česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12841    
ako dosiahnem kompresny pomer 10:5 na jawe 23?je toto max hodnota alebo je mozne zmensit to este viac? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
10:5 je 2:1 ......toho dosáhneš jedině brutálním zvětšením spalovacího prostoru.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12843    
úpravou hlavy...musí se brát v úvahu i vrtání válce a výška výfukového kanálu......
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel8279    
Čau nevíte kde se dělají výbrusy nekde okolo Opavy díky za odpovědi..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel12847    
klika na 350tku výjde na 1700 a na jednoválce kolem tisícovky a je fakt dobrý a Ryšánek dělá jeden výbrus za 200.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel12847    
Pro hrbíka tady jsou ty klikovky MOTOSPORT – MOTOCYKLY Pavel Kubín Kategorie: Auto-Moto Hornická 30 CZ - 748 01 Hlučín mob.: 605 102 668 a ten pán co dělá výbrusy je jak říkáš odbočíš tam doleva a jmenuje se Ryšánek
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
Díky..;-) a odkad jsi ty-..?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.infoklik.cz/opava/firma/42683/smolka-vitezslav-nastroj/
 
 
Datum: 03. prosince 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
já jsem z chvalíkovic.. a u jakého smolky..?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Viper, kde to je v těch Darkovičkách přesně, jak před hřištěm zabočíš doleva? A ten chlápek z Hlučína, jakou má adresu, kdybych potřeboval udělat klikovku, A za kolik tak asi?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel12847    
Nejlepší výbrusy dělá jeden pán v Darkovičkách bydlí kousek od hřiště má tam i ceduli je to na cestě jak jedeš z Hlučína směr Hať a Šilheřovice, ale když jseš z Opavy tak raději tam jinak dělá to za 200 výbrus. Jinak klikovky si nechávám dělat v Hlučíně u jednoho pána bydlí na OKD je fakt machr. Kdybys potřeboval udělat kliku tak napiš dám ti na něho adresu.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkad jsi vladane
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale lepší u smolky
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
aha jako jen čistě výbrus..? a píst bych musel dokoupit..?i kroužky..? a myslíš jako hagemann v jaktařu že..?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
350
 
 
Datum: 03. prosince 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
aha díky.. a nevíš za kolik to tak dělá..?
 
 
Datum: 03. prosince 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fa smolka na nivě v opavě,hagemann motoren
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
zdar draci nevideli ste tady v kramku drapak na fichtla ????....nebo nevite kde by se dal levně sehnat ????? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel12855    
Tento drapák mám já a su s ním spokojený http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-pneu-2,75-16-e06-mitas/ je sice drahý ale co je dnes levného.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
Na fichtla sme cpaly enduro mitasky 2.75/16,kupoval sem je normálně v gumárně za cca 500,-/ks .....vejde se i do blatniku mezi vidle u J20/21....ale je to spíš enduro guma,než přímo drapák
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10612    
já jsem si koupil tohle - http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/745?utm_source=mch&utm_medium=email&utm_campaign=NL_podzim - je to sice na simsona ale rozměr je to taky 2,75-16, je to takovej drobnější enduro drapák, zimní
 
 
Datum: 02. prosince 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
diky :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar tady si snad vybereš
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
V autodílech Thorn mívají zpravidla Mitasy
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadl by tě pneuservis?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: HONZÍÍK      IP: uživatel12782    
nazdárek draci chci se zeptat když dám na fichtla karbec z babetty pojede to lépe ?? jo a ještě něco kopil jsem si karbec dellorto ale nevím ak mám vyřešit kolínko viděl jsem hodněkrát že se to napojuje zahradní hadicí taky bych to tak udělal ale nevím jestli bude vadit když tam nebude plynulí přechod, aby ten benzí tekl ?? dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
2 řádek.. tekl benzín- kam myslíš aby tekl benzín ??
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Kravina,na fichtlu je větší karburátor než na babetě......i kdyby to bylo Dellorto na babetu.....furt 17 a 14mm je sakra rozdíl.....natožpak to napojovat hadicí....no kravina....k vyššímu výkonu jsou jednodušší cesty....třeba se naučit seřizovat origo motor.....origo motor jede perfektně,když se vyšteluje.....natožpak když se něco "přidá" do válce....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Michal 43      IP: uživatel1303    
čau draci mam takovej problem mam upravenej valec do fíka, sací kanal 29,5mm a vífukoví kanal 28mm na víšku v nej věčim bodě,ted se mito přidřelo hrany kanalu s raženy píst sem měl 2k, pomuže píst 1k. jo ješte se chci zeptat jak bych dostal točivej moment níš,mam u pravenej seriovej vífuk a fífuk koleno s kracení vo 8cm děkuju předem za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Mě přijde,že tohle je ten případ o kterym už jsem několikrát psal.....ono návodů je hodně...kdo umí číst mezi řádky,nepotřebuje ani návody.....ale ono je válec "upravit" a "upravyt"....to není narážka na ten pravopis,to samozřejmně nemá vliv na lidské dovednosti,jen chci říct,že nemá cenu něco "upravovat" když vůbec nevim co a jak a proč...a neznám souvislosti.....podle "parametrů" co uvedl tuším,že chtěl něco,co fakt pojede,ale zle to přestřelil pro seriovku....proto třeba detailně zjišťuju před úpravou každýho válce,jaký bude jeho použití a osazení příslušenstvim.....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
božééé co to je za prasopis? :-D ten saci kanal je 29.5 mm kam? široký nebo od hrany? :-D ... výfuk 28mm od hrany nebo široký? máš nějak bordel v pojmech hele
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12835    
šířka vejfukovýho kanálu? spodní hrana sacího kanálu? zavírá sací kanál? objem hlavy? Mimojiné k tvému časování výfukovýho kanálu je origo výfuk nepoužitelný....jednokroužkový píst by měl být samozřejmostí.....je to broušené s větší vůlí?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twl to je čeština
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Michal 43      IP: uživatel1303    
Karbec origo s 19mm difuzorem,tryska h 90 v 50,Filtr molitanovej a mažu Mogul tsf v poměru 1:33
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
jaký máš karburátor? trysku? filtr? kolik mažeš? viděl bych to na chudou směs
 
 
Datum: 01. prosince 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
kua to se nedá čýst OMG
 
 
Datum: 01. prosince 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív se soustřeď na dodělání povinné školní docházky, pionýr počká... ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Chudák pan Češtin :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar lidi de fichtl předělat na 12V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
lada:nechápu 12ti voltoví zapalovaní stačí tam dat snad normální,to co tam je jen na něj připojit baterku a odpojit cívky a dat indučku na 12 volt tak jaký 12ti voltoví zapalovaní mas ba mysli
 
 
Datum: 02. prosince 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lada: LOL :-D... staci dat 12V spotrebice
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel12832    
de,stačí tam dát 12 v zapalování...
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
de to, ale až ti tu někdo napíše, jak bys to měl udělat, tak tě ten nápad přejde
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
DE
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: bsd      IP: uživatel12547    
na pionyra sem dal menši(11zubu) primarni retezove kolecko nes je originál,co se stane kdyz tam ponecham ten 11z kolečko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: bsd      IP: uživatel12547    
ok děkuju
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
nepojede ti to tak rychle jako s 12 zubem ale zase to bude silnější..;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, měl bych otázku jelikož se mi něco nezdá. Snižoval jste někto hlavu válce? O kolik mm a jaká vám vznikla komprese? Mě vyšlo že bych hlavu musel snížit o 3 mm aby měl kompresy 10,5:1. Je to normální? Není to snížení moc? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
Jednou jsem zkoušel dělat cca nepřesný výpočty.....3mm je hrozně moc....osobně si myslim,že 1,5mm je to pravé.....hlavně hlavy se neřeší dle výsleddného kompresního poměru válce(velkou roli hraje výška výfukového kanálu),ale snižuje se dle kompresního objemu hlavy.....jaký objem hlavy potřebuješ? V mililitrech/ccm ? Jaká je výška výfukovýho kanálu?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no už když se nad tim zamyslíš, tak 3 mm jsou opravdu hodně. myslim že to by snad ani nešlo. pokud snižovat, tak bych dal tak 0,5 mm, ale nemám s tím zkušenosti, takže na moji radu nedávej
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0&NR=1 uměl by jste to někdo vyrobit? dobře zaplatim moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
ze to ma zvuk jak motorovka za to nemuze zapalovani ale vychlastanej motor:-) a neco podobniho nejdes zde http://btelectronic.sweb.cz/aplikace.htm a http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zvuk není způsoben zapalováním nýbrž rozladěným karburátorem,nějakým prasklím výfukem a zápalko rozladěný....
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
ale já chci tohle, to je jak motorovka
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
měl to rozhašený jak sviňa..... mě CDI blaflo na lehké první otočení startpáky rukou....něco podobného najdeš v návodu na jawa-50.cz
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
čus chtěl bych se zeptat je nutné při montáži rychlé převodovky prohazovat některé převody? nebo stačí prohodit staré díly za nové? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
dík moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Dvojková kolečka je nutné přehodit. Na předlohu dát kolečko 20z a na hlavní hřídel 18z
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12807    
a sčim bych ho měl prohodit
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití 17/21 je nutné prohodit 2. kolečka a musí být perfektní stav jako psal standa ;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Tak obecně je nutností perfektní stav zbytku origo převodovky...pokud z origo převodovky jen občas vypadla náhodou trojka,tak je potřeba to vyřešit před montáží nový převodovky...to je tak vše.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: vybublanek      E-mail:      IP: uživatel12820    
Našel sem tyhle webovky http://50cc.webnode.cz/ ten stadák se rozjíždí docela zajímavě...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hm
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
skoušeli ste negdo dát litinovy válec z 555"" na fechtla z vybrusem na 45?Ja jo a jede to do 90 :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
já ty rozdíly pořešil klapkou do kliky. ano litina se vaří běžne. jen bych chtěl vidět jak se vaří litinovej "plech" k tomu 50 let starýmu vyžranýmu tenoučkýmu žebru na sráčovi.prostě tomu nevěřim.agent prostě blafe a vůbec netuší o čem....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
taky sem viděl vyvařenou litinovou vložku....oni jsou totiž i elektrody na litinu,to je celý,ted z hlavy nevim označení,ale v práci je máme.....jinak nezbejvá jen mu to přát...mimojiné,jak je to teda s tim pístem? Já neustále žiju v realitě,kdy bylo 70ccm možné udělat jen s pístem ze simsona.....jenže tam bylo hafo řešení okolo výšky pístu,sací hrany atd tak sem tomu dřív nějak něvěnoval moc pozornosti.... oni někde dělaj písty nad 42mm pro použití na pionýru?? nebazíruju na shodnosti na jeden milimetr,ani čep mi nějak extra netankuje,ale rozhodně řešit 3-4mm jako u sifona,to NE...
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vařit litinová žebra není až zas takovej problém.... viděl jsem vyvařenou vložku válce a prej to i funguje....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ip 1247, stačí 30 stránek zpět a je jisté, že o zábavu by zde mohlo býti postaráno, pokud ovšem bude agent stíhat hledat informace k odpovědím :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ted se začínám bavit, pokračuj:-))))
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
do žeber sem navrtal díry a promotnoval dalsi hlinikove lišty a přišrouboval .
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám taky 70ccm. nevidím v tom problém. jen jsi jaksi zapoměl připsat co všechno jsi musel upravit:-) no a ten návar litinovejch žeber? to se mi moc nezdá ale budiž....
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
chci vidět fotku pístu v šupléře a nebo šupléry ve válci
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12826    
mam navařeny na valci dlsi zebra
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jak se říká: Obrázek/ důkaz, jinak se to nestalo...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 8:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
věřim že to jede 90 ale je to na hovno protože válec z 555 moc nechladí tak se ti to muže i zadřít
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel12547    
do klikovky udelal sem dve díry nic víc a ojnice je na jehlach .píst 2 kroužky
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vždyť i tak... výbrus na 45mm.... to už je nějak moc, to ten válec moc vydržet nemůže... jinak píst se dá přinejhorším udělat... :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12817    
Presne tak,jak si vyresil pist,kliku,ojnici....a nebo kecas proste :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
kde si sehnal píst ???
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9087    
zdar chtel bych se zeptat jestli je lepsi v hlave karbon nebo jestli je to lepsi bez dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Ano,přesně tak,čim víc zapečená hlava,tím lepší komprese a výplach válce.....njn....proč to asi všichni čistí?
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ze spálené směsi... hlavně teda oleje...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
z čeho se vůbec ten karbon tvoří..?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
teoreticky možná... realně ani ne... navíc k čemu ti je komprese, když se ti nestačí chladit motor?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Ale s karbonem to má přece větší kompresi:-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak to už si snad děláš srandu.... jasně, že bez... to samé píst... bez karbonu se to všechno líp chladí a i tak to vesměs líp jede...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau draci.. chtěl jsem se zeptat dal bych na fichtla přední vidlice z nějaké CiŽi 125,175,250 nebo ze simáka nebo z MZty 150ky.. odepište plss do by se tam všechno dalo dát.. díky ..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jdou tam z cz175 ale musi se trochu podlozit a jinak nejlepsi sou ze simsona
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
to víš že jo Zbíňo.. :-DDD
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jj a neo jiného by tam nešlo.. ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujdou tam ze simsona ale musíš udělat redukci tzvn mysky najdeš to někde na http://www.Jawa50.cz
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Vyhnis      IP: uživatel11260    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s přímým filtrem sání nabízených tady na FK ?...zatím mám jen karbec dellorto 19 a origo filtrbox s předělaným kolínkem....ted plánuju udělat klapku a sání do klikové skříně a použít tento filtr....máte někdo zkušenosti s kombinací těchto filtrů s dellortem 19 ?...dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci pasovali by mne predni tlumiče z mz 150 na fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt píše přední no to nevým vím že ze simsona pasuje když si iděláš redukci tzvn mysky ale z MZ nevym
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a predni nebo zadni?
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: rumcajz      IP: uživatel12547    
Ahoj draci des se, dal sem dva vyfuky na mustanga a docela dobry :-).A vypada to stylove :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: rumcajz      IP: uživatel12547    
mam vlozku na 40.50 a retezove kolecko 14 a rozetu 55z .A drži ty kollena perfektně vařil sem to acetylenem,Vše pasuje drži a nedře.
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kříž neudrží jeden výfuk,natož dva
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost, na 80 km/h to s dvěma výfuky nemá dobrou kompresi, ikdyž, jestlis to měřil origo tachecem tak 80 je možný :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: rumcajz      IP: uživatel12547    
s jednim vyfukem mi to jelo 80 a s dvema taky 80 na emm to neni znat jak vykonem tak spotrebou tak nevím:-),Vřele dopručuju ;-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono na vylítaným motoru to nepoznáš...ale výfuk je 30% výkonu u 2T...a vývojáři věděli proč tam dávali jeden...nocméně to může vypadat opravdu dobře :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už na byla diskuze o tom i na jawamanii ale prej to jede nic moc ten motor je prostě udělanej na 1 výfuk
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: rumcajz      IP: uživatel12547    
blbost z sdvěma to jede tak jako s jedním ,potrebujete dva kolena a dva vyfuky (novější typ.ten stary nepasuje pod zadni pačku brzdy)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak to s tím jede?
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš foto?
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar zraci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/podkova_9cm.html Tohle je pro 90tku kliku žejo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: milos      E-mail:      IP: uživatel12824    
chcel by som sa vas opytat ze kam ta podkova ide diki moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
dik
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jj
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: wwepo      IP: uživatel12613    
Ano, na stočenou kliku do pionýra...,
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel6963    
Velký uznání patří Standovi, kterej je opravdu mistr v tunění válce na fichtla .Protože takhle oživit fichtla....., Fénix vstal z popela :-§ Fichtl jede jak kráva. Co dodat - prostě sem uvažoval o stejskyho úpravě ale ta cena mě odradila, tak sem napsal Standovi a spokojenost největší ! :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máte na něj nějaký kontakt ???
 
 
Datum: 02. prosince 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Souhlasim s lolek :-D takovejch lidí jako jsi ty stando by sme potřebovali víc :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
Musím řict,že Standa je opravdu slušnej člověk kterej to nedělá pro prachy,škoda že takových ochotných lidí není víc.
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12805    
Zdarec lidi. Libore dík za pochvalu,jsem rád,že ti válec dělá radost....ale trochu víc skromnosti...je to jen "obyčejnej dvoukanál"....nejsem první ani poslední kdo ho kdy udělal.....Jinak byla to nenáročná "základní" verze na "obyčejnou" seriovku,dělam i jiný....ale zatím jen jednoduchý dvoukanály...nechci a nikdy sem nechtěl dělat závodní válce....i když už jsem vyjímku udělal :-D Tím ovšem nevylučuju,že v budoucnu bude 3K na "obyčejnou" seriovku.....na papíru už je,,,, pro Bugs: Ozvi se,uděláme tátovi 60ccm s rozumnym časovánim,dá se z toho i v serii vytřískat hodně v nižších otáčkách.....udělám jinou modifikaci kanálů tak,aby se nárůst točivého momentu projevil od středních otáček a ne ve špičce,jako u závodních válců.... jinak na rozdíl od jinejch,dělam to spíš jako koníček a za úplně směšný peníze....těší mě,že mužu někomu udělat radost.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: BUgs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš: jojo, výbrus je origo, ale spojku, ložiska, gufera jsem mu na tom dělal
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není pravidlem že čím více děr tím větší výkon....2K je hooodně univerzální zbraň na soupeře...
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
tak to bohužel nevim, pro mě je tohle dostačující
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
DÍKY ZA KONTAKT,ALE CETL JSEM ZE PAN STANDA DELA JEN 2 KANAL,SCHANIM NIKOHO KDO BY UDELAL VECI UPRAVY\r\n
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10614    
tady je odkaz na stranu s inzeráty a je to 5tý od spoda: http://www.sesa-moto.cz/moto_inzeraty_jawa_pio_pionyr/stranka_3.html
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10614    
jo nutno dodat, že neni od věci mít motor v dobrym stavu (klika, ložiska převodovka atd), ale to všechno ti příde na papíře s válcem (nebo meilem), prostě se po meilu domluvíte a ty mu pošleš válec popřípadě i hlavu a on to předělá a pošle zpět
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10614    
hele ta cena bude asi individuální podle úprav a je v ní započítán píst(jednokroužek), kroužek/ky(po dohodě i náhradní),výbrus, snížení hlavy(po dohodě) nějaká ta práce a poštovný, ale dělá i obsah z 50 na60cm3, jo a má inzerát na seša moto
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ta cena by mě taky hodně zajímala :-) a o jakou úpravu se jedná ;-) Bugs: a nemá to k tomu všemu ještě origo výbrus? :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor1: Prosím tě, kolik za tu úpravu Standa chce? Já přemýšlím o tom, že bych otci nechal k Vánocům upravit válec, aby mu to lépe tahalo. Otec váží tak 120kg a stěžuje si, že fichtl nejezdí, jako jezdil, když si ho v 16 kupoval. :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12577    
prostě frajer,
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa ví co dělá ;-) a přitom stačí jen "málo" :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
Bejvá tu často na fichtl pokecu, hodně toho ví o tunění válce, stačí se tu poptat nebo hledat ve starších příspěvcích týkajících se úprav válce, kanálů
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
mužu se zeptat jekému standovi??? díky
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12656    
Ahoj draci nemá někdo zkušenosti s fichtl cupem potřeboval bych poradit jakékoliv úpravy může být klasik i speciál radši bych tuning do klasiku a rady mimo uprava kanálku.. myslím takové mimo válec... mám jawa 20 byl bych vám moc vděčný za rady děkuji předem můžete mi napsat také na email michal.chvatal@seznam.cz ještě jednou díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak..klasik bez úprav...ve co nejlíp seřízený,namazaný,správně nafoukaný kola i v terénu... mám tam teda 11zub sekundár a na 200metrů s pevným startem předjedu i nějakou tu 125 :-D třeba Honda CBR bo pitbike.... maximálka s takovým převodem činí 61kmh...
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: NAPY      IP: uživatel8648    
No, tak do klasiku ani úpravy nepotřebujeě ;-) já mám svého mazlika bez jakéhokoliv tuningu a naložil jsem s tím i simsona kterej měl údajně 60ccm a tuning. karbec :-D a musel sem se mu vysmát. Pak jsem závodil i proti mustangu. Tak jde o to aby si věděl co je pro toho tvého pincka dobrý, stačí to mít všechno dobře seřízený, aby ti nedřely ložiska + aby se vše volně otáčelo, protože čím víc věci se bude přidírat tím víc tě to zpomalý, jen pro info. můj pinckej je i s tzv. lyžinama a na radaru jsem měl 76 :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 3:34
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:55:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu