slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Thebobo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau FICHTLAŘI, jednou za rok proženu mojí jawu 50, typ 21 na fichtlcrossu a občas i nějak dojedu. Lotos bych chtěl udělat novej motor a nasypat celkově do motorky nějaké chechtáky aby to krapet jelo. Moje jediná uprava je velká rozeta asi 65 zubů. Chtěl bych minimálně zvýšit objem na 55ccm a přehodit kolečka v převodovce aby dvojka víc táhla. Trojku stejně nikdy neřadim. Díky za vaše náměty na upravu motoru, případně karbece a zapalování. Jaké máte zkušenosti s motorem od spedyho z brna? Jezdíte jehlová ložiska na klice? muj fichtl v odkazu díky http://ge.tt/7IhvrFs/v/0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak jasně, ale víš jak to je, dáš válec a po čase zjistíš, že to sice jede, ale že to není uplně ono, tak pořídíš výfuk, dobrý, ale furt to není to co by to mohlo být, dáš karbec........a tak to jde furt dál. Ikdyž je fakt že i na seriovém HW se dá jezdit hodně slušně :-D to zas oba víme, viz moje "pracovní" dvacítka :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16124    
A to hned neni nutný...origo vejfuk i karbec maj vcelku širokej rozsah použitelnosti,klika hned nutná neni,jen ta pečlivá GO motoru je asi nutností. Válec udělám,není problém...
 
 
Datum: 16. září 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Být tebou tak se obrátím na Standu Hrbka, udělá ti válec přímo na to co potřebuješ a válce od něj jedou. Paku už tě čeká jen udělat výfuk a sehnat nějakej lepší karburátor. Za mě je ideální Dellorto, podle rozsahu úprav ale spíš 19mm, pak si můžeš nechat utočit kliku a nechat udělat podkovu a k tomu kopupit rychlou převodovku. Tohle všechno tě vyjde cca 7000-10000 kč (podle toho kdo ti bude díly vyrábět) + vše ostatní co budeš potřebovat ke generálce (ložiska, gufera, spojka, těsnění) + materiál na výrobu výfuku a kolínka karburátoru. Tak když to sečteš přehoupneš se s klidem přes 15000kč za slušně fungující motor. Když budeš chtít ještě řešit třeba lepší zapalko např. VAPE tak je to dalších 3500kč, pak připočítej další kraviny, jako lepší filtr, kvalitní olej a podobně a hurá jsi za hranicí 20000kč. A aby toho nebylo málo, občas se něco vys.. a jedeš vše od začátku :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi takhle objemem 55ccm výkon nezvedneš, přehodit kolečka je největší blbost, toho kdo to vymyslel bych pověsil za kule :-D Jinak dají se udělat úpravy válce, hlavy, kliky.. fantazii se meze nekladou jen chtít a mít na to ;-) nebo spíš nebejt trouba a něco si zjistit... na internetu jsou mraky úprav
 
 
Datum: 15. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, prosím osvětlete moji nevědomost a vysvětlete mi, k čemu slouží u motoru toto: http://fichtlracing.rajce.idnes.cz/vyvoj_v_plnem_proudu/#P1080267.jpg Už jsem to párkrát viděl, a stále nevím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16116    
Muže mít oddělenou převodovou skříň a spojkovou skříň....pak má každá komora svuj odfuk....
 
 
Datum: 15. září 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
ANo.
 
 
Datum: 15. září 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže se jedná čistě jen o vývod? Prostě hadička ven?
 
 
Datum: 15. září 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Odvzdušnění z převodovky (olej pení dělá tlaky) tak aby se neprovalilo těsnění nebo gufero tak se tlak vyrovnává hadičkou..
 
 
Datum: 15. září 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi nevíte jak se nastavuje tvrdost předních tlumicu na jawa 20 ? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to nepatrně ovlivnit tim že se daj utáhnout a našponovat pružiny
 
 
Datum: 15. září 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
Ty kluzáky se soudruhům moc nepovedly no .... :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16112    
jj má jen tzv kluaky a jestli chceš tvrdit nezbyde než vymontovat pero a vzít do obchodu s díli a skusit zda ho ve srovnání s novím nemáš unavene
 
 
Datum: 14. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nijak,jawa 20 nemá vepředu tlumiče...
 
 
Datum: 14. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj SESO, dokázal by jsi sehnat/nechat udělat píst+kruhy na ČZ 175/487 - dvoukroužkový ve vrtání okolo 63 mm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
drajz napis mi mailika,,zkusim ale cekacka mesic
 
 
Datum: 13. září 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: martin05      E-mail:      IP: uživatel16100    
pri renovacií mojej 05 som narazil na problem, demontoval som takmer celu vidlu zostal mi na reme iba spodný drziak noh predného perovania a neviem ako ho demontovať a nechem použivat nasilie zišlo by sa mito vedieť ulachčí mi to lakovanie rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16103    
Povolit matici v krku a vytahnout ;-)
 
 
Datum: 13. září 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj neví tady někdo kde v Jihlavě sehnat filcovej kotouč na rozleštění karteru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno mam doma silichrom ex tak bych to chtěl použít s tim kotoučem
 
 
Datum: 13. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: martin05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim odpoved neviem ale chcel by som sa opýtať, čo použivaš na leštenie karteru ? niaku tuhu pastu
 
 
Datum: 12. září 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, dají se na jawu 175/356 napasovat vidle z nějaký lepší moto? co např MZ? Mám ji do terénu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar fakt moc se omlouvím ale včera byly prodány odjeli
 
 
Datum: 15. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, pošleš mě na mail foto a co by jsi za ně chtěl? tjanu@centrum.cz
 
 
Datum: 14. září 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar mám na jedné krosové čezetě tlumiče z hondy mtx ale tet sem stavel druhou a chtel sem tam dát tlumiče z hondy starší 80ky typ nevim užmámají prípasovaný brejle ale se stavby zešlo a sou mněnený gufera v tech tlumičích tak poduk máš zájem tak se ozvy
 
 
Datum: 13. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jaký průměr má čep stojanu na 21 a jaký na 20. Jestli jsou stejné. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Heh, tak pozdě, už jsem to byl změřit a mám 10mm čep, ale bude to asi jak říkáš podle roku výroby. Jinak já mám 21 z roku 1972..., třeba se to bude někomu hodit ;-)
 
 
Datum: 08. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemusíš, na jiném to zase může být uplně jinak, asi podle roku výroby.
 
 
Datum: 08. září 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem měl origo stojan, tak jsem měl šrouby, po koupi nového stojanu (starý se mi rozpadl) jsem místo šroubů dal čep a vše funguje perfektně, jen nevím jak tlustý čep mám použitý, ještě dneska ho půjdu změřit a pak dám vědět ;-)
 
 
Datum: 08. září 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Já mám 20ku a mám tam ten šroub. Taky jsem to viděl na krámku, že prodává čepy. Možná mají čep ty novější a to nevím.
 
 
Datum: 08. září 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ptám se proto, že tady na fichtlkrámku jsou čepy 10mm u kterého je napsané typ 20 a 11mm u kterého je jen 21, proto se ptám
 
 
Datum: 08. září 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Teď jsem našel na straně 54 a 55 řídítka, plechové kryty a kříž na 21(pro rýpaly pouze vyobrazené) a stojan tam není. Takže to bude stejný. Ahoj
 
 
Datum: 08. září 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau mám před sebou katológ náhradných dielov Jawa 50 typ 20, 21 z ruku 1971 a u obou typů je šroub a ne čep. Při tom má 20 má jiný kříž než 21 a tady v katalogu je pouze 20. Šroub je M 8x1. Délka tu není.
 
 
Datum: 08. září 2013 13:43
 
 
 
 
Jméno: mailend      IP: uživatel16070    
Seso, kdy budes mit primar 11/34 na pionyra. Potrebuju 4 kusy. Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak uten vyrobce je totalne neschopny,to je jeste na mesice,,sesa
 
 
Datum: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, zajímalo by mě spíš jen tak ze zajímavosti kvůli čemu má jawa 250/592 výkon 12koní a jawa 250/559 má 14koní a přitom jsem četl že na motocykl j592 byl montován stejný motor jako na j559 beze změn tak mě vrtá hlavou jak může mít o 2koně nižší výkon Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Byla tam pouzita trochec jina hlava tzv jine spalovani v hlave
 
 
Datum: 13. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim co přesně je u 592 za změny ale už několikrát jsem četl dokonce slyšel od celkem zkušených jawařů že jawy 592 musely splnovat nějaké hlukové normy... proto byly provedeny nějaké změny ve výfuku a v airboxu. Nebo něco ve stylu clony v sání u jawy 638. To bohužel nevim
 
 
Datum: 10. září 2013 0:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano norma SAE měří výkon bez příslušensrví které odebírá výkon.Ale zrovna u javy 250?dvoutakt bez výfuku a filtru?Spíše bych se přikláněl k variantě Bakounově a čezetákově.
 
 
Datum: 04. září 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozdíly v sání, ve výfuku + otryskování...
 
 
Datum: 03. září 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
je to jen papírově jedna norma sae měřila výkon motru bez příslušenstvý airboxu a výfuku a druhá novější už s příslušenstvým logicky se to projevilo u stejneho motoru jinak ..motory stejné jen výrobce si upravil papíry
 
 
Datum: 03. září 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně to bude tak jako u čz rozdíl v tom kde sa výkon měří.... na klice je výkon vyžší než na zadním kole
 
 
Datum: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, má někdo bližší zkušenosti s touhle úpravou? http://kordinaz.webgarden.cz/rubriky/fichtl-to-je-stroj/jak-upravit-motor/spojkovy-kos odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je celkem jedno kolikátky... prostě přiměřeně... hlavní je jejich dýlka! Aby nedřeli o karter a to právě nevim kolik je max
 
 
Datum: 06. září 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
kámo dals to sem v cas protože mám koš kteremu chybí tycinka a byl připraven na vyhození.a toto vypadá ze to bude good takze si to tam dám ale nevsiml jsem si ze by tam psal kolikátky srubky a jak dlouhe.
 
 
Datum: 05. září 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15187    
Zdar draci,rnrnRád bych se zeptal historiků, jestli se někdy dělala Jawa 50/21 v barevné kombinaci se slonovinovou kostí, která +/- odpovídá RAL 1015 ?rnrnPionýra nechám nalakovat RAL 3004 ( vím, že to není přesně odstín Jawy, ale můžu to mít v práci za hubičku tak proč ne a stejně každá várka Jawy byla v jiném odstínu... ) Ale na netu co jsem našel jaký RAL odstín byl mél být té bílé, tak je často uváděno RAL 1015, což je krávovina ( je hodně do žluta ) a spíše ta bílá odpovídá RAL 9003.rnrndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Na 21kách je original hedvávně šedá s kódem RAL 7044....
 
 
Datum: 03. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: dweinm      IP: uživatel15976    
odstíny sou celkem asi tři né li víc... - bílá, šedo-bílá a ta nažloutlá.. ral neznám a řek bych že je to celkem fuk...
 
 
Datum: 03. září 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
nemáš někde foto ?
 
 
Datum: 03. září 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15299    
Nejsem si jistej jestli se slonovou kostí , ale jsem si jistej že spousta lidí si parabolu a pekáč dělají na slonovku ... rozhodně tím nic neskazíš ... mě osobně se ta kombinace líbí a sám to mám :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdar jaký mate zkušenosti s touhle hlavou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html zdá se mi ,že nemá ten ledvinkovitej tvar takže to bude mit menší kompresy?? a ještě jakou byste mi doporučili větší trysku do orig.karbce? a o kolik se dá ta hlava snížit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel7456    
Tahle hlava je příšerná snad úplně vším. Jestli se chceš mrknout, jak má vypadat pořádná hlava, tak tady http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 02. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Má objem 6ml. Její tvar není nijak ideální. Dá se vcelku pěkně upravit. Záleží na tom,na jakym válci to budeš jezdit a jakej potřebuješ kompresní objem. Dá se z ní udělat 5-5,2 (možná i 5,5)ml s pěkným závodním rotačním spalovákem. Tryska do origo karbce na 50ccm motoru je 68,ta jede nejvíc,větší tryska je zbytečná,pouze se zvýší spotřeba a poklesne výkon.
 
 
Datum: 02. září 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: vitrus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci :-) mam v garáži pěkného pionýra,je u mě doma nový bčera jsem ho koupil,nemá příliš hezký motor - špína,odřeniny,atd... de o to že je na papírech a chci aby to k něčemu vypadalo :/ nevíte někdo jak to co nejlépe rozleštit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Tak určitě začni tim, že vemeš štětec a benzín a motor pořádně vydrbeš. Pokud něco nebude chtít pustit tak můžeš zkusit čistič na motory. Pak bych použil brusnou/leštící tkaninu. Já používam tuhle, nechá se sehnat v aršíkách o velikosti stránky A5 za podstatně nižší cenu... http://www.korus-eshop.cz/brusne-materialy/brusne-role/brusne-role-scotch-brite a pak to doleštim silichromem a hadrem, nebo nějakou pastou na hliník.
 
 
Datum: 02. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel16049    
Prosím vas kolik je jeden kun(koní) KW ? děkují předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si řikal, mam nějak zafixováno, že jsem někde četl že někteří výrobci motorů a aut raději používaji z marketingových důvodů jednotku PS, protože můžou napsat že auto má 136ps, kdyby používali jednotku hp tak by museli napsat 134, což je "méně"...
 
 
Datum: 01. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: máš pravdu, při psaní jsem to omylem přehodil
 
 
Datum: 01. září 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome není to náhodou obráceně?
 
 
Datum: 01. září 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 HP(kůň)= 7,589213 NJ(nasranej jezevčík) :-))))
 
 
Datum: 01. září 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1kw je 1,36 HP (mechanická konská síla) a 1,34 PS (metrická konská síla)
 
 
Datum: 01. září 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 kůň = 0,735kw a 1kw = 1,36 koně :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: OMG google      IP: uživatel8367    
1 kůň = 0,735 kilowattů
 
 
Datum: 31. srpna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, jaké mate zkusenosti s vodou ředitelnymi barvami? jsou na nic nebo se to dá, akrylovka se dá těžko sehnat :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
vodou ředitelné barvi na dve věci z mích skušeností
 
 
Datum: 01. září 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vodou ředitelná je naprosto bez problému... po nastříkání má sice takový hodně blbý odstin až se zdá že je to celé zdrbané.. ale po zaschnutí je to tak jak to má být..
 
 
Datum: 31. srpna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych neexperimentoval, nikdy jsem s tou barvou nedělal, a ani jsem neměl důvod - ve všech krámech v okolí míchaji akrylát naprosto běžně. Zkus se zeptat v jinym krámu...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: drahosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, chci se zeptat kdo má zkušenost jaka guma (šířka) do zadu se max vejde na mustanga bez jakykoliv uprav zkoušel sem trochu hledat a nenašel sem tak případně sorry za zbytečnej dotaz a diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel16051    
Bez uprav se tam vejde 110/70 -16 od řetězu je tam tak 10-15MM a od vzpěry kyvky je tam tak 20MM ... Blatník mám sice jinej ,ale měl by origo jít rozšířit na rozměr . http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=23769&act=moto-denik-detail&ddid=23783#
 
 
Datum: 01. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
do mustanga max 2,75 x 16 potom drhne o blatník
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
 
 
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
 
 
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl jsem se zeptat z čeho by se dalo použít uzamykatelný víčko pro nádrž na ČZ 175/477. Dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16040    
čau mám babettu koupil jsem nové obložení a chci se zeptat jestli by nepomohlo do něj vypilovat zářezy kvůli lepšímu brždění dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pro lepší účinek se zmenšuje plocha ÚBĚŽNÉ čelisti.
 
 
Datum: 08. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se naklepává do úchytů motoru na karterech. Do předního a do spodního zadního. Funguje to jako středící pouzdro...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a eště bych se chtěl zeptat k čemu je toto ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vodici_pouzdro_karteru_parez.html
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já gdyž sem neco dělal s brzdama, tak sem ubral obložení na úběžnej čelisti. A tam to určitě pomohlo k lepšímu brždění v jízdě dopředu! Toš tak.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nastavíš brzdný systém správně, nebude taková úprava třeba. Bude jen kontraproduktivní. Jinak úprava paken se dělá jinak... odebírá se určité množství pakny na její náběhové straně...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:57
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 13:40:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu