česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  121  122  123  124  125  126  127  128  129  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj ladičí měl bych dotaz upravil sem válec 2 kanál výfuk. kanál jsem rozšířil na 24,9mm do tvaru hříbku a horní hrana výfuk. kanálu spilována na 28,7mm od horní hrany vložky u sacího kanálu byla akorád zpilována dolní hrana na 68,5 mm od horní hrany vložky motor běží má pekný chod ale rychle se ohřeje skošel sem bohatost směsi potřeboval bych radu aby se to tak rychle nehřálo děkuji za odpovědi Venca sorry za gramatiku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
se zmenou vyfukovyho kanalu mozna bude potreba zmena nastveni vyfuku,urcite udelej vybrus,skontroluj kartery....oleje davas kolik? a jakyho oleje? trysku mas dost velkou? predstih 1.6mm??kompresni pomer mas kolik?? mam podobnej valec a na kompresni pomer 10:1 este nevadne...ten vejfukovej kanal je dost sirokej pokud mas zakladni vrtání,bude se drbat krouzek o vyf kanal .....ten vejfukovej kanal bych jeste protah na 28.5mm od hrany valce a prevrtal bych ten valec na 39mm,jeste lepe 39.25 ci 39.50mm
 
 
Datum: 23. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou má teplotu?vadne?utahuje se?zvoní?detonuje?
 
 
Datum: 23. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tady ti asi nikdo neporadi, zkusil bych jawamania a nebo stejskyho jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. října 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Výbrus sem nedělal predtím jsem válec upravil lechce tím že sem zpiloval horni hranu vyfuk kánalu na 29mm a spodní hranu sacího nanálu na 68,5mm a je to od horní hrany vložky válce jelo to na to jako bejk mám to udelane i na silničním stroji a rikal sem si proc ty kanaly nerozšířit tak sem je rzšíril a stalo se tohle :-D
 
 
Datum: 22. října 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná blbá otázka,ale dělal jsi výbrus?
 
 
Datum: 22. října 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Prehrivani dela spatny predstih ne? Jinac navarit zebra nebo koupit vejirovou hlavu :-/ pockej an ostatni co povi
 
 
Datum: 22. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
mě by zajímalo jesi to má vliv na vykon.. kdyz zvětšíš výfukovej kanal? :-) kdyz ho rozšíříš jakoby směrem dopředu... nebude to zbytečně brzo vyfukovat.. tím pádem to nestihne poradne vyhoret ta směs??? jak to je ? :-)
 
 
Datum: 22. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar jakou má cenu pojízdný motor na 90ku s karburátorem a komplet elektrikou ? Dík za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
blbý vtipy. Řekl bych 2-3000,-
 
 
Datum: 24. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
290,-
 
 
Datum: 23. října 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, Hale když si koupím tři tyto cívky 20W tak jaký je rozdíl mezi to světelný pól I. a světelný pól II. ? Co mám koupit ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1021.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1022.html a kdybych si koupil tyto tři cívky a dal tam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_745.html a měl jenom přední světlo a zadní neměl, svítilo by to ? prasknul by ten halogen bo ne ? díky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: pionýr 05      IP: uživatel9545    
čus fechtlaři chci se zeptat jestli s tímto nemateen nějaký zjušenosti nevým jaký mam vybrat na pionýra aby tam šel co nejsnadněj přimontovat http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 díík mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a fungovalo by neco takovyho i u mustangackyho vyfuku? :-)
 
 
Datum: 22. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-) ja si vzdycky chtel pohrat s vyfukem,ale nikdy jsem nejak nevedel jak a do hikonu se mi nechtelo :-) tak diky,zkusim to :-)
 
 
Datum: 22. října 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Zajic: Pokud z doutníku vyhodíš poslední vložku před doutníkem tak se s "origo" výfukem dá na upraveném válci točit klidně 8500 ot/min,pokud si místo této přepážky vytvoříš přepážku jinou,dá se nahnat nazpátek krouťák aniž by klesli max otáčky....pokud vyrabuješ celej doutnik a uděláš mu nový "vhodnější" vložky tak není problém jít ještě výš....ovšem na seriovce mi ten doutnik jel nejlíp celej a čistej:-D
 
 
Datum: 22. října 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a popises mi nejak jak to myslis?jaksi jsem to nepochopil :-D vybrat tlumici vlozku a priklopit jen tim koncovym?
 
 
Datum: 21. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
zajic nemyslím
 
 
Datum: 21. října 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Já bych si pionýra těmahle věcma nedevastoval, stačí mit kvalitně go motor a čistý výfuk a jede taky dost slušně že se skůtry 50 nechytaj
 
 
Datum: 21. října 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuri-potom ale bude jen jiny zvuk ne?a vykon ubere?
 
 
Datum: 21. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S neodladěným zkušenost mám,sníží krouták na polovic,víc se to s nim zahřívá a taky enormně zvýší spotřebu.Jediná výhoda je zvuk ale ten časem začne lízt na nervy.
 
 
Datum: 21. října 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
zober klasický doutnik z fechtla vyhoť z neho tlmiacu vložku poskladaj pretesni a Hikone može isť do prdele
 
 
Datum: 21. října 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes vzit jakejkoli,musis uriznout puvodni koleno a dat tam z pionyra..ale dopredu rikam ze to pojede hur.musis ho odladit,co jsem cet tady tak silnejsi koleno a vyletovou trubicku.presne miry vi denzileck..pokud das jen tenhle vyfuk na origo koleno,zvysi se ti o kapinek otacky ale strasne spatne to pujde od spoda..vubec to netahne.
 
 
Datum: 21. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,mnel bych dotaz chtel bych si zkusit vypilovat karburátor a potřeboval bych vědet jak se to dělá ,dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný:-)
 
 
Datum: 21. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo,hlavně nedopadni jak já že sem to zkusil sám doma a bylo po karburátoru :-D
 
 
Datum: 21. října 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a eště jednou díky moc za ochotu:-)
 
 
Datum: 21. října 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi to dělat nebudu jen sem myslel že si to skusim udelatt doma ale když se to musi udelat frezkou tak na to prdim budu jezdit s origo karburatorem ten mne stačí
 
 
Datum: 21. října 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html jestli se ti to podaří(nepodaří) tak nezapoměn na sadu trysek na odladění a trpělivost se seřízením,me trvalo hodně dlouho než sem trefil volnoběh a bohatost.Ještě by mě zajímalo proč ho hceš zvětšovat?A jestli chceš tak ti dám kontakt na jednoho človíčka co to dělá na zakázku.
 
 
Datum: 21. října 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha:-(,a to se zvětčuje ta díra ,nebo ten trichtiřek-difuzor ?
 
 
Datum: 21. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělá se to frézkou u lidí kteří se vyznají v oboru,doma neudělatelný.
 
 
Datum: 21. října 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi sem to blbě napsal ,čím zvětčit difuzor na karburátoru :-)
 
 
Datum: 21. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se to dělá nečim jiným??
 
 
Datum: 21. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ho chceš pilovat?
 
 
Datum: 21. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jeden malý dotaz. viděljsem tu kdysi u někoho na profilu nádherného mustanga po renovaci,uplně jak nový že by se z něho dalo jíst :-D a na těch fotkách neměl motor. prosím chci se zeptat jaký odstín RAL té oranžové to je a zároen majitele velmi pochválit... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
vyhledej si tu draka s nickem Pouchaz,motor nemel v rámu,protože ho měl u mě:-D
 
 
Datum: 22. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý večer.prosimvas dělám na mém pinckovi koečně renovaci... zjistil jsem že po té havárce mám dost bouchlé vidlice-ohnuté směrem k válci... emáte nějaký trik jak je 100%ně srovnat? nějaké bušení kladivem na kovadlině a srovávání to podle okna mi nepřipadá v úvahu... Pomohlo by to kdybych dovnitř narazil kulatinu stejného průměru jako vnitřek vidlcie,třeba jenom o desetinku menší průměr? mělo by to jit ne? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
šus,můj známí to měl stejny problem,tak vršek vidlice upnul do svěraku aby se mu nezmačkla tak dovnitř strčil trubku,na vidlici navlékl trubku a srovnal to tahem,prasarna ale srovnal to k nepoznání
 
 
Datum: 22. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
už několikrát jsem měl tenhle problém....rovnání nemá význam....to jen v případě,že by to bylo ohlý o půl centimetru na metru dýlky....jednoznačně vyměnit!
 
 
Datum: 22. října 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel9121    
Já sem měl taky takový podobný případ a vyřešil sem to tak, že mě ty vidlice vyrovnal strýc v práci na lisu.
 
 
Datum: 21. října 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Je tam odpověď jak to srovnat, jinak Franky, já se tě na nic neptal, možná nějakej vtipálek pod mym jménem ale já o tom nic nevim..
 
 
Datum: 21. října 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 20. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
jaké silniční pneu sou nejlepší na mustanga?pošlete odkaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,mam na simsonu podobné continentáli a nemužu si stěžovat,ale když je na silnici opravdu hodně vody tak mi v zatačkach maličko kloužou,stalo se mi to asi dvakráthttp://www.pneufox.cz/nejlevnejsi-pneu-a-disky/moto-pneu/2-75-16-46m-contigo-tt-continental.html?keyword=nová
 
 
Datum: 22. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pokiaľ ti nestačia mitasy tak potom asi metzler ale tam to je skoro 50&#8364; za gumu
 
 
Datum: 20. října 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
čau,mám dotaz.By by problém na pincka napasovat zapalování z motorové pily ?Četl jsem o tom že to jde prej v pohodě.Nebo z čeho by tam šlo bez větších problému dát zapalování ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel2066    
Ten už tam mám druhej..Ale pravda do je že může ...vyzkouším tam dat ještě třetí...V tom karbu ale nic není...Mám ho vyčištěnej seřízenej..ještě to zítra vyzkouším
 
 
Datum: 21. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec dělá takovej bo*del...
 
 
Datum: 21. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel2066    
To je všechno nejmín 5x překontrolovaný,,,Ale teď jsem to nastavil nějak tak že chytá i celkem jede ale zase to někdy dělá bodel jedu na 3 a chci zrychlit přidám a čím víc přidávám tím víc se to dusí je to jak kdybych vypl zapalování a přidával plyn...Ale nedělá to pořád ujedu komelm 5km a začně to dělat pak někde zastavím a zase to jede ..někdy to přestane i samo..Já už fakt nevím co to je...
 
 
Datum: 21. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak ten jawař asi nebyl tak ostřílenej.. je to jednoduchý, buď neni co zapálit, nebo neni čim.. takže jestli nastavil bezchybně jiskru, tak se asi nepodíval na karburátor, kde bude nejspíš chyba..
 
 
Datum: 20. října 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9686    
Tak to asi není problém mího pincka protože ten nejede ani po tom co to nastavoval ostřílenej jawař...Proto tam cpu něco co bude fungovat rozhodně líp jak toto.motorka neudělal nikomu nic jenom prostě se stala obětí chytráků co inovovali zapalování z 550-555 a totálně to posr**
 
 
Datum: 20. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky nechápu co máte všichni proti fichtláckýmu kladívkovýmu zapalování, pokud se správně seřídí a čas od času kontroluje, šlape jak hodinky tisíce kilometrů...
 
 
Datum: 20. října 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo som komu spravil že každy sere zapalko s kadejakých stihlek do pinča čo ta motrka komu čo spravila?????????????
 
 
Datum: 20. října 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Ahoj nevadí když nemam těsnění mezi naukou a tachometrem a tachometr se netočí dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím, zkus dotáhnout náhon, namazat, pak jdi teprva do tachometru!! a pozor na obroučku ať nepraskne!!
 
 
Datum: 20. října 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nenapadá mě nic čemu by to mělo vadit..
 
 
Datum: 19. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s podsvícením mustanga,chtěl jsem tam dát tohle:http://forum.tuning-centrum.cz/product/51627-led-pasky-diodove-12v-nalepovaci-30cm-bile-svetlo ale nevim jak to zapojit a co na to budu potřebovat,jen myslím že baterku,pls. poradte a napište co si o tom myslíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko říct,ale svítí :-D :-D
 
 
Datum: 21. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to muze svitit?vzdyt pionyr dava stridavy napeti ne?a diody chtej stejnosmerny?
 
 
Datum: 21. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to mám taky takovy samodomo neony zapojeny na světla,jedinej problém je že to svítí jen při nastarotovaném motoře
 
 
Datum: 20. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
to by šlo?že bych to napojil na vypínač ty svítící pásky a z vypínače na světla?
 
 
Datum: 20. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to ma odpory tak to normálně připájíš na světla a jedeš :-)
 
 
Datum: 19. října 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Mám něco podobnýho a usvítí mi to v pohodě 9V baterka...nějakou dobu to vydrží a stačí to.. http://mabode.rajce.idnes.cz/Led_pasek_12v/
 
 
Datum: 19. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Já jsem si to chtěl dát taky na fichtla protože se mi to líbí, ale zkušenosti s tim bouhužel ještě žádný nemám.
 
 
Datum: 19. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Já jsem si to chtěl dát taky na fichtla protože se mi to líbí, ale zkušenosti s tim bouhužel ještě žádný nemám.
 
 
Datum: 19. října 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel71    
mohl bys mi napsat rozměry te baterky a za kolik bych ju sehnal?dik
 
 
Datum: 19. října 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já to mám na simálovi a je to pecka, svítí to dost dobře, mám výhodu že mám 12V baterku, takže jedu přez ní.... všechny odpory atd. jsou už v tom pásku připájeny, stačí jenom připájet 2 dráty a spínač a je to...... já teďkom řeším jiný problémy s motorkou, k čemu mi je led podsvícení, když mi motorka nejede...škoda
 
 
Datum: 18. října 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      E-mail:      IP: uživatel4946    
Blbost.. A navic dost predrazena.. napis mi do mailu, domluvime se jak na to..
 
 
Datum: 18. října 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: ladič      IP: uživatel9614    
zdravim,chtel bych se zeptat jak se nastavuje předstich u zapalování třeba z minibike,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Klínek tam musí být každopádně, tím máš už seřízenej předstih a když si koupis tenhle tak se ti ten predstih trosku posune a jede to lip (vlastni zkusenost)
 
 
Datum: 19. října 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klínek se tam rve jinej aby se změnil předstih ale tak jako tak tam nějakej klínek bejt MUSÍ jinak se bude protáčet větrák!
 
 
Datum: 19. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
na ruznych forech sem se docet ze se tam rve nejakej klinek, vlozka viz http://web.minibike-usti.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=68&products_id=22 chce to hledat netusim jak to v realu funguje
 
 
Datum: 19. října 2010 4:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš možnost to vyzkoušet?dik
 
 
Datum: 18. října 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: ladič      IP: uživatel9614    
jj :-)
 
 
Datum: 18. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě si myslim že jo a dělat do toho větráku díry pro kolíček tak aby to jelo,kdyby to udržel šroub tak by to byla pohoda
 
 
Datum: 18. října 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: ladič      IP: uživatel9614    
aha ,dík :-) a nemá tam bejt klínek aby se ten věták pak neprotoči l?
 
 
Datum: 18. října 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim že je to celkem složity
 
 
Datum: 18. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natočením větráku na klice
 
 
Datum: 18. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čau, Hale na babettě 210 je průměr palivové hadičky 6mm žejo ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš pravítko?
 
 
Datum: 19. října 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jo 6mm jak u pincka
 
 
Datum: 18. října 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zdravim, objednaval sem si zapalovani a doslo, jak s rotorem 45w tak s 50w tusim... ale bohuzel mi k tomu ten clovek dal relatko na 6V 70w otazka zni, bude to fungovat nebo se musi koupit jiny popr de tohle nejak predelat? Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
CZ 175/477 a popravde ted nevim jakej rotor mi k tomu poslal :-D vim ze jeden je 45w
 
 
Datum: 20. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se jen zeptat, to neni na Fíka!?!?, jen esi mi to neušlu, Jinak nic proti. :-)
 
 
Datum: 20. října 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Okej diky, (jen jeste opravim prepsal sem se, nema bejt 50w ale 55w asi :-D mam v tom bordel)
 
 
Datum: 18. října 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to neni problém...bude fungovat normálně
 
 
Datum: 18. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
hosi jeste jeden dotaz pujde tachometr ze simsona na fechtla mimo rozdily ve velikosti a prumeru nahonu, jestli bude ukazovat spravne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
pokud bude tacháč ok a ty nějak zvětšíš ten přůměr náhonu a dáš to správně do tacháču tak nevidím problém..
 
 
Datum: 18. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel10502    
Nazdárek draci měl bych takový všeobecnější dotaz dnes jsem si koupil Babettu 207 na motorkách mám najeto dost a pár jsem jich už vystřídal, ale babettu mám poprvé chci se zeptat jestli se z toho motůrku dá dostat víc než v něm je popřípadě nějaké jiné odzkoušené úpravy děkuji předem za odpovědi a návrhy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
vitus: záleží jaké máš úpravy, hodně lidí si dává na upravené válce karbec ze simála (16mm difuzor) ale dkyž ho máš dostatečně upravenej tak bych volil dell otro 19mm
 
 
Datum: 13. srpna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Čau, jakej bys doporučil karbec s 19 mm difuzorem na babiznu (Dell Orto, jak je tu na pionýra na FK nebo třeba nějakej Amal na Simsony) a zda-li je možné použít starou přírubu z Babetty nebo si upravit přírubu z Pionýra a nebo udělat celou novou. Dík Taky bych chtěl Babettu 207 trochu poladit (válec a hlavu 210 už shánim ;-))
 
 
Datum: 13. srpna 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
lexa : nemáš zač a s tím zápalkem máš pravdu.. když chceš dělat úpravy tak hoodně moc záleží jak sešteluješ předstih když ho budeš mít naprd tak budeš rád žepojedeš s úpravou 50, bude se ti to přehřívat atd.. prostě předstih je věc která by se neměla zanedbávat-mluvím k upraveným strojům ale i sériových..
 
 
Datum: 20. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
největším paradoxem je,že to u 2T motoru neplatí....platilo by to jen do jisté míry...pak je užitečný předstih menší a menší....obecně malý předstih netočí a má sílu a velký předstih točí bez síly....sám jsem si to ověřil při prvních pokusech naladit závodní stroj...
 
 
Datum: 20. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Standa, Kekz: Díky za spolupráci. Co se regulovatelného předstihu týče, vycházím ze známé poučky: Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. A teď úvaha: K docílení vysokých otáček bude potřeba nastavit předstih k vyšším hodnotám. Velký předstih však bude způsobovat problémy při volnoběhu a nízkých otáčkách motoru při popojíždění. Je-li však vyzkoušené, že výkon motoru lze zvyšovat i s konstantním nastavením předstihu, potom se mojí chybnou myšlenkou nutnosti regulovat předstih netřeba zabývat.
 
 
Datum: 20. října 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lexa: sory někdy plácám blbosti.. jinak dobrý úpravy prej dělá woby.. hlavu si můžete nechat snížit u frikulína na obsah 5,5 mililitru.. ale s frikulínem sem se domlouval, ten to na babetty nedělá, protože nemá nástavec nebo co.. jinak jak už sem říkal.. úpravu třeba od wobyho.. jjinak babetta mě leží už dobrý 2 měsíce v garáži, rozdělaná a nepojízdná.. a měls i pro ni řpijet borec a já sem mu ju měl prodat.. udělal sem hroznou kravinu já vím.. ale možná si pro ni ještě nepřijel- že bych ji neprodával.. pak bych ti řekl kolik jede ale počítám že ta moje max 55 kiláků s lehkou úpravou válce..teď čekám na ještě jednu úpravu..
 
 
Datum: 19. října 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Lexa: Neznám tě a nechci do tebe rejt a nejak tě urazit,ale proč řešíš neměný předstih u babety?? fichtl ho má taky konstatní a není problém s ním točit 9000 otáček-viz "litgh verze" upravených válců,které umí jezdit na seriovém spodku motoru.... dotaz sice nebyl směřován ke mě,ale znám jednoho borce od slaného,který válce do báby upravoval....ale asi nikdo upravený válec neuměl odladit a pouze byli tapetovány diskuze dotazy typu proc to nema silu....určitě 6600 otáček není vrchol,ale na serii slušné;-)
 
 
Datum: 19. října 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Kekz: jaký kontaktní? Napslal jsem správně konstantním (ve smyslu při všech režimech jízdy stále stejným předstihem). Co se rozsahu úprav týče jsme na tom zhruba stejně, takže můžeme porovnávat. Z 210 mám nový válec, hlavu (nesnižovanou), píst, kroužky, karburátor (průměr difuzoru 12mm). Klikovku jsem nechal původní s bronzovým pouzdrem (byla v dobrém stavu, škoda ji měnit). U karburátoru dell orto nejde štelovat bohatost směsi, což je určitě nevýhoda při pokusech se zvyšováním výkonu. Radíš-li upravit válec, napiš přesně rozsah úprav nebo kontakt na někoho, kdo upravit válec opravdu umí. Stejně tak radíš snížit hlavu, ale nepíšeš o kolik. Máš-li ty, nebo kámoš na babetě tachometr a otáčkoměr, tak napiš kolik vám jezdí. Samozřejmě po rovině. Mě 207 jezdí po rovině max 44km/h při převodu 13/39 (pomalejší převod pro kopcovitý terén), což je 6600ot/min.
 
 
Datum: 19. října 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
abych se přiznal,tak už dlouho přemejšlim o koupi 207 babety a jejím odškrcení na uroven pionýra.....tady na fichtlkrámku byla sehnatelná 4 kanálová vložka válce,ta když se upraví...udela se vyfuk a uplne jiny sani a karbec tak.....hm...
 
 
Datum: 19. října 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Babeta má totálně zavřenej válec,takže je tam široký pole působnosti,ale musíš si rozmyslet,jestli máš na to,abys mohl nakoupit potřebné věci okolo.....není to jen o tom vzít pilník a propilovat kanály....
 
 
Datum: 19. října 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
lexa nechápu jak myslíš "kontaktním" předstihem... zaprv babetta má bezkontaktní zápalko a zadruhý já sem si koupil new válec, hlavu, kollínko, karbec z b. 210 a nic sem upravovat nemusel!!!!!!!jedinná úprava co sem dělal tak bylo to, že sem musel kapánek ohnout nahru držák cívky ale na nic to nemá vliv..
 
 
Datum: 19. října 2010 6:59
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Napumpuj řádně pneumatiky, promaž ložiska kol, seřiď brzdy aby za jizdy nepřibržďovali. Vyčisti komplet výfuk. Zkrať koleno výfuku tak, aby do tlumiče výfuku bylo zasunuto pouze 5 cm jeho délky. Je-li motor v dobrém stavu, válec nevyběhaný, nepřisává-li se někde falešný vzduch, karburátor je seřízený, spojky neprokluzují, potom netřeba dělat žádné další úpravy. Je to jednorychlostní stroj a žadnou úpravou výkon rapidně nezvýšíš. 70-ti km/h rychlosti docílíš při 9423 ot/min a těchto otáček těžko docílíš u motoru s konstantním předstihem. Výměna válce z 210 se řešila zde: http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id167691.html
 
 
Datum: 19. října 2010 1:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
kámoš má babettu 207, dobře se o ni stará a jede mu luxusně.. jinak jestli chceš lepší výkon.. kup hlavu, válec z babetty 210 + píst a kroužky.. otázka maximálně cca 1400Kč.. pak kup ještě karb dell orto.. udělej GO... dej tam těžší převod.. nezapoměň new válec dobře zajet! pak ta abbetta pojede suprově.. jestli chceš ještě ohodně vyšší výon doporučuji si nechat snížit hlavu, ojnici ckr, nechat si upravit válec.. karbec 19mm..pak ti ta abbetta poletí klidně i 70 kiláků když ji budeš mít dobře poladěnou.. ale tak to je už otázka peněz a času atd...
 
 
Datum: 18. října 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draci mrkněte na tohle dílo http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/443626-50-23-mustang.html ,co vy na to.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10552    
je to stroj Adama Sipikala zo Slovenska ten stroj naozaj ide perfektne, mam taky dojem ze kazdy zavod stal na bedne !
 
 
Datum: 18. října 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10552    
je to stroj Adama Sipikala zo Slovenska ten stroj naozaj ide perfektne, mam taky dojem ze kazdy zavod stal na bedne ! aspon co som ja videl! a nepametam zeby ostal vyset koli vyfuku.
 
 
Datum: 18. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel1883    
tenn výfuk je dobře udělanej,nesouhlasím danekod
 
 
Datum: 18. října 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No má to celkem promáklý, asi bych tomu vytkl jenom ten vejfuk, měl by být už od válce nahoru (někde na něm zůstane viset)..
 
 
Datum: 18. října 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
škoda že je to 70ccm s tim an zavody nemužeš...
 
 
Datum: 18. října 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pekny, jen kazdej kdo takhle tuni motorku musi pocitat ze se mu ty prachy uz nevrati, za tu cenu je to nerealny prodat podle me ;-)
 
 
Datum: 18. října 2010 4:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako napad je to dobry, akorat mu to jede jako trochu dobra triapula, pricemz trinda zere min a ze by se mi chtelo pri oprave motoru rezat ram to opravdu ne.
 
 
Datum: 17. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždyt to nejde vubec po plyně
 
 
Datum: 17. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libová uprava :-D
 
 
Datum: 17. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Zdar a sílu draci,nevíte náhodou někdo,kde si můžu dát nachromovat některé věci na babetu,fíka atd.Ale jenom ve Zlínskem kraji.Dík za každou odpověd.Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
Pry se chromuje v Napajedlích
 
 
Datum: 17. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosim vás mám čz 125/488 má napsáno v techničáku 95km/h max a já to vytách z kopce 80 km/h je po výbrusu zvednul jsem jehlu a nevi čim by to bylo jestli je to normální nevim poraďte prosim děkuji předem za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel7460    
Zajet to a bude to cajk.Ja jsem sni dal 100km/h z kopce víc ani tuk.Ale jinak bězna rychlost je tech 70-80km/h
 
 
Datum: 18. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Velikost maximání rychlosti ovlivňuje hlavní tryska! Mrkni se jakou máš! Myslím,že tam má být 88,ale nejsem si jist. A kdy to máš po výbrusu sotva pár kilometrů tak to moc nehoň,jezdi s tím tak akorát,ale nepodtáčet,ani nepřetáčet a jehlu nech tak jak to má být na záběh. Kolik máš najeto na tom výbrusu? jakým olejem mažeš a hlavně v jakém poměru?
 
 
Datum: 17. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jinak je to jak rika nerv, chce to zajet a rozhodne ne na maximalku a jeste kevsemu z kopce ;-)
 
 
Datum: 17. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nechces ty papiry prodat? :-D
 
 
Datum: 17. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to zajet
 
 
Datum: 17. října 2010 18:39
 
<  121  122  123  124  125  126  127  128  129  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:53:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu