česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám jeden dotaz mám pionýra na fichtl cup mám tam velkou rouzetu do síly 75zubů jáke bych tam měl dát řetězové kolečko aby to jelo co nejvíc mám tam 11 a jede to jak posraný poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17194    
bodejt by ne když tam amš převod jak na traktor ...kup nekolik rozet okolo 13 14 15 zubu nejlepe odlechčeních popřipade proraž kartery a dodelej vodítka a samohřejme počítej s ubytkem kroutáku na kole ....pokut používas seriový motor tak te na rovnem useku s tímto převodem nakope i babeta
 
 
Datum: 15. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, nevíte někdo, kde se dají sehnat bílé lemy na pneumatiky pionýra? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17189    
skuz monty jawa
 
 
Datum: 13. května 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel17185    
Zdravím, mám dotaz na ty kteří mají standovu úpravu válce. Jak byste srovnali výkon luxusní sériovky pionýra 50ccm vs výkon standova válce v 60ccm. Pár válců jsem si už udělal ale zatím vše v původním vrtání a tak mě zajímá jestli to navýšení obsahu jde poznát na výkonu. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noi trošku jsem do toho výfuku šáhnul, ale jen malinko :-D
 
 
Datum: 16. května 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
taky bych mel zajem videt fotky valce :-D
 
 
Datum: 15. května 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17193    
Pablos - obvykle všechno na origo vejfuku jede max 85 a víc ani ťuk...ale Marek má ten vejfuk trochu pošťouranej :-D a poved se mu abnormálně dobrej motor .
 
 
Datum: 15. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17193    
Franto teď jsem všechno hotový vyslal do světa. Mám tu teď jeden na úpravu maximum ze seriovky. Budu to dělat v horizontu 10 dní. Už to jeden borec měřil. Byla to verze Klasik kross . S ne moc naladěnym výfukem tam bylo naměřeno na ne moc kalibrované brzdě s nějakým tabulkovým J výkon 6,8HP v 7850 ot/min a +/- 6,5Nm v rozmezí 6900-7250 ot/min ...dle popisu to jede jak čert i s výfukem mustang a origo karbecem. Pošlu ti fotky před výbrusem. Pro tebe to nebude žádnej zázrak a já to vim. Ale funguje to...a je to velmi variabilní :-D
 
 
Datum: 15. května 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ani mě to hlava nebere, prostě tenhle. válec a celkově motor se prostě povedl
 
 
Datum: 13. května 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
marquee tak na sériovém výfuku 90 to je celkem mazec mě sériový výfuk nechtěl pustit přes 85km/h
 
 
Datum: 13. května 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro info.... ta 20ka chodí 90 na sériovým výfuku i karburátoru jen přetryskováno, je to prostě úlet.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Jinak pro mustang 23, také jsem nejprve neměl valný průběh u rezonančího výfuku měl jsem tam výletovku 16mm délky 20 cm a nemělo to žádnou špičku. Nakonec jsem se dostal k délce 32cm a vrch to má neskutečný. Ale s rezonančím výfukem jsem taky musel otevřít sání a přetryskovat karburátor.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Dík za rady, zase jsem o něco chytřejší. Jinak zatím můj nejlepší válec co jsem udělal mi jede 90km/h s odladěným původním karburátorem a rezonančním výfukem. Ale nemá to žáden spodek. Proto jsem si myslel jestli by to 60ccm nevyřešilo no :-)
 
 
Datum: 13. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franto Standa dělá hlavně klasické dvoukanály, ale odvádí krásně čistou a přesnou práci, všechno ruční práce a fakt moc hezký už na pohled. Pro kluky co nechtějí moc utrácet za rychlý převodovky a další díly fakt ideální, jeho válec mám má svojí cestovní 20ce a když ti řeknu že s rychlým 3q a 12z kolečkem chodí i 90 a viděl jsi že nejsem žádná lehká váha. Samozřejmě tvoje "vyrostla" jede jinak ale to už je zas závodní válec a v motoru všechno jinak...... To je masakr.....
 
 
Datum: 13. května 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
MYslim ze neni potrebovat dal zvysovat vykon , kterej by seriovej motor akorat poskodil a zvysil spotrebu, tahly upravy jsou hlavne o kompromisech
 
 
Datum: 13. května 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel13006    
Ale ne, tak jsem to nemyslel. Standovo válec jsem nikdy neviděl, takže nevím co v něm je. Ale zajímalo by mě to, někdy bych se rád kouknul. Prostě čistě z praktickýho hlediska, jestli by to nešlo ještě maličko polepšit. Stejným způsobem vznikal i 4-kanál, že se vzal válec se známýma parametrama, a udělal trochu up-grade. Prostě maličko ho popohnat, a současně zachovat ty dobré prvky které v tom válci byly.
 
 
Datum: 13. května 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
asi tak , myslim ze za ty penize co stoji uprava se dostanes laborovanim na podobnou uroven , ovsem chce to cas a urcitej vztah k veci , jako zacatecnik bych to resil urcite koupi valce od stejskala , myslim tu cstovní upravu protoze nevyzaduje zadny vvetso doladovani , podle toho co sem videl na jeho videich muj valec toci vic a ma i vetsi vykon , ale ten prubeh neni tak kvalitni a prizpusobenej oroginalni prevodovce , ktera uplne zabiji potencial otevreni. Mit tak rychlou prevodovku tak bych mohl pouzit rezonancni vyfuk a jezdich v pasmu 9-11 tis. otacek a to by byl velkej mazec , ale spis na zavody nez na cestovani .
 
 
Datum: 13. května 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fando, ale ty jsi uplně jiná liga, to se nedá s ničím srovnávat :-D, Standa na druhou stranu dělá válce, který celkem snadno naladí i méně zkušení kluci a jezdí to suprově i na seriových komponentech, prostě pro běžné ježdění a začínající ladiče super potenciál. ;-)
 
 
Datum: 13. května 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: F K Racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Standovo válec jsem nikdy neviděl. Dělám si svoje válce a nestěžuju si, stejně tak lidi co je jezděj. Když chci krouťák tak prostě nasměruju kanály.
 
 
Datum: 13. května 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
s originalnim vyfukem to nebude takovy , kdyz sme to porovnavali tak sem zkousel na ten valec asi 5 vyfuku a nakonec si i sam jeden vyrobil , bohuzel ani jeden z nich nemel slusny prubeh , možná za to mohla i delka kolene , ale vysledkem bylo to , ze sem se vatil zpatky k originalnimu vyfuku a kolenu , pricemz zustal spodek a motor jede paradne v horni tretine otacek , z 12 koleckem se ted max. pohybuje kolem 85 kmh radarových
 
 
Datum: 13. května 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17187    
z kopce jde všechno
 
 
Datum: 13. května 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon blbě počítám... na 67km/h s 13z kolečkem vychází 10000ot i tak ..... :-)
 
 
Datum: 13. května 2014 14:46
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang23: ty chceš říct že točíš na dvojku 10500-11000 se seriovým výfukem???
 
 
Datum: 13. května 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
Dělal sem si upravu valce sám a je to celkem sranda , vezmes pilnik a zacnes pomalu zvetsovat saci a vyfukovej kanal danym směrem , je to sice dlouhej procej metodou : jede to lip a ted uz ne , ale vysledkem je ze ti fichtl jede na dvojku stejne rychle jako pred tim na trojku a s originalnim vyfukem to ma i spodek
 
 
Datum: 13. května 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele Standovy válce jedou a jedou super. Standa prostě ví co dělá. Jinak co se týká obsahu, tak ti můžu říct, že úprava válce je znatelně víc poznat než samotné navýšení obsahu. 60ccm bych spíš volil u válce kterej bych nechtěl moc točit a chtěl tam mít odspodu pěknej krouťák. Však on se ti Standa ozve sám
 
 
Datum: 13. května 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel16252    
zdravím, v nejbližší době hodlám lakovat pio, a chtěl bych použit syntetický email značky VITON. Máte už někdo s touto hmotou zkušenosti? Podle teho co tam píši by měla být velice dobrá. Dělal jste tím už někdo a jaký byl výsledek? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dvousložkový akrylátový autolak. Přidává se do něj tužidlo a ředidlo. To, co máš na mysli ty, je vodový jednosložkový akrylát - obecně vzato barva na dřevo. Ten akrylát ve spreji je na trochu jiné bázi, nicméně to je vhodné spíše na menší opravy laku. Pro tebe je nejlepší zajít do specializované prodejny s autolaky, kde si necháš namíchat akrylátový autolak. Počítej ale s trochu vyšší cenou, já platim tušim 150kč/ decka. Je to ale prakticky to nejlepší, co můžeš sehnat.
 
 
Datum: 13. května 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
akrylátový autolaky co jsem se díval jsou dycky jen ve spreji. Když jsem se díval po plechovkách, tak vždycky akrylátová píšou že vodouředitelná, což mi příjde ještě éně kvalitní. Jednou jsem takovou akrylátovou vodou ředitelnou cosi dělal a za půl roku to zrezavělo. tak prosím Co to teda přesně je za druh barvy co se nou renovují motorky, auta atd?
 
 
Datum: 13. května 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obojí je tak zhruba stejné kvality, prostě obyč synťák. Záleží, jak moc kvalitní lak chceš. Tahle barva po pár letech vyšisuje, zmatní, není moc odolná vůči chemii atd. Prostě klasické neduhy synťáku. Tohle jsou barvy na plot, není to autolak. Jestli to máš na nějaké běžné ježdění, tak ti to řekněme bude stačit. Jestli renovuješ, tak jdi do akrylátového autolaku.
 
 
Datum: 13. května 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
http://www.barvyrus.cz/barvy-na-drevo/emaily/redidlove/vrchni/su-2013-8141-cervena-rybizova-0-7kg-v/ . Myslíte že je to lepší oproti klasickýmu univerzální vrchní syntetecké lesklé barvě od colorlaku, nebo myslíte že colorlak je dobrý?
 
 
Datum: 13. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Pošli mi nějaký odkaz na konkrétní výrobek.
 
 
Datum: 13. května 2014 15:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, budu stříkat plechy na Jawa 20 a chtěl bych si na něj dát odstín ral 5015. Chci se zeptat jestli mi bude stačit plechovka s 0,6L barvy na dvě vrstvy nátěru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Sehnat se nedá.... já syntetiku vypálil bufikem tak,že ukápli šroubováky na poličce :-D :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
když jsme u tech barev. Tak budu taky lakovat, ale chci to přesně origo i druhem barvy. Vím že se fichtli dělali syntetickým vypalovaným emailem. Ale chci se zeptat zda ta vypalovaná syntetika jde koupit a jak se sní pracuje. díky
 
 
Datum: 12. května 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
záleží jak umíš stříkat a jak si to namíchat já dělal 21 a měl jsem 0,75L modrý a 0,5L bílé vše syntetikou 2vrstvy a něco ještě zbylo na opravy
 
 
Datum: 12. května 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... akrylátu sem měl asi 0,7l a nalakoval sem tim celou 555 dvěma vrstvama... teď sem lakoval 21 a měl jsem dvě barvy, od každý 0,75l a zbylo mi dohromady tak 150ml... jinak to bylo taky dvěma vrstvama... jestli to teda budeš dělat klasickou syntetikou, tak pochybuju, že ti to vyjde...
 
 
Datum: 12. května 2014 19:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Akrylu stačí v pohodě 0,6l barvy + ředidlo a tužidlo a naleješ to bohatě i ze vnitř :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jakou barvou, kdo to bude stříkat, a jak to máš připravený (myslím podklad), ale já jsem 2dcl šedý a 2dcl červený nastříkal celou dvacítku a ještě mi zbylo. Ovšem měl jsem akrylát.
 
 
Datum: 12. května 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17178    
Dle mě ne... lakovali jsme něco jednou barvou a něco druhou a od každý se spotřebovalo cca 0,5 L a to nakonec byly některý dutiny stříkaný jen jednou,jinak zbytek 2x ...
 
 
Datum: 12. května 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdravím, chci se zeptat jestli neznáte nějaké typy (jako značka model) vysavačů, které by měly i vyfukovací konec, na něchož se dá připojit potrubí. Potřebuji to totiž na lakování stříkací pistolí s připojením na vysavač. Mám jen takovou pistol. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
ted sem doma nasel etu 7400 a ma vyfuk byla nefukčni ale ted sem ju za hodku zprovoznil -spatne uhliky a zanesena a ma ted opravdu slusny fuk takze to tim zkusim
 
 
Datum: 12. května 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17181    
Hezkej fichtlík. Tak to máš asi už nějakou vylepšenou, s tou co jsem měl já bych takového výsledku nikdy nedocílil. Určitě to jde líp, kamarád si stříkal 250 panelku a to měl jen malej 24l kompresor a pistoli ze sady ke kompresoru z baumaxu a výsledek byl opravdu moc pěknej.
 
 
Datum: 12. května 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
NO toto už právě neni první věc co lakuji. Vysavačem sem už toho lakoval hodně. No ale výsledek zas tak katastrofální nebyl posudte sami: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/ Já jsem to míval napojené na etu 401, ale ta se pokazila, tak proto to řeším. No je sice pravda že jsem si stym musel vyhrát jak hrom abych dostal alespon takový výsledek. takže říkáte že kompresorem a klasickou pistolí to de líp?
 
 
Datum: 12. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17181    
Jj jak píše Pepa, měli jsme také od ety, ale jak se ten model přesně jmenoval už netuším. Když jsem si koupil svého prvního pionýra, tak jsem ho touto sestavou stříkal :-D Nechci tě nijak odrazovat, ale výsledek byl nic moc ( i kůra na pomeranči je proti tomu hladká ). Nevím jaké máš na to finance, ale věř, že pokud by jsi vzal do ruky štětec nebo váleček, tak výsledek bude o 100% lepší než tou pistolí na vysavač. Raději než shánět vysavač, bych hledal někoho kdo mi půjčí kompresor i s pistolí, po případě si pistoli koupil obyčejnou v Obi.
 
 
Datum: 12. května 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Přes vysavač to bylo takový nijaký. Prostě to blbě rozprašovalo. Nad otvor jsme dávali míček na pinec a pak jsme vysávali. Při stříkaní barvy to bylo s příměsí prachu.
 
 
Datum: 12. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
tvl prostě si puč kompresor stahni regulator tlaku na co nejmí a nejak do te trofeje co maš za pistoli nacpyy hadici
 
 
Datum: 12. května 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
možná se mi válí n pudě eta co byla jak 40 kylový žluty koště
 
 
Datum: 12. května 2014 7:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
prababička měla takovej , jmenoval se Jupiter :-D
 
 
Datum: 11. května 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU draci potřebuji poradit tady je obrazek ----> http://jawa.maweb.eu/wp-content/uploads/2013/02/Jawa220.100.jpg a potřeboval bych vědět jake to jjsou bravy ta červena a bíla dikes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Zkus kontaktovat majitele jestli to ví http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=41524&act=info&scr=228 , ale budeš se muset na motorkářích zaregistrovat.
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a jake jsou origo barvy na pionyra ty cervene dik
 
 
Datum: 11. května 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovou otázku ti může zodpovědět jenom autor renovace. ;-)
 
 
Datum: 11. května 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Čau ještě jedna rada by jse hodila pokud chci udělat go motoru co koupit za součástky ? :-) ty nejpotřebnější aby to bylo potom v cajku ten motor :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Pepo jestli ho rozdělá, tak bude stejně lepší když to povyměňuje a když tam bude dávat kvalitní díly ne čínu a poláky tak to bude mít v pohodě :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
já bych to nerozdělaval pokud to chodí ..protože fichtl nic moc stroj postavenej z polsko čínských dílu nebude žadná slast
 
 
Datum: 12. května 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15063    
Patriku pokud ten motor nerozděláš tak je těžký ti psát co bys měl koupit. Ale jinak klasika gufera, ložiska a těsnění motoru. No a pak záleží na opotřebení ostatních dílů spojka řetěz atd. to uvidíš až ho rozděláš
 
 
Datum: 11. května 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mám MZ etz 150 cross mám tam laděný výfuk , drapáky... ( v me předešlé diskuzi je foto) a chtěl bych se zeptat jak snížit spotřebu pomůže originál výfuk ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jestli myslíš todle http://harryhoweb.wz.cz/mz-serizeni/mz-serizeni-karburatoru.htm tak je to navod o nicem
 
 
Datum: 07. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadal jsem do googlu mz etz 150 seřázení karburátoru a hned první odkaz... problém, že?
 
 
Datum: 06. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ano neak tak to žere a to sem zdělal ten ladák svíčka je černá a mokrá asi to hce seřídit karbec. neviš o neakem navodu ?
 
 
Datum: 06. května 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2L na 15 km máš v jakých otáčkách? neteče ti to někde bokem? ... spotřeba cca 12 litrů na 100 je docela hovadina
 
 
Datum: 06. května 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
spotřebu mám 2 l na 15 km takže tam mám asi aj provrtané trysky a na tom odkazu má byt štelování karburatoru ? nenasel sem tam nic o tom
 
 
Datum: 06. května 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik máš spotřebu? já mám taky stejnou MZ ale bez laďáku a jezdím po poli takže to celkem honím a spotřebu mám cca 5 litru na 100km a celkem jí dávám zabrat. tak pokud ti to žere opravdu hodně tak si seřiď karburátor http://www.mz-faq.ic.cz/ pokud ho máš seřízený tak možná opravdu ten výfuk, ale podle mě ten vyfuk nema moc vliv na spotřebu
 
 
Datum: 06. května 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://www.sbazar.cz/fear932/detail/5957492-motorka-mz-150-je-pojizdna-nova-svicka zdarec co říkáte na todle ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
pepo ja to chtěl koupit neprodávám to. a uz to mam doma koupil sem to za 4000kč
 
 
Datum: 04. května 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17148    
asi tuším že si majitel ptz se ptáš nelogocky a ta mz ani logická motrka není ...pokut si jí opravoval chapu že za ní chceš tydle peníze ..ale osobně bych si koupil nejakou 80 ...ma lepší ram ..jinak ja na mz řešil snímač otáček novej stal snad 2000 a to je třetina ceny tve mašiny ..za mě tam šly kladívka ze žigula.... mz je silnicní motorka je výkoná a perfektně vybavená ..bohužel tím žes ji očesal o papíry a výbavu sve kouzlo stratila.....kor v objemu 150 se bojim že je to za tydle peníze těško prodejné..jedině pro někoho na díly ke klasické 150..nekho kdo oceneje nízkou hmotnost a nehonéí to jak 250
 
 
Datum: 04. května 2014 9:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Zdravim , hele MZty jeli slusne ale motory se nehrazne ser*u . Mozna jen muj nazor ale co sem kdy videl znal tak MZty sli do haje :-D . tod vse :-P
 
 
Datum: 03. května 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Chci se zeptat když vyměním cívku 4v za 8v může to mít něak vliv na výkon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17142    
Na tom není co řešit, ať záměnou 8V za 4V na fichtlu tak výměnou 4V za 8V na babetě nic nevylepšíš. Indukční a kondenzátorový zapalovaní makaj na jiných principech a podle toho se liší indukční cívky. Označení 4V, 6V a 8V ve skutečnosti známená jen to že cívka vydrží po stanovenou dobu být připojená na daný napětí a neshořet. Podstatnější parametry který definujou vlastnosti cívky jsou ovšem úplně jiný (hodnoty indukčnosti vinutí a převodní poměr). Jestli máš babeťácký tyristorko s 4V indukčkou tak se dá snadno vylepšit přidáním jedný diody (stačí 1N4007 nebo obdobnej typ, katodou na 1, anodou na 15). Prodlouží se tím doba hoření jiskry. Výkon tím ovšem nezměníš, skutečnost je taková že v podmínkách kdy motor dosahuje nejvyššího výkonu (plnej plyn, vyšší otáčky) tak nemá příliš vysoký nároky na zapalování a stačí slabší jiskra než např. při startu, vysokých otáčkách na částečný plyn nebo při brždění motorem apod.
 
 
Datum: 03. května 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
takže je lepší nechat 4v a neřešit to ?
 
 
Datum: 03. května 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17142    
horší jiskra, rychleji opálený kladívko a indučka bude přetěžovaná taky - 4V indučka je určená pro tyristorový zápalko do babety
 
 
Datum: 03. května 2014 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel17141    
zdravím draci, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v rotorech na pionýra 20,21,23... jsou na nich různá označení např. 7/2 nebo 4/4 atd.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a rozdíl je v poloze zářezu pro kolíček na klice vůči polohám magnetů zalitých v rotoru
 
 
Datum: 03. května 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
jéé.. sory.. já četl ,,rozdíl v motorech,, ... no nic. rotory sou pro 20w a 30w .. pro 20w je na něm vyraženo 05-6170 a pro 30w je na něm 20-6170..
 
 
Datum: 02. května 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
sou stejný, krom některých z prvních, který neměli prolisy na cívky, kvůli 30w zapalování...
 
 
Datum: 02. května 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel17136    
Čau draci, zajímal by mě Váš názor na tuto úpravu sání u Babetty http://babetta225.wbs.cz/1151102029.bmp Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkoušel jsem to ale zlepšení jsem nezpozoroval. I když né podle tohoto "výkresu" :-D Spíše to bylo k horšímu...
 
 
Datum: 03. května 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: Purďo      IP: uživatel17126    
čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2014 8:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17128    
Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
 
 
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ameriku jsi neoběvil ;-)
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vldo      IP: uživatel17125    
Zdar lidi, máte někdo zkušenosti s touhle kapotou http://www.motoforza.cz/cs/product/Tatran-50-1965---Vzduch/OT-K_Kapotaz jde to vůbec přidělat na mustanga? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, máš tam rozměry tak to zkus změřit
 
 
Datum: 28. dubna 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, chci si udělat na babettu brzdový světlo, a nevim kam dát spínač brzdovýho světla, máte někdo prosím fotku ? Pošlete mi to prosím na mail andrewop89@seznam.cz .Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, chtěl bych si udělat jednoho pionýra (jawu 20) do naprosto přesně původního stavu. Ale hledal jsem vzorkovník všech odstínů barev ve kterých se pionýři dělali, ale to sem nikde nanašel. tak se chi zeptat jestli nedko nevíte v jakých všech odstínech se dělali (jako zadní plechny) a odstíny revmaplechů díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
tak hlavně ty odstíny asi ani nemohli bejt stejný, poněvač by těžko míchali stejný čsn po celou dobu výroby... já sem zatíženej jen na červený a už mě jich pár prošlo pod rukama a všechny kolem 70 roku a nikdy ty odstíny nebyli na vlas stejný, takže bych to tak neprožíval.. a ty bílý díly taky zbytečně se řeší, byli snad celkem tři odstíny, od bílý, přes takovou šedobílou až po nažloutlou - a to je ta slonovka? já nějak nevím
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znova revmaplechy 7044 a kompletní vzorník prostě nenajdeš, ale třeba na http://www.jawa-50.cz je sekce monografie kde se můžeš můžeš podívat a až budeš vědět jakou barvu chceš tak ti snad někdo poradí
 
 
Datum: 26. dubna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
no já sem právě chtěl právě ten vzorkovník všech barev co se dělaly, a to stěma revmaplechama jsem taky četl ale nedozvěděls jsem se z toho jakou barvou teda vlastně majáí být, každý psal něco jiného a nikdy sio ani neni jstý
 
 
Datum: 26. dubna 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba nám taky prozradit jakou barvu by jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsi hledal špatně, třeba o revmaplechách se bavíme pár dotazů pod tímhle, co třeba mám taky prozradit jakou barvu až jsi chtěl. Ono soupis všech odstínů pohromadě ti sem nikdo cpát nebude.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravím , chtěl bych se zeptat - de předělat ČZ 175/487 na 215 (220) ccm. ? Pokud ano, kdo a kde to dělá ?? :-D Díky moc Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
To věřím, to musí jed pěkně. :-D :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tyhle prevrtany stroje jsou dobra silenost. Sam mam prevrtanou 2-valcovou 250ku na nejakych 315ccm a je to hezky svezeni... Vrtani x zdvih: 58:58 :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Díky moc , pravě to ma známej, já na tom jel a prohlasil sem "to musim mit to, jede jak slak" diiky moc :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jde. Někomu to funguje, někomu se to přidírá. "vložka" má totiž po úpravě cca 1,5mm stěnu a může se kroutit. Jinak dělal to Tomáš Kasalický (TK moto). Jestli to ještě upravuje nevim.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau, chci se zeptat ohledně této rozety http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_65z2.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sekundaro_10z2.html . Jaky rychle to asi pojede když mi motor točí asi 11000 ot/min ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 1:38
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17100    
Stando .... nepripalis mi cigaro ??? predstav si ... uz je to 5 let co jsem dostal prvni ban....
 
 
Datum: 22. dubna 2014 1:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17094    
Asi to máš na fichtlcup. Základem je vědět,na jakou trať potřebuješ ten či onen převod.... a podle trati zvolíš převod... na netu jsou nějaký prográmky ... viz web "fichtl-enduro" .... věštit maximálku je dost odvaha...když jsem zadal hodnoty do toho prográmku,tak za předpokladu že bude trojka dotáček skoro 10 tisíc tak by to mohlo jet až 60-65 ale to by chtělo vidět graf z brzdy,kde máš maximum točáku a kde končí koně.... třeba pojede jen 55....
 
 
Datum: 20. dubna 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17092    
11 000 je v za jízdy docela spičková hodnota a na to od oka my tendle převod pryjde do síly a i s tímto supermotorem tě seriovka asi na rovině napráší.,,,, pokud mam v motru otáčky a tím i výkon prod mu ubírat na rychlosti ??? jedinej duvod co mě napadá je že ti to tolik nejde .,,, a snažíš se krouták nadehnat což ale zas neco stojí za mě 65 zubu a 13 14 zubu na motru a pokut to motor neveme dal ladit ,,,anebo koupit simsona
 
 
Datum: 20. dubna 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vem si kalkulačku a spočítej si to. Není to složité a převodové poměry si snadno najdeš.
 
 
Datum: 20. dubna 2014 13:36
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Hele motor me netoci tolik, ale jede mi to asi 30-35 km/h. Zas ale kopec nekopec :-) ;-) :-P
 
 
Datum: 20. dubna 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Zdar chci se zeptat jestli pomůže na seriového mustanga dát sportovní filtr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando to je jednou pro vždy, bohužel ale tak nějak pořád dokola :-) Měli by tu udělat FAQ :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17094    
Jednou pro vždy - na serii nevymyslíš nic lepšího jak soudruzi na slovensko v povážských strojírnách....origo výfuk,origo filtrbox,seřídit zapalování,seřídit karburátor,seřídit odpor filtrboxu a dostaneš se na 3,5HP v 6500 ot/min ..... vyjimečně 3,8HP v 6800-7000ot/min u luxusního mustanga.... záleží na tom jaké součástky se v motoru potkají
 
 
Datum: 20. dubna 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a víc to zní jako zahradní kultivátor :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2014 0:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
k horším jízdním vlastnostem určitě ano.
 
 
Datum: 19. dubna 2014 22:16
 
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 18:51:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu