Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: thihi21
IP: uživatel16836
 Chci se zeptat kde se daj spolehlivě koupit HIKONE vejfuky případně kolik stojí. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel16839
 Myslim že na Motodily Eshop se dá koupit ... Na seriovku nedoporučuju .
Datum: 21. února 2014 7:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 bartunek ve voticích 400 či 500 stejně se musí upravit je to výfuk určený na italské moto ale taliani zakzku stornovali .....no hraj si
Datum: 20. února 2014 22:38
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 na burze v chotusicich novej za 300 myslim
Datum: 20. února 2014 21:15
Jméno: Novak
IP: uživatel14601
Posl.aktualizace: 22. února 2014 13:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 Stando- jojo, je to alchymie, to bez debat, ale nejaký veci jsou jasný i selskym rozumem- něco malo o tom vím (jestli si me ještě pamatuješ  ) a jsem taky toho nazoru, že takhle udelaný sekundární kanály nemaj moc velký význam  , ale to je každýho věc... lidi to koupí, je to přeci 5K !! tak proč by to tak stejsky nedělal ;-DD
Datum: 22. února 2014 13:13
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 5K nepojedu, já bych měl jed trochu odlišný válec. Pařez bude RS s válcem odemě, ale jezdec bude jiný.
Datum: 21. února 2014 21:34
Jméno: Standa
IP: uživatel16839
 To sou tvý válce na pařeza,co  Přeju ať se daří,letos bude na co se koukat
Datum: 21. února 2014 15:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Graf bude jak na 5K tak i na klapkový 3K a 70ccm. V šedesátých letech se to taky hodně jezdilo.
Datum: 21. února 2014 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel16839
 Je mi to jasný. Sem zvědavej jestli bude graf. Kluci z jižních čech tyhle válce jezdili na seriovkách už před lety,jen to mělo udělaný i šachty a měli na seriích snad k 8 konim ...
Datum: 21. února 2014 10:11
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: práce je tam stejně jak na válci z J20-21, akorát by se muselo upravit pár věcí aby to do toho válce šlo
Datum: 21. února 2014 7:31
Jméno: standa
IP: uživatel16839
 Ty vol ja ti ty 5K snad udělam,,, a prodavej je,,,, už dva roky sem přemejšlel nad tim,že s tim vyjebu a udělam to nějak jednoduše,protože tady stejně každej kouká na počet kanálů a ne na skutečný parametry,ale byl jsem přesvědčenej,že takle udělaný horní boční kanály u 4-5K tam budou jen do počtu,,,bez významu,,,,a kouk sem ke stejskalovi a on ten válec přesně takle udělal  tak zas tak blbej asi nebudu...a taky ho udělal z nulapětky,tam je míň práce
Datum: 21. února 2014 6:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 já se bojím že ten válec je ti sam osobě k ničemu...... jinak stejsy to jistí ale připrav si cenovku že by to stačilo i na ještě jednofichtla.....za takovej hroznej tunifg za ten čas a prostředky je vhodnejší naučit se počítat a koupit simsona a 60 válec.....ale jestli si tvrdej ww.stejsy cz...ferrodo talín spojky... a karburace del orto tu odsud....je dobrej základ
Datum: 20. února 2014 22:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Spíš by tam SESA mohl dát Pravidla českého pravopisu. Co je sakra "nabítka"?
Datum: 20. února 2014 22:20
 ja do ostreho tuningu nejdu,,, nenecham vsechny hromadne rosekat,, pac by to tam daval kazdej a kazdej nemam az takovej rozum
Datum: 20. února 2014 21:19
 Ty jo, dneska se to tady jenom hemží volama..
Datum: 20. února 2014 21:01
 a kde je asi tam vezme ty jelimane
Datum: 20. února 2014 20:44
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Čau mám na rozetě na fichtlu 60z. a taky hlavně křivý nosník poůže když řetěz uplně uvolním a dám tam kladku na péro aby se stále napínal? stejně si chci pak zvedat podvozek tak by se to hodilo dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 22:43
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky jsem chtěl tohle realizovat , ale nikdy k tomu nedošlo , já jsem pro hlavně jestli to budeš zvedat
Datum: 19. února 2014 22:43
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Asi by bolo lepšie, keby si si zohnal rovný.
Datum: 19. února 2014 21:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdar chlapi. Mám upravu na babettu od STEJSKYHO. Motor bude celý zgeneralkovaný. Myslíte, že nová klikovka SR co tu Sesa nabízí je schopna utočit těch 7000-8000 ot/min? všechno bude sedět na ložiskách SKF. Díky za odpovědi popř. jiné typy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:55
Jméno: Honza
IP: uživatel16854
 Co ta úprava od Stejskyho obsahuje? Je to provedeno na dílech od tebe, nebo jsou to nové díly? A na kolik to přišlo?
Datum: 23. února 2014 19:55
 No právě, čekal bych, že to bude točit víc...
Datum: 20. února 2014 8:00
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Klika je asi jediná věc která to na 100% vydrží. 7-8k rpm neni nějak moc.
Datum: 19. února 2014 17:25
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel16827
 7-8k?
Jinak 7000-8000 ot/min doloženo grafem z brzdy
Datum: 19. února 2014 17:21
 Hmm, jak jsi dospěl k těm číslům 7 - 8k? Jinak to utočí snad i to CKR..
Datum: 19. února 2014 16:09
 Zdarec draci mam jeden problem potřeboval bych poradit se zadní pneumatikou na babetu  . Trochu jí upravuju a tak bych tam chtel dát DRAPÁK do zadu aby to zabíralo líp. A aby to o nic neškrtalo např. o řetez.
Budu rad za každou radu. Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 11:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 2,5 ani 275 na origoš kolo nenazuje bezd deformace ráfku ... jedine řešení je na moto ustí cz skusit sehnat drapak 2,25 sice maj cedulku vyprodáno ale chce to hůledat ja sem nedostal 2,5 ani obyč silniční na kolo z baby natoš drapak muselo by se te přeplest na rafek z pioníra ....pokud seženeš ten drapak 2,25 nečekej zazraky tvaří se to jak guma na bicikl BMX prostě balon se špuntama richle se to sjede a opora v bahně malinko lepší než mitaztaska.....ale zas nejni nic třeba překopávát k vyvíšení stroje by stačilo dát tvrdší tluiče z pioníra
Datum: 20. února 2014 11:52
 Taky řešení, ale mám pocit, že i 2,5 bude šourat..
Datum: 19. února 2014 7:23
 hledal bych drapák 2,5"
Datum: 18. února 2014 21:56
Datum: 18. února 2014 21:12
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, pustil jsem se do stavby crossu a chci nadstavit zadní tlumiče. O kolik je můžu nadstavit??( nevím po kama mě ta vidlice pustí, skoušel jsem odklopit vidlici,ale jde šíleně ztuha a klesla asi o 1cm) Rady??Tipy?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:14
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Dík za info, zkusím to nějak roztáhnout.
Datum: 17. února 2014 20:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 vidlice je posuvná o hodně více než 1cm, stačí ti napsat pro začátek že jde třeba o 10cm?
Datum: 17. února 2014 18:55
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 dobrý den chtěl bych poradit mam volný ložiska na klice v hliníku už je to asi vymačkaný je na to náký lepidlo co vydrží tu teplotu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 19:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci. V dobách gdy pořádný lepidla nebyly sem ložiska pocínoval a dělám to tak pořád a ešče se nenaskytl žádnej problém! Toš tak.
Datum: 17. února 2014 19:38
 no ono záleží jak moc volné ložisko v bloku je... pokud je to už hodně lepidlo nepomuže... možná by šla udělat vložka.. ale aby tam bylo tolik materiálu.. nebo jiné bloky
Datum: 16. února 2014 18:29
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 loctite sem měl ted si nepamatuju přesně to číslo ale po půl roce tam nezbylo po lepidle ani památky
Datum: 16. února 2014 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zajdi do odchodu kde prodávají ložiska a tam ti něco dají,neměl jsem doma zrovna loctite , ale po nalepení ložisko vydrželo i pár ran kladivem takže dobrý
Datum: 16. února 2014 16:26
Jméno: k
IP: uživatel14122
 loctite
Datum: 16. února 2014 16:17
 Zdravim , mam jeden takovy dotaz kdyz chci postavit sajdu z ČZ 175 predelane na krossku navarim to primo na ram co to udela ?? kdyz to sajdovy kolo bude natvrdo (bez odpruzeni) ? nebo jak to co nejjednoduseji postavit ?? diky za odpoved Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2014 22:34
 Díky moc
Datum: 13. února 2014 22:34
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, přímo na rám je blbost, protože ti svár bude praskat. Hledej na internetu dá se to najít. Sajdy bývaly připojeny na třech nebo na pěti místech a to na nejpevnějších místech motocyklu. Používaly se na rámu motocyklu oka které tam byly již od výrobce a nebo objímky které se přidělávaly na rám motocyklu. Do ok se dávaly kuželové šrouby a u objímek se vypodkládaly šrouby měkčím materiálem. Podložky. Kolo sajdy se nedopružovalo, ale sajda ano. Při jízdě se sajdou se zvyšuje spotřeba a snižuje stabilita u průjezdu zatáček kde se musí vyvažovat a má to tendenci jít do smyku.
Datum: 13. února 2014 7:39
 Zdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo neporadí nějakej laděnej výfuk na Cz 175/477. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:44
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 No právě kamarád měl tky 477čku a měl tam v podstatě zvětšenej Hikone. Jenomže on to už koupil i s tím výfukem a neví kde se dá sehnat..
Datum: 11. února 2014 21:44
 Čus. Jde tam dvoukomorák z jawy 350, případně laďák z MZ250...obojí jsem měl možnost vyzkoušet, a o přínosu toho laďáku pochybuju...
Datum: 11. února 2014 10:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 Jak by šlo zlepšit pérování přední vidlice u pincka? Dal jsem nové silony, ale není to ono.Pomohly by futra z mosazi? nešli by tam dát pružiny ze simsona? nepomohlo by něčím specielním namazat? (kdysi jsme měli půjčený drtič na jablka a ten měl ložiska ze silonu. nechtělo se to točit, zkoušeli jsme mazat vším možným, až pak jsme do toho nasypaly jablka a ta šťáva z jablek to rozhebala  Jinak silony jsem dělal výstružníkem a poctivě
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:07
 Silon+vazelina A 02-Tahací,Těžko se shání
Datum: 02. dubna 2014 20:07
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 ahoj Stando  futra bys udělal ve svaru, jak jsou silony? Já to tak plánuju. Do truby bych to přilepil loctitem a zajistil šroubečkem do trubky(taky na lepidl) O kroužek to podle mě nedá. nechal bych manžety a nalil do toho olej.jemně pojezdil a olej vylil a nalil trochu nejakýho hustýho
Datum: 10. února 2014 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel16792
 Přesně to chci udělat,trubky natvrdo zavařit do brejlí a dát mosaz futra,dolu O-kroužky a nalejt olejem ... Nic lepšího mi nenapadá ... ono v rychlostech do 70km/h se to dá i na kvrdlačkách,ale v rychlostech nad 80 už je to o hubu...
Datum: 10. února 2014 8:58
 simson myslim sedí přímo na těch hliníkovejch trubkách, nic tam neni, proto, když začnou tlumiče na slimákovi cukat tak se musej ty spodní kluzáky vyměnit celý, i tak je to ovšem lepší řešení - celý je to masivní, potažený tvrdochromem, taky je to rovný  , jinak ostatní motorky tam maj dost různý materiály a hlavně řešení, to se nedá takhle říct, ale rozhodně bych mosaz pro pionýra nepoužíval, to už si hraješ na přesnost a jak kluzáky tak trubky jsou na fíkovi tažený v rovině plus mínus autobus, takže by to podle mě moc nefungovalo, pořádně ty silony vystruž stavitelnym výstružníkem na 22+kousilínek a musí to chodit, jestli ne tak jsou buď kluzáky nebo trubky moc křivý, navíc teď mi došlo že při použití mosazi bys pak ani kluzák neprotáh do pracovní polohy jelikož je na vrchnim konci otlačenej pro našroubování pružiny a silon se trochu roztáhne ale mosaz ani náhodou takže na tom to padá uplně
Datum: 09. února 2014 23:58
 podle mě to s tim opotřebenim nebude tak drastický, kluzáky by na sobě měly mít tvrdochrom, pokud se nepletu
Datum: 09. února 2014 23:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 čistý to podle mě mám. ostatní motorky mají taky silony, nebo mosaz? koukal jsem na katalog ND pro simson a tam jsem silony nenašel.
Datum: 09. února 2014 21:41
Jméno: Vladimír
IP: uživatel14157
 Taky mysli na to, že čím dáš tvrdší futra, tim se ti budou vic brousit kluzaky.
Datum: 09. února 2014 21:22
 jo, přední vidlice u pionýra je boj, zkus pořádně namazat a udržovat v čistotě a neporušené prachovky, jinak to tu už někdo řešil s těma mosaznejma futrama . ..
Datum: 09. února 2014 18:07
Jméno: fichtlik
IP: uživatel16568
 mam 7.výbrus...jakou byste doporučili hlavní trysku misto 72 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 16:58
Jméno: f
IP: uživatel15423
 68
Datum: 09. února 2014 16:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podívám se do své věštecké koule... prd. Tak snad musíš vědět, jak to jede. Jestli je to OK, tak ji tam nech.
Datum: 08. února 2014 18:35
 nech si tam tu 72
Datum: 08. února 2014 17:00
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 cus mam dotaz je lepsi klasicky skoseny vyfuk na pioryra nebo doutnik a jake jsou v nem rozdily a zda maji vliv na vykon dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 18:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To musíš vědět sám, co ti víc vyhovuje, já to rád točím, takže jsem pro mustang výfuk.
Datum: 08. února 2014 18:37
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 a ktery je dle tepe lepsi
Datum: 08. února 2014 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Doutnik ma lepsi spodek, mustang vyfuk zase vrsek...
Datum: 08. února 2014 11:17
Posl.aktualizace: 17. února 2014 18:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 bezvadný
Datum: 17. února 2014 18:56
Jméno: kokeš
IP: uživatel16774
 Zdar, mám na traktůrku motor z panelky 250/592. Chtěl bych se zeptat, zda by nešlo nějak dostat z výfuku černý kouř? Nemá někdo nějaký tip, co kam stříknout nebo co upravit? Je to divný když kolem na traktoriádách hučí naftové agregáty a z komínů se valí hustý černý dým, chtěl bych tomu dodat trochu aroma  Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Tak dej naftovej motor,na to neni jiná rada...
Datum: 05. února 2014 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 spíš nalej do rozpálenýho vejfuku brzdovku , nebude tam vidět a voní to jak voříšky
Datum: 04. února 2014 19:36
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nalej do komínu naftu a je to
Datum: 04. února 2014 18:40
 Sorry, ale větší kravinu jsem nečetl. Když už mám dvoutakt tak jsem hrdej na jeho vůni a modrej dým! Nafťáky jsou hnus. :-!
Datum: 04. února 2014 6:42
 černej kouř je právě spíš specifickej pro diesly, dvoutakt leda do modra nebo do bíla, leda něco nějak vstřikovat do výfuk. kolena, ale nevim, podle mě to bude spíš jak kouřová clona  , Třeba tak to maj udělaný tanky: do výfukovýho potrubí se přisává nafta a ta se nedokonale spaluje v rozpálenym výfuku a tvoří dým, ale černej kouř u diesla značí že je v zátěži . . . .
Datum: 04. února 2014 1:15
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau draci zadíval jsem se na toto video - http://www.youtube.com/watch?v=rVVUyez0-pg a chci si taky kupovat cestovní úpravu všechny použité věci píše na začáku ale kdybych tam kopl bezkontakt vape a karbec DELL ORTO 19mm jelo by to líp jak na tom videu? V tuningu sem se nikdy neštoural mymochodem mám taky výfuk hikone a ještě rozetu 60z a plánuju si koupit i kolečko 9z nebo 11z který by bylo lepší? mysim na primár dík a čuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 16:44
 Zase Tuner a zase reklama na Stejskyho  Už 2,5 roku, trochu stereotyp....Kdybych jednou zjistil, co má tenhle Tuner společného se Stejskym, tak bych měl o brouka v hlavě méně...
Datum: 05. února 2014 16:44
 Jednou pro vždy - od Stejskyho jsem nikdy nezkopíroval nic ! Muj první válec byl zkříženej vejfuk z 3K na Simsona (hříbek) a úprava válce z j05 od Kreibicha - a ze svojí hlavy jsem něco přidal... důvodem pro nějaký můj vlastní vývoj byl ten fakt,že slavná cestovní úprava za dva tácy se nějak nemohla popasovat s mejma 90kg ... A když jsme teda udělali vejfuk a dali karbec,tak to s bráchou na 14/55 lítalo 90 a se mnou hůř jak serie... V serii to bylo skoro lepší... Tak sem se nasral,udělal jsem si to po svym bez nějakejch "okýnek" a ono to fungovalo... Nic víc,nic míň...
Datum: 05. února 2014 8:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Panáčku, nevím čemu říkáš docela dost... třeba tomu, že cestovní úprava ná oproti Kreibichovi uplně seriové přefuky?? nebo tomu že je o cca 0,6mm jinak hrana výfukového kanálu?? Kolik jsi ty vyrobil válců??
Datum: 05. února 2014 8:34
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Liší se a docela dost, se na ty dva válce podívej než něco napíšeš.
Datum: 05. února 2014 8:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ono totiž je to podobné jako v hudbě tam je taky jen 8 not a je těžké něco nového vymyslet, u válce je to stejné, když se podíváš na návrh úpravy zveřejněný panem Kreibichem ve světě motorů jako úprava Jawa 05 se od cestovní úpravy taky moc neliší. Není moc možností jak udělat válec který má jet na seriový HW. tak, že tvrdit že všichni kopírujou cestovní úpravu je dost odvážné tvrzení. Jenže právě zmiňovaný Standa ti to udělá přímo na míru. Tak že ti to může přizpůsobit tvojí váze, seriový nebo upravený převodovce, prostě jak si řekneš.
Datum: 05. února 2014 8:00
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 a kopie čeho?
Datum: 05. února 2014 7:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to tuner: jenže Standovy válce nejsou kopie cestovní úpravy, dělá válce podle toho kdo si co řekne a fakt umí, a když už o tom takhle mluvíš, ona ta slavná cestovní úprava je kopie
Datum: 05. února 2014 6:22
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 marquee, všechno co jsi napsal platí i cestovní úpravě na zakladě který začal pilovat válce kde kdo a taky to podle toho vypadá
Datum: 05. února 2014 6:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jojo dík kde toho standu najdu? má nějaké stránky spíš chci aby to taky mělo sílu víš zadní cesty pískovej lom cesty v lese atd ale rychlost asi tak o 25 až 30% rychlejší jak oryginál
Datum: 04. února 2014 22:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přestaň už prosim tě koukat na videa na youtubu a začni přemýšlet, co se týká válce, být tebou obrátím se tady na Standu Hrbka, dělal mi několik válců na cestovní motory a můžu říct že super kvalita za ideální peníze, udělá ti válec kterej pojede hezky i na seriovej výfuk a karbec, když tomu uděláš dobrej spodek motoru tak ti to bude lítat tak že budeš určitě spokojenej, navíc ti i dokáže poradit co a jak a další plus je že budeš mít super základ pro další ladění, kterýmu když dáš časem ještě třeba pořádnej laďak tak budeš nad míru spokojenej
Datum: 04. února 2014 22:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 http://www.youtube.com/watch?v=FaZgMY5aj7M nebo tady taky cestovní úprava origo karbec zapalko a vejfuk a myslim že to špatně jet nemusí....
Datum: 04. února 2014 21:54
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar pokud to mu nerozumíš tak si bud najdi někoho kdo ti to naladí nebo bych to nedělal
Datum: 04. února 2014 21:41
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jasně  to mi říká chlap, co neumí vyměnit ani žárovku...
Datum: 04. února 2014 21:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vyvrtej do toho pořádnou díru!
Datum: 04. února 2014 21:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo ale existujou třeba lidi KTEŘÍ nemají svářečku ani c.o. a nebo ani soustruh jinak dík za rady jo a jak se upravuje te origo jen difozor nebo i ostatní věci jednou když jsem byl menší tak jsem to skoušel o číslo věčím vrtákem jak je karbeb a malinko jsem i poupreoval trysky a ostatní věci jo a jestě jsem zvíšil plovákovku mělo to celkem dobrej tach i zrychlení nebylo k zahození
Datum: 04. února 2014 20:03
 Cestovní úprava.. nevím no  Vape? na tuhle úpravu zbytečnost. Origo zapalování dobře seřízený a namazaný snese 10 000 s jistotou. Dell orto 19 je karburátor.. radši bych upravil origo na 19 ve výsledku je to stejný. Výfuk? hikone není špatnej základ ALE za 500 ho koupíš i s poštovným a za to máš tabulu plechu a uděláš si vejfuk přímo na míru. Takže tak. Taky jsem si tím prošel je to asi 2 roky nazpět, pochopil jsem že nakoupit věci není všechno.
Datum: 04. února 2014 18:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 čím víc tvých příspěvků vidím, tím víc si myslím, aby jsi se do toho nepouštěl, naladit výfuk neuznamená koupit hikone, to že na pohled vypadá stejně nic neznamená, ale už jsem se tu vykecal dost, dělej jak myslíš
Datum: 04. února 2014 18:03
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jojo vape plánuju až pozdějc možná vůbes ted se rozhoduju ale na tom videu má výfuk hykone ten mám taky stejnný a karbec z čz 150c nevím jestli tam má zvětšený sací kanál a zapalování má tyristor jo a neví někdo jak popř. z čeho ho vyrobit napadlo mě tam dát ještě z motorovky to se tam "prej" vejde nebo tam taky de z pitbike čet sem to na netu
Datum: 04. února 2014 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na dvoutaktu je v první řadě důležitý výfuk, to co ti "přidá" Vape na výkonu ti v pohodě sežerou světelný cívky tak že 0 od 0, karbec je fajn, ale když to z toho válce nepůjde ven jak má tak můžeš ladit karbec jak chceš a nepojede to. Víš upravenej válec je hezká věc, jenže všechno souvisí se vším, zapalování řeš až jako poslední věc. V první řadě musíš mít válec, k němu naladit výfuk a když to uděláš dobře tak to pojede i na seriovej karbec a zapalko. Mrkni jak dlouho si cestovní úpravou hrál Eddie než to mělo ten garantovaný výkon. Prostě není to pr..l
Datum: 04. února 2014 17:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Chci to mít na zadní cesty tudíž terén. Jako jo mám menší zkušenosti z tuningem ale něco co jsem popisoval jsem ještě nikdy v rukách neměl už jsem dával karburátor z jiného mota na chrchla a ladění atd myslím že kdybych tam dal upravený válec a karbec + vape a šteloval to tak by to určo šlo
Datum: 04. února 2014 15:41
 záleží jestli to chceš upravit do síly, rychlosti nebo na silnici, a jak píše marquee tak to není o tom to tam namontovat a jezdit musíš si s tím vyhrát než to pojede parádně a jestli o tom nic nevíš tak bych se do toho radši nepouštěl
Datum: 04. února 2014 15:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 víš ono to není jen koupit namontovat a hurá mam u cestovní úpravy 6,3 koně, tak to prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude, a chtěl bych vidět člověka, kterej ti podle videa a seznamu toho co tam namontuješ řekne jestli ti to pojede líp, leda že by měl věšteckou kouli, za mě je to jasné, už podle toho jak se ptáš ti to líp nepojede
Datum: 04. února 2014 7:14
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Co ten pionýr ale ta babetta ta jede.
Datum: 03. února 2014 22:14
 zdar chlapi. chci se zeptat jestli je pro motor lepší zajíždet ho s origo hlavou než se sníženou, když nemá nic najeto, je po vybrusu, je tam CKR ojnice a jednokrouzkac. nerad bych aby se mi kouslo ložisko nebo tak..  diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 21:07
 díky za radu.
Datum: 12. února 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Hlava z FK má takřka seriový objem 6ml,nepovažoval bych ji za sníženou. A při sebemenší snaze o smysluplnou úpravu této hlavy se dostáváš hned na objem 5ml (bez vršku pístu),což už je zase až moc tvrdý na nějakou halabala úpravu. Známej mi ji vložkoval,aby se z ní dalo vůbec něco vytvořit. Zajížděj to jak chceš,hlavně tam dej dost oleje a dostatečně velkou trysku...
Datum: 05. února 2014 17:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tady se prodávají snížené hlavy?? Proč by se ti kvuli snížené hlavě mělo kousnout ložisko?? Na tuhle teorii jsem hodně zvědavej.
Datum: 04. února 2014 7:18
 je to snizena hlava odsud z fichtlkramku, a zajizdet asi budu pristi tyden, takz prehrivat se myslim nebude..
Datum: 04. února 2014 7:12
 no pokud je snížená někym kdo tomu rozumí tak i se sníženou, jinak by se to podle mě mohlo víc hřát, trpět na samozápaly, ale asi by ti o tom víc řekl Standa
Datum: 03. února 2014 21:33
 Zdar hoši,nevíte,jestli motor z Yamahy DT 125 je stejnej jak z YZ ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani omylem! DT je proti ostrýmu 2t babetta!
Datum: 04. února 2014 18:01
 Sakra ....
Datum: 03. února 2014 21:06
 Nejsou stejný, výkonem je YZ úplně jinde.  Ale někde na Youtube jsem viděl jak dali do DT motor z YZ, byl to docela masakr.  Teď narychlo jsem našel DT s motorem z YZ 80 abys měl představu jak s tím asi hýbe YZ 125 http://youtu.be/54G9DZWfnp0
Datum: 03. února 2014 21:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nejsou. DT je cestak, YZ je ostry motokros.
Datum: 03. února 2014 20:49
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus draci bude hodne znat koleno treba s fika na babete prida to znatelnej vykon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to vepřový si běž kdyžtak objednat , aspon u nás to je nedostatkový zboží
Datum: 04. února 2014 19:37
 Já bych byl pro to vepřový... Jinak vymejšlíš kraviny.
Datum: 04. února 2014 14:12
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 ha ha
Datum: 04. února 2014 6:15
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 nebo vepřový
Datum: 03. února 2014 21:46
 já bych tam dal koleno z ducati  nebo z osmiprda chevroletu camaro  to poletí
Datum: 03. února 2014 21:08
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
Datum: 03. února 2014 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
Datum: 03. února 2014 8:53
 tak to by me zajímalo jak na tom jezdil
Datum: 02. února 2014 22:39
Jméno: Hej
IP: uživatel16244
 Ahoj chtěl bych se zeptat, jakou barvu sedla měly Jawy 550. Byli z koženky nebo kůže? Mohl by mně někdo kdyžtak napsat jaké číslo barvy v ralech tomu odpovídá? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:25
 No byla to prostě hnědá koženka, barva podle vzorníku ralu se těžko odhaduje. Takové střední hnědá. Stejně asi stejnou strukturu koženky dnes velmi těžko seženeš a barvu taky, prostě vyber koženku, která se ti líbí a nazdar
Datum: 29. ledna 2014 22:25
|



|