česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, skládám pionýra a potřeboval bych vědět jaký je rozdíl mezi tou starší a novější kostrou (s tou tenší a širší zadní kyvnou vidlicí) jestli je ta vidlice jediný rozdíl, nebo zda jsou ještě nějaké rozdíly např v uchycení předních vidlic nebo neco díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš uplně pravdu ty uplně nejstarší mají jinak uchycenou vzpěru pod nádrží a nemají pojistku pro zajištění otevřeného sedla
 
 
Datum: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne , jen zadní kyvka je jiná
 
 
Datum: 02. července 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel13327    
Čau draci, chtěl bych si koupit výfuk hikone a tak mě zajímá jestli tu nemá někdo zkušenostni s tímto výfukem, a ještě by mě zajímalo jak se chová.rnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koukni tady na ten dotaz nebo si najdi jiný v sekci tuning je jich tam dost http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id259499.html
 
 
Datum: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16629    
čau draci doporučite mi tu nejlepší trysku do pincka diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriovýho jedině 68
 
 
Datum: 30. června 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
68 anebo laditelnou...... anebo vždy 1 koupit a skusit jak to jede a kdyš se to nepovede tak skusit jinou
 
 
Datum: 30. června 2014 0:21
 
 
 
 
Jméno: radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mužu dat tuhle trysku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_100_profi.html do normal karburatoru?nemusi se to vrtat nebo tak?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando mluvíš mi z duše, ale bohužel doba už je taková.... každej by chtěl všechno pokud možno zadarmo a hlavně bez práce, ideální je když by to šlo ukrást někde na internetu..
 
 
Datum: 30. června 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Jsou 3 základní typy špatných ladičů. První něco vytvoří,vůbec nevědi co a proč dělali,upravovali nemaj šajn vo co gou,hlavně zadarmo,a teorie úprav nikoho nezajímá,vznikne nefunkční paskvil a pak se diví. Druhá kategorie je koupim vše na čem je napsáno tuning ačkoliv vůbec nevim proč to kupuju,ale do válce se srát nebudu tam by se dalo něco pokazit a za úpravu nikomu nebudu platit a udělat to neumim,pak jezdí na neodladěnym hikonu s 85 klikou,tvrdou hlavou,brutálně ulitym origo karbecem a megakrutym tuning filtrem a diví se že to nejede. Třetí kategorie - jede mi to už mizerně,motor už nemá moc sílu,vim že ve válci se dá nejvíc přidat i ztratit,tak si obstaram upravenej válec,kterej by měl jet fakt pecka,osadim to na rozpelešenej vrak s milimetrovym vaklem na klice a s guferama co pamatujou gottwalda na hradě a musí to jet,do motoru nedam přece ani korunu,mam přece dobrej válec a ten to utahne i se ztrátama...a ono to nejede a zase se budeme divit ... chlapci ono je to trochu jinak ... základ je 100 procentní motor jako celek... pak si alespoň okrajově nastínit teorii 2T motoru,karburátoru,válce,výfuku - toto již je slušný základ,aby se člověk mohl rozhodnout co od motoru chce,jakym směrem se vydat a muže realizovat konkrétní logické kroky potřebné k dosažení konkrétního cíle ... a až po zdolání těchto základních " překážek " se dostaneš do fáze ladění a teprve tady se dostaneš k tomu,že třeba tryska 72 je chudá a tudíž se to chce logicky poohlédnout po větší,asi 74 - 76 ... ane koupim trysku 100 a pak budu řešit co s motorem ... doufám že tyto řádky poslouží alespoň k zamyšlení těch,kterých se to týká. Co se týče literatury,mohu doporučit p.Bella - 2 stroke performance tuning (nebo tak nějak) je to sice v angličtině,ale je to psaný dost halabala pochopitelně,nic exaktního,jako studnice základních znalostí víc než dobrý ... a dnešní pokročilý překladače toho dost přeloží ...
 
 
Datum: 30. června 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve vzdušníku problém nebude, ale pravděpodobně na difuzor 17mm bude směs neuměrně bohatá, další problém nastane u přechodového režimu, protože bez úprav přechodvý systém nemá šanci uregulovat rozdíl mezi normální a takhle bohatou směsí, v neposlední řadě bude pravděpodobně problém v dotékání paliva, a to vše jsme jen teoretických úvahách.
 
 
Datum: 30. června 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tucha že vzdušník je 1,5mm takže 100 trysku namontovat můžeš a bude pracovat celým svým průtokem, otázka zůstává jestli 100 trysku vůbec potřebuješ :-)
 
 
Datum: 30. června 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100 trysku už budeš muset ten karbec hodně upravit, a sorry, proč trysku 100, ani na 5k válci kterej točí jako kráva nemám takhle velkou ...
 
 
Datum: 30. června 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
je příšerně velká ja dal na mustnga 72 a je to bohaty až jeje puvodní je 68....hrozí že směs benzinu se vzduchem sratí celistvost a pionír nepojede vubec......jmenovitě to same jak kluci s moskytem o 2 otázky dole ...nastartovat pude ale na víc jak 1 se neutáhne.... za me skusit vhdodnejší převody ..slícovat kanali a necpat peníze do takovýchto součastek ktere jsou určeny pro radikalně poladěné motory...
 
 
Datum: 30. června 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat jestli kostra z jawy 23 mustang pasuje na pionýra 20,21 nebo zda jde případně upravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Přesně jak říká marquee, kostra je stejná jen třeba odřezat a pak přisvařovat nějaké úchyty. Pokud umíš svařovat a jsi aspoň trochu šikovný tak není problém. Sám jsem tento rok předělával kostru z jawy 20 na mustangovou. :-) Tak ať se daří.
 
 
Datum: 29. června 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí se upravit, například uchycení sedla/pantu, zadní vzpěry...... je toho docela dost ale dá se to udělat
 
 
Datum: 29. června 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
čus draci, máte někdo zkušenosti s karburátorem dellorto na babettu? já jsem si ho koupil a připadá mi ten výkon pořád stejnej, dá se tam něco ladit? Odepište díky Ondřej http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
ale výkon u ní zvýší dobře odštelovanej motor a nevylítanej motor a v cajku spojky :-) potom mužeš zkoušet dál já mám 14zub zkrácení kolínko 1.6 předstih origo karbec nová svíčka a po rovině dá 60 km/h beze srandy :-)
 
 
Datum: 01. července 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo, tuning je tuning.. Na Babettce ti žádnej karburátor výkon nezvýší.. Od toho jsou nálepky na nádrž...
 
 
Datum: 01. července 2014 7:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17358    
nejni co ladit ten karbec tam není skrze výkon ale proto že slováci stratili možnost nechat si v jikovu vyrobyt puvodní karburace..byla to složitá doba po roce 89 tak zvolili cestu nejmenšího odporu a namontovali italskou výrobu.....z toho vyplívá že pokut to jezdí nebabrat se do toho kor u 2 konove babety se šlapkama
 
 
Datum: 28. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17356    
Je ok když mustang s origo původními tlumiči mi ve dvou sedí už téměř na dorazu? V jednom tlumiče fungujou asi normálně ale se spolujezdcem si to sedne až se kolo zaboří celý do blatníku a zbejvá tak poslední 1cm, takže na každým hrbolu a díře narážíme na ty gumy co jsou na těch tyčkách. Má smysl vyměnit ty vnější pružiny pomůže to nebo je to takhle normální když to nejde nijak naštelovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to docela normální,šlo by to vyřešit hustším olejem a tvrdšíma pružinama ale musel by sis je nechat udělat na zakázku, protože nevím jestli se daj takový sehnat kup si tlumiče na simsona elektronik, dáš jenom pak na každou stranu v uložení podložku, protože jsou ty konce užší než u fichtláckejch
 
 
Datum: 30. června 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: lobo644      E-mail:      IP: uživatel17341    
zdar ktery vyfuk by ste my doporucily abych ho nemusel upravovat?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nejlepší je na mustanga tady ten http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2055 pokud teda nemáš upravenej válec to si pak mužeš nechat vyrobit na míru přímo na tvuj válec
 
 
Datum: 22. června 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: radis      IP: uživatel16906    
zdar draci, máte někdo zkušenosti s tímto rychlopalem ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
A co by tě zajímalo....
 
 
Datum: 29. června 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: VM      IP: uživatel15395    
Dobrej, chci se zeptat dávám čz 125/516 do origo stavu ale nevím jakou červenou barvu přesně použít. Neví někdo ?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Budu renovovat pincka 21 a jelikož mám možnost v práci práškové lakovny ( což znamená opálení barvy v termické peci, otryskání a nalakování ), tak si nejsem úplně jistý, jestli čep kyvné vidlice by tu termickou pec přežil díky silonovým vložkám - musím čep dát nový. Má někdo nějaký návod jak zadní kyvnou vidlici demontovat a jak nejlépe zase napasovat ? Co jsem trochu četl, tak to asi není žádná prdel... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
vypalování práškové barvy gumový čep kyvky určitě nepřežije, takže buď můžeš rozříznout výztuhu kyvky a vidlici před lakováním sundat (a po vypalování opět nandat a zavařit), nebo celej rám stříkneš normálnim lakem (tak jsem to vyřešil já)..
 
 
Datum: 17. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel17037    
vylisuj čep zadní kyvné vidlice pak to můžeš lakovat jak chceš pak dáš nové vlošky nalisuješ zpět a je to
 
 
Datum: 17. června 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdar draci, jakej používáte převod do crossu ( myslim kolik zubů rozeta, kolik zubů sekundár ) :-D. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Používej tak 11 až 12 zubů sekundár ale zaleží to hodně i na rozeťě jestli máš origo 55 zubů nebo 75 zubů ja mam taky cross a používám 75 zubů.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar máte někdo zkušenost při výměně silonů v předních teleskopech na fichtlu místo vystružování pouzder, nahřáti kluzáku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
je to otázka tu pej vystružnik asi nebude čeče je delanej aby obrobil ocel problem je když zabere velkou třísku tj malá díra v silonu z výroby protože na stružení sa davá přídavej ale jen 0,2mm pokut tam nejaci borci radej narvali 2mm vrtákem co meli po ruce a radší at nejsou zmetky musí to sta za chuj.... prostě mas dva zpusoby sehnad vystružit ..nejefektivnější ..anebo to nějak voje.... třeba nahřatím..druhy zpusob který se nezminuje ale díra s tim jde naraubovat relativně přesně je rozříznout tyčku na konci plikou a do drážky dát 8é smirek a upnout to do vrtačky a futra tím obrousit a nasledně perfekně tj štetkou na lahve a benzínem vímít....výhoda je že smirek odebírá postupně a nehoží že tu díru udelas velkou jak při nahřívání....ale je to pakarna i na 2 hodiny
 
 
Datum: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel13405    
nejjednodušší a nejrychlejší,než shánět stavitelnej výstružník,kterej bude ve finále beztak tupej jak pr*** a při pokusu o vystružení se silon bude protáčet, tak kluzák pořádně nahřej nad plamenem (jen jeho konec) a pak to rychle a co nejrovněji natlač do silonu a je to. nikdy jsem s tím neměl problém
 
 
Datum: 16. června 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
futra musíš po nalisování do trubek vystružit... jinak to nich kluzáky nenarveš
 
 
Datum: 15. června 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkusil jsem to, nefunguje to. pouzdra se seškvaří a vznikne tam vůle jako před výměnou.
 
 
Datum: 15. června 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaků cenu može mět takovéto zrcátko na pionýra v ucházejícím stavu? https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10269581_648433438558452_6630456983054807403_n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Due      IP: uživatel11092    
Zdravím chlapy, myslíte že by měly zelení a technici na STK problém, kdybych si na svého miláčka 555 dodělal na boky pneu ty bílé pruhy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, ne.
 
 
Datum: 12. června 2014 12:51
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj,chtěl bych se zeptat,jaké máte zkušenosti s výfukem hikone na jawuu 21 dík? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však píšu, že ty nálepky přidaj víc, ne?
 
 
Datum: 11. června 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Pár kW navíc? Si děláš pr*el? :-D Bez odladění je ten výfuk naprd. Vyladěnej doporučuje Stejskal ke nějaké své úpravě, takže asi bude po odladění dobrej, jen nečekej že ho koupíš a hned ti to přidí "několik kW". :-D :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. V jakým směru? Zvuk má brutální a i když sice nepřidá tolik jako nálepky Monster a NoFear, tech pár kW navíc určitě znát je..
 
 
Datum: 11. června 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím, mám dotaz na ladiče pionýrů :-). Když upravujete válec zkoušeli jste jít s otevřením sání až na hodnotu 70mm od hú? a co výfukový kanál šli jste pod 27,9mm? Zajímá mě to jak se potom motor chová. Zatím jsem si dělal válce sání do 69mm od hú a výfuk do 27,9mm od hú a jsem celkem spokojený. Jde mi o to, když to ještě víc prohrábnu, jestli to ještě pojede aby to nebyl zbytěčně zničený válec. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ty jo, tak tolik vyjetej valec se mi do ruky ještě nedostal, o vadach, presnosti atd radši nebudem začinat... :-D. jestě, že s emi to nedeje, protože u nas chce pan za vybrus 200,ale když to dela o vic jak 2, tak už 400 :-/
 
 
Datum: 17. června 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Jo máš pravdu. Jenže. Sichr je sichr. Právě že jsem taky udělal desítky válců a někdy je zajímavý sledovat vady materiálu a projetí vložek provozem. Po mých zkušenostech vše nechávam brousit nejméně o dva ... asi máš štěstí a lidi ti posílaj válce jetý pár tkm ... jednou jsem dokonce válec kvůli brutální šišce musel nechat vybrousit o 3 výbrusy ... o dva je to kurva častý ... o jeden výbrus jde málo kterej...často to neřeším a k válci s 0-1-2 výbrusem dávam do brusírny rovnou píst 39mm ... a o vnitřních vadách bych moh napsat článek ... holt asi máš štěstí ... teorie je hezká,ale realita s tim občas sakra zahejbe...
 
 
Datum: 12. června 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
Když vylisuješ a zalisuješ vložku, tak je blbost dělat výbrus min o 0,5mm! Vložka se pokroutí, to ano, ale troufnu si řict, že i prohonovani o 0,1mm by to srovnalo, udělal jsem hodně desitek valcu a nidky jsem se nesetkal s tim, že by nestašil jeden vybrus- 0,25mm :-). Jinak s časovani na cestaka bych se standou souhlasil. Hlavně nezapomnte, že hlavní roly nese výfuk. Mám kamarada, co s vyfukem 28 od HU jezdi do 13000. Ja s timto časovanim cestuju. Vyfuk, vyfuk, vyfuk... ;-)
 
 
Datum: 12. června 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šlo, ale je to pakárna
 
 
Datum: 11. června 2014 15:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel17307    
To je jasný že až po úpravě dávám přebroušet válec ale ptal se známý, který měl válec 2000km po výbrusu jestli by to šlo taky upravit bez následného výbrusu. Tak už vím že ne. :-) Dík za radu.
 
 
Datum: 11. června 2014 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Ve většině případů vložku nevyklepávám - nemám k tomu důvod,ale i tak válec vždy nechám vybrousit...no vždyť je to úplná kravina napřed válec vybrousit a pak upravovat... si pak odřampeš krásně vyhonovanej válec ... a pokud by šla vložka ven,tak min výbrus o 0,5mm ...
 
 
Datum: 11. června 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Na sériovce mám udělaný válec výfuk 28,4, sání 68,7. Šlo mi o to jestli by šlo ještě polaborovat více s výkonem válce. Jen jestli se mohu na něco ještě zeptat stando když se ti dostane válec po výbrusu na úpravu a vyklepneš vložku dáváš ho potom znovu přebrousit? Dík za odpověď :-)
 
 
Datum: 11. června 2014 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Na cestovní použití bych nechodil přes 28 a 69. Naopak bych volil vejfuk jen 28,3-28,5 a sání 54,5 / 68,5 ... ani bych ho zbytečně netahal nadoraz do šíře...
 
 
Datum: 11. června 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Tento válec bych chtěl na cestovku - rychlé 3q je samozřejmostí.
 
 
Datum: 10. června 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Poslední válec co jsem si dělal jsem měl výfuk 27,9mm (tvar hříbek - šířka 26mm) a sání 69mm. Měl jsem to do krosu s normální převodovkou. K tomu sériový karburátor a odladěný výfuk hikone. Jelo to celkem dobře. Přefuky sériové.
 
 
Datum: 10. června 2014 13:57
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš seriovou převodovku tak i těch 27 bude moc, začni raději pozvolně, vždycky můžeš ubrat, ale zpátky se to vrací těžko, na co ten válec máš??
 
 
Datum: 10. června 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Díky za radu, no a s tím výfukem na 25mm to už bude asi pořádný problém to naladit aby to jelo. Hlavně to už asi bude malý rozsah využitelných otáček co? No zkusím něco ještě polaborovat ale asi pod 27mm od hú s výfukem nepůjdu :-) uvidíme kolik to bude točit.
 
 
Datum: 10. června 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zkus, já to mám hodně pod 70mm, ale nepočítej s tím, že na tom budeš normálně jezdit:-) pak už je to hodně velké laborování, na normální ježdění pod 70mm určitě ne, z výfukem se dá jít kldidně až na 25mm ale je to jak s tím sáním, na normální ježdění ani náhodou.
 
 
Datum: 10. června 2014 9:55
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevíte někdo čím by se daly zaoblit hrany kanálků ve vložce a přitom nepoškodit válec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli myslíš sražení hran po výbrusu, tak na to se docela hodí úzký brousek, třeba na kosu.
 
 
Datum: 09. června 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci, když dám na fichtla drapáky (2,75x15 Mitas), tak to pojede hůř než na origo pneu ? Vím že budou mít větší odpor, ale bude rozdíl velký ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi chápeš, že to závisí především na povrchu vozovky...
 
 
Datum: 08. června 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jde i pozinkovaný díl nechat nachromovat ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel17288    
ao jde to před jakymkoliv galvanickým povlakem se vše leští až a noví kov
 
 
Datum: 07. června 2014 23:25
 
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 18:50:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu