|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawka
IP: uživatel7844
 Ahoj draci, chci nastříkat moji jednadvacítku.A nevím jaké má číslo ta bílá barva co je na masce,na tlumičích,na krytu řetězu.Pokud víte prosím napište.A ještě jeden dotaz jak jsou ty zlaté linky na zadním blatníku nebo na prsíčkach tak jakou barvou se to dělá?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:42
 vim jenom ty linkyy bud se prodavaji nalepovaci....pozor ty musim nalepit a prestriknout bezbravym lakem a nebo bez do obchodu domaci potreby tam asi ne ale potreby pro kutili a rekni ze chces univerzalni zloutu fiksku ale vem si radsi lak...potom to ale musis umet nastrikat...ale nejlespi asi budou ty nalepovaci.....ale musis to prestrikat bzbarvym lakem....
Datum: 01. července 2010 17:42
Jméno: Radan
IP: uživatel7844
 Zdar fichtlaři mám dotaz dělali se červené jedna dvacítky?Pokud ano tak vás prosím jestli by jste mi poslali její číslo barvy moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš tu vínovou tak bud čsn 8850 a nebo ral 3004
Datum: 01. července 2010 9:04
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednoduché...vem si nějaký starý repráky a vyndej z nich trafo a místo 220v to dej na baterku a máš to  mám v pokoji rádio a hraje mi na nabíječku od mobilu
Datum: 29. června 2010 22:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já se v elektrice moc nevyznám, tak se ptám
Datum: 29. června 2010 21:23
 je to vůbec užitečné? Pochybuju o tom že si tu hudbu zřetelně poslechne za jízdy při hluku motoru
Datum: 29. června 2010 21:21
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 co presne na tom nechapes ? dyk je to normal zesilovac s TDA jak je videt na dalsich jeho videich vyberes si TDAcko s libovolnyma Watama postavis zesik a hraje to ... zadna veda ne
Datum: 29. června 2010 21:20
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 SESO budeš tu prodávat ty černé pekelně drahé ferodo lamely na pionýra ? a pokud ne dal by si mi kontakt na firmu co to vyrábí ?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:55
 radek: se dalo čekat..to je jako bys namaz brzdy na aute.. i když sešlápneš co nejvíc to pude, stejně bude klouzat... korek je nejlepší
Datum: 29. června 2010 22:55
 je to kram,csechno sem vratil nikomu to nejelo,,teda klouzalo,,az moc tvrde,,sesa
Datum: 29. června 2010 21:12
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Čau Borci, chci se zeptat čim je nejlepší brousit plechy na fichtla, mám vibrační brusku, ale je tam moc vrstev barvy a trvá to dlouho, co by jste mi poradily?Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 23:41
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Jo barvozrout je dobra vec za par korun ale pak se toho zbavit to uz je horsi ja jsem barvu z mustanga na kterym bylo asi 5 nebo 6 ruznech barev sundaval takovym dratenym kotoucem na brusku rychly a celkem uciny ale horsi bylo kdyz se mi kotouc na ohybu kousnul a servalo mi to kus kuze pres monterky to uz bylo horsi
Datum: 30. června 2010 23:41
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 ok , cajk, diky borci
Datum: 29. června 2010 19:24
 Určitě barvožrout! Nedávno sem ho taky používal, namatláš ho na plech tak 2mm vrstvu (ani nemusíš porušovat vrchní vrstvu) necháš cca 20 minut pusobit a pak sem to zeškrabal špachtlý. Nakonec přebrousíš ručně a je to.
Datum: 29. června 2010 19:22
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 jo toho jsem minule někde viděl, můžu to zkusit .... ještě sem přemýšlel sundat to smirklovým kotoučem na brusce, ale příde mi to dost hrubý, díky za radu
Datum: 29. června 2010 17:08
 Nevím, jestli se to dá ještě koupit, ale já na to používal barvožrouta. Dalo se to koupit v každé prodejně "barvy laky" za pár šestáků. drátěným kotoučem na vrtačce jsem porušil lak a nanesl barvožrouta. nechal působit a pak to omlel kotoučem. šlo to parádně a lehce dolů až na plech
Datum: 29. června 2010 16:47
Jméno: čzťák
IP: uživatel9775
Posl.aktualizace: 29. června 2010 13:50
 diky za informace a jeste sem se chtel zeptat jaky otackomer by sel ta tuto čz?.... a jak by se tam dal pridelat
Datum: 29. června 2010 13:50
 Jestli jsem to správně pochopil ten dotaz,tak tato kontaktice patří do motoru,jak je vačka poloautomatického vypínání spojky tak je pod ní,jde to normálnš vyšroubovat opatrně klíčkem nebo kombinačkama. Máš tu kontaktici špatnou?Nebo ti nesvítí kontrolka neutrálu?
Datum: 28. června 2010 20:09
 proc tam chces rvat tuhle kontaktnici??, dyt 477 ma kontrolku neutralu
Datum: 28. června 2010 10:38
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:12
 Jo řekl bych,že ty kryty zadních tlumičů půjdou na tuto ČZ 175 450,mám je taky takové. A tu pneu 3,75x16 chceš dát na zadek místo 3,25x16?Řekl bych,že tam půjde bez problému,je to jen jiná šířka vzorku! A není to o moc,takže by to jít mělo.Ale dal bych tam klidně 3,25x16,co tam má být,stačí bohatě MITASKA.
Datum: 28. června 2010 20:12
 čau kde a za kolik bych sehnal kryt kastliku na jawu 23 Mustang? tady ho nemůžu najít dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:18
Jméno: pakoterm
IP: uživatel9431
 mam celej kastl na balkone napis na majl domluvime se termixnator@seznam.cz
Datum: 27. června 2010 21:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Měl bych dotaz. týká se teda spíše Simáka, ale i přesto: Jaký výfuk se myslí ze simsona je je tzv. Simson Sport? Tím se myslí verze enduro? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 tzn.pohrát si s přepážkou.....co obcas nekde prectes sou poje poznatky z vývoje....hrabu se v tom ob den uz pres mesic a furt neco zkousim
Datum: 27. června 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Aha, no totiž někde na FK pokecu jsem četl, že ten "sport výfuk" je mnohem lepší než originální..... A chtěl bych se tedy zeptat, jak to je s tím odškrceným doutníkem? Co se musí udělat aby byl "odškrcený"?
Datum: 27. června 2010 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Ne. Výfuk Simson Sport je dvoukomoráč s takovym rezo tlumicem na konci.....
Datum: 27. června 2010 16:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
Posl.aktualizace: 30. června 2010 23:32
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 ja vam nevim ale kdyz o tom tak premyslim tak v uprave na 4K ze sveta motoru je napsano ze vyfukove plyny proudi pres svorniky valce do vyfukoveho potrubi takze ted jsem z toho uplne jelen ma se hlinik brousit az na svorniky nebo tam kousicek nechat abych se nedostal k svornikum a druhy dilema je to ze co jsem se ptal na forech tak mi bylo receno ze prepazky mezi hlavnim vyfukovym a pomocnymy prepoustecima nikdo nedela mel jsem ale obavy ze se prepazky na vlozce nebudou dostatecne chladit a pist e bude pridirat ale pry tomu tak neni. Na nestesti pro me mam uz valec upraven a uz jen zbyva dostavit zbytek motorky abych videl jestly se ma prave zdarila nebo ne vsem preji hodne zdaru
Datum: 30. června 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nevím jestli jste me pochopili,ale kldyž pomineme tvar toho kanalu,tak je to uplne to same jako bych rozšiřil a zvětšil puvodni kanal na rozměr 24mm..Tento co jsem nakreslil je "dole" v tom uzkym miste řekneme 22mm a v tom nejširšim miste nad přefukama 24mm..Takže se to tam vleze uplne stejna jako ten "klasicky"
Datum: 27. června 2010 20:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kombinujes tady 2 veci do sebe. Udelej "klasicky" vyfuk. kanal + 2 pomocna okenka, nebo te vyfuk. kanal, co tam mas ale bez vyfuk. okenek. Tohle je nesmysl, nehlede na to, ze to tam s velkou pravdepodobnosti nenarves.
Datum: 27. června 2010 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 kdyz si to celý promítnu v hlavě do válce a přičtu si tam vhodně silný prepazky mezi hlavnim a pomocnejma kanalama,tak se mi zda,ze pod pomocnejma kanalama budes uz frezovat hlinik z míst,kde sou šrouby na valec....mozna se pletu...zkus a uvidis
Datum: 27. června 2010 19:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stando proč mysliš že by to aš tak zasahovalo?? Upravuju seriovy vyfukový kanal a v tom nejsirsim miste to bude 24mm plus okenka..Takže to nikde zasahovat nebude..
Datum: 27. června 2010 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Jde ti o plochu vyfukovyho kanalu nad prefuky!! takze bych nekombinoval dve verze a udelal proste klasickej vejfukovej kanál s okýnkama a nebo ten solo sirokej s vybránim...tohle co si namaloval se mi nezdá.... to by pak okýnka zasahuvali az nekam k místum kde sou srouby válce a jak vsichni víme (že?) tak tyto místa obrábět nemuzeme!
Datum: 27. června 2010 16:15
 marku na to se neptal, tak když nevíš tak neopovídej. tvar je dobrý, okénka se hodí, ale udělej je tak aby nezasahovaly do dráhy přefuku.
Datum: 27. června 2010 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych si radši koupil stejskýho cestovní úpravu 2K, 5,5 PS. Je to lepší, že se s tím takhle s*át
Datum: 27. června 2010 15:40
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
mám problém, koupil jsem si nové brzdové pakny na mou 05, buben dokonale vyčistil, nové pakny namontoval a ejhle, moc to nebrzdí. Pakny jsem tedy trošku přebrousil šmirglem a pořád stejný. Brzdí to ale... Znám kopu pio co brzdí daleko lépe. Máte s tím nějaké zkušenosti či postřehy jak to vylepšit. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 12:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ono je to za chvili staci jel a drzet brzdu..Skontroloval si tu plochu o kterou ty pakny brzdi,jestni neni mastna?
Datum: 29. června 2010 12:29
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Ne ne ta vložka je v pohodě. Takže jen čekat až se to hold obrzdí nebo trošku upilovat. Díky myslel jsem si to
Datum: 27. června 2010 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 na koncich sem je spilovával...ale casto tady bývá an vině špatny brzdovy buben....ta litinova vlozka v bubnu....pokud uz je vydrbana,tak chce protahnout na soustruhu a srovnat!
Datum: 27. června 2010 16:19
 to je tím že jsou nové pakny.. musí se zajet na tvar bubnu.... když jsou nové tak brzdí jen po okrahích....až se ojedou kraje a bude brzdit celou plochou tak to bude brzdit tak jak má...to rozjeď a drž na brzdě
Datum: 27. června 2010 13:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak ty brzdy přitáhni jestli málo brzdí
Datum: 27. června 2010 13:20
 Sakra to bylo na dotaz pod tim
Datum: 27. června 2010 13:18
 Jestli byl pist u vejfukovýho kanálu černej tak se ti to zadírá
Datum: 27. června 2010 13:17
 zdar draci, jak upravit seriový výfuk na jawě 21 na závody sériovek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Zaprvé výfuk dokonale zbavit bordelu!!! Za druhé,pokud bude výfuk moc festovní,tak zkoušet ladit odpor vyfuku na prepazce uvnitr...kdyz bude moc volnej,strati to spodek,kdyz je moc festovní,tak to zase přichází o vršek....je to docela alchymie....chce to zkusebni okruh a hodne trpelivosti....
Datum: 27. června 2010 11:32
 Doutnik?
Datum: 27. června 2010 9:29
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 čuste fichtlaři... chtěl bych si dat na pionýra misto předniho kola kolo ze stadiona 2.25/19 chtěl bych se zeptat jestli by šlo na tento rozměr sehnat krosový drapak ''špunty'' a taky bych chtěl si přeplest střed za větši bubnouvou brzdu jako u pionýra tak jestli nevíte z čeho by pasovaly špice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 no pravě mam doma rafky tak sem to chtěl nějak využit... to je pravda no taky sem na tom uvažoval... jj dost tenký no skusim se teda podívat po tom z jawa 90 nebo nevite o někom rovnou co by vyměnil rafek kola ze stadiona za rafek z jawy 90??
Datum: 27. června 2010 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2x najedeš na díru a máš ze stadionáckýho kola osmici
Datum: 27. června 2010 12:49
 drapák by mohl pasovat z horského kola
Datum: 27. června 2010 12:00
 To je strašně úzký ze stadiona na to drapák nemá cenu sežen si třeba z jawy 90
Datum: 27. června 2010 8:12
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravimna jednom nejmenovaném webu jsem se dočetl, že vůfuk ze Simsona na Pionýru udělal veliký výkonostní postup ku předu. Mám tedy otázku, zda-li je to opravdu tak možné a jestli výfuk pasuje bez větších úprav i na pionýra (na kříž). Konkrétně na 05ku.
Díky za poznámky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 7:45
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Díky moc za rady, moc se mi to hodí. Všim jsem si že jezdíš se 14-ti zubem, já tam mám 12 zubů, tak tam zkusim dát 13-ti.
Datum: 28. června 2010 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Nechtějte po mě konkrétní detaily,protoze vám treba budou k nicemu.....ani jeden muj motor nebyl "normální"....ten první jel obvzláště blbě a současný spodek motoru zase jede obvzlaste dobře....ja se třeba 2 týdny pral s bohatou směsí.....predstih 1.6,trysky origo,hladina tak ja ma bejt,airbox origo otevrenej,výfuk origo a furt výkon nikde.....vymenil jsem postupně 3 karburátory až ten poslední najednou přinesl velký nárůst výkonu,až jsem tomu sám nevěřil....najednou byl motor živej,parádně se přetáčel a uz jen ladením detailů jsem výkon poslal výš a hezky jsem si namoduloval průběh,tak jak me se hodí..... doporučuju zkoušet vícero výfuků i karburátorů a on některý z nich bude "lepší" či "horší"....poznáš....to a samy plati o rotoru zapalování....nekterý vibruje,neketery ne....okem to nepoznas....chce to zkouset.....sou to kraviny....desny hovadiny.....ale je to onich!!!!
Datum: 27. června 2010 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Mě zatím Pio bez viditelných uprav jede +/-90 a mám tam "jen" cestovní upravu,prevod 14/55 a spousty "nepodstatných"detailů......neexistuje univerzální rada/postup jak ladit....musíš si to zažít....postupně jsem upravoval několik původních vložek do doutníku,až se výkon pohnul kupředu-v podstatě tam mám navíc 2 díry 2x1cm+zevnitř vyčištěný výfuk....původní prepazka fungovala jako omezovač otáček,když jsem tam vložku nedal vůbec,tak to zase jelo špatně odspoda,když jsem jen vložku navrtal,tak to stále nebylo ono,takový nic dole nic nahoře,tak jsem tam postupně propilovával okna do čtverce až se dostavili vyšší max otáčky,ovšem zkoušel jsem to dál a dál az jsem zase stratil spodek,takze jsem musel opet udelat jinou prepazku a tu doladit,ale uz se to tam našlo....a k tomu neustále dorovnávat bohatost smesi a odpor sání....jsou to naprostý kraviny....ale než jsem resil tyhle naprostý kraviny,tak motor v "seriovym"nastavení s prevodem 14/55 jel sotva 80 z čehož jsem byl velmi zklamanej(to mi jela seriovka!  ).....pak sem si zacal hrát s detailama jako je odpor sání,vyska hladiny,vyska jehly,odpor výfuku,objem hlavy a předstih a dostal jsem se na dost slušnou urověn,ze motor na první stupen dosahne i 9000 otáček a po přeřazení na dvojku motor okamžitě akceleruje a maximálka na trojku je až skoro nebezpečná vhledem k původnímu podvozku....výfuk Simson sport byl fajn,byl prvním krokem kupředu,ale odškrcenej origo doutník ho překonal....
Datum: 27. června 2010 16:35
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Pro Standu: právě to o tom výfuku jsem četl na stejskyho stránkách, myslim žes to tam psal ty. Já jsem si nechal udělat taky cestovní úpravu, pio mi jede 70, ale pořád tomu tak něco trochu chybí. S předstihem jsem si hrál, s bohatostí, vše seřízené tak jak má být... Nechci nějaký zběsilý úpravy, protože můj pio má technickou, takže rezonanční výfuk apod. nepřipadá v úvahu.
Datum: 27. června 2010 13:10
 to standa:mohl bys prosím napsat co to je hodně odškrcený doutník?jestli to teda není tajemství...
Datum: 27. června 2010 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Na seriovce nemá význam zadnej "tuning"vejfuk....výfuk simson sport udelal velký pokrok na Cestovní upravě oproti vyfuku uplne seriovému,ovsem zanedlouho jeho uspech prekonal vhodne odškrcený origo doutník,který vykazuje vsechny vlastnosti,ktere jsou žádány... jinak vyfuk simson sport pomocí dvou objímek pasuje na kazdou jawu 50
Datum: 27. června 2010 11:10
 dachl21  řesne tak aj s kolenem sirsim a kratsim to musi bejt super
Datum: 27. června 2010 9:33
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 je tu nekdo schopnej vzit vyfuk hikone a oldadit ho ?
Datum: 26. června 2010 23:02
 odladěnej hikone s výletovou trubičkou dá parádní výkon,ovšem bez odladění a bez výletovky stojí za velký hebrejský,
Datum: 26. června 2010 22:56
 Ale odladěnej Hikone ho přidá dost...
Datum: 26. června 2010 22:31
 soráč vynechává mi klávesnice
Datum: 26. června 2010 21:52
 pokud myslíš vfuk simson sport,tak ten vkon nepřid,přid pouze točivý moment-asi 800 otáček
Datum: 26. června 2010 21:51
 zdar draci koupil jsem si výkonný válec s jednokroužkáčem, mám na ojnici válečkové ložisko, namontoval jsem válec a píst a zjistil jsem, že píst, když je v horní úvrati, tak je 1mm od hrany, sundal jsem to a koukám v porovnání s 2 kroužkem je ten jednokroužek fakt kratší ( hrany ) jinak na výšku ( ve středu ) je vysoký stejně. Tak nevim, jak to řešit dál, nejde mi to takhle vubec nastartovat, proste je tam 1mm navíc, poradte, dík čauves
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 23:07
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Ja bych to taky tak udelal zkratit odspoda valec o 1mm ale vsechno si promer abys potom nezjistil ze prefuk jde do saciho kanalu nebo tak vis co dvakrat mer jednou rez
Datum: 26. června 2010 23:07
Jméno: Bubák
IP: uživatel8432
 to musis jeste o ten milimetr zkratit valec odspoda
Datum: 26. června 2010 19:06
 nemáš to náhodou 3k s přefukem pístem?
Datum: 26. června 2010 19:01
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 ano, na krajích je kratší a uprostřed delší, a mě ten píst nepřesahuje válec, když je v horní úvrati , tak tam jeste chybí 1 mm aby to bylo zárovneň
Datum: 26. června 2010 18:29
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Tak tady by ti asi nejlip poradil ten co ti ten valec prodal!!! ale jestly to dobre chapu tak ten pist je na krajich kratsi ale ve stredu je stejnej vysokej jako original?
Datum: 26. června 2010 18:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus jestli jedinej defekt kterej to zpusobuje je snizena komprese tak bych to resil snizenim hlavy i 1 mm , horsi by bylo kdyby spravne nezaviral kanaly
Datum: 26. června 2010 17:59
 omg tak dám pod válec druhý těsnění a neřeším to ne? mám to u stejskyho sady taky tak
Datum: 26. června 2010 17:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám podobný problém jako Honza 477 (viz dole). Jedu s PIO zastavím. normálně běží na volnoběh. chci přidat plyn najednou se to jakoby zadusí občas i chcípne, ale většinou to vyleze do otáček. Ale když potřebuju v městě se rychle rozjed tak to mrtě otravuje. Nevíte jak to vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:43
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 mel sem tenhle problem taky.....spatna volnobezna tryska a vysoka hladina....pomohlo dát hladinu dolu a koupit novou volnobeznou trysku a uz vse OK
Datum: 27. června 2010 11:43
 a kanalek k jehle mas cistej? me to delalo tohle ona ta dirka k jehle je pekne mala a muze spusobovat propad
Datum: 26. června 2010 12:13
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je na 2. zářezu. Ta svíčka ale není černá ona je spíš světlejší ale taková nepopsatelná černo šedá.
Datum: 26. června 2010 11:55
 to vypada na karbec mas ok jehlu?
Datum: 26. června 2010 11:43
 Ahoj lidi mam dotaz ohledne prachovek na predni vidlice nevite kde se daji koupit. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 0:03
Jméno: lukaspustka1
IP: uživatel9384
 dobrej kdo ma zajem o sportovni valce na pionyra volejte cislo 731 788 966
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:02
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 tady je odkaz na jeden z válců od pana Chruňáka :
http://motorky.bazos.cz/inzerat/6225382/zaVODNI-VALEC-JAWA-50-PIONYR.php
kdybych na tomdle válci nejel jeden závod, tak bych vůbec neřek že todle může chodit, ale jede to parádně byl sem hodně překvapenej co to umí
Datum: 25. června 2010 15:02
Jméno: xxx
IP: uživatel6255
Datum: 25. června 2010 14:55
 Jeden takový sportovní válec bych bral...Podmínky...chtěl bych cca 11-12 koní v otáčkách řekněme 10-10,5tis. Samozřejmě bych to chtěl potvrzeno grafem s brzdy společně s nákresem výfuku a parametry sání komprese a podobně... Poté se domluvíme na ceně. Díky....
Datum: 25. června 2010 11:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec vim že bych to sem neměl psat ale chtěl bych se zeptat jesi byste neměl někdo levně simsonácké vidlice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 10:48
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Ok domluvime se na mailu
Datum: 24. června 2010 10:48
 mam... navrhni cenu
Datum: 23. června 2010 23:39
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 zdravím nemate prosim někdo na prodej masku na hranate světlo a ten panel kde je tachač otačkomněr kontrolky a Bosch diki pokud byste nemněli vše napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:31
Jméno: Zdeno7311
IP: uživatel6313
 myslim z jawy 350 myslim že některe 634,638 a novější.
Datum: 23. června 2010 17:31
|



|