česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lazení :-D Kluci by neměli důvod kecat :-D je to kluků od ostravy...
 
 
Datum: 12. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
Barva, photoshop nebo autogen :-D lazení to nebude...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm o tohle se spálit :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
To spíš někdo nahřál hořákem ne ? :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tomhle okamžiku můžeš ten vejfuk třeba zauzlovat ne :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah :-D povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi :-D díky stando :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly :-D ale dík za snahu :-) Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den jedná otázka pro Lukáše Radvana (kolecko) . tohle je pozinkovaný ? http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#012.jpg . ja myslel ze je pozinkovany nic moc . jestli to je zinek tak do toho du taky misto stříbřenky . BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
chtěl bych se zeptat co je lepsi SIMSON ENDURO NEBO SIMSON ELEcTRONIC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
jojo máš pravdu elektrika je stejná ale 12v soustava je podle mě lepší ...................tady si něco přečti Simson typu S 51 Enduro se představil poprvé v roce 1981 na Lipském veletrhu, kde dostal zlatou medaili. Typ S 51 Enduro vznikl dalším vývojem staršího modelu S 51 B2-4, který stejně jako ostatní typy odvozené od základního S 51N (S 51 B1-3, B1-4, Comfort) koncepčně vychází ze Simsona S 50, který se začal vyrábět v roce 1975. Simson S51 se dále také dělí na již zmíněné enduro a elektronik.Enduro je přizpůsobené spíše do terénu díky svému zdvihlému výfuku vyztuženému rámu a tvrdším zadním pružinám, zatím co elektronik je dělaný spíše na silniční provoz. Výfuk má rovnoběžně se povrchem vozovky, má měkčí zadní pružení, které na rozdíl od endura nejsou polohovatelné, a schází vyztužení rámu dvěma trubicemi od krku rámu kolem motoru k hlavní ose rámu, za kterou drží zároveň zadní kyvka, spolujezdcovi stupačky a motor. Mezi lidmi putuje, že u elektroniku díky menšímu kroucený kolena výfuku, jede tento typ simsona S51 rychleji, přičemž motorově jsou stejný.
 
 
Datum: 10. srpna 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Elektrika u Elektronika a Endura by měla být stejná...
 
 
Datum: 10. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
Ja bych bral enduro je hezčí má výš vejfuk a je spíš přizpůsobenej pro jízdu terénem,pole,louky ale electronic má lepší elektriku a je lepší na silnici záleží co chceš:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15956    
si oba pojet a uvidíš...zaleží jak si vysokej a jake máš naroky
 
 
Datum: 09. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Enduro, vyfuk vys, vyztuha a ramu + par drobnosti.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl
 
 
Datum: 08. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus lidi, četl jsem o tom převodu 18/20 na pionýra, máte někdo video jak to jede? Napište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Draci, chtěl bych se vás zeptat jak vám jezdí mustang ve dvou, když jedu sám tak jede klidně i těch 75 ale jakmile někoho vezu tak je to bída sekundární kolečko mam 12 zubový odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Běž na stadion kde mají atletickou dráhu a dej si na záda 10kg zátěž a uběhni 100m za 20vteřin. Pak si dej zátěž 20kg a uběhni zase těch 100m za 20vteřin, ale obuj si tretry s 3mm hřeby a tak zjistíš, že ten motor je na tom stejně. Tyto motocykly byly stavěný pro dvě osoby, ale spíš nouzově. Ber to s humorem čau
 
 
Datum: 20. srpna 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
75km/h s originál motorem nepojedš, nesmíš věřit tomu, co ti kecá tachometr. A že ve dvou lidech tolik jede bídně je vlastnost, 3,5k jsou 3,5k. Rovinka dobrá ale v kopci se zběsile podřazovalo.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 nový ráfek stadion 555 kč . nechat si pochromovat 1 starý ráfek 1200 kč tak co to má bejt. chci slyšet vaše názory.Dekuji BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bedy ale podívej se na výrobce toho ráfku... nový velmy dobrý ráfek je taky kolem litru
 
 
Datum: 08. srpna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Kup si novej , ten starej nastříkej stříbrnou barvou protože starší typy stadionů měli stříbrný ráfky
 
 
Datum: 08. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar zlomyl se mi držák výfuku na kříži myslíte že když to svařím tak to bude držet nebo mám koupit novej popřípadě jestli nějakej nemáte kdyžtak napište na e-mail pepa.fendrych@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám zájem napište na pepa.fendrych@seznam.cz
 
 
Datum: 07. srpna 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: Marek Pokorný      IP: uživatel15624    
mohu nabídnou kříž , pokud máte zájem , tak mi napište a já vám pošlu foto. S pozdravem Pokorný
 
 
Datum: 06. srpna 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok (ta nabidka na nový kříž platí) pro jistotu
 
 
Datum: 06. srpna 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15938    
v pohodě to svař .... pečlivě očisti a bude to zas 40 let držet
 
 
Datum: 06. srpna 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Sioux      IP: uživatel6804    
Cau skoušel někdo namontovat motor jawa 350/638 do rámu jawa 350/354 (kývačky)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15938    
častej tunig v turecku je 634 v kulatý javce ale chce to odvahu převařit držaky a kuchnout plechy.... nevím zda by ti nastyčilo tam narvat jen valce a hlavy ze 634
 
 
Datum: 06. srpna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, viděl jsem na youtube video že tam někdo měl na z pionýra udělanou krosku a motor pionýr ale dvouválec, chtěl bych se zeptat jestli máte někdo návod ják to udělat? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
kliky se dají spojit pružným prvkem za cca 300 má v sobě zavit stejnej jako je na matici primaru a tím že je pružnej nemusý být přesně v ose co na kartery navařit držáky a prostě sešroubova????
 
 
Datum: 04. srpna 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
videů jsem fotky detajlní... mel propojené kliky nejakým mezikusem
 
 
Datum: 04. srpna 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: tomigany      IP: uživatel15922    
našel jsem akorát jawa 500 http://www.youtube.com/watch?v=YJiAHihSSF8 motor nebyl v rámu tak je hezky vidět
 
 
Datum: 04. srpna 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám nějaký fotky zblízka, co jsem našel na netu, tak pokud by jste měli zájem, tak napište na vbeck@seznam.cz a můžu je poslat.
 
 
Datum: 04. srpna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no čumím vubec si nedokážu představit jak to tam muže být propojený jak to má s karterama atd
 
 
Datum: 03. srpna 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
 
 
Datum: 03. srpna 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohl by jsi sem dát odkaz ?
 
 
Datum: 03. srpna 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci´, chtěl bych se zeptat jestli nevíte, jak opravit tachometr, počet ujetých Km mi to počítá, ale rychlost to neukazuje, rafička je úplně na horním dorazu a když couvám tak se zas stočí na nulu, ale jakmile jedu dopředu tak zas jde úplně nahoru, nevíte co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo ti fichtl tolik valí ani o tom nevíš :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 100 novej nekoupim :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2013 10:36
 
 
 
 
Jméno: Tomaš      IP: uživatel14274    
Kup si jinej, vždyt stojej asi stovku :-) ...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zůstává ti viset ta miska s magnetem a budeš mít utrženou pružinu co vrací rafičku.. pochybuju že to dáš do ucházejícího stavu, trefit správný předpětí pružiny se mi nikdy nepovedlo...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakým způsobu jak zvýši hlasitost klaksonu, nebo jestli se tam nedá dát normální klaksón, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jakej klakson? U čeho? Bzučák u fichtla?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam žádnej šroub neni, kabely jsou v pořádku
 
 
Datum: 02. srpna 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15920    
uproštřed by měl být štelovací šroub .... tím to jde naladit a máč pořádně kostru anebo neulomené kable?
 
 
Datum: 02. srpna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Forist88      E-mail:      IP: uživatel15904    
Zdar, chcem sa spýtať či sa mi oplatí meniť hlavnú trysku, mám po výbruse a chcem to trocha doladiť. dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15913    
na aukru je taková vychytávka pro ladiče a to štelovatelná hl triska syc za ní chtěj 300 ale to je zlomek kdybys každou trisku kupoval zvlášt.....
 
 
Datum: 01. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15907    
jestli ta tryska něco pamatuje doporučuju dát novou, budeš mít jistotu, stará může být omáčkaná nebo poškozená od čištění
 
 
Datum: 31. července 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech standartní trysku
 
 
Datum: 30. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Forist      IP: uživatel15904    
druhý výbrus.
 
 
Datum: 30. července 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho kolikátej to je výbrus ;-) ?
 
 
Datum: 30. července 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci co říkate na tohle video :-) mě se líbí ale nebude dělat bordel ta rozříznutá přepážka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
 
 
Datum: 29. července 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdar draci ;-) chci si dát do motoru,jedná se o Pionýra 21 podkovu chtěl bych ze silonu nic jiného po ruce nemám šlo by to i z toho ? :-) Jinak jak sou ti míry kolik mám stočit tu kliku a tu podkovu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15899    
Se ti z toho silonu zkroutí,otočí a rozrazí ti píst
 
 
Datum: 29. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chceš silou mocou podkovu tak si udělej mezi setrváky.... pokud i trochu poupravíš válec tak bude přínosná
 
 
Datum: 29. července 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ještě jsme se nedozvěděli na co to vlastně chceš??? Jestli jen proto že máš soustruh a že jsi o tom slyšel, tak ti radím vykašli se na to. Utočit kliku je jedna věc, pak jí správně slysovat, vyvážit a vycentrovat věc druhá. A třetí věc, možná by bylo dobré vědět, proč se taková úprava dělá než se do toho pustíš
 
 
Datum: 29. července 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
a ty rozměry sou teda jaký ?
 
 
Datum: 29. července 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
chci to vyzkoušet,mám možnost k soustruhu tak bych si to chtěl tu podkovu udělat ;-) :-)
 
 
Datum: 29. července 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně.... co od toho čekáš? Jinak silon ne-e, když už tak hliník, levněji železo.
 
 
Datum: 29. července 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od stočené kliky očekáváš?
 
 
Datum: 29. července 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak na silon klidně zapomeň, kliku můžeš stočit kolik chceš, záleží na co to máš a jestli to pak dokážeš vyvážit :-D
 
 
Datum: 29. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
Myslel si pri tom na teplotu?
 
 
Datum: 29. července 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
Zdur draci, chtel bych si koupit babettu, ale nevim kterou, jestli 207 nebo 210???? Nejde mi moc o rychlost, jenom ktera je znich lepsi. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
když má 207 vyběhanejší výbrus tak mě neuveze a musim do kopce šlapat a tahnot celej kram.... u 210 no problema.... jedeš 20 furt.... trošku občas zazlobí ta atoumatická převodovka ....proto sem poradil kompromis 215.... a máš pokoj na 20 let....
 
 
Datum: 29. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Podle mě je taky 210 lepší , 207čky jeli akorát rychleji až se dostaly do otáček ,ale neměly takovou sílu.
 
 
Datum: 29. července 2013 1:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
za mě 210 do kopce nemusíš přišlapovat..pokut se ti zdá poruchová převodovka byla 215 s nakopávačkou a jednorychlostní..
 
 
Datum: 28. července 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci dneska jsem si dovezl pionýra s doklady za 4 tisíce a chlapek od ktereho jsem to měl tak mi ktomu dal dalsi 2 pionýry na ND a asi 10 valcu tak jsem je prohledl a ten jeden je jinačí vím že je 100% z pionýra ale je nějakej kratší a ve vnitř jak jsem kanále tak tam jsou 2 proti sobě dřážky začínají v přepouštěcím kanálu a jsou dlouhá asi 3 CM nevím co to je za upravu tak bych chtěl vědět co to je zač a jestli to s válcem něco udělá zítra sem dodám foto tak to zítra bude lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15899    
Jenže...haha...ten válec je kurva kratší...takže tam byl určo kratší píst...možná tam bude potřeba kratší ojnice..ale takle těžko říct...hoď okotovanej výkres a foto...
 
 
Datum: 29. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš pravdu jen částečně, babeta má skutečně vyšší vrtání a menší zdvih, ale větší moment mají motory s vysokým zdvihem (nadčvtercové motory), malý zdvih ( podčtvercový motor)je naopak výhodný u točivých motorů, protože s nižším zdvihem ti klesá i rychlost pístu proto si můžeš dovolit vyšší otáčky než u dlouhého zdvihu, jednoduše řečeno
 
 
Datum: 29. července 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud se nepletu tak babeta má větší vrtání a nižší zdvih oproti fichtlu , tak si myslim že by to mohlo mít trochu lepší "kroutící moment" :-D :-D :-D
 
 
Datum: 28. července 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
mama 3 valce z jawy 555 jsou litinove a ty ještě poznam ale asi to bude vložka z babety bude vtom něcolepšího k výkonu nebo to bude stejne?
 
 
Datum: 28. července 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: bimbásek      IP: uživatel14274    
souhlas s Liborem :-)
 
 
Datum: 28. července 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
není to z jawa 555
 
 
Datum: 28. července 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vypadá na vložku z babety zalisovanou do válce z fichtla
 
 
Datum: 28. července 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar 21      IP: uživatel15021    
Zdravím draci mam doma 14 kolo s dirtbiku s bubnem s fichtla akorát nevím jaký je rozměr špic, prosím někoho at mi pošle odkaz nebo kdyby to měl sesa tady, potřebuji vymenit špice, rozmer pláště je 90/100-14 Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar 21      IP: uživatel15021    
Jo, právě že vtom bubnu nadbývají díry, ale nevím ten rozměř špic:/
 
 
Datum: 28. července 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemají náhodou 14" ráfky jinej počet špic?
 
 
Datum: 28. července 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Botyodnajku      IP: uživatel14449    
Cau, potreboval bych radu od mistnich borcu, po par letech sem doma nasel zapalovani delany podle http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/bezkontaktni-zapalovani-.html akorat si nejsem jistej podle ceho zvolit prumer clonky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: Botyodnajku      IP: uživatel14449    
:-(
 
 
Datum: 31. července 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi :-D měl bych jeden dotaz mimo Jawy a ČZ (samozřejmě jsem drak teď a navždy :-D ) ale nevíte někdo o takových těch malých motorečkách s SPZ v bazaru ? Jmenuje se to různě Monkey 50, Gorrila 50 atd. Chci něco dalšího pro zasmání :-D Kdybyjste věděli, napište prosím. D9ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 23:07
 
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:52:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu