česky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mailend      IP: uživatel16070    
Seso, kdy budes mit primar 11/34 na pionyra. Potrebuju 4 kusy. Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak uten vyrobce je totalne neschopny,to je jeste na mesice,,sesa
 
 
Datum: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, zajímalo by mě spíš jen tak ze zajímavosti kvůli čemu má jawa 250/592 výkon 12koní a jawa 250/559 má 14koní a přitom jsem četl že na motocykl j592 byl montován stejný motor jako na j559 beze změn tak mě vrtá hlavou jak může mít o 2koně nižší výkon Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Byla tam pouzita trochec jina hlava tzv jine spalovani v hlave
 
 
Datum: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim co přesně je u 592 za změny ale už několikrát jsem četl dokonce slyšel od celkem zkušených jawařů že jawy 592 musely splnovat nějaké hlukové normy... proto byly provedeny nějaké změny ve výfuku a v airboxu. Nebo něco ve stylu clony v sání u jawy 638. To bohužel nevim
 
 
Datum: 10. září 2013 0:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano norma SAE měří výkon bez příslušensrví které odebírá výkon.Ale zrovna u javy 250?dvoutakt bez výfuku a filtru?Spíše bych se přikláněl k variantě Bakounově a čezetákově.
 
 
Datum: 04. září 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozdíly v sání, ve výfuku + otryskování...
 
 
Datum: 03. září 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
je to jen papírově jedna norma sae měřila výkon motru bez příslušenstvý airboxu a výfuku a druhá novější už s příslušenstvým logicky se to projevilo u stejneho motoru jinak ..motory stejné jen výrobce si upravil papíry
 
 
Datum: 03. září 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně to bude tak jako u čz rozdíl v tom kde sa výkon měří.... na klice je výkon vyžší než na zadním kole
 
 
Datum: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, má někdo bližší zkušenosti s touhle úpravou? http://kordinaz.webgarden.cz/rubriky/fichtl-to-je-stroj/jak-upravit-motor/spojkovy-kos odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je celkem jedno kolikátky... prostě přiměřeně... hlavní je jejich dýlka! Aby nedřeli o karter a to právě nevim kolik je max
 
 
Datum: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
kámo dals to sem v cas protože mám koš kteremu chybí tycinka a byl připraven na vyhození.a toto vypadá ze to bude good takze si to tam dám ale nevsiml jsem si ze by tam psal kolikátky srubky a jak dlouhe.
 
 
Datum: 05. září 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
Zdar draci,rnrnRád bych se zeptal historiků, jestli se někdy dělala Jawa 50/21 v barevné kombinaci se slonovinovou kostí, která +/- odpovídá RAL 1015 ?rnrnPionýra nechám nalakovat RAL 3004 ( vím, že to není přesně odstín Jawy, ale můžu to mít v práci za hubičku tak proč ne a stejně každá várka Jawy byla v jiném odstínu... ) Ale na netu co jsem našel jaký RAL odstín byl mél být té bílé, tak je často uváděno RAL 1015, což je krávovina ( je hodně do žluta ) a spíše ta bílá odpovídá RAL 9003.rnrndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Na 21kách je original hedvávně šedá s kódem RAL 7044....
 
 
Datum: 03. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: dweinm      IP: uživatel15976    
odstíny sou celkem asi tři né li víc... - bílá, šedo-bílá a ta nažloutlá.. ral neznám a řek bych že je to celkem fuk...
 
 
Datum: 03. září 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
nemáš někde foto ?
 
 
Datum: 03. září 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15299    
Nejsem si jistej jestli se slonovou kostí , ale jsem si jistej že spousta lidí si parabolu a pekáč dělají na slonovku ... rozhodně tím nic neskazíš ... mě osobně se ta kombinace líbí a sám to mám :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdar jaký mate zkušenosti s touhle hlavou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html zdá se mi ,že nemá ten ledvinkovitej tvar takže to bude mit menší kompresy?? a ještě jakou byste mi doporučili větší trysku do orig.karbce? a o kolik se dá ta hlava snížit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel7456    
Tahle hlava je příšerná snad úplně vším. Jestli se chceš mrknout, jak má vypadat pořádná hlava, tak tady http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 02. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Má objem 6ml. Její tvar není nijak ideální. Dá se vcelku pěkně upravit. Záleží na tom,na jakym válci to budeš jezdit a jakej potřebuješ kompresní objem. Dá se z ní udělat 5-5,2 (možná i 5,5)ml s pěkným závodním rotačním spalovákem. Tryska do origo karbce na 50ccm motoru je 68,ta jede nejvíc,větší tryska je zbytečná,pouze se zvýší spotřeba a poklesne výkon.
 
 
Datum: 02. září 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: vitrus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci :-) mam v garáži pěkného pionýra,je u mě doma nový bčera jsem ho koupil,nemá příliš hezký motor - špína,odřeniny,atd... de o to že je na papírech a chci aby to k něčemu vypadalo :/ nevíte někdo jak to co nejlépe rozleštit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Tak určitě začni tim, že vemeš štětec a benzín a motor pořádně vydrbeš. Pokud něco nebude chtít pustit tak můžeš zkusit čistič na motory. Pak bych použil brusnou/leštící tkaninu. Já používam tuhle, nechá se sehnat v aršíkách o velikosti stránky A5 za podstatně nižší cenu... http://www.korus-eshop.cz/brusne-materialy/brusne-role/brusne-role-scotch-brite a pak to doleštim silichromem a hadrem, nebo nějakou pastou na hliník.
 
 
Datum: 02. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel16049    
Prosím vas kolik je jeden kun(koní) KW ? děkují předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si řikal, mam nějak zafixováno, že jsem někde četl že někteří výrobci motorů a aut raději používaji z marketingových důvodů jednotku PS, protože můžou napsat že auto má 136ps, kdyby používali jednotku hp tak by museli napsat 134, což je "méně"...
 
 
Datum: 01. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: máš pravdu, při psaní jsem to omylem přehodil
 
 
Datum: 01. září 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome není to náhodou obráceně?
 
 
Datum: 01. září 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 HP(kůň)= 7,589213 NJ(nasranej jezevčík) :-))))
 
 
Datum: 01. září 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1kw je 1,36 HP (mechanická konská síla) a 1,34 PS (metrická konská síla)
 
 
Datum: 01. září 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 kůň = 0,735kw a 1kw = 1,36 koně :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: OMG google      IP: uživatel8367    
1 kůň = 0,735 kilowattů
 
 
Datum: 31. srpna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, jaké mate zkusenosti s vodou ředitelnymi barvami? jsou na nic nebo se to dá, akrylovka se dá těžko sehnat :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
vodou ředitelné barvi na dve věci z mích skušeností
 
 
Datum: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vodou ředitelná je naprosto bez problému... po nastříkání má sice takový hodně blbý odstin až se zdá že je to celé zdrbané.. ale po zaschnutí je to tak jak to má být..
 
 
Datum: 31. srpna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych neexperimentoval, nikdy jsem s tou barvou nedělal, a ani jsem neměl důvod - ve všech krámech v okolí míchaji akrylát naprosto běžně. Zkus se zeptat v jinym krámu...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: drahosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, chci se zeptat kdo má zkušenost jaka guma (šířka) do zadu se max vejde na mustanga bez jakykoliv uprav zkoušel sem trochu hledat a nenašel sem tak případně sorry za zbytečnej dotaz a diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel16051    
Bez uprav se tam vejde 110/70 -16 od řetězu je tam tak 10-15MM a od vzpěry kyvky je tam tak 20MM ... Blatník mám sice jinej ,ale měl by origo jít rozšířit na rozměr . http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=23769&act=moto-denik-detail&ddid=23783#
 
 
Datum: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
do mustanga max 2,75 x 16 potom drhne o blatník
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl jsem se zeptat z čeho by se dalo použít uzamykatelný víčko pro nádrž na ČZ 175/477. Dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16040    
čau mám babettu koupil jsem nové obložení a chci se zeptat jestli by nepomohlo do něj vypilovat zářezy kvůli lepšímu brždění dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pro lepší účinek se zmenšuje plocha ÚBĚŽNÉ čelisti.
 
 
Datum: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se naklepává do úchytů motoru na karterech. Do předního a do spodního zadního. Funguje to jako středící pouzdro...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a eště bych se chtěl zeptat k čemu je toto ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vodici_pouzdro_karteru_parez.html
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já gdyž sem neco dělal s brzdama, tak sem ubral obložení na úběžnej čelisti. A tam to určitě pomohlo k lepšímu brždění v jízdě dopředu! Toš tak.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nastavíš brzdný systém správně, nebude taková úprava třeba. Bude jen kontraproduktivní. Jinak úprava paken se dělá jinak... odebírá se určité množství pakny na její náběhové straně...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
 
 
Datum: 29. srpna 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4888    
Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
 
 
Datum: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, bude vadit když dám u fichtla posledni část tlumiče výfuku obráceně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen tak vypadá to líp
 
 
Datum: 27. srpna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
A proč bys to dával obráceně ?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj uplne ten poslední kus
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že otočíš tu vložku či co?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: tupl      IP: uživatel11657    
Nazdar dracy dnes jsem zabrusoval hlavu na pincloj nemel jsem cif na umyvani nadobi tak jsme pouzil solvinu nevadi to ze ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
V tomhle případě je asi zbytečný problém řešit.. Cif, solvina, indulona, není to jedno? Vždyť ani jedno ti hliník nezabrousí, tak možná umyje, ale to je asi tak všechno :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vono to právě musí drhnout.Ale už jsem slyšel o zabroušení že se k zubní pastě přidal popel z cigarety.Přesto bych šel do zabrušovací pasty a výsledek zaručen.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Myšleno samozřejmě tak, že se u toho tolik nenadře (nebude to tak drhnout) :-D :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
vzhledem k tomu že v solvině se jako abrazivo používají dřevěné piliny tak to tím půjde opravdu super :-D tady je to snad lepší než DIKOBRAZ, možná by to občas chtělo používat mozek
 
 
Datum: 29. srpna 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Já si naopak myslím, že to určitě nevadí, efekt bude určitě minimálně podobný, ne-li stejný a navíc by ti to mohlo jít o něco lépe.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to možná půjde rychleji pastou na zuby :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel15205    
kolečko palec nahoru :-D :-D , takhle ma vypadat reakce na debilní dotaz
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak takhle je to :-D děkuji za osvětu, zřejmě jsem byl natolik rozhozen tím Y po C ve slově dracy, což mě naprosto vykolejilo a proto mi unikla ta naprosto jasná souvislost mezi zabrušovánim hlavy, cifem na nádobí a solvinou. Jenom tak pro moji zajímavost, jak dlouho trvá zabroušení trochu pokřivené hlavy něčím, co by správně nemělo poškrábat sklo?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to pochopil hned... Cipovi došel Cif.. tak se rozhodl, že místo cifu použije na ZABROUŠENÍ HLAVY solvinu... ojojoj to je prasečina zase :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kolecko: přesně tak, vždyť píše že mu došel cif!
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: AAAAA      IP: uživatel5546    
solvinu na umyti hlavy, ty kolecko jedno :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že jsi solvinou umyl nádobí, nebo jak? Jsem zmaten...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak a čím rozlestím kartry do zrcadlového lesku ?? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc dekuju vyskouším :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ja som to robil iba s tým kotúčom a je to krásne!
 
 
Datum: 26. srpna 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leštící pasta- tuha, která se natavý teplem na filcový kotouč...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou leštenku ?? Ze skusenosti??
 
 
Datum: 26. srpna 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Filcovým kotúčom do flexy !
 
 
Datum: 26. srpna 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel9121    
čau, chcu se zepat jak se dá rozdělat výfuk na jawu 250 panelku, jedná se mi o to jak z něho možou jít vydělat ty tlumící prvky když konec výfuku má mnohem menší průměr než celý výfuk díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve výfuku je jen jeden tlumič.. taková děrovaný vložka která je nasune do díry nakonci výfuku a je přišrubována malým šroubkem z boku.. nic víc v tom neni
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a není v tom jen taková píšťala o průměru té díry?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15946    
Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
 
 
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:11
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.04.2026 17:55:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu