|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobry vecer objednal som si ten karbon ale neprisiel mi E-mail tak som ho objednal este raz tak aby ste mi to neposlali dva krat keby vam prisli obi dve, dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 15:09
Jméno: belo
IP: uživatel13605
 aha no boli tam obidve odpovede to ma nenapadlo pozriet prepacte.. tak tu jednu ste teda zrusili?
Datum: 11. listopadu 2013 15:09
 uz jsem odepsal,,nespadlo to do spem kose?sesa
Datum: 11. listopadu 2013 3:56
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 proto že je to starší typ?
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 Proč by byl menší?
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 Na výkonu čeho? Světel?
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
 Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí  Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
Jméno: Honza
IP: uživatel16397
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 15:57
 pěkný
Datum: 10. listopadu 2013 15:57
Jméno: Josef Novák
IP: uživatel12485
 Dobrý den, jaké máte zkušenosti s jehličkovým ložiskem pístního čepu u CKR? Přecházím ze staré ojnice na novou a u CKR jsou jehličky. Můj motor na pionýrovi je lehce upraven, točí cca okolo 8000. Tak chci radu jestli jehličky, nebo futro. Popř jak mazat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:31
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, nebudu zakládat nové téma - dělá se i CKR bez pomědění? Mám nově zrepásnutou klikovku a je tam klasická ojnice (bez mědi) s označením CKR. Jen pro info  ...
Datum: 21. ledna 2014 18:31
 třeba se někdo ztotožní s názorem mým, mazat 1/33 jak při futru tak při jehlách s tim bonusem že na jehly déle nesáhnu, ruku na srdce, kolik na menším mazání ušetříte?  nemluvím ted o tom co motor snese, ale o tom že takto rozhodně nic nezkazíte a máte klid na duši
Datum: 11. listopadu 2013 20:00
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Nevíte někdo, jestli to ložisko dodávané k ojnici CKR je normalizované, nebo je nějak atypické? Jestli ho můžu koupit normálně v obchodě s ložisky?
Datum: 10. listopadu 2013 19:43
 jehličky jsou v pohodě, a futro má větší nároky na mázání, samotnou plochu válce by jsi umazal i 1:100... i tak jehly mažu 1:40...
Datum: 10. listopadu 2013 19:16
 trubka: Já jsem stejného názoru, též nikomu neberu jeho zkušenosti. Nejezdim na motorce první sezonu, nějakou tu motorku už jsem vlastnil a vlastním a taky jsem už nějakou tu desítku tisíc namotal...Takže fráze "můžu si dovolit mazat" není vycucaná z prstu, je to výsledek plynoucí z nějakých zkušeností a to čerpám i ze zkušeností jiných lidí. Budu dělat, jak myslim a přitom ti práci rozhodně přidělávat nebudu. Vim totiž co moje číza bez problémů snese a to i v dlouhodobém měřítku. Tímto bych raději debatu o olejích ukončil, protože skutečně každý máme své názory a jak je vidět - neshodneme se v nich. Nemyslím to nijak zle, to je prostě fakt.
Datum: 10. listopadu 2013 11:43
Jméno: trubka
IP: uživatel16396
 kolečko -zajímavá odpověď,nikomu názory neberu,ale 16 let jako živnostník opravuji malou zemědělskou a lesní techniku a toto slyším pri závadách zákazníků neustále:mažu míň protože to kouří málo.Mažu olejem který mi doporučil soused,a třeba jak píšeš "můžu si dovolit mazat" nebo servis samodomo ten je také dobrý.Ale dělejte jak myslíte alespoň bude dostatek práce čau
Datum: 10. listopadu 2013 11:11
 Obecně platí, že kluzné ložisko má vyšší požadavky na mazání. Mam motorky jak s kluznym, tak s jehličkovym ložiskem. Ty s jehlama si můžu dovolit mazat třeba 1:50. U těch s bronzem mažu 1:35...
Datum: 10. listopadu 2013 10:15
Jméno: trubka
IP: uživatel16396
 Hejňo proč se nemusí tolik mazat ? Víš ty vůbec co se v motoru točí a hýbe a za jakých teplot a tlaků .A proč výrobce doporučuje mazací poměr ?
Datum: 10. listopadu 2013 10:12
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 jehličky by měly být lepší. Nemusí se tolik mazat, vydrží víc.
Datum: 10. listopadu 2013 0:07
Jméno: Jezda
IP: uživatel14530
 Já jí jedu na továrně,a uplně napohodu,hodně lidí jí má ve speciálech,myslím že se nemáš čeho bát
Datum: 09. listopadu 2013 21:20
 cawte mam taku otazku nebude niekto objednavat zo Slovenska? chcel by som kupit ten karbon na klapku,, a nechcem zbitocne platit tolko penazi za postovne ,, na slovensku som nic podobne nenasiel,, a ked nasiel tak dost drahe oproti tomuto,, tak ak by tak sa ozvite , dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 10:38
 dobre tak to idem teda objednat dakujem.
Datum: 09. listopadu 2013 10:38
 bude za 6 eur,,, na 18 se nemusi cekat
Datum: 08. listopadu 2013 23:31
Jméno: michal
IP: uživatel16383
 postovne na slovensko je 10 eur ? ja ze je to viac tak to si objednam a mozem aj teraz alebo az 18 radsej ?
Datum: 08. listopadu 2013 13:13
Jméno: michal
IP: uživatel13605
 tak to by bolo dobre a kolko by to stalo s postovnim aspon priblizne .. dakujem a mozno by som zobral aj dva kusi podla toho postovneho teda kolko by stalo
Datum: 08. listopadu 2013 12:55
 draku jestli jde O TAKOVOU malickost,tak zlevnim eur za postu,,
Datum: 08. listopadu 2013 9:29
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar nevíte jak jsou na 21čce z roku 1967 linky na prsách,bříšku.krytu rozety a na masce.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 19:06
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 jeto ještě s těma lištama
Datum: 08. listopadu 2013 19:06
Jméno: martin
IP: uživatel16379
 záleží podle zadního plechu
Datum: 07. listopadu 2013 20:32
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdravím. Mám jeden problém. Mám motorku a je tam hliníková zadní kyvná vidlice. Rád bych ji hodil do parády ale je od výroby jaksi podělaná. Jak kdyby to někdo přejel hrubým smirkem. Když jsem to očumoval, tak to bylo strašně pravidelný, prostě jak od stroje. Dnes jsem zkoušel zjemnit povrch a začít leštit ale nic. Je to pořád strašný. Pořád tam jdou vidět ty čárance. Nemáte někdo nějaké zkušenosti s leštěním hliníku? Návod u silichromu jsem si přečetl. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 18:28
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobře.. Poptám se po tom chemickém leštění. Děkuji za odpovědi.
Datum: 09. listopadu 2013 18:28
 řekl bych že je to od stroje  a na takovej lesk ve všech záhybech bych to viděl na chemický čištění
Datum: 08. listopadu 2013 19:08
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 http://thehrotic.rajce.idnes.cz/Zadni_kyvka.../#DSCN3999.jpg
Datum: 08. listopadu 2013 15:01
 Máš někde detailní foto těch "škrábanců"?
Datum: 07. listopadu 2013 22:35
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Doma to asi nezvládnu, že ? Jinak děkuji za tip. Pouvažuji o tom.
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co to poslat na chemický leštění ? viděl jsem že dokážou odstranit i rýhy od řadičky třeba u fíka
Datum: 07. listopadu 2013 19:17
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 07. listopadu 2013 19:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel16376
 Zdar, vem normálně šmirgl a jeď pak menší a menší .. a pak máme udělaný takový filcový kotouč na vrtačku nebo brusku a koupenou brusnou pastu (dostaneš to koupit jako brusný set na hliník nebo tak nějak). Hodně štěstí
Datum: 07. listopadu 2013 18:09
 čau, nevíte jestli se dělaly více druhů těch háčků (na uchycení tašky nebo tak) na prsách na fichtlech? mam z 69 a z 76 a je tam ten klasické hrubý hliníkový, a teď jsem si dovezl ze 77 a je tam jiný, tenčí, tak nevím jestli je origo nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 16:47
 jj ten z te 05 vím ale tenhle mě celkem zarazil  , nejhezči sou stejně ty hliníkové
Datum: 02. listopadu 2013 16:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Je to originál, jsou tři druhy, hliníkový se zámkem z 05, hliníkový bez zamku na staré 20/21 a plechový na nových modelech
Datum: 02. listopadu 2013 15:47
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravim Draci, má některý z vás nějaké zkušenosti s opískováním karterů? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: jikar
IP: uživatel13778
 No jasný mě to jen zajímalo jestli to třeba někdy jen někdo zkoušel... dík za odpovědi
Datum: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tou prasečinou jsem myslel jakýkoliv pískování karterů i vík... pokud je chceš zku*vit, pískování je jasná volba... pískovaný to bejt prostě nemá, do původního stavu bys to pak dával dost těžko a navíc rádoby-hezky to vypadá chvíli, než se na tom objevjej mapy oleje a bordelu...
Datum: 01. listopadu 2013 8:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak zrovna víko spojky se nepískovalo,ale za mě nepískovat vůbec
Datum: 31. října 2013 23:31
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Vnitřky karterů jsem nemyslel myslel jsem vnější, jestli by to šlo jakoby zmatnit třeba nějakým hodně jemným písečkem nebo jsem taky četl jen o kovových hoblinách. Třeba víko spojky. Jinak lepší je asi použití chemie.
Datum: 31. října 2013 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je slušná prasečina...
Datum: 31. října 2013 19:44
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dík já to právě viděl na jednom fóru, že to někdo psal že to dělá.
Datum: 31. října 2013 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 můj názor: nevhodné, abrazivní materiál, kartery jsou obroušeny, vleze to dovnitř (viděl jsem dokonce otryskané vnitřky karterů i s domečky pro ložiska - na prd); takže umejt, když to nejde, použít arvu, nebo slabší roztok hydroxidu, nebo mechanicky vypucovat,....
Datum: 31. října 2013 19:25
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Čus draci, mám problém s vadnutím pio i za těhlech nižších teplot, mám čerstvě upravený 2K, vrtání 38,25,,,, výfuk od h. 28,5, šíře 26,5 tvar hříbek, ale šířky mám tvar - obrácený lichoběžník, sání slícované 55/69 nerozšířené, píst 2K, hlava sériová - zabroušená pastou, koleno origo 25mm, výfuk zkosený(alá mustang) Mažu 1:25 polosyntetika, převod 12/55, Brisk N14C. Zatím to nejlíp chodí s tryskou 70, (tmavší cihla) má to hezkej střed a vršek, ale vadne ...
Prvně mě napadá sání -šířka a kompresní poměr ? ... na bohatší nastavení to chvilku frčí, ale jak se zahřeje tak prd
Tak do mne  .. co s tím ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 20:15
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Ok, ještě zalaboruju a uvidím, zatím dík
Datum: 31. října 2013 20:15
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Spíš by to nepomoho,ono to stejně nasaje jen to co tomu origo karbec dovolí a pak už je jedno jestli máš sání na 19mm karbec nebo 21mm karbec.....chybu hledej v nastavení....
Datum: 31. října 2013 20:05
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Tohle už jsem zkusil - hladinu co nejníž - tak to stratilo spodek, ale na plno to valilo jak čert na rovince doplnejch a tacháč origo ukázal skoro 90 a to vážím metrák  ,
Jinak neprospělo by tomu kdyby se ještě protáhlo a hlavně rozšířilo sání na 54/69 ? docílil bych tak lepšího průběhu od spodu ?
Datum: 31. října 2013 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Shoď decentně hladinu dolu,studený to povrčí jen na volnoběh a bude se to zahlcovat,ale teplý to pude nadoraz a nebude to vadnout....jinak svíčka,výfuk,sání atd....
Datum: 31. října 2013 19:11
Jméno: Jezdík
IP: uživatel14530
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:54
Jméno: b
IP: uživatel1272
 si asi blbej takhle nicit motorky
Datum: 14. listopadu 2013 18:54
 Zdarec draci, zkoušel tu někdo na origo zápalko, ostrou vačku? někde jsem na to zahlédl návrhy ale v praxi jsem to ještě neviděl..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:21
Datum: 29. října 2013 22:21
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 u bateriovýho zapalování to fungovat bude ale otázka je co takový řešení udělá s energií jiskry u "magneta" (bude určitě menší, otázka jak moc)
Datum: 29. října 2013 8:50
Jméno: Standa
IP: uživatel16338
 Jé to je hezký,pánové netuší   ostrá se dává v kombinaci s dvěma pružinama na kladívku. Vačce se nechá jen zoubek co otvírá,zbytek se obrousí aby většinu otáčky byly kladívka seplý - řeší to odskakování v 10000+rpm
Datum: 29. října 2013 6:10
 Pokud máš fichtla 4takta a máš na něm ohc, popř sv rozvody, tak se ti tuning v podobě ostrý vačky vyplatí...
Datum: 29. října 2013 6:01
 ostrou vačku na zapalování?
Datum: 28. října 2013 22:28
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 28. října 2013 6:11
 bohuzel ne, ,to simusis koupit i tyorig brejle,,budou
Datum: 28. října 2013 6:11
Jméno: mara
IP: uživatel16293
 nazdar draci, chtěl jsem se zaptat jestli když nastřikam výfuk chromovým sprejem jestli to bude držet nebo jestli to sleze, nebo to musí byt přímo chrom na vysoke teploty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 23:02
 dáno na řídítka, ráfky a výfuky u 555. po cca roce máš po delší jízdě se spocenejma rukama ty ruce stříbrný, z výfuku to slezlo dolu, oškrabalo se to, opálilo a benzín to oplách (s benálem se to vůbec nekamarádí  )... akorát na ráfkách to jakš takš drží, ale jen na přednim, vzadu to rozežral zase z řetězu olej. je to tak nastříkat a nechat bejt...
Datum: 27. října 2013 23:02
Jméno: mara
IP: uživatel16293
 joo myslim chrom jako ten odstín babarvy... takže to nemáám ani zkoušet jo? díky za rady.
Datum: 27. října 2013 21:47
 Po první jízdě to sleze... odzkoušeno...
Datum: 27. října 2013 21:05
 ton "chrom" ve spreji je stříbřenka a nemá s chromem nic společné.. víš vubec co je to chrom a jak se nanáší?
Datum: 27. října 2013 20:59
 pravděpodobně nevydrží...kup za pár stovek lepší výfuk, vyjde to skoro stejně draho jak sprej nějakej.,..
Datum: 27. října 2013 20:27
Jméno: *leJá
IP: uživatel14442
 Zdarec. Zrovna mám rozdělaný přední vidle na pio tak sem se chtěl zeptat než to složim zda někdo nezná nějaké vylepšení aby to víc vydrželo. Aby se mi to tak rychle nevymlátilo znova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 22:07
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Dej si na vidle prachovky a pořádně je stáhni sponkama. Na futra nepůjde prach a špína z cesty a tak rychle se nevydřou.
Datum: 23. října 2013 22:07
 bronzová pouzdra
Datum: 22. října 2013 21:44
 zdar draci mám mustanga a když jedu naplnej po rovince mám tam trojku tak sem vypozoroval ža když dám ruku na cupovák že chytne takovej druhej dech a jedu a ručička se plynule zastavý na 80 nevíte co bych mel udělat abych nemusel dávat ruku na cupovák
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:56
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 zvýšit hladinu
Datum: 22. října 2013 19:56
 Zdar, co by jste mi doporučily na Fichtla ? budu to stříkat stříkací pistolí, asi syntetiku že ? a nevíte náhodou originální odstíny červené a bílé na J 21 rv 1976 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Mam to lakovaný syntetikou před cca 3 lety,dělal to kluk kterej to umí a nemužu si stěžovat,furt dobrý.
Datum: 23. října 2013 12:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 RAL 7044 a RAL 2002, syntetika není nic moc, nech si namíchat akrylát
Datum: 22. října 2013 6:36
 Syntetiku nedoporučuju.... sluníčko jí nedělá dobře po čase... když už to budeš dělat pistolí, tak raději dvousložkovým akrylátem... je to nesmrtelný.
Datum: 21. října 2013 22:34
 Zdar, používáte někdo náfuky na hlavě či válci na JW 21, funguje to nějak obstojně nebo je to zbytečný kýč .... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 18:00
Datum: 26. října 2013 18:00
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Čau draci, svařil jsem si z kuželů nový výfuk a koleno, no a řeším, čím jej ošetřit. Doporučíte mi nějakou barvu na výfuky? Ideálně v černé barvě? (Odkaz vítán)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 barva na krbový kamna
Datum: 20. října 2013 21:11
 Barva na tabule..
Datum: 20. října 2013 18:32
 Prodává se přímo vypalovací barva na výfuky ve spreji. Akorát to má nevýhodu, že na exponovaných místech to nikdy moc nevydrží...Zkoušel jsem jich několik, a po sezoně se to musí obnovovat...
Datum: 20. října 2013 10:52
|



|