Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci mám jeden dotaz mám pionýra na fichtl cup mám tam velkou rouzetu do síly 75zubů jáke bych tam měl dát řetězové kolečko aby to jelo co nejvíc mám tam 11 a jede to jak posraný poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 bodejt by ne když tam amš převod jak na traktor ...kup nekolik rozet okolo 13 14 15 zubu nejlepe odlechčeních popřipade proraž kartery a dodelej vodítka a samohřejme počítej s ubytkem kroutáku na kole ....pokut používas seriový motor tak te na rovnem useku s tímto převodem nakope i babeta
Datum: 15. května 2014 10:12
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdravím, nevíte někdo, kde se dají sehnat bílé lemy na pneumatiky pionýra? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17189
 skuz monty jawa
Datum: 13. května 2014 23:35
Jméno: Pablos
IP: uživatel17185
 Zdravím, mám dotaz na ty kteří mají standovu úpravu válce. Jak byste srovnali výkon luxusní sériovky pionýra 50ccm vs výkon standova válce v 60ccm. Pár válců jsem si už udělal ale zatím vše v původním vrtání a tak mě zajímá jestli to navýšení obsahu jde poznát na výkonu. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 10:21
 noi trošku jsem do toho výfuku šáhnul, ale jen malinko
Datum: 16. května 2014 10:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 taky bych mel zajem videt fotky valce
Datum: 15. května 2014 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel17193
 Pablos - obvykle všechno na origo vejfuku jede max 85 a víc ani ťuk...ale Marek má ten vejfuk trochu pošťouranej  a poved se mu abnormálně dobrej motor .
Datum: 15. května 2014 9:08
 Franto teď jsem všechno hotový vyslal do světa. Mám tu teď jeden na úpravu maximum ze seriovky. Budu to dělat v horizontu 10 dní. Už to jeden borec měřil. Byla to verze Klasik kross . S ne moc naladěnym výfukem tam bylo naměřeno na ne moc kalibrované brzdě s nějakým tabulkovým J výkon 6,8HP v 7850 ot/min a +/- 6,5Nm v rozmezí 6900-7250 ot/min ...dle popisu to jede jak čert i s výfukem mustang a origo karbecem. Pošlu ti fotky před výbrusem. Pro tebe to nebude žádnej zázrak a já to vim. Ale funguje to...a je to velmi variabilní
Datum: 15. května 2014 9:06
 hele ani mě to hlava nebere, prostě tenhle. válec a celkově motor se prostě povedl
Datum: 13. května 2014 21:54
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 marquee tak na sériovém výfuku 90 to je celkem mazec mě sériový výfuk nechtěl pustit přes 85km/h
Datum: 13. května 2014 21:43
 jen pro info.... ta 20ka chodí 90 na sériovým výfuku i karburátoru jen přetryskováno, je to prostě úlet.
Datum: 13. května 2014 21:25
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Jinak pro mustang 23, také jsem nejprve neměl valný průběh u rezonančího výfuku měl jsem tam výletovku 16mm délky 20 cm a nemělo to žádnou špičku. Nakonec jsem se dostal k délce 32cm a vrch to má neskutečný. Ale s rezonančím výfukem jsem taky musel otevřít sání a přetryskovat karburátor.
Datum: 13. května 2014 21:22
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Dík za rady, zase jsem o něco chytřejší. Jinak zatím můj nejlepší válec co jsem udělal mi jede 90km/h s odladěným původním karburátorem a rezonančním výfukem. Ale nemá to žáden spodek. Proto jsem si myslel jestli by to 60ccm nevyřešilo no
Datum: 13. května 2014 21:09
 Franto Standa dělá hlavně klasické dvoukanály, ale odvádí krásně čistou a přesnou práci, všechno ruční práce a fakt moc hezký už na pohled. Pro kluky co nechtějí moc utrácet za rychlý převodovky a další díly fakt ideální, jeho válec mám má svojí cestovní 20ce a když ti řeknu že s rychlým 3q a 12z kolečkem chodí i 90 a viděl jsi že nejsem žádná lehká váha. Samozřejmě tvoje "vyrostla" jede jinak ale to už je zas závodní válec a v motoru všechno jinak...... To je masakr.....
Datum: 13. května 2014 20:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 MYslim ze neni potrebovat dal zvysovat vykon , kterej by seriovej motor akorat poskodil a zvysil spotrebu, tahly upravy jsou hlavne o kompromisech
Datum: 13. května 2014 19:30
Jméno: FK Racing
IP: uživatel13006
 Ale ne, tak jsem to nemyslel. Standovo válec jsem nikdy neviděl, takže nevím co v něm je. Ale zajímalo by mě to, někdy bych se rád kouknul. Prostě čistě z praktickýho hlediska, jestli by to nešlo ještě maličko polepšit. Stejným způsobem vznikal i 4-kanál, že se vzal válec se známýma parametrama, a udělal trochu up-grade. Prostě maličko ho popohnat,
a současně zachovat ty dobré prvky které v tom válci byly.
Datum: 13. května 2014 19:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 asi tak , myslim ze za ty penize co stoji uprava se dostanes laborovanim na podobnou uroven , ovsem chce to cas a urcitej vztah k veci , jako zacatecnik bych to resil urcite koupi valce od stejskala , myslim tu cstovní upravu protoze nevyzaduje zadny vvetso doladovani , podle toho co sem videl na jeho videich muj valec toci vic a ma i vetsi vykon , ale ten prubeh neni tak kvalitni a prizpusobenej oroginalni prevodovce , ktera uplne zabiji potencial otevreni. Mit tak rychlou prevodovku tak bych mohl pouzit rezonancni vyfuk a jezdich v pasmu 9-11 tis. otacek a to by byl velkej mazec , ale spis na zavody nez na cestovani .
Datum: 13. května 2014 18:22
 Fando, ale ty jsi uplně jiná liga, to se nedá s ničím srovnávat  , Standa na druhou stranu dělá válce, který celkem snadno naladí i méně zkušení kluci a jezdí to suprově i na seriových komponentech, prostě pro běžné ježdění a začínající ladiče super potenciál.
Datum: 13. května 2014 18:18
 Standovo válec jsem nikdy neviděl. Dělám si svoje válce a nestěžuju si, stejně tak lidi co je jezděj. Když chci krouťák tak prostě nasměruju kanály.
Datum: 13. května 2014 18:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 s originalnim vyfukem to nebude takovy , kdyz sme to porovnavali tak sem zkousel na ten valec asi 5 vyfuku a nakonec si i sam jeden vyrobil , bohuzel ani jeden z nich nemel slusny prubeh , možná za to mohla i delka kolene , ale vysledkem bylo to , ze sem se vatil zpatky k originalnimu vyfuku a kolenu , pricemz zustal spodek a motor jede paradne v horni tretine otacek , z 12 koleckem se ted max. pohybuje kolem 85 kmh radarových
Datum: 13. května 2014 16:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17187
 z kopce jde všechno
Datum: 13. května 2014 15:55
 pardon blbě počítám... na 67km/h s 13z kolečkem vychází 10000ot i tak .....
Datum: 13. května 2014 14:46
 mustang23: ty chceš říct že točíš na dvojku 10500-11000 se seriovým výfukem???
Datum: 13. května 2014 14:37
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 Dělal sem si upravu valce sám a je to celkem sranda , vezmes pilnik a zacnes pomalu zvetsovat saci a vyfukovej kanal danym směrem , je to sice dlouhej procej metodou : jede to lip a ted uz ne , ale vysledkem je ze ti fichtl jede na dvojku stejne rychle jako pred tim na trojku a s originalnim vyfukem to ma i spodek
Datum: 13. května 2014 14:27
 Hele Standovy válce jedou a jedou super. Standa prostě ví co dělá. Jinak co se týká obsahu, tak ti můžu říct, že úprava válce je znatelně víc poznat než samotné navýšení obsahu. 60ccm bych spíš volil u válce kterej bych nechtěl moc točit a chtěl tam mít odspodu pěknej krouťák. Však on se ti Standa ozve sám
Datum: 13. května 2014 13:40
Jméno: jawasssss
IP: uživatel16252
 zdravím, v nejbližší době hodlám lakovat pio, a chtěl bych použit syntetický email značky VITON. Máte už někdo s touto hmotou zkušenosti? Podle teho co tam píši by měla být velice dobrá. Dělal jste tím už někdo a jaký byl výsledek? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 20:14
 Je to dvousložkový akrylátový autolak. Přidává se do něj tužidlo a ředidlo. To, co máš na mysli ty, je vodový jednosložkový akrylát - obecně vzato barva na dřevo. Ten akrylát ve spreji je na trochu jiné bázi, nicméně to je vhodné spíše na menší opravy laku. Pro tebe je nejlepší zajít do specializované prodejny s autolaky, kde si necháš namíchat akrylátový autolak. Počítej ale s trochu vyšší cenou, já platim tušim 150kč/ decka. Je to ale prakticky to nejlepší, co můžeš sehnat.
Datum: 13. května 2014 20:14
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 akrylátový autolaky co jsem se díval jsou dycky jen ve spreji. Když jsem se díval po plechovkách, tak vždycky akrylátová píšou že vodouředitelná, což mi příjde ještě éně kvalitní. Jednou jsem takovou akrylátovou vodou ředitelnou cosi dělal a za půl roku to zrezavělo. tak prosím Co to teda přesně je za druh barvy co se nou renovují motorky, auta atd?
Datum: 13. května 2014 19:33
 Obojí je tak zhruba stejné kvality, prostě obyč synťák. Záleží, jak moc kvalitní lak chceš. Tahle barva po pár letech vyšisuje, zmatní, není moc odolná vůči chemii atd. Prostě klasické neduhy synťáku. Tohle jsou barvy na plot, není to autolak. Jestli to máš na nějaké běžné ježdění, tak ti to řekněme bude stačit. Jestli renovuješ, tak jdi do akrylátového autolaku.
Datum: 13. května 2014 18:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 http://www.barvyrus.cz/barvy-na-drevo/emaily/redidlove/vrchni/su-2013-8141-cervena-rybizova-0-7kg-v/ . Myslíte že je to lepší oproti klasickýmu univerzální vrchní syntetecké lesklé barvě od colorlaku, nebo myslíte že colorlak je dobrý?
Datum: 13. května 2014 15:34
 Ahoj. Pošli mi nějaký odkaz na konkrétní výrobek.
Datum: 13. května 2014 15:23
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdravím, budu stříkat plechy na Jawa 20 a chtěl bych si na něj dát odstín ral 5015. Chci se zeptat jestli mi bude stačit plechovka s 0,6L barvy na dvě vrstvy nátěru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 10:25
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
Datum: 13. května 2014 10:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 když jsme u tech barev. Tak budu taky lakovat, ale chci to přesně origo i druhem barvy. Vím že se fichtli dělali syntetickým vypalovaným emailem. Ale chci se zeptat zda ta vypalovaná syntetika jde koupit a jak se sní pracuje. díky
Datum: 12. května 2014 21:53
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 záleží jak umíš stříkat a jak si to namíchat já dělal 21 a měl jsem 0,75L modrý a 0,5L bílé vše syntetikou 2vrstvy a něco ještě zbylo na opravy
Datum: 12. května 2014 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně... akrylátu sem měl asi 0,7l a nalakoval sem tim celou 555 dvěma vrstvama... teď sem lakoval 21 a měl jsem dvě barvy, od každý 0,75l a zbylo mi dohromady tak 150ml... jinak to bylo taky dvěma vrstvama... jestli to teda budeš dělat klasickou syntetikou, tak pochybuju, že ti to vyjde...
Datum: 12. května 2014 19:22
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Akrylu stačí v pohodě 0,6l barvy + ředidlo a tužidlo a naleješ to bohatě i ze vnitř
Datum: 12. května 2014 12:42
 Záleží jakou barvou, kdo to bude stříkat, a jak to máš připravený (myslím podklad), ale já jsem 2dcl šedý a 2dcl červený nastříkal celou dvacítku a ještě mi zbylo. Ovšem měl jsem akrylát.
Datum: 12. května 2014 6:35
Jméno: standa
IP: uživatel17178
 Dle mě ne... lakovali jsme něco jednou barvou a něco druhou a od každý se spotřebovalo cca 0,5 L a to nakonec byly některý dutiny stříkaný jen jednou,jinak zbytek 2x ...
Datum: 12. května 2014 6:11
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdravím, chci se zeptat jestli neznáte nějaké typy (jako značka model) vysavačů, které by měly i vyfukovací konec, na něchož se dá připojit potrubí. Potřebuji to totiž na lakování stříkací pistolí s připojením na vysavač. Mám jen takovou pistol. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 14:01
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 ted sem doma nasel etu 7400 a ma vyfuk byla nefukčni ale ted sem ju za hodku zprovoznil -spatne uhliky a zanesena a ma ted opravdu slusny fuk takze to tim zkusim
Datum: 12. května 2014 14:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel17181
 Hezkej fichtlík. Tak to máš asi už nějakou vylepšenou, s tou co jsem měl já bych takového výsledku nikdy nedocílil. Určitě to jde líp, kamarád si stříkal 250 panelku a to měl jen malej 24l kompresor a pistoli ze sady ke kompresoru z baumaxu a výsledek byl opravdu moc pěknej.
Datum: 12. května 2014 13:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 NO toto už právě neni první věc co lakuji. Vysavačem sem už toho lakoval hodně. No ale výsledek zas tak katastrofální nebyl posudte sami: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/ Já jsem to míval napojené na etu 401, ale ta se pokazila, tak proto to řeším. No je sice pravda že jsem si stym musel vyhrát jak hrom abych dostal alespon takový výsledek. takže říkáte že kompresorem a klasickou pistolí to de líp?
Datum: 12. května 2014 12:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel17181
 Jj jak píše Pepa, měli jsme také od ety, ale jak se ten model přesně jmenoval už netuším. Když jsem si koupil svého prvního pionýra, tak jsem ho touto sestavou stříkal  Nechci tě nijak odrazovat, ale výsledek byl nic moc ( i kůra na pomeranči je proti tomu hladká ). Nevím jaké máš na to finance, ale věř, že pokud by jsi vzal do ruky štětec nebo váleček, tak výsledek bude o 100% lepší než tou pistolí na vysavač. Raději než shánět vysavač, bych hledal někoho kdo mi půjčí kompresor i s pistolí, po případě si pistoli koupil obyčejnou v Obi.
Datum: 12. května 2014 11:20
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Přes vysavač to bylo takový nijaký. Prostě to blbě rozprašovalo. Nad otvor jsme dávali míček na pinec a pak jsme vysávali. Při stříkaní barvy to bylo s příměsí prachu.
Datum: 12. května 2014 10:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 tvl prostě si puč kompresor stahni regulator tlaku na co nejmí a nejak do te trofeje co maš za pistoli nacpyy hadici
Datum: 12. května 2014 7:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 možná se mi válí n pudě eta co byla jak 40 kylový žluty koště
Datum: 12. května 2014 7:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 prababička měla takovej , jmenoval se Jupiter
Datum: 11. května 2014 22:36
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
Datum: 11. května 2014 20:21
 no a jake jsou origo barvy na pionyra ty cervene dik
Datum: 11. května 2014 18:48
 Takovou otázku ti může zodpovědět jenom autor renovace.
Datum: 11. května 2014 18:27
 Čau ještě jedna rada by jse hodila pokud chci udělat go motoru co koupit za součástky ?  ty nejpotřebnější aby to bylo potom v cajku ten motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 11:36
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Pepo jestli ho rozdělá, tak bude stejně lepší když to povyměňuje a když tam bude dávat kvalitní díly ne čínu a poláky tak to bude mít v pohodě
Datum: 12. května 2014 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 já bych to nerozdělaval pokud to chodí ..protože fichtl nic moc stroj postavenej z polsko čínských dílu nebude žadná slast
Datum: 12. května 2014 7:45
Jméno: karel
IP: uživatel15063
 Patriku pokud ten motor nerozděláš tak je těžký ti psát co bys měl koupit. Ale jinak klasika gufera, ložiska a těsnění motoru. No a pak záleží na opotřebení ostatních dílů spojka řetěz atd. to uvidíš až ho rozděláš
Datum: 11. května 2014 12:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mám MZ etz 150 cross mám tam laděný výfuk , drapáky... ( v me předešlé diskuzi je foto) a chtěl bych se zeptat jak snížit spotřebu pomůže originál výfuk ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2014 13:50
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 07. května 2014 13:50
 zadal jsem do googlu mz etz 150 seřázení karburátoru a hned první odkaz... problém, že?
Datum: 06. května 2014 23:23
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ano neak tak to žere a to sem zdělal ten ladák svíčka je černá a mokrá asi to hce seřídit karbec. neviš o neakem navodu ?
Datum: 06. května 2014 21:48
 2L na 15 km máš v jakých otáčkách? neteče ti to někde bokem? ... spotřeba cca 12 litrů na 100 je docela hovadina
Datum: 06. května 2014 20:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 spotřebu mám 2 l na 15 km takže tam mám asi aj provrtané trysky a na tom odkazu má byt štelování karburatoru ? nenasel sem tam nic o tom
Datum: 06. května 2014 18:24
 kolik máš spotřebu? já mám taky stejnou MZ ale bez laďáku a jezdím po poli takže to celkem honím a spotřebu mám cca 5 litru na 100km a celkem jí dávám zabrat. tak pokud ti to žere opravdu hodně tak si seřiď karburátor http://www.mz-faq.ic.cz/ pokud ho máš seřízený tak možná opravdu ten výfuk, ale podle mě ten vyfuk nema moc vliv na spotřebu
Datum: 06. května 2014 11:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://www.sbazar.cz/fear932/detail/5957492-motorka-mz-150-je-pojizdna-nova-svicka zdarec co říkáte na todle ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 pepo ja to chtěl koupit neprodávám to. a uz to mam doma koupil sem to za 4000kč
Datum: 04. května 2014 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 asi tuším že si majitel ptz se ptáš nelogocky a ta mz ani logická motrka není ...pokut si jí opravoval chapu že za ní chceš tydle peníze ..ale osobně bych si koupil nejakou 80 ...ma lepší ram ..jinak ja na mz řešil snímač otáček novej stal snad 2000 a to je třetina ceny tve mašiny ..za mě tam šly kladívka ze žigula.... mz je silnicní motorka je výkoná a perfektně vybavená ..bohužel tím žes ji očesal o papíry a výbavu sve kouzlo stratila.....kor v objemu 150 se bojim že je to za tydle peníze těško prodejné..jedině pro někoho na díly ke klasické 150..nekho kdo oceneje nízkou hmotnost a nehonéí to jak 250
Datum: 04. května 2014 9:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Zdravim , hele MZty jeli slusne ale motory se nehrazne ser*u . Mozna jen muj nazor ale co sem kdy videl znal tak MZty sli do haje  . tod vse
Datum: 03. května 2014 20:19
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Chci se zeptat když vyměním cívku 4v za 8v může to mít něak vliv na výkon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:06
Jméno: combust
IP: uživatel17142
 Na tom není co řešit, ať záměnou 8V za 4V na fichtlu tak výměnou 4V za 8V na babetě nic nevylepšíš. Indukční a kondenzátorový zapalovaní makaj na jiných principech a podle toho se liší indukční cívky. Označení 4V, 6V a 8V ve skutečnosti známená jen to že cívka vydrží po stanovenou dobu být připojená na daný napětí a neshořet. Podstatnější parametry který definujou vlastnosti cívky jsou ovšem úplně jiný (hodnoty indukčnosti vinutí a převodní poměr). Jestli máš babeťácký tyristorko s 4V indukčkou tak se dá snadno vylepšit přidáním jedný diody (stačí 1N4007 nebo obdobnej typ, katodou na 1, anodou na 15). Prodlouží se tím doba hoření jiskry. Výkon tím ovšem nezměníš, skutečnost je taková že v podmínkách kdy motor dosahuje nejvyššího výkonu (plnej plyn, vyšší otáčky) tak nemá příliš vysoký nároky na zapalování a stačí slabší jiskra než např. při startu, vysokých otáčkách na částečný plyn nebo při brždění motorem apod.
Datum: 03. května 2014 22:06
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 takže je lepší nechat 4v a neřešit to ?
Datum: 03. května 2014 12:47
Jméno: combust
IP: uživatel17142
 horší jiskra, rychleji opálený kladívko a indučka bude přetěžovaná taky - 4V indučka je určená pro tyristorový zápalko do babety
Datum: 03. května 2014 10:28
Jméno: Dominik
IP: uživatel17141
 zdravím draci, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v rotorech na pionýra 20,21,23... jsou na nich různá označení např. 7/2 nebo 4/4 atd.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 15:28
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a rozdíl je v poloze zářezu pro kolíček na klice vůči polohám magnetů zalitých v rotoru
Datum: 03. května 2014 15:28
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 jéé.. sory.. já četl ,,rozdíl v motorech,, ... no nic. rotory sou pro 20w a 30w .. pro 20w je na něm vyraženo 05-6170 a pro 30w je na něm 20-6170..
Datum: 02. května 2014 20:26
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 sou stejný, krom některých z prvních, který neměli prolisy na cívky, kvůli 30w zapalování...
Datum: 02. května 2014 20:22
Jméno: cz
IP: uživatel17136
Posl.aktualizace: 03. května 2014 13:15
 Zkoušel jsem to ale zlepšení jsem nezpozoroval. I když né podle tohoto "výkresu"  Spíše to bylo k horšímu...
Datum: 03. května 2014 13:15
Jméno: Purďo
IP: uživatel17126
 čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo
Datum: 30. dubna 2014 8:00
Jméno: Standa
IP: uživatel17128
 Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 no ameriku jsi neoběvil
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 29. dubna 2014 22:07
Jméno: Vldo
IP: uživatel17125
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 19:44
 Zdar, máš tam rozměry tak to zkus změřit
Datum: 28. dubna 2014 19:44
 Čau draci, chci si udělat na babettu brzdový světlo, a nevim kam dát spínač brzdovýho světla, máte někdo prosím fotku ? Pošlete mi to prosím na mail andrewop89@seznam.cz .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 22:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, chtěl bych si udělat jednoho pionýra (jawu 20) do naprosto přesně původního stavu. Ale hledal jsem vzorkovník všech odstínů barev ve kterých se pionýři dělali, ale to sem nikde nanašel. tak se chi zeptat jestli nedko nevíte v jakých všech odstínech se dělali (jako zadní plechny) a odstíny revmaplechů díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 22:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 tak hlavně ty odstíny asi ani nemohli bejt stejný, poněvač by těžko míchali stejný čsn po celou dobu výroby... já sem zatíženej jen na červený a už mě jich pár prošlo pod rukama a všechny kolem 70 roku a nikdy ty odstíny nebyli na vlas stejný, takže bych to tak neprožíval.. a ty bílý díly taky zbytečně se řeší, byli snad celkem tři odstíny, od bílý, přes takovou šedobílou až po nažloutlou - a to je ta slonovka? já nějak nevím
Datum: 26. dubna 2014 22:36
 tak znova revmaplechy 7044 a kompletní vzorník prostě nenajdeš, ale třeba na http://www.jawa-50.cz je sekce monografie kde se můžeš můžeš podívat a až budeš vědět jakou barvu chceš tak ti snad někdo poradí
Datum: 26. dubna 2014 21:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 no já sem právě chtěl právě ten vzorkovník všech barev co se dělaly, a to stěma revmaplechama jsem taky četl ale nedozvěděls jsem se z toho jakou barvou teda vlastně majáí být, každý psal něco jiného a nikdy sio ani neni jstý
Datum: 26. dubna 2014 13:44
 Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba nám taky prozradit jakou barvu by jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
Datum: 26. dubna 2014 8:55
 Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba mám taky prozradit jakou barvu až jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
Datum: 26. dubna 2014 8:54
 Zdravím , chtěl bych se zeptat - de předělat ČZ 175/487 na 215 (220) ccm. ? Pokud ano, kdo a kde to dělá ??  Díky moc Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 12:54
Datum: 24. dubna 2014 12:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tyhle prevrtany stroje jsou dobra silenost. Sam mam prevrtanou 2-valcovou 250ku na nejakych 315ccm a je to hezky svezeni... Vrtani x zdvih: 58:58
Datum: 24. dubna 2014 12:37
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Díky moc , pravě to ma známej, já na tom jel a prohlasil sem "to musim mit to, jede jak slak" diiky moc
Datum: 23. dubna 2014 22:07
 Zdar. Jde. Někomu to funguje, někomu se to přidírá. "vložka" má totiž po úpravě cca 1,5mm stěnu a může se kroutit. Jinak dělal to Tomáš Kasalický (TK moto). Jestli to ještě upravuje nevim.
Datum: 23. dubna 2014 22:03
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Franky
IP: uživatel17100
 Stando .... nepripalis mi cigaro ??? predstav si ... uz je to 5 let co jsem dostal prvni ban....
Datum: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Asi to máš na fichtlcup. Základem je vědět,na jakou trať potřebuješ ten či onen převod.... a podle trati zvolíš převod... na netu jsou nějaký prográmky ... viz web "fichtl-enduro" .... věštit maximálku je dost odvaha...když jsem zadal hodnoty do toho prográmku,tak za předpokladu že bude trojka dotáček skoro 10 tisíc tak by to mohlo jet až 60-65 ale to by chtělo vidět graf z brzdy,kde máš maximum točáku a kde končí koně.... třeba pojede jen 55....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 11 000 je v za jízdy docela spičková hodnota a na to od oka my tendle převod pryjde do síly a i s tímto supermotorem tě seriovka asi na rovině napráší.,,,, pokud mam v motru otáčky a tím i výkon prod mu ubírat na rychlosti ??? jedinej duvod co mě napadá je že ti to tolik nejde .,,, a snažíš se krouták nadehnat což ale zas neco stojí za mě 65 zubu a 13 14 zubu na motru a pokut to motor neveme dal ladit ,,,anebo koupit simsona
Datum: 20. dubna 2014 13:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vem si kalkulačku a spočítej si to. Není to složité a převodové poměry si snadno najdeš.
Datum: 20. dubna 2014 13:36
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 20. dubna 2014 12:49
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Zdar chci se zeptat jestli pomůže na seriového mustanga dát sportovní filtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:49
 Stando to je jednou pro vždy, bohužel ale tak nějak pořád dokola  Měli by tu udělat FAQ
Datum: 22. dubna 2014 11:49
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Jednou pro vždy - na serii nevymyslíš nic lepšího jak soudruzi na slovensko v povážských strojírnách....origo výfuk,origo filtrbox,seřídit zapalování,seřídit karburátor,seřídit odpor filtrboxu a dostaneš se na 3,5HP v 6500 ot/min ..... vyjimečně 3,8HP v 6800-7000ot/min u luxusního mustanga.... záleží na tom jaké součástky se v motoru potkají
Datum: 20. dubna 2014 18:44
 a víc to zní jako zahradní kultivátor
Datum: 20. dubna 2014 0:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 k horším jízdním vlastnostem určitě ano.
Datum: 19. dubna 2014 22:16
|



|