Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mailend
IP: uživatel16070
 Seso, kdy budes mit primar 11/34 na pionyra. Potrebuju 4 kusy. Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 22:46
 drak uten vyrobce je totalne neschopny,to je jeste na mesice,,sesa
Datum: 07. září 2013 22:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, zajímalo by mě spíš jen tak ze zajímavosti kvůli čemu má jawa 250/592 výkon 12koní a jawa 250/559 má 14koní a přitom jsem četl že na motocykl j592 byl montován stejný motor jako na j559 beze změn tak mě vrtá hlavou jak může mít o 2koně nižší výkon
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:08
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 Byla tam pouzita trochec jina hlava tzv jine spalovani v hlave
Datum: 13. září 2013 7:08
 Nevim co přesně je u 592 za změny ale už několikrát jsem četl dokonce slyšel od celkem zkušených jawařů že jawy 592 musely splnovat nějaké hlukové normy... proto byly provedeny nějaké změny ve výfuku a v airboxu. Nebo něco ve stylu clony v sání u jawy 638. To bohužel nevim
Datum: 10. září 2013 0:36
 ano norma SAE měří výkon bez příslušensrví které odebírá výkon.Ale zrovna u javy 250?dvoutakt bez výfuku a filtru?Spíše bych se přikláněl k variantě Bakounově a čezetákově.
Datum: 04. září 2013 0:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Rozdíly v sání, ve výfuku + otryskování...
Datum: 03. září 2013 22:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 je to jen papírově jedna norma sae měřila výkon motru bez příslušenstvý airboxu a výfuku a druhá novější už s příslušenstvým logicky se to projevilo u stejneho motoru jinak ..motory stejné jen výrobce si upravil papíry
Datum: 03. září 2013 22:03
 pravděpodobně to bude tak jako u čz rozdíl v tom kde sa výkon měří.... na klice je výkon vyžší než na zadním kole
Datum: 03. září 2013 20:26
Posl.aktualizace: 06. září 2013 8:12
 Je celkem jedno kolikátky... prostě přiměřeně... hlavní je jejich dýlka! Aby nedřeli o karter a to právě nevim kolik je max
Datum: 06. září 2013 8:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 kámo dals to sem v cas protože mám koš kteremu chybí tycinka a byl připraven na vyhození.a toto vypadá ze to bude good takze si to tam dám ale nevsiml jsem si ze by tam psal kolikátky srubky a jak dlouhe.
Datum: 05. září 2013 17:26
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Zdar draci,rnrnRád bych se zeptal historiků, jestli se někdy dělala Jawa 50/21 v barevné kombinaci se slonovinovou kostí, která +/- odpovídá RAL 1015 ?rnrnPionýra nechám nalakovat RAL 3004 ( vím, že to není přesně odstín Jawy, ale můžu to mít v práci za hubičku tak proč ne a stejně každá várka Jawy byla v jiném odstínu... ) Ale na netu co jsem našel jaký RAL odstín byl mél být té bílé, tak je často uváděno RAL 1015, což je krávovina ( je hodně do žluta ) a spíše ta bílá odpovídá RAL 9003.rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:44
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Na 21kách je original hedvávně šedá s kódem RAL 7044....
Datum: 03. září 2013 17:44
Jméno: dweinm
IP: uživatel15976
 odstíny sou celkem asi tři né li víc... - bílá, šedo-bílá a ta nažloutlá.. ral neznám a řek bych že je to celkem fuk...
Datum: 03. září 2013 17:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 nemáš někde foto ?
Datum: 03. září 2013 16:44
Jméno: Honza
IP: uživatel15299
 Nejsem si jistej jestli se slonovou kostí , ale jsem si jistej že spousta lidí si parabolu a pekáč dělají na slonovku ... rozhodně tím nic neskazíš ... mě osobně se ta kombinace líbí a sám to mám
Datum: 03. září 2013 15:33
Jméno: acer
IP: uživatel15208
Posl.aktualizace: 02. září 2013 15:45
Jméno: tuner
IP: uživatel7456
 Tahle hlava je příšerná snad úplně vším. Jestli se chceš mrknout, jak má vypadat pořádná hlava, tak tady http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 02. září 2013 15:45
 Má objem 6ml. Její tvar není nijak ideální. Dá se vcelku pěkně upravit. Záleží na tom,na jakym válci to budeš jezdit a jakej potřebuješ kompresní objem. Dá se z ní udělat 5-5,2 (možná i 5,5)ml s pěkným závodním rotačním spalovákem. Tryska do origo karbce na 50ccm motoru je 68,ta jede nejvíc,větší tryska je zbytečná,pouze se zvýší spotřeba a poklesne výkon.
Datum: 02. září 2013 15:29
 čaute draci  mam v garáži pěkného pionýra,je u mě doma nový bčera jsem ho koupil,nemá příliš hezký motor - špína,odřeniny,atd... de o to že je na papírech a chci aby to k něčemu vypadalo :/ nevíte někdo jak to co nejlépe rozleštit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 9:30
 Čau. Tak určitě začni tim, že vemeš štětec a benzín a motor pořádně vydrbeš. Pokud něco nebude chtít pustit tak můžeš zkusit čistič na motory. Pak bych použil brusnou/leštící tkaninu. Já používam tuhle, nechá se sehnat v aršíkách o velikosti stránky A5 za podstatně nižší cenu... http://www.korus-eshop.cz/brusne-materialy/brusne-role/brusne-role-scotch-brite a pak to doleštim silichromem a hadrem, nebo nějakou pastou na hliník.
Datum: 02. září 2013 9:30
Jméno: :)
IP: uživatel16049
 Prosím vas kolik je jeden kun(koní) KW ? děkují předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 12:39
 Já jsem si řikal, mam nějak zafixováno, že jsem někde četl že někteří výrobci motorů a aut raději používaji z marketingových důvodů jednotku PS, protože můžou napsat že auto má 136ps, kdyby používali jednotku hp tak by museli napsat 134, což je "méně"...
Datum: 01. září 2013 12:39
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kolecko ®: máš pravdu, při psaní jsem to omylem přehodil
Datum: 01. září 2013 12:36
 Tome není to náhodou obráceně?
Datum: 01. září 2013 12:33
 1 HP(kůň)= 7,589213 NJ(nasranej jezevčík)  )))
Datum: 01. září 2013 12:20
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 1kw je 1,36 HP (mechanická konská síla) a 1,34 PS (metrická konská síla)
Datum: 01. září 2013 12:11
 1 kůň = 0,735kw a 1kw = 1,36 koně
Datum: 31. srpna 2013 21:24
Jméno: OMG google
IP: uživatel8367
 1 kůň = 0,735 kilowattů
Datum: 31. srpna 2013 21:11
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, jaké mate zkusenosti s vodou ředitelnymi barvami? jsou na nic nebo se to dá, akrylovka se dá těžko sehnat :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 21:36
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 vodou ředitelné barvi na dve věci z mích skušeností
Datum: 01. září 2013 21:36
 vodou ředitelná je naprosto bez problému... po nastříkání má sice takový hodně blbý odstin až se zdá že je to celé zdrbané.. ale po zaschnutí je to tak jak to má být..
Datum: 31. srpna 2013 9:54
 Já bych neexperimentoval, nikdy jsem s tou barvou nedělal, a ani jsem neměl důvod - ve všech krámech v okolí míchaji akrylát naprosto běžně. Zkus se zeptat v jinym krámu...
Datum: 30. srpna 2013 22:00
 zdarec, chci se zeptat kdo má zkušenost jaka guma (šířka) do zadu se max vejde na mustanga bez jakykoliv uprav
zkoušel sem trochu hledat a nenašel sem tak případně sorry za zbytečnej dotaz a diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 17:52
Jméno: zar
IP: uživatel16051
Datum: 01. září 2013 17:52
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 do mustanga max 2,75 x 16 potom drhne o blatník
Datum: 30. srpna 2013 20:53
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
Datum: 30. srpna 2013 22:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
Datum: 30. srpna 2013 20:28
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
Datum: 30. srpna 2013 15:13
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
Datum: 30. srpna 2013 11:40
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
Datum: 30. srpna 2013 10:21
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
Datum: 30. srpna 2013 9:35
 Zdar, chtěl jsem se zeptat z čeho by se dalo použít uzamykatelný víčko pro nádrž na ČZ 175/477. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:23
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16040
 čau mám babettu koupil jsem nové obložení a chci se zeptat jestli by nepomohlo do něj vypilovat zářezy kvůli lepšímu brždění dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:57
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pro lepší účinek se zmenšuje plocha ÚBĚŽNÉ čelisti.
Datum: 08. září 2013 12:57
 To se naklepává do úchytů motoru na karterech. Do předního a do spodního zadního. Funguje to jako středící pouzdro...
Datum: 30. srpna 2013 11:56
Datum: 30. srpna 2013 11:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já gdyž sem neco dělal s brzdama, tak sem ubral obložení na úběžnej čelisti. A tam to určitě pomohlo k lepšímu brždění v jízdě dopředu! Toš tak.
Datum: 29. srpna 2013 22:03
 Pokud nastavíš brzdný systém správně, nebude taková úprava třeba. Bude jen kontraproduktivní. Jinak úprava paken se dělá jinak... odebírá se určité množství pakny na její náběhové straně...
Datum: 29. srpna 2013 18:57
 Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
Datum: 29. srpna 2013 12:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
Datum: 29. srpna 2013 11:13
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel4888
 Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 16:45
 zdar, bude vadit když dám u fichtla posledni část tlumiče výfuku obráceně
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 19:57
 jen tak vypadá to líp
Datum: 27. srpna 2013 19:57
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 A proč bys to dával obráceně ?
Datum: 27. srpna 2013 16:06
 jj uplne ten poslední kus
Datum: 27. srpna 2013 14:21
 Jako že otočíš tu vložku či co?
Datum: 27. srpna 2013 14:11
Jméno: tupl
IP: uživatel11657
 Nazdar dracy dnes jsem zabrusoval hlavu na pincloj nemel jsem cif na umyvani nadobi tak jsme pouzil solvinu nevadi to ze ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 7:25
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 V tomhle případě je asi zbytečný problém řešit.. Cif, solvina, indulona, není to jedno? Vždyť ani jedno ti hliník nezabrousí, tak možná umyje, ale to je asi tak všechno
Datum: 30. srpna 2013 7:25
 vono to právě musí drhnout.Ale už jsem slyšel o zabroušení že se k zubní pastě přidal popel z cigarety.Přesto bych šel do zabrušovací pasty a výsledek zaručen.
Datum: 29. srpna 2013 12:21
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
Datum: 29. srpna 2013 10:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 vzhledem k tomu že v solvině se jako abrazivo používají dřevěné piliny tak to tím půjde opravdu super  tady je to snad lepší než DIKOBRAZ, možná by to občas chtělo používat mozek
Datum: 29. srpna 2013 8:06
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já si naopak myslím, že to určitě nevadí, efekt bude určitě minimálně podobný, ne-li stejný a navíc by ti to mohlo jít o něco lépe.
Datum: 28. srpna 2013 10:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to možná půjde rychleji pastou na zuby
Datum: 27. srpna 2013 15:31
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 kolečko palec nahoru  , takhle ma vypadat reakce na debilní dotaz
Datum: 27. srpna 2013 14:44
 Aha, tak takhle je to  děkuji za osvětu, zřejmě jsem byl natolik rozhozen tím Y po C ve slově dracy, což mě naprosto vykolejilo a proto mi unikla ta naprosto jasná souvislost mezi zabrušovánim hlavy, cifem na nádobí a solvinou. Jenom tak pro moji zajímavost, jak dlouho trvá zabroušení trochu pokřivené hlavy něčím, co by správně nemělo poškrábat sklo?
Datum: 27. srpna 2013 14:08
 Já to pochopil hned... Cipovi došel Cif.. tak se rozhodl, že místo cifu použije na ZABROUŠENÍ HLAVY solvinu... ojojoj to je prasečina zase
Datum: 27. srpna 2013 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 kolecko: přesně tak, vždyť píše že mu došel cif!
Datum: 27. srpna 2013 12:40
Jméno: AAAAA
IP: uživatel5546
 solvinu na umyti hlavy, ty kolecko jedno
Datum: 27. srpna 2013 12:33
 Jako že jsi solvinou umyl nádobí, nebo jak? Jsem zmaten...
Datum: 27. srpna 2013 12:26
 Jak a čím rozlestím kartry do zrcadlového lesku ?? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:40
 jj moc dekuju vyskouším
Datum: 26. srpna 2013 20:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ja som to robil iba s tým kotúčom a je to krásne!
Datum: 26. srpna 2013 19:07
 leštící pasta- tuha, která se natavý teplem na filcový kotouč...
Datum: 26. srpna 2013 15:46
 A jakou leštenku ?? Ze skusenosti??
Datum: 26. srpna 2013 13:02
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Filcovým kotúčom do flexy !
Datum: 26. srpna 2013 9:27
Jméno: jawasssss
IP: uživatel9121
 čau, chcu se zepat jak se dá rozdělat výfuk na jawu 250 panelku, jedná se mi o to jak z něho možou jít vydělat ty tlumící prvky když konec výfuku má mnohem menší průměr než celý výfuk díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:36
 ve výfuku je jen jeden tlumič.. taková děrovaný vložka která je nasune do díry nakonci výfuku a je přišrubována malým šroubkem z boku.. nic víc v tom neni
Datum: 25. srpna 2013 20:36
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a není v tom jen taková píšťala o průměru té díry?
Datum: 25. srpna 2013 19:56
Jméno: Hafis
IP: uživatel15946
 Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi
Datum: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
Datum: 23. srpna 2013 16:11
|


|