slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wolferein ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, uvažuji o těchto tlumičích na kejvu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_jawa_kejva22.html Jaké s nimi máte zkušenosti? Dají se rozebrat, abych je mohl komplet přelakovat? Díky za odpovědi a názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: wolferein ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jednu kejvačku 350 mam v původním stavu na dokladech, která se projede 2-3 do roka v létě. No a druhá 350 je čistě cestovní stroj, který se mnou zažívá dobré, ale i zlé, léto, zima, silnice a polňačky atd. Na těhle tlumičích mě hlavně láká nastavení tuhosti, starý původní mám a není problém je repasovat.
 
 
Datum: 03. října 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejak je složit musely tak opačným postupem se rozeberou. Jen se zeptám proč nechceš originály? Kejvačka si už zaslouží být v orig.
 
 
Datum: 02. října 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11092    
Zdarec draci, potřebuju radu, budu dělat GO předních vydlic na 555 a ještě to nemám rozebrané ale potřebuju vyměnit ty silonové pouzdra, kolik jich mám koupit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4
 
 
Datum: 01. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zdar Seso, ohledně: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_special_37z.html ať počítám, jak počítám, tak vidím 36 zubů stejně jako origo lamely. V popisku máš napsáno 37. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to paráda, konečně si odlehčím nervy s půlčlánkem :-)
 
 
Datum: 02. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle ja fakt kvalitni,to se neboj :-)
 
 
Datum: 02. října 2013 1:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A jak jsou na tom kvalitou zuby? Pamatuju, že 1. várka ferodo lamel stala za prd. Ty nový už byly v pohodě...
 
 
Datum: 01. října 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo ,,tak ja to uvedu na pravou miru,,ty lamely to byla strasne rychla novinka,,, a ja to tam strcil nejak uvapene,, jasne lamely maji 36 zu a jsou urcene na 11 kolecko a ty budu mit pristi tyden po dovolene,,, budou i lamely 38 zubu :-) pro extra ladice,,,,jinak jsem se ukvapil i v cene,,,pac jsem uz prvni par prodal pod cenu a tak cena jedne lamely je 410kc
 
 
Datum: 01. října 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele 37z je trochu blbost ne? na jakej primár to chceš dát ? :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Máš recht... 34 má originál.
 
 
Datum: 01. října 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A od kdy má seriová lamela 36z :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Měl bych speciální přání. Byl by tu někdo, kdo by mi poradil ohledně klapky sání? Popřípadě byl i schopen vyrobit po domluvě domeček na klapku a tak? Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
jawa46: srovnáváš hrušky s jablkama...
 
 
Datum: 29. září 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klapky klapky klapky dneska hrozně in věci. Ale jen klapky závody nevyhrávají, není problém vyhrávat s originálním převrtaným karbecem. Jo myslím ve speciálech! Byl jsem na závodech kde jel Lovík na mustangovi - s převrtaným jikovem... speciály dostaly čtvrt kola :-D .. je fakt že umí dobře jezdit. Prostě klapky nejsou zdaleka všechno!
 
 
Datum: 29. září 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Koutský, Gavlíci, Lovětínský, Voves, Mullerovci... to jsou za mě argumenty pro klapku .) Bohužel dneska už ve fichtl motokrosu nikdo symetrák nejezdí. Osobně když už bych dělal klapku, tak bych aspoň dodělal 3. přefuk pod klapkou podle starý Yamahy DT80, ať to má nějaký význam, plus pořádná spodní komprese, velký sání+velký karbec. Posadit klapku na původní 2k válce bez jiných úprav mi nepřijde nejšťastnější nápad.
 
 
Datum: 29. září 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
je to jak říká standa, klapka rozvodu pístem je jen brzda v sání, možná se tomu maličko vylepší spodek, ale rozhodně to nebude víc točit.
 
 
Datum: 29. září 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380385/Jawa-pionier--domcek-na-klapky.php
 
 
Datum: 29. září 2013 3:46
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380247/Jawa-pionier-tuning-valec.php
 
 
Datum: 29. září 2013 3:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16201    
Nechci bejt furt pesimista,ale u tebe to nepřinese nic krom trochu lepšího spodku a nepatrně spadne maximum + tisíce problémů s karburátorem. Klapku bych osobně dal jen v případě,že by její přínos měl větší přínos jak ztráty....u seriovýhho upravenýho symetrickýho dvoukanálu to bude jak když dáš na ochipovaný TDi dva katalizátory.....
 
 
Datum: 29. září 2013 1:51
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám upravený dvoukanál, chtěl bych dát pod DO19 domeček s klapkou. V rámci mých pokusů bych očekával hladší chod při vyšších otáčkách. Chci jen zkusit a nemám možnost si to to doma vyrobit sám
 
 
Datum: 28. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od klapky očekáváš? máš snad 3K a rozvod pístem neni možný?
 
 
Datum: 28. září 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel16115    
ahoj ve spolek, kamoš mi říkal že navrtáním dírek mezi pístní kroužky a pod kroužek zvětší plnění klikove skříně a fichtl jede lépe je tomu tak? nebo ne? :-) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ta díra se u 2t dělá v případě že máš dělený výfukový kanál, aby se lépe mazala přepážka,
 
 
Datum: 29. září 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mužes mi to prosímtě objasnit? kde, proc? .... rád se přiučím :-)
 
 
Datum: 27. září 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
u dvoutaktů se vrtá malá dírka a pomůže proti zadírání
 
 
Datum: 27. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
On nám to tu kolega asi popsal trošku špatně, malé dírky se občas dělají u spodní hrany kroužku, půlkou zasahují do drážky pro kroužek a druhou půlkou pod drážku, dělá se to s důvodu lepšího mazání kroužků a zabránění zapékání, ale u čtyřtaktů. S plněním to nemá nic společného.
 
 
Datum: 27. září 2013 6:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Rozhodně ne. Je to totál blbost. Kroužky sou tam aby těsnili píst ve válci. Když navrtáš díry před kroužky a pod kroužky tak nebude v HU komprese,ale vše se zas protlačí pod píst. Dej kamošovi lepáka,to byl od něj asi fórek .
 
 
Datum: 26. září 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
Díky stando :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
 
 
Datum: 26. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
 
 
Datum: 26. září 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám vytlučené uložení kyvky u čz 175/356. Co Je vše potřeba pro opravu? je na to třeba nějakýho speciálního nářadí? A taky co je všechno uvnitř abych nemusel obědnávat na 2x. Jestli by jste mi mohli hodit tady od sesy odkazy. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
místní prodejce mě zabije ale vem z monty jawa LITINOV7 futra s čepem a asi budeš muset sehnad i výstružník
 
 
Datum: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: Zrník      E-mail:      IP: uživatel16187    
Zdravím draci mam dotaz ohledně jawy 585 moquito . Jde o to že bych na něj chtěl dát dell orto 19 nacku jestli s tímhle nebude mí nikdo skušenos ani mě to nepřekvapí tato není moc znám jak svou funkci tak i opravami nebo vzhledem ... děkuju za odpověď :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Ad1) změř díru sacího kolena u karburátoru,musí tam bejt alespoň 19mm,lépe 20mm ,protože je blbost rvát tam velkej karbec pokud je na sacim koleně malá díra (laicky řečeno) ... Ad2) a co dál? Úprava válce? Výfuk? A nebo jen čistě jinej karbec? Válec by asi otevřít šel...
 
 
Datum: 26. září 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
19 nácků :-D Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil...
 
 
Datum: 26. září 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: zrník      IP: uživatel16187    
No pravě se ptam jako jezdíme na tom dva je to ještě dobry ale myslim že by to na tu 19jrlo jede tak do 80 ale podle toho co jsem četl na netu to vcelku jede prý
 
 
Datum: 25. září 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ty chceš narvat na mosquito 19 nácků? vždyť to jen tak tak uveze jednoho člověka
 
 
Datum: 25. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci vleze se tohle kolečko na fichtla? myslím když tam dam i řetež jestli nebude vadit o karter? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
16-ka se vleze, ale moc mista tam neni...
 
 
Datum: 25. září 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
motor chci upravit ale jedna se mi jen o to jestli se vleze :-) děkuju
 
 
Datum: 24. září 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16176    
Ne,nejde. Dobrá rada abys nebyl zklamanej,,,,pokud jsi lehkej tak seriovka utahne dobře 14z kolečko. 15z kolečku už jen za předpokladu že máš 45kg a fichtla s dobrym motorem v top stavu.
 
 
Datum: 24. září 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
 
 
Datum: 24. září 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když mi řekneš jaký , možná ti poradím
 
 
Datum: 24. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: fichtlgrrr      IP: uživatel15395    
čau draci, chci se zeptat tady na fichtl kramku je 8 vybrus na fichtlika ale zaboha nemuzu najit 4 vybrus nevi nekdo kde bych nasel ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
proč zrovna 4 ?nejspíš ho najdeš někde v brusírně ..
 
 
Datum: 23. září 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel13621    
Dobrý den, je tato klapka pogumovaná http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_cpi_min_apr_yam_rms22222.html ? Předem děkuji za odpověď..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni
 
 
Datum: 23. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci. Konečně jsem dokončil upravenou spojku. Koukněte a zkritizujte... http://prasiq.rajce.idnes.cz/Vecicky#IMG_5277.jpg (Jsem barvičkovej, tak prosím vynechte narážku na lak) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se ti na tom nelíbí když ho tam nenaplácáš moc, svůj účel splní i bez porušení závitu při povolování. Záleží taky na druhu lepidla
 
 
Datum: 23. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: nakaputa      IP: uživatel14449    
Lepidlo, jak genialni... tim tahle uprava ztraci smysl
 
 
Datum: 23. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víko upravit musím... chce to zbrousit přesah ruční bruskou. Vejde se sice s chlupem, ale vejde a nebude dřít. Jinak samozřejmě na fixaci použiju samojistící matice s lepidlem na závity...
 
 
Datum: 23. září 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to chceš mít pořádně tak dáš delší šrouby a lepší pružiny, musíš ale upravit víko pak má tahle úprava význam.. jinak s těma matkama existuje něco jako lepidlo na závity ;-)
 
 
Datum: 23. září 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: nakaputa      IP: uživatel14449    
Zdenda ma pravdu, taky sem to chtel delat ale ze stejnyho duvodu sem se na to vybod, ted jediny co me napada tak pouzit kratsi pruziny, slabsi matky a zajistit kontra matkou. Co si o tom myslite?
 
 
Datum: 23. září 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor leštěnej ručně silichromem ;-)
 
 
Datum: 22. září 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to drhlo o víko ty matky, a když jsme je víc dotáhnul tak už nefungovala spojka- pružiny byly stlačený nadoraz...
 
 
Datum: 22. září 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jak tam máš ten motor čím si to leštil ?
 
 
Datum: 22. září 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16160    
Viděl jsem to už vícekrát a o praskání sem slyšel taky. Co vím,tak ty spojky co držej ,maj dole ty šrouby silnější tělo,aby se to mělo o co opřít + zajišťovací matice. Nevim co víc přihodit do placu...
 
 
Datum: 22. září 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
tak tohle jsem už dělal před několika rokama a nic nového to není pod sluncem, a jezdil jsem s tím jen chvilku a to několik kilometru ,než se mě začali matičky povolovat a praskat sváry na přivařených šroubech a šrouby byli extra volné a začalo to škrtat o víko ,tak že se mě málem prodřelo!, a spojka přestala fungovat , no hruza a děs ten rachot poslouchat ,zkoušel jsem i samojistící matky a bylo to lepší a vydrželo to déle ,nakonec jsem to vzdal a vyhodil neměl jsem na to nervy to furt rozdělávat, já říkám nedělat to!!! nechat original ...upřimnou soustrast... Zdenda
 
 
Datum: 22. září 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kespr: Na takový fušeřiny se vykašli...tohle je strojařina, na to se musí jít soustruhem, né flexou...když to tak řeknu, tak soustruh má v garáži kde kdo...určitě ve tvym městě/vesnici někoho najdeš...
 
 
Datum: 22. září 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jo tak dík uz to chápu ale budu to muset odsoustružit flexu a nebo vyvrtám větší díru na ten sroub
 
 
Datum: 22. září 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupíš dlouhý šrouby s krátkým závitem... uříznout je na délce 43mm a odsoustružit falc 8mm... pak je musíš na spojkovej koš navařit a zabrousit.....
 
 
Datum: 22. září 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
na te předposlední fotce je ta srubka a ten konec te srubky si udelal nebo to de tak kupit ? a musel si to svařovat ?
 
 
Datum: 22. září 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni, přidal sem tam další fotky tý spojky... šrouby odpovídaj tloušťce kolíků a jsou o 4mm delší než origo kolík
 
 
Datum: 22. září 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
cau jak si tu spojku udelal?kolikátky a jak dlouhe ty srubky a jak si je tam přichitil ?
 
 
Datum: 22. září 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové. Je tu někdo z okolí Telče, kdo by byl schopen mi zgenerálkovat motor? Mám tím na mysli hlavně vymezit vůle na převodovce. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nešlo by se domluvit mailem? (4gear@seznam.cz) Na mobilu nebudu do pondělka pomalu
 
 
Datum: 25. září 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: stamal      IP: uživatel7807    
stačí napsat sms zavolám
 
 
Datum: 25. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok
 
 
Datum: 25. září 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: Štamal      IP: uživatel7807    
Zdravím ozvi se na tel. 608603326 domluvíme se.
 
 
Datum: 24. září 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nevíte jestli je tady na prodej nějaký zámek na sedlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedlo se nezamyká ,jestli něco chceš tak navař kus pásoviny nebo přišroubuj vzadu pod sedačku na ten plech sedačky a zamykej visacím zámkem za madlo spolujezdce :-) takhle to bylo i originálně pro jawy 05 pro kanadu http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-vyvoz-export-kanada-blinkry-plexi.html
 
 
Datum: 29. září 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel16139    
Zdravím potřebuju poradit na úpravu výfuku, problém je v tom že potřebuju užší výfuk zajímalo by mě zda když ho zůžím ale prodloužím aby měl stejné cm3 jestli to něčemu bude vadit (rapidně znatelná ztráta výkonu,atd.) plus posunutí tlumivky směrem dozadu. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel16191    
Když ho zůžíš tak teoreticky kdyby si měl dobrou resonanční komoru a konec by byl uzkej a delší tak motorka by měla lítat (od "spoda" horší ale v otáčkách jako drak) ale záleží taky jakou trysku máš a na plno jinejch okolností :-) je to spíš takovej hokus pokus
 
 
Datum: 26. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci měl by tu někdo odkaz na Stejskyho diplomku?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14642    
Stando, sám stejsky tam píše, že je to pouze hodně hrubý základ a vše další, co by asi zajímalo kdejakýho ladiče ohledně porovnání kanálů, různých válců atd. tam není z jednoho prostýho důvodu, protože by to tuhle práci minimálně ztrojnásobilo. Na druhou stranu, to čím se stejsky zabývá přesahuje všechny normální meze
 
 
Datum: 19. září 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nehledal jsem ji kvůli kontrétní úpravě,ale jen kvůli teorii jen jsem si chtěl doplnit jak co funguje např.různé typy rozvodů sání,vlivy něčeho na něco atd.Díky
 
 
Datum: 19. září 2013 7:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16136    
Ten 3K co tam testuje je popsanej včetně rozměrů,ale asi záměrně tam dost věcí chybí,takže nepoužitelné... Jinak pokud nejedeš na levelu 2T jako on,tak nebudeš ani z poloviny vědět o čem píše. Já na tom byl podobně. Ale jako zdroj základních informací pro vyšší level úprav slušný...dočteš se tam věci na které bys jinak přicházel zdlouhavě stylem pokus/omyl ... Jednou jsem si to přečet,něco vstřebal a usoudil,že už je to mimo muj soudek....navíc jsem postupem času narazil na případy některých popsaných záležitostí které vyvrací některé jeho závěry...takže bych to nebral jako nějakej absolutní mustr všeho...spíš se vše motá okolo jednoho konkrétního motoru a neplatí to obecně...poznatky i závěry.... To jen tak pár slov ode mě,teoretik nejsem,zajímá mi jen praxe... Každopádně nevim o podobné práci v CZ na tomto levelu ...
 
 
Datum: 18. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle smrdí copyrightem nebo při nejmenším nápadem pro objevení zázračné úpravy motoru :-D
 
 
Datum: 18. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Nakapalakaputa      IP: uživatel14449    
Auau boli me rucicky z toho jak sem zadal do guglu "stejsky diplomova prace jawa" https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handle/11012/7676/2012_DP_Stejskal_Miroslav_107575.pdf?sequence=1
 
 
Datum: 18. září 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás přátelé. Mám dotaz ohledně gufer. Můžete mi doporučit kvalitnější gufera na kliku do motoru vyšší úpravy, který točí okolo 9000 - 10000rpm? Díky moc za tip. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16037    
jasný já ti rozumím, jen mám prostě přesně opačnou zkušenost že neví co je viton, asi záleží do jakého krámu člověk přijde, samozřejmě když budu chtít SKF tak si najdu patřičný označení. Ale tohle asi nemá cenu řešit. Prostě se shodneme asi na tom že je dobré znát obojí. Jak označení tak materiál, pak se nemůže stát že člověk nepochodí
 
 
Datum: 18. září 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel15060    
no si vem , že ty zkratky nejsou unifikovaný, třeba skf používá hms5v nebo hmsa10v, prijdes do kramu skf kde bude novej/nezkusenej/idiot a vyvalis na nej vias a on na tebe bude cucet neveda co to je, ty poucen ze si mas pamatovat zkratky taky nevis co chces a odejdes neporizenou za svou praxi na krame nikdo neprisel s tim ze chce gufero via, vias, hms... ale vzdyky rekne rozmer a ve vitonu (setkavam se s tim ze vitonu rikaj silikon, ale vzdycky se dopracujem k tomu jestli chctej opravdu silikon nebo myslej viton) omlouvám se zakladateli za ot
 
 
Datum: 18. září 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to kolo: nevím proč
 
 
Datum: 18. září 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: kolos      IP: uživatel14122    
marguee:.....se asi špatně vyspinkal
 
 
Datum: 18. září 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak podle mě je konkrétní požadavek "17-30-7 VIAS", stačí zadat do googlu a objednat nebo přijít s tímhle označením do obchodu, ale jak myslíš, podle vlastní zkušenosti když se ptáš o obchodě na VITON nebo FLUORKAUČUK stalo se mi že nevědí oč jde, proto říkám, že je lepší si říct přímo o konkrétní typ, nic víc, ale pokud se tě to dotklo tak se omlouvám
 
 
Datum: 18. září 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel15060    
no a jak muzes byt konkretnejsi nez ze znas material a rozmer? znalost zkratek je sice super ale zdaleka tu nejsou uvedeny vsechny, ale hádat se nebudu, co je logistejsi ale to at si kazdej rozmysli sam
 
 
Datum: 18. září 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ne v době internetu si je buď přímo objednám nebo jdu do krámu přímo s konkrétním požadavkem.
 
 
Datum: 17. září 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
a ty jdes do kramu a rikas ze chces via gufera?
 
 
Datum: 17. září 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a co asi znamená, VIA???? že by vitonová gufera???
 
 
Datum: 17. září 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
ptej se po vitonovejch
 
 
Datum: 17. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hledej u nich označení VIA, VIAS je to samé ale s prachovkou nebo FPM GP. jsou z jiného materiálu a držej, cena asi jako za ložiska.
 
 
Datum: 17. září 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel11232    
Ahoj, kde v otáčkách končí na upraveným dvoukanálu tříkruh píst ? cca 8000 ?? (bez pomocných výf. oken) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16136    
Na babetu sem kdysi dělal cestovní válec a pamatuju si,že jsem nahoře nechával větší radiusy zrovna kvůli tomu kroužku...nic zběsilýho to nebylo,možná by to zkouslo skoro ostrou hranu,ale já ostrý hrany nerad,nevěřim tomu potom...už sem viděl na fichtlu tolik omlácenejch horních hran sacího kanálu od třetího kroužku,že bych si nedovolil doufat že to "snad bude dobrý" ... A to bylo takle nakurvený už z výroby... A pak ty fichtly maj jet stejně ... Tam je tolik šotků z výroby,že dva válce z deseti jedou 70 a dva 50...zbytek drží průměr 60-65...
 
 
Datum: 18. září 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: babetta je dvoukroužkem domršená už z výroby. Na prvním válci co jsem udělal na babettu jsem to taky tak měl a i teď to tak mam, ale z jiného důvodu.
 
 
Datum: 17. září 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16132    
No takle sme to řešili u 80ccm kitu na babetu z nějakýho multivaru...jenže tam jezdil druhej kroužek...a potřebovali sme to otevřít na vejfuku a na sání protože to točilo jen cca 5500...
 
 
Datum: 17. září 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
sání jde rozšířit v místě kde už kroužek nejezdí, ty 3-4mm v horní části kanálu bych neřešil pokud se nejedná o závodní speciál
 
 
Datum: 17. září 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: mustanh23      IP: uživatel15205    
amen
 
 
Datum: 17. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Už v 70.letech zjistili,že je blbost rvát na fichtla tříkruh....důvodů je několik....ad 1) maximální otáčky - z kopce až 7500 .... ad2) třetí kroužek jezdí přes poměrně širokej sací kanál - což u tebe bude problém číslo jedna - jestli chceš výkon poslat vejš,musíš otevřít NEJENOM vejfuk,ale HLAVNĚ sání,jenže to ti třetí kroužek nedovolí,protože když otevřeš kanál do šířky,kroužek se přes hranu nedostane,přinejmenším bude zakopávat,destrukce předem jasná...ten ti dovolí jít maximálně dolu se spodní hranou bez úpravy šíře,jenže to je ti prd platný,protože do otáček jít nemužeš,protože tě tam tři kruhy nepustěj.... resumé : dej dvoukruh a udělej normální dvoukanál s normálnim dvoukroužkovym pístem,kterej pojede,bude točit a bude mít sílu a bude fungovat a vydrží.... jediná věc která tě už bude limitovat je zámek druhýho kroužku,ale až takovej limit to neni,protože víc jak 27 vejfuk stejně otevřít nejde,jinak praskaj kroužky(mě teda ne,ale někomu mužou) a limit pro druhej kruh je 28mm na šířku...pak je už zámek(respektive zámek je 15mm od středu ale kroužky s rostoucí vůlí se hýbou,válec se dá naklonit na šteftech na tu či onu stranu a když se sejdou špatný vůle tak je zámek ve vejfuku a destrukce všeho).... Snad jsem to vysvětlil dostatečně...
 
 
Datum: 17. září 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
pri uprave se vetsinou posouva hrana saciho kanalu , tzn , bude du prisavat pres krouzky , to je taky jeden z duvodu proc pouzit jednoukrouzek , trikrouzkovej pist je prezitek , pitomost , a doufam ze se na nej uz nikdo v souvislosti z motorama 21 a 23 nezepta :-D
 
 
Datum: 17. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
standa má pravdu, tříkroužek a upravený válec je hovadina
 
 
Datum: 17. září 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
záleží na válci, já jsem dvoukroužkový roztočil na 12tis, takže při dostatečné výkonu ve vyšších otáčkách klidně 10tis dáš
 
 
Datum: 16. září 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16124    
Muj odhad je cca 7000 ot/min jako seriovka na tříkruhu... Tříkruh na upravenej válec je kravina na entou ;-)
 
 
Datum: 16. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: *s*t*a*r*e*k*      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci hele potřeboval bych zjistit jestli jdou přední vidlice ze simsona dát na mustanga bez úprav jenom jestli tam dou prostě normálně nasadit a utáhnou a potom jak je to s předním kolem jestli tam de to s fichtla a nebo jenom to ze simsna jo a jestli de buben ze simsona dan na fíka dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: Jaj      IP: uživatel14449    
Neprud geare
 
 
Datum: 17. září 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vymlouvat se za chyby v gramatice na to, že píšeš rychle... hmmmmm
 
 
Datum: 16. září 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim zkus to
 
 
Datum: 16. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: *s*t*a*r*e*k*      E-mail:      IP: uživatel13743    
no to vym ale když tam kopnu kontramatku tak by se to uvolnovat nemělo ne???
 
 
Datum: 16. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne na tu přední si vyrobil aby to kolo z fichtla sedelo na simson vydlice y ty redukce misek tam nemusíš myt když to chces dotahovat me se to dotahovat nechtelo tak jsem si nechal vyrobit ty redukce a máš to bezpečnější protže já skočil na 10 skocich a onjo se to povolovalo a pak ty tlumiče ani skoro netlumí jenom ty brejle jebou do originál misek z fiochtla a ničí je
 
 
Datum: 16. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: *s*t*a*r*e*k*      E-mail:      IP: uživatel13743    
jj co myslíš ta redukce ze zadního kola? ale ty mysky tam taky neměl v tom rámu..
 
 
Datum: 16. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim zkus, to ale to kolo tam má sice z fichtla ale má tam vyrobenou redukci se podívej má to v tem vyroba novych soucastek nebo dilu nebo neco
 
 
Datum: 16. září 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: *s*t*a*r*e*k*      E-mail:      IP: uživatel13743    
jo jo v poho taky se někdy spletu píšu rychle ale někde na videu sem viděl že to tam normálně kopl bez teh misek a měl tam přední kolo normálně ficchtlácky ale dal tam i pio. buben ale na to tal z fichtla redukci ze zadního kola a bylo to ok. nevím no ale kdybych tam dal normálně do origo misek a dal to přes kontra matku to by se asi neuvolnovalo že??
 
 
Datum: 16. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry za gramatiku
 
 
Datum: 16. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR ze simsona tam dou dat ale budou se ti povolovat samy od sebe me to taky delalo tak jsem si nechal vyrobit redukce misek ktere se daji do originálních simsonackejch misek a potom to prestalo delat a kolo fichtlácký tam nejde dat má jinej buben leda že bys vyrobil takovou pomocnou výztuhu redukce misek viz http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html a to přední kolo je vidět v tomhle videou http://www.youtube.com/watch?v=UEorqkOaxPc
 
 
Datum: 16. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik tady těch kuliček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kulicka_6_35.html má být v miskách řízení u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky oboum
 
 
Datum: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak pravil Marcek...
 
 
Datum: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a který
 
 
Datum: 15. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, myslím si že pionýr má v řízení kuličky o průměru 5 mm , počet kusů 42.
 
 
Datum: 15. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle tam nepatří...
 
 
Datum: 15. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jakto
 
 
Datum: 15. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0ks
 
 
Datum: 15. září 2013 20:06
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:43:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu