|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku myslíte že by tlumiče ze simsona pásly do origo fichtláckých brýlí ? dík předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:23
Datum: 11. listopadu 2010 19:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 myslim že aj hej treba zmerať ale ja som mal jednú vydlu okulare boli z fichtla a samotne tlmiče z simsona ale ta vydla potom prasla kamaratovi ked som mu ju dal veľa to asi nevydrží
Datum: 11. listopadu 2010 19:17
Jméno: KuBaJzS
IP: uživatel8498
 Zdravim, prosím nevítě někdo kolik je obvod kola na pionýrovi...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 17:25
 175 cm
Datum: 12. listopadu 2010 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 no a ted se bude ptát kolik je polomer kola na pionýru
Datum: 11. listopadu 2010 17:58
 2*pí*r
Datum: 11. listopadu 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 změř si ho provázkem,ten pak natahnes a krasne zmeris jeho delku treba klasickym metrem
Datum: 11. listopadu 2010 17:36
 Zdravim draci potřboval bych poradit.Mám Čz 125/476 sport a chtěl bych na ni koupit neony.Tak se ptám jestli to bude fungovat a jak to je s jejich instalací.Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 Neony na 476......to je jak pěst na oko......
Datum: 23. prosince 2010 10:00
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 myslím že slovo odlitek mluví samo za sebe.....to znamená,že ta hlava vypadá presne tak jako na obrazku.....tj polotovar bez dir a spalovaciho prostoru
Datum: 11. listopadu 2010 17:59
 jen odlitek zbytek spalovák a díry na šrouby a na svíčku si musiš udelat
Datum: 11. listopadu 2010 6:53
 Čau draci potřebuji rychlou odpověď potřebuji vědět jestli mi půjde dát zapalování z minibika do fichtla? a co budu muset všechno udělat (upravit)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2010 20:11
 vyřezat díru do karterů,toť vše...
Datum: 10. listopadu 2010 20:11
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 12:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 02. ledna 2011 12:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10657
 myslím si že je to puvodem od pana Marka....uz jsem jich pár viděl....prej je to dost slušná řežba.....ale je to 70ccm,takze zapomen na zavody.....
Datum: 09. listopadu 2010 18:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No ja to tam ani neci, jen me to plesklo do oka
Datum: 09. listopadu 2010 9:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 pokiaľ viem tak valce radu 550 a 555 sa už vôbec nevyrábajú takže to asi poliak nebude ale toto by som si do motora nedaval nieje nad vrtnie od 38mm až 40mm
Datum: 09. listopadu 2010 9:44
 Dobrý večer. Omluvte mě za inzerát vím že to sem nepatří. mám to vystavené tady i ruzne po inzercích a nikdo se neozávý a nutně to potřebuji tak píšu sem,vidí to tu více lidí. Shanim co nejzachovalejší řiditka s řirš hrazdou na pincka... pište prosím kdo má.nemažte to prosím,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 14:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 13. listopadu 2010 14:44
 řiditka s širší hrazdou na jawu 21 aby měly pěkný zachovalý chrom pokud možno jako nový.. to co si mi poslal to je na nějakou kývačku
Datum: 13. listopadu 2010 14:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak v tom pripade nwm co schanis, ja tam riditek vidim hafec
Datum: 11. listopadu 2010 21:33
 nesezenu,kdyby byly neptám se tu
Datum: 11. listopadu 2010 21:31
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 10. listopadu 2010 10:49
 Seso mohl bych se zeptat prosím kolik zhruba budou stát? Jen tak odhadem díky
Datum: 09. listopadu 2010 16:48
Jméno: david
IP: uživatel9268
 jedny bych měl na prodej.ale budou k mani asi az pristi tyden.pis na e-mail davidsvoma@seznam.cz
Datum: 09. listopadu 2010 15:28
Jméno: hrbik
IP: uživatel10654
 A bude po novém roce také koleno výfuku s falcem na fichtla?
Datum: 09. listopadu 2010 14:47
 budou super kvalitni ale az po novem roce
Datum: 08. listopadu 2010 23:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, je možný aby mi zčervenalo koleno výfuku ? po 3km? jelo že je tak rozpálený ? a čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:15
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ja myslím, že je to předstih, protože když je moc velký, tak to bude pálit ještě s otevřeným výfukovím kanálem. Nevím jestli je to tak. Jen jsem nad tím tak zapřemejšlel. Ale to by to špatně jelo. Jede ti to normalně???
Datum: 09. listopadu 2010 17:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nevim s timhle nemam zkusenosti, ale kdyz tak premejslim, co kdyby ti to jen spatne spalovalo benzin? Spatne smichanej s olejem(velkej pomer/malej pomer nevim) spatna svicka, civka... Dejme tomu ze by ti to slo do valce kde by se to nestacilo spalit, je mozny ze ti to dal pude do vyfuku kde se to po delsi jizde zahreje a vyhori(viz. vypalovani vejfuku) nevynechava ti to nejak za jizdy?
Jinac michal- min oleje vetsi treni vetsi zahrivani
Datum: 09. listopadu 2010 5:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemáš ho zakarbonovaný?
Datum: 08. listopadu 2010 22:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mne sa to stalo ale to som mal len zelenofialové koleno ale to preto že som dal malo oleja a potom som mal pridretý piest
Datum: 08. listopadu 2010 21:59
 proč by to dělalo málo oleje ? mně to dělal simson ale přitom to uplně normálně jelo, bylo to připeklými kladívky
Datum: 08. listopadu 2010 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 buď zlý predstih alebo málo oleja v benáli
Datum: 08. listopadu 2010 21:37
Jméno: mustng
IP: uživatel10648
 Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: Gori
IP: uživatel10655
 Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. 
Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 ani já..
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 kroužkovÝ
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já zastávám dvou kroužkoví píst.  Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
Jméno: dgjdf
IP: uživatel10648
 no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 boocheer moje řeč
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 jasně 85 a pak se probudil
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
Jméno: mustang
IP: uživatel10648
 mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema  ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.youtube.com/watch?v=AviBb8F0RSY&feature=recentlik čus jakje to možný aby to koleno bylo tak žhavý? já si ymslím že dřív než by se to tak nažhavilo že by se ten simál uhřál k smrti nebo ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 20:45
 co to bylo a na jakem principu to fungovalo? dik
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 mimochodem chci se zeptat. Kdysi dávno jsem viděl na netu videa jak si borec vypaloval výfuk z trabanta. Něco připevnil na konec výfuku,asi 20 minut to tůroval,šlehaly mu z toho plameny,pak plameny přestaly šlehat a výfuk byl krásně čistý
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
Datum: 07. listopadu 2010 18:47
 mozny to je, kamos po zavode mel koleno cervene takhle taky. btw byl to zavod v crossu
Datum: 07. listopadu 2010 18:38
 Můj názor je stejnej, ale jestli to je fakt pravda tak to je fakt mazec.
Datum: 07. listopadu 2010 18:28
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci se zeptat nevite nekdo jestli je stejnej vejfuk na simsonovi enduru jako na scootru ??? předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 15:26
Jméno: d
IP: uživatel10446
 není, enduro má promáčklej v jendom místě kvůli zadnímu tlumiči aby tam šel.
Datum: 07. listopadu 2010 15:26
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:35
 Nevim jakou ma on ale klasicka cervena jawa byla 8850
Datum: 07. listopadu 2010 18:35
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale potřebuju zvednou podvozek na babettě 210 jde to nějak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 14:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky nechapu, jestli ti to prijde maly, nemas lepsi zvednout sedlo a koupit jinaci riditka?
Datum: 07. listopadu 2010 14:13
Datum: 07. listopadu 2010 14:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
Datum: 07. listopadu 2010 9:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 heverem
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 14:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Díky, myslel sem si že to je tak.
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 biele čísla kilometre a tie červené stovky metrov
Datum: 06. listopadu 2010 14:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 22:31
Datum: 06. listopadu 2010 22:31
 pekny
Datum: 06. listopadu 2010 17:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nepride vám ten štarter jak z felicií? ale dnes je síve veľa veci unifikovaných
Datum: 06. listopadu 2010 13:49
 zajimavej napad, i vypada dobre zpracovana, jen bych chtel znat nazor starteru na jizdu v desti ev. prujezd kaluzi/blatem
Datum: 06. listopadu 2010 12:47
 zdarec draci.. sory že se teď zeptám na otázku, kterou nesnášíte.. ale potřebuji to vědět... jaký je rozdíl mezi simsonem elektronikem a endurem? je mezi nimi i výkonovoý rozdíl? co motry jsou stejné? jaké má elektronik výhody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 13:44
 koudy : napsal si 2x za sebou o enduru...
Datum: 06. listopadu 2010 13:44
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel6950
 enduro bylo dělané do terénu tudíž mělo u jeden zub menší kolečko na motoru vystužený rám zvednutý vífuk vyší řídítka enduto bylo dělané na silnici takže bylo trošku nepatrně rychlerší
Datum: 06. listopadu 2010 8:47
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Je to už mraky let, ale co si pamatuju, tak měl kámoš na enduru taky jiné ráfky, než já na elektroniku. Podle papírů bylo enduro o 5 kilo těžší. Taky mělo vyšší řídítka, možná trochu výš posazený přední blatník. Každopádně pro oko vypadalo líp enduro.
Datum: 05. listopadu 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Ty stroje jsou skoro identicky (motor, elektrika, karbec...) Enduro ma vyztuhy na ramu, jine tlumice, vyfuk nahoru...
Datum: 05. listopadu 2010 21:27
 Ahoj podle mě jsou výkonově srovnatelný ale nemužu to potrvrdit...Výhoda u elektronika je že se líp dostaneš ke karburaci...Protože nemá ty výztuhy na rámu to je asi tak cely...
Datum: 05. listopadu 2010 21:25
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Tky, by mě to zajímalo x)
Datum: 05. listopadu 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau vi ze to sem nepatří ale chci se zeptet je stejný sedlo na simsonovi scootru jako na enduru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 20:00
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 a o hodně nebo by tam nějak šlo ??
Datum: 05. listopadu 2010 20:00
 to neni,,jsou jinaci
Datum: 05. listopadu 2010 19:04
 Čau, pls. změřte mi někdo šuplerou venkovní průměr výfukovýho kolena 638mičky JAWY. Stavím model a potřebuji vybrat drát úměrný měřítku. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 19:04
Jméno: set
IP: uživatel10955
 38mm
Datum: 07. ledna 2011 19:04
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar myslite ze u serioveho fichtla pomuze k vykonu ladenej vyfuk oproti seriovému? v nabidce fichtlkramku mate za 500 kč, pomuze to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 13:34
Datum: 06. listopadu 2010 13:34
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Kdyby to byla tak, ajk rika Johny, tak na zavodech fekalu vsichni jezdi bez vyfuku .)
Datum: 06. listopadu 2010 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ano,když to vemem od podlahy,tak pokud koupis hikone a pomocí ladění na brzdě ho naladíš na správnou vlnu,tak by mohla být vidina na nárůst výkonu v řádech desetin koně....úspěšnější cestou je vzít válec,drobet ho upravit a v kombinaci s origo karburatorem a origo vyfukem se tam dá najít klidně o jednoho koně víc a klidně posunout max.otáčky o 1000ot/min výš.... ale ona dobre serizena seriovka nejede vubec spatne.....jakmile se zacnes vrtat v karbecu,ve vyfuku a nebo dokonce ve válci tak okamžitě přijdeš o ten požitek jet proti kopci na zle podtočenou trojku,kdy motor ještě stále táhne odspoda....
Datum: 06. listopadu 2010 13:03
 Johny:Ještě tu o červený karkulce...
Datum: 05. listopadu 2010 16:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 To se budem hádat u upraveneeho 2T je vyfuk moooc dulezity spravne vyladeny vyfuk dela u 2T 30% vykonu
Datum: 05. listopadu 2010 15:32
 výfuk nikdy nezlepší výkon
Datum: 05. listopadu 2010 15:02
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Bez upravy samotnýho vejfuku ee
Datum: 05. listopadu 2010 10:23
|



|