Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:25
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci jak to děláte že vám fichtl chytne na 1 šlápnutí mam všechno seřízený ale za boha nechytne jenom na roztlačení dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:33
 serus no asi nejjednoduchsi problem moze byt sviecka  lebo ked mas setro nastavene ok tak nwm co ine potom jedine ze by bol vnutry zaneseny karbec...
Datum: 08. srpna 2011 19:33
Jméno: rici
IP: uživatel11341
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:20
 cislo uz davam jen zakaznikum,,lebo mit cislo verejne k mani,,, ja nadlickej ukol,,sorac ale bylo to uz psycho zvedat telefon kazdych 10 min a pritom balit a makat,,sorac jen po meilu
Datum: 08. srpna 2011 18:20
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sestavování převodů na Jawě 50. Čeho se vyvarovat, co tím potom hrozí ? Známej mě upozorňoval, že záměnou 18z. a 20z. koleček přijde motocykl o tah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 díky
Datum: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a o tah nepřijde, spíš ho získá, někdo to používá do terénu, páč prohozením se zkrátí dvojka, že je hned za jedničkou, jen jí pak musíš dost vytočit aby se vůbec chytla trojka..
Datum: 08. srpna 2011 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jednoduchý pravidlo: Velká hřídel-velký kolečko (20z), malá hřídel-malý kolečko.
Datum: 08. srpna 2011 19:32
Jméno: Jj
IP: uživatel12196
 Zdarec chlapi. Půlil, jsem motor na jawce a na jedné hřídeli mi zůstalo ložisko z karteru. Když jsem ho tam zkoušel dávat spátky, šlo tam i bez nahřívání. Vím, že by se měli vyměnit kartery, ale neměl někdo podobný problém a neřešil ho jinak, než výměnou karteru. Je to jen jedno ložisko a hlavně sehnad kvalitní jiny kartery je problém. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:22
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Tak jestli ho nechceš zveřejňovat tak tohle je můj Kotrbacek.J@seznam.cz tak když mi napíšeš ja bych ti pak fota poslal.
Datum: 08. srpna 2011 22:22
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mail si sezen ...!!!
Datum: 08. srpna 2011 22:17
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Tak mi dej @ jestli ti to nevadí a ja bych to zítra nafotila a poslal ti to. Aha tak s tu bublinou jsem to nepochopil.
Datum: 08. srpna 2011 22:11
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 psal jsem ti at si koupis "bublinu" je to to samy akorad v malym v mnozstvi (na jedno pouziti - otevres - nezavres) vystaci na 4 bezny loziska a stoji 30 kc !!! kartery samodrejme varit jdou ......... ALE ........ kdyz jsem das foto reknu ti co a jak je nejlepsi ...........
Datum: 08. srpna 2011 20:45
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Diky za radu, věřím, že je to super, ale co koukám na cenu tak ta je taky super 1200kc  Nic levnějšího není? Jo Franky, když víš vše, mám ještě dotaz.: Jdou vařit kartery? Já jsem totiž smolař sehnal jsem si nový. Dnes mi přišli a zjistil jsem, že je tam kousek uraženej. Jedná se o část, která dělí zápalko od primarního kolečka. tak přemíšlím čím to spravit.
Datum: 08. srpna 2011 20:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Bakoun - vzdycky mam pravdu ...................
Datum: 08. srpna 2011 20:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sice je Franky ocas, ale minimálně v tomhle příspěvku má pravdu. Loctite 640 je na tohle perfektní.
Datum: 08. srpna 2011 19:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pochybuju ze mas zemedelskou vuli (3desitky mm) ......................... takze kyselinou nebo perchlorem odmastit - namaznout zelenym loctitem (rovnomerne po cele plose) a vsunout nove lozisko....... kupovat ve spojovacich materialech a vzhledem k tomu ze lepis 1. a na posled tak si kup bublinu za 3petky (ciselny oznaceni z kebule nevim).................. s ostatnima prispevkama si muzes vytrit prdel.....
Datum: 08. srpna 2011 15:40
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 A ten Locktite jakej? Myslím číslo.
Datum: 08. srpna 2011 15:27
 Na důlčík se vyprdni, je to prasečina. Jestli to chceš mí kvalitně, tak vyfrézovat, jde to ale i vycínovat. Ale stačí i lepidlo LOCKTIT. Drží jako čert.
Datum: 08. srpna 2011 14:48
 Dej tam ložisko a ďůlčíkem udělej po okrajích karteru ďůlky a ložisko bude držet. Když to pojistíš ještě lepidlem, tak to bude OK. Tuhle taktiku mi poradil můj děda, kterej za komunistů u nás ve městě opravoval fichtly, tak doufám že ví o čem mluví.
Datum: 08. srpna 2011 13:00
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Nad tím frézováním jsem taky přemýšlel, ale přijde mi to dost finančně náročné. A to lepidlo mě napadlo hned jako první, ale nechtěl jsem se na to ptát, aby mě tady hned nějaký chytrák nenapadal a nevysmíval se mi, až to zalepím fteřiňákem atd.. A to lepidlo maj normal v mototechně jo? Ještě mě napadlo, použít tekuté těsnění, ale asi blbej nápad.. co?
Datum: 08. srpna 2011 11:06
 Existujou na to speciální lepidla, které zamezej vůli...to nejlacinejsi te vyjde na 140 kc...vydrzi to pomerne dost dlouho.
Datum: 08. srpna 2011 10:57
Jméno: vejtek
IP: uživatel12207
 zdar měl jsem stejnej problém u karteru z yz. ložiska tam byly uplně volny. Uložení toho ložiska sem nechal kousek odfrézovat a nechal tam nalisovat pouzdro. Dělali mi to ve firmě v Písku. Fungovalo to bez problému.
Datum: 08. srpna 2011 10:13
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 nechal sem to tak
Datum: 08. srpna 2011 8:30
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 potřebuji poradit s jiskrou fichtl nehází jiskru předstih seřízen odtrh seřízen kladívko viměněno kabeláž natažena přímo k indukční cívce bez vipínače cívky prohozeny indukční civka take už doopravdy nevím čím to je......jen mě napadlo jestli jiskra nemuže být slabá takže když propojím 2 cívky k sobě že by problém mohl být vyřešen
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:16
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 odizolovane to mam prsty do fajfky sem daval a neprobiji a ten rotor se necha nabit kde a za kolik přibližne
Datum: 09. srpna 2011 14:16
 kladivko a kontakt máš odizolované od seba?
Datum: 09. srpna 2011 9:51
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Doufám že jsi zkoušel dát si prst do fajfky a zastartovat. Pokud to nebude kopat tak zkus vyměnit kondenzátor a když to nepomůže tak si nech nabit rotor.
Datum: 09. srpna 2011 9:22
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cus draci muzete mi prosim poradit nejakou tereni upravu motoru ? predelavam fichtla na zavody ... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2022 8:23
 Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny druhy kreditů od 40 000 korun až po neurčitou částku. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s doklady a nemůže získat půjčky od bank. U všech žádostí o úvěr je moje úroková sazba 2 % s dobou splácení 1 až 30 let. V případě zájmu mě prosím kontaktujte.
Čekám na vaši odpověď
E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 22. března 2022 8:23
 Opravdu potřebujete online půjčku?
ano se mnou je to možné. Mám kapitál, který vám bude k dispozici pro vaše žádosti o krátkodobé a dlouhodobé půjčky v rozmezí od 40 000 Kč do 600 000 000 Kč. nemusíte ani cestovat, protože vše bude probíhat online.
Máme pro vás nejvýhodnější řešení pro vaši nelehkou finanční situaci.
Požádáme vás o ověřené IOU a některé potřebné informace.
E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 17. března 2022 19:30
 Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny typy půjček od 40 000 korun do neurčité částky. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s dokumenty a nemůže získat půjčky od bank. Pro každou žádost o půjčku je moje úroková sazba 2% se splatností 1 až 30 let. Prosím, kontaktujte mě, pokud máte zájem.
Gmail: Moniquelombardo74@gmail.com
Datum: 15. března 2022 12:11
 Šťastný nový rok 2022 všem
Pro tento nový rok zpřístupňujeme všem nabídky úvěrů, hypotéky s dobrou úrokovou sazbou
Děkujeme, že jste nás kontaktovali
E-mail: patriciadoubrouva@seznam.cz
Datum: 02. ledna 2022 12:15
 Nabídka půjčky mezi jednotlivci ve výši 2 % E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Dobrý den jednotlivci, nabízím vám půjčku od 2 000 EUR do 8 000 000 EUR na
každý, kdo je schopen to splatit i s úroky, má nízkou sazbu
o 2 %. kontaktujte nás e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com
E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Whatsapp telefon: +33644673679
Datum: 22. listopadu 2021 14:00
 Seriózní a rychlá nabídka půjčky
Spolupracujeme s partnerskými bankami v
několik zemí pro seriózní a rychlé nabídky půjček.
Pro seriózní nabídku půjčky nás kontaktujte pro všechny vaše potřeby půjčky
stříbrný. kontaktován e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com
E-mail: alvarezdelarac@gmail.com
Whatsapp telefon: +33644673679
Datum: 22. listopadu 2021 13:37
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Pokud chceš udělat fíka na závody, tak tipuju že asi začínáš, proto bys měl začít v kategorii klasik. tam musis nechat vetsinu dílu seriovych. Fichtla co mas rozeber, rozpul motor všecko proste vyčistit, poskládat ho z nejlepších dílu co máš doma, ne žádne ožvejkané kolesa a pod.  Nemusíš kupovat nejakou lehkou kliku ložiska SKF vape ani rychlou převodovku, s investicema do motoru se pak můžeš krásně vejít do 2 tisíc. Znám kamaráda, kterej donedávna jezdil závody na obyčejnym pionyru a vyhrával, pokud máš jezdecké skušenosti, nepadáš a máš klavně SPOLEHLIVÝHO FÍKA, tak se můžeš dobře umístit, časem zjistíš že ti výkon nestačí, tak potom se můžeš vrhnout do osvedčených úprav od stejskyho, či výkresů na internetu, ptej se po diskusích, kamarádům po vsi jsem dělal jednoduché úpravy válce a sacího potrubí, do 2 hodin jsem s nimi byl hotov, potřeboval jsem pouze kulatý a plochy pilník a vrtačku se smirkem, nvý píst a kroužky, a potom ujíždeli 4q simsonům  vysmívali se jim a pod.  prostě sranda  dycky jim ujeli
Datum: 10. srpna 2011 11:17
 mě je 15 ale s mojím fichtlem bych si na Paku netroufl...zkus nejdřív nějakej jednoduší at potom nejsi sklamanej....
Datum: 08. srpna 2011 21:54
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 ober: jo me je 15 taky moc skusenosti s prestavbou nemam ... skousim to postupne ale nemam na to moc penize .. skladame se s kamosema a stavime si fichtla na zavody v nove pace ...
Datum: 08. srpna 2011 21:52
 je rozdíl stavět fichtla do terénu a na závody  pokud to myslíš se závody vážně tak se neobejdeš bez upraveného rámu, pořádné vidlice ( ne simson) a motor je kapitola sama o sobě pokud se jedná o kategoii speciál tak to je nekonečnej boj...válec ,hlava,karbec,klika,převodovka,spojka,píst,výfuk,filtr sání a v neposlední řadě zapalování...
Datum: 08. srpna 2011 18:12
 Čus draku, taky zrovna stavím pionýra do crossu.. je mi 16 let, nemám moc zkušeností s úpravama atd.. Já to dělám postupně.. zatím mám na motoru jawa 05 výfuk hikone( upravený) a tyristorové zapalování a spostu dílů z motoru jawa 21 ( Válec, karburátor, spojky, zapalování atd..) určitě bych ti doporučil ojnici C.R.K a ferodové lamely do spojky.. Korkové lamely jsou prostě stavěné na šetrné zacházení a ferodo vydrží dost... Další supr věc je hvězdicová hlava ( seženeš i tady na krámu ale znám i lepší.. cena se pohybuje od 1000 do 1500). další záležitost která je důležitá je válec můžeš si nechat upravit svůj válec od Steskyho na terénní úpravu( dostaneš k tomu jednokroužkový píst a papír z měření) Taky bych ti doporučil Karburátor Dell orto nebo BING difuzor 19mm a 21mm... Klapkové sání je taky supr věc... Další věc je úprvava rámu.. zkus si sehnat vidlice i s krkem řízení ze Simsona..Všechno je to jen o penězích a šikovnosti.. Já osobně postupuju postupně a šetřím prachy.. Všechny úpravy které jsem tu napsal v budoucnu plánuju .. mám rozdělaného toho fichtla do krosu.. na videu je ještě rozladěný a celkově teď vypadá dost jinak.. mrkni.. http://www.youtube.com/watch?v=Ntkt7dZLBRQ
Datum: 08. srpna 2011 13:46
 Je to běh na dlouhou trať a není to jen o tom vyměnit pár věcí a ořezat blatníky. Motor a rám musí projít kompletní úpravou/opravou a není to jen o válci....taky spojka...klika....zapalování....převodovka....ložiska....výfuk...karburátor....sání...filtr.... a pak podvozek.....kdybys měl zájem,uměl bych udělat válec pro teréní použití....ozvi se....
Datum: 08. srpna 2011 11:16
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 jo diky uzčitě neco skusim .. diky moc
Datum: 08. srpna 2011 10:58
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 snížení hlavy,menší primarní kolečko(to u spojky) tuningovi valec jiny karburator například dell orto nebo bing například i lepší svíčkou se zlepší chod motoru bezkontaktní zapalování a potom vše jen dobře seřídit a snad se dostaví výsledek přeji hodně štěstí v závodech
Datum: 07. srpna 2011 23:55
 zdarec finišuju smým novým konceptem (fichtl) na fichtlcupy dodělávám motor a pozastavil jsem se nad hlavou hodně se dívám na tu hvězdicovou co tady má sesa ale 1000 za hlavu se mi moc dávat nechce přemejšlim že bych si svou starou nechal snížit a pak si na to navařim žebrování, máte někdo skušenosti se snižováním?? o kolik se snižuje? aby byl kompresní poměr mezi 11-12 díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Frikulín je dobrej, mně upravoval spalovák u děsně pórovitý hlavy od Azmarka a pěkná práce...
Datum: 08. srpna 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel12208
 Napiš Frikulínovi a domluv se s nim,perfektně upravuje hlavy....standartně dělá 5,5ml....já od něj mám i jednu 5,3ml
Datum: 08. srpna 2011 11:17
 Ahoj draci chtěl bych dělat generáklu mustanga co myslýte vy mám už začít nebo je to lepší až na zimu ? já právě mám garáž bez elektriky a vytápení a co bych si měl vše připravit chci jen vyměnit spojku a gufero na motoru jinak je v pohodě ale jinak budu komplet lakovat plničem od jednoho lakýrníka z vesnice jo a chci se zeptat čím nejlíp vyleštíím kartery a chromovaný ráfky díky na naschle prosím neurážet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 9:09
Jméno: kolecko - Hamburk
IP: uživatel12206
 Tak tak, V zimě se blbě lakuje...nech si to opískovat a nalakuj to hned...
Datum: 08. srpna 2011 9:09
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Jak chces patlat barvy v zime ?? bez kamen a zarovky ?? jinak lk napsal cajk......
Datum: 07. srpna 2011 23:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak spojku s tim guferem, když budeš jo nešikovnej, tak uděláš za odpoledne.... a lak, podle toho jak až to budeš dělat pečlivě ta za tejden taky sfoukneš, takže na mrazy bych nečekal
Datum: 07. srpna 2011 21:36
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau předělávám jawu 350do crosu a potřebuju poradit s vejfukem aby sem ho moh protáhnout rámem a aby se mi tam vešel tak ho chci udělat tak že protahnu trubku rámem a dám tam koncovku asi 30-35cm dlouhou ve který bude provrtaná trubka obalená skelnou vatou. a jde mi o to jakej vliv to bude mít na motor jestli bych do tý koncovky neměl dát ještě nějaký přepážky aby to dělalo aspoň trochu odpor tomu motoru. ale když jsem rozebíral tlumič z 2t mopeda tak měl vejfuk řešenej tak jak jsem říkal trubka obalená vatou i když je pravda že pro vývod spalin byl na konci otvor tak 5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:10
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:13
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s volnběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustank normálně jezdí když ta mám rychlost ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 mám podobnej problém na mosquitu, podle mě je to bohatou směsí, protože když mám jehlu na 2. zářezu tak to taky chcípá, a když ji dám na 3. zářez tak to funguje úplně v pohodě.
Datum: 07. srpna 2011 19:20
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12201
 a zkoušel si šoupě ??
Datum: 07. srpna 2011 17:50
 Zdravim draky, renovuju Jawu 21 a uz jsem v části, kdy se pionýr sestavuje a dnes jsem nasadil přední vidlice, masku a kolo. Můj problém spočívá v tom, že se mi přední kolo vyklá do stran. Vypozoroval jsem, že se mi s kolem otáčejí i kluzáky,ale pouzdra ve kterých jsou zasunuty kluzáky ,se nehýbou. Tudíž je příčina někde v tlumičích....nevíte co s tím mám dělat? PS: Před renovací to nedělalo.....,ale když se tlumiče stříkaly, tak se z nich vytáhly pružiny, nejsem si však jistý, či to způsobují právě ony. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 0:33
 to je jasné že se to hýbe do stran když tam nemáš blatník... celá vidle je tak nahovno sestavená že hůř už to ani vymyslet nešlo..
Datum: 08. srpna 2011 0:33
 Ok, z tehle diskuse jsem se toho moc nedocetl  tak Franky: Doufám že aspoň ty mi pomůžeš (jak tvrdíš)... tady je muj e-mail: vlcek.tomasek@seznam.cz díky ti.........a i vám ostatním
Datum: 07. srpna 2011 23:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobrej kretenismus !! ........... na houpajici pero - povesit rucnik .........
Datum: 07. srpna 2011 23:45
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 myslím že když na vidlice přiděláte blatník že by to mělo být lepší
Datum: 07. srpna 2011 23:39
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Franky: diskuze o tom, kdo je jaký orgán, se probírají na jiných fórech. Ale pokud Vás to skutečně baví a podle vašich příspěvků asi ano, tak si zkuste vytvořit vlastní fórum a tam nám můžete předvést, co ve Vás skutečně je. Tedy pokud to bude někdo další číst. Uvedl jsem i email.
Datum: 07. srpna 2011 23:08
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 je to pravda, tady kazdej nez by neco zkusil, hned leti prasit forum dotazem
Datum: 07. srpna 2011 22:49
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
Datum: 07. srpna 2011 22:30
Jméno: t
IP: uživatel12203
 oprava -vyklá
Datum: 07. srpna 2011 22:27
Jméno: trubka
IP: uživatel12203
 Vlk 01-dost dobrý dotaz.Problém spočívá v tom,že se mi kolo viklá do stran.To se dá pochopit,ale že ,,se mi s kolem otáčejí i kluzáky,,to hlava nebere.
Datum: 07. srpna 2011 22:26
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jawa05 - pise jako prihlasenej a tam ma i okenko na mail .... v minulyvh dobach jsem odpovidal na kazdej dotaz .. a bylo to k hovnu .. prisli hajzlove se zakrivenejma rukama co si ani anal nevytrou - mezi ne se radis .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. srpna 2011 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej do nich nový silonový futra a bude to ok
Datum: 07. srpna 2011 21:42
 A já si vždycky myslel, že je FICHTLpokec veřejná diskusní síť. Ale vidím, že si tu franky dělá privátní kroužek. Tak prosím zveřejňujte e-maily, ať má pan dokonalý kam psát své machiavellistické utopie. A prosím i ostatní šmejdy, ať tyto nevstupují do diskuse. Zvedáte cholerickým lidem tlak.
Datum: 07. srpna 2011 21:25
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Přitáhni krk, osu kola a vrchní šrouby a musí to držet...
Datum: 07. srpna 2011 21:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Jawa05 - ano opravdu moc dobre vzdy vim (100%).................... JSEM SI VZDY JISTY!!! a kdyby tu nebyli smejdi jako ty tak uz by tu odpoved byla............................................... a kdyby to kozi pero zverejnilo mail tak uz by tam mel odpoved.......................
Datum: 07. srpna 2011 21:07
Jméno: kytka
IP: uživatel9645
 nejsou volne ty gumove manzety ?
Datum: 07. srpna 2011 20:51
 Franky, jen tu píšu, co to způsobovalo tenhle problém u mě. Tak se nezlob za můj nicotný názor a jestli máš lepší, (a že ty to víš na 100% kde tkví problém, že??) tak to sem napiš Šalamoune a neser se do ostatních
Datum: 07. srpna 2011 20:50
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 JAWA05 - dobra picovina......................
Datum: 07. srpna 2011 20:15
 Mě se tohle dělo, když sem měl prasklý brejle, co drží šavle.
Datum: 07. srpna 2011 20:13
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pockame zdali ti nejakej picus poradi a pak ti to napisu............... nez se otocis na pate to musi bejt..............
Datum: 07. srpna 2011 20:04
Jméno: ondra
IP: uživatel10616
 Zdarec, Musí se po výměně kladívka nastavovat předstih. A když jo tak jak nastavím předstih. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:53
 když budeš mít velký odtrh,bude se ti dřív otvírat kladívko tudíž větší předstih.
Datum: 07. srpna 2011 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to by byla velká náhoda, že by ty kladívka byly na chlup stejný... určitě to bude chtít s tim někam hnout,, pokud si dával nový, určitě bude i velkej odtrh... návodů na seštelování jena netu milion, takže dotaz jak se nastavuje je spíš provokace
Datum: 07. srpna 2011 18:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tome: a co když třeba mělo to starý kladívko úplně sjetej pertinax a sedřenou plošku, dyť by to pak bylo nastavený úplně jinak, není liž pravda?
Datum: 07. srpna 2011 18:00
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 zdar jestli jsi jenom vyměňoval kladívko, tak nemusíš.)
Datum: 07. srpna 2011 17:44
 Nazdar, chtěl bych se zeptat co by mohlo dělat, že na jawě 250 blbne 3 rychl.st. a 4 rychl.st. vypadává. Prosím pomozte 1 a 2 jdou krásně, všechno šlape až na tu 3,4 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:00
Jméno: hm
IP: uživatel11925
 skontroluj převodovku jesli zouby nejsou sjeté.
Datum: 07. srpna 2011 19:00
Jméno: Venca
IP: uživatel8223
 Dal jsem nové vidličky i automat. Mohlo by to bít že startovací hřídel je na konci očesaná? nebo špatný kartéry,ložiska,klikovka? 0zubený kola jsi myslím že jsou dobrý. Už jsem ztoho nešťastný, v motoru je většina nových dílů. Díky
Datum: 07. srpna 2011 18:37
Jméno: Kikman
IP: uživatel12013
 Buď máš "očesaný" ozub. kola v převodovcenebomáš blbou vydličky řazení.
Datum: 07. srpna 2011 16:25
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute hoši chtěl jsem se zeptat jak tu jsou ty lamely za 88 Kč na fichtla jsou po jednom kuse nebo je tam 1 pár díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 13:25
 to co je v uvodni fotce,,to se kupuje,,teda cena za kus,,
Datum: 07. srpna 2011 13:25
 V krámku to bude 1ks/88 kč
Datum: 07. srpna 2011 12:46
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 ja sem kupoval za80 par
Datum: 07. srpna 2011 12:06
Jméno: hm
IP: uživatel11925
 Hoj draci,mam na výber mezi 2t a 4t v 50 objemu.Poradte mi prosím co si mam vybrat.popř vaše názéry atd předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:50
 Ja mám skutra yamaha bws 50ccm 2T a je to paradni stroj dam stim kazdej 4T v pohode je to bez udrzbovi jenom lejt benzin a olej a jezdim rychlosti kolem 75km/hod po rovince muzu poradit 2T protoze ze 4T sou vetsi starosti ventily apod a ma o proti 2T hrozne malej vykon ! uz to poznas v kopcich atd ! tak co muzu doporucit jaaa je 2T !
Datum: 08. srpna 2011 11:50
 Rozhodne 2T
Datum: 07. srpna 2011 15:38
 4t v 50 je utrpení.
Datum: 07. srpna 2011 14:40
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12200
 2T - pojede ale bude žrát
4T - pojede míň ale nebude tak žrát
Datum: 07. srpna 2011 12:50
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 čau draci, prosím o radu. při roztáčení motoru mi směs nejde do válce(svíčka suchá), ale do čističe vzduchu. jak je to možné?Jde o motor sekačky MF, ale předpokládám že princip je stejný jako u Vašich milovaných Pionýrů. díky m.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 21:59
Jméno: trubka
IP: uživatel12203
 matuch-co tam máš za motor?Český nebo francouzský?Jinak stáhni unašeč spojky a vyměň gufero.Hlavně tam NEDÁVEJ ,,červené,,silikonové,ale klasiku NBR.
Datum: 07. srpna 2011 21:59
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 2T motory bezi i obracene kdys přeřídíš předstih
Datum: 07. srpna 2011 19:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mopžná to někomu přijde jako blbá odpověd,ale neroztáčíš ten motor obráceně?některý motory se točes po směru hodinovejch ručiček a některý proti..
Datum: 07. srpna 2011 16:34
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 pistni kroužky asi budou vyjety kdyz se stlaci smes tak jde kolem kroužku zpet
Datum: 07. srpna 2011 13:22
Jméno: ondra
IP: uživatel10616
 Dobrý den, chci se zeptat na JAwu 50 / 23. Měnil jsem kladívko a kondík. jiskru to hází, ale když se zamontuje do hlavy tak mustang má snahu chytnou ale nechytá až po dlouhém roztlačení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 3:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 A nastavil si znova předstih?
Datum: 07. srpna 2011 3:07
Jméno: palino
IP: uživatel12197
 nazdar pozname toto  skus odmerat kompresiu ci neni vybehany valec/zodrate kruzky a ked je toto ok tak len z lahka klepni po kontakte sviecky  malo by to pomoct  popripade novu sviecku lebo pod tlakom nehodi iskru
Datum: 06. srpna 2011 23:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,dnes jsem byl na srazu veteranu v Turnově,akce to byla velmi pěkná s vyjíždkou cca.80km ale o čem vám chci napsat,když jsem jel domu tak mě stavěly benga no já samo že zastavil a ted oni tu jejich větu ale,já mám řidičák AM a v TP 65km/h! Řekly mi jen že mám pěknej fichtl a at dávám bacha a ani slovo o řidičáku takže jak tu většina durazně píšete jak na fichtla s A1,je mi to jasný a odpovídá to i dle papírů a taky na jakyho poliše narazíte ale já musím za sebe říct že na fichtla prostě stačí amko no
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 1:06
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 vystudoval jsem vypocetni techniku a programatorstvi...............a jsem celej zhavej na fizla !!!
Datum: 07. srpna 2011 1:06
 No, s těmi škrty a snížováním stavů u policie o 10 tisíc, jak plánují, bych se Frankyho moc nebál, pokud to náhodou nestuduje na akademii nebo není tlačenka.
Ale vážně, jednou si štěstí měl, podruhý můžeš narazit na zarputilejšího policistu a ten už tak vlídný být nemusí  .
Datum: 06. srpna 2011 23:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jsem zvedavej co budes rikat az se pridam ke zboru................
Datum: 06. srpna 2011 22:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Možná,ale již mě jednou stavěly což už je dýl a kamoše taky stavěly ale toho stavěj furt protože nejspíš nechápou jak někdo může takhle zničit motorku a on ma taky AM a pořad bez problemu(tuk,tuk  .Jinak možné to je ale já jsem moc na cedule nekoukal
Datum: 06. srpna 2011 21:23
 Já za sebe musím říct, že jsi měl spíš pěkný štěstí  Mimochodem, nekonala se vyjížďka a nejelo se přes jakejsi Kněžmost ?
Datum: 06. srpna 2011 21:15
|



|