Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 ČAU . O kolik milimetru muzu zvetsit saci a vyfukovy kanal smerem k hlave a do šířky , abych dosahl max. vykonu , s originalnima prefukama , karburatorem a vyfukem . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 13:10
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 bohuzel se s tim setkavam celkem casto  , chci tim rict , ze je ve velkym mnozstvi pripadu dobrej motor potlacenej neakou kravinou
Datum: 18. června 2013 13:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak to je snad jasný, pokud někdo upravuje válec a pomalu se mu netočej kola tak je někde chyba
Datum: 18. června 2013 12:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 myslim ze velkou zasluhu na tom jak to ted jede ma i celkovej stav fichtla , myslim ze se hodne podcenujou veci jako poradne nafoukany kola , namazanej ČISTEJ a spravne dotahlej retez , nedrhnouci brzdy a loziska v kolech, vycistenej vyfuk a koleno
Datum: 18. června 2013 11:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Docela by mě zajímalo na kolik jsi to tím pilníkem škrábnul, 8700ot na jinak seriovém HW je docela slušný
Datum: 18. června 2013 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel15682
 Na seriovce mužeš jít s šířkou sání co zavře píst,dolu nechoď zbytečně přes 69mm od HU. Vejfuk mužeš jít do 27,8-27,6mm od HU,mužeš ho klidně otevřít co udrží kroužek (až 27-28mm) ale musí tam bejt už rádius. Jak jdeš s výfukem k hlavě,nezapomínej řešit kompresní poměr....chce to pak snížit hlavu.....a čim víc to pošleš do otáček,tim mizernějš to pojede dole....až se dostaneš do stádia,že ti nebude stačit origo tříkvalt,karburátor a výfuk.... tak asi tak.....optimum vejfuk 28,sání 69,hlava 5,5ccm a bude to ještě dobrý a pojede to....
Datum: 18. června 2013 10:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 gps na mobilu , prvotne sem marne doufal v 85 kmh , ale pritelcin skutr promeruje
Datum: 18. června 2013 9:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 mustang: čím měříš tu rychlost?
Datum: 18. června 2013 9:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A takových polopravd až nesmyslů... Hikone není na otáčky? Proč jsem 2-ku roztočil na 11 000ot/min? Rovinka 40m dlouhá na naladění, no nevím. Někdo si to očividně představuje jak Hurvínek válku. Saní: že by se i zkracovaly písty? Tohle jsou prostě jen zkopírovaný nějaký rady ještě úplně vytržený z kontextu.
Datum: 18. června 2013 9:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Dik za reakce , ale moc z toho moudrý nejsem. Aby ste vedeli proc se vubec ptam , nedavno sem vzal valec do ruky a koukam ze mi vlozka nesedi presne ve valci , vzal sem do ruky pilnik a piloval do ty doby nez sem byl spokojenej . Pak me to nedadlo a ubral jsem trosku smerem nahoru a dostran. Vcera sem s tim jel po silnici motor se rozhoupal na 80khm s 12 kolečkem coz me prekvapilo , tudiz bych chtel v pilovani pokracovat dál a nevim kam az muzu u saciho a vyfukovyho kanalu zajit.
Datum: 18. června 2013 9:15
 Tý joooo....já to jak kokot čtu skoro celý a pak zjistim že je to skopčená diskuze od Milerů z webu a ještě nějaký slinty a já furt čekal že se dozvim něco novýho  Jinak tak s polovinou těch informací souhlasim,s polovinou ne.... ptal se na maximum ze seriovky a tady lítaj samý Hikone,svařený výfuky,klapky,velký karburátory.....
Datum: 18. června 2013 8:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 8 stovek na vybrus u skoroseriovyho motor... PROC?
Datum: 18. června 2013 8:18
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 .Poradím ti tohle.vem svůj válec,sací kanál rozšiř do leva o 2mm do prava taky o 2mm, pak výfukový kanál rozšiř na horu k hlavě o 1,5mm to pořídíš pilníkem udělej pěkně kulatý rohy pak to přelašti jemným smyrkem.Dej válec na výbrus.požaduj 8stovek vůle.píst jednokroužkový 1.5mm ten potom na dolní straně o 4mm skratíš.Hlavu klidně o 1mm zniž takhle ti motor pofrčí a hřát by se neměl.
Datum: 18. června 2013 6:27
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Takovej vycuc :rnrnKotry - Zkusím to napsat ještě jednou jen to nejduležitější a uvidíme jestli to odešle.Každý máme svůj názor na ladění a jeho provedení.Psal jsi ,že máme pomalí převod a tím i lehký .Můj názor a zkušenost je,že to je lepší.Protože má motor možnost se rychle dostat z malých otáček do vysokých a proto,když špatně naladíš nemá motor čas se stím vyrovnat a hnet to na jeho průběhu a chování poznáš.Proto mě stačí rovinka 40m dlouhá a 10m široká, abych mohl zkoušet reakci na výjezd ze zatáček.Protože ladím jak se říká na cit a ucho musí vše probíhat co nejrychleji,abych si pamatoval ,jak se motor chová a taky měl stále přibližně stejnou teplotu,studenější jede vždy o něco lépe.Je dobré vědět jaké trysky budeš asi potřebovat.Na karburátor 19mm s velkým vzduchovým filtrem asi trysky 78 až 90 a s malím vzduchovým filtrem asi 95 až 105 to je jen můj odhad.Když ladím použiju malou trysku pak velkou ,abych věděl jak se motor chová na chudou směs a bohatou směs.Pak nasadím trysku mezi a pak trysky po dvou stovkách na horu a dolu a zkouším na kterou stranu to je lepší a na tu se pak soustředím a doladím.Kdo má proto cit, tak pozná i rozdíl dvou stovek mezi tryskama.Co se týče výfuku,když zkoušíš jinej nemusíš motor přeladovat muže tam být max. 2stovky rozdíl na trysce,ale většinou rozdíl mezi výfuky poznáš.To je snad vše snad ti to pomůže.rnrn rnrn rnrnDaWe - tohle ti mužou ovlivnit 4.věci. 1.zapalování- pokud máš kladívkový nemusí tě pustit,pokud máš bezkontakt koukni jestli tam předstih tak 1,6mm. 2.hlava válce - jestli si ji znižoval jestli neni moc velká komprese,spodek dělá dobrej ale nepustí do otáček.rn3.karburátor + vzduchový filtr - je lepší používat větší molitanové filtry.Vždycky záleží jak to naladíš je jedno jaký difuzor 17 -21 vždy se musí dobře sladit.jestli tryskovals od malých trysek po velké tak byti to mělo na menší třeba mín táhnout ale vytočit by se měl jestli ne tam chyba asi nebude.na velkou trysku to táhne ale vytočit se to nemusí. 4.výfuk - to je problém.zaleží jaký otáčky si představuješ.jestli 7000 nebo 9000až10000t.Jestli 7000t. to ti stačí hikone on tě moc dál nepustí.jestli chceš víc musíš si udělat něco jinýho nebo ho předělat.Zatím mě nic jinýho nenapadlo co by ti bránilo aby se motor vytáčel. rnrn rnrnahoj - klapku je dobrý umístit co nejníž ale pozor nato když otevřou jazíčky klapky aby o ně nebrnkal píst.Abys měl jistotu tak ji umísti k vrchní hraně vložky.Kam klapku umístit ve válci - horní hranu ti udává zdvyh pístu,nemá cenu zvětšovat kanál směrem na horu když ti píst už kanál víc neotevře.Zvěštši kanál směrem dolu píst ti ho otevře dřív tím se ti prodlouží doba sání nasaješ víc paliva a pak ti narůstá i výkon.rnrn rnrnKuBaJzS - na dotaz k výfuku tě nepotěším ,nikomu rozměry neposkytujeme je to momentálně naše výhoda dodal našim motorům krouták v dost širokém rozsahu proto se na závodech pohybujeme v popředí a nerad bych o tu výhodu přišel.Dotaz k válci ,sání dobrý výfuk taky možno jít až na 27mm,válec 05 záleží na tobě ale oválnej je jednodužší a řekl bych že motor přes něj lépé vyplachuje a tvoří se mín karbonurnrn rnrn rnrn rnrnrisikk - zabíváme se pouze speciálama o klasikách toho moc nevím takže mé rady ber trochu s rezervou.První problém může být i karburátor.Zvětšil jsi difuzor na 19mm tím prochází více vzduchu ale pod menším tlakem a tak je potřeba změnit i úhel sešikmení šoupátka abý to strhlo dostatečné množství benzínu , správně rozprášilo a smísilo.Máš lepší zapalování a stočenou kliku ,takže je předpoklad že budu víc otáček a rychlejší nástup,ktomu je zapotřebí mít i výfuk který to zvládne.Hikone je sice levný ale neni to zrovna moc dobrý výfuk.Má jakš takš spodek ale pomalí nástup protože to je výfuk který není dělaný na větší otáčky.Koleno 28mm dobrý musí se vychytat jeho dýlka ta je docela dúležitá.Ještě bych změnil koncovku na 18 až 20mm.Co se týče válce nemá cenu vymýšlet zbytečně moc kanálků musíš vědět jak je směrovat aby to správně vyplachovalo a směs se ve válci nevířila to pak nejede.My jedeme dva kanály zvětšené do kola o 1.5mm na konci kanál víc zavřený.Ve vložce taky stejně zvětšené a pěkně slicované.Pak ještě používáme klasický jeden přefuk na hoře a kanálek v pístu.Výfukový kanál je jednodužší i účinější zvětšit a udělat ho do tvaru vejce aby kroužek nebrkal. Výbrus je důležitý, píst jeden kroužek 1.5mm pokud to máš jen na závody tak určitě vůly 8 stovek.Pojede ti to líp.To je asi vše co ti k tomu napíšu snad ti to pomůžernrn rnrnNazdar Honzo.Zajímají tě úpravy našich válců.Zatím jsme se držely standartu to jest pouze dva kanály.úprava byla vrtání 39,25 - 39,50 ,rozšíření kanálů.Nejdůležitější je správné naúhlování na konci kanálů aby směs správně vyplachla, měls výkon a motor se nehřál.Trvalo nám celý rok než jsme přišly jaky úhel použít,ještě v Medlově na posledním závodě jsme zkoušely,moc se nedařilo ,ale zas nás to posunulo do předu.A tak už máme na stole připravený doladěný válce.Nezlob se ale úhel kanálu ti neřeknu ,stálo to dost úsilí a i těch peněz než jsme na to přišly a hlavně udělal bys třeba jiný tvar a úhel na vstupu a v průběhu kanálu a konečný úhel ti bude kničemu.To je asi vše.V průběhu roku ale určitě budem zkoušet válec s několika kanáli.čaurnrn rnrn rnEmail z 28.8.2001rnrnVážení přátelé, dovoluji si Vám odepsat na Vámi zveřejněné úpravy Jawa 50. Hned v úvodu bych měl mnoho výtek k provedení úprav, i k nemožnému provozování. Popisovaná úprava má pokračování z kdysi zveřejněné a úspěšné úpravy – Svět Motorů č. 24/64, kde p. Krejbich popsal úpravu pro tu dobu ( 4 až 5 koní). Před touto zveřejněnou úpravou jsem si kdysi dohledal i úpravu Petra Dobrého, také ve Světě Motorů zveřejněnou (nemám právě po ruce své poznámky – takže nemohu být zcela konkrétní k číslu a ročníku). Mám vážné výtky k některým rozměrům, které jsou právě zveřejněny jako Vaše úpravy.rnrnA) Širší výfukový kanál než rozměr 23 resp. 22 mm má vždy za následek praskání pístních kroužků. Tudíž sestavený motor po prvním zavrčení ztratí téměř okamžitě na výkonu a může se pouze točit, nic víc než havárie motoru. To jistě nebylo cílem a úmyslem Vašich úprav. Připomínku mám též k nadměrné šíři „pomocných“ výfukových kanálků, protože při pohybu pístu se takto propojí výfukový kanál s přepouštěcím kanálem přes pístní čep a výfukové spaliny se dostanou do vyplachované směsi, dtto spodní komprese. Ani korkem vyplněný pístní čep není též řešením, neboť korek časem shoří, a propojení kanálů zůstává.rnrnB) Další moje připomínka se týká šířky a výšky sacího kanálu. Maximální šíře pro rozvod sání pístem by měla být 29,5 mm, výška by neměla být větší než 69 mm od horní hrany válce. Tyto rozměry totiž dávají spodní kompresi a tudíž nemůže být dostatečné vypláchnutí válce. ( I když mi je zcela jasné, že se písty ještě zkracují na spodní – sací hraně, ale nikdy se mi nestalo, že by tato míra byla více než 2 mm při závodní úpravě.)Celková výška válce je myslím 82,25 mm.rnrnC) Vůle pístů ve válcích je bohužel daná různými aspekty,( namáhání tepelné a mechanické). Mnohem lepší úprava je v navaření hliníkových žeber na válec, má tato úprava také své podmínky, ale motor se nepřehřívá a nevadne. Potom vůbec neplatí vůle pístu ve válci ať už Vámi popisovaná, nebo od výrobce. Tuto úpravu používám ve spojení s novou hlavou válce, která je hvězdicová neboli hvězda.rnrnD) Domnívám se, že by byla nejlepší postupná úprava – pokud se týká zveřejnění. Aby si každý upravovatel mohl udělat takovou úpravu, na kterou mu stačí jeho síly, prostředky a um. Dnes dělám úpravy pro radost, živit se tím nedá, neboť by z cenového hlediska byl pionýr neprodejný. Mám také motokáru s motorem z pionýra s levostranným našlapováním a drobnými úpravami, které jsem výše nastínil.rnrnRovněž můj mustang s cestovními úpravami mi dosahuje běžné rychlosti 90 km, není vyjimkou 100, 110 km. Pro mně není problém též přejít jakékoliv úpravy ( např. rozvod sání membránové, vrtání motoru, nové odlitky pístů, hlav válců a možná i nových válců, nebo nových karterů atp.), větším problémem je dnes čas.rnrnBude mě nesmírně těšit, když budete na víše uvedené řádky reagovat a možná mi také napíšete. Doufám, že se já zatím sám zdokonalím i v práci na svém počítači, ale rozhodně zde nevysedím jen dolík.rnrnPřeji Vám hodně šťastných kilometrůrnrnMarek z ÚOrnazmarek@email.cz
Datum: 18. června 2013 6:17
 Jako základ použij všeobecně známej návod na úpravu dvoukanálu z webu jawa-50 s tím že sání stačí udělat 55/68,5 a nemusí se otvírat do plna ...hlava stačí 5,5ccm....to je takovej základ co funguje...jde udělat víc,ale bez zkušeností nedoporučuju... Otestuj a uvidíš... Případně ti válec mužu udělat...stačí napsat mail....
Datum: 17. června 2013 20:31
Posl.aktualizace: 19. června 2013 8:27
Datum: 19. června 2013 8:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zírám jak to do sebe pasuje
Datum: 18. června 2013 21:18
Datum: 18. června 2013 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel15685
 Jenco má vlastní válec upravený z nějakého samohybu typu Terra - válec je celolitinový. To co dělal Stejsky je nová 80ccm vložka do válce ze Stinga.
Datum: 18. června 2013 17:37
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 18. června 2013 9:24
 Jenco sem to video vložil především proto,aby se pochlubil,jak dopadla předělávka válce 80ccm z nějakého pomaloběžného kultivaru na živější silniční motor v babetě. Na úpravě jsem se lehce podílel,ale pouze mailovou komunikací. Je vidět,že to dopadlo parádně.... ten zátah je suprovej. Jen tak dál Jenco!!
Datum: 18. června 2013 8:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 http://youtu.be/uUZFTUJOxmQ?t=1m48s v čase 1:49 můžeš vidět babettu 207 54ccm v akci
Datum: 17. června 2013 23:16
Datum: 17. června 2013 15:38
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 17. června 2013 10:14
Jméno: Jedla
IP: uživatel15098
 Zdarec lidi, prosím vás,mám mustanga a jak je v řidítkách ten šroub který jde tím krkem, tak te jsem utrhl, protože to byl starý rám , který se válel bůh ví kde. No jo, ale teďka nevím co s tím, když mi tam kus toho šroubu zůstal, řidítka mi nevypadávaj nic, protože tam prostě kus zůstal a je to v pohodě, ale chtěl bych celej ten předek vyměnit, ale prostě neviím jak mám vyndat ten šroub. Je na to nějaký fígl? nebo potkal jste se s tím někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:43
Jméno: jedla
IP: uživatel15098
 tak jsem to vybouchnul, díky moc za radu ! jen teďka bych potřeboval sehnat novej ten klínek, ale tady jsem ho nenašel nevíš kde ho seženu? a ještě prosimtě jak ho tam dám zpátky? Jinak díky moc za ochotu
Datum: 18. června 2013 17:43
Jméno: Jedla
IP: uživatel15098
 Dobře zkusím to a dám kdyžtak vědět  zatim díky
Datum: 16. června 2013 10:43
 Vem třeba nějakou tyčku a dej ji do řidítek jak byl původně ten šroub a bouchni do ni, aby se uvolnil klínek, který rozevírá spodní část řidítek, pak už půjdou vytáhnout
Datum: 15. června 2013 17:01
Jméno: David
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:23
 draku posli mi foto potahu a sedla,pac mi to nejde do hlavy,,, pac nikdy nebyl probelm,sesa
Datum: 14. června 2013 20:23
Jméno: David
IP: uživatel5767
 Sedlo je nepoužitý není na nom žádný flek ani skrábanec. Jen ten pytel v kterým to bylo zabalené je roztrhlej tak nevim.
Datum: 13. června 2013 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel15660
 Jo,neřeš to tady,ale řeš to se Sesou. Mail a telefon na něj máš. Pokud je zboží nepoužité a nepoškozené + origo obal tak jde vždy vrátit. Ale nesmí to bejt koupený půl roku nazpátek.
Datum: 13. června 2013 14:57
Jméno: pepe
IP: uživatel10666
 čus, nemáte někdo rozměry nebo radu jak vyrobit kapotáž na mustanga? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 10:25
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 krom laminování ti asy nezbyde než tam nabastlit něco z jiné motorky
Datum: 14. června 2013 10:25
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 To bych taky rad vedel=)
Datum: 13. června 2013 19:06
Jméno: igor
IP: uživatel13702
 nazdar chlapi, počuli ste niečo o úprave pioniera ktorá spočívala v tom že boli v hlave dve sviečky? rozprával mi to jeden starý dedo ako si on upravoval svojho fichtla a neviem či si zo mňa nerobil srandu.. ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:32
 pokud se nemýlím tak to měli snad závodní ČZ a Jawy, ale bylo snad jen kvůli tomu, že když to odešla svíčka, přehodil si kabel na druhou,ale opravdu si nejsem jist, jen vím že měli dvě svíčky
Datum: 14. června 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 ano je to dobový tuning ale u fíka je to dost limitovaný podle mě by to šlo na hlavě 05 vylomit ti 2 žebra ze spoda mezi svorníky.. a pak sehnat někoho s frézou nějakou 20 vyfrezovat dosedačku pro těsnění svíčky pak frezu vyměnit za 12 vrtáka vyvrtad dítu pro zavít m14 1 25 a hlava je upravena...
pak už jen přes čokoladu napojit rozdojení na kabel z kladívek a namontovat 2 undučku a mužeš jet.....
Datum: 14. června 2013 11:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 slyšel jsi někdy o systému Twin Spark????? měla to třeba Alfa Romeo, když to hodně zjednoduším tak je to kvuli lepšímu zapálení směsi, ovšem názor že když dáš dvě svíčky kamkoliv do spalováku a zvadne ti to výkon je trochu zcestný, tak jednoduché to zas není
Datum: 14. června 2013 9:48
 Zdar všem, koupím válec na jawu 50/21 (made in czechoslovakia) klidně i s nějakýmy menšímy upravami kdyžtak pište na pepa.fendrych@seznam.cz i s cenou a fotem, Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:17
 Mam tam jeden trochu vylepšenej válec na seriovku a brzo budu dávat na motoinzerci trochu překopanou cestovní úpravu. Kdyžtak mi napiš na mail.
Datum: 13. června 2013 6:17
 ne to né
Datum: 13. června 2013 6:01
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Kdybys měl zájem i o válec z 05 i s palicí, mužu sloužit
Datum: 12. června 2013 21:25
Jméno: Karel
IP: uživatel15654
Posl.aktualizace: 12. června 2013 8:48
 zdravím, v téhle masce jsou klasické žárovky co se používají do kuchynských linek, ty jsem viděl v čr prodávat pouze na 12V, nějaké 6v jsem zahlédl na ebay, ale hlavně s tímhle se nedá jezdit!! jenom to oslňuje a neni vidět na cestu, za mě silně nedopuručuji a radši bych se ohlédl za nějakou maskou s klasickou žárovkou a parabolou
Datum: 12. června 2013 8:48
 Zdar chci se zeptat na upravu hlavy od stejskyho když ji tam pošlu aby mi ji upravili, tak to zvedne výkon nebo je potřeba upravit ají válec a k tomu výfuk? a ta cena 250 je za jakoukoliv z tech co jsou na foto. Dík
http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2013 20:56
 OK dík
Datum: 11. června 2013 20:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dodáš hlavu, Stejsky ti ji upraví za 250kč upraví, výkon by se zvednout měl díky vyšší kompresi, upravovat ani nic nemusíš. Ale všeho s mírou, ať ti ten motor brzo nevadne, jestli to chceš na origo válec, napiš mu, určitě má za tu dobu osvedčené objemy spalováku.
Datum: 11. června 2013 20:50
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 zdravim draci chcel by som sa opýtať či neviete o nejakom výrobcovi ktorý vyrába ladené výfuky na ČZ 175/487 alebo nepoznáte nejaký dobrý program na výpočet rozmerov výfuku ? robím špeciala a na vyfuku nechcem nič zanedbať. Tak budem rád za každú radu, ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2013 19:03
 http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm
Datum: 11. června 2013 19:03
Jméno: Martin56
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 11. června 2013 7:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ahoj, včera jsem měl docela dlouhý rozhovor na téma upravené válce od Stejskyho. Jaké máte zkušenosti třeba s jeho tříkanálovou úpravou??? Ale prosím vyjadřujte se jen ti kdo s ní jezdili a ne jedna paní povídala
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jo to souhlasím, jede ti to fakt pěkně, o tom asi není třeba polemizovat....ale asi tu nejsme od toho aby jsme si dokazovali jak to komu jede, možná už jsi pochopil o co mi šlo, jen jsem chtěl fakt konstruktivní diskusi, ale evidentně to tady asi nejde
Datum: 12. června 2013 22:44
 Jen jsem tím chtěl říct že nevím vše, ale myslím že to co dělám v 18ti letech dělám dobře myslím že na videu to jde vidět
Datum: 12. června 2013 22:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ve svém věku už si moc mladej nepřipadám, sorry, ale můj věk odpovídá cca. průměrnému věku fichtlů, fakt mi není 16, bohužel........ To je právě ten problém, že spousta lidí si myslí, že když se někdo na něco zeptá, musí mu být 15-16. Tak že s úctou, pokud ta 46 ve tvém nicku je rok výroby tak blahopřeji, že tě ještě fichtl baví a pokud věk tak mezi námi není moc rozdíl  , Tohle téma jsem otevřel z jediného důvodu, jsem prostě zvědavý, nic víc nic míň..... A to že jsem fichtla zvolil jako levněší variantu zábavy, protože 130LR už prostě nešla v soukromích podmínkách uživit je moje věc. Teď už ti možná dojde, že něco pamatuju a něco málo o motorech vím a nebo nevíš o čem mluvím....... tím bych to tu ukončil ať neplýtváme místem na tomto webu
Datum: 12. června 2013 22:28
 Když už si byl na mě tak drsnej tak jako poděkování ti posílám video mýho mopeda se silniční úpravou http://www.youtube.com/watch?v=6WCUwpH_sCY nebyl naladěnej spodek ale 75 jsem jel z 13ti zubem!  karbec: dell orto 21, klika origo, vape, předstih 1,9mm a příště bych ti radil nedělej tady tak velký ramena  každej byl jednou mladej.. ale od té doby jsem se toho hodně naučil
Datum: 12. června 2013 21:26
 pak nechápu proč se tu ptáš na válec kterej se někdo vyrábí jak Bata cvičky......
Datum: 12. června 2013 19:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ptal jsem se proto, že jsem právě z hodně stran slyšel to samé co říkáš, že to prostě žádnej zázrak není, ale zas je otázka jestli to ty lidi uměli naladit, tak jsem doufal že se ozve někdo komu se to naladit povedlo. Nevím proč bych měl mýt respekt před někým kdo nedokáže odpovědět na jednoduchou základní otázku. Věř mi že 70 mi opravdu nečiní potíže, to mi jezdí cestovka na které jezdím do práce, ale ne z kopce jako mnohým, ale i do kopce. O závoďáku nebudu mluvit, protože toho času se staví nový, neboť ten loňský je po havárii kdy mi při brždění před zatáčkou praskly v 85km/h přední vidle na totálku, kdyby to bylo v plný rychlosti tak si tu možná nepovídáme, chtěl jsem prostě jen potkat někoho kdo ten tříkanál doma naladil tak aby to jelo podle jeho představ, nic víc nic míň.
Datum: 12. června 2013 19:56
 koukám že tazatel je opravdu fundovaný specialista. nebudu tu rozvádět s čím jsem jezdil nebo ne. jen uvedu že jsem několikrát na silnici ůdajné stejskyho válce předjel cestou z práce na pootevřeném sériáku. asi dost záleží na tom kdo to má pod prdelí a jestli(jak tu bylo zmíněno) ten dotyčný umí seřídit předstih. jestli jsi to nepochopil, tak se všichni co o tom něco vědí právě z tohoto důvodu vyjadřují vyhýbavě a nejistě. když to tady čtu, tak to každýmu druhýmu točí aspoň 10 000, ale málokomu to jede aspoň upocenejch 70. snažili se ti tu odpovědět lidi kterejm 70 problémy určitě nedělá a proto bys jejich vyjádření moh brát trochu s respektem. ber to tak že bez laborování nepojede ani stejskyho válec.
Datum: 12. června 2013 19:45
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 marquee, tak proč se nás zabedněnců ptáš? Když ti nejsme dobří, naše rady (celkem myslím že měly hlavu i patu, když ti řekneme abys šel na návody a optal se...) ti nejdou pod nos... Pro tebe je myslím dobrá jediná rada... válec si kup a sám si ho zkus...
Datum: 12. června 2013 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jawa45: panáčku tupí jsou lidi tady, ne já, info ze závodů aspoň silničních mám.... ono ne každej je tu pitomec, tak se laskavě uklidni, o motorech něco vím a neškemrám tu pokaždé když mi odejde svíčka jako ostatní, chtěl jsem konstruktivní debatu a ne poučování co má člověk dělat, jenže tady jsou samí zabedněnci co to nechtěj pochopit a koukám i ty k nim patříš, nepotřebuju od tebe rozhodně radit a info jak upravit válec fakt nepotřebuju........
Datum: 12. června 2013 15:47
 marquee: přesně jak říká bakoun zajdi někam na závody, určitě se najde někdo kdo ti rád řekne co má v motoru  a pokud si tak tupej že si neumíš něco představit nebo sám vymyslet radši nikam nechoď  všude jsou mraky informací jen je umět najít
Datum: 12. června 2013 15:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... je to totiž strašně tajný.
Datum: 12. června 2013 15:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jo to vím, ale to bych raději rozebíral soukromě nebo jinde.
Datum: 12. června 2013 13:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus si zajít na závody a ptej se... Většina lidí je docela sdílných.
Datum: 12. června 2013 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Drakoune, myslíš, že jsem se Stejskym nemluvil???? Buď neumíš číst nebo je problém ve vedení. Tak potřetí.... Chci nezávislé posouzení a zkušenosti lidí, ne údaje od výrobce. Jenže tady je to asi fakt pro 99% lidí těžké pochopit.
Datum: 12. června 2013 9:24
 se divíš?90% lidí zde je rádo,že z toho vyloudí jiskru natož aby něco ladili...
Datum: 12. června 2013 8:43
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 Tak se zeptej rovnou stejskyho, ne? Ten ti o všem řekne nejvíc
Datum: 12. června 2013 8:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To myslím není důležité, řekněme s člověkem, který tomu rozumí a ví co dělá, ne jako tady, kde se o úrovni jednotlivých dotazů fakt asi nemá ani cenu zmiňovat. Tím tuto debatu končím. Nemá totiž smysl se tu o něčem podobném bavit.
Datum: 12. června 2013 7:29
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 hele marquee, s kym jsi měl ten dlouhý rozhovor?
Datum: 12. června 2013 7:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No ono se na fotky taky nedá moc koukat, protože co vím tak Stejsky na těch válcích furt pracuje a částečně vylepšuje. Je fakt, že mám od něj dělaný výfuk a hlavy a po technický stránce fakt super odvedená práce a spokojenost. Tady jde spíš o to jak to komu ve výsledku jede. to co bych chtěl slyšet tady ale asi nikdo nepoví. Třeba mám úpravu XY k tomu takový HW (karburace, výfuk, klika převody) a točí mi to X a jede mi to Y a další pocity z toho jak se to chová nebo jak složité to bylo naladit.
Datum: 12. června 2013 6:09
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 12. června 2013 5:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No ono hlavně asi není brzda jako brzda  ptal jsem se na zkušenosti ne na grafy.
Datum: 12. června 2013 5:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jestli se těch 0,5k (podle Stejskyho po naladění) za 1000kč vyplatí, toť otázka...
Datum: 11. června 2013 23:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Info "Jedna paní podívala": jukni na graf toho 3K a graf silniční úpravy. Jsou si podobný, viď? Údajně časovaní a přefuky jsou stejný, ale ten 3K má navíc 3. přepoušťák skrz píst.
Datum: 11. června 2013 23:32
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Tak tedy ještě jednou, neptám se na rady, nechci nic kupovat, nechci kontakt na ostatní úpravce, ptám se na zkušenosti lidí co tyhle úpravy jezdí nebo jezdili.......
Datum: 11. června 2013 22:35
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 4gear: neptal jsem se na to co potřebuju, ale na zkušenosti lídí co ty úpravy jezdí, to je myslím z dotazu víc než jasné, nebo jsi tu poslední větu nepochopil???
Datum: 11. června 2013 22:30
 Ano, souhlasím ta teréní úprava je výborná
Datum: 11. června 2013 19:05
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Měl jsem možnost na ní jet. Abych to s něčím srovnal, tak použiju přirovnání ke Stejskalově ,,terénní úpravě,, Jede to skoro stejně. Jestli uvažuješ nad koupí, tak bych opravdu doporučil jeho terénní úpravu. Ale zamysli se nad tím, že k válci musíš od něj koupit i výfuk, protože bez vejfuku na míru to nepojede.
Datum: 11. června 2013 17:42
Jméno: tlumiče
IP: uživatel15609
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli jsou zadní tlumiče ze Simsona tužší než normálně z pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 13:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z endura jsou dokonce tak tvrdý že ti budou praskat dráty v zadním kole....
Datum: 12. června 2013 13:36
 ale pokud máš mustanga tak tam ti budou pasovat mě tam pasujou jenom sem vrtákem trochu zvětšil díru pro šroub
Datum: 11. června 2013 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 jen doplním že se musí dovařit jine držáky..... současně s tim si i rozmysli zda nebudeš mít na zadku velkou rozetu nad 60 zubu myslím že pak je třeba to slícovat protože ti tam velká rozeta nevleze když je navaříš místo originalu.....
Datum: 11. června 2013 11:43
 no tužši, třeba já jezdím na tlumičích ze simsona enduro a je to určite pohodlnejsi jizda a navíc jsou štelovatelný, a jestli to máš na silnici tak to nemá cenu je tam dávat ale pokud budeš jezdit fichtlcupy nebo s tím skákat a tak, tak na to si je tam určitě dej
Datum: 10. června 2013 22:50
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Ahoj, ještě jednu věc bych potřeboval vědět. Jde nějak vytáhnout ten šroub z řídítek abch je nemusel vysunovat? Zapomněl jsem tam dat podložku a teď to chci nějak vyřešit. Normálně by mi zespody z nich vypadl ten kužel, tak jsem myslel, že bych ho tam nějak zespodu podržel a někdo druhý by ten šroub vyšruboval, dal podložku a rychle vrátil zpátky. Řešil to už někdo? Je možné to takto provést?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:13
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 místo psaní toho dotazu bys ty řídítka vysunul třikrát
Datum: 10. června 2013 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to "klín", tzn. že je tam rozetřená... normálně vyšroubuj ten šroub, jenom do něj neklepej...
Datum: 10. června 2013 19:42
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Fakt? Tak to jsem rád. Dík.
Datum: 10. června 2013 19:41
 Ten šroub de normálně vyšroubovat ven a nemusiš vytahovat řídítka normál to vyšroubuj a ta matička ze spoda tam drží má takovu drážku takže to nemusí nikdo držet(pokud jde teda o pionýra)
Datum: 10. června 2013 19:39
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 10. června 2013 21:00
 Je to přímo zakázkově vyrobená spojka na mopeda
Datum: 10. června 2013 21:00
 připomíná mi simsoňáckou, ale asi simsonová nebude... nwm, třeba má někdo lepší info
Datum: 10. června 2013 18:13
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 11. června 2013 8:40
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 shreku, práve že jsem viděl ten vyfuk na zavodech a jede to jako z praku!
Datum: 11. června 2013 8:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 shreku, ty seš který? Kolikrát jsi psal o závodech, kde jsem se vyskytl taky, co máš za stroj?
Datum: 10. června 2013 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel15651
 Pro F: Babetu jsem zatím nedělal,takže nevim nevim...třeba by něco udělat šlo...kdyžtak mi napiš na mail. Dík.
Datum: 10. června 2013 20:06
 pokud se nemýlím tak je to stroj pana Čiháčka a tomu to opravdu funguje
Datum: 10. června 2013 17:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 10. června 2013 16:59
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Stando, mohl by jste mi upravit válec na babetu 210? Už dost chrastí, píst je okouřený takže plánuju výbrus. Stačilo by mi něco pro malé zvýšení výkonu nebo spíš, aby se motor nechal víc vytočit a měl o něco málo víc síly. Díky..
Datum: 10. června 2013 14:50
 Potvrzuju Marquee,takovej vejfuk je přímo k danýmu motoru. Koupit ho mužeš,ale nakonec ho rozřežeš a předěláš,převaříš protože neni naladěnej k tvýmu válci/motoru. Kup za 400,- Hikone a máš základ. Dělam upravený válce a dávám k nim i hrubou skicu výfuku,vcelku snadno se dá udělat z Hikone. Mam s těma vejfukama dobrou zkušenost. Kdybys mi řek jak máš časovanej válec tak bych možná trefil vejfuk k tomu. Standa
Datum: 10. června 2013 13:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 výfuk bude fungovat s válcem/motorem/naladěním ke kterému je určený, jinak to může být i hoprší než seriovka
Datum: 10. června 2013 12:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Blbá otázka  Jak tak koukám, tak úpravy jsou docela na úrovni a celkem náročný co vidím... tak myslím že otázka tohohle ražení není na místě
Datum: 10. června 2013 11:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 to by si mel vedet ty , kdyz si to delal  , jak z toho mam poznat jestli je to dobre sladeny s valcem ?  ale vypada hezky
Datum: 10. června 2013 11:47
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci co je lepší do serioveho motoru na zavody ? litinový, ocelový nebo chromový pístní kroužek... píst dvoukruh. A jaký je mezi něma rozdíl  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel15647
 Jednokroužek tvrdší litina viz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html Chrom nemá význam dávat do motoru co točí do 7000 RPM ,ocel nedoporučuju vůbec do ničeho kde není vložka z Nirezistu ,dvoukroužek píst nemá význam dávat do motoru kterej chceš jezdit závodně.... A pokud je to na úplně holou seriovku do závodů naprosto holejch seriovek,tak nevymyslíš nic lepšího jak obyč 2 kroužkovej píst a dva úplně obyčejný litinový kroužky....
Datum: 09. června 2013 18:55
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s ferodem. Chci přejít z korkové lamely na něco kvalitnějšího, tak se informuji. Popřípadě, na co dát při instalaci pozor a jaký olej použít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:10
 jo kup tu sadu ferodo, ta je v pohodě  ale do originálního motoru stejně furt dávám korek
Datum: 10. června 2013 17:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 kup si ty dražší ferodo tady z krámku
Datum: 10. června 2013 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u ferodo spojky ti dřív odejdou zuby než ferodo
Datum: 09. června 2013 23:47
 Feroda jsou dobrý, pak máš možnost gumokorek já ho jezdím v závoďáku co má 7 kobyl a neklouže
Datum: 09. června 2013 20:33
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Chci se zeptat, jak předěláváte rozetu na čz 175/477 do terénu. Nevím kde sehnat věnec rozety. Tady na FK jsou jenom věnce na pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 9:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Hejňo! Říkal sem si, šak Ti negdo poradí, ať to nejsu furt já. A je to tady! Akorát mě se nelíbí to tam vařit! Esli je to kuba kerýmu sem to radil, toš Ti može přeposlat fotky od mě, nebo Ti to pošlu aj já. Pár detajlú bych udělal jinak! Jak chceš. Nebo:" 2beo@seznam.cz "! A pro kubucz. Proč se neozýváš kvúli tej baterce? Toš tak.
Datum: 09. června 2013 9:54
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zajdi někam do JZD a řekni že chceš ozubene kolo z pasu na hnuj ma 75 zubů,pak někde na soustruhu pěkně vyřiznout díru na pruměr puvodni rozety a jenom nasadiš a pěkně navařiš a je to tak sem to udělal a motorka jezdi jak blázen
Datum: 09. června 2013 1:07
Jméno: marek
IP: uživatel13681
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. června 2013 11:11
|



|