|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 20. října 2009 20:16
Jméno: kali
IP: uživatel2815
 Já tam mám 12209
Datum: 20. října 2009 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 po narovnani typ 12207
Datum: 20. října 2009 10:19
 přemysl- ked si sikovny tak to tam urcite bude pasovat
Datum: 19. října 2009 17:37
Jméno: přemysl
IP: uživatel6373
 mislim ze je to jedno ne?hlavne když bude pasovat
Datum: 19. října 2009 15:15
 je sa pouzivam 12209
Datum: 19. října 2009 11:04
 toz spise 12 209
Datum: 19. října 2009 8:59
 12 210
Datum: 18. října 2009 22:08
 Ahoj draci, mám dotaz: Je možné, že se vyráběl mustaf z revmaplechem? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 20:38
Jméno: alex
IP: uživatel7675
 NE.
Datum: 18. října 2009 20:38
Jméno: jop
IP: uživatel7676
 mozem jazdit pionier cup bez prednej brzdy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 22:01
 Ja bych to nedelal u motocyklu i u vetsiny vozidel je ucinejsi predni brzna ale brzdit by se melo obema i z duvodu opotrebovani.... ale jak si zvyly na zadni nic ti rikat nebudu jen skus cas od casu skontrolovat celisti
Datum: 19. října 2009 22:01
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 a bez zadni?
Datum: 19. října 2009 12:36
 mužeš, ale jezdit bez brzdy bych si já osobně teda netrouf i když na fichtlu to asi není tak hrozný, ale až se dostaneš do nějaký krizový situace, kdy na to budeš muset pořádně dupnout tak potom budeš litovat že si ji tam neměl!
Datum: 18. října 2009 22:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jakej broblem je tu brzdu udělat? je fakt že na pinckovi, by mi asi taky až tolik nechyběla kdybych ji tam neměl, ale každopádně na větší motorce at už čz nebo ktm bych bez níí asi jen tak nevyjel...
Datum: 18. října 2009 21:19
Jméno: jop
IP: uživatel7676
 ja jazdim bez nej uz dva roky a zvikol som si...a to mi to fakt slape...
Datum: 18. října 2009 20:50
Jméno: alex
IP: uživatel7675
 jistli se chceš rosekat? tak jo.
Datum: 18. října 2009 20:37
 Zdar. mam fichtla s valcem o prumeru 40. u ktereho nejde vylisovat litinova vlozka. jak mam udelat tunig? zvetsit kanali apod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 12:45
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 u tohodle válce vložka nejde vylisovat... musíš si koupit normální českej válec (buď tady v krámku 0. výbrus nebo kdekoli jinde jakejkoli výbrus (ale nee lepenej polskej)), vylisovat vložku, upravit kanály, vložku zpátky vlisovat a nakonec nechat udělat 8. výbrus, tzn vrtání 40,00mm
Datum: 19. října 2009 12:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 18. října 2009 21:49
 fuh... tak neviem...
Datum: 18. října 2009 21:21
 je to polskej valec ktery je tam zalepeny, protoze je ta vlozka tenci nez obvikle. je to na 21.
Datum: 18. října 2009 19:57
 je to válec 21ky?
Datum: 18. října 2009 19:32
 nejde vylisovat??? akoze?
Datum: 18. října 2009 19:31
 čau mám babettu 210 a chci tam dát motor z mustanga i s karburací a válcem a chci se zeptat jestli je to možné, jestli je tam stejný uchycení a jestli by to ty kola a rám stíhal ten motor ? prosím poraťe ? prosím dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 19:51
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 ok icq 381-332-577
Datum: 18. října 2009 19:51
 GRIK radsej mi posli icq cislo alebo skype meno lebo se*e mi majl a neviem ti poslat fotky
Datum: 18. října 2009 19:30
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Radek1652@seznam.cz
Datum: 18. října 2009 18:54
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 cau pls poslal bys mi je taky docela by mne to zajimalo dik
Datum: 18. října 2009 18:54
 Přidej si mě dneska prosím na tom ICQ dík
Datum: 18. října 2009 18:37
 moj icq: 560168283
Datum: 18. října 2009 18:35
 ked chces fotky otom tak daj mi majl alebo ICQ
Datum: 18. října 2009 18:34
 uchyty stejny na 99% nebudou(ale nejsem si jistej),jinak by tam po jistych upravach nemel byt problem(videl sem jiz nekolik babet s motorem z fichtla)
Datum: 18. října 2009 17:58
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Zdarec draci! Prosim vas, nevite jestli pasujou predni tlumice ze simsona na Mustanga? Diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 17:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak tak
Datum: 18. října 2009 17:27
 jo jdou tam i bez uprav misek ale to misto je pak dost namahany a nemuselo by to prezit...
Datum: 18. října 2009 16:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez uprav misek v krku ne
Datum: 18. října 2009 15:40
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Zdarec Draci, prosím Vás o radu ...chtěl bych na Mustanga dát Světlo ze Simsona(jde mi o tu parabolu) ale nevím jestli tam dostanu žárovku z Mustanga... muže prosím poradit jak to vyřešit ...dík moc . David
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 17:35
 Jo jen doplním, světlo musíš vyměnit jako celek - Simson má větší průměr celého světla a nelze mezi sebou jednotlivé části zaměnovat. Tak trochu pochybuji, jestli se ale světlo Simson vejde do držáku na Mustangovi...
Datum: 18. října 2009 17:35
 Žárovka Simson má úplně stejnou patici jako u Mustanga (BA 20d). Jediný rozdíl je ve Wattáži. Simson má 6V (někdy 12V) 35/35W; Pionýr má 6V 15/15W nebo 25/25W.
Datum: 18. října 2009 17:33
 Čau hale mám probém xD mám babettu 210 a teď když se dneska jezdil tak sem zjistil když zapnu benzín, nastartuju a po chvílimi z karburace začne týct benzín ze předu jak je filtr ? nevíte proč trysky sem čistil a vše vypadá jak má bejt ? prosím poraďte dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 12:43
 Já si taky myslím, že máš špatně nastavenou hladinu benzínu a tudíž ti plovák nezavírá prívod benzínu
Datum: 18. října 2009 12:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zkus poštelovAT HLADINU BENZINU
Datum: 18. října 2009 12:30
Jméno: M.S.
IP: uživatel7456
Posl.aktualizace: 18. října 2009 18:41
Datum: 18. října 2009 18:41
 nakašlat
Datum: 18. října 2009 15:50
 Tak co bude s tím únikem informací  Všichni jsme tady napjatí
Datum: 18. října 2009 15:43
 stejsky tos ale líp napružil kladívko, ne?
Datum: 18. října 2009 13:31
 Marek: S kladívky jsem jezdil 11500ot/min, pouzdro na horním ojničním ložisku mám také, jinak cestovní úpravu jsem testoval na zcela seriovém motoru, vše OK.
Datum: 18. října 2009 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 Mam Stejskyho valec v pripravenym motoru pro moji Jawa 21 GT ......Cestovní uprava 5.5HP,klika 90mm,origo zapalovani upraveno alá Chong s bezkontaktem od imsoftu(čidlo H-01),Hlava hvezdicova(centralni rotacni spalovak-5.5ml) ,vyfuk a karburator jsou zatím ve fazi vyvoje
Datum: 18. října 2009 12:21
 nemusíš. to dolo jen ke mně a dál to nepude. ani on to dál nepoví nikomu. ale stejně je to krásne jak tak málo tolik přidá
Datum: 18. října 2009 12:08
Jméno: Enigma
IP: uživatel7670
Datum: 18. října 2009 12:03
 Takže mám začít řešit únik tajných informací z vývojového oddělení?
Datum: 18. října 2009 12:01
 nene, někomu koho taky znáš
Datum: 18. října 2009 11:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 mám dotaz na stejskýho: hele mám normální kladívkový zápalko. Uvažuju o tom tvým kitu, ale že nechám karbec i výfuk orig. Myslíš že to utáhne kladívkový zápalko? a pak ještě na hoře na ojnici mám normální pouzdro. Zvládne to, abych to nezadřel? popř. kolik mám mazat? Díky!
Datum: 18. října 2009 11:26
 JAWA-ceZetak: Komu jsi co slíbil, mně?
Datum: 18. října 2009 11:18
 taky uvažuju o stejskyho úpravě, s dvoukroužkem, budu kvůli tomu taky kupovat na fichtlkrámku celou novou kliku s jehlou nahoře
Datum: 18. října 2009 10:31
 no já tu úpravu mám doma ale ještě žádný skušenosti ti říst nemůžu prtože dělám ted go motoru.Jen bych ti řekl k tomu zorig zapalování že to ve vysokých otáčkách to jest nad 8500ot/min brzdí lepší by bylo bezkontaktní ale na tuto úpravu to jakš tak ještě stačí(to je jenom můj názor).
Datum: 18. října 2009 10:15
 no vzhledem k tomu že vim co je s tím valcem všechno udělané tak si to vyrobým taky. ale říkat co s tím je nebudu! to sem musel slíbyt
Datum: 17. října 2009 23:41
 Ten článek jsem už četl. Též bydlím v oblasti kde je nemálo kopců a chtěl bych taky dvoukroužkáč, protože očekávám taky nějakou životnost. Omrzím nižší hodnotu maximálních otáček. A chtěl jsem se zeptat, jestli funguje dobře tato úprava s originálním zapalováním? Díky
Datum: 17. října 2009 21:41
 Přečti si ten článek od toho chlápka co je a těch stránkách. Je fakt zajímavej!
Datum: 17. října 2009 21:37
 Zdarec tuto úpravu znám. Dělá ji stejskal. Je to profík vyzná se v tom. Já bych si ji rád nechal udělat přes zimu na svoji 05. Právě u ní probíhá GO motoru. A tak bych tu úpravu chtěl. Žiju v kopcovité krajině s dlouhýma kopcema, který jedu pořád za 2 a motor se vaří. A tahle úprava je pro mě řešení. Ale chtěl bych ji s dvoukroužkovým pístem. Chtěl bych znát zkušenosti lidí kteří ji mají. Díky moc!
Datum: 17. října 2009 21:36
 Přes zimu budu dělat komplet GO, tak by mě zajímalo, jaké máte s tou úpravou zkušenosti, jelikož si ji chci taky nechat udělat. Díky
Datum: 17. října 2009 20:24
 zdaarec...nema niekto podrobny navod alebo odkaz na neaku stranku na ladeny vyfuk??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 16:13
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 rozmery nejsou vzdy stejne a tak se neda napsat jeden univerzalni navod......rozmery ladeneho vyfuku jsou odvozeny od stupne uprav motoru,využití motoru(silnice/kross) a dle rozmeru vyfukoveho kanalu a maximalnich otacek motoru a otacek motoru v kterych ma nejvetsi vykon....
Datum: 17. října 2009 16:13
 tak diik...ale ja potrebujem rozmery tych casti...a to neviem nikde najst..
Datum: 17. října 2009 16:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hikone.sk ,http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-zaklady-navrhu-rezonancniho-vyfuku-komory.html ,http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ladene-vyfuky-hikone-hicone.html ........
Datum: 17. října 2009 13:36
 no ja neco nasel tak ti to poslu na email
Datum: 17. října 2009 11:54
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 Zdar, nevíte někdo jakej je rozdíl mezi dvoukomorovym vejfukem a normálním laďákem, je HIKONE dvokomoráč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel7658
 Take jsem si koupil ten simsonackej a naivne jsem si myslel,ze je uvnitr dutý.......holt budu muset rezat do chromu no
Datum: 17. října 2009 16:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kolenem
Datum: 17. října 2009 15:20
 No já mám zkušenost takovou že ten ze simsona není na fichtla moc vhodný, když sne ho zkoušeli tak do kopce to jelo lépe s origo než s tímhle, Standa má pravdu ten simsoňáckej má v komoře přepážku a ani výstupní trubičky mi nepříde na fichtla vhodná má to myslím 12 nebo 14mm, na fichtla je určitě lepší HIKONE, nejlépe s předělaným tlumičem a výletovou trubičkou
Datum: 17. října 2009 15:15
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 Simsonackej dvoukomorac ma uvnitr prepazku,takze neni plne rezonancni.....Hikone a nebo domaci vyfuk z kuželů je lepsi......ale videl sem graf z brzdy simsona s timhle vejfukem a jako funguje......na grafu byl znatelný nárust vykonu ve strednich a vyssich otackach o 5-10%
Datum: 17. října 2009 12:59
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 ne ja chci vedet , ktery vejfuky sou dvoukomorovy a jakej je rozdil mezi normálním obyc kterej si udelam doma- 2 kuzely proti sobe a nebo dvoukomorac kterej tady sesa mel asi za 600.
Datum: 17. října 2009 10:16
 v pripade hikone ten strieborny valcek je tlmenie
Datum: 17. října 2009 9:41
 mislis teda komoru a tlmic?
Datum: 17. října 2009 9:40
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 mam dotaz kdyš snižuju hlavu a chci kompresní poměr 10,5 o kolik to musím odfrézovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 9:21
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 hlava se odsoustruží nelze přesne rict o kolik to odsoustruzit protoze pak musis odfrezovat detonačku a tu si udela kazdej jinačí.
Datum: 17. října 2009 9:21
 ty řikáš 10,5 tak to je víc tak to 1,5mm
Datum: 16. října 2009 21:29
 Je to něco přes 1 mm asi tak 1,2mm
Datum: 16. října 2009 21:29
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..hele kazdy mele o tom ze da hrebiky do pneu a bude jezdit tak se chci zeptat jestli to ide a jak dluhe hrebiky tam dat a priblizne jak daleko od sebe protoze mam jednu pneu skoro uplne sjetou takze bych to skusil skutit..poradte x))
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 11:30
Jméno: KAREL KLOUCEK
IP: uživatel6582
 icespoon12 TY SES DOBREJ BLAZEN ALE TO JE SPIS TAK NA TEN LED NEZ NEKAM NA LOUKY A DO LESA JA KDYBYCH MEL ZBYTECNEJ PLAST TAK SI TAM HODIM TEDA SPIS TY 8 S PODLOZKAMA
Datum: 17. října 2009 11:30
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 ja tam mam dvoucentimetrovy vruty zkrz plast jen tak nasroubovany a drzi to...akorat tam mam jeste izolepu aby to neslo na dusi.....http://www.youtube.com/watch?v=I0HXTyQefNM
Datum: 16. října 2009 19:09
Jméno: david
IP: uživatel7431
 zadny hrebiky vyvrtej do plaste diry tak nak rovnomerne vem 8 srouby vrataky pod sroub a pod matku velky podlozky a sesroubuj to doporucuju dat do plaste este jednu dusi jinak se ti o srouby prodre mam to na jawe 250 a muzu stim klidne vorat
Datum: 16. října 2009 18:55
Jméno: KAREL KLOUCEK
IP: uživatel6582
 hele bejt tebou seru na hrebiky sundej zadni blatnik jdi do zelezarstvi a kup tam retez z malejma ockama dej to na kolo a mas ja sem si to zrovna dneska udelal a jel sem a zahrabal sem to a hrabalo to tak hluboko ze se to prorilo 10 cm do hliny bahno litalo vsude a vytah sem to a jelsem jak das hrebiky se ti zarazej do duse a muze lepit nebo rovnou menit\r\n
Datum: 16. října 2009 18:10
 cus chci se zeptat jak si muzu vytunit motorove fika uz mam zavarenej vejfukbyla v nem doura primi sani hlavu z babbety a 8vybrus nejakejch 9 koni mam co jesste opls diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 22:09
Jméno: soukalmartas
IP: uživatel5937
 neasi kdyz tam davaj pitbike s 13 konma tak asi budou mit 3.5 koni zapremejslej nad tim a kdyz ma fik v zakladu 3.5 koni ma nekdo 8 vybrus tak nemuze mit jen o pul kone vic to je dobra kravina ...
Datum: 21. října 2009 22:09
 dokonce 15
Datum: 19. října 2009 10:44
Jméno: sozkalmartas
IP: uživatel7652
 no 9 koni muzou mit fici byl sem na fichtlu cupu a meli tam i 15 a 5 rychlosti
Datum: 18. října 2009 11:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja myslim ze on si realnej vykon spetl s placebo efektem....
Datum: 16. října 2009 22:00
Datum: 16. října 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel7650
 s tema upravama co si psal nemas 9 koni ani omylem......uka graf z brzdy.....a rekni kdo to brzdil.....
Datum: 16. října 2009 18:09
Jméno: ...............
IP: uživatel2971
 To spis 2k a 1 hribe
Datum: 16. října 2009 16:04
 Napiš nám jakou metodou jsi měřil výkon.
Datum: 16. října 2009 16:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych rek ze mas sotva 2 kone protze zavarenej vejfuk se neda cistit takze ho musis mit pekne zenesenej...hlava z babety ubere pac je potreba snizit.....
Datum: 16. října 2009 16:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 16. října 2009 15:59
 když píšeš že máš jen 8 výbrus a žádnou úpravu kalálků a pod tak to 9 koní na 100% nebude mět.já bych řekl že max to tvoje tak 4-4,5 koně
Datum: 16. října 2009 15:36
 Jestli jsi z fíka dostal  9 koní  , tak nechápu co ještě chceš, to bys měl poradit nám
Datum: 16. října 2009 15:19
 9 koní ? tak to slyšim poprví
Datum: 16. října 2009 15:12
 nech si vyleštit kanálky atd....
Datum: 16. října 2009 15:03
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Cao chlapi prosim vas asi blbej dotaz ale kolik je potreba sponek na potah sedla?nemam ted fichtla u sebe tak se nemuzu podivat dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel7650
 presne 30......ne ze bych to vedel,ale sel jsem spocitat sponky co sem dostal k novymu potahu
Datum: 16. října 2009 13:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky myslim ze asi 30 mozna 40 vic urcite ne
Datum: 16. října 2009 9:17
 Tak ono to je celkem jedno, hlavně aby ten potah držel. Ale myslím že nějak 30.
Datum: 15. října 2009 23:02
 prosim lidi poradte pujde me dat predni vidlice s čz 250/513 na čz 175/477 moc diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:17
 zdar prosim poradte mi uz sen to tu psal mam motor po GO uz je zajetej těch 700 km jede dobře ale ta rychlost nic moc tech 55-60 km h píst mám 2 kroužky jehlové ložisko u pístního čepu kolečko s 13 zuby předstih 1.9 mm ale po té rovyně to nejede na max. otačky napište mě co mam udělat abych zvíšil otáčky nějakou úpravu ale at nemusím pulit motor poradte nějakej trik prosim at mi jede aspon těch 70 diki moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 19:00
 fikus: to je spravny, kdyz je vsechno v dobrym stavu jak ma bejt tak fichtl jede na jakejkoli predstih...
Datum: 16. října 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam stejne toho fekala nakyho divnyho muzu dat prectich jakej chci a je to stejny jen kdyz jsem dal 0,5 tak to prestalo tahnout  jeden cas to tahlo po nastelovani nadherne takovy dlouhy prutaky na 3. a tetka mi to vyjede sotva do pulky na 3. a musim podrazovat jenze predtim se to hodne uchlastavalo a kdyz jsem v kopci pridal plyn na trojku tak to zrychlovalo a tetka uz ne tetka to jen spomaluje strasne rychle a tak jsem to uskrtil tim ze jsem pridal vzduch a vykon zustal porad stejnej
Datum: 16. října 2009 9:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne jak pise Standa. vydim to na filtr spibavej a ten prectich mas dost velkej nech tam tak 1,5-1,6 a co davas za olej ja pouzivam castrol zajizdel jsem to 1.50 ale bylo to malo mam cernej pist az za krouzky a sedloto po 1500 km mam taky jehli a jede mi to max 70 porovine, s kopce neni problem 80 na vic nemam tachak a uz to zacina moc rvat a co jsem udelal aby to jelo tak dobre je to ze jsem vse vycistil a utesnil vejfuk koleno hlavu filtr a tetka jsem udelal upravu filtru aby to nezralo de mi tam moc vzduchu ale vykon se nak moc nezmensil ale zase jezdim za 2,5 L i kdyz to zenu. Tetka budu prechazet na olej Jonseret 2T je hodne ridkej je levnejsi tady co bydlim.Doufam ze jezdis na special ten natural je naprd
Datum: 16. října 2009 9:27
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 nemas to zajetý.......to je celý........mozna mas moc ucpanej vzduchovej filtr.....skus z nej vyhazet ty 3 gumovy zaslepky.....popripade vymen este starej vzduchovej filtr za novej......
Datum: 15. října 2009 23:04
 lidi potrebuju nutne poradit bude me pasovat predni vidlice ze 175 crossky na 175 sport ? jsou totozny nebo ne? prosim piste rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:28
 jo uz sem zjistil je to z 250/513
Datum: 15. října 2009 22:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 CZ 516 byla 125...
Datum: 15. října 2009 22:18
 no čezeta 175/516 nebo nakej takovej tip byly to zavodni crossky
Datum: 15. října 2009 21:16
 co je 175 crosska?
Datum: 15. října 2009 21:10
 ZDAR hale mám babettu 210 a chci tam dát menší rozetu dozadu na kolo a chtěl bych se zeoptat o kolik tam mám dát míň když teď tam mám 51z. a o kolik mi to zrychlí rychlost dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zdar,daj si z 1rychlostnej babety ,pojede ti to 60,65KM/H
Datum: 15. října 2009 22:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na rozete tech par zubu nema zadnej smysl..nic od toho necekej...
Datum: 15. října 2009 20:14
 zdarec,nemate nekdo fotku tebo nevite jak bude vypadat čz 175 když dam do předu 18'' nebo 19'' kolo? v zadu je 16'' ..je to na predelavku na cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 18:57
Datum: 15. října 2009 18:57
 Zdar mam vepredu 19"kolo tak jestli chces foto tak napis na mail
Datum: 15. října 2009 16:14
|



|