|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau. Mám dotaz ohledně plechu sedla z Jawa 23 Mustang... Neválí se někomu náhovou doma ?? Díky, a promiňte za dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 15:03
 zdravim..chci se zeptat na hvězdicovou hlavu na fichtla..jakej to má vliv??..a když bych si nechal udělat vybrus a pist na jeden kroužek k tomu namontoval hvězdicovou hlavu bude to mit větší výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:15
 ja jsem našel právě tu hvezdicovou hlavu na fichtlkramku tak nevím jestli je to ta co zvětší výkon nebo ne...http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html
Datum: 06. února 2011 12:15
 Jsou 2 druhy-1.má původní obsah spalováku ale je svíčka rovně dopředu,takže se např. líp seřizuje predstih a 2.má spalovák zmenšenej takže to aj nějakej výkon přidá kvůli větší kompresi.
Datum: 05. února 2011 9:17
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
 když si to dobře odladíš tak ti to bude jezdit mooc slušně
Datum: 04. února 2011 20:46
 Mělo by to zlepšit přestup tepla do okolí tím pádem lépe chladit a výkon s epo výbrusu o něco malinko zvedne..
Datum: 04. února 2011 14:56
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec jaký jsou lepší ložiska ZVZ nebo ZKL dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 19:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 jej sorry yuri ale musim te opravit nase ocel , zelezo je produkt z vysoké pece a jde na dalsi zpracování (ocel , litina) . Tak dlouho nam to mistr vtloukal do hlavy az sem alergicky kdyz to nekdo poplete
Datum: 05. února 2011 19:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 jo dík.
Datum: 04. února 2011 18:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak tak ZKL je naše železo
Datum: 04. února 2011 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 a mimojiné firmy na výrobu ložisek v blízkém okolí české republiky kupují ložiskovou ocel z třineckých železáren
Datum: 04. února 2011 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 myslím že se pleteš,ty ložiska se dělají na slovensku
Datum: 04. února 2011 17:12
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 to je jedno obje tito firmy si ty ložiska nechávajú dělat u stejné firmy v Polsku
Datum: 04. února 2011 17:09
 Jestli myslíš ZKL a ZVL tak je to defakto nastejno...
Datum: 04. února 2011 13:41
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čate draci myslíte že mi to zvedne vákon když dám korek do pístního čepu? Ale musím ho tma tad tak aby nevyletel
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:44
 čus draci a o kloik to zvýší asi tak přibližně výkon?
Datum: 07. února 2011 14:44
 barvy nějaký pertinax nebo laminát... já to mámv yrobený ze silonu na 250ce jak jsou ty odlehčovací círy na klice
Datum: 04. února 2011 19:25
 http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01381.JPG dobrá náhrada za korek,dělal mi to Frikulín,najeto asi 500 km a zatim to drží jen si nemůžu vzpomenout jak se to jmenuje.
Datum: 04. února 2011 16:59
 na tom som rozmislal taky co pisal jenda.. podla mna by to bolo ok
Datum: 04. února 2011 16:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já o tom taky přemýšlel nešlo by to uďelat tak že bych o nějaký desetiny zkrátil pístní čep a pak bych na každou stranu dal hliníkový víčko a segrovka by ho vlastně držela vnitřek by zůstal dutý. Nebo teoreticky korek do pístního čepu a přikrejt víčkem. Co si myslíte?
Datum: 04. února 2011 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 dokonce dávali napařenej korek i pod pístní čep pod dno pístu....ale to sou pořád takový úpravy neúpravy......
Datum: 04. února 2011 15:00
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 jak správně říká ySimiP, korek dlouho nevydrží, ale zase je u něj výhoda, že když vyletí tak ti to nerozšmelcuje píst a válec. Zaslepoval sem ho hliníkem, ale přešel sem na lehčí plast, ale ve spodním ojničním čepu mám pořád hliník a nemůžu si vynachválit. Zmenšíš tím hluchý prostor motoru  VÝKON 50CCM JE O DETAILECH!
Datum: 04. února 2011 14:01
 Ahoj,tady u té otázky je vidět,kdo rozumí motorům. Korek se tam skutečně dával, pro zlepšení spodní komprese. Bohužel se to prý v praxi neosvědčilo,pač on tam ten korek dlouho nevydržel. Určitě je to dobrá cesta za výkonem - zlepší se ti výplach. Korek používali dříve,pač plasty byly ještě v plenkách. Určitě bych se poohlédl po modernějším materiálu.
Datum: 04. února 2011 13:52
 Asi si pístním čepem otvíral víno...
Datum: 04. února 2011 13:07
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 xD už za ním letím chodím do pasu a tma sme dělali jednoho fichtla a ten děděk co to dovez tam měl ten korek
Datum: 04. února 2011 12:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Chocholouška
Datum: 04. února 2011 12:12
 Hochu tak ty běž navš´tívit jedličku bo podobnýho doktora co dělá s psychoušema
Datum: 04. února 2011 12:06
Jméno: ybr
IP: uživatel11091
 zdar chlapi potřeboval bych naky to vin čislo nebo v čem se to určuje na modrou barvu na stadiona S22 diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 12:33
 Vin je "moderní" název pro výrobní číslo rámu, bude to asi v RAL nebo ČSN.
Datum: 04. února 2011 12:33
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus draci hele mam dotaz jak mam zvednout vikon motorky krome vybrusu je mi 15 tak nakou jednoduchou upravu motoru potrebuju z nej vymackat co nejvíc díky BOB
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:05
Jméno: pavlos
IP: uživatel11097
 hochu,jak to čtu tak si radši prostuduj co nejvíc maeriálů,o 2t motorech abys vůbec věděl o co se jedná a co potřebuje ten motor,a pak se můžeš pustit do složitějších úprav, a jak tě poslouchámm nejjednoduší bude když si necháš udělat na origo válci 8 výbrus(vím že to nechceš) a koupíš pořádný výfuk ten sportovní na simsona co tu prodává sesa je supr mám ho taky , kup si novej filtr pořádně si to nech seřídit a budeš překvapený, stímto sem dosáhl 80 bez máknutí do válce, a kdybys ještě chtěl tak si nech snížit hlavu ale nějak normálně aby sis nezničil kliku, kupuj pořádnej olej ne m2t a kuj kvalitní benzín a uvidíš jak ti to pěkně pojede a díky síle můžeš použít třeba i 14zub
Datum: 04. února 2011 20:05
 standa: Samozřejmě vím, že myslel slícování kanálů a samozřejěm vím o co jde  Jen mě to prostě rozesmálo
Datum: 04. února 2011 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 myslel slícovaný.....ty takovej odborník přes motory to přece musíš znát  Samozrejmně,perfektně zgenerálkovanej motor,klika s jehlovou ojnicí,lepší gufera,slícovanej válec,slícovanej přechod vložka/válec u sacího a výfukovýho kanálu,pak je tu možnost převrtání karburátoru na 18-18.5mm(to už je složité) k tomu vyrobit vyšší víčko šoupátkový komory a vyšší šoupátko a když se dostaneme k výfuku tak vytvořit lepší koleno o průměru 26-28 s pěkným radiusem,místo přepážek dát do výfuku jen rezonanční vložku(to je taky dost složité),koupit lepší zapalování alá VAPE a pak i seriovka muže jet přes 80.....je to stejnak dost práce....
Datum: 04. února 2011 15:33
 rumštajn: Jak se slisovávají kanály ve válci?
Datum: 04. února 2011 12:00
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj no propiluj si dufuzor na 18,5mm zvyš 2mm plovákovku dej tam kroužek ze řeleza a slicuj ho zevnitř s plovákovkou sežen si laditelnou trisku nebo 72 tím nic neskazíš slicuj kolínko karbecu
a ješte slisuj kanály ve válci to je to nejjednodušší co můžeš udělat aby ti to jelo líp výkon ti to extra nezvedna ale líp to pojede do kopce a o něco rychleji po cestě nejdřív vyřeš detaily až pak nějaké giga ůpravy a přečti si o té ůpravě kterou hodláš udělat alspon nějaké důležité body jinak toho chrchla zničíš
Datum: 04. února 2011 8:29
 ty s tim raci nic nedelej co soudim podle tvyho pravopiska,....radeji posli valec stejskymu
Datum: 03. února 2011 21:25
 já myslím že maximálně poprosit arabelu at otočí kouzelným prstenem.
Datum: 03. února 2011 21:22
 Přemýšlel jsem jaká úprava by vyhovovala tvým požadavkům...a jako nejlepší se mi jeví úprava objemu z 50ccm na 350ccm...
Datum: 03. února 2011 21:06
Jméno: Pťák
IP: uživatel9410
 Aoj draci chtěl bych se zeptat co bych ješte mohl udělat na svím motoru z 21 nechal sem udělat výbrus (2.) koupil píst,čep,kroužky vyleštit sem kanálky a seřídil zapalování.\r\nVím že těch uprav je daleko víc ale je mi 14 a zas tolik se v tom neviznám takže sem se chtěl poradit co bych mohl jesšte udělat \r\nabych zvíšil výkon , jízdu celkově a pukud možno aby to bylo co nejjednoduší... \r\nPředem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:36
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 dej tam jinej karbec
Datum: 04. února 2011 8:36
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 Záleží kde jezdíš jestli více roviny nebo kopce.Jestliže jezdíš více v terenu a nebo kopců (jako já) tak doporučuji velkou rozetu např. 75zubů sníží to rychlost ale přidá sílu dále snížit hlavu ale jestliže máš novej válec tak bych to nedělal protože odkouříš kliku.Dále dát menší sekundárko 9z nebo 10z a nebo třeba koupit drápák.
A když spíše roviny tak malou rozetu vetší sekundárko např. 13nebo 15zubů.
Datum: 03. února 2011 20:17
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ok díky
Datum: 03. února 2011 16:31
 Jediná úprava co si udělal sou leštěný kanálky,který stejně nic nepřidají.
Datum: 03. února 2011 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel11084
 pokud se v tom moc nev"i"znáš a chceš zv"í"šit výkon tak doporučuju namazat řetěz a nafoukat gumy na 3 atm.....je to stejně plnohodnotnej tjunink jako výbrus válce a seřízení zapalování....
Datum: 03. února 2011 15:05
Jméno: Pionýr
IP: uživatel9545
Posl.aktualizace: 02. února 2011 16:36
 Tak tohle ti radim nekupuj jo je valc novy ale to už je všechno jen replika lepši si dej svuj valec original ještě jak sou vyrobeny za československa a dej si ho na vybrus a jen kup novy pist + kroužky a pis. čep  je to tvoje vec ale ja bych to nikdy nekupil tenhle činsky valec (Replika) tak pouvažuj a nebo kup na nějake burze či na netu valec a dej si ho na vybrus určitě se rozhodneš správně  čus a ad ti to jezdi
Datum: 02. února 2011 16:36
Jméno: Pionýr
IP: uživatel9545
 Tak sory no válec sem se spletl
Datum: 02. února 2011 16:06
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 to neni hlava ale valec
Datum: 01. února 2011 18:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar draci chtěl bycxh nějak upravit babettu 210 nemate nějake fotky nebo odkaz kde bych našel inspiraci díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 12:03
Jméno: Lubor
IP: uživatel11163
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1310
Datum: 14. února 2011 12:03
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau... Jesli chceš informace o Tuningu Babetty210 tak napiš na ICQ 569150380 Mám zkušenosti  Díky
Datum: 01. února 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel11078
 tak o úpravě babety sem toho moc nenašel. Obecně platí zakrátit výfukové koleno aby nečouhalo zbytečně do tlumiče výfuku. Samozřejmně je tam pak hafo moc prostoru pro úpravu výfukového a sacího kanálu+jiný výfuk,sací koleno,karburátor,zapalování...atd.....babeta je zavřená šíleně....ale to už chce mít znalosti zkušenosti atd....hlavně pak prý bývá problém se spojkama a řazením.....
Datum: 01. února 2011 15:05
Jméno: JOPO
IP: uživatel11068
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 20:24
Jméno: jopo
IP: uživatel11068
Datum: 29. ledna 2011 20:24
Jméno: Baker
IP: uživatel6617
 zdar lidi,chtěl bych pár rad ohledně bezkontaktního zapalování z motorové pily,máte s tím někdo nějaké zkušenosti ??a musí se zde ladit odtrh atd. ?? docela mě toto téma zaujalo a hodně jsem o tom četl ale názor je názor profesionálů,jsou zde potřeba nějaké úpravy rotoru či karterů ?? děkuji Vám za příspěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 11:35
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Proc tam chces za kazdou cenu dostat tohle? Existuje tisic ruznejch druhu a moznosti jak nahradit stavajici zapalko bez uprav karteru.. napr http://valec823.rajce.idnes.cz/zapalovani/ ale zkusenosti s tim nemam to se musis poptat FK-ho
Datum: 29. ledna 2011 11:35
Jméno: Baker
IP: uživatel6617
 díky takže to vypadá jako dosti složitá věc ale nevadí já si s tím pohraju
Datum: 29. ledna 2011 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel11067
 vyřezat kartery,upravit rotor,vytvořit nosník cívky.....možná se zbavíš seřizování odtrhu,ale navíc ti zde přibude složitější nastavení předstihu a bohužel tyhle zapalování na otočení rukou jiskru nehází....
Datum: 29. ledna 2011 10:50
 myslite si že bude mit nějaky vliv na výkon dát na mosquito ladák a sport filtr, třeba hikone stojí asi 300 ale original na mosquito asi 3000
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 15:58
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ladák HIKONE, ted mluvím právě o něm ti POMŮŽE do lepších otáček a aji trochu výkon přidá, ovšem i to se dá zmrvit. Sportovní filtr se určitě hodí, ale myslím že žádná podstata to nebude, přece jenom jestli se nepletu tak má mosquito zabudovanej svůj vlastní filtr. Takže zkrátka hikone určitě pomůže a ten filtr... bez něho se člověk obejde, ale člověk ním nic nezkazí  . Jinak nejpravděpodobněji by zavazel na pravo.
Datum: 01. února 2011 15:58
Datum: 27. ledna 2011 22:52
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
 cuzz jakem by byl dobrej karbec na fichtla upravenýho do crossu např. na fichtl cupy atd. ??? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 6:10
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
 ok díkec
Datum: 28. ledna 2011 6:10
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 podle toho co máš za upravy .... bych zvolil dell orto 19mm nebo 21mm
Datum: 27. ledna 2011 22:27
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 zdar,chci se zeptat jesli by šel namontovat karburátor ze simsona na jawu 21 myslím si že jo akorát je třeba upravit to koleno poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 21:50
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 tak jo díky za rady asi na to fakt prdím
Datum: 27. ledna 2011 21:50
 rád by som vyskusal taky ze ci ako jede,,ale radsej by som kupil dellorto 17,5mm,,
Datum: 27. ledna 2011 20:37
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Vyhoda je v sytici a v centralni plovakovce, naopak ma mensi difuzor, vyprdnul bych se na to
Datum: 27. ledna 2011 20:29
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 jo a nevíš prosimtě kde ??
Datum: 27. ledna 2011 19:17
 simsonáckej karbec má sice menší difák než pio,...ale všeci řikaj ěz to na něj jede líp. dokonce sem to četl i na nějakej stránce-...
Datum: 27. ledna 2011 18:34
 simson fuuuuj..... česká síla!!
Datum: 27. ledna 2011 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šel , ale je to zbytečnost která není k ničemu dobrá
Datum: 27. ledna 2011 17:56
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 čau nevite kde by se dalo sehnat plexi na jawa 350/639 . tako ve to do pul světla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 12:47
Jméno: nečum
IP: uživatel11123
 ty zmrde tad neni bazar kurvomrdákupííííčáááckéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééjjjjj
Datum: 08. února 2011 12:47
Jméno: sabre
IP: uživatel11115
Datum: 07. února 2011 21:20
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 jo dik
Datum: 27. ledna 2011 15:27
 jestli myslis to podobny plexi z nahacu, tak je na TK moto
Datum: 26. ledna 2011 18:17
 Čau, Čau.. Chtěl bych se zeptat, když jedu vyšší rychlostí, a válec s hlavou se zahřívá.. Tak co je lepší když se chladí ? Válec, nebo Hlava válce ? co má větší vliv.. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 16:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 gepo:ahoj a nemnel bys náké foto tvého pincka s vodni chlazenim jak tom áš udelané,dík
Datum: 29. ledna 2011 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hlava
Datum: 26. ledna 2011 21:45
Jméno: qepo
IP: uživatel10027
 Já mám měnší vodní chlazení na pincku s kterým závodím a paráda
Datum: 26. ledna 2011 21:08
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 oboje.
Datum: 26. ledna 2011 18:58
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Hlava Válce.. Žejo ?
Datum: 26. ledna 2011 18:44
 Hlava ! Válec se tě musí uchladit sám !
Datum: 26. ledna 2011 16:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 válec
Datum: 26. ledna 2011 15:53
 Ahoj, četl jsem si příspěvek ze 14. ledna, ve kterém se řešilo chemické čištění hliníku ( http://www.fichtlpokec.cz/?hledej=ultrazvuk&kategorie=0&hledejok=Hledej ). Standa se tam zmiňoval o čištění ultrazvukem,
cituji ,,válec jak dětská prdýlka''. Tak jsem to také zkusil a nic moc, špína se neodstranila. Mám malou ultrazvukovou čističku značky Tesla TESON 1. Zajímalo by mě jakou čističku jsi viděl Ty Stando,případně typ, jestli to byla nějaká velká průmyslová nebo jenom domácí na drobnosti jako jsou šperky. Jestli někdo máte zkušenosti s chemickým čištěním hliníku nebo s ultrazvukovou čističkou, tak budu rád když napíšete. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 21:25
 Honza: Když to opískuje moc hrubě , tak to ztratí totálně lesk a vypadá to hnusně! To už by nerozleštil nijak. Dá se to jemně opískovat jemnýma částečkama a co jsem slyšel tak balotinou se to musí dělat a viděl jsem,že ty hliníkový bloky například na ČZ 477 vypadají hezky, lesknou se no
Datum: 25. ledna 2011 21:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě to musíš znovu opískovat jinak se to nebude nikdy pořádně lesknout
Datum: 25. ledna 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel11049
 Jeden známej (zde Frikulín) si to nechal dělat u někoho známýho v nějaký firmě,víc nevim....asi průmyslový stroj....jednou jsem měl cestu po Liberecku,tam mi to ukazoval....
Datum: 25. ledna 2011 17:51
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec mohl by mi nekdo poslat odkaaz na tu cestovni upravu od stejskyho nevim kde to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 21:02
Datum: 24. ledna 2011 21:02
 http://www.sitokurvavygoogluj.sk/?s=jawa%2050%20cestovni%20uprava%20stejskal -kdybys to ani tak nezvládl tak je to i tohle
Datum: 24. ledna 2011 20:55
 heh ve stejnou dobu
Datum: 24. ledna 2011 20:54
Datum: 24. ledna 2011 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 24. ledna 2011 20:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdravim chtel bych se zeptat estli by nešel tyristor z babety na pionýra,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 18:26
 bez uprav ne,,ale vsetko je mozné
Datum: 23. ledna 2011 18:26
Jméno: Petr
IP: uživatel11034
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 14:22
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Taky tam pojedu ale v kategorii classic takže ještě nevim jak udělam světla asi nějaké Led baterky přidělané na řidítka.
Datum: 23. ledna 2011 14:22
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
Datum: 23. ledna 2011 13:31
Jméno: milan
IP: uživatel10158
 to se jezdi na fichtlu 24 hodinovi zavod ??? posli pls odkaz
Datum: 23. ledna 2011 10:37
Jméno: Petr
IP: uživatel11034
 Jo to se jezdí 24h. v kuse bez přestávek.
Datum: 23. ledna 2011 10:23
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 čau myslím že spíš záleží na žárovce.a z bezkontaktním zapalováním to bude svitit dobře.a to se jede jako 24 hodin v tahu nebo jak
Datum: 23. ledna 2011 10:16
|



|