|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci chtěl bych se zeptat když jedu na fechtlovy nad 50 tak si rafička lítá jak chce občas vyskočí na 70 pak zpátky a pak zas na 60 nesetkaly ste se s tím někdo ?? předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 1:07
 no já taky nikdy nevidel fechtla s tachometrem ale co sem mnel 250 tak ta mi blbla na zpusob ze neukazoval spravnou rychlost ale km pocítal dobre .. to je prste jawa takovéto blbiny se musí přehlížet ,,
Datum: 20. října 2013 1:07
Jméno: Radek
IP: uživatel16298
Datum: 20. října 2013 0:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj přemazanej náhon, nebo stvrdlá vazelína v něm. Či se pletu? Toš tak.
Datum: 18. října 2013 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Jo,je v hajzlu tacho,náhon a nebo uložení šneku na rozetě...
Datum: 18. října 2013 19:09
Jméno: Libor
IP: uživatel13544
 zdar draci jakou máte skušenost z válcem 4k stejsky jeho závodní hlava karbec výfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 23:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 jawa46: nějak mi to nedochází, samozřejmě že časování 4k znám. Ale nemůžu přijít na to, co je na VK špatně
Datum: 16. října 2013 23:04
  Jinak pro Libora, dobrý válce dělá podle mě Pavel Pejčoch, FK racing, Mulleři.. jen můj názor.
Datum: 16. října 2013 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Aha... Byl si rychlejší ...
Datum: 16. října 2013 20:10
 To by mě zajímalo taky ? Já totiž byl dlouho v domění,že je to obyč foukačka přes píst,že jen sou ty pomocný přefuky hozený do boku,ale nedávno mi pár lidí řikalo,že to do pomocnejch přefuků fouká pístem i z šachet ??? To první chápu,to druhý ne... To se tu řeší? Jinak se k válci vyjadřovat nechci. Zda takovej válec muže a nebo nemuže mít takovej či makovej výkon neumim posoudit. Sám sem si myslel že ty moje 2K "mrdky" maj pocitově tak 5 koní a ejhle,najednou zpráva o 6,8HP cca 6,5Nm okolo 7500rpm... Takže tak ...
Datum: 16. října 2013 20:08
 Stačí se zamyslet nad vzdáleností horní hrany VK od HÚ.. pak ti to dojde  válce, válce, válce to víš mě to teď dělá člověk kterej to dělá jen známým. Je těžký sehnat někoho kdo to fakt umí. Jestli máš facebook určitě ti kluci rádi poradí https://www.facebook.com/groups/195700382075/
Datum: 16. října 2013 20:07
Jméno: Libor
IP: uživatel13544
 zdar jawa 46 mohli bys mi poradit nějakej válec
Datum: 16. října 2013 19:50
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 jawa46: můžeš to konstrukční hledisko vysvětlit? zřejmě tomu hodně rozumíš, tak se rád něco přiučím
Datum: 16. října 2013 19:46
 Prej "ujde", ale z konstrukčního hlediska je to celý blbost! Každej kdo se trochu vyzná řekne že to nejede, a ten výkon co naladil on ty zdaleka nemáš šanci naladit, a to ne jén z důvodů mít brzdu... neberte to prosím vás jako pomluvu. Stejskalovy válce už dávno nejsou konkurence schopný.
Datum: 16. října 2013 18:53
 Hlavy dělá perfektní, výfuky taky, mám zkušenost s terénní upravou a terénní RS a obě fakt dobrý. Tak předpokládám, že i ten čtyřkanál bude dobrej
Datum: 15. října 2013 22:40
Jméno: fajfree
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 19. října 2013 21:20
Jméno: Juraj Racing
IP: uživatel16297
 ...je to valec z tatry
Datum: 19. října 2013 21:20
 jj, to sem taky viděl ty překopávky z dvěstěpádiny na 4t, ale toto je mazec... ta kubatůra
Datum: 15. října 2013 22:37
 viděl jsem už nekolik přestaveb 250tek na 4T
Datum: 15. října 2013 21:28
Jméno: AAAaaa
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 18. října 2013 14:12
Datum: 18. října 2013 14:12
 Scorpio a stratí i toho posledního koníka
Datum: 16. října 2013 14:01
 odmontuj vyfuk a mas hluboky zvuk a kraval hned.....
Datum: 16. října 2013 7:23
 Cawte chlapci,pasuje hviezdicova hlava na babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 13:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zkus stejskyho třeba by jsi se s ním domluvil aby ti jí udělal, jde jen o opracování odlitku
Datum: 15. října 2013 13:41
 Tipoval bych, že ne...
Datum: 15. října 2013 13:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdarec. Lze nějákým způsobem konzervovat kartery, aby po vyleštění nedošlo k opětovnému zoxidování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 13:30
 Eloxovat je
Datum: 16. října 2013 13:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16277
 Hoj draci. - dotaz - přeleštěná klika? Kliková skříň? Píst? Sací kanály a přefuky? Ano nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 21:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16277
 YES. Díkes
Datum: 14. října 2013 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Ne. Když už tak čistě pro dobrej pocit vyleštit spalovák,dno pístu a vejfukovej kanál - bude se méně usazovat karbon. Na výkon to vliv nemá.
Datum: 14. října 2013 21:16
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu vyleštil sem si víka motoru a mám obavu aby mě zas nezašedly existuje na to nějaká věcička ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:25
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draku šplíchnito bezbarvím lakem
Datum: 16. října 2013 18:25
Jméno: fichtl
IP: uživatel15295
Posl.aktualizace: 16. října 2013 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Tak to kupte někdo,on ví moc dobře proč to prodává jen za 1500,-  ten píst mluví za vše... Minimálně koupit u Baška píst s kroužkem víc nahoře a dopilovat okna,ale ne takovýhle ! To v DU profukuje zkrz píst nazpátek do sacího kanálu  a to takovym způsobem,že to ani neni potřeba měřit,to je vidět už z fotky
Datum: 16. října 2013 15:08
 Vypadá to jako válec ze Světa motorů, nebo Stejskyho kros s dvěma kanálama navíc... každopádně by to mohlo valit dobře
Datum: 16. října 2013 7:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to tak, strašně záleží na přesnosti a pečlivosti výrobce, pokud tam někdo ty kanály udělal tak nějak podle známého výkresu na úpravy válce Pionýr tak to může jet hůř než originální válec, muselo by se to vidět v reálu a přeměřit si dodržení, nebo smysluplné provedení úhlů, není to prostě tak jednoduché jak to vypadá
Datum: 15. října 2013 7:41
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Pokud by se opravil sací kanál a použil vhodnej píst do kterýho by se udělali smysluplný otvory tak by to asi i jelo...pokud ty přefuky pístem maj rozumnej úhel (tzn. ne do výfuku).
Datum: 14. října 2013 14:12
Jméno: Pepa
IP: uživatel14530
 čáu draci,neměl by jste někdo nákres pro upravu válce na pionýra ? přídavný přepouštěcí kanálky a zvětšenný sací a výfukový kanály.Popřípadě nákres upravy vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Pro začátek raději upravit sací a výfukový kanál dle výkresu pro j05
Datum: 14. října 2013 15:05
Datum: 13. října 2013 18:25
Posl.aktualizace: 12. října 2013 20:06
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Čau, hele existuje nějaká knížka o Jawě 50 a všech jejich opravách, dílech atd..? Abych prostě se sám naučil opravovat a skládat motorky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 17:10
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Ok dík.
Datum: 12. října 2013 17:10
 Existuje katalog náhradních dílů...tam máš rozkreslené vše, včetně výpisu normalizovaných a nenormalizovaných prvků. Dále je dobrý si přečíst návod k obsluze, je tam popsána konstrukce motorky a postupy při základních opravách a seřizování...A další běžně dostupnou a potřebnou věcí je schéma zapojení elektroinstalace. Vše najdeš na stránkách http://www.sesa-moto.cz . Další dokumentace, návody atd najdeš na http://www.jawa-50.cz
Datum: 12. října 2013 16:43
 zdar draci, mám takovej problém když je fechtl studenej tak je k neutahání  ale když se zahřeje tak už tolik netáhne čím by to mohlo být ? svíčku mám brisk n14c jezdím na ní skoro rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:30
 Tak sem eště dotáhl hlavu a uvidím co s tím díky
Datum: 09. října 2013 19:30
Jméno: Jaroch
IP: uživatel15809
 musiš udělat výbrus mě to taky dělalo protože to bylo uplně vyčochtany a vubec to netesnilo jak se to zahřálo
Datum: 09. října 2013 15:57
Jméno: Píst
IP: uživatel16244
 Ahoj Draci, chtěl se Vás zeptat nemohl byste mně někdo napsat přesné rozměry držáku co drží kryt zadní pružiny na Jawu 550? Popřípadě kde se dá sehnat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:18
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:53
 bez úprav to nepude..
Datum: 08. října 2013 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 a tak soráč ....oni jsou to ty na simsona jao v nabítce a ti pruměr pružiny nemaj uvedený jedine tam napsad.....http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=13 ...na simsonu enduro je jedno olik to má na tloušku .... proto u těch spoddních píšou jak sou tlustý ..ty sou na fíka ....tydle berou na jinou mašinu....ale je to ten výrobce co je dělá....skus se poptat
Datum: 08. října 2013 10:56
 D9k, ale tohle myslím není ten typ co má tady Sesa na krámku ...
Datum: 08. října 2013 10:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
Datum: 08. října 2013 10:09
 Čau draci chci jse zeptat jestli bych mohl dat karburátor dell orto phbl 24 na čz 125/476 motor 175 jestli by mi to pridalo výkon nebo prubeh vykonu a nebo aspon snizilo trochu spotrebu popř. jestli to ma nejaky vyhody. Jen tak se mi povaluje doma.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 21:00
 Právě to je ten problém to nikdo neřekne .... začal bych s tryskami většími než origo (ladit od bohatšího nastavení) protože to dellorto má menší dif.
Můj tip tak okolo 100 - 105 - bez záruky .... fakt na to není odpověď to se musí vyzkoušet ....
Datum: 07. října 2013 21:00
 A jakou trysku bych tam mohl jako zaklad vyskouset nechce se mi kupovat cela sada popr slopito doupravit vzdusnikem jehlou atd ?
Datum: 07. října 2013 19:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 S tim průměrem je to pravda,ale nijak drasticky bych to neviděl. Ba naopak,ten karb je lepší jak jakejkoliv Jikov. Určo se zlepší vše. Ovšem výkon bych tam nehledal.
Datum: 07. října 2013 13:19
 Ten karb má menší difuzor než origo na 175, kdyby se ti to náhodou podařilo naladit (tzn. nakoupit hromadu trysek a odladit) tak by to mělo mít lepší průběh odspodu, ale mělo by to malinko uškrcenější vršek což je u tohodle motoru nežádoucí. Spotřeba - dá se jezdit mezi 3 - 5 L běžným stylem, pokud je nad 5 je něco špatně, překontroluj nastavení ...
Datum: 07. října 2013 11:17
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:14
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 JJ....ve verzi bez přídavných přefuků s origo přefukama....dá se z toho po odladění vytřískat skoro 7HP...pokud se pořádně udělaj ty přefuky pístem a správně se upraví ty hlavní přefuky,tak věřim,že tam muže bejt až těch 8 koní,o kterejch se často mluví v souvislosti s touto úpravou .... ale bacha,válec je jen válec....
Datum: 07. října 2013 14:14
Jméno: akhbar
IP: uživatel9887
 Jakou zvolit trysku do origu karburátoru aby to jelo ceo nejlíp ?...Jsou k něčemu dobry ted ty nový hlavní trysky 95 ?..pomůžu si něčim nebo to bude akorát horsi než lepší ? nebo popřípadně jaký sou další nutný úpravy k tomu aby tam taková tryska mohla být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 11:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tryska se dává podle toho, co potřebuje motor. Ty na to hceš jít obráceně, upravit motor, aby ta tryska byla OK... nesmysl.
Datum: 06. října 2013 11:31
 Tak do 8 výbrusu se doporučuje 72 ale není jistý že se ti zvíší výkon páč každýmu motoru chutná něco jinýho
Datum: 06. října 2013 10:05
 do ničeho se nepouštěj.....
Datum: 06. října 2013 8:09
Jméno: akhbar
IP: uživatel9887
 8 vybrus. jaý souu teda jeste potreba udělat upravy aby to k tomu bylo ?
Datum: 06. října 2013 1:22
 Nejlíp ti to pojede s originální tryskou 68 a airboxem... Tryska 95 rozhodně nepatří do origo kargurace bez úprav...
Datum: 05. října 2013 22:45
 No do karbecu musíš skusit co tomu chutná  a s těma 95 si myslím že něčemu nepomužeš motor má nultej výbrus ?
Datum: 05. října 2013 21:49
 zdravím, dá se nějak slušně dostat ven čep u kyvky čz 175/356 ? skoušel jsem do toho dát pár ran kladivem pak na lisu a ani prd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2013 20:16
 Tak se na to vykašli  Uložení kyvky na kývačce je tragické, a v terénu by stejně za chvíli odešlo
Datum: 05. října 2013 20:16
 jj, ok. zdá se mi to jen nebo tam ty pouzdra jsou kovový? dostane se to tam ta "chemie" ? taky si pokládám otázku jestli m ito za to stojí tu čz mám předělanou do terénu tak mě to nijak neomezuje ale ten blbej pocit vůle. asi to teda nechám tak jak to je
Datum: 05. října 2013 20:13
 Tohle bude vyžadovat dostatek chemie a dost času...pořádně prolejt konkorem, brzdovkou, petrolejem, naftou a nevim čim ještě...a nechat dlouho působit, případně i ohřát, aby se to trochu roztáhlo a zároveň se zvýšila vzlínavost těch rozpouštědel. Udělá to hrozně moc...
Datum: 05. října 2013 19:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 Zdar chtěl bych se zeptat zda je lepší zvolit menší řetězové kolečko a klasickou origo rozetu ( cca 55 zubů) nebo radějí pořídit větší rozetu a větší řetězové kolečko ? Nevím jak je to v poměru síla ku rychlosti a jaká by byla nejlepší varianta aby to co nejlíp jelo a v terénu co nejlíp táhlo. Dík moc za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2013 19:01
 každej kvalt se dal vlastně rozpůlit, jako u náklaďáku
Datum: 05. října 2013 19:01
 taky když už tu byla řeč o přehazovačce, sem viděl něco jako redukční dvoukvaltovou převodovku na pionýra,ta se montovala do upravenáho deklu u zapalování - u sekundárního kolečka, respektive se to dřív dávalo na tereni pionýry, a vyráběly si to snad pod svazarmem, ale je o tom dost málo info, ale líbilo by se mi to
Datum: 05. října 2013 18:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jendo zamysli se, patrně jsi vůbec nepochopil princip převodovky. Když budeš zvětšovat nebo zmenšovat obě kola tak prakticky nic nezměníš, 12-55 je skoro to samé jako 14-65 těch pár setin rozdílu ani nepoznáš. Promiň, ale zopakuj si fyziku a matematiku pro základní školu a pak řeš převodovku.
Datum: 04. října 2013 10:00
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 To by byla vec  ja bych chtel nechat 12z a 4 kvalt.. to by byl luxus ! Jinak 12/55 na silnici moc neni..kolem 60-65 max a motor hrozne rve . Jezdim 13/55 na rovine 70 v klidu a z kopce ma motor jeste rezervu
Datum: 04. října 2013 9:33
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky ba uz bylo na case, aby na to nekdo udelal prehazovacku jako na kole  to by byla jizda
Datum: 03. října 2013 23:40
 tak to zkus a uvidíš - pokud si na tom ještě nejel, tak toho moc nevyšpekuluješ... po jízdě budeš chytřejší
Datum: 03. října 2013 23:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 což síly bude dost menší primáro 9z....novej výbrus....snížená odlehčená klika....a ted mi jde o to jak to dat dohromady stim sekundárem a rozetou.....bojim se aby to nemělo sílu jak bejk a nestálo to na místě  ...tak jestli neni lepší třeba koupit to sekundáro větší 14z mozny i 15z a velkou rozetu 65...nebo ponechat 12z sekundáro a nechat origo rozetu 55zubů...jde mi převážně o terén
Datum: 03. října 2013 23:15
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych doporučil 10zub mámho taki ve fichtlu a rásne jede třeby na semaforech prutčí rozjezd ale jedeto skoro stejne rychle protože to víc vytočíš . zvelkou rozetou sou problémy musíš když je odost večí prej zvednout plechy řikal kámoš
Datum: 03. října 2013 20:03
 Sinice -13/55. cestování 12/55. terén/vesnice 11/55. prasečinky v terénu 11 - 60/65
Datum: 03. října 2013 16:30
 velkej sekundár a malá rozeta = vetší rychlost, ale malá síla (vhodné na dlouhé rovné silnice)... malej sekundár a velká rozeta = velká síla, ale malá rychlost (vhodné do terénu, nebo do kopcovatých krajů naší (i cizí) vlasti)
Datum: 03. října 2013 15:38
|



|