Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoj.prosím vás za chvíly budu skládat bloky motoru jawa 50.A mám dotaz. Mám dát mezi bloky motoru papírové těsnění potřené vazelínou , nebo radči tmel paulín...? a ohl bych když tak dát papírové a místo vazelíny použít jemnou vrstvu paulínu ? Díky moc . pro nejlepší ůčinnost.Díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 9:06
 nazdar Franky. kážeš bludy a ani to netušíš, jak smutné a zoufalé. mimochodem, ty sposťarny jsem ti tady smazal já. některým lidem tvoje urážení začíná silně vadit.
Datum: 23. října 2010 9:06
 Takových je plný hřbitov...
Datum: 22. října 2010 22:31
 Trenky laskavě všem tady vysvětli jek se vymezuje axiální vúle na klice?protože se zítra na to někdo znova zeptá.nešuškej nic na icq a řekni to všem.a když máš v řiti čepy tak klika chodí tak 2-3 mm do boku.
Datum: 21. října 2010 22:24
 Franky jsi neuvěřitelně zamindrákovanej hlupák.nevim jak jsi na to těsnení přišel že tam MUSÍ být. vůle kterou jsem tady uvedl je samozřejmě bez papíru, a nějak netušim důvod proč jí ještě zvětšovat. víc k tomu nemám co napsat.
Datum: 21. října 2010 19:08
Jméno: sakisen
IP: uživatel1272
 M\slím si, že tahle debata je už celkem z cesty.. Tloušťka papír. těsnění v tomhle případě nehraje žádnou roli. Jde o to, aby se utěsnily oba kartery k sobě a aby přez spáru mezi nimi netekl olej.. Takže pokud někdo chce dávat papír. těsnění, je lepší ho pomazat vazelínou, ale je to jen z důvodu, aby na polovině karteru alespoň trochu drželo a při sestavování motoru zůstalo na svém místě. Pokud někdo bude používat silikon/paulin a nevím co ještě, je dobré vědět, že tyto tmely by měli odolávat vyšším teplotám. Práce s nimi je jednodušší v tom, že tmel z karteru před složením motoru nikam neuhýbá..
Ve finále je výsledek stejný, pokud tedy není jeden z katrerů nějak razantně deformovaný a z toho důvodu již netěsní. Pokud totiž oba kartery k sobě stáhnete, je jedno, jestli tím zmáčknu papír. těsnění nebo tmel.. Tloušťka zde NEHRAJE ROLI.
Datum: 18. října 2010 23:58
 shrek: klidně jen tmel, nevim jaký má Franky vzdělání, ale můžu te ujistit že ten motor se nějakou tepelnou deformací určitě nehne o tři desetiny(což je vůle kterou uvedl správně že tam je) a každej motor kterej dávám dohromady si proměřim, a ještě se mi nestalo že by se tam klika nevešla
Datum: 18. října 2010 21:38
 určitě to bylo lepší než to moje...mohl bys teda prosím napsat jestli jenom ten papír nebo oboje?děkuj
Datum: 18. října 2010 17:44
 nepamatuji se,možná když jednomu klukovi co dělal renovaci napsals že je dement že udělal takovej bastl a ten fichtl byl pěknej...
Datum: 17. října 2010 22:30
 Franky: a dát tam jenom ten papír?děkuju
Datum: 17. října 2010 22:19
Jméno: andy735
IP: uživatel10550
 papierove tesnenie nedavaj mas zbitocni cas zabity pri vyrobe.. daj cerveni silikon ten je lepsi ja ho mam a netece mi olej cez neho...vyhoda je ze nemusis robit tesnenie...
Datum: 17. října 2010 20:54
 Mě teda všechny fichtly, kde jsem dal jenom silikon, jezdily...viděl jsem tady na okrese spoustu fichtlů, které měly mezi karterama jenom silikon a nikdy nebyl problém...
Datum: 17. října 2010 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 souhlasim s frenkym ty vúle tam jsou, nebo naopak ne. papír bych dal i s paulinem, či něčim jinym. i když kamoš to dělal tak že nanesl jen tmel, sešrouboval, ale nedotahoval, nechal to nějakou \r\ndobu zaschnout a vono to taky udělá tu slupku, pak to dotaáhl na krev. a bez komplikací to fungovalo. ale je teda fakt že každej motor je co kus to kus.
Datum: 17. října 2010 9:10
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 jestli není klika rozjetá od sebe na ojničním čepu, tak stačí paulin. všechlo dělám jen na tmel, nic neteče a u včeho se mi klika točí bez odporu
Datum: 16. října 2010 22:43
 vždycky jsem to těsnil tak, že jsem odmastil dosedací plochy, a pak na to dal tmel GASKET od Den Bravena...a nikdy žádnej problém...vždyť to tak bylo u některejch strojů i z výroby...
Datum: 16. října 2010 22:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdyz jste na toto narazili tak muzu poprosit o radu jak se to ma delat? ceka me to za par dni tak at vim, mam vystrihnout z desek tesneni, namocit v oleji? nebo nenamacet? dat paulin,papir,paulin? nebo jak?
Datum: 16. října 2010 22:26
 aha, a čemu přesně to vadí?  nikdy jsem s tim problém nepozoroval, a ani jsem o tom neslyšel...a s tou axiální vůlí na klice jsi to myslel jak? kde by měla být ta vůle?
Datum: 16. října 2010 22:21
 franky: nemusí...žádnej z mejch motorů, které jsou těsněné silikonem ani nekápne...
Datum: 16. října 2010 21:49
 Záleží jak moc máš hrubý ty stykový plochy,někdy stačí samotnej papír a někde mě zas ani paulín nepomohl.
Datum: 16. října 2010 9:55
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 ten paulin by tam byl asi lepší kamarád ho tam má a 100% to těsní .
Datum: 16. října 2010 9:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau máte nějakej fígl na startovací segment u 555? dneska jsem snad 10x rozdělával bloky od sebe , protože mi vždicky zklouznul z toho mnohohranu..nemáte na to nějakej fígl aby tam držel?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak už je to v cajku
Datum: 17. října 2010 10:20
Posl.aktualizace: 16. října 2010 12:11
 nevim no ale kámoš měl na mustangu karbec z babety a jelo to líp jak oryg
Datum: 16. října 2010 12:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ma menši difuzor než original karbec, nekupoval bych ho,
Datum: 16. října 2010 8:41
 cau potrebuju poradit ohledne jawy 250/353 jestli de nak udelat eletrika bez baterky jen aby hazela jiskru a chcipak zapojit, dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 16:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo vlastně to sem mělo bejt... taky jako dotaz kurva já sem dneska jakejsi mimo
Datum: 16. října 2010 16:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hej sory todle nemělo bejt sem na tendle dotaz
Datum: 16. října 2010 16:53
 lidi nechápu co je to za nápady dávat na motorky jako jsou jawy 250 zápalko z fichtla!  joo třeba aspoň není potřeba baterky, a tak dále.. ale svítí to hůř a chytá to hůř atd!! opravdu já kdybych měl možnost tak si dám na fíka spíš zápalko z jawy 250 než z fichtla na jawu 250  bude to hovno svítit.. a už to nebude jawa... ale jestli máš nějakej mezoles tak to tam klidně dej.. ale do nějaký kejvy co svítí a je v dobrém stavu tak bych zápalko s fichtla dal na fichtla a né na kejvu..  asi jedinná envýhoda zápalka z 250 je jeho složitost..
Datum: 16. října 2010 16:53
 mam bez ampermetru.. a na zapalko s fichtla se to musi pry nejak upravit naky mezikus?
Datum: 16. října 2010 8:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli máš spínačku s ampermetrem na nádrži, tak je tam na to přímo poloha.. a jestli seřiď si relátko, pak bude jezdit i bez baterky, akorád ji budeš muset roztlačovat..
Datum: 15. října 2010 23:50
 zapalovani z pincka, ale prej to blbe chyta na slapani....
Datum: 15. října 2010 23:18
Posl.aktualizace: 16. října 2010 13:24
 nakopavat levou nohou neni problem. Mozna by mohl nastat trosku problem pri jizde v desti, coz by se tomu starteru nemuselo libi, ale jako vychytavka docela dobry.
Datum: 16. října 2010 13:24
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 16. října 2010 12:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Me to jako kravina nepride, dnes uz to ma skoro kazda motorka... Toto uvitam na motorce ktera ma nakopavani vlevo, to je podle me silena pakarna levou to nakopnout neumim a slejzat stoupat si vedle, skoro vzdycky mam pocit ze prepadnu  .. nepride mi to moc domysleny
Datum: 16. října 2010 10:07
 No přes starter ne ale nakopával jsem nějakou krosku bylo to staré pětikilo a mělo nakopávačku... sme po té páce museli skákat dva aby se ten píst trochu pohl  vím proč je tam ten starter dobrý  u 350 je to fakt k ničemu tam to nakopneš rukou ale je to dobré zmáčkneš tlačítko a jedeš
Datum: 15. října 2010 22:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kickstart je kickstart pri slabej baterke alebo malej kapacite si s tým ani neprdneš, skúšal si nakopovať nejaký 4T od 400ccm vyššie? tam ten štarter zmysel má ale tu je to dobrý nápad ale zbytočný podľa mňa :/
Datum: 15. října 2010 21:54
 ahoj .. mám problém .. delal sem generálku na pekáčovi a proste nejdrív nelilo benzín karbec sem pročistil už leje pak nebyla komprese pomnenil sem kroužki píst gufera tesnení už má kompresi jenomže přet tím svíčka dávala jiskru koupilk sem novú a teď ji dáva že jednou dá pak 7 krát ne pak 2 krát dá že proste ji nedáva pravidelne odtrh predstih hladina všechno je vpořátku i dobře sou káble zapojené v zapalování.. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 22:35
 PS : a nepiš vypatlanštinou
Datum: 15. října 2010 22:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 špatná indukční cívka, špatný kondík špatná zap.cívka na statoru,kladívka vadné,slabý rotor... vyzkoušej tyto věci a pak uvidíš co to bude dělat
Datum: 15. října 2010 21:48
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci mam dotaz ohledne too zda-li by se na jawe 21 dalo jezdit se svickou N15YCY -a pripadne jake jsou vyhody a nevyhody? predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 23:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 colombo: to se ti opravdu jenom zdá.. sežizenej motor jezdí stejně s obyčejnou svíčkou i s Ypsilonovou..
Datum: 15. října 2010 23:54
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 protoze mam zkusenosti s BRISK N15YC a ta do pistu nenarazi jiskriste ma taky predsunute a dokonce se mi zda ze s tou N15YC to ma o neco lepsi tah nez treba s N17C
Datum: 15. října 2010 22:11
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 protoze mam zkusenosti s BRISK N15YC a ta do pistu nenarazi jiskriste ma taky predsunute a dokonce se mi zda ze s tou N15YC to ma o neco lepsi tah nez treba s N17C
Datum: 15. října 2010 22:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ta sviečka je skôr do škodoviek ale pinču by nemala vadiť má medenú elektrodu a predsunuté iskrište len vyskušaj či ti nebude udierať do piesta
Datum: 15. října 2010 21:59
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 ahoj newite co mam s jawu 21 nechce mě tesk benzin do válce karburátor jsem vyvařoval a svíčka je furt sucha dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 17:05
 vyvareni karburatoru neni vselek, vyndej karburator a poradne ho procisti v ruce.
Datum: 16. října 2010 17:05
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 JJ a jaji docela dost!
Datum: 16. října 2010 8:24
 a z hadičky benzín teče?
Datum: 15. října 2010 21:47
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 ok dík zitra to skusim  a co kdy by to nepomohlo
Datum: 15. října 2010 21:34
 musis zvednout hladinu v plovakovy komore - prihni ten mosaznej plisek jak je ve vnitr vika plovakovy komory nahoru trochu - ale musis to zkuoset - pokus omyl - pac bacha na to aby ti to nechcalo furt a nevitekla ti nadrz ne pres valec ale zpodvicka - na to prijdes
Datum: 15. října 2010 20:21
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 ma na jawě 21 význam vějířová hlava ?? a jestli je to znát na rychlosti ?? když tak o kolik rychleji ti pojede ted to jede 60km/k
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 8:26
 Nový se už nedělají,jedině aukro nebo motoinzerce.
Datum: 16. října 2010 8:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 motor po go lita 75, pro tebe se vějířovka k ničemu
Datum: 15. října 2010 23:10
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 sehnat se da starsi 1000 Kč nova 1500 Kč zhruba
Datum: 15. října 2010 21:13
Jméno: JAWÁK
IP: uživatel10429
 jo diky moc a nevíš ještě kolik tak stojí a jestli se dá vůbec sehnat??
Datum: 15. října 2010 21:02
 jj
Datum: 15. října 2010 20:54
Jméno: jawa drak
IP: uživatel10429
 JO dik ja tam budu delat go vyměnej se loziska klika a udela se výbrus tak potom by tam měla význam ne.
Datum: 15. října 2010 20:39
 Má význam  třeba takovej že se motor tak nepřehřívá ( líp se to chladí)  pokud si necháš udělat menší spalovací komoru... bude to mít lepší kompresy, může to jet líp, ale taky nemusí  pokud mas vyběhanej motor.. a chceš aby ti jel rychlejc... tak ti vějířová hlava nepomůže  např. udělej GO motoru.. vše ať máš v cajku a pak si nech udělat tu hlavu
Datum: 15. října 2010 20:29
Jméno: ppep
IP: uživatel1026
 čus draco chcu se zeptet jak nasravit ten sronek na motoro na spojce a jak ta spojka ma jit tesko mackat
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 0:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nastav ji tak, aby při puštěné páčce spojka naplno zabírala a při smáčknuté zase plně vystavovala.. záběr si nastav kde chceš..
Datum: 16. října 2010 0:01
 tak packa snad cim lehcejc tim lip ne ? a tak aby zacala vypinat při 1/4 zmáčknutí
Datum: 15. října 2010 23:24
Jméno: ))))))
IP: uživatel6546
 Hoj mam dotaz ..De dat (koncovka)vyfuku z větší kubatury třeba z nejake šestistovky a tak) na jawu dadny 50ccm.(nejde mi o pruměr)sníži se mi vykon motoru?předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 8:05
 není to 4T...
Datum: 16. října 2010 8:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neni to čtyřtakt? pokud to nebudeš dusit tak je to skoro jedno..
Datum: 16. října 2010 0:02
 sníží se výkon,zvýší se spotřeba
Datum: 15. října 2010 18:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hoj draci, jakej předstih dáváte na čezety stopětasedmičky s hranatým válcem (477)? Ad to dám jak to dám tak to kope a nebo to chytá jen na roztlačení, baterka dobrá, včechno ostatní v cajku...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 21:11
 Nazdar tak předtih u hranaté čezety 477/487 má být přesně 2,9mm. A na tento předstih chytá nádherně bez problému napoprvé.
Datum: 15. října 2010 21:11
 Nazdar lidi, nevíte jak je to u Jawy 21 s držáky páček, jsou původně chromováné? mám tam na levé takový seřizovací, a u brzdy na pravo mám neseřizovací, šak nevím jestli to není jen vyrvaný?
MŮŽE MI NĚKDO KDO MÁ JAWU 21 VYROBENOU KOLEM 1972 POSLAT FOTKY TĚCH PÁČEK S DRŽÁKY DÍKY!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 10:03
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Takže je asi historicky lepší oupit ty zinkovaný ze Slovenska, so prodává Sesa, ale řidítka byly chromovaný!?
Datum: 16. října 2010 10:03
 normalne to byl zinek - fakt jo
Datum: 15. října 2010 22:46
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 A nebyl to fakt chrom??
Datum: 15. října 2010 22:27
 no hele ja teda neznam rok 72 -ale ja mam 21 z 74 a mam tam packy uz plechovy - a to vim ze byli pozinkovany - jinaik jestli mas hlinikovy jeste tak urco chrom nebyli
Datum: 15. října 2010 20:25
Jméno: ONDRA
IP: uživatel9706
 zdarec našel jsem doma flašku je na ní Mogul ISO VG 15 myslíte že bych to mohl nalejt do tlumičů?sory za blbou otázku nebo jestli to je olej na nic tak napište vyhodit
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 14:34
 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1603 trvalo to 30sekund zjistit co je to za olej, nehlede na to že je to na flašce napsaný
Datum: 16. října 2010 14:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:53
 Tak koukám ,že se tu řeší můj stroj .  předem podotýkám že turbo ač pro některé najivně je plně funkční ! viz. video na FCB (chozenovak11@seznam.cz) Josef Novák  a papíry mám
Datum: 17. října 2010 18:53
 jak tam moch proboha nacpat to turbo
Datum: 15. října 2010 22:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mal by sa isť liečiť
Datum: 15. října 2010 22:04
 no tomu by som tazko uveril ze aj to funguje tak ako má ,,z 1600ccm na 50ccm
Datum: 15. října 2010 20:30
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Ty kráávo
Datum: 15. října 2010 19:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Je to turbo, a je to i brzda z kola, vse je krasne popsany v upravach...asi 3stranky
Datum: 15. října 2010 19:26
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 oekna masinka ma zajimalo by mer jestli ma papiry
Datum: 15. října 2010 19:21
 ten přední kotouč i brzdič mi lehce připomíná brzdu s kola...
Datum: 15. října 2010 19:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 15. října 2010 17:20
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci  dneska jsem dal fikovi novej vybrus,pist,krouzky atd... a pripomel jsem si tim ze zajizdeni na polnich cestach je DLOUHEJ PRIBEH  ty kilometry sakra nepribejvaj
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 9:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-urychleny-zabeh.html ma s tim nekdo zkusenosti?
Datum: 17. října 2010 9:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 nejsou to zadny louky do kopcu  jsou to jezedacky cesty mezi polema asi tak 1 km dlouhy  dneska jsem nalel prvnich 12km stylem ze jsem to lehce rozjel az na 3 a tu jsem drzel ani ne do pul plynu a lital jsem tam a zpatky s olejem TSF 1:20
Datum: 15. října 2010 22:34
 No u frnakyho mi to nezni ani tak moc vtipne jako trapne. No jak jsem zajizdel prvni nadrz 1:25 a pomalu tak do pul otacek druhou nadrz jsem dal o neco min oleje a uz jsem tomu sem tam dal treba jsem vytocil 2 ale jinak do pul plynu a tu treti nadrz uz jsem dal oleje normalne a tocil to cim dal vic.
Datum: 15. října 2010 22:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 po polních cestách to netrap. Jezdi na půl plynu po sinicích někde po rovinách ne moc do kopců a vyjezdi plnou nádrž s dobrým olejem v poměru 1:30 a pak jak vyjezdíš tu plnou nádrž tak nalej zase plnou a už tomu vrzni ale poměr nech ješte stejný. Na třetí nádrž dej poměr 1:40. Po polňačkách jestli do je pořád do kopců tak tam nejezdi. jestli chceš mět výkon tak to zaběhávej opatrně po rovinách a ne po polňačkách a v kopcích
Datum: 15. října 2010 21:55
 Jasně FRANKY ty jsi hold vtipnej jako vzdicky
Datum: 15. října 2010 20:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na polních cestách nejde o km ale o motohodiny, ja ještě s 11zub. primarem zajižděl 50km a bohatě to stačilo
Datum: 15. října 2010 17:46
 zdravím. Prosimvás potřeboval bych jestli by někdo dokázal z mých fotek identifikovat z čeho pochází tyto díly: rám,zadní a přední kolo,přední vidlice. Nevim z čeho to je,skládám to z dílů které najdu různě vyhozené ve šrotu jen tak na rajtování po poli a časem až všechno seženu tak z toho bude origo stroj. To přední kolo má o hodně větší průměr bubnu než zadní. Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 22:48
 njn - taky bych na neco takovyho potreboval narazit - hlavne na ten motor
Datum: 15. října 2010 22:48
 jinak díky ty informace o těch kolách přesně potřebuji
Datum: 15. října 2010 20:37
 Koupil od známýho za 500 tak jak je na fotce
Datum: 15. října 2010 20:37
 ten motor by se mi docela hodil do mi zetky- kdes ho splasil???
Datum: 15. října 2010 20:34
 ten motor by se mi docela hodil do mi zetky- kdes ho splasil???
Datum: 15. října 2010 20:33
 přední kolo(větší buben a širší ráfek) je zadní kolo z kejvačky 250-350, zadní kolo(menší buben a užší ráfek) je taky z kejvačky ale ze 175
Datum: 15. října 2010 15:52
 zadní pneu typuju čz 175/477,487.. a přední vypadá jak z nějaký jawy...250..350..
Datum: 15. října 2010 15:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 rám hádám ČZ 175-356... kola netusim a predni vidle taky CZ akorad tam chybi ty kryci kravinky...
Datum: 15. října 2010 14:39
Datum: 15. října 2010 14:30
Jméno: Venca
IP: uživatel10539
 Zdar prosim vas potrebuju poradit s klikovou hrideli necha se repasovat,protoze cela klika je draha tak bych koupil jen ojnici dik za odpovedi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 6:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Klikar, na 175/477 zakolik?
Datum: 12. listopadu 2010 6:09
Jméno: venca
IP: uživatel10668
 To je v poho nevadi to ale jinak dik a jinak na jawu 638 by to vylso tak nak na 4 000Kc repasovat?
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 OK tak az zaplatim komaxit ramu a uvidim kolik mi zbyde napisu ti sem na FP a kdyztak se dohodnem.
Datum: 15. října 2010 20:47
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ano za 3500 zůstanou původní jen setrváky
Datum: 15. října 2010 20:43
 s materialem ? potrebuju vymenit ojnice, loziska a levej cep za oilmaster a samozrejme dat to rozumne dohromady
Datum: 15. října 2010 20:34
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 2800-3500
Datum: 15. října 2010 20:31
 za kolik by si zrepasoval kliku na 638 ? tu to nikdo pod 4 000 neudela.
Datum: 15. října 2010 20:22
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 no, už to tak asi bude
Datum: 15. října 2010 20:15
 Venca: promin, ze se ti cpu do dotazu klikar: ty delas kliky co ?
Datum: 15. října 2010 19:59
 jistě že jde zrepasovat, ale sám to těžko zvládneš a když si to necháš udělat tak to o moc lacinějčí nebude
Datum: 15. října 2010 15:27
 čus draci potřebuju poradit mám náhradní výfuk a mám ho asik o 10 caku kratší chci si udělat závodní ale newím jak a zčeho nemáte plis nějaké rády a tipy ? díky mooc a ad to má dobrej zvuk ne jako normální a chi se zeptat z čeho udělat lepší filtr než normální box díky mnějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 19:05
 denzileck: jak to to jede stim sportovnim filtrem?já mám problémy naladit,nejlíp to jede s origo tryskou 72 už je moc bohatá....
Datum: 15. října 2010 19:05
 Hikone i ten filtr jsou bez odladění naprd,snížení kroutáku nejmín o půlku,spotřeba,.....
Datum: 15. října 2010 15:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel5103
 Jo to si kup tady na kramku výfuk hikone, má celkem dobrej zvuk, a drahej taky není. A filtr se taky da sehnat sportovní za pár šupů
Datum: 15. října 2010 11:04
 jeste sem se chtel zeptat k tomu motoru ze simsona jak je to s vypinanim spojky dostal sem k tomu 2 jen tycinky cca 5cm dlouhe nema mezi tim byt kulicka jako u pionyra dik za odpoved zdarec draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:33
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 sou tam dvě dlouhý tyčky a jedna krátká
Datum: 19. října 2010 18:33
|



|