slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
ČAU . O kolik milimetru muzu zvetsit saci a vyfukovy kanal smerem k hlave a do šířky , abych dosahl max. vykonu , s originalnima prefukama , karburatorem a vyfukem . Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel15205    
bohuzel se s tim setkavam celkem casto :-D , chci tim rict , ze je ve velkym mnozstvi pripadu dobrej motor potlacenej neakou kravinou :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak to je snad jasný, pokud někdo upravuje válec a pomalu se mu netočej kola tak je někde chyba :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
myslim ze velkou zasluhu na tom jak to ted jede ma i celkovej stav fichtla , myslim ze se hodne podcenujou veci jako poradne nafoukany kola , namazanej ČISTEJ a spravne dotahlej retez , nedrhnouci brzdy a loziska v kolech, vycistenej vyfuk a koleno
 
 
Datum: 18. června 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Docela by mě zajímalo na kolik jsi to tím pilníkem škrábnul, 8700ot na jinak seriovém HW je docela slušný
 
 
Datum: 18. června 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15682    
Na seriovce mužeš jít s šířkou sání co zavře píst,dolu nechoď zbytečně přes 69mm od HU. Vejfuk mužeš jít do 27,8-27,6mm od HU,mužeš ho klidně otevřít co udrží kroužek (až 27-28mm) ale musí tam bejt už rádius. Jak jdeš s výfukem k hlavě,nezapomínej řešit kompresní poměr....chce to pak snížit hlavu.....a čim víc to pošleš do otáček,tim mizernějš to pojede dole....až se dostaneš do stádia,že ti nebude stačit origo tříkvalt,karburátor a výfuk.... tak asi tak.....optimum vejfuk 28,sání 69,hlava 5,5ccm a bude to ještě dobrý a pojede to....
 
 
Datum: 18. června 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
gps na mobilu , prvotne sem marne doufal v 85 kmh , ale pritelcin skutr promeruje :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
mustang: čím měříš tu rychlost?
 
 
Datum: 18. června 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
A takových polopravd až nesmyslů... Hikone není na otáčky? Proč jsem 2-ku roztočil na 11 000ot/min? Rovinka 40m dlouhá na naladění, no nevím. Někdo si to očividně představuje jak Hurvínek válku. Saní: že by se i zkracovaly písty? Tohle jsou prostě jen zkopírovaný nějaký rady ještě úplně vytržený z kontextu.
 
 
Datum: 18. června 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Dik za reakce , ale moc z toho moudrý nejsem. Aby ste vedeli proc se vubec ptam , nedavno sem vzal valec do ruky a koukam ze mi vlozka nesedi presne ve valci , vzal sem do ruky pilnik a piloval do ty doby nez sem byl spokojenej . Pak me to nedadlo a ubral jsem trosku smerem nahoru a dostran. Vcera sem s tim jel po silnici motor se rozhoupal na 80khm s 12 kolečkem coz me prekvapilo , tudiz bych chtel v pilovani pokracovat dál a nevim kam az muzu u saciho a vyfukovyho kanalu zajit.
 
 
Datum: 18. června 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15682    
Tý joooo....já to jak kokot čtu skoro celý a pak zjistim že je to skopčená diskuze od Milerů z webu a ještě nějaký slinty a já furt čekal že se dozvim něco novýho :-D Jinak tak s polovinou těch informací souhlasim,s polovinou ne.... ptal se na maximum ze seriovky a tady lítaj samý Hikone,svařený výfuky,klapky,velký karburátory.....
 
 
Datum: 18. června 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
8 stovek na vybrus u skoroseriovyho motor... PROC?
 
 
Datum: 18. června 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
.Poradím ti tohle.vem svůj válec,sací kanál rozšiř do leva o 2mm do prava taky o 2mm, pak výfukový kanál rozšiř na horu k hlavě o 1,5mm to pořídíš pilníkem udělej pěkně kulatý rohy pak to přelašti jemným smyrkem.Dej válec na výbrus.požaduj 8stovek vůle.píst jednokroužkový 1.5mm ten potom na dolní straně o 4mm skratíš.Hlavu klidně o 1mm zniž takhle ti motor pofrčí a hřát by se neměl.
 
 
Datum: 18. června 2013 6:27
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Takovej vycuc :rnrnKotry - Zkusím to napsat ještě jednou jen to nejduležitější a uvidíme jestli to odešle.Každý máme svůj názor na ladění a jeho provedení.Psal jsi ,že máme pomalí převod a tím i lehký .Můj názor a zkušenost je,že to je lepší.Protože má motor možnost se rychle dostat z malých otáček do vysokých a proto,když špatně naladíš nemá motor čas se stím vyrovnat a hnet to na jeho průběhu a chování poznáš.Proto mě stačí rovinka 40m dlouhá a 10m široká, abych mohl zkoušet reakci na výjezd ze zatáček.Protože ladím jak se říká na cit a ucho musí vše probíhat co nejrychleji,abych si pamatoval ,jak se motor chová a taky měl stále přibližně stejnou teplotu,studenější jede vždy o něco lépe.Je dobré vědět jaké trysky budeš asi potřebovat.Na karburátor 19mm s velkým vzduchovým filtrem asi trysky 78 až 90 a s malím vzduchovým filtrem asi 95 až 105 to je jen můj odhad.Když ladím použiju malou trysku pak velkou ,abych věděl jak se motor chová na chudou směs a bohatou směs.Pak nasadím trysku mezi a pak trysky po dvou stovkách na horu a dolu a zkouším na kterou stranu to je lepší a na tu se pak soustředím a doladím.Kdo má proto cit, tak pozná i rozdíl dvou stovek mezi tryskama.Co se týče výfuku,když zkoušíš jinej nemusíš motor přeladovat muže tam být max. 2stovky rozdíl na trysce,ale většinou rozdíl mezi výfuky poznáš.To je snad vše snad ti to pomůže.rnrn rnrn rnrnDaWe - tohle ti mužou ovlivnit 4.věci. 1.zapalování- pokud máš kladívkový nemusí tě pustit,pokud máš bezkontakt koukni jestli tam předstih tak 1,6mm. 2.hlava válce - jestli si ji znižoval jestli neni moc velká komprese,spodek dělá dobrej ale nepustí do otáček.rn3.karburátor + vzduchový filtr - je lepší používat větší molitanové filtry.Vždycky záleží jak to naladíš je jedno jaký difuzor 17 -21 vždy se musí dobře sladit.jestli tryskovals od malých trysek po velké tak byti to mělo na menší třeba mín táhnout ale vytočit by se měl jestli ne tam chyba asi nebude.na velkou trysku to táhne ale vytočit se to nemusí. 4.výfuk - to je problém.zaleží jaký otáčky si představuješ.jestli 7000 nebo 9000až10000t.Jestli 7000t. to ti stačí hikone on tě moc dál nepustí.jestli chceš víc musíš si udělat něco jinýho nebo ho předělat.Zatím mě nic jinýho nenapadlo co by ti bránilo aby se motor vytáčel. rnrn rnrnahoj - klapku je dobrý umístit co nejníž ale pozor nato když otevřou jazíčky klapky aby o ně nebrnkal píst.Abys měl jistotu tak ji umísti k vrchní hraně vložky.Kam klapku umístit ve válci - horní hranu ti udává zdvyh pístu,nemá cenu zvětšovat kanál směrem na horu když ti píst už kanál víc neotevře.Zvěštši kanál směrem dolu píst ti ho otevře dřív tím se ti prodlouží doba sání nasaješ víc paliva a pak ti narůstá i výkon.rnrn rnrnKuBaJzS - na dotaz k výfuku tě nepotěším ,nikomu rozměry neposkytujeme je to momentálně naše výhoda dodal našim motorům krouták v dost širokém rozsahu proto se na závodech pohybujeme v popředí a nerad bych o tu výhodu přišel.Dotaz k válci ,sání dobrý výfuk taky možno jít až na 27mm,válec 05 záleží na tobě ale oválnej je jednodužší a řekl bych že motor přes něj lépé vyplachuje a tvoří se mín karbonurnrn rnrn rnrn rnrnrisikk - zabíváme se pouze speciálama o klasikách toho moc nevím takže mé rady ber trochu s rezervou.První problém může být i karburátor.Zvětšil jsi difuzor na 19mm tím prochází více vzduchu ale pod menším tlakem a tak je potřeba změnit i úhel sešikmení šoupátka abý to strhlo dostatečné množství benzínu , správně rozprášilo a smísilo.Máš lepší zapalování a stočenou kliku ,takže je předpoklad že budu víc otáček a rychlejší nástup,ktomu je zapotřebí mít i výfuk který to zvládne.Hikone je sice levný ale neni to zrovna moc dobrý výfuk.Má jakš takš spodek ale pomalí nástup protože to je výfuk který není dělaný na větší otáčky.Koleno 28mm dobrý musí se vychytat jeho dýlka ta je docela dúležitá.Ještě bych změnil koncovku na 18 až 20mm.Co se týče válce nemá cenu vymýšlet zbytečně moc kanálků musíš vědět jak je směrovat aby to správně vyplachovalo a směs se ve válci nevířila to pak nejede.My jedeme dva kanály zvětšené do kola o 1.5mm na konci kanál víc zavřený.Ve vložce taky stejně zvětšené a pěkně slicované.Pak ještě používáme klasický jeden přefuk na hoře a kanálek v pístu.Výfukový kanál je jednodužší i účinější zvětšit a udělat ho do tvaru vejce aby kroužek nebrkal. Výbrus je důležitý, píst jeden kroužek 1.5mm pokud to máš jen na závody tak určitě vůly 8 stovek.Pojede ti to líp.To je asi vše co ti k tomu napíšu snad ti to pomůžernrn rnrnNazdar Honzo.Zajímají tě úpravy našich válců.Zatím jsme se držely standartu to jest pouze dva kanály.úprava byla vrtání 39,25 - 39,50 ,rozšíření kanálů.Nejdůležitější je správné naúhlování na konci kanálů aby směs správně vyplachla, měls výkon a motor se nehřál.Trvalo nám celý rok než jsme přišly jaky úhel použít,ještě v Medlově na posledním závodě jsme zkoušely,moc se nedařilo ,ale zas nás to posunulo do předu.A tak už máme na stole připravený doladěný válce.Nezlob se ale úhel kanálu ti neřeknu ,stálo to dost úsilí a i těch peněz než jsme na to přišly a hlavně udělal bys třeba jiný tvar a úhel na vstupu a v průběhu kanálu a konečný úhel ti bude kničemu.To je asi vše.V průběhu roku ale určitě budem zkoušet válec s několika kanáli.čaurnrn rnrn rnEmail z 28.8.2001rnrnVážení přátelé, dovoluji si Vám odepsat na Vámi zveřejněné úpravy Jawa 50. Hned v úvodu bych měl mnoho výtek k provedení úprav, i k nemožnému provozování. Popisovaná úprava má pokračování z kdysi zveřejněné a úspěšné úpravy – Svět Motorů č. 24/64, kde p. Krejbich popsal úpravu pro tu dobu ( 4 až 5 koní). Před touto zveřejněnou úpravou jsem si kdysi dohledal i úpravu Petra Dobrého, také ve Světě Motorů zveřejněnou (nemám právě po ruce své poznámky – takže nemohu být zcela konkrétní k číslu a ročníku). Mám vážné výtky k některým rozměrům, které jsou právě zveřejněny jako Vaše úpravy.rnrnA) Širší výfukový kanál než rozměr 23 resp. 22 mm má vždy za následek praskání pístních kroužků. Tudíž sestavený motor po prvním zavrčení ztratí téměř okamžitě na výkonu a může se pouze točit, nic víc než havárie motoru. To jistě nebylo cílem a úmyslem Vašich úprav. Připomínku mám též k nadměrné šíři „pomocných“ výfukových kanálků, protože při pohybu pístu se takto propojí výfukový kanál s přepouštěcím kanálem přes pístní čep a výfukové spaliny se dostanou do vyplachované směsi, dtto spodní komprese. Ani korkem vyplněný pístní čep není též řešením, neboť korek časem shoří, a propojení kanálů zůstává.rnrnB) Další moje připomínka se týká šířky a výšky sacího kanálu. Maximální šíře pro rozvod sání pístem by měla být 29,5 mm, výška by neměla být větší než 69 mm od horní hrany válce. Tyto rozměry totiž dávají spodní kompresi a tudíž nemůže být dostatečné vypláchnutí válce. ( I když mi je zcela jasné, že se písty ještě zkracují na spodní – sací hraně, ale nikdy se mi nestalo, že by tato míra byla více než 2 mm při závodní úpravě.)Celková výška válce je myslím 82,25 mm.rnrnC) Vůle pístů ve válcích je bohužel daná různými aspekty,( namáhání tepelné a mechanické). Mnohem lepší úprava je v navaření hliníkových žeber na válec, má tato úprava také své podmínky, ale motor se nepřehřívá a nevadne. Potom vůbec neplatí vůle pístu ve válci ať už Vámi popisovaná, nebo od výrobce. Tuto úpravu používám ve spojení s novou hlavou válce, která je hvězdicová neboli hvězda.rnrnD) Domnívám se, že by byla nejlepší postupná úprava – pokud se týká zveřejnění. Aby si každý upravovatel mohl udělat takovou úpravu, na kterou mu stačí jeho síly, prostředky a um. Dnes dělám úpravy pro radost, živit se tím nedá, neboť by z cenového hlediska byl pionýr neprodejný. Mám také motokáru s motorem z pionýra s levostranným našlapováním a drobnými úpravami, které jsem výše nastínil.rnrnRovněž můj mustang s cestovními úpravami mi dosahuje běžné rychlosti 90 km, není vyjimkou 100, 110 km. Pro mně není problém též přejít jakékoliv úpravy ( např. rozvod sání membránové, vrtání motoru, nové odlitky pístů, hlav válců a možná i nových válců, nebo nových karterů atp.), větším problémem je dnes čas.rnrnBude mě nesmírně těšit, když budete na víše uvedené řádky reagovat a možná mi také napíšete. Doufám, že se já zatím sám zdokonalím i v práci na svém počítači, ale rozhodně zde nevysedím jen dolík.rnrnPřeji Vám hodně šťastných kilometrůrnrnMarek z ÚOrnazmarek@email.cz
 
 
Datum: 18. června 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15680    
Jako základ použij všeobecně známej návod na úpravu dvoukanálu z webu jawa-50 s tím že sání stačí udělat 55/68,5 a nemusí se otvírat do plna ...hlava stačí 5,5ccm....to je takovej základ co funguje...jde udělat víc,ale bez zkušeností nedoporučuju... Otestuj a uvidíš... Případně ti válec mužu udělat...stačí napsat mail....
 
 
Datum: 17. června 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 8:27
 
 
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zírám jak to do sebe pasuje
 
 
Datum: 18. června 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar! Je to hybridní motor co ma lavý karter z babetty a pravý z rotovatoru 50ccm a na ten motor je nasadený valec z rotovatoru 80ccm s upraveným výfukom a sáním, http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/7/7321/7321655_0d571df8c23ec499ea4697a5cd53489e/images/DSC02090.jpg?ver=0
 
 
Datum: 18. června 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15685    
Jenco má vlastní válec upravený z nějakého samohybu typu Terra - válec je celolitinový. To co dělal Stejsky je nová 80ccm vložka do válce ze Stinga.
 
 
Datum: 18. června 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
hoši, tady je ten valec už hodně dlouho: http://www.ms50.cz/_v_o.html babetta 80ccm
 
 
Datum: 18. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15682    
Jenco sem to video vložil především proto,aby se pochlubil,jak dopadla předělávka válce 80ccm z nějakého pomaloběžného kultivaru na živější silniční motor v babetě. Na úpravě jsem se lehce podílel,ale pouze mailovou komunikací. Je vidět,že to dopadlo parádně.... ten zátah je suprovej. Jen tak dál Jenco!!
 
 
Datum: 18. června 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
http://youtu.be/uUZFTUJOxmQ?t=1m48s v čase 1:49 můžeš vidět babettu 207 54ccm v akci
 
 
Datum: 17. června 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teraz by som sa mal hambit? :-) koleso sa rozhrabalo... ale tu sa to podarilo, http://www.youtube.com/watch?v=9K1SBe7i6JU
 
 
Datum: 17. června 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
 
 
Datum: 17. června 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel15098    
Zdarec lidi, prosím vás,mám mustanga a jak je v řidítkách ten šroub který jde tím krkem, tak te jsem utrhl, protože to byl starý rám , který se válel bůh ví kde. No jo, ale teďka nevím co s tím, když mi tam kus toho šroubu zůstal, řidítka mi nevypadávaj nic, protože tam prostě kus zůstal a je to v pohodě, ale chtěl bych celej ten předek vyměnit, ale prostě neviím jak mám vyndat ten šroub. Je na to nějaký fígl? nebo potkal jste se s tím někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: jedla      IP: uživatel15098    
tak jsem to vybouchnul, díky moc za radu ! jen teďka bych potřeboval sehnat novej ten klínek, ale tady jsem ho nenašel nevíš kde ho seženu? a ještě prosimtě jak ho tam dám zpátky? Jinak díky moc za ochotu
 
 
Datum: 18. června 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel15098    
Dobře zkusím to a dám kdyžtak vědět :-) zatim díky
 
 
Datum: 16. června 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem třeba nějakou tyčku a dej ji do řidítek jak byl původně ten šroub a bouchni do ni, aby se uvolnil klínek, který rozevírá spodní část řidítek, pak už půjdou vytáhnout :-)
 
 
Datum: 15. června 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel5767    
Čaues lidi :-). Mám takový problém. Koupil jsem si tady na FICHTLKRAMKU potah na sedlo (na Babettku) http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_babetta_20722.html . Problém je, že je to malí a na sedlo to nenavlíknu, Nevím proč asi minulí majitel měnil sedlo. Nevíte jestli by se to dalo nějak reklamovat nebo prostě aby mi vrátili peníze ?? Dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku posli mi foto potahu a sedla,pac mi to nejde do hlavy,,, pac nikdy nebyl probelm,sesa
 
 
Datum: 14. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel5767    
Sedlo je nepoužitý není na nom žádný flek ani skrábanec. Jen ten pytel v kterým to bylo zabalené je roztrhlej tak nevim. :-D
 
 
Datum: 13. června 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Jo,neřeš to tady,ale řeš to se Sesou. Mail a telefon na něj máš. Pokud je zboží nepoužité a nepoškozené + origo obal tak jde vždy vrátit. Ale nesmí to bejt koupený půl roku nazpátek.
 
 
Datum: 13. června 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel10666    
čus, nemáte někdo rozměry nebo radu jak vyrobit kapotáž na mustanga? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14830    
krom laminování ti asy nezbyde než tam nabastlit něco z jiné motorky
 
 
Datum: 14. června 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
To bych taky rad vedel=)
 
 
Datum: 13. června 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel13702    
nazdar chlapi, počuli ste niečo o úprave pioniera ktorá spočívala v tom že boli v hlave dve sviečky? rozprával mi to jeden starý dedo ako si on upravoval svojho fichtla a neviem či si zo mňa nerobil srandu.. ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nemýlím tak to měli snad závodní ČZ a Jawy, ale bylo snad jen kvůli tomu, že když to odešla svíčka, přehodil si kabel na druhou,ale opravdu si nejsem jist, jen vím že měli dvě svíčky
 
 
Datum: 14. června 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14830    
ano je to dobový tuning ale u fíka je to dost limitovaný podle mě by to šlo na hlavě 05 vylomit ti 2 žebra ze spoda mezi svorníky.. a pak sehnat někoho s frézou nějakou 20 vyfrezovat dosedačku pro těsnění svíčky pak frezu vyměnit za 12 vrtáka vyvrtad dítu pro zavít m14 1 25 a hlava je upravena... pak už jen přes čokoladu napojit rozdojení na kabel z kladívek a namontovat 2 undučku a mužeš jet.....
 
 
Datum: 14. června 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
slyšel jsi někdy o systému Twin Spark????? měla to třeba Alfa Romeo, když to hodně zjednoduším tak je to kvuli lepšímu zapálení směsi, ovšem názor že když dáš dvě svíčky kamkoliv do spalováku a zvadne ti to výkon je trochu zcestný, tak jednoduché to zas není
 
 
Datum: 14. června 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar všem, koupím válec na jawu 50/21 (made in czechoslovakia) klidně i s nějakýmy menšímy upravami kdyžtak pište na pepa.fendrych@seznam.cz i s cenou a fotem, Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15660    
Mam tam jeden trochu vylepšenej válec na seriovku a brzo budu dávat na motoinzerci trochu překopanou cestovní úpravu. Kdyžtak mi napiš na mail.
 
 
Datum: 13. června 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to né :-D
 
 
Datum: 13. června 2013 6:01
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Kdybys měl zájem i o válec z 05 i s palicí, mužu sloužit :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15654    
Dobrý den měl bych dotaz nějak nemužu zjistit jestli tahle maska http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/15-1-Svetla/310-2-Preni-svetla-a-masky/5/766-Predni-maska-svetlo-street-enduro by šla zapojit na 6v soustavu ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, v téhle masce jsou klasické žárovky co se používají do kuchynských linek, ty jsem viděl v čr prodávat pouze na 12V, nějaké 6v jsem zahlédl na ebay, ale hlavně s tímhle se nedá jezdit!! jenom to oslňuje a neni vidět na cestu, za mě silně nedopuručuji a radši bych se ohlédl za nějakou maskou s klasickou žárovkou a parabolou
 
 
Datum: 12. června 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat na upravu hlavy od stejskyho když ji tam pošlu aby mi ji upravili, tak to zvedne výkon nebo je potřeba upravit ají válec a k tomu výfuk? a ta cena 250 je za jakoukoliv z tech co jsou na foto. Dík http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK dík
 
 
Datum: 11. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Dodáš hlavu, Stejsky ti ji upraví za 250kč upraví, výkon by se zvednout měl díky vyšší kompresi, upravovat ani nic nemusíš. Ale všeho s mírou, ať ti ten motor brzo nevadne, jestli to chceš na origo válec, napiš mu, určitě má za tu dobu osvedčené objemy spalováku.
 
 
Datum: 11. června 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
zdravim draci chcel by som sa opýtať či neviete o nejakom výrobcovi ktorý vyrába ladené výfuky na ČZ 175/487 alebo nepoznáte nejaký dobrý program na výpočet rozmerov výfuku ? robím špeciala a na vyfuku nechcem nič zanedbať. Tak budem rád za každú radu, ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm
 
 
Datum: 11. června 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: Martin56      IP: uživatel5767    
Čau fichtláci :-D. Mám Jawettu 551 Standart http://www.sesa-moto.cz/galerie/jaweta_551/id_9820.html <------ Toto není ta moje to je jen obrázek aby jste věděli :-D. Potřebuju s něčím poradit :-D. Za 1. Jestli tam bude pasovat tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_stojanu222.html . Za 2. Jestli by tam šlo tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zarovka_6v_15w_halogen2.html Snad by mělo, myslim já :-D. A za 3. Jestli by mi tam pasovalo tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_babetta_20722.html Sedlo mám v tomhle tvaru ale ten potah je na Babeta a né na Jawetta tak nevim :-D. A eště jedna věc, stratil jsem na jawete výčko od nádrže, tady na fichtl krámku jsem našel jen tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vicko_jaweta_samotne2.html je to ono ale je to jenom ten plech, já chci aby u toho byl i ten šroub s tou gumou kterou se to do toho přicucne :-DDD. Předem dík za odpověd, Mějte se ZDAR. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ahoj, včera jsem měl docela dlouhý rozhovor na téma upravené válce od Stejskyho. Jaké máte zkušenosti třeba s jeho tříkanálovou úpravou??? Ale prosím vyjadřujte se jen ti kdo s ní jezdili a ne jedna paní povídala :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jo to souhlasím, jede ti to fakt pěkně, o tom asi není třeba polemizovat....ale asi tu nejsme od toho aby jsme si dokazovali jak to komu jede, možná už jsi pochopil o co mi šlo, jen jsem chtěl fakt konstruktivní diskusi, ale evidentně to tady asi nejde
 
 
Datum: 12. června 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen jsem tím chtěl říct že nevím vše, ale myslím že to co dělám v 18ti letech dělám dobře myslím že na videu to jde vidět :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ve svém věku už si moc mladej nepřipadám, sorry, ale můj věk odpovídá cca. průměrnému věku fichtlů, fakt mi není 16, bohužel........ To je právě ten problém, že spousta lidí si myslí, že když se někdo na něco zeptá, musí mu být 15-16. Tak že s úctou, pokud ta 46 ve tvém nicku je rok výroby tak blahopřeji, že tě ještě fichtl baví a pokud věk tak mezi námi není moc rozdíl :-D, Tohle téma jsem otevřel z jediného důvodu, jsem prostě zvědavý, nic víc nic míň..... A to že jsem fichtla zvolil jako levněší variantu zábavy, protože 130LR už prostě nešla v soukromích podmínkách uživit je moje věc. Teď už ti možná dojde, že něco pamatuju a něco málo o motorech vím a nebo nevíš o čem mluvím....... tím bych to tu ukončil ať neplýtváme místem na tomto webu:-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už si byl na mě tak drsnej tak jako poděkování ti posílám video mýho mopeda se silniční úpravou http://www.youtube.com/watch?v=6WCUwpH_sCY nebyl naladěnej spodek ale 75 jsem jel z 13ti zubem! ;-) karbec: dell orto 21, klika origo, vape, předstih 1,9mm a příště bych ti radil nedělej tady tak velký ramena ;-) každej byl jednou mladej.. ale od té doby jsem se toho hodně naučil
 
 
Datum: 12. června 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak nechápu proč se tu ptáš na válec kterej se někdo vyrábí jak Bata cvičky......
 
 
Datum: 12. června 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ptal jsem se proto, že jsem právě z hodně stran slyšel to samé co říkáš, že to prostě žádnej zázrak není, ale zas je otázka jestli to ty lidi uměli naladit, tak jsem doufal že se ozve někdo komu se to naladit povedlo. Nevím proč bych měl mýt respekt před někým kdo nedokáže odpovědět na jednoduchou základní otázku. Věř mi že 70 mi opravdu nečiní potíže, to mi jezdí cestovka na které jezdím do práce, ale ne z kopce jako mnohým, ale i do kopce. O závoďáku nebudu mluvit, protože toho času se staví nový, neboť ten loňský je po havárii kdy mi při brždění před zatáčkou praskly v 85km/h přední vidle na totálku, kdyby to bylo v plný rychlosti tak si tu možná nepovídáme, chtěl jsem prostě jen potkat někoho kdo ten tříkanál doma naladil tak aby to jelo podle jeho představ, nic víc nic míň.
 
 
Datum: 12. června 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukám že tazatel je opravdu fundovaný specialista. nebudu tu rozvádět s čím jsem jezdil nebo ne. jen uvedu že jsem několikrát na silnici ůdajné stejskyho válce předjel cestou z práce na pootevřeném sériáku. asi dost záleží na tom kdo to má pod prdelí a jestli(jak tu bylo zmíněno) ten dotyčný umí seřídit předstih. jestli jsi to nepochopil, tak se všichni co o tom něco vědí právě z tohoto důvodu vyjadřují vyhýbavě a nejistě. když to tady čtu, tak to každýmu druhýmu točí aspoň 10 000, ale málokomu to jede aspoň upocenejch 70. snažili se ti tu odpovědět lidi kterejm 70 problémy určitě nedělá a proto bys jejich vyjádření moh brát trochu s respektem. ber to tak že bez laborování nepojede ani stejskyho válec.
 
 
Datum: 12. června 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
marquee, tak proč se nás zabedněnců ptáš? Když ti nejsme dobří, naše rady (celkem myslím že měly hlavu i patu, když ti řekneme abys šel na návody a optal se...) ti nejdou pod nos... Pro tebe je myslím dobrá jediná rada... válec si kup a sám si ho zkus...
 
 
Datum: 12. června 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jawa45: panáčku tupí jsou lidi tady, ne já, info ze závodů aspoň silničních mám.... ono ne každej je tu pitomec, tak se laskavě uklidni, o motorech něco vím a neškemrám tu pokaždé když mi odejde svíčka jako ostatní, chtěl jsem konstruktivní debatu a ne poučování co má člověk dělat, jenže tady jsou samí zabedněnci co to nechtěj pochopit a koukám i ty k nim patříš, nepotřebuju od tebe rozhodně radit a info jak upravit válec fakt nepotřebuju........
 
 
Datum: 12. června 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: přesně jak říká bakoun zajdi někam na závody, určitě se najde někdo kdo ti rád řekne co má v motoru :-) a pokud si tak tupej že si neumíš něco představit nebo sám vymyslet radši nikam nechoď :-D všude jsou mraky informací jen je umět najít ;-)
 
 
Datum: 12. června 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... je to totiž strašně tajný.
 
 
Datum: 12. června 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jo to vím, ale to bych raději rozebíral soukromě nebo jinde.
 
 
Datum: 12. června 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zkus si zajít na závody a ptej se... Většina lidí je docela sdílných.
 
 
Datum: 12. června 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Drakoune, myslíš, že jsem se Stejskym nemluvil???? Buď neumíš číst nebo je problém ve vedení. Tak potřetí.... Chci nezávislé posouzení a zkušenosti lidí, ne údaje od výrobce. Jenže tady je to asi fakt pro 99% lidí těžké pochopit.
 
 
Datum: 12. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se divíš?90% lidí zde je rádo,že z toho vyloudí jiskru natož aby něco ladili...
 
 
Datum: 12. června 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Tak se zeptej rovnou stejskyho, ne? Ten ti o všem řekne nejvíc
 
 
Datum: 12. června 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To myslím není důležité, řekněme s člověkem, který tomu rozumí a ví co dělá, ne jako tady, kde se o úrovni jednotlivých dotazů fakt asi nemá ani cenu zmiňovat. Tím tuto debatu končím. Nemá totiž smysl se tu o něčem podobném bavit.
 
 
Datum: 12. června 2013 7:29
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
hele marquee, s kym jsi měl ten dlouhý rozhovor?
 
 
Datum: 12. června 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No ono se na fotky taky nedá moc koukat, protože co vím tak Stejsky na těch válcích furt pracuje a částečně vylepšuje. Je fakt, že mám od něj dělaný výfuk a hlavy a po technický stránce fakt super odvedená práce a spokojenost. Tady jde spíš o to jak to komu ve výsledku jede. to co bych chtěl slyšet tady ale asi nikdo nepoví. Třeba mám úpravu XY k tomu takový HW (karburace, výfuk, klika převody) a točí mi to X a jede mi to Y a další pocity z toho jak se to chová nebo jak složité to bylo naladit.
 
 
Datum: 12. června 2013 6:09
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Bakoune, práve že 3K má úplně jiný kanály, podivej se na fotky http://www.ms50.cz/_zu.html
 
 
Datum: 12. června 2013 5:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
No ono hlavně asi není brzda jako brzda :-D ptal jsem se na zkušenosti ne na grafy.
 
 
Datum: 12. června 2013 5:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A jestli se těch 0,5k (podle Stejskyho po naladění) za 1000kč vyplatí, toť otázka...
 
 
Datum: 11. června 2013 23:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Info "Jedna paní podívala": jukni na graf toho 3K a graf silniční úpravy. Jsou si podobný, viď? Údajně časovaní a přefuky jsou stejný, ale ten 3K má navíc 3. přepoušťák skrz píst.
 
 
Datum: 11. června 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Tak tedy ještě jednou, neptám se na rady, nechci nic kupovat, nechci kontakt na ostatní úpravce, ptám se na zkušenosti lidí co tyhle úpravy jezdí nebo jezdili.......
 
 
Datum: 11. června 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
4gear: neptal jsem se na to co potřebuju, ale na zkušenosti lídí co ty úpravy jezdí, to je myslím z dotazu víc než jasné, nebo jsi tu poslední větu nepochopil???
 
 
Datum: 11. června 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, souhlasím ta teréní úprava je výborná :-)
 
 
Datum: 11. června 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Měl jsem možnost na ní jet. Abych to s něčím srovnal, tak použiju přirovnání ke Stejskalově ,,terénní úpravě,, Jede to skoro stejně. Jestli uvažuješ nad koupí, tak bych opravdu doporučil jeho terénní úpravu. Ale zamysli se nad tím, že k válci musíš od něj koupit i výfuk, protože bez vejfuku na míru to nepojede.
 
 
Datum: 11. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: tlumiče      IP: uživatel15609    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli jsou zadní tlumiče ze Simsona tužší než normálně z pincka? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
z endura jsou dokonce tak tvrdý že ti budou praskat dráty v zadním kole....
 
 
Datum: 12. června 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pokud máš mustanga tak tam ti budou pasovat mě tam pasujou jenom sem vrtákem trochu zvětšil díru pro šroub
 
 
Datum: 11. června 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
jen doplním že se musí dovařit jine držáky..... současně s tim si i rozmysli zda nebudeš mít na zadku velkou rozetu nad 60 zubu myslím že pak je třeba to slícovat protože ti tam velká rozeta nevleze když je navaříš místo originalu.....
 
 
Datum: 11. června 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tužši, třeba já jezdím na tlumičích ze simsona enduro a je to určite pohodlnejsi jizda a navíc jsou štelovatelný, a jestli to máš na silnici tak to nemá cenu je tam dávat ale pokud budeš jezdit fichtlcupy nebo s tím skákat a tak, tak na to si je tam určitě dej
 
 
Datum: 10. června 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Ahoj, ještě jednu věc bych potřeboval vědět. Jde nějak vytáhnout ten šroub z řídítek abch je nemusel vysunovat? Zapomněl jsem tam dat podložku a teď to chci nějak vyřešit. Normálně by mi zespody z nich vypadl ten kužel, tak jsem myslel, že bych ho tam nějak zespodu podržel a někdo druhý by ten šroub vyšruboval, dal podložku a rychle vrátil zpátky. Řešil to už někdo? Je možné to takto provést? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
místo psaní toho dotazu bys ty řídítka vysunul třikrát
 
 
Datum: 10. června 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to "klín", tzn. že je tam rozetřená... normálně vyšroubuj ten šroub, jenom do něj neklepej...
 
 
Datum: 10. června 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Fakt? Tak to jsem rád. Dík.
 
 
Datum: 10. června 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub de normálně vyšroubovat ven a nemusiš vytahovat řídítka normál to vyšroubuj a ta matička ze spoda tam drží má takovu drážku takže to nemusí nikdo držet(pokud jde teda o pionýra)
 
 
Datum: 10. června 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte s čeho je tahle spojka ? http://www.motoinzerce.cz/motorky/stadion/719488-s11.html nebo z které motorky by nejlepe šla přizpůsobt spojka na stadiona? kolik asi udrží origo spojka koní? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přímo zakázkově vyrobená spojka na mopeda ;-)
 
 
Datum: 10. června 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
připomíná mi simsoňáckou, ale asi simsonová nebude... nwm, třeba má někdo lepší info
 
 
Datum: 10. června 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Nazdar tuneři, co řikate na tenhle vyfuk na speciala? http://www.jawa50speed.wz.cz/nab/v_27.jpg Bude fungovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
shreku, práve že jsem viděl ten vyfuk na zavodech a jede to jako z praku!
 
 
Datum: 11. června 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
shreku, ty seš který? Kolikrát jsi psal o závodech, kde jsem se vyskytl taky, co máš za stroj?
 
 
Datum: 10. června 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15651    
Pro F: Babetu jsem zatím nedělal,takže nevim nevim...třeba by něco udělat šlo...kdyžtak mi napiš na mail. Dík.
 
 
Datum: 10. června 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nemýlím tak je to stroj pana Čiháčka a tomu to opravdu funguje :-)
 
 
Datum: 10. června 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Ten výfuk je rozměrově stejný jako tento http://www.jawa50speed.wz.cz/nab/v_25.jpg jen je vedený vrchem, i průběh výkonu mají stejný.
 
 
Datum: 10. června 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Stando, mohl by jste mi upravit válec na babetu 210? Už dost chrastí, píst je okouřený takže plánuju výbrus. Stačilo by mi něco pro malé zvýšení výkonu nebo spíš, aby se motor nechal víc vytočit a měl o něco málo víc síly. Díky..
 
 
Datum: 10. června 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15651    
Potvrzuju Marquee,takovej vejfuk je přímo k danýmu motoru. Koupit ho mužeš,ale nakonec ho rozřežeš a předěláš,převaříš protože neni naladěnej k tvýmu válci/motoru. Kup za 400,- Hikone a máš základ. Dělam upravený válce a dávám k nim i hrubou skicu výfuku,vcelku snadno se dá udělat z Hikone. Mam s těma vejfukama dobrou zkušenost. Kdybys mi řek jak máš časovanej válec tak bych možná trefil vejfuk k tomu. Standa
 
 
Datum: 10. června 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
výfuk bude fungovat s válcem/motorem/naladěním ke kterému je určený, jinak to může být i hoprší než seriovka
 
 
Datum: 10. června 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Blbá otázka :-D Jak tak koukám, tak úpravy jsou docela na úrovni a celkem náročný co vidím... tak myslím že otázka tohohle ražení není na místě :-D
 
 
Datum: 10. června 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
to by si mel vedet ty , kdyz si to delal :-D , jak z toho mam poznat jestli je to dobre sladeny s valcem ? :-D :-D ale vypada hezky
 
 
Datum: 10. června 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci co je lepší do serioveho motoru na zavody ? litinový, ocelový nebo chromový pístní kroužek... píst dvoukruh. A jaký je mezi něma rozdíl :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15647    
Jednokroužek tvrdší litina viz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html Chrom nemá význam dávat do motoru co točí do 7000 RPM ,ocel nedoporučuju vůbec do ničeho kde není vložka z Nirezistu ,dvoukroužek píst nemá význam dávat do motoru kterej chceš jezdit závodně.... A pokud je to na úplně holou seriovku do závodů naprosto holejch seriovek,tak nevymyslíš nic lepšího jak obyč 2 kroužkovej píst a dva úplně obyčejný litinový kroužky....
 
 
Datum: 09. června 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ferodem. Chci přejít z korkové lamely na něco kvalitnějšího, tak se informuji. Popřípadě, na co dát při instalaci pozor a jaký olej použít. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kup tu sadu ferodo, ta je v pohodě :-) ale do originálního motoru stejně furt dávám korek :-D
 
 
Datum: 10. června 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
kup si ty dražší ferodo tady z krámku
 
 
Datum: 10. června 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u ferodo spojky ti dřív odejdou zuby než ferodo
 
 
Datum: 09. června 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Feroda jsou dobrý, pak máš možnost gumokorek já ho jezdím v závoďáku co má 7 kobyl a neklouže ;-)
 
 
Datum: 09. června 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Chci se zeptat, jak předěláváte rozetu na čz 175/477 do terénu. Nevím kde sehnat věnec rozety. Tady na FK jsou jenom věnce na pionýra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Hejňo! Říkal sem si, šak Ti negdo poradí, ať to nejsu furt já. A je to tady! Akorát mě se nelíbí to tam vařit! Esli je to kuba kerýmu sem to radil, toš Ti može přeposlat fotky od mě, nebo Ti to pošlu aj já. Pár detajlú bych udělal jinak! Jak chceš. Nebo:" 2beo@seznam.cz "! A pro kubucz. Proč se neozýváš kvúli tej baterce? Toš tak.
 
 
Datum: 09. června 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zajdi někam do JZD a řekni že chceš ozubene kolo z pasu na hnuj ma 75 zubů,pak někde na soustruhu pěkně vyřiznout díru na pruměr puvodni rozety a jenom nasadiš a pěkně navařiš a je to tak sem to udělal a motorka jezdi jak blázen
 
 
Datum: 09. června 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci myslíte že by šla na čz 175/487 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/3.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 09. června 2013 11:11
 
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:46:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu