slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den. Nedávno jsem si koupil Derbinu na trochu to svižnější ježdění do školy. Jelikož je to už modernější motorka, tak potřeboval pár rad od vás zkušenějších. Motorka má klapku a zajímá mě, jestli někdo zkoušel různé materiály a tloušťky lístků klapek a jak se to projevilo na charakteristice motoru. Já osobně tam mám Karbonové lístky tl. 0,3 mm od Polini, ale už poškozené. Dále je tam nicasil. S tím také nemám žádnou zkušenost. Je mi jasné, že toho vydrží dost ale je nějaký interval kdy se na to radši podívat, zkontrolovat a případně vyměnit? No jelikož to točí až do nějakých 12000 ( 70ccm ), je potřeba termostat? Stihne se ta voda odvádět? Jde mi hlavně o stálost provozní teploty motoru. Děkuji za vaše poznatky a odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky moc za odpovědi. Nečekal jsem jich tu tolik...
 
 
Datum: 28. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nekde, v nejaky diskusi, na nejakym grafu. To ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Blazkova z prasecaku, plech se prestal pouzivat mimojine z toho duvodu, ze nestihal vyssi otacky, 12000ot/min mi s tim prijde jako utopie. Jinak k dotazu: tezko ti to takhle nekdo rekne. Mas malou spodni kompresi-lepsi mekci/tenci listky, tohle se presne stalo v Stejskyho bakalarce s origo klikou, kde mel s tencimi listky vetsi vykon. Obecne plati, ze cim tvrdsi/tlustsi listky tim lepsi vrsek a obracene, ale neplati to absolutne... Je to docela alchymie. Nehlede na to, ze na listkach u sani je vetsi tlak nez na 2. Dorazy do toho take dost kecaji, obecne, cim bliz, tim lepsi spodek a obracene. Ale zase to neplati absolutne. Ja bych se na to vyprdnul a dal tam, co tam patri, to je odladeny a s tim to bude mit i prubeh i vykon.
 
 
Datum: 28. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: já vím, ale v nějaké diskuzi možná i v grafu na pio vyšli nejlíp plechový lístky... na mojí KTM je v klapce navíc každá strana jinak tlustá, karbon samozřejmě
 
 
Datum: 28. ledna 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Na Derbině je válec za závodního skůtra a těch je nespočítatelně... Teď přemýšlím, co je lepší. Jestli pořádnej nikasil nebo rovnou nový válec se vším všudy... K těm klapkám. Plechu se právě, že vyhýbám. Jen mě zajímalo, jestli lístek o tl. 0,4 mm pojede lépe od spodku než třeba 0,28 mm. A ještě bych se rád zeptal, zda mohu pohnout s dorazy lístků. Nemyslím o cm ale o nějakou desetinku milimetru. Díky za odpovědi.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
jestli chces nikasil tak ho nedelej tady v čr ale pošli ho do zahraničí.Osobně je nechávám posílat do itálie sice je to krapet vetší cena ale neco vydrží a neloupou se.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"plech" je přežitek, stačí se podívat, co se používá o dnešních 2t motorů, "plech" to asi tak 20 let nebude.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
troch use říká že nejlepší jsou ocelové lístky, jenže až praskne... takovej sklolaminát "nic" neudělá...
 
 
Datum: 27. ledna 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky. Takže s termostatem mám už jasno a lístky koupím asi takové jaké tam jsou. Nebudu vymýšlet..
 
 
Datum: 27. ledna 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jestli máš lístky v klapce poškozené, tak je určitě vyměň. Jiné materiály poníky nepřidají a nebo neznatelně. U nikasilu se kontroluje ovalita válce a rýhy. Rýha nad výfukovým kanálem směrem k hlavě = KO, moc velká ovalita = KO. Řešil bych to spíš až nebude komprese, nikasil vydrží strašně moc pístních sad než se vydře.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 14:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Termostat urcite nevydavat, motorka se pak pomerne dlouho ohriva i v teplejsim pocasi. Prehrivani bych se nebal. S materialem a tloustkou planzet si hrat muzes, zalezi, co si od toho slibujes. Zmenou tvrdosti/materialu se ale meni i bohatost smesi, bacha nato.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ohledně klapek netušim. Nikasil vydrží hodně moc, osobně bych ani žádnou kontrolu nebo tak neprováděl. Teoreticky provoz s vyndaným termostatem je možný. Termostat je tam proto, aby se motor dostatečně ohřál, tudíž motor se bude pomalu ohřívat, bude dost kolísat teplota, v chladnějšim období se na provozní teplotu ani nedostane. Je to tak na dojetí, dlouhodobý provoz bez termostatu se rozhodně nedá doporučit. Dále je dobré zkontrolovat větrák na chladiči, pokud je přítomen. Jinak tě to může v horku v koloně trochu vypéct.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar zajímalo by mě jak nasadit gufera na přední vidlice u čz 175/477. Mám je normálně natáhnout na to ? nebudou vadit ty drážky nějak na té tyči . Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16738    
proste myšlenka je taková vysunout kolo s blatníkem a tlumiči ....a zas natahnout pokut ta vidlice chce jen přetěsnit bez vymezení vulí a udřzbě brzd
 
 
Datum: 25. ledna 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16736    
píšeš to vše nejak zajímavě ...ale pokud se postavíš pred mašinu tak vidíš že musí vysunout tlumiče z bílí a zpět natahnou .... odpoj přední brzdu pool spodní brejle a ze zhora vytoč zatky tlumiču oboje tluiče i skolem a blatníkem ti vijedou a ti matice s guferama je vidno.... dáš noe gufera či cele matice mašinu s pomocníkem podložíš na stojanu a ted je druhej problem je že je na to přípravek tečko se zavitem co zatočíš do te trubky místo zatky a trubku natahneš zpět do brílí pozor to tečko je jine na 477 a jine na javu.....doliješ olej mašinu hodíš ze stojanu a properuješ a pak vše dotáhnš....prace tak na hodku ale pořit si ten přípravek jde to i bez nej ale jestli to nějak spr... jsou tam jemne zavity a ta oprava dokáže potapit...pozn vše jde lechce do ničeho nejni trba mlátit a dal poškozovat trubky vidle
 
 
Datum: 25. ledna 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdár draci prosím vás z čeho jsou ty přední tlumiče na těch dvou prvních fotkách dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jakých fotkách
 
 
Datum: 22. ledna 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel13313    
Čau draci, dělám si tohle zapalování a viděl jsem že k tomu musí být trafo. chtěl bych se zeptat k čemu tam je? A popřípadě kde se dá koupit? Odepište díky s pozdravem Ondřej http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Tyristrorove_zapalko/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16740    
ta černá krabka je CDI s integrovanou indukční cívkou původem z babety, tráfko tam musí bejt proto že je třeba nabít kondenzátor v tom CDI podstatně vyšším napětím než dává origo cívka z pionýra, cívka co živí cdi v babetě dává cca 130V (s cdi s 8uF,naprázdno dává pochopitelně víc)
 
 
Datum: 25. ledna 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Indukčka je integrovaná v té černé krabičce co z ní vede vysokonapěťový drát a hromada malejch
 
 
Datum: 24. ledna 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já bych zase řekl, že to trafo je indukčka :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
si myslím,že je to poslední cívka ze tří, které jsou na fichtlu, tak se někde musí vyrábět napětí pro palubní síť, možn je převinutá pro potřeby zapalování - přišlo mi to jako by to bylo z babety
 
 
Datum: 22. ledna 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napiš to do tej sekce s bleskem(elektro.....) on prej jiný nečte
 
 
Datum: 22. ledna 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
no nie som profi elektrikár ale chong by to vedel asi najlepšie, ale mám pocit je tam preto aby ten tyristor lepšie fungoval a a mám pocit že pre otvorenie tyristora musí byť na anode alebo na katode isté menovité napätie (určite väčšie ako dostávaš z cievky) > ak trepem bludy sorry to len môj názor
 
 
Datum: 21. ledna 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: Vrakac      IP: uživatel16262    
Čau, neví někdo kde by se dali objednat nebo koupit TRHACÍ pevnostní ocelové nýty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 22:58
 
 
 
 
Jméno: Vrakac      IP: uživatel16262    
Takže nejtovat shnilý plechy ne, ale vařit je jo? Když ten plech může mít 0,6+ a ještě ho opucuju flexou
 
 
Datum: 22. ledna 2014 22:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně nepočítej s tím že to zanýtuješ obyčejnýme nýtovačkama.jinak k čemu ti je pevnostní nýt když to zanýtuješ do polozhnilé 1 plechu?za mě vyříznout,falc,záplatu a fertig.Vše s CO2.jak říká pepa.
 
 
Datum: 22. ledna 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16728    
delej jak umíš šel bych do toho cočkem protože todle bude pro techniky na stk jakl pěst na oko.....
 
 
Datum: 21. ledna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: Vrakac      IP: uživatel16262    
Na karoserii u auta, svářečkou bych se u tak slabýho plechu provařil skrz. Ty pevnostní nejty maj docela dobrý výsledky v tahu a aspoň nebudu riskovat nějaký kroucení, propalování, tepelný namáhání atp... Lepší řešení než který mi doporučili v servisu a to je vylaminovat to. Ale už jsem doufám sehnal http://shop.nyty.cz/trhaci-nyty/ocel/ocel-ocel-vysokopevnostni-plocha-hlava.html
 
 
Datum: 21. ledna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16725    
taky sem se lek jinak rozetu jde i našroubovat či prostě přivařit ...ale tak třeba na lakovanou houkačku by to šlo ale bojím se že tu besešcně smontuješ jen sešroubováním,,,,,ale trhací nýt logicky nemuže byt laciné pevnostní spojení.....
 
 
Datum: 21. ledna 2014 18:15
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16724    
tak normálně se jako ocelový nejty prodávaj a né že sou jen hliníkový... ovšem o pevnostním trháku sem teda taky ješě neslyšel... hlavně sem nepiš že to chceš na rozetu :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16723    
ocelové trhací nýty?? co to je zablbost trhací nít musý být měkčí než ocelový hřeb tj z hliníku vždyt by to nefungovalo nýty jsou ocelové vždy jen na roztemování .....na co to proboha potřebuješ? VŽDT TODLE NÝTOVÁNÍ JE PEVNOSTNĚ DOCELA PRUŠVIH každy nýt jinej....za mě pokud seženeš bude to dražší než za 20 koupit 3 elektrody a svařit to....pochlub se nač to máš
 
 
Datum: 21. ledna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim co myslíš pevnostní, tady kupuju šrouby a je to v poho firma, jak sou ty nejty dobrý si najdi na googlu podle din,,,,,, http://www.akros.cz/search.asp?EXPS=n%FDty
 
 
Datum: 21. ledna 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel16709    
Ahoj Séso,prosím tě v jaké zemi se vyrábí tyto ráfky: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html? Děkuju,pěkný den... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taiwan,,a jsou gutt
 
 
Datum: 17. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nevíte někdo prosím vás jakej magnet mam dát na tohle zapalování jako snímač? Pište díky http://www.youtube.com/watch?v=iduYQj0YHIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
on tma žiadný magnet nemá je to kus želiazka na vačke tu je jeho strana http://www.jencomoto.wbs.cz/
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel16704    
hojte draci a dračice...mate někdo válec s tim 8. vybrusem co je zde v nabidce ? Jake jsou zkušenosti s přetryskovaným karburatorem ? Zvlada to líp kopce ? Zkušenosti sem Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 7:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
víš co dej si hledat tohle se tu probírá pořád dokola, dopr... nebuďte líný
 
 
Datum: 15. ledna 2014 7:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já ho na jednom fichtlu měl, teda pokud myslíš ten polský, a nemohl sem si na to stěžovat,sice na to každej nadává- ale já měl asi štěstí na kus, pak ode mě koupil toho fichtla kámoš a jezdí mu to a doteď, a je to asi skoro 3 roky, a že ho po výbrusu nešetří, jezdí furt ve dvou lidech a je to k neutahání, má tam 13z sekundáro a táhne to dost, sice maximálka je asi okolo 55 - 60 ale ten tah tam je znát, k tomu přetryskování, mě tenkrát stačila jenom tryska hlavní 72
 
 
Datum: 14. ledna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: Mejchy      IP: uživatel15395    
Ladící tryska na jawu pionýr nevíte kde jí sehnat ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor, většina lidí co ji má to není schopná naladit. Prapůvod týhle trysky byl určen k obohacování směsi během jízdy... a né k jemnýmu ladění atd atd ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: Mejchy      IP: uživatel15395    
Kluci díky už jsem sehnal. http://www.stadion-tuning.cz/products/spiskoa-laditelna-triska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr/
 
 
Datum: 14. ledna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mel bych doma jednu mit, juknu se...
 
 
Datum: 14. ledna 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Mejchy! Před pár měsícama to nabízel nějaký pán něgde od Kyjova, ale stejně se mě neozval! Toš nevím. Taky mám zájem!!! Toš tak.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 6:40
 
 
 
 
Jméno: koste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soused v garáži jí kupovál před pár dnama, pokud ho zejtra seženu tak vysonduju.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 23:27
 
 
 
 
Jméno: gsx-r      IP: uživatel16568    
Zdravím draci...kdo tady v čr brousí válce z 555,550 na 70ccm ? slyšel sem o panu Marku, ale nenašel sem nic...nebo nějake výkresy byly by ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
tady je taky pionyr sedmdesatka http://www.jawa50speed.wz.cz/_pio70.html
 
 
Datum: 15. ledna 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: Jack      IP: uživatel15620    
jo a tohle http://firesnek.sweb.cz/menu.htm
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jack      IP: uživatel15620    
http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ogar-200-ile-da-rady-wycisnac-t3774.html ...
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Nechápu docela jaký to má význam. Rovnou tam namontuj 70 Simsona. Jestli máš kompletní 555 nebo 550 proč to budeš kurvit. Za pár let si uvědomíš cos udělal. Ale jestli máš skládačku co pes jiná ves prosím.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: gsx-r      IP: uživatel16568    
Tak mě stači ,,jen,, válec a hlava....vim že mi to přebrousi kde kdo, ale nevěděl bych co s kanalama žadnej nakres sem neviděl....ostatni věci jeko uprava kliky a karteru zvladnu sam...nato prostředky mam
 
 
Datum: 14. ledna 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Honzo než začneš hlásat bludy tak si přečti co gsx-r napsal. to: gsx-r: Kontaktu je plný internet, stačí trošku namáhat hlavu a hledat. Tady máš kontakt: azmarek@email.cz mobil: 606 72 23 71. Občas mu trochu trvá než se ozve. Počítej ale s tím, že úprava stojí cca 7500,- a je třeba přidat na válec žebra aby se to uchladilo, tak, že je úprava na první pohled vidět a celkově je úprava poměrně složitá, nejde jen přebrousit válec.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16702    
Udělat výbrus na 70ccm je to poslední,to ti do 555 udělá každá brusírna...ale pak musíš řešit věci okolo a ty jsou složitější jak celej výbrus.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Máš šupleru nebo aspoň metr? Víš jak se spočítá obsah válce? Tak si změř válec a spočítej si jakou míru bys potřeboval a to ti dá odpověď na tvou otázku.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: thor      IP: uživatel16690    
Zdravím Pánové. Jedna technická. Zkoušel někdo z Vás posadit kyvku babetty 210 na ložiska a ne na gumové pouzdra? Stavím si babettu uplně od základu. Díky za tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud takové ložisko seženeš, tak jaký by měl být efekt?
 
 
Datum: 28. ledna 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
Zdar draci, mám dotaz ohledně pneu na mustanga.. Dělám speciál na závody a tak vybírám pneu. Myslíte že tyto postačí nebo je to jen takzvanej ''dovoz'' (čína). Děkuju za opověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
No stavím to podle aktuálních pravidel Jawa RS. Ale jelikož se přesunul Venkovský šampionát na dromy tak budu doufat, že zůstane alespoň závod TT Třtěnice. Protože nemám finance jezdit po republice. Proč se ptáš ?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se přesně chystáš jezdit?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo silnice, to je jiná :-) jj ty ContiGO mají poměrně měkkou směs, jezdíval jsem je na 487 držely parádně :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
Jo přesně mezi nima se rozhoduju. Asi zkusím ty continental. Dík za radu ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3,00 je zbytečnost... na předek i zadek bych volil klidně jen 2,5... Continental ContiGo! se hodně jezdí...
 
 
Datum: 08. ledna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
no bude, ale stavím silniční speciál bez přidání dalších přepouštěcích kanálů do válce.. takže výkon se bude snad pohybovat kolem 7 koní.. snad.. :-D rám vystužený a můžu 16'' 2,5-3,0
 
 
Datum: 08. ledna 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chápu dobře bude to mustang speciál.. no co kostra, velikost ráfků, kyvka atd hlavně síla motoru a převod podle toho já volím pneu. Osobně jezdím na zadku http://www.moto-pneu.cz/2224-Cheng-Shin-C-755-chet.html 3.00-16 řek bych že je to cenově dostupná pneumatika s průměrnou kvalitou ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Sava není Čína ale Slovinsko. A značka Sava koupil náš Mitas někdy minulý rok... jen pro zajímavost. Na velkých Jawách si je většina lidí chválí.
 
 
Datum: 08. ledna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pneu_sava_pio2.html :-D zapoměl jsem to tam hodit...
 
 
Datum: 08. ledna 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16668    
Zdar draci. Nevíte někdo jak se upravuje výfuk na mustanga ale ten starší tip (Doutník) Viděl jsem ze ho vykuchaj a vyvrtaj koncovku a do ti navaří trubičku Mělo by to být jako laděný výfuk ale je pořád stejný Děkuji za vaše odpovědi . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16673    
Ok dík za radu
 
 
Datum: 06. ledna 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16672    
To je popis k ničemu...a ani ničemu nepomůže...to ti nikdo nevyvěští jakej vejfuk ti pojede...tak zkus a uvidíš... Dává se do vykuchanýho prázdnýho vejfuku kužel s trubkou a podle toho jak to jede zkrátíš/prodloužíš vejfukový koleno a nebo kužel převaříš víc dopředu/dozadu a eventuelně zkrátíš/prodloužíš výletovku ... To že je vejfuk odladěnej poznáš tak,že motor pojede v celym rozsahu dobře a tu hlavní šponu si naladíš kam budeš potřebovat... Jinak moje rada - ten motor nezní nijak extrovně,že by potřeboval laděnej vejfuk....dej vypálenej vejfuk z mustanga,ten funguje až do 8500ot/min a neřešíš nic....a budeš spokojenej...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16673    
Výbrus je 39.25
 
 
Datum: 06. ledna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16673    
Mám v motoru výbrus 39, 23 (rozšířený sací a výfukový kanály), jednokroužkový píst, chrom.kroužek.rn9 zubé kolečko na klice, a feredo spojku.rnJinak je motor originálrnKarburator .....2917 (originál)rnSportovní molitanovy filtr
 
 
Datum: 06. ledna 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tvou odpověď "Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice" je také jednoduchá odpověď, nějak to uprav. Co si myslíš, že ti asi někdo odpoví?? Výfuk se ladí podle konkrétního motoru. Aby ti mohl někdo poradit aspoň z čeho máš vycházet, musíš taky ty podat odpovídající informace. Tady skutečně nikdo nemá křišťálovou kouli.
 
 
Datum: 06. ledna 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16668    
Proč
 
 
Datum: 06. ledna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no s tim co máš na výfuk ani nesahej
 
 
Datum: 05. ledna 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16668    
Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice
 
 
Datum: 05. ledna 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jakej motor to máš origo nebo spec?
 
 
Datum: 05. ledna 2014 19:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16495    
Čau kluci, budu dělat takovou "generálku" dvacítky, komplet udělanej motor, nějaký díly lak apod. ale k věci. Zajímalo by mě, jestli s tím válcem tady od vás, který má průměr jako 8. výbrus + s výfukem od hikonu a s tím replikovaným (popř. origo ale s novými vnitřnostmi) karburátorem, jestli bych se mohl dostat na spotřebu okolo 2-3 litrů na sto. Jo vím, že u pionýra bych se moc na spotřebu dívat neměl ale chci z něj udělat moto na každodenní ježdění. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
Je to její sestřička v j21 60ccm very light tuned... Samozřejmně je to spotřeba v režimu klidné jízdy... Pokud to budeš drtit furt 8000rpm tak se pod 5 nedostaneš nikdy :-D a proto je i Hikone totální blbost...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Stando, ta úsporka je ale dělaná z 05kovýho válce jestli se nepletu ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2014 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
Povedlo se mi vyvinout verzi válce,která jde na holé seriovce až k 2 litrum... Polskej válec je hustej no :-D a to ste asi ještě neviděli verzi s křivě odlitejma přefuka ... to když jsem držel v ruce,tak sem se málem smíchy pochcal :-D:-D
 
 
Datum: 06. ledna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si na ten polskej válec nestěžuju měl jsem ho celej rok a v pohodě doladil jsem si to a pohoda, ale na dobře vyladěnou originálku samozřejmě nemá
 
 
Datum: 05. ledna 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten válec nedoporučuju má velký nepřesnosti lepší a i levnější je dát origo válec na výbrus výfuk hikone ti nic nepřidá maximálně tak spotřebu... jinak jak tady mluvíš že se chceš dostat na spotřebu kolem 2-3 litrů tak perfektně seřízenej a zajetej motor ti víc žrát nikdy nebude ..za mě nech všechno tak jak to bylo z fabriky jen GO nic víc, seřid zapalování karburátor nafoukej kola dej do nich nový ložiska namazej řetěz a budeš spokojenej..
 
 
Datum: 05. ledna 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sešo, jaký je rozměr mezi výstuhou a dírou pro zadní osu u téhle kyvky?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vidlice_zd_mosquito.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 6:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorac ale kyvka neni skladem a tak nemam moznosnaskladnit a tusim ze asi uz nebude ani v jawe
 
 
Datum: 08. ledna 2014 6:39
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, chtěl bych si udělat minibike z pionýra, vyděl jsem že se na to dělají bantamové kola s nábojem kola z pionýra, kde se dají sehnat? Pište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kola z rudlika a bubny z babety + trocha manualní zručnosti
 
 
Datum: 06. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16658    
logická odpověd je bud v inzerci anebo vyrobit svépomocí.......
 
 
Datum: 04. ledna 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
Čau seso můžu se prosím zeptat jaké jsou velikosti toho nářadí? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html Dík a čau. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Tipoval bych to 5, 6, 8, 10 ,12..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
čus poraďte někdo jaká je nejvhodnější svíčka do fíka ?..dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ohledně těch samozápalů, včera jsem dojel z města, poslední kilák fichtl vadnul a při vypnutým zapalku ještě cca 2 sekundy blafal .. benzin 95, oil Stihl 1:40, bohatší směs (za tepla nedrží volnoběh) .. možná je to přepínačem v masce, ale nevím .. jinak mě se osvěfčily starý PALky s vysunutým jiskřištěm, motor J555 jezdí krátký trasy, svíčka atd se zasírá ale je tam rok a půl v pohodě ..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
To že ti šel fík i po vypnutí zapalování není div, ta svíčka musela být pěkně rozžhavená :-) Víceelektrodová svíčka je ve fichtlu se seriovým zapalováním spíš horší než lepší. Jde o to, že více elektrodová svíčka umí vytvořit lépe využít energii jiskry ale podmínka je že na to musí být dimenzované zapalování, u fichtla můžeme být rádi za tu jednu jiskřičku
 
 
Datum: 04. ledna 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Marque máš pravdu, byla to PAL 5. Kdybych to nezažil, tak to sem nepíšu, takže nechápu proč si ze mě děláte prdel, fakt nejsem retardovanej 14 letej klouček co se zrovna učí na fichtlu. Byl jsem asi 2 km od domova když fík začal pomalu ale jistě ztrácet tah. Zastavil jsem u krajnice, vypnul zapalování a fík ještě nějakou dobu blafal na volnoběh jen měl jinej zvuk. Volnoběh měl méně otáček než normálně. Svíčka totálně šedá a střední elektroda se roztavila a spojila se s vnější elektrodou. Smějte se jak chcete, dělejte ze mě debila, akorát ukazujete svojí inteligenci.
 
 
Datum: 04. ledna 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bych si ještě dovolil silně pochybovat o tom, že to bylo těma dvouma elektrodama...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
já měl dvou bodovou a fichtl za studena trochu líp startoval jinakl nic
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a od kdy je PAL 9 Brisk 19??? :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já chtěl taky, ale král bramborových lidí mi to nedovolí :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
srabi !! já jezdim zásadně bez svíčky!
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mám      IP: uživatel15423    
Mám Bosch B6HS v panelce 250, babettě 210 N14C a v 20ce N15YC... Motorky jezdí krásně ať je teplo nebo zima..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jakejpak mýtus :-D já mám na druhym motoru sníženou a trochu poladěnou hlavu a jezdim na naftu, používám žhavení z 1,9 tdi jedničkový oktávky :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No to bych chtěl vidět,fichtl kterej má kompresní poměr nula nula prd nemuže mít samozápaly i kdyby tam byla kdovíjak extrateplá svíčka... To je takovej mýtus,kterýmu občas někdo uvěří,ale z fyzikálního hlediska to není možné... Takže nevim jestli si zrovna jel na aceton s naftou a nebo ředidlo,ale jestli ti něco blafalo tak to nebylo určitě svíčkou...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
pardon byla to PAL 9 takže Brisk 19 :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
standa: souhlasím, ale mám zkušenost, že se svíčkou 17 mi to blafalo na volnoběh i po vypnutí zapalování a po chvilce jízdy to vadlo :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dorbou svíčku poznáš až na motorce kde všechno ostatní je top, na pionýrovi, kterej novej jel každej jinak v řádu +-5 km/h je to jedno vyber něco z brisk n14c, brisk n15c, ngk n7, ze zkušenosti těch ngkáček vyměníš víc protože sou náchylnější na uchlastání :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Čtyřbody měla ségra v 306-ce a když jsme do toho začly lejt Etanol tak ukáply... Tak sme tam dali ty nejlevnější jednobodový "sračky" za pár a jak to chodí ... To jen pro představu,že neplatí,čím víc proužků,tím víc adidas ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No nejlepší svíčka je zapalovací do motorů a úplně nejlepší jsou ty co dávaj jiskru....a úplně echt nejvýkonnější svíčky jsou ty,co dávají jiskru,která je plná,silná a pravidelná...třeba značky brisk či pal ... A jestli to bude sedmička,čtrnáctka,sedmnáctka na seriovce v dobrym stavu nepoznáš rozdíl...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, Kravina za ty peníze navíc si radši kup benzín :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ve svíčce výkon nehledej!
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kravina, zaplatíš za to zbytečně navíc a rozdíl nepoznáš...Kup Brisk za 40kč a uděláš nejlíp...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a nějaká zkušenost se 4bodovou svíčkou ?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestly se ti to nepřehřívá a nepotřebuješ nějakou Echt tak brisk N15 C a jestly se ti to přehřívá tak brisk N14 C
 
 
Datum: 03. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci potřebuju poradit jakou dát barvu do nádržě aby nerezla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tak.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba zelenou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2014 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odrezená nádrž na provozované motorce zpravidla nerezne. Pokud bys to ale chtěl vylít, tak dvousložková epoxidová barva...základ a vrch.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro zasmátí, http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/770824-50-21.html (nechci dělat reklamu, ale to stejně asi nikdo nekoupí) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16655    
No uvažoval jsem o zadní brzdě :-D a sedlo chytim tuningově dvouma pavoukama ...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16655    
A toho bordelu jsem měl asi dvojnásob,ale už jsem z toho postavil několik vcelku slušnejch fichtlů,který jsem dokonce dobře prodal a doma mi zbyly díly,který jsou už jen těžko použitelný a bylo mi líto to hodit do šrotu...a tohle je výzva...přes jaro to postavim... A bude...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
tak už jsme tři... taky mám doma spoustu peklodílů a už to zamýšlím dlouho a připravuju se na to opravdu důsledně. třreba už rok mám venku nějaký různobarevný plechy a kostry částečně opálený hořákem a pěkně rezatý, jen asi bych chtěl aby to bylo po tech.stránce funkční, takže třeba rozeta, brzdy atd, budou cajk... normálně na tom chci jezdit takže značka bude, akorát to musí bejt hroznej mrzák vorezlej s výkonem stíhačky
 
 
Datum: 03. ledna 2014 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16655    
No tak to jsme dva,takže ten kdo složí první šrot ze šrotu tak dá foto... U mě to vypadá na velkou brutalitu...rám ve štětkolaku černej j05 rok 66,revmaplech j20 štětkolak černou ztuhlou barvou bez ředidla,horní dekl zelená štětkou uprostřed tlačítko ze zvonku na chcípání,zadní plech mam jeden pěknej z j05 rok 62 se zapuštěnym kaslikem pod sedlem a pěknym nosičem a nebo totálně zkroucenej zelená barva j21 s SPZ ŠUK 1243 (ten spíš) ...pak několik ohlejch vidlí a řidítek z j21 bez úchytů blatníku vše po haváriích...pak různý prorezlý kola,výfuky,potrhaný sedla,žlutej a modrej kryt řetězu štětkou a do vrtule,dál ohlej kříž j05 r.66 ...2x nabouraný přední blatník j21 vínová 1x štětka a 1x origo lak a 1x blatník j05 r.62 oranžovo červeno zelenej štětka/lak ... Masky nabouraný - bílá lak rozsekaná jak svině,slonovina a černá ve štětce,světla s rezavym obroučkem a žlutym sklem či rozmlácený do vrtule pasující do rozmlácený masky ... tachometry bez skel,rozety bez zubů,vytahaný řetězy...jen motory mam jen pěkný a zdraví... Ale bude to bestie zkroucená až to složim :-D vše mi doma zůstalo z nejrůznějších kšeftů,oprav,po mejch havárkách a nebo nám to někdo daroval s nějakym fichtlem a nebo sme to jako malý ukradli hasičum ze sběru...no šílenej konvolut dílů...vim že jednoho postavim...ale bude šílenej... :-D:-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: taky mám v plánu někdy zpojízdnit hromadu šrotu... dávám si stranou díly, který jsou zku*vený a z toho plánuju, že někdy postavim fakt hnusný peklo... ale kdy to bude?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Hustý ! To bych bral,,,to když opřu přes noc o barák na ulici a vypustim benzín,,,tak to ani nikdo neukradne :-D:-D to mi potěšilo,asi postavim taky jeden takovej pekáč z bordelu co se válí pod kůlnou :-D a že ten šrot na výrobu by se našel...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky jsem si nejdřív nevšim že je to podsedlovej plech :-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
některý tyhle tuzingy jsou fakt uchylný...
 
 
Datum: 02. ledna 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 5tikilo bych to na díly bral :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je strašný dal bych mu tak 300 kč přecijenom pláště a různý díly by se hodily
 
 
Datum: 02. ledna 2014 16:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
a právě takhle vypadají stroje některých zdejších tazatelů.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi to nepoznal tak to co má jakoby kapotu tak je zadní plech z 20 (prvně jsem si myslel že to je palubovka z auta)
 
 
Datum: 02. ledna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je vážně desivý...
 
 
Datum: 02. ledna 2014 12:43
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:44:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu