|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 20:19
 je to lazení  Kluci by neměli důvod kecat  je to kluků od ostravy...
Datum: 12. srpna 2013 20:19
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 Barva, photoshop nebo autogen  lazení to nebude...
Datum: 11. srpna 2013 21:12
 hmm o tohle se spálit
Datum: 11. srpna 2013 20:43
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 To spíš někdo nahřál hořákem ne ?
Datum: 11. srpna 2013 20:24
 v tomhle okamžiku můžeš ten vejfuk třeba zauzlovat ne
Datum: 11. srpna 2013 19:46
 Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah  povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
Datum: 11. srpna 2013 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi  díky stando
Datum: 11. srpna 2013 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly  ale dík za snahu  Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
Datum: 11. srpna 2013 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
Datum: 11. srpna 2013 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
Datum: 11. srpna 2013 14:19
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
Datum: 11. srpna 2013 14:10
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:40
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 chtěl bych se zeptat co je lepsi SIMSON ENDURO NEBO SIMSON ELEcTRONIC
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 22:04
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 jojo máš pravdu elektrika je stejná ale 12v soustava je podle mě lepší ...................tady si něco přečti Simson typu S 51 Enduro se představil poprvé v roce 1981 na Lipském veletrhu, kde dostal zlatou medaili. Typ S 51 Enduro vznikl dalším vývojem staršího modelu S 51 B2-4, který stejně jako ostatní typy odvozené od základního S 51N (S 51 B1-3, B1-4, Comfort) koncepčně vychází ze Simsona S 50, který se začal vyrábět v roce 1975.
Simson S51 se dále také dělí na již zmíněné enduro a elektronik.Enduro je přizpůsobené spíše do terénu díky svému zdvihlému výfuku vyztuženému rámu a tvrdším zadním pružinám, zatím co elektronik je dělaný spíše na silniční provoz. Výfuk má rovnoběžně se povrchem vozovky, má měkčí zadní pružení, které na rozdíl od endura nejsou polohovatelné, a schází vyztužení rámu dvěma trubicemi od krku rámu kolem motoru k hlavní ose rámu, za kterou drží zároveň zadní kyvka, spolujezdcovi stupačky a motor. Mezi lidmi putuje, že u elektroniku díky menšímu kroucený kolena výfuku, jede tento typ simsona S51 rychleji, přičemž motorově jsou stejný.
Datum: 10. srpna 2013 22:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Elektrika u Elektronika a Endura by měla být stejná...
Datum: 10. srpna 2013 21:27
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Ja bych bral enduro je hezčí má výš vejfuk a je spíš přizpůsobenej pro jízdu terénem,pole,louky ale electronic má lepší elektriku a je lepší na silnici záleží co chceš
Datum: 10. srpna 2013 19:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15956
 si oba pojet a uvidíš...zaleží jak si vysokej a jake máš naroky
Datum: 09. srpna 2013 16:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Enduro, vyfuk vys, vyztuha a ramu + par drobnosti.
Datum: 08. srpna 2013 21:44
 fichtl
Datum: 08. srpna 2013 21:34
 Čus lidi, četl jsem o tom převodu 18/20 na pionýra, máte někdo video jak to jede? Napište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 20:47
 Ahoj, Draci, chtěl bych se vás zeptat jak vám jezdí mustang ve dvou, když jedu sám tak jede klidně i těch 75 ale jakmile někoho vezu tak je to bída sekundární kolečko mam 12 zubový
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 8:14
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Běž na stadion kde mají atletickou dráhu a dej si na záda 10kg zátěž a uběhni 100m za 20vteřin. Pak si dej zátěž 20kg a uběhni zase těch 100m za 20vteřin, ale obuj si tretry s 3mm hřeby a tak zjistíš, že ten motor je na tom stejně. Tyto motocykly byly stavěný pro dvě osoby, ale spíš nouzově. Ber to s humorem čau
Datum: 20. srpna 2013 8:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 75km/h s originál motorem nepojedš, nesmíš věřit tomu, co ti kecá tachometr. A že ve dvou lidech tolik jede bídně je vlastnost, 3,5k jsou 3,5k. Rovinka dobrá ale v kopci se zběsile podřazovalo.
Datum: 08. srpna 2013 21:55
 1 nový ráfek stadion 555 kč . nechat si pochromovat 1 starý ráfek 1200 kč tak co to má bejt. chci slyšet vaše názory.Dekuji BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:35
 bedy ale podívej se na výrobce toho ráfku... nový velmy dobrý ráfek je taky kolem litru
Datum: 08. srpna 2013 21:35
 Kup si novej , ten starej nastříkej stříbrnou barvou protože starší typy stadionů měli stříbrný ráfky
Datum: 08. srpna 2013 20:49
 zdar zlomyl se mi držák výfuku na kříži myslíte že když to svařím tak to bude držet nebo mám koupit novej popřípadě jestli nějakej nemáte kdyžtak napište na e-mail pepa.fendrych@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 8:55
 mám zájem napište na pepa.fendrych@seznam.cz
Datum: 07. srpna 2013 8:55
Jméno: Marek Pokorný
IP: uživatel15624
 mohu nabídnou kříž , pokud máte zájem , tak mi napište a já vám pošlu foto. S pozdravem Pokorný
Datum: 06. srpna 2013 21:20
 ok (ta nabidka na nový kříž platí) pro jistotu
Datum: 06. srpna 2013 19:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15938
 v pohodě to svař .... pečlivě očisti a bude to zas 40 let držet
Datum: 06. srpna 2013 18:40
Jméno: Sioux
IP: uživatel6804
 Cau skoušel někdo namontovat motor jawa 350/638 do rámu jawa 350/354 (kývačky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15938
 častej tunig v turecku je 634 v kulatý javce ale chce to odvahu převařit držaky a kuchnout plechy.... nevím zda by ti nastyčilo tam narvat jen valce a hlavy ze 634
Datum: 06. srpna 2013 18:43
 Čus draci, viděl jsem na youtube video že tam někdo měl na z pionýra udělanou krosku a motor pionýr ale dvouválec,
chtěl bych se zeptat jestli máte někdo návod ják to udělat? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15927
 kliky se dají spojit pružným prvkem za cca 300 má v sobě zavit stejnej jako je na matici primaru a tím že je pružnej nemusý být přesně v ose co na kartery navařit držáky a prostě sešroubova????
Datum: 04. srpna 2013 11:53
 videů jsem fotky detajlní... mel propojené kliky nejakým mezikusem
Datum: 04. srpna 2013 11:46
Jméno: tomigany
IP: uživatel15922
Datum: 04. srpna 2013 10:30
 mám nějaký fotky zblízka, co jsem našel na netu, tak pokud by jste měli zájem, tak napište na vbeck@seznam.cz a můžu je poslat.
Datum: 04. srpna 2013 9:57
 no čumím vubec si nedokážu představit jak to tam muže být propojený jak to má s karterama atd
Datum: 03. srpna 2013 23:52
Datum: 03. srpna 2013 23:36
 mohl by jsi sem dát odkaz ?
Datum: 03. srpna 2013 23:28
 Ahoj Draci´, chtěl bych se zeptat jestli nevíte, jak opravit tachometr, počet ujetých Km mi to počítá, ale rychlost to neukazuje, rafička je úplně na horním dorazu a když couvám tak se zas stočí na nulu, ale jakmile jedu dopředu tak zas jde úplně nahoru, nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 15:46
Datum: 03. srpna 2013 15:46
 za 100 novej nekoupim
Datum: 03. srpna 2013 10:36
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Kup si jinej, vždyt stojej asi stovku  ...
Datum: 02. srpna 2013 22:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zůstává ti viset ta miska s magnetem a budeš mít utrženou pružinu co vrací rafičku.. pochybuju že to dáš do ucházejícího stavu, trefit správný předpětí pružiny se mi nikdy nepovedlo...
Datum: 02. srpna 2013 20:37
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakým způsobu jak zvýši hlasitost klaksonu, nebo jestli se tam nedá dát normální klaksón, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 20:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakej klakson? U čeho? Bzučák u fichtla?
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 tam žádnej šroub neni, kabely jsou v pořádku
Datum: 02. srpna 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 uproštřed by měl být štelovací šroub .... tím to jde naladit a máč pořádně kostru anebo neulomené kable?
Datum: 02. srpna 2013 13:09
 Zdar, chcem sa spýtať či sa mi oplatí meniť hlavnú trysku, mám po výbruse a chcem to trocha doladiť. dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 16:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15913
 na aukru je taková vychytávka pro ladiče a to štelovatelná hl triska syc za ní chtěj 300 ale to je zlomek kdybys každou trisku kupoval zvlášt.....
Datum: 01. srpna 2013 16:57
Jméno: marquee
IP: uživatel15907
 jestli ta tryska něco pamatuje doporučuju dát novou, budeš mít jistotu, stará může být omáčkaná nebo poškozená od čištění
Datum: 31. července 2013 12:17
 Nech standartní trysku
Datum: 30. července 2013 21:50
Jméno: Forist
IP: uživatel15904
 druhý výbrus.
Datum: 30. července 2013 21:45
 Podle toho kolikátej to je výbrus  ?
Datum: 30. července 2013 20:02
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci co říkate na tohle video  mě se líbí ale nebude dělat bordel ta rozříznutá přepážka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:43
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
Datum: 29. července 2013 19:43
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci  chci si dát do motoru,jedná se o Pionýra 21 podkovu chtěl bych ze silonu nic jiného po ruce nemám šlo by to i z toho ?  Jinak jak sou ti míry kolik mám stočit tu kliku a tu podkovu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel15899
 Se ti z toho silonu zkroutí,otočí a rozrazí ti píst
Datum: 29. července 2013 21:48
 když chceš silou mocou podkovu tak si udělej mezi setrváky.... pokud i trochu poupravíš válec tak bude přínosná
Datum: 29. července 2013 21:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ještě jsme se nedozvěděli na co to vlastně chceš??? Jestli jen proto že máš soustruh a že jsi o tom slyšel, tak ti radím vykašli se na to. Utočit kliku je jedna věc, pak jí správně slysovat, vyvážit a vycentrovat věc druhá. A třetí věc, možná by bylo dobré vědět, proč se taková úprava dělá než se do toho pustíš
Datum: 29. července 2013 19:35
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 a ty rozměry sou teda jaký ?
Datum: 29. července 2013 18:56
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
Datum: 29. července 2013 18:55
 Přesně.... co od toho čekáš? Jinak silon ne-e, když už tak hliník, levněji železo.
Datum: 29. července 2013 18:42
 co od stočené kliky očekáváš?
Datum: 29. července 2013 10:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak na silon klidně zapomeň, kliku můžeš stočit kolik chceš, záleží na co to máš a jestli to pak dokážeš vyvážit
Datum: 29. července 2013 8:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Myslel si pri tom na teplotu?
Datum: 29. července 2013 7:49
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 Zdur draci, chtel bych si koupit babettu, ale nevim kterou, jestli 207 nebo 210???? Nejde mi moc o rychlost, jenom ktera je znich lepsi. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 když má 207 vyběhanejší výbrus tak mě neuveze a musim do kopce šlapat a tahnot celej kram.... u 210 no problema.... jedeš 20 furt.... trošku občas zazlobí ta atoumatická převodovka ....proto sem poradil kompromis 215.... a máš pokoj na 20 let....
Datum: 29. července 2013 11:42
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podle mě je taky 210 lepší , 207čky jeli akorát rychleji až se dostaly do otáček ,ale neměly takovou sílu.
Datum: 29. července 2013 1:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 za mě 210 do kopce nemusíš přišlapovat..pokut se ti zdá poruchová převodovka byla 215 s nakopávačkou a jednorychlostní..
Datum: 28. července 2013 21:49
 Ahoj draci dneska jsem si dovezl pionýra s doklady za 4 tisíce a chlapek od ktereho jsem to měl tak mi ktomu dal dalsi 2 pionýry na ND a asi 10 valcu tak jsem je prohledl a ten jeden je jinačí vím že je 100% z pionýra ale je nějakej kratší a ve vnitř jak jsem kanále tak tam jsou 2 proti sobě dřážky začínají v přepouštěcím kanálu a jsou dlouhá asi 3 CM nevím co to je za upravu tak bych chtěl vědět co to je zač a jestli to s válcem něco udělá zítra sem dodám foto tak to zítra bude lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:12
Jméno: Standa
IP: uživatel15899
 Jenže...haha...ten válec je kurva kratší...takže tam byl určo kratší píst...možná tam bude potřeba kratší ojnice..ale takle těžko říct...hoď okotovanej výkres a foto...
Datum: 29. července 2013 17:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš pravdu jen částečně, babeta má skutečně vyšší vrtání a menší zdvih, ale větší moment mají motory s vysokým zdvihem (nadčvtercové motory), malý zdvih ( podčtvercový motor)je naopak výhodný u točivých motorů, protože s nižším zdvihem ti klesá i rychlost pístu proto si můžeš dovolit vyšší otáčky než u dlouhého zdvihu, jednoduše řečeno
Datum: 29. července 2013 8:54
Datum: 28. července 2013 12:02
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 mama 3 valce z jawy 555 jsou litinove a ty ještě poznam ale asi to bude vložka z babety bude vtom něcolepšího k výkonu nebo to bude stejne?
Datum: 28. července 2013 11:09
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 souhlas s Liborem
Datum: 28. července 2013 10:53
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 není to z jawa 555
Datum: 28. července 2013 9:44
 to vypadá na vložku z babety zalisovanou do válce z fichtla
Datum: 28. července 2013 7:57
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Zdravím draci mam doma 14 kolo s dirtbiku s bubnem s fichtla akorát nevím jaký je rozměr špic, prosím někoho at mi pošle odkaz nebo kdyby to měl sesa tady, potřebuji vymenit špice, rozmer pláště je 90/100-14 Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:49
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Jo, právě že vtom bubnu nadbývají díry, ale nevím ten rozměř špic:/
Datum: 28. července 2013 18:49
 Nemají náhodou 14" ráfky jinej počet špic?
Datum: 28. července 2013 15:24
Jméno: Botyodnajku
IP: uživatel14449
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:26
Jméno: Botyodnajku
IP: uživatel14449
Datum: 31. července 2013 16:26
 Čau lidi  měl bych jeden dotaz mimo Jawy a ČZ (samozřejmě jsem drak teď a navždy  ) ale nevíte někdo o takových těch malých motorečkách s SPZ v bazaru ? Jmenuje se to různě Monkey 50, Gorrila 50 atd. Chci něco dalšího pro zasmání  Kdybyjste věděli, napište prosím. D9ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 23:07
|



|