|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci, tak je to tady..  všem drakům přeji Veselé Vánoce, mnoho dárků pod stromečkem a krásně prožité svátky.. Také mnoho štěstí a úspěchů v novém roce a dobře oslavte silvestra  jo a hlavně spoustu najetých km bez nehod, hodně lásky ke strojům značky jawa a čz  ať motorky slouží a dělají Vám jen radost..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 15:00
 Taky přeju krásné svátky, bohatého Ježíška a krásný Nový rok ... jen bacha ať to nepřeženete s chlastem  ať nejsou smutné nehody..
Datum: 24. prosince 2011 15:00
 Draku tobě taky
Datum: 24. prosince 2011 11:51
 Napodobně a hlavně nejezdit tedkom když mate vypite
Datum: 24. prosince 2011 11:44
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 HOJ, ASI PŘED PŮl ROKEM TADY BYL ODKAZ NA VIDEO S ROTAČNÍM PÍSTEM, NEMŮŽU TO NAJÍ, NEVÍTE NĚKDO ? DÍKY MOC..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:00
 wepo: Ve Wankelově motoru není rotační píst? Mě přijde že tam ten píst rotuje dokonce kolem dvou os...
Datum: 24. prosince 2011 14:06
 Dle brožur je Wankel motor nazýván "Wankelův rotační motor" a rotující součástí je píst tvaru sférického tjosúhelníku. Je ještě jeden rotační motor a to švédský KUGEL MOTOR kde píst připomíná kuličku. Má nízké otáčky a velikou účinnost, ale životnost mizivá kvůli enormnímu tření a zatím ještě nevymyšlenému způsobu dokonalého mazání a třecích segmentů...takže asi tak
Datum: 24. prosince 2011 14:00
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jediný jenco (r) mě pochopil ! myslel jsem tento odkaz. ČZtáku toto je rotační píst, ve wankelu není rotační píst, nýbrž wankelův motor se nazývá rotačním strojem...
Datum: 24. prosince 2011 13:43
 wepíku rotační píst je ve wankel motoru
Datum: 24. prosince 2011 11:00
Datum: 24. prosince 2011 10:56
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 ne, rotační píst, bylo tam u toho animované video jak se to skládá! probíralo se tady že teoreticky by to šlo, ale byly by tam velké třecí plochy...
Datum: 24. prosince 2011 8:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 myslíš Wankel engine?
Datum: 24. prosince 2011 7:18
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cauwes , mam doma karbec dell orto 19, a mam na nej připravený kolínka 21,3mm v ruznejch délkách,myslíte že by to mohlo jet ?? dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 20:30
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Jejich průměr je 21,3 mm
Datum: 21. prosince 2011 20:30
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 zdar, znate nekoho, kdo opravdu rozumi motorum? Chci se zeptat na neco kolem privery.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 jeste aby jsi nevedel, procital jsem nekolik stranek zpet a pod kazdym druhym podobnym dotazem je tvoje nabidka na prepilovani valce
Datum: 25. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 JJ,vim o čem mluvíš,výrobní "vada".....je to dost častý.....
Datum: 25. prosince 2011 19:20
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ten je kolikrat k nicemu, protoze vlozka vuci valci neni pred rozlisovanim symetricky natocena.
Datum: 25. prosince 2011 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel12944
 Hlavne to chce kolíček
Datum: 25. prosince 2011 9:45
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 delat treba pomocne vyfukove kanaly jen pilnickama moc nejde, nebo sladit presne vlozku s valcem pri lisovani chce taky vic zrucnosti...
Datum: 24. prosince 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 No když to vemu kolem a kolem,tak základní úprava dvoukanálu na malinko vyšší výkon se dá bez problému udělat jehlovýma pilníkama a smirkovým papírem (řekněme hrubost 120). Dají se vytvořit zajímavé dvoukanály....dá se tak využít různými způsoby potenciál základního seriového válce....jen to chce mít cit a přesnost....vědět "jak na to"....no stress....
Datum: 24. prosince 2011 14:18
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ja vim, stejskyho znalosti o motorech jsou obdivuhodne. tady na pokecu se ladici pousteji asi do jinych uprav. Pilnik a jede se...
Datum: 23. prosince 2011 19:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 pepek: proto aby jsi udělal určitý rozsah výkonu, nepotřebuješ o přívěře nic vědět. Musíš znát vlil časování výf. kanálu na průběh výkonu a podle toho si určíš jaký rozsah má mít. Takže odpověd si dokážeš určit sám a pokud ne, tak na přívěru rovnou zapoměn
Datum: 22. prosince 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel12938
 to mě taky....to ti nepovim,..až tak daleko nejsem.....zeptej se stejskyho
Datum: 22. prosince 2011 14:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... mně neklouže a spojka funguje jak má třeba i 5 hodin .)
Datum: 21. prosince 2011 22:03
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 21. prosince 2011 21:59
 mě to poradil Kajos,,, výhoda je že ten olej nemění vlastnosti při změně teploty... a má to prej menší odpor vůči točení převodovky díky řídkosti... je fakt že pp90 když byla studená tak klouzala a když se to ohřálo na závodě tak to taky nebylo ono...
Datum: 21. prosince 2011 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 mam tušení....vim že se to dělá....a pak to klouže.....jak komu......
Datum: 21. prosince 2011 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 nejhorší je,že tady občas něco plácnu v dobrym slovasmyslu a všichni se to ho hned chytnou,ale z úplně špatnýho/opačnýho konce..... dodnes se pokoušim vysvětlit všem,že jsou úpravy motoru výkonové a na druhé straně úpravy motoru,které zajistí funkci spolehlivost motoru při daném výkonu...nenapadá mi ted slovo který by to vystihovalo.....jenže se mi občas zdá,že to stejnak nemá smysl....příklad.....nebudu dávat.....radši.....
Datum: 21. prosince 2011 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 co by tě konkrétně zajímalo? odborník nejsem,ale obecný princip znám.....
Datum: 21. prosince 2011 18:50
 lidí slyší zvýšení výkonu a jdou po tom... jo ze začátku to vypadá jednoduše... ale potom už musíš začít řešit věci,které jsou neméně důležité a motor se bez nich neobejde... třeba já jezdím úplně jinej olej v motoru než pp90... sem to psát nebudu protože by to chtěli všichni vyzkoušet a potom brečeli že jim klouže spojka.... možná víš co bych tak tam mohl lít..pokud by jsi chtěl napíšu ti email
Datum: 21. prosince 2011 18:30
 standa něco řekl  dobrý bylo když taky psal o kroužkách na větší výbrus kvůli zvonění a hned se všichni ptaly.... je zajímavé to, že se vždy toho chytnou ti, kteří skoro ani nemají ponětí proč to ta osoba udělala... ale přiznám se že o přívěře vím minimum...
Datum: 21. prosince 2011 17:14
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasně ! Syp to na mě..
Datum: 21. prosince 2011 17:09
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 18:57
 ja se zeptam v lomaxu ten mame hned za barakem
Datum: 22. prosince 2011 18:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
Datum: 22. prosince 2011 15:57
 to zas nemůže být takový problém to sehnat
Datum: 21. prosince 2011 20:46
 no ja spiš nemam material :/
Datum: 21. prosince 2011 20:40
 pokud nejsi úplně levý, tak si to zrobíš doma na koleni...
Datum: 21. prosince 2011 19:04
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 to je v poho jen mit material
Datum: 21. prosince 2011 17:27
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 Čau draci myslíte ze mi pude dat vidlice z Čz 175 na Fichtla ?? 20 ram ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 17:53
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jo do krku to pasuje akorat 175 ma ten krk delsi takze se misi virobat ta podlozka
Datum: 22. prosince 2011 17:53
 díky a pasuje do do toho krku ????
Datum: 21. prosince 2011 18:39
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jo de to ja to mam udelany. musi se prendat misky a vyrobit asi 4cm podložka na jednu stranu.ale nevyhoda sou strašne tězky
Datum: 21. prosince 2011 15:41
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdarec draci. Na jaký objem se dá převrtat válec z jawy dandy 50? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 14:10
Jméno: klikovka
IP: uživatel12547
 a rohodne se to neoplati kupovat! tak som mnel dandynu
Datum: 20. prosince 2011 14:10
 taký istý motor existuje aj v 80ccm. ale sa to nedá prevrtať... je to nicasil
Datum: 19. prosince 2011 18:43
Jméno: wwer
IP: uživatel12613
 Zdar, hoši skládá se převodovka jak u kývaček 250 tak u panelek 250 ? Nebo se prohazují ty dva páry koleček 16/20 a 17/19? Díky moc kluci a holky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to třetí pár zleva, tedy blíže k řetězovému kolečku. Kolo 19 je na hlavním hřídeli, 17 na předloze.
Datum: 20. prosince 2011 16:47
Jméno: wwer
IP: uživatel12933
 Myslel jsem jestli je ten pár koleček 19/17 blíž ke spojce a nebo blíž k sekundárku.
Datum: 20. prosince 2011 8:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to stejné, pár 16/20 je dvojka, 19/17 trojka.
Datum: 19. prosince 2011 19:05
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
Datum: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá  maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice 
jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
Datum: 21. prosince 2011 9:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
Datum: 20. prosince 2011 23:06
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
Datum: 20. prosince 2011 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
Datum: 20. prosince 2011 17:05
Jméno: boom
IP: uživatel11232
Datum: 20. prosince 2011 16:18
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ?
myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
Datum: 20. prosince 2011 15:56
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..
Datum: 20. prosince 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
Datum: 20. prosince 2011 14:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487
Datum: 19. prosince 2011 20:17
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 638 - 28 mm
Datum: 19. prosince 2011 20:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 zalezi z jake 350
Datum: 19. prosince 2011 19:53
Jméno: Luky
IP: uživatel12931
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:52
 Podle mě jestly tam jde sundat ta páčka s tisícihranem tak by to mělo ját našroubovat na radicí segment
Datum: 25. prosince 2011 17:52
Jméno: CaptainMorgan
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, chci si nechat snížit hlavu na pionýrovi (jawa 05 s kulovitým spalovacím prostorem). Bude to stačit snížit ,, natvrdo na soustruhu,, nebo je nutné vysoustružit i antidetonační štěrbinu a jaký to bude mít vliv na výkon bez ní. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:41
 nejen že by jsi ji musel utočit hodně ale taky bys ji musel upravit aby ti do ní nenarážel píst...
Datum: 19. prosince 2011 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 Tuhle hlavu budeš utáčet hrozně moc,doporučuju o milimetr líznout hlavu z J21.....antidetonační štěrbina je nutná....nebudu vysvětlovat proč,ber to jako hotovou věc....štěrbina má bejt cca 0.7mm.....
Datum: 19. prosince 2011 16:40
Jméno: kojatky
IP: uživatel12928
 Ahoj....pořád ti to tady funguje to máš dobrý  ...rad vzpominam na časyy kdy jsem provozoval jawa.aspweb.cz o pionýrovy s lebkou  ...kdyby mě chtěl nekdo kontaktovat tak provozuji web kojatky.webnode.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 11:47
 bus draku,,to uz je histroriee,, mas pravdu od kdy delas do cukr kandlu  ale pio snad jeste mas ne? draku
Datum: 19. prosince 2011 11:47
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Čus Draci  Můžete mi poradit nějaký tuning na Jawa 21 ?  Výfuk - Hikone, Filtr - Sportovní... Tlumiče z mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 Maverick: Mail.....icq moc často nepouštim.....
Datum: 18. prosince 2011 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 výfuk mínus půl koně, tjůnink filtr mínus půl koně a tlumiče jsou stejné..... poradim ti tuning.....dej fichtla do kupy,sešteluj,udělej vše pořádně aby nic nedrhlo a vše bylo správně seřízené a namazané a pojede ti to víc.......
Datum: 18. prosince 2011 17:41
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 kup 100 oktanovej benál a plnou syntetikua budeš hotovej tuner
Datum: 18. prosince 2011 17:01
 Tlmiče na mustangu su rovnaké takže neviem čo by si tým získal  Inak standa prídeš na icq alebo mail ? dik
Datum: 18. prosince 2011 16:51
 právě jsi vyjmenoval všechny brzdy  ))
Datum: 18. prosince 2011 16:19
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 No to jo
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 Čus draci můžu jezdit s kejvačkou 175 bez baterie? nespálí se třeba relé nebo tak? ( jinak spínací skříňku mám už normál bez ampérmetru v masce) Jo a ještě sem viděl foto s pérákem rv. 1950 ale výfuky měl vyvedený jaksi navrch a válec mohutnější.. nevíte co to je zač? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hh: jojo, + je ukostřený takže zaizoluju - ( co vede do baterie) říkám to správně? jinak díky za rady.. joo a kolečko a hh jak se menujete na fb?
Datum: 18. prosince 2011 19:43
Datum: 18. prosince 2011 19:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,k tomu péráku.Myslim,že je to libeňák.Byli to upraveny motorky na závody.
Datum: 18. prosince 2011 18:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 byl sem jedním rejpalem upozorněn že máš možná ukostřený "+", takže prostě zaizoluj ten pól co neni na kostře!
Datum: 18. prosince 2011 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli s baterkou normálně dobijí, pak bez baterky pojede taky, rozhodně nic nezničíš (stačí zaizolovat kabel k +pólu baterky, ať se ti někde nemlátí o kostru).. s touhle úpravou ale většinou nejde našlápnout, budeš muset roztlačovat..
Datum: 18. prosince 2011 17:55
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html vydel to nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 Ano. Tři příspěvky pod tebou
Datum: 18. prosince 2011 14:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 7:02
 Je to teda supr krásně to k těm motorkám sedne prostě bomba pro cestovatele  a když za to připojí páv ... moc pěkná práce
Datum: 19. prosince 2011 7:02
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Krása! Když by to bylo alespoň o 50% levnější tak bych to bral.
Datum: 18. prosince 2011 21:09
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Mě se to líbí. Je to nádherná práce a k tý panelce to vkusně sedí!
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 palec nahoru, mě se to teda líbí
Datum: 18. prosince 2011 16:58
 ted kukám ze je to z laminatu.. ale aj tak sa mi to páči
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 Celkom fajn  a hlavne retro štýl nie plast.... mne sa moc páši
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 potřebovál bych poradit,které kolečko na řetěz je kdyš bých potřeboval aby motorka vijela i malý kopec bydlím v obci, kde jsou velké kopce dotut sem tam mnel 13z a rozhoduju se mezi 11z a 10z za odpověd předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:50
Jméno: Standa
IP: uživatel12923
 Ideální je převod 11/55,doporučuju.....
Datum: 18. prosince 2011 19:50
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 **nejvetsich kopcu**
Datum: 18. prosince 2011 13:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 dobrej je 12 jede to max 65 ale jede v pohode jezdil sem stim v lese a v pohode do vejvetcich kocu za 2.. ale podletoho v jaky stavu maš motor
Datum: 18. prosince 2011 13:31
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:03
 já neříkám že to asi nejde  ale docela zajímavé řešený spojení tech válců
Datum: 18. prosince 2011 15:03
 vy se smějete ale jede to brutálně
Datum: 18. prosince 2011 14:55
Datum: 18. prosince 2011 14:33
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci kdyš mam vrtani valce 42 kolik má obsach motor ? 60 ccm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 11:04
 Leco: Vše dělam tak,aby to fungovalo na seriovém motoru.....
Datum: 18. prosince 2011 11:04
 sgx: ty seš dobrej 70ccm  ... 40mm je obsah 55ccm a né 60 !!!!
Datum: 17. prosince 2011 22:50
 stando a jaké je maximální vrtání? a při té tvé 60tce bude stačit orig. klikovka s ojnicí na 21?
Datum: 17. prosince 2011 21:31
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a jak ty misky vypadaj ? nema nekdo fotku ?? nebo rozmery
Datum: 17. prosince 2011 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel12921
 60ccm a fous....
Datum: 17. prosince 2011 21:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přední? Ty ti tam bez úpravy nepůjdou (minimálně udělat jiné misky nebo je přivařit i s krkem).
Datum: 17. prosince 2011 20:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a ješte chcu davat na fichtla tlumiče ze simala musim tam davat jinači kuličky nebo neco ?
Datum: 17. prosince 2011 20:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vrtání 42mm, zdvih 44mm... najdi si objem válce (pokud sti to napamatuješ) a spočítej si to.
Datum: 17. prosince 2011 20:12
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jawa 50
Datum: 17. prosince 2011 19:35
Jméno: sgx
IP: uživatel12547
 vrtani 40 je 60ccm a vrtani 42 je 70
Datum: 17. prosince 2011 19:34
 matematika 6 třídy základní školy???
Datum: 17. prosince 2011 18:50
 jakej motor popř. zdvih ?
Datum: 17. prosince 2011 18:28
|



|