Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 17:59
 joo dnes jsem na nej taky koukal... uz ho mam v planu az prijde na GO simaka tak mu to tam pichnu.... dnes dostal 17z retezku ale to neni uplne vono
Datum: 01. listopadu 2010 17:59
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 kdyby neco takoviho delali do fichtla
Datum: 29. října 2010 7:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 To Maré hledal jsem karburátor na fichtla a narazil na 5-t kvalna na simsona
Datum: 28. října 2010 22:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 4799Kč ci pána za takú cenú len pre tých čo fakt dajú aj poslednú korunu na simaka ako keby mali radšej kupiť si chleba
Datum: 28. října 2010 21:44
Jméno: maré
IP: uživatel9681
 zajímavé, před 5ti minutami sem tam byl taky
Datum: 28. října 2010 21:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 28. října 2010 12:01
 Nedávno jsem se bavil s lakýrou a prej je to odolné jako klasická barva, akorát je to drahé ...
Datum: 28. října 2010 12:01
 *náhodou
Datum: 28. října 2010 11:44
 neni to nýhodou napařovaný crom :\\ jako je např na propiskách a čínských věcech ?
Datum: 28. října 2010 11:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky sem nato nedavno cumel na discovery v west coast customs. A neveril svim ocim jakyho dosahli vysledku
Datum: 28. října 2010 11:34
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Draci nevite někdo na jake stránce bych sehnal diody do tachometru a na ten tuning toho zapalování?jak je to plexi,tak nevím jaky tam dát diody a kde je koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 10:41
 Díky Lori. za pomoc, zeptám se v trafice.
Datum: 29. října 2010 10:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 29. října 2010 8:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele je jich vic, stoji cca od 10kč do nwm, vipadaj asi takto http://cokoliv.info/oranzovy-zapalovac-s-led-svetlem/ vespod zapalovace je cudlik, kouka dioda... Nevim jak popsat rekni v trafice. Vyndas to tak ze vespod odsroubujes sroubek a vipadne na tebe tak 1cm dlouhej ovalek s 3 baterkama do hodinek, pliskem a diodou
Datum: 29. října 2010 8:51
 Můžu se zeptat, co myslite těma diodama ze zapalovače s baterkama za 20,- ? Mohli by jste sem hodit odkaz, kde se to dá koupit? Nebo aspoň jak to vypadá, zní to zajímavě. Díky moc!
Datum: 28. října 2010 22:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Souhlas s provazem, ma pravdu a hlavne svitej jak krava
Datum: 28. října 2010 20:00
 nejlepsi jena fichtla - a nejlevnejsi - ze zapalovace - stoji 15 az 20 korun a mas k tomu i baterky - ktery vydrzej dost dlouho- a ty dioda taky dost sviti - zeleny , modry - vse
Datum: 28. října 2010 19:06
Datum: 28. října 2010 9:01
Posl.aktualizace: 29. října 2010 15:01
Jméno: tom
IP: uživatel2815
 ten z motokramku určitě ne
Datum: 29. října 2010 15:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dosť drahe mne sa osvedčila kombinacia origo filtra na pio a tej frapovej hadice čo sa používa na mustangovi medzi filtom a karbecom
Datum: 27. října 2010 22:54
 Čus, Barvily jste někdo svou motorku štětcem nebo válečkem? Jestli ano, prosím pošlete mi na email - Martin.fel@email.cz nebo odkaz. Jak to vypadá. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 19:31
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 ..Kurva co to je,... Odjakživa se stříká kompresorem a pistolou, štětcem je to naprosto zbytečná práce a zbytečná barva...
Datum: 01. listopadu 2010 19:31
 ja mam zase dobry skusenosti sprejem.neni to teda obyc. sprej co koupim v drogerce,byla to barvarimo pro lakyrnyka namichana na auto (do kompresoru) a zvlast extra namichana ta sama barva do spreje (jako opravny lak) a ta je super..kdyz se to umi a da se pod to plnic,poradne prebrousi 1 vrstva,tak to pak vypada paradne (pro neverici muzu dodat fotky)
Datum: 28. října 2010 16:35
 delal jsem celou svoji 487 stetcem a barvou na mostni konstrukce. Z metru nebylo poznat, ze to je stetcem. Je to sice blbej zpusob, ale lepsi nez to patlat sprejem
Datum: 28. října 2010 13:26
 podívej se mi do profilu-modrá Jawa 20,je to dělaný válečkem, 3vrstvy a potom bezbarvej lak
Datum: 28. října 2010 9:11
 kazdej ''krosovej'' fichtl na motoinzerci je stetcem..na fotkach poznas kulovi,chce to videt realne..videl si nekdy natreny zabradli stetcem?nebo vrata od dilny stetcem?jak to na sobe ma vsechny ty bublinky,jak je to nerovny,nekde je 1 mm barvy,nekde je 1/3mm barvy,podle toho jak moc ponoris stetec..tak asi tak to bude vypadat..to si ty,co kytoval a brousil celej ram a pak se to snazi dokurvit stetcem?kdyz uz,udelej to zakladovkou nebo plnicem a pak sprejem,porad lepsi reseni nez valecek.. (ps-plnic + 3 vrstvy spreje vyjde celkem slusne,na takovy to domaci jezdeni a zadne vystavy  )
Datum: 27. října 2010 23:55
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 Zdravím, Potřeboval bych vědět jak přesně patří ta pružika ke stojanu (mně to tam nějak nejde), jestli někdo máte nějaké fotky nebo návod, prosím poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 22:13
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 myslím u jawa 20
Datum: 26. října 2010 22:13
 Pokud je to kejvačka, tak fígl je v tom, že musíš vyrazit stojánek z rámu, navlíknout na něj péro a zase ho vrátit na původní místo a prostrčit zpět kolík.
Datum: 26. října 2010 22:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Ahoj, nechaval si tu nekdo delat repas klikovky a vybrus u pana Rudolfa hercika,U Trati 267, 277 16 Všetaty-Přívory? zajimalo by me jak je na tom s kvalitou, cenove je to srovnatelny s TK moto s rozdilem ze bych usetril tak stovku a mel to celkem blizko? Z toho co sem se na internetu docet do ted nevim jestli je to nejakej odbornej servis nebo jen domaci kutil a tak se celkem bojim vysledku, budu rad za vase rozumy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 kdyztak ICQ 351403339
Datum: 27. října 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No z mejlu co mi poslal prave nedokazu odhadnout co je to vubec zac. Asi se spolehnu na TKmoto. Jinak sem z vesnicky Tišice(u neratovic) to mas tak 6km ohadem
Datum: 27. října 2010 8:36
Jméno: ardo.69
IP: uživatel9335
 cau Lori ---- hele myslim ze kdyz to ten pan hercik dela tak to bude dobra kvalita ... ja mam udelanej vybrus od tk moto a nemuzu si stezovat , mam od nich i vyvazenou kliku a je v poho,,,, a jinak se chci zeptat odkud jsi ???? ja jsem z obce KLY u Mělníka !!!!
Datum: 27. října 2010 8:07
 Nazdar, chtel bych prosím vědět, co všechno by se dalo z Babetty (210) použít na fihtla  Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:57
 aha
Datum: 26. října 2010 21:57
 Museli by si předělat díry a snížit ji.
Datum: 26. října 2010 21:22
 ale když se tam dá hlava zbabety tak to jede lip ? ,a stejne se muzi prevrtat díry na šouby
Datum: 26. října 2010 20:32
 Já zase viděl hlavu z Babetty na pionýru
Datum: 26. října 2010 19:50
Jméno: Gori
IP: uživatel10591
 to standa  reco nie celu kluku??!!!
Datum: 26. října 2010 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 když zajdu do extremu,tak jsem četl že ojnice je moc dobrá.....
Datum: 26. října 2010 15:46
 OK  to beru, taky se ptát na tohle že, jen mě prostě zajímá co bych na toho fechtla mohl použít, zapalování asi ne-e že??? co výfuk?
Datum: 26. října 2010 11:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 petrpavlicek ®: Knock out
Datum: 26. října 2010 8:26
Datum: 26. října 2010 7:17
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdarec čím můžu zvýšit výkon nebo akceareaci u jawy 20? nebo nemáte nějaké fotky tuningu ?Třeba výfuk nebo tak chtěl bych ho trošku poladi i motor ale také i vzhledově ale nevím jak tak trošku poradte prosím Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 1:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zarovnat nepřesnosti z výroby,vyčistit kanály do hladka(neříkám leštit!),slícovat kanály v blokách s kanály ve válci,překontrolovat zda píst otvírá celý sací kanál,slícovat píst s horní hranou valce při HU,vylestit vyfukovy kanal a hlavu,zabrousit hlavu lapovací pastou,v sacim kolenu srazit a dojemna zabrousit výčnělek v "ohybu",všechna těsnění obstřihnout přesně podle kanálů aby tam nečouhali,sehnat staré neobouchané origo vyfukove koleno,to vypálit a dokonale vycistit+slícovat s vyfukovym kanalem a tesnenim....další věc....sehnat origo vzduchový filtr,vyčistit sací část zespoda,použít nový filtr,vhodně přizpůsobit odpor filtrboxu pomocí gumových záslepek(správné nastavení se projeví lepší akcelerací odspoda a naopak moc udušený filtr bude špatně chodit do otáček),samozrejmostí je bezproblémový karburátor,nové trysky HT68 a VT38 a funkční zapalování,případně nejaké lepší,třeba VAPE....
Datum: 26. října 2010 15:59
 nepletes se, ale ja nepsal na rychlost, ale na akceleraci, coz je zrychleni a toho dosahne mensim sekundarnim koleckem. Kdyz ho pouzije tak se bude motor rychlejc roztacet a tim i lip zrychlovat
Datum: 26. října 2010 14:58
 jestli máš starý vyřachaný motor co je rád že jede tak udělej kompletní generálku a pak levný a celkem učinný tuning na tu cenu je snížení hlavy,pakuž dražší záležitost je stejskyho uprava válce která už ti z toho fechtla udělá raketu
Datum: 25. října 2010 21:47
 pokud chceš větší sílu, tak dej menší sekundární kolečko (tím se ti ale sníží maximálka) a nebo si nech udělat stejskyho úpravu, ověřená je Cestovní úprava http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html
Datum: 25. října 2010 21:42
Jméno: jussstin
IP: uživatel9534
 nepleteš......
Datum: 25. října 2010 21:37
 snad za větší ne??? menší sou do síly a větší do rychlosti, nebo se pletu???
Datum: 25. října 2010 21:35
 zrychleni dosahnes zmenou sekundarniho kolecka za mensi
Datum: 25. října 2010 20:52
 Začni GO motoru, potom můžeš uvažovat o ůpravě
Datum: 25. října 2010 20:37
Jméno: eda
IP: uživatel4976
 Ahoj draci chtěl bych se zeptat na odstín zlaté brvy na linky na kejvačku jestli nikdo z vás už linky dělal prosím odpovězte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 20:50
 zlata barva na hroby, nehledal bych v tom zadnou vedu.
Datum: 25. října 2010 20:50
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:39
 Aha, no mě prostě zajímá jestli to pojede hůř nebo líp
Datum: 28. října 2010 13:39
 Tam má být právě ta drátěnka lehce namočená v oleji. S tím Malossi nemám zkušenosti, ale také podle mě spíš určenej pro upravený motory.
Datum: 28. října 2010 11:41
Datum: 27. října 2010 13:45
 Vím že uvnitř toho filtru není nic za tou jakoby mřížkou, co kdyby se do toho filtru dala ještě drátěnka namočená v oeju, má to tak kámoš, nešlo by tam tak hodně vzduchu a olej na drátěnce by zachytil ten bordel  co na to říkáte???
Datum: 27. října 2010 12:36
 Šlo by tam moc vzduchu a musel by si dát větší HT a nevím jestli by to mělo nějakej efekt. Kámoš měl asi zasviněnej airbox, že to pak jelo líp.
Datum: 26. října 2010 19:59
 a co dát přímí sání myslím jako filtr venku hned z karbu, prej to někomu přidalo až 30% nebo co, a když sme jeli s kámošem kterej má 23 tak mu vypadl celej ten airbox a najednou se to tak rozjelo!!! no už nevím co si mám myslet
Datum: 25. října 2010 22:25
 Možná by šel ale jelo by to hůř - ma menší difuzor. Ohledně toho filtru, jestli máš sériovku tak pojede taky hůř. Radši pořádně vyper origo airbox.
Datum: 25. října 2010 20:28
Jméno: hubic
IP: uživatel10584
 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi Přímej Filtr Malossi 37-Prací a Přímej Filtr Malossi 28-Prací. případně kterej je lepší na fichtla. dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 14:20
 na obyc pionyra neni dobry ani jeden  DD
Datum: 25. října 2010 14:20
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 v popisu to mas jasne Super molitanový filtr co jse dá vyprat,,, s uhlem 45 stupňů vnitřní díra 3,7cm Je to rozmer diry(ta dira kterou se to nasazuje na karburator)
Datum: 25. října 2010 13:10
 Čau, jeste neco, potřeboval bych vědět jestli se u fíka dává těsnění pod hlavu, stačí mi jednoduchá odpověď ano, ne, popřípadě jaké. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:20
 OK takže bez těsnění a zbrousit tou pastou  D dík moc
Datum: 25. října 2010 22:20
 lepší je to bez těsnění, protože s těsněním se ti o trochu zmenší kompresní poměr a tím pádem se ti i o trošku zmenší výkon (ale možná to nejde poznat, vyzkoušeno to nenám)
Datum: 25. října 2010 21:59
 A pozná se rozdíl?? bez těsnění a s hliníkovým těsněním? a co třeba měděnej plát??
Datum: 25. října 2010 21:10
 někdo tam dává hliníkové těsnění
Datum: 25. října 2010 20:06
 Dík moc
Datum: 25. října 2010 13:30
 NE nedává, pokud ti hlava nedosedá celou plochou na válec, tak ji vybrus pastou na ventily
Datum: 25. října 2010 12:15
Jméno: hubic
IP: uživatel10584
 nejlepší je to kov na kov, pěkně si s tím pohrej a vybrus to nějakou pastou.
Datum: 25. října 2010 11:55
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar,
měl bych dotaz ohledně změny časování 2T motorů.
Hlavně tedy přefuků a sacího kanálu.
Je mi jasný že když vybrousím výf. kanál směrem nahoru tak zrychlím časování,ale nejspíš snížím Krouťák( jestli se tedy nepletu), ale jak je to u přepouštěcích ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:09
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 OK, i tak dík za rady...
Datum: 27. října 2010 19:09
 omlouvam se,to bylo na Vacina
Datum: 26. října 2010 21:02
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Standa:Tak pošli maila
Datum: 26. října 2010 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 v pc mam jak blaira tak bella tak do toho kouknu....ja jedu systemem pokus omyl....zatim dvakrat nic a jednou se to rysuje....vzdycky je problem,ze nevim jestli je spatnej valec a nebo prislusenstvi....sem omezenej kategorii na upraveny origo veci a dvoukanalem bez pomocnejch oken....potreboval bych z toho dostat 10 000 bez spodku a nebo trakor co pude 8500 ale utahne 14z rozetku....jinak jsem mimo....prvni co mi zacalo jet toci 7800 na trojku s moc hezkym spodkem,ale nepretaci se kam by mel(dle vyf.kanalu)....kdybys chtel pokecat vic,ozvi se.....byl bych rád....
Datum: 25. října 2010 20:48
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 2 Vacin: Můžeš mi nějaký ty prográmky zaslat na mail?Kdyžtak : shelby.gt@centrum.cz .
Dík moc...
Datum: 25. října 2010 19:54
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 2 Standa: časování z grafu viz. Blair (v podstatě je to to samé cos napsal, akorát v úhlech- pro určitý otáčky jsou doporučený rozmezí úhlů). Český konstruktér říká pouze sání 120-160° přefuk 120-140°, výfuk 140-150°. Karburátor-difuzor podle čechů d=0,82 odmocnina(V*n/1000) , Blair tam dává konstantu 0,83. Výfuk viz. Blair, ale je to pakárna-ale jsou na to prográmky. Mám jeden v excelu a ten funguje.
Datum: 25. října 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 docela by mi zajímal ten vzorec pro PEAK a z nej vypočítané uhly...na internetu jsem jich viděl už nekolik a každý obsahoval nejakou neznámou,která nebyla uvedena v popisu
Datum: 25. října 2010 17:15
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Časování se řeší komplexně. Zvolíš si otáčky, kde chceš mít peak, a k tomu spočítáš úhly. A pak přiřadíš správný průměr difuzoru a spočítáš rezonanční výfuk. A když to všechno trefíš, tak v těch zvolenejch otáčkách v motoru "chytnou saze". Ale spíš to všechno najednou netrefíš, rozhodně ne pro vysoký otáčky. Takže neexperimentuj a vem něco osvědčenýho.
Datum: 25. října 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 žádný vhodný rozměry ani úhly ti neřeknu,protože já sám je už od jara hledám...
Datum: 25. října 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Pokud se porozhlídneš po netu,zjistíš,že na seriových přefukách někdo umí udělat i 8 koní! Ovšem to už není 2K ale 3K,ovšem přefuky origo.....otáčky narostou,ale pouhou upravou vyfukovyho kanalu ne,chce vhodně upravit i kanal saci+zvysit spodni kompresi(napr.podkova) a vhodně vykompenzovat ztrátu obejmu válce zvýšením vyfukoveho kanalu (snizena hlava) ....ano cim vyssi vyfuovy kanal,tim to ztraci spodek....pri 28.5mm od horni hrany to jede cca od 5000 otáček,pri 27.5 to jede cca od 6000 otáček atd....co se týče upraveneho valce pro běžné jezdeni se mi jeví nejlepsí kompromis v intervalu 29.0-28.5 s šířkou cca 24-25mm v horním hříbku (podle vrtání) a hlava s obejem 6-5.5ml taktéž podle vrtání válce...abys byl někde na kompresnim poměru 10:1
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: Gori
IP: uživatel10586
 "jakš takš pochopil" to nestaci...to co som napisal je VELMI obecne napisane!!! Tak skusaj,skusaj.
Datum: 25. října 2010 16:53
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 A otáčky nenarostou ?
Ale já myslel to ostatní(sanie a přepouštění),jelikož výfuk si myslím, že jsem jakš takš pochopil...
Dík za rady...
Datum: 25. října 2010 16:27
Jméno: Gori
IP: uživatel10583
 Milis sa! praveze tocivy moment motora narastie, pracovny objem motora sa zmensi ale to je vlastne "umysel".avsak netreba zabudnut na ostatok!(sanie,prepustanie atd....)
Datum: 24. října 2010 19:48
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 čau, měl bych tady jeden dotaz o to ohledně hlavy válce. Chtěl bych se zeptat jestli když mám válec asi tak po 13. výbrusu tak jsetli musím vybrousit i hlavu, prostě jestli se brousí i hlavy díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 18:37
 ne, vložka originál nebyla
Datum: 25. října 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zaráží mi ovšem jiná věc....měřil jsem několik různých vložek a jejich vnější pruměr se pohybuje od 44 po 46mm měřeno šuplérou přes střed vložky-tzn ve stejném místě,takže ten rozdíl není způsobený chybou měření...
Datum: 25. října 2010 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to si ale ve válci neměl origo vložlu?  at pocitam jak pocitam,tak aby zustala alespon nejaka mala stena vlozky valce,tak seriova vlozka vydrzi 60ccm,coz je vrtani 41.50 max 41.75 a to už maj steny jen milimetr a půl coz je sakra malo...
Datum: 25. října 2010 16:37
 na 28výbrus jsem taky musel překvapivě upravit hlavu z babety a dát jí na fichtla  )))))
Datum: 24. října 2010 15:13
 barvu přehlašovat nemusíš, pod červenou základní se toho schová opravdu hodně ty roztrojená osobnosti
Datum: 24. října 2010 15:09
Jméno: v3s
IP: uživatel9121
 sorry výbrus mám 11. (velikost pístu 40,75)
Datum: 24. října 2010 13:31
Datum: 24. října 2010 13:12
 hlavu musiš upravit když už máš 8. vybrus...takže ano musiš
Datum: 24. října 2010 13:06
 proc pises 2x a pokazde pod jinym nickem pionýrysto???? A 13. vybrus uz je fakt moc... to ti nikde jen tak neudekaji... ani pist se k tomu nedela... max. 8. vybrus.... potom uz je to na pist z jineho motoru pricemz se musi upravit i valec, aby ten pist mohl byt pouzit.
Datum: 24. října 2010 13:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nekdo kdo se nudi na praxich nebo se zajima o elektro, kolik by jste chteli za sestaveni tohohle zapalka? http://www.sacove.wz.cz/upravy/upravy.htm slo by o plosnak s osazenim(asi krapet vetsi kvuli chlazeni), snimac a clonku uz bych si uplacal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 16:31
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar a je na to potřeba baterka popř dají se na tom zapojit světla ?
Dík za rady nejsem elektrikář...
Datum: 25. října 2010 16:31
Jméno: Bubák
IP: uživatel8432
 do 200kc, napis mi kdyztak SZ na simsonviglu.
Datum: 24. října 2010 13:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ahoj, mam jeste dotaz ohledne laku, vybrousil sem az na kov, vsecko pohoda, hodim 1ni vrstvu laku (akryl) a problem je v tom ze vykukujou skrabance, rejhy jak sem to brousil, otazka zni ci mam zkouset vic vrstev a nebo bezet v tejdnu pro plnic? Ty barvy nemam zas tolik abych riskoval to, ze tam namrskam 3-4vrstvy a rejhy porad budou vykukovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 17:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vzal sem to pod vodou smirkem, velky rejhy se mi povedlo vybrousit, laknul sem to trochu hustejsi barvou a vipada to vpohode, jen se bojim aby tam nebyla moc velka vrstva ale i tak dik
Datum: 23. října 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 na vetsi rejhy a pomackany plochy kit,pak plnic. plnic vybrousit nahrubo 600 smirkem a pak najemno pod vodou 1000-1500 smirkem a pak az se lakuje!! Nekdo lakuje rovnou do mokryho plnice,ale tomu nehovim a ani tomu nerozumim
Datum: 23. října 2010 17:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9023
 To co jsi udělal by šlo snad kdybys to pískoval...100% musí přijít první plnič a hned 2 vrstvy....
Datum: 23. října 2010 15:35
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud bych rozdelal kolo, odstranil vyplet, tak pri opetovnym slozeni se pouzivaj stejny draty nebo se kupujou novy? a centruje se to hadam nejak dotahovanim vypletu v rafku ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 12:48
 jj to bude stejny  jinak nevim,ja zatim zkousel jen centrovat ale jeste jsem nevyplital..nevedel bych jak maj bejt skrizeny ty spricle..
Datum: 23. října 2010 12:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Diky, takze myslis ze by bylo realny to doma srovnat? Jinac se to dela stejne jak u kola? Hodim na kyvku, srovnam, roztocim a budu koukat nebo kridou oznacovat kde to hazi?
Datum: 23. října 2010 10:31
 omlouvam se,opravuju chyby,takze-atk=tak...a ta veta-aby kolo bylo rovny,ale zase na jedne strane pretazeny a na druhe strane povoleny draty.
Datum: 23. října 2010 9:41
 atk muzes pouzit stejny,ale mozna by bylo lepsi pouzit novy,kdyz uz to delas  a reknu ti,ze to neni nic jednoduchyho,utahovat spricle tak,aby z kola nebyla siska nebo aby bylo rovny,ale zase ma kedme strame pretazeny a na druhe strane povoleny draty..chce to hodne trpelivosti a nebo nekoho,kdo to zvladne
Datum: 23. října 2010 9:40
Jméno: škoda
IP: uživatel9121
 Zdar, chtěl bych se zeptat jestli tady někdo rozumí škodovkám, jestli jo, tak se chci zeptat, kde se na škodovce (120) vypoští chladící kapalina (tam by někde měl byt výpustní šrub, ale nevim kde) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 7:45
 demontuj hadici z vodní pumpy.na ty 2 vypuštáky ani nešahel protože je ukroutíš a máš problem...
Datum: 23. října 2010 7:45
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 pod autem vedou trubky a v nich je šroubek,ten vypust a hadice žádný neodpojuj jestli je to stará škodovka,pak to akorát poteče ty hadice sou všechny zpuchřelý
Datum: 22. října 2010 22:18
 Hle, další fichtlař že by si koupil škodovku? Je to pár dní co sem si přivez rapida  Nejsem si jistý, ale měl by být výpušťák na kolínku pod motorem, a na chladiči ne? Každopádně je nejjistější rozpojit ňákou hadici, člověk míň ryskuje poškození třeba chladiče.
Datum: 22. října 2010 21:30
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Zdar, Hale Chci Si Trochu Vyleštit Kartery, Koupil Sem Si pastu Tempo na Leštění, a Vodní Šmirgl. a Chci se zeptat na rady, jak se to vůbec brousí ? prosím za Nějaký návody. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 21:22
Datum: 23. října 2010 21:22
 Horse Dick: To je jasný,že to nevydrží věčně,ale nevypadá to vůbec špatně,sám mám na obou ČZtách vyleštěný víka i další hliníkový díly a když to sem tam očistím od prachu a přeleštím trochu kotoučem s použitím TEMPA - konzervuje to celkem dobře,jinak se dá používat ke konzervaci i silikonový olej,ale to nepoužívám....
JInak základem je si ten povrch pořádně připravit,začít brousit smirkem od P250-300,pak přecházíš postupně na 500, pak 800ku - to už se brousí pod vodou nejlépe a 1000 a 1200,případně až do 2000,musíš se co nejvíce zbavit všech možných rýh a připravit to,aby to i tak už mělo uričtý lesk po umytí a pokud to chceš dělat tempem,tak si vezmi filcový kotouč, který upni do vrtačky a nanes na něj tempo a na víko nebo bloky to taky nanes a začni leštit....Chce to trpělivost,pomalu přecházet a rozleštovat,až se to už bude lesknout a celej povrch vezmeš tím kotoučem s vrtačkou tak upni do vrtačky hadrovej kotouč a tím to doleštíš,pastu už nenanášej...S tím TEMPEm je to zdlouhavé celkem a je dobré to udělat víckrát....a postupně leštit na různé otáčky,od nižších po vyšší. Já jsem dříve taky používal TEMPO,taky to funguje,ale pořídil jsem si za asi 70Kč přímo takovou žlutou pastu na hliník - perfektně funguje i na pozink díly a ocelový díly a ten lesk přichází uplně sám....
Mischelnike: Nic proti silichromu, je dobrej na chromy, ale na ty víka - sice mě to vyčistilo ten hliník,ale myslím,že i dost poškrábalo  Nemáš náhodou video renovace oranžovýho youtube?
Datum: 23. října 2010 21:01
Jméno: Horse Dick
IP: uživatel10572
 Prestan psat jako debil je toho plnej google, to zaprvi a zadruhy nevydrzi to vecne, bud to budes muset fixnout lakem cos je ta nejlepsi prasarna pac zloutne a nebo olejem a to je nahovno
Datum: 22. října 2010 21:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jedna vec je to vybrousit pastou.. a druha vec je to poradne rozlestit  ja pouzival silichrom.. to mi vycistilo nejvetsi spinu, pak jsem vzal TORO vycistil jsem to jeste vic... a pak jsme to rucně rozlestil filcem ( prodavaji se i filce na vrtacku)  kdyz tak se podivej na muj profil mam tam foto http://www.fichtlpokec.cz/profil/Mischelnike
Datum: 22. října 2010 20:58
|



|