo k indukční cívce bez vipínače cívky prohozeny indukční civka take už doopravdy nevím čím to je......jen mě napadlo jestli jiskra nemuže být slabá takže když propojím 2 cívky k sobě že by problém mohl být vyřešen
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:16
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 odizolovane to mam prsty do fajfky sem daval a neprobiji a ten rotor se necha nabit kde a za kolik přibližne
Datum: 09. srpna 2011 14:16
 kladivko a kontakt máš odizolované od seba?
Datum: 09. srpna 2011 9:51
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Doufám že jsi zkoušel dát si prst do fajfky a zastartovat. Pokud to nebude kopat tak zkus vyměnit kondenzátor a když to nepomůže tak si nech nabit rotor.
Datum: 09. srpna 2011 9:22
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cus draci muzete mi prosim poradit nejakou tereni upravu motoru ? predelavam fichtla na zavody ... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2022 8:23
 Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny druhy kreditů od 40 000 korun až po neurčitou částku. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s doklady a nemůže získat půjčky od bank. U všech žádostí o úvěr je moje úroková sazba 2 % s dobou splácení 1 až 30 let. V případě zájmu mě prosím kontaktujte.
Čekám na vaši odpověď
E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 22. března 2022 8:23
 Opravdu potřebujete online půjčku?
ano se mnou je to možné. Mám kapitál, který vám bude k dispozici pro vaše žádosti o krátkodobé a dlouhodobé půjčky v rozmezí od 40 000 Kč do 600 000 000 Kč. nemusíte ani cestovat, protože vše bude probíhat online.
Máme pro vás nejvýhodnější řešení pro vaši nelehkou finanční situaci.
Požádáme vás o ověřené IOU a některé potřebné informace.
E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 17. března 2022 19:30
 Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny typy půjček od 40 000 korun do neurčité částky. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s dokumenty a nemůže získat půjčky od bank. Pro každou žádost o půjčku je moje úroková sazba 2% se splatností 1 až 30 let. Prosím, kontaktujte mě, pokud máte zájem.
Gmail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 15. března 2022 12:11
 Šťastný nový rok 2022 všem
Pro tento nový rok zpřístupňujeme všem nabídky úvěrů, hypotéky s dobrou úrokovou sazbou
Děkujeme, že jste nás kontaktovali
E-mail: patriciadoubrouva@seznam.cz
Datum: 02. ledna 2022 12:15
 Nabídka půjčky mezi jednotlivci ve výši 2 % E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Dobrý den jednotlivci, nabízím vám půjčku od 2 000 EUR do 8 000 000 EUR na
každý, kdo je schopen to splatit i s úroky, má nízkou sazbu
o 2 %. kontaktujte nás e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com
E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Whatsapp telefon: +33644673679
Datum: 22. listopadu 2021 14:00
 Seriózní a rychlá nabídka půjčky
Spolupracujeme s partnerskými bankami v
několik zemí pro seriózní a rychlé nabídky půjček.
Pro seriózní nabídku půjčky nás kontaktujte pro všechny vaše potřeby půjčky
stříbrný. kontaktován e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com
E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Whatsapp telefon: +33644673679
Datum: 22. listopadu 2021 13:37
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Pokud chceš udělat fíka na závody, tak tipuju že asi začínáš, proto bys měl začít v kategorii klasik. tam musis nechat vetsinu dílu seriovych. Fichtla co mas rozeber, rozpul motor všecko proste vyčistit, poskládat ho z nejlepších dílu co máš doma, ne žádne ožvejkané kolesa a pod.  Nemusíš kupovat nejakou lehkou kliku ložiska SKF vape ani rychlou převodovku, s investicema do motoru se pak můžeš krásně vejít do 2 tisíc. Znám kamaráda, kterej donedávna jezdil závody na obyčejnym pionyru a vyhrával, pokud máš jezdecké skušenosti, nepadáš a máš klavně SPOLEHLIVÝHO FÍKA, tak se můžeš dobře umístit, časem zjistíš že ti výkon nestačí, tak potom se můžeš vrhnout do osvedčených úprav od stejskyho, či výkresů na internetu, ptej se po diskusích, kamarádům po vsi jsem dělal jednoduché úpravy válce a sacího potrubí, do 2 hodin jsem s nimi byl hotov, potřeboval jsem pouze kulatý a plochy pilník a vrtačku se smirkem, nvý píst a kroužky, a potom ujíždeli 4q simsonům  vysmívali se jim a pod.  prostě sranda  dycky jim ujeli
Datum: 10. srpna 2011 11:17
 mě je 15 ale s mojím fichtlem bych si na Paku netroufl...zkus nejdřív nějakej jednoduší at potom nejsi sklamanej....
Datum: 08. srpna 2011 21:54
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 ober: jo me je 15 taky moc skusenosti s prestavbou nemam ... skousim to postupne ale nemam na to moc penize .. skladame se s kamosema a stavime si fichtla na zavody v nove pace ...
Datum: 08. srpna 2011 21:52
 je rozdíl stavět fichtla do terénu a na závody  pokud to myslíš se závody vážně tak se neobejdeš bez upraveného rámu, pořádné vidlice ( ne simson) a motor je kapitola sama o sobě pokud se jedná o kategoii speciál tak to je nekonečnej boj...válec ,hlava,karbec,klika,převodovka,spojka,píst,výfuk,filtr sání a v neposlední řadě zapalování...
Datum: 08. srpna 2011 18:12
 Čus draku, taky zrovna stavím pionýra do crossu.. je mi 16 let, nemám moc zkušeností s úpravama atd.. Já to dělám postupně.. zatím mám na motoru jawa 05 výfuk hikone( upravený) a tyristorové zapalování a spostu dílů z motoru jawa 21 ( Válec, karburátor, spojky, zapalování atd..) určitě bych ti doporučil ojnici C.R.K a ferodové lamely do spojky.. Korkové lamely jsou prostě stavěné na šetrné zacházení a ferodo vydrží dost... Další supr věc je hvězdicová hlava ( seženeš i tady na krámu ale znám i lepší.. cena se pohybuje od 1000 do 1500). další záležitost která je důležitá je válec můžeš si nechat upravit svůj válec od Steskyho na terénní úpravu( dostaneš k tomu jednokroužkový píst a papír z měření) Taky bych ti doporučil Karburátor Dell orto nebo BING difuzor 19mm a 21mm... Klapkové sání je taky supr věc... Další věc je úprvava rámu.. zkus si sehnat vidlice i s krkem řízení ze Simsona..Všechno je to jen o penězích a šikovnosti.. Já osobně postupuju postupně a šetřím prachy.. Všechny úpravy které jsem tu napsal v budoucnu plánuju .. mám rozdělaného toho fichtla do krosu.. na videu je ještě rozladěný a celkově teď vypadá dost jinak.. mrkni.. http://www.youtube.com/watch?v=Ntkt7dZLBRQ
Datum: 08. srpna 2011 13:46
 Je to běh na dlouhou trať a není to jen o tom vyměnit pár věcí a ořezat blatníky. Motor a rám musí projít kompletní úpravou/opravou a není to jen o válci....taky spojka...klika....zapalování....převodovka....ložiska....výfuk...karburátor....sání...filtr.... a pak podvozek.....kdybys měl zájem,uměl bych udělat válec pro teréní použití....ozvi se....
Datum: 08. srpna 2011 11:16
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 jo diky uzčitě neco skusim .. diky moc
Datum: 08. srpna 2011 10:58
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 snížení hlavy,menší primarní kolečko(to u spojky) tuningovi valec jiny karburator například dell orto nebo bing například i lepší svíčkou se zlepší chod motoru bezkontaktní zapalování a potom vše jen dobře seřídit a snad se dostaví výsledek přeji hodně štěstí v závodech
Datum: 07. srpna 2011 23:55
 zdarec finišuju smým novým konceptem (fichtl) na fichtlcupy dodělávám motor a pozastavil jsem se nad hlavou hodně se dívám na tu hvězdicovou co tady má sesa ale 1000 za hlavu se mi moc dávat nechce přemejšlim že bych si svou starou nechal snížit a pak si na to navařim žebrování, máte někdo skušenosti se snižováním?? o kolik se snižuje? aby byl kompresní poměr mezi 11-12 díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Frikulín je dobrej, mně upravoval spalovák u děsně pórovitý hlavy od Azmarka a pěkná práce...
Datum: 08. srpna 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel12208
 Napiš Frikulínovi a domluv se s nim,perfektně upravuje hlavy....standartně dělá 5,5ml....já od něj mám i jednu 5,3ml
Datum: 08. srpna 2011 11:17
 Ahoj draci chtěl bych dělat generáklu mustanga co myslýte vy mám už začít nebo je to lepší až na zimu ? já právě mám garáž bez elektriky a vytápení a co bych si měl vše připravit chci jen vyměnit spojku a gufero na motoru jinak je v pohodě ale jinak budu komplet lakovat plničem od jednoho lakýrníka z vesnice jo a chci se zeptat čím nejlíp vyleštíím kartery a chromovaný ráfky díky na naschle prosím neurážet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 9:09
Jméno: kolecko - Hamburk
IP: uživatel12206
 Tak tak, V zimě se blbě lakuje...nech si to opískovat a nalakuj to hned...
Datum: 08. srpna 2011 9:09
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Jak chces patlat barvy v zime ?? bez kamen a zarovky ?? jinak lk napsal cajk......
Datum: 07. srpna 2011 23:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak spojku s tim guferem, když budeš jo nešikovnej, tak uděláš za odpoledne.... a lak, podle toho jak až to budeš dělat pečlivě ta za tejden taky sfoukneš, takže na mrazy bych nečekal
Datum: 07. srpna 2011 21:36
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau předělávám jawu 350do crosu a potřebuju poradit s vejfukem aby sem ho moh protáhnout rámem a aby se mi tam vešel tak ho chci udělat tak že protahnu trubku rámem a dám tam koncovku asi 30-35cm dlouhou ve který bude provrtaná trubka obalená skelnou vatou. a jde mi o to jakej vliv to bude mít na motor jestli bych do tý koncovky neměl dát ještě nějaký přepážky aby to dělalo aspoň trochu odpor tomu motoru. ale když jsem rozebíral tlumič z 2t mopeda tak měl vejfuk řešenej tak jak jsem říkal trubka obalená vatou i když je pravda že pro vývod spalin byl na konci otvor tak 5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:10
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:13
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s volnběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustank normálně jezdí když ta mám rychlost ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 mám podobnej problém na mosquitu, podle mě je to bohatou směsí, protože když mám jehlu na 2. zářezu tak to taky chcípá, a když ji dám na 3. zářez tak to funguje úplně v pohodě.
Datum: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12201
 a zkoušel si šoupě ??
Datum: 07. srpna 2011 17:50
 Zdravim draky, renovuju Jawu 21 a uz jsem v části, kdy se pionýr sestavuje a dnes jsem nasadil přední vidlice, masku a kolo. Můj problém spočívá v tom, že se mi přední kolo vyklá do stran. Vypozoroval jsem, že se mi s kolem otáčejí i kluzáky,ale pouzdra ve kterých jsou zasunuty kluzáky ,se nehýbou. Tudíž je příčina někde v tlumičích....nevíte co s tím mám dělat? PS: Před renovací to nedělalo.....,ale když se tlumiče stříkaly, tak se z nich vytáhly pružiny, nejsem si však jistý, či to způsobují právě ony. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 0:33
 to je jasné že se to hýbe do stran když tam nemáš blatník... celá vidle je tak nahovno sestavená že hůř už to ani vymyslet nešlo..
Datum: 08. srpna 2011 0:33
 Ok, z tehle diskuse jsem se toho moc nedocetl  tak Franky: Doufám že aspoň ty mi pomůžeš (jak tvrdíš)... tady je muj e-mail: vlcek.tomasek@seznam.cz díky ti.........a i vám ostatním
Datum: 07. srpna 2011 23:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobrej kretenismus !! ........... na houpajici pero - povesit rucnik .........
Datum: 07. srpna 2011 23:45
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 myslím že když na vidlice přiděláte blatník že by to mělo být lepší
Datum: 07. srpna 2011 23:39
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Franky: diskuze o tom, kdo je jaký orgán, se probírají na jiných fórech. Ale pokud Vás to skutečně baví a podle vašich příspěvků asi ano, tak si zkuste vytvořit vlastní fórum a tam nám můžete předvést, co ve Vás skutečně je. Tedy pokud to bude někdo další číst. Uvedl jsem i email.
Datum: 07. srpna 2011 23:08
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 je to pravda, tady kazdej nez by neco zkusil, hned leti prasit forum dotazem
Datum: 07. srpna 2011 22:49
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 07. srpna 2011 22:30
Jméno: t
IP: uživatel12203
 oprava -vyklá
Datum: 07. srpna 2011 22:27
Jméno: trubka
IP: uživatel12203
 Vlk 01-dost dobrý dotaz.Problém spočívá v tom,že se mi kolo viklá do stran.To se dá pochopit,ale že ,,se mi s kolem otáčejí i kluzáky,,to hlava nebere.
Datum: 07. srpna 2011 22:26
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jawa05 - pise jako prihlasenej a tam ma i okenko na mail .... v minulyvh dobach jsem odpovidal na kazdej dotaz .. a bylo to k hovnu .. prisli hajzlove se zakrivenejma rukama co si ani anal nevytrou - mezi ne se radis .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. srpna 2011 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej do nich nový silonový futra a bude to ok
Datum: 07. srpna 2011 21:42
 A já si vždycky myslel, že je FICHTLpokec veřejná diskusní síť. Ale vidím, že si tu franky dělá privátní kroužek. Tak prosím zveřejňujte e-maily, ať má pan dokonalý kam psát své machiavellistické utopie. A prosím i ostatní šmejdy, ať tyto nevstupují do diskuse. Zvedáte cholerickým lidem tlak.
Datum: 07. srpna 2011 21:25
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Přitáhni krk, osu kola a vrchní šrouby a musí to držet...
Datum: 07. srpna 2011 21:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Jawa05 - ano opravdu moc dobre vzdy vim (100%).................... JSEM SI VZDY JISTY!!! a kdyby tu nebyli smejdi jako ty tak uz by tu odpoved byla............................................... a kdyby to kozi pero zverejnilo mail tak uz by tam mel odpoved.......................
Datum: 07. srpna 2011 21:07
Jméno: kytka
IP: uživatel9645
 nejsou volne ty gumove manzety ?
Datum: 07. srpna 2011 20:51
 Franky, jen tu píšu, co to způsobovalo tenhle problém u mě. Tak se nezlob za můj nicotný názor a jestli máš lepší, (a že ty to víš na 100% kde tkví problém, že??) tak to sem napiš Šalamoune a neser se do ostatních
Datum: 07. srpna 2011 20:50
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 JAWA05 - dobra picovina......................
Datum: 07. srpna 2011 20:15
 Mě se tohle dělo, když sem měl prasklý brejle, co drží šavle.
Datum: 07. srpna 2011 20:13
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pockame zdali ti nejakej picus poradi a pak ti to napisu............... nez se otocis na pate to musi bejt..............
Datum: 07. srpna 2011 20:04
Jméno: ondra
IP: uživatel10616
 Zdarec, Musí se po výměně kladívka nastavovat předstih. A když jo tak jak nastavím předstih. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:53
 když budeš mít velký odtrh,bude se ti dřív otvírat kladívko tudíž větší předstih.
Datum: 07. srpna 2011 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to by byla velká náhoda, že by ty kladívka byly na chlup stejný... určitě to bude chtít s tim někam hnout,, pokud si dával nový, určitě bude i velkej odtrh... návodů na seštelování jena netu milion, takže dotaz jak se nastavuje je spíš provokace
Datum: 07. srpna 2011 18:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tome: a co když třeba mělo to starý kladívko úplně sjetej pertinax a sedřenou plošku, dyť by to pak bylo nastavený úplně jinak, není liž pravda?
Datum: 07. srpna 2011 18:00
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 zdar jestli jsi jenom vyměňoval kladívko, tak nemusíš.)
Datum: 07. srpna 2011 17:44
 Nazdar, chtěl bych se zeptat co by mohlo dělat, že na jawě 250 blbne 3 rychl.st. a 4 rychl.st. vypadává. Prosím pomozte 1 a 2 jdou krásně, všechno šlape až na tu 3,4 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:00
Jméno: hm
IP: uživatel11925
 skontroluj převodovku jesli zouby nejsou sjeté.
Datum: 07. srpna 2011 19:00
Jméno: Venca
IP: uživatel8223
 Dal jsem nové vidličky i automat. Mohlo by to bít že startovací hřídel je na konci očesaná? nebo špatný kartéry,ložiska,klikovka? 0zubený kola jsi myslím že jsou dobrý. Už jsem ztoho nešťastný, v motoru je většina nových dílů. Díky
Datum: 07. srpna 2011 18:37
Jméno: Kikman
IP: uživatel12013
 Buď máš "očesaný" ozub. kola v převodovcenebomáš blbou vydličky řazení.
Datum: 07. srpna 2011 16:25
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute hoši chtěl jsem se zeptat jak tu jsou ty lamely za 88 Kč na fichtla jsou po jednom kuse nebo je tam 1 pár díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 13:25
 to co je v uvodni fotce,,to se kupuje,,teda cena za kus,,
Datum: 07. srpna 2011 13:25
 V krámku to bude 1ks/88 kč
Datum: 07. srpna 2011 12:46
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 ja sem kupoval za80 par
Datum: 07. srpna 2011 12:06
Jméno: hm
IP: uživatel11925
 Hoj draci,mam na výber mezi 2t a 4t v 50 objemu.Poradte mi prosím co si mam vybrat.popř vaše názéry atd předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:50
 Ja mám skutra yamaha bws 50ccm 2T a je to paradni stroj dam stim kazdej 4T v pohode je to bez udrzbovi jenom lejt benzin a olej a jezdim rychlosti kolem 75km/hod po rovince muzu poradit 2T protoze ze 4T sou vetsi starosti ventily apod a ma o proti 2T hrozne malej vykon ! uz to poznas v kopcich atd ! tak co muzu doporucit jaaa je 2T !
Datum: 08. srpna 2011 11:50
 Rozhodne 2T
Datum: 07. srpna 2011 15:38
 4t v 50 je utrpení.
Datum: 07. srpna 2011 14:40
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12200
 2T - pojede ale bude žrát
4T - pojede míň ale nebude tak žrát
Datum: 07. srpna 2011 12:50
|



|