česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  994  995  996  997  998  999  1000  1001  1002  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás za chvíly budu skládat bloky motoru jawa 50.A mám dotaz. Mám dát mezi bloky motoru papírové těsnění potřené vazelínou , nebo radči tmel paulín...? a ohl bych když tak dát papírové a místo vazelíny použít jemnou vrstvu paulínu ? Díky moc . pro nejlepší ůčinnost.Díky moc .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar Franky. kážeš bludy a ani to netušíš, jak smutné a zoufalé. mimochodem, ty sposťarny jsem ti tady smazal já. některým lidem tvoje urážení začíná silně vadit.
 
 
Datum: 23. října 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takových je plný hřbitov...
 
 
Datum: 22. října 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trenky laskavě všem tady vysvětli jek se vymezuje axiální vúle na klice?protože se zítra na to někdo znova zeptá.nešuškej nic na icq a řekni to všem.a když máš v řiti čepy tak klika chodí tak 2-3 mm do boku.
 
 
Datum: 21. října 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky jsi neuvěřitelně zamindrákovanej hlupák.nevim jak jsi na to těsnení přišel že tam MUSÍ být. vůle kterou jsem tady uvedl je samozřejmě bez papíru, a nějak netušim důvod proč jí ještě zvětšovat. víc k tomu nemám co napsat.
 
 
Datum: 21. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: sakisen      IP: uživatel1272    
M\slím si, že tahle debata je už celkem z cesty.. Tloušťka papír. těsnění v tomhle případě nehraje žádnou roli. Jde o to, aby se utěsnily oba kartery k sobě a aby přez spáru mezi nimi netekl olej.. Takže pokud někdo chce dávat papír. těsnění, je lepší ho pomazat vazelínou, ale je to jen z důvodu, aby na polovině karteru alespoň trochu drželo a při sestavování motoru zůstalo na svém místě. Pokud někdo bude používat silikon/paulin a nevím co ještě, je dobré vědět, že tyto tmely by měli odolávat vyšším teplotám. Práce s nimi je jednodušší v tom, že tmel z karteru před složením motoru nikam neuhýbá.. Ve finále je výsledek stejný, pokud tedy není jeden z katrerů nějak razantně deformovaný a z toho důvodu již netěsní. Pokud totiž oba kartery k sobě stáhnete, je jedno, jestli tím zmáčknu papír. těsnění nebo tmel.. Tloušťka zde NEHRAJE ROLI.
 
 
Datum: 18. října 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: klidně jen tmel, nevim jaký má Franky vzdělání, ale můžu te ujistit že ten motor se nějakou tepelnou deformací určitě nehne o tři desetiny(což je vůle kterou uvedl správně že tam je) a každej motor kterej dávám dohromady si proměřim, a ještě se mi nestalo že by se tam klika nevešla
 
 
Datum: 18. října 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to bylo lepší než to moje...mohl bys teda prosím napsat jestli jenom ten papír nebo oboje?děkuj
 
 
Datum: 18. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepamatuji se,možná když jednomu klukovi co dělal renovaci napsals že je dement že udělal takovej bastl a ten fichtl byl pěknej...
 
 
Datum: 17. října 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: a dát tam jenom ten papír?děkuju
 
 
Datum: 17. října 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: andy735      IP: uživatel10550    
papierove tesnenie nedavaj mas zbitocni cas zabity pri vyrobe.. daj cerveni silikon ten je lepsi ja ho mam a netece mi olej cez neho...vyhoda je ze nemusis robit tesnenie...
 
 
Datum: 17. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě teda všechny fichtly, kde jsem dal jenom silikon, jezdily...viděl jsem tady na okrese spoustu fichtlů, které měly mezi karterama jenom silikon a nikdy nebyl problém...
 
 
Datum: 17. října 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
souhlasim s frenkym ty vúle tam jsou, nebo naopak ne. papír bych dal i s paulinem, či něčim jinym. i když kamoš to dělal tak že nanesl jen tmel, sešrouboval, ale nedotahoval, nechal to nějakou \r\ndobu zaschnout a vono to taky udělá tu slupku, pak to dotaáhl na krev. a bez komplikací to fungovalo. ale je teda fakt že každej motor je co kus to kus.
 
 
Datum: 17. října 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
jestli není klika rozjetá od sebe na ojničním čepu, tak stačí paulin. všechlo dělám jen na tmel, nic neteče a u včeho se mi klika točí bez odporu
 
 
Datum: 16. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždycky jsem to těsnil tak, že jsem odmastil dosedací plochy, a pak na to dal tmel GASKET od Den Bravena...a nikdy žádnej problém...vždyť to tak bylo u některejch strojů i z výroby...
 
 
Datum: 16. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Kdyz jste na toto narazili tak muzu poprosit o radu jak se to ma delat? ceka me to za par dni tak at vim, mam vystrihnout z desek tesneni, namocit v oleji? nebo nenamacet? dat paulin,papir,paulin? nebo jak? :-)
 
 
Datum: 16. října 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, a čemu přesně to vadí? :-) nikdy jsem s tim problém nepozoroval, a ani jsem o tom neslyšel...a s tou axiální vůlí na klice jsi to myslel jak? kde by měla být ta vůle?
 
 
Datum: 16. října 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: nemusí...žádnej z mejch motorů, které jsou těsněné silikonem ani nekápne...
 
 
Datum: 16. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak moc máš hrubý ty stykový plochy,někdy stačí samotnej papír a někde mě zas ani paulín nepomohl.
 
 
Datum: 16. října 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: jawadrak      IP: uživatel10429    
ten paulin by tam byl asi lepší kamarád ho tam má a 100% to těsní .
 
 
Datum: 16. října 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau máte nějakej fígl na startovací segment u 555? dneska jsem snad 10x rozdělával bloky od sebe , protože mi vždicky zklouznul z toho mnohohranu..nemáte na to nějakej fígl aby tam držel?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak už je to v cajku :-)
 
 
Datum: 17. října 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim no ale kámoš měl na mustangu karbec z babety a jelo to líp jak oryg
 
 
Datum: 16. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ma menši difuzor než original karbec, nekupoval bych ho,
 
 
Datum: 16. října 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5766    
cau potrebuju poradit ohledne jawy 250/353 jestli de nak udelat eletrika bez baterky jen aby hazela jiskru a chcipak zapojit, dik moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jo vlastně to sem mělo bejt... taky jako dotaz kurva já sem dneska jakejsi mimo :-)
 
 
Datum: 16. října 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hej sory todle nemělo bejt sem na tendle dotaz :-D
 
 
Datum: 16. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lidi nechápu co je to za nápady dávat na motorky jako jsou jawy 250 zápalko z fichtla! :-P joo třeba aspoň není potřeba baterky, a tak dále.. ale svítí to hůř a chytá to hůř atd!! opravdu já kdybych měl možnost tak si dám na fíka spíš zápalko z jawy 250 než z fichtla na jawu 250 :-) :-) bude to hovno svítit.. a už to nebude jawa... ale jestli máš nějakej mezoles tak to tam klidně dej.. ale do nějaký kejvy co svítí a je v dobrém stavu tak bych zápalko s fichtla dal na fichtla a né na kejvu.. :-)asi jedinná envýhoda zápalka z 250 je jeho složitost..
 
 
Datum: 16. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel5766    
mam bez ampermetru.. a na zapalko s fichtla se to musi pry nejak upravit naky mezikus?
 
 
Datum: 16. října 2010 8:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli máš spínačku s ampermetrem na nádrži, tak je tam na to přímo poloha.. a jestli seřiď si relátko, pak bude jezdit i bez baterky, akorád ji budeš muset roztlačovat..
 
 
Datum: 15. října 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalovani z pincka, ale prej to blbe chyta na slapani....
 
 
Datum: 15. října 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar... je tu co chvíla řeč o el. startéru na jawu... našel jsem jedno takové video. Možná to tady už bylo: http://www.youtube.com/watch?v=aN4lNmaUcx0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakopavat levou nohou neni problem. Mozna by mohl nastat trosku problem pri jizde v desti, coz by se tomu starteru nemuselo libi, ale jako vychytavka docela dobry.
 
 
Datum: 16. října 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
pokud si ho chce nekdo pořídit tak tady ho maji http://www.kompletanew.tkmoto.cz/www/index.htm 638-640/ motorové díly 638-640 a poslední stranka
 
 
Datum: 16. října 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Me to jako kravina nepride, dnes uz to ma skoro kazda motorka... Toto uvitam na motorce ktera ma nakopavani vlevo, to je podle me silena pakarna levou to nakopnout neumim a slejzat stoupat si vedle, skoro vzdycky mam pocit ze prepadnu :-).. nepride mi to moc domysleny
 
 
Datum: 16. října 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přes starter ne ale nakopával jsem nějakou krosku bylo to staré pětikilo a mělo nakopávačku... sme po té páce museli skákat dva aby se ten píst trochu pohl :-D vím proč je tam ten starter dobrý :-D u 350 je to fakt k ničemu tam to nakopneš rukou ale je to dobré zmáčkneš tlačítko a jedeš
 
 
Datum: 15. října 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kickstart je kickstart pri slabej baterke alebo malej kapacite si s tým ani neprdneš, skúšal si nakopovať nejaký 4T od 400ccm vyššie? tam ten štarter zmysel má ale tu je to dobrý nápad ale zbytočný podľa mňa :/
 
 
Datum: 15. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: štefan      E-mail:      IP: uživatel10542    
ahoj .. mám problém .. delal sem generálku na pekáčovi a proste nejdrív nelilo benzín karbec sem pročistil už leje pak nebyla komprese pomnenil sem kroužki píst gufera tesnení už má kompresi jenomže přet tím svíčka dávala jiskru koupilk sem novú a teď ji dáva že jednou dá pak 7 krát ne pak 2 krát dá že proste ji nedáva pravidelne odtrh predstih hladina všechno je vpořátku i dobře sou káble zapojené v zapalování.. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PS : a nepiš vypatlanštinou
 
 
Datum: 15. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
špatná indukční cívka, špatný kondík špatná zap.cívka na statoru,kladívka vadné,slabý rotor... vyzkoušej tyto věci a pak uvidíš co to bude dělat
 
 
Datum: 15. října 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
nazdar draci mam dotaz ohledne too zda-li by se na jawe 21 dalo jezdit se svickou N15YCY -a pripadne jake jsou vyhody a nevyhody? predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
colombo: to se ti opravdu jenom zdá.. sežizenej motor jezdí stejně s obyčejnou svíčkou i s Ypsilonovou..
 
 
Datum: 15. října 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
protoze mam zkusenosti s BRISK N15YC a ta do pistu nenarazi jiskriste ma taky predsunute a dokonce se mi zda ze s tou N15YC to ma o neco lepsi tah nez treba s N17C
 
 
Datum: 15. října 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
protoze mam zkusenosti s BRISK N15YC a ta do pistu nenarazi jiskriste ma taky predsunute a dokonce se mi zda ze s tou N15YC to ma o neco lepsi tah nez treba s N17C
 
 
Datum: 15. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ta sviečka je skôr do škodoviek ale pinču by nemala vadiť má medenú elektrodu a predsunuté iskrište len vyskušaj či ti nebude udierať do piesta
 
 
Datum: 15. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
ahoj newite co mam s jawu 21 nechce mě tesk benzin do válce karburátor jsem vyvařoval a svíčka je furt sucha dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvareni karburatoru neni vselek, vyndej karburator a poradne ho procisti v ruce.
 
 
Datum: 16. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
JJ a jaji docela dost!
 
 
Datum: 16. října 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z hadičky benzín teče?
 
 
Datum: 15. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
ok dík zitra to skusim:-) a co kdy by to nepomohlo:-(
 
 
Datum: 15. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis zvednout hladinu v plovakovy komore - prihni ten mosaznej plisek jak je ve vnitr vika plovakovy komory nahoru trochu - ale musis to zkuoset - pokus omyl - pac bacha na to aby ti to nechcalo furt a nevitekla ti nadrz ne pres valec ale zpodvicka - na to prijdes
 
 
Datum: 15. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
ma na jawě 21 význam vějířová hlava ?? a jestli je to znát na rychlosti ?? když tak o kolik rychleji ti pojede ted to jede 60km/k odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nový se už nedělají,jedině aukro nebo motoinzerce.
 
 
Datum: 16. října 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
motor po go lita 75, pro tebe se vějířovka k ničemu
 
 
Datum: 15. října 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
sehnat se da starsi 1000 Kč nova 1500 Kč zhruba
 
 
Datum: 15. října 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWÁK      IP: uživatel10429    
jo diky moc a nevíš ještě kolik tak stojí a jestli se dá vůbec sehnat??
 
 
Datum: 15. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj :-)
 
 
Datum: 15. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa drak      IP: uživatel10429    
JO dik ja tam budu delat go vyměnej se loziska klika a udela se výbrus tak potom by tam měla význam ne.:-)
 
 
Datum: 15. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má význam :-) třeba takovej že se motor tak nepřehřívá ( líp se to chladí) :-) pokud si necháš udělat menší spalovací komoru... bude to mít lepší kompresy, může to jet líp, ale taky nemusí:-) pokud mas vyběhanej motor.. a chceš aby ti jel rychlejc... tak ti vějířová hlava nepomůže :-) např. udělej GO motoru.. vše ať máš v cajku a pak si nech udělat tu hlavu :-)
 
 
Datum: 15. října 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: ppep      IP: uživatel1026    
čus draco chcu se zeptet jak nasravit ten sronek na motoro na spojce a jak ta spojka ma jit tesko mackat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nastav ji tak, aby při puštěné páčce spojka naplno zabírala a při smáčknuté zase plně vystavovala.. záběr si nastav kde chceš..
 
 
Datum: 16. října 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak packa snad cim lehcejc tim lip ne ? a tak aby zacala vypinat při 1/4 zmáčknutí
 
 
Datum: 15. října 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: ))))))      IP: uživatel6546    
Hoj mam dotaz ..De dat (koncovka)vyfuku z větší kubatury třeba z nejake šestistovky a tak) na jawu dadny 50ccm.(nejde mi o pruměr)sníži se mi vykon motoru?předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 8:05
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to 4T...
 
 
Datum: 16. října 2010 8:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neni to čtyřtakt? pokud to nebudeš dusit tak je to skoro jedno..
 
 
Datum: 16. října 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sníží se výkon,zvýší se spotřeba
 
 
Datum: 15. října 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Hoj draci, jakej předstih dáváte na čezety stopětasedmičky s hranatým válcem (477)? Ad to dám jak to dám tak to kope a nebo to chytá jen na roztlačení, baterka dobrá, včechno ostatní v cajku...Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar tak předtih u hranaté čezety 477/487 má být přesně 2,9mm. A na tento předstih chytá nádherně bez problému napoprvé.
 
 
Datum: 15. října 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar lidi, nevíte jak je to u Jawy 21 s držáky páček, jsou původně chromováné? mám tam na levé takový seřizovací, a u brzdy na pravo mám neseřizovací, šak nevím jestli to není jen vyrvaný? MŮŽE MI NĚKDO KDO MÁ JAWU 21 VYROBENOU KOLEM 1972 POSLAT FOTKY TĚCH PÁČEK S DRŽÁKY DÍKY!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
Takže je asi historicky lepší oupit ty zinkovaný ze Slovenska, so prodává Sesa, ale řidítka byly chromovaný!?
 
 
Datum: 16. října 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne to byl zinek - fakt jo
 
 
Datum: 15. října 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
A nebyl to fakt chrom??
 
 
Datum: 15. října 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele ja teda neznam rok 72 -ale ja mam 21 z 74 a mam tam packy uz plechovy - a to vim ze byli pozinkovany - jinaik jestli mas hlinikovy jeste tak urco chrom nebyli
 
 
Datum: 15. října 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: ONDRA      IP: uživatel9706    
zdarec našel jsem doma flašku je na ní Mogul ISO VG 15 myslíte že bych to mohl nalejt do tlumičů?sory za blbou otázku nebo jestli to je olej na nic tak napište vyhodit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1603 trvalo to 30sekund zjistit co je to za olej, nehlede na to že je to na flašce napsaný
 
 
Datum: 16. října 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Zar      E-mail:      IP: uživatel265    
Tak koukám ,že se tu řeší můj stroj . :-D předem podotýkám že turbo ač pro některé najivně je plně funkční ! viz. video na FCB (chozenovak11@seznam.cz) Josef Novák ;-) a papíry mám :-D
 
 
Datum: 17. října 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak tam moch proboha nacpat to turbo
 
 
Datum: 15. října 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mal by sa isť liečiť
 
 
Datum: 15. října 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tomu by som tazko uveril ze aj to funguje tak ako má ,,z 1600ccm na 50ccm
 
 
Datum: 15. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Ty kráávo
 
 
Datum: 15. října 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Je to turbo, a je to i brzda z kola, vse je krasne popsany v upravach...asi 3stranky
 
 
Datum: 15. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
oekna masinka ma zajimalo by mer jestli ma papiry
 
 
Datum: 15. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten přední kotouč i brzdič mi lehce připomíná brzdu s kola...
 
 
Datum: 15. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D :-D nemám slov :-D to tam máá turbo? :-D lepší upravu jsem ještě neviděl!!!! :-)
 
 
Datum: 15. října 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci:-D dneska jsem dal fikovi novej vybrus,pist,krouzky atd... a pripomel jsem si tim ze zajizdeni na polnich cestach je DLOUHEJ PRIBEH:-D ty kilometry sakra nepribejvaj:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-urychleny-zabeh.html ma s tim nekdo zkusenosti?
 
 
Datum: 17. října 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
nejsou to zadny louky do kopcu:-) jsou to jezedacky cesty mezi polema asi tak 1 km dlouhy:-) dneska jsem nalel prvnich 12km stylem ze jsem to lehce rozjel az na 3 a tu jsem drzel ani ne do pul plynu a lital jsem tam a zpatky s olejem TSF 1:20:-)
 
 
Datum: 15. října 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No u frnakyho mi to nezni ani tak moc vtipne jako trapne. No jak jsem zajizdel prvni nadrz 1:25 a pomalu tak do pul otacek druhou nadrz jsem dal o neco min oleje a uz jsem tomu sem tam dal treba jsem vytocil 2 ale jinak do pul plynu a tu treti nadrz uz jsem dal oleje normalne a tocil to cim dal vic.
 
 
Datum: 15. října 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
po polních cestách to netrap. Jezdi na půl plynu po sinicích někde po rovinách ne moc do kopců a vyjezdi plnou nádrž s dobrým olejem v poměru 1:30 a pak jak vyjezdíš tu plnou nádrž tak nalej zase plnou a už tomu vrzni ale poměr nech ješte stejný. Na třetí nádrž dej poměr 1:40. Po polňačkách jestli do je pořád do kopců tak tam nejezdi. jestli chceš mět výkon tak to zaběhávej opatrně po rovinách a ne po polňačkách a v kopcích
 
 
Datum: 15. října 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně FRANKY ty jsi hold vtipnej jako vzdicky ;-)
 
 
Datum: 15. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
na polních cestách nejde o km ale o motohodiny, ja ještě s 11zub. primarem zajižděl 50km a bohatě to stačilo
 
 
Datum: 15. října 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. Prosimvás potřeboval bych jestli by někdo dokázal z mých fotek identifikovat z čeho pochází tyto díly: rám,zadní a přední kolo,přední vidlice. Nevim z čeho to je,skládám to z dílů které najdu různě vyhozené ve šrotu jen tak na rajtování po poli a časem až všechno seženu tak z toho bude origo stroj. To přední kolo má o hodně větší průměr bubnu než zadní. Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn - taky bych na neco takovyho potreboval narazit - hlavne na ten motor :-)
 
 
Datum: 15. října 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak díky ty informace o těch kolách přesně potřebuji
 
 
Datum: 15. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil od známýho za 500 tak jak je na fotce
 
 
Datum: 15. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten motor by se mi docela hodil do mi zetky- kdes ho splasil???
 
 
Datum: 15. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten motor by se mi docela hodil do mi zetky- kdes ho splasil???
 
 
Datum: 15. října 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední kolo(větší buben a širší ráfek) je zadní kolo z kejvačky 250-350, zadní kolo(menší buben a užší ráfek) je taky z kejvačky ale ze 175
 
 
Datum: 15. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zadní pneu typuju čz 175/477,487.. a přední vypadá jak z nějaký jawy...250..350..
 
 
Datum: 15. října 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
rám hádám ČZ 175-356... kola netusim a predni vidle taky CZ akorad tam chybi ty kryci kravinky...
 
 
Datum: 15. října 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je odkaz zapomněl jsem: http://boocheer.rajce.idnes.cz/CZ_250_455/
 
 
Datum: 15. října 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel10539    
Zdar prosim vas potrebuju poradit s klikovou hrideli necha se repasovat,protoze cela klika je draha tak bych koupil jen ojnici dik za odpovedi\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 6:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Klikar, na 175/477 zakolik? :-P
 
 
Datum: 12. listopadu 2010 6:09
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10668    
To je v poho nevadi to ale jinak dik a jinak na jawu 638 by to vylso tak nak na 4 000Kc repasovat?
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak az zaplatim komaxit ramu a uvidim kolik mi zbyde napisu ti sem na FP a kdyztak se dohodnem.
 
 
Datum: 15. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ano za 3500 zůstanou původní jen setrváky
 
 
Datum: 15. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s materialem ? potrebuju vymenit ojnice, loziska a levej cep za oilmaster a samozrejme dat to rozumne dohromady
 
 
Datum: 15. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
2800-3500
 
 
Datum: 15. října 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za kolik by si zrepasoval kliku na 638 ? tu to nikdo pod 4 000 neudela.
 
 
Datum: 15. října 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
no, už to tak asi bude
 
 
Datum: 15. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Venca: promin, ze se ti cpu do dotazu klikar: ty delas kliky co ?
 
 
Datum: 15. října 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě že jde zrepasovat, ale sám to těžko zvládneš a když si to necháš udělat tak to o moc lacinějčí nebude
 
 
Datum: 15. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel3298    
čus draci potřebuju poradit mám náhradní výfuk a mám ho asik o 10 caku kratší chci si udělat závodní ale newím jak a zčeho nemáte plis nějaké rády a tipy ? díky mooc a ad to má dobrej zvuk ne jako normální a chi se zeptat z čeho udělat lepší filtr než normální box díky mnějte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: jak to to jede stim sportovnim filtrem?já mám problémy naladit,nejlíp to jede s origo tryskou 72 už je moc bohatá....
 
 
Datum: 15. října 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hikone i ten filtr jsou bez odladění naprd,snížení kroutáku nejmín o půlku,spotřeba,.....
 
 
Datum: 15. října 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel5103    
Jo to si kup tady na kramku výfuk hikone, má celkem dobrej zvuk, a drahej taky není. A filtr se taky da sehnat sportovní za pár šupů
 
 
Datum: 15. října 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: palel025      E-mail:      IP: uživatel8478    
jeste sem se chtel zeptat k tomu motoru ze simsona jak je to s vypinanim spojky dostal sem k tomu 2 jen tycinky cca 5cm dlouhe nema mezi tim byt kulicka jako u pionyra dik za odpoved zdarec draci! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
sou tam dvě dlouhý tyčky a jedna krátká
 
 
Datum: 19. října 2010 18:33
 
<  994  995  996  997  998  999  1000  1001  1002  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 8:39:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu