Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Nedávno jsem si koupil Derbinu na trochu to svižnější ježdění do školy. Jelikož je to už modernější motorka, tak potřeboval pár rad od vás zkušenějších. Motorka má klapku a zajímá mě, jestli někdo zkoušel různé materiály a tloušťky lístků klapek a jak se to projevilo na charakteristice motoru. Já osobně tam mám Karbonové lístky tl. 0,3 mm od Polini, ale už poškozené. Dále je tam nicasil. S tím také nemám žádnou zkušenost. Je mi jasné, že toho vydrží dost ale je nějaký interval kdy se na to radši podívat, zkontrolovat a případně vyměnit? No jelikož to točí až do nějakých 12000 ( 70ccm ), je potřeba termostat? Stihne se ta voda odvádět? Jde mi hlavně o stálost provozní teploty motoru. Děkuji za vaše poznatky a odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky moc za odpovědi. Nečekal jsem jich tu tolik...
Datum: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nekde, v nejaky diskusi, na nejakym grafu. To ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Blazkova z prasecaku, plech se prestal pouzivat mimojine z toho duvodu, ze nestihal vyssi otacky, 12000ot/min mi s tim prijde jako utopie. Jinak k dotazu: tezko ti to takhle nekdo rekne. Mas malou spodni kompresi-lepsi mekci/tenci listky, tohle se presne stalo v Stejskyho bakalarce s origo klikou, kde mel s tencimi listky vetsi vykon. Obecne plati, ze cim tvrdsi/tlustsi listky tim lepsi vrsek a obracene, ale neplati to absolutne... Je to docela alchymie. Nehlede na to, ze na listkach u sani je vetsi tlak nez na 2. Dorazy do toho take dost kecaji, obecne, cim bliz, tim lepsi spodek a obracene. Ale zase to neplati absolutne. Ja bych se na to vyprdnul a dal tam, co tam patri, to je odladeny a s tim to bude mit i prubeh i vykon.
Datum: 28. ledna 2014 13:48
 Bakoun: já vím, ale v nějaké diskuzi možná i v grafu na pio vyšli nejlíp plechový lístky... na mojí KTM je v klapce navíc každá strana jinak tlustá, karbon samozřejmě
Datum: 28. ledna 2014 10:46
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Na Derbině je válec za závodního skůtra a těch je nespočítatelně... Teď přemýšlím, co je lepší. Jestli pořádnej nikasil nebo rovnou nový válec se vším všudy... K těm klapkám. Plechu se právě, že vyhýbám. Jen mě zajímalo, jestli lístek o tl. 0,4 mm pojede lépe od spodku než třeba 0,28 mm. A ještě bych se rád zeptal, zda mohu pohnout s dorazy lístků. Nemyslím o cm ale o nějakou desetinku milimetru. Díky za odpovědi.
Datum: 27. ledna 2014 20:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 jestli chces nikasil tak ho nedelej tady v čr ale pošli ho do zahraničí.Osobně je nechávám posílat do itálie sice je to krapet vetší cena ale neco vydrží a neloupou se.
Datum: 27. ledna 2014 20:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "plech" je přežitek, stačí se podívat, co se používá o dnešních 2t motorů, "plech" to asi tak 20 let nebude.
Datum: 27. ledna 2014 19:30
 troch use říká že nejlepší jsou ocelové lístky, jenže až praskne... takovej sklolaminát "nic" neudělá...
Datum: 27. ledna 2014 18:25
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky. Takže s termostatem mám už jasno a lístky koupím asi takové jaké tam jsou. Nebudu vymýšlet..
Datum: 27. ledna 2014 15:48
 Čau, jestli máš lístky v klapce poškozené, tak je určitě vyměň. Jiné materiály poníky nepřidají a nebo neznatelně. U nikasilu se kontroluje ovalita válce a rýhy. Rýha nad výfukovým kanálem směrem k hlavě = KO, moc velká ovalita = KO. Řešil bych to spíš až nebude komprese, nikasil vydrží strašně moc pístních sad než se vydře.
Datum: 27. ledna 2014 14:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Termostat urcite nevydavat, motorka se pak pomerne dlouho ohriva i v teplejsim pocasi. Prehrivani bych se nebal. S materialem a tloustkou planzet si hrat muzes, zalezi, co si od toho slibujes. Zmenou tvrdosti/materialu se ale meni i bohatost smesi, bacha nato.
Datum: 27. ledna 2014 11:00
 Zdar. Ohledně klapek netušim. Nikasil vydrží hodně moc, osobně bych ani žádnou kontrolu nebo tak neprováděl. Teoreticky provoz s vyndaným termostatem je možný. Termostat je tam proto, aby se motor dostatečně ohřál, tudíž motor se bude pomalu ohřívat, bude dost kolísat teplota, v chladnějšim období se na provozní teplotu ani nedostane. Je to tak na dojetí, dlouhodobý provoz bez termostatu se rozhodně nedá doporučit. Dále je dobré zkontrolovat větrák na chladiči, pokud je přítomen. Jinak tě to může v horku v koloně trochu vypéct.
Datum: 27. ledna 2014 10:29
 Zdar zajímalo by mě jak nasadit gufera na přední vidlice u čz 175/477. Mám je normálně natáhnout na to ? nebudou vadit ty drážky nějak na té tyči . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16738
 proste myšlenka je taková vysunout kolo s blatníkem a tlumiči ....a zas natahnout pokut ta vidlice chce jen přetěsnit bez vymezení vulí a udřzbě brzd
Datum: 25. ledna 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16736
 píšeš to vše nejak zajímavě ...ale pokud se postavíš pred mašinu tak vidíš že musí vysunout tlumiče z bílí a zpět natahnou .... odpoj přední brzdu pool spodní brejle a ze zhora vytoč zatky tlumiču oboje tluiče i skolem a blatníkem ti vijedou a ti matice s guferama je vidno.... dáš noe gufera či cele matice mašinu s pomocníkem podložíš na stojanu a ted je druhej problem je že je na to přípravek tečko se zavitem co zatočíš do te trubky místo zatky a trubku natahneš zpět do brílí pozor to tečko je jine na 477 a jine na javu.....doliješ olej mašinu hodíš ze stojanu a properuješ a pak vše dotáhnš....prace tak na hodku ale pořit si ten přípravek jde to i bez nej ale jestli to nějak spr... jsou tam jemne zavity a ta oprava dokáže potapit...pozn vše jde lechce do ničeho nejni trba mlátit a dal poškozovat trubky vidle
Datum: 25. ledna 2014 10:46
 Zdár draci prosím vás z čeho jsou ty přední tlumiče na těch dvou prvních fotkách dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 14:57
 Zdar, jakých fotkách
Datum: 22. ledna 2014 14:57
Jméno: Ondřej
IP: uživatel13313
 Čau draci, dělám si tohle zapalování a viděl jsem že k tomu musí být trafo. chtěl bych se zeptat k čemu tam je? A popřípadě kde se dá koupit? Odepište díky s pozdravem Ondřej
http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Tyristrorove_zapalko/
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 17:15
Jméno: combust
IP: uživatel16740
 ta černá krabka je CDI s integrovanou indukční cívkou původem z babety, tráfko tam musí bejt proto že je třeba nabít kondenzátor v tom CDI podstatně vyšším napětím než dává origo cívka z pionýra, cívka co živí cdi v babetě dává cca 130V (s cdi s 8uF,naprázdno dává pochopitelně víc)
Datum: 25. ledna 2014 17:15
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Indukčka je integrovaná v té černé krabičce co z ní vede vysokonapěťový drát a hromada malejch
Datum: 24. ledna 2014 9:49
 A já bych zase řekl, že to trafo je indukčka
Datum: 24. ledna 2014 7:27
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 si myslím,že je to poslední cívka ze tří, které jsou na fichtlu, tak se někde musí vyrábět napětí pro palubní síť, možn je převinutá pro potřeby zapalování - přišlo mi to jako by to bylo z babety
Datum: 22. ledna 2014 16:20
 napiš to do tej sekce s bleskem(elektro.....) on prej jiný nečte
Datum: 22. ledna 2014 14:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 no nie som profi elektrikár ale chong by to vedel asi najlepšie, ale mám pocit je tam preto aby ten tyristor lepšie fungoval a a mám pocit že pre otvorenie tyristora musí byť na anode alebo na katode isté menovité napätie (určite väčšie ako dostávaš z cievky) > ak trepem bludy sorry to len môj názor
Datum: 21. ledna 2014 23:25
Jméno: Vrakac
IP: uživatel16262
 Čau, neví někdo kde by se dali objednat nebo koupit TRHACÍ pevnostní ocelové nýty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 22:58
Jméno: Vrakac
IP: uživatel16262
 Takže nejtovat shnilý plechy ne, ale vařit je jo? Když ten plech může mít 0,6+ a ještě ho opucuju flexou
Datum: 22. ledna 2014 22:58
 hlavně nepočítej s tím že to zanýtuješ obyčejnýme nýtovačkama.jinak k čemu ti je pevnostní nýt když to zanýtuješ do polozhnilé 1 plechu?za mě vyříznout,falc,záplatu a fertig.Vše s CO2.jak říká pepa.
Datum: 22. ledna 2014 7:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16728
 delej jak umíš šel bych do toho cočkem protože todle bude pro techniky na stk jakl pěst na oko.....
Datum: 21. ledna 2014 23:01
Jméno: Vrakac
IP: uživatel16262
Datum: 21. ledna 2014 21:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16725
 taky sem se lek jinak rozetu jde i našroubovat či prostě přivařit ...ale tak třeba na lakovanou houkačku by to šlo ale bojím se že tu besešcně smontuješ jen sešroubováním,,,,,ale trhací nýt logicky nemuže byt laciné pevnostní spojení.....
Datum: 21. ledna 2014 18:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16724
 tak normálně se jako ocelový nejty prodávaj a né že sou jen hliníkový... ovšem o pevnostním trháku sem teda taky ješě neslyšel... hlavně sem nepiš že to chceš na rozetu
Datum: 21. ledna 2014 17:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16723
 ocelové trhací nýty?? co to je zablbost trhací nít musý být měkčí než ocelový hřeb tj z hliníku vždyt by to nefungovalo nýty jsou ocelové vždy jen na roztemování .....na co to proboha potřebuješ? VŽDT TODLE NÝTOVÁNÍ JE PEVNOSTNĚ DOCELA PRUŠVIH každy nýt jinej....za mě pokud seženeš bude to dražší než za 20 koupit 3 elektrody a svařit to....pochlub se nač to máš
Datum: 21. ledna 2014 16:57
Datum: 21. ledna 2014 10:26
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 12:55
 taiwan,,a jsou gutt
Datum: 17. ledna 2014 12:55
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 16. ledna 2014 18:48
Jméno: drak
IP: uživatel16704
 hojte draci a dračice...mate někdo válec s tim 8. vybrusem co je zde v nabidce ? Jake jsou zkušenosti s přetryskovaným karburatorem ? Zvlada to líp kopce ? Zkušenosti sem Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 7:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 víš co dej si hledat tohle se tu probírá pořád dokola, dopr... nebuďte líný
Datum: 15. ledna 2014 7:57
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já ho na jednom fichtlu měl, teda pokud myslíš ten polský, a nemohl sem si na to stěžovat,sice na to každej nadává- ale já měl asi štěstí na kus, pak ode mě koupil toho fichtla kámoš a jezdí mu to a doteď, a je to asi skoro 3 roky, a že ho po výbrusu nešetří, jezdí furt ve dvou lidech a je to k neutahání, má tam 13z sekundáro a táhne to dost, sice maximálka je asi okolo 55 - 60 ale ten tah tam je znát, k tomu přetryskování, mě tenkrát stačila jenom tryska hlavní 72
Datum: 14. ledna 2014 23:17
Jméno: Mejchy
IP: uživatel15395
 Ladící tryska na jawu pionýr nevíte kde jí sehnat ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:51
 Pozor, většina lidí co ji má to není schopná naladit. Prapůvod týhle trysky byl určen k obohacování směsi během jízdy... a né k jemnýmu ladění atd atd
Datum: 14. ledna 2014 17:51
Jméno: Mejchy
IP: uživatel15395
 Kluci díky už jsem sehnal.
http://www.stadion-tuning.cz/products/spiskoa-laditelna-triska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr/
Datum: 14. ledna 2014 11:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mel bych doma jednu mit, juknu se...
Datum: 14. ledna 2014 11:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Mejchy! Před pár měsícama to nabízel nějaký pán něgde od Kyjova, ale stejně se mě neozval! Toš nevím. Taky mám zájem!!! Toš tak.
Datum: 14. ledna 2014 6:40
 Soused v garáži jí kupovál před pár dnama, pokud ho zejtra seženu tak vysonduju.
Datum: 13. ledna 2014 23:27
Jméno: gsx-r
IP: uživatel16568
 Zdravím draci...kdo tady v čr brousí válce z 555,550 na 70ccm ? slyšel sem o panu Marku, ale nenašel sem nic...nebo nějake výkresy byly by ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 11:29
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
Datum: 15. ledna 2014 11:29
Jméno: Jack
IP: uživatel15620
 jo a tohle
http://firesnek.sweb.cz/menu.htm
Datum: 14. ledna 2014 17:57
Jméno: Jack
IP: uživatel15620
 http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ogar-200-ile-da-rady-wycisnac-t3774.html
...
Datum: 14. ledna 2014 17:52
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Nechápu docela jaký to má význam. Rovnou tam namontuj 70 Simsona. Jestli máš kompletní 555 nebo 550 proč to budeš kurvit. Za pár let si uvědomíš cos udělal. Ale jestli máš skládačku co pes jiná ves prosím.
Datum: 14. ledna 2014 13:35
Jméno: gsx-r
IP: uživatel16568
 Tak mě stači ,,jen,, válec a hlava....vim že mi to přebrousi kde kdo, ale nevěděl bych co s kanalama žadnej nakres sem neviděl....ostatni věci jeko uprava kliky a karteru zvladnu sam...nato prostředky mam
Datum: 14. ledna 2014 9:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Honzo než začneš hlásat bludy tak si přečti co gsx-r napsal.
to: gsx-r: Kontaktu je plný internet, stačí trošku namáhat hlavu a hledat. Tady máš kontakt: azmarek@email.cz mobil: 606 72 23 71. Občas mu trochu trvá než se ozve. Počítej ale s tím, že úprava stojí cca 7500,- a je třeba přidat na válec žebra aby se to uchladilo, tak, že je úprava na první pohled vidět a celkově je úprava poměrně složitá, nejde jen přebrousit válec.
Datum: 14. ledna 2014 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel16702
 Udělat výbrus na 70ccm je to poslední,to ti do 555 udělá každá brusírna...ale pak musíš řešit věci okolo a ty jsou složitější jak celej výbrus.
Datum: 14. ledna 2014 8:15
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Máš šupleru nebo aspoň metr? Víš jak se spočítá obsah válce? Tak si změř válec a spočítej si jakou míru bys potřeboval a to ti dá odpověď na tvou otázku.
Datum: 13. ledna 2014 22:59
Jméno: thor
IP: uživatel16690
 Zdravím Pánové. Jedna technická. Zkoušel někdo z Vás posadit kyvku babetty 210 na ložiska a ne na gumové pouzdra? Stavím si babettu uplně od základu. Díky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 17:44
 Pokud takové ložisko seženeš, tak jaký by měl být efekt?
Datum: 28. ledna 2014 17:44
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 Zdar draci, mám dotaz ohledně pneu na mustanga.. Dělám speciál na závody a tak vybírám pneu. Myslíte že tyto postačí nebo je to jen takzvanej ''dovoz'' (čína). Děkuju za opověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 18:17
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 No stavím to podle aktuálních pravidel Jawa RS. Ale jelikož se přesunul Venkovský šampionát na dromy tak budu doufat, že zůstane alespoň závod TT Třtěnice. Protože nemám finance jezdit po republice. Proč se ptáš ?
Datum: 11. ledna 2014 18:17
 Co se přesně chystáš jezdit?
Datum: 11. ledna 2014 14:21
 ajo silnice, to je jiná  jj ty ContiGO mají poměrně měkkou směs, jezdíval jsem je na 487 držely parádně
Datum: 09. ledna 2014 18:32
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 Jo přesně mezi nima se rozhoduju. Asi zkusím ty continental. Dík za radu
Datum: 08. ledna 2014 21:22
 3,00 je zbytečnost... na předek i zadek bych volil klidně jen 2,5... Continental ContiGo! se hodně jezdí...
Datum: 08. ledna 2014 21:17
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 no bude, ale stavím silniční speciál bez přidání dalších přepouštěcích kanálů do válce.. takže výkon se bude snad pohybovat kolem 7 koní.. snad..  rám vystužený a můžu 16'' 2,5-3,0
Datum: 08. ledna 2014 19:52
 Jestli to chápu dobře bude to mustang speciál.. no co kostra, velikost ráfků, kyvka atd hlavně síla motoru a převod podle toho já volím pneu. Osobně jezdím na zadku http://www.moto-pneu.cz/2224-Cheng-Shin-C-755-chet.html 3.00-16 řek bych že je to cenově dostupná pneumatika s průměrnou kvalitou
Datum: 08. ledna 2014 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sava není Čína ale Slovinsko. A značka Sava koupil náš Mitas někdy minulý rok... jen pro zajímavost. Na velkých Jawách si je většina lidí chválí.
Datum: 08. ledna 2014 18:21
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pneu_sava_pio2.html  zapoměl jsem to tam hodit...
Datum: 08. ledna 2014 17:49
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Zdar draci.
Nevíte někdo jak se upravuje výfuk na mustanga ale ten starší tip
(Doutník)
Viděl jsem ze ho vykuchaj a vyvrtaj koncovku a do ti navaří trubičku
Mělo by to být jako laděný výfuk ale je pořád stejný
Děkuji za vaše odpovědi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 20:21
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Ok dík za radu
Datum: 06. ledna 2014 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel16672
 To je popis k ničemu...a ani ničemu nepomůže...to ti nikdo nevyvěští jakej vejfuk ti pojede...tak zkus a uvidíš... Dává se do vykuchanýho prázdnýho vejfuku kužel s trubkou a podle toho jak to jede zkrátíš/prodloužíš vejfukový koleno a nebo kužel převaříš víc dopředu/dozadu a eventuelně zkrátíš/prodloužíš výletovku ... To že je vejfuk odladěnej poznáš tak,že motor pojede v celym rozsahu dobře a tu hlavní šponu si naladíš kam budeš potřebovat... Jinak moje rada - ten motor nezní nijak extrovně,že by potřeboval laděnej vejfuk....dej vypálenej vejfuk z mustanga,ten funguje až do 8500ot/min a neřešíš nic....a budeš spokojenej...
Datum: 06. ledna 2014 19:39
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Výbrus je 39.25
Datum: 06. ledna 2014 17:06
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Mám v motoru výbrus 39, 23 (rozšířený sací a výfukový kanály), jednokroužkový píst, chrom.kroužek.rn9 zubé kolečko na klice, a feredo spojku.rnJinak je motor originálrnKarburator .....2917 (originál)rnSportovní molitanovy filtr
Datum: 06. ledna 2014 17:05
 Na tvou odpověď "Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice" je také jednoduchá odpověď, nějak to uprav. Co si myslíš, že ti asi někdo odpoví?? Výfuk se ladí podle konkrétního motoru. Aby ti mohl někdo poradit aspoň z čeho máš vycházet, musíš taky ty podat odpovídající informace. Tady skutečně nikdo nemá křišťálovou kouli.
Datum: 06. ledna 2014 12:03
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Proč
Datum: 06. ledna 2014 8:42
 no s tim co máš na výfuk ani nesahej
Datum: 05. ledna 2014 20:20
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice
Datum: 05. ledna 2014 19:45
 Na jakej motor to máš origo nebo spec?
Datum: 05. ledna 2014 19:22
Jméno: Martin
IP: uživatel16495
 Čau kluci, budu dělat takovou "generálku" dvacítky, komplet udělanej motor, nějaký díly lak apod. ale k věci. Zajímalo by mě, jestli s tím válcem tady od vás, který má průměr jako 8. výbrus + s výfukem od hikonu a s tím replikovaným (popř. origo ale s novými vnitřnostmi) karburátorem, jestli bych se mohl dostat na spotřebu okolo 2-3 litrů na sto. Jo vím, že u pionýra bych se moc na spotřebu dívat neměl ale chci z něj udělat moto na každodenní ježdění. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel16671
 Je to její sestřička v j21 60ccm very light tuned... Samozřejmně je to spotřeba v režimu klidné jízdy... Pokud to budeš drtit furt 8000rpm tak se pod 5 nedostaneš nikdy  a proto je i Hikone totální blbost...
Datum: 06. ledna 2014 13:10
 Zdar Stando, ta úsporka je ale dělaná z 05kovýho válce jestli se nepletu
Datum: 06. ledna 2014 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel16671
Datum: 06. ledna 2014 12:01
 Já si na ten polskej válec nestěžuju měl jsem ho celej rok a v pohodě doladil jsem si to a pohoda, ale na dobře vyladěnou originálku samozřejmě nemá
Datum: 05. ledna 2014 22:03
 ten válec nedoporučuju má velký nepřesnosti lepší a i levnější je dát origo válec na výbrus výfuk hikone ti nic nepřidá maximálně tak spotřebu... jinak jak tady mluvíš že se chceš dostat na spotřebu kolem 2-3 litrů tak perfektně seřízenej a zajetej motor ti víc žrát nikdy nebude ..za mě nech všechno tak jak to bylo z fabriky jen GO nic víc, seřid zapalování karburátor nafoukej kola dej do nich nový ložiska namazej řetěz a budeš spokojenej..
Datum: 05. ledna 2014 21:16
 Sešo, jaký je rozměr mezi výstuhou a dírou pro zadní osu u téhle kyvky??
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vidlice_zd_mosquito.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 6:39
 sorac ale kyvka neni skladem a tak nemam moznosnaskladnit a tusim ze asi uz nebude ani v jawe
Datum: 08. ledna 2014 6:39
 Čus draci, chtěl bych si udělat minibike z pionýra, vyděl jsem že se na to dělají bantamové kola s nábojem kola z pionýra, kde se dají sehnat? Pište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 18:01
 kola z rudlika a bubny z babety + trocha manualní zručnosti
Datum: 06. ledna 2014 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16658
 logická odpověd je bud v inzerci anebo vyrobit svépomocí.......
Datum: 04. ledna 2014 11:45
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 14:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Tipoval bych to 5, 6, 8, 10 ,12..
Datum: 04. ledna 2014 14:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 čus poraďte někdo jaká je nejvhodnější svíčka do fíka ?..dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 12:55
 Ohledně těch samozápalů, včera jsem dojel z města, poslední kilák fichtl vadnul a při vypnutým zapalku ještě cca 2 sekundy blafal .. benzin 95, oil Stihl 1:40, bohatší směs (za tepla nedrží volnoběh) .. možná je to přepínačem v masce, ale nevím .. jinak mě se osvěfčily starý PALky s vysunutým jiskřištěm, motor J555 jezdí krátký trasy, svíčka atd se zasírá ale je tam rok a půl v pohodě ..
Datum: 04. ledna 2014 12:55
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 To že ti šel fík i po vypnutí zapalování není div, ta svíčka musela být pěkně rozžhavená 
Víceelektrodová svíčka je ve fichtlu se seriovým zapalováním spíš horší než lepší. Jde o to, že více elektrodová svíčka umí vytvořit lépe využít energii jiskry ale podmínka je že na to musí být dimenzované zapalování, u fichtla můžeme být rádi za tu jednu jiskřičku
Datum: 04. ledna 2014 7:39
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Marque máš pravdu, byla to PAL 5. Kdybych to nezažil, tak to sem nepíšu, takže nechápu proč si ze mě děláte prdel, fakt nejsem retardovanej 14 letej klouček co se zrovna učí na fichtlu. Byl jsem asi 2 km od domova když fík začal pomalu ale jistě ztrácet tah. Zastavil jsem u krajnice, vypnul zapalování a fík ještě nějakou dobu blafal na volnoběh jen měl jinej zvuk. Volnoběh měl méně otáček než normálně. Svíčka totálně šedá a střední elektroda se roztavila a spojila se s vnější elektrodou. Smějte se jak chcete, dělejte ze mě debila, akorát ukazujete svojí inteligenci.
Datum: 04. ledna 2014 0:18
 A to bych si ještě dovolil silně pochybovat o tom, že to bylo těma dvouma elektrodama...
Datum: 03. ledna 2014 21:26
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 já měl dvou bodovou a fichtl za studena trochu líp startoval jinakl nic
Datum: 03. ledna 2014 21:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a od kdy je PAL 9 Brisk 19???
Datum: 03. ledna 2014 21:11
 já chtěl taky, ale král bramborových lidí mi to nedovolí
Datum: 03. ledna 2014 19:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 srabi !! já jezdim zásadně bez svíčky!
Datum: 03. ledna 2014 18:53
Jméno: Mám
IP: uživatel15423
 Mám Bosch B6HS v panelce 250, babettě 210 N14C a v 20ce N15YC... Motorky jezdí krásně ať je teplo nebo zima..
Datum: 03. ledna 2014 18:49
Datum: 03. ledna 2014 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No to bych chtěl vidět,fichtl kterej má kompresní poměr nula nula prd nemuže mít samozápaly i kdyby tam byla kdovíjak extrateplá svíčka... To je takovej mýtus,kterýmu občas někdo uvěří,ale z fyzikálního hlediska to není možné... Takže nevim jestli si zrovna jel na aceton s naftou a nebo ředidlo,ale jestli ti něco blafalo tak to nebylo určitě svíčkou...
Datum: 03. ledna 2014 18:24
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 pardon byla to PAL 9 takže Brisk 19
Datum: 03. ledna 2014 17:36
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 standa: souhlasím, ale mám zkušenost, že se svíčkou 17 mi to blafalo na volnoběh i po vypnutí zapalování a po chvilce jízdy to vadlo
Datum: 03. ledna 2014 17:33
 dorbou svíčku poznáš až na motorce kde všechno ostatní je top, na pionýrovi, kterej novej jel každej jinak v řádu +-5 km/h je to jedno vyber něco z brisk n14c, brisk n15c, ngk n7, ze zkušenosti těch ngkáček vyměníš víc protože sou náchylnější na uchlastání
Datum: 03. ledna 2014 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Čtyřbody měla ségra v 306-ce a když jsme do toho začly lejt Etanol tak ukáply... Tak sme tam dali ty nejlevnější jednobodový "sračky" za pár a jak to chodí ... To jen pro představu,že neplatí,čím víc proužků,tím víc adidas
Datum: 03. ledna 2014 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No nejlepší svíčka je zapalovací do motorů a úplně nejlepší jsou ty co dávaj jiskru....a úplně echt nejvýkonnější svíčky jsou ty,co dávají jiskru,která je plná,silná a pravidelná...třeba značky brisk či pal ... A jestli to bude sedmička,čtrnáctka,sedmnáctka na seriovce v dobrym stavu nepoznáš rozdíl...
Datum: 03. ledna 2014 15:11
 Přesně, Kravina za ty peníze navíc si radši kup benzín
Datum: 03. ledna 2014 14:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ve svíčce výkon nehledej!
Datum: 03. ledna 2014 14:14
 Kravina, zaplatíš za to zbytečně navíc a rozdíl nepoznáš...Kup Brisk za 40kč a uděláš nejlíp...
Datum: 03. ledna 2014 14:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a nějaká zkušenost se 4bodovou svíčkou ?
Datum: 03. ledna 2014 14:02
 Jestly se ti to nepřehřívá a nepotřebuješ nějakou Echt tak brisk N15 C a jestly se ti to přehřívá tak brisk N14 C
Datum: 03. ledna 2014 13:48
 zdar draci potřebuju poradit jakou dát barvu do nádržě aby nerezla
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 21:00
 Nebo tak.
Datum: 02. ledna 2014 21:00
Datum: 02. ledna 2014 20:57
 Odrezená nádrž na provozované motorce zpravidla nerezne. Pokud bys to ale chtěl vylít, tak dvousložková epoxidová barva...základ a vrch.
Datum: 02. ledna 2014 19:49
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel16655
 No uvažoval jsem o zadní brzdě  a sedlo chytim tuningově dvouma pavoukama ...
Datum: 03. ledna 2014 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel16655
 A toho bordelu jsem měl asi dvojnásob,ale už jsem z toho postavil několik vcelku slušnejch fichtlů,který jsem dokonce dobře prodal a doma mi zbyly díly,který jsou už jen těžko použitelný a bylo mi líto to hodit do šrotu...a tohle je výzva...přes jaro to postavim... A bude...
Datum: 03. ledna 2014 20:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tak už jsme tři... taky mám doma spoustu peklodílů a už to zamýšlím dlouho a připravuju se na to opravdu důsledně. třreba už rok mám venku nějaký různobarevný plechy a kostry částečně opálený hořákem a pěkně rezatý, jen asi bych chtěl aby to bylo po tech.stránce funkční, takže třeba rozeta, brzdy atd, budou cajk... normálně na tom chci jezdit takže značka bude, akorát to musí bejt hroznej mrzák vorezlej s výkonem stíhačky
Datum: 03. ledna 2014 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel16655
 No tak to jsme dva,takže ten kdo složí první šrot ze šrotu tak dá foto... U mě to vypadá na velkou brutalitu...rám ve štětkolaku černej j05 rok 66,revmaplech j20 štětkolak černou ztuhlou barvou bez ředidla,horní dekl zelená štětkou uprostřed tlačítko ze zvonku na chcípání,zadní plech mam jeden pěknej z j05 rok 62 se zapuštěnym kaslikem pod sedlem a pěknym nosičem a nebo totálně zkroucenej zelená barva j21 s SPZ ŠUK 1243 (ten spíš) ...pak několik ohlejch vidlí a řidítek z j21 bez úchytů blatníku vše po haváriích...pak různý prorezlý kola,výfuky,potrhaný sedla,žlutej a modrej kryt řetězu štětkou a do vrtule,dál ohlej kříž j05 r.66 ...2x nabouraný přední blatník j21 vínová 1x štětka a 1x origo lak a 1x blatník j05 r.62 oranžovo červeno zelenej štětka/lak ... Masky nabouraný - bílá lak rozsekaná jak svině,slonovina a černá ve štětce,světla s rezavym obroučkem a žlutym sklem či rozmlácený do vrtule pasující do rozmlácený masky ... tachometry bez skel,rozety bez zubů,vytahaný řetězy...jen motory mam jen pěkný a zdraví... Ale bude to bestie zkroucená až to složim  vše mi doma zůstalo z nejrůznějších kšeftů,oprav,po mejch havárkách a nebo nám to někdo daroval s nějakym fichtlem a nebo sme to jako malý ukradli hasičum ze sběru...no šílenej konvolut dílů...vim že jednoho postavim...ale bude šílenej...  
Datum: 03. ledna 2014 19:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: taky mám v plánu někdy zpojízdnit hromadu šrotu... dávám si stranou díly, který jsou zku*vený a z toho plánuju, že někdy postavim fakt hnusný peklo... ale kdy to bude?
Datum: 03. ledna 2014 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Hustý ! To bych bral,,,to když opřu přes noc o barák na ulici a vypustim benzín,,,tak to ani nikdo neukradne   to mi potěšilo,asi postavim taky jeden takovej pekáč z bordelu co se válí pod kůlnou  a že ten šrot na výrobu by se našel...
Datum: 03. ledna 2014 15:34
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 03. ledna 2014 11:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 některý tyhle tuzingy jsou fakt uchylný...
Datum: 02. ledna 2014 21:12
 Za 5tikilo bych to na díly bral
Datum: 02. ledna 2014 20:10
 to je strašný dal bych mu tak 300 kč přecijenom pláště a různý díly by se hodily
Datum: 02. ledna 2014 16:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 a právě takhle vypadají stroje některých zdejších tazatelů.
Datum: 02. ledna 2014 13:13
 jestli jsi to nepoznal tak to co má jakoby kapotu tak je zadní plech z 20 (prvně jsem si myslel že to je palubovka z auta)
Datum: 02. ledna 2014 12:48
 Tak to je vážně desivý...
Datum: 02. ledna 2014 12:43
|



|