slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci, tak je to tady.. :-) všem drakům přeji Veselé Vánoce, mnoho dárků pod stromečkem a krásně prožité svátky.. Také mnoho štěstí a úspěchů v novém roce a dobře oslavte silvestra ;-) jo a hlavně spoustu najetých km bez nehod, hodně lásky ke strojům značky jawa a čz ;-) ať motorky slouží a dělají Vám jen radost.. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky přeju krásné svátky, bohatého Ježíška a krásný Nový rok ... jen bacha ať to nepřeženete s chlastem :-D ať nejsou smutné nehody.. ;-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku tobě taky :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napodobně a hlavně nejezdit tedkom když mate vypite :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
HOJ, ASI PŘED PŮl ROKEM TADY BYL ODKAZ NA VIDEO S ROTAČNÍM PÍSTEM, NEMŮŽU TO NAJÍ, NEVÍTE NĚKDO ? DÍKY MOC.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: Ve Wankelově motoru není rotační píst? Mě přijde že tam ten píst rotuje dokonce kolem dvou os...
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: Ivo M.      E-mail:      IP: uživatel12070    
Dle brožur je Wankel motor nazýván "Wankelův rotační motor" a rotující součástí je píst tvaru sférického tjosúhelníku. Je ještě jeden rotační motor a to švédský KUGEL MOTOR kde píst připomíná kuličku. Má nízké otáčky a velikou účinnost, ale životnost mizivá kvůli enormnímu tření a zatím ještě nevymyšlenému způsobu dokonalého mazání a třecích segmentů...takže asi tak :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jediný jenco (r) mě pochopil ! myslel jsem tento odkaz. ČZtáku toto je rotační píst, ve wankelu není rotační píst, nýbrž wankelův motor se nazývá rotačním strojem... :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepíku rotační píst je ve wankel motoru ;-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. prosince 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
ne, rotační píst, bylo tam u toho animované video jak se to skládá! probíralo se tady že teoreticky by to šlo, ale byly by tam velké třecí plochy...
 
 
Datum: 24. prosince 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
myslíš Wankel engine?
 
 
Datum: 24. prosince 2011 7:18
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cauwes , mam doma karbec dell orto 19, a mam na nej připravený kolínka 21,3mm v ruznejch délkách,myslíte že by to mohlo jet ?? dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Jejich průměr je 21,3 mm
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
zdar, znate nekoho, kdo opravdu rozumi motorum? Chci se zeptat na neco kolem privery. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
jeste aby jsi nevedel, procital jsem nekolik stranek zpet a pod kazdym druhym podobnym dotazem je tvoje nabidka na prepilovani valce
 
 
Datum: 25. prosince 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12946    
JJ,vim o čem mluvíš,výrobní "vada".....je to dost častý.....
 
 
Datum: 25. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ten je kolikrat k nicemu, protoze vlozka vuci valci neni pred rozlisovanim symetricky natocena.
 
 
Datum: 25. prosince 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12944    
Hlavne to chce kolíček ;-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
delat treba pomocne vyfukove kanaly jen pilnickama moc nejde, nebo sladit presne vlozku s valcem pri lisovani chce taky vic zrucnosti...
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11791    
No když to vemu kolem a kolem,tak základní úprava dvoukanálu na malinko vyšší výkon se dá bez problému udělat jehlovýma pilníkama a smirkovým papírem (řekněme hrubost 120). Dají se vytvořit zajímavé dvoukanály....dá se tak využít různými způsoby potenciál základního seriového válce....jen to chce mít cit a přesnost....vědět "jak na to"....no stress....
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
ja vim, stejskyho znalosti o motorech jsou obdivuhodne. tady na pokecu se ladici pousteji asi do jinych uprav. Pilnik a jede se...
 
 
Datum: 23. prosince 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
pepek: proto aby jsi udělal určitý rozsah výkonu, nepotřebuješ o přívěře nic vědět. Musíš znát vlil časování výf. kanálu na průběh výkonu a podle toho si určíš jaký rozsah má mít. Takže odpověd si dokážeš určit sám a pokud ne, tak na přívěru rovnou zapoměn
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12938    
to mě taky....to ti nepovim,..až tak daleko nejsem.....zeptej se stejskyho ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... mně neklouže a spojka funguje jak má třeba i 5 hodin .)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
zajimal by me nutny rozsah privery pro podobny rozsah vykonu jako zde: http://www.ms50.cz/ms50/82.jpg
 
 
Datum: 21. prosince 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to poradil Kajos,,, výhoda je že ten olej nemění vlastnosti při změně teploty... a má to prej menší odpor vůči točení převodovky díky řídkosti... je fakt že pp90 když byla studená tak klouzala a když se to ohřálo na závodě tak to taky nebylo ono...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
mam tušení....vim že se to dělá....a pak to klouže.....jak komu......
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
nejhorší je,že tady občas něco plácnu v dobrym slovasmyslu a všichni se to ho hned chytnou,ale z úplně špatnýho/opačnýho konce..... dodnes se pokoušim vysvětlit všem,že jsou úpravy motoru výkonové a na druhé straně úpravy motoru,které zajistí funkci spolehlivost motoru při daném výkonu...nenapadá mi ted slovo který by to vystihovalo.....jenže se mi občas zdá,že to stejnak nemá smysl....příklad.....nebudu dávat.....radši.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
co by tě konkrétně zajímalo? odborník nejsem,ale obecný princip znám.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidí slyší zvýšení výkonu a jdou po tom... jo ze začátku to vypadá jednoduše... ale potom už musíš začít řešit věci,které jsou neméně důležité a motor se bez nich neobejde... třeba já jezdím úplně jinej olej v motoru než pp90... sem to psát nebudu protože by to chtěli všichni vyzkoušet a potom brečeli že jim klouže spojka.... možná víš co bych tak tam mohl lít..pokud by jsi chtěl napíšu ti email ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa něco řekl :-) dobrý bylo když taky psal o kroužkách na větší výbrus kvůli zvonění a hned se všichni ptaly.... je zajímavé to, že se vždy toho chytnou ti, kteří skoro ani nemají ponětí proč to ta osoba udělala... ale přiznám se že o přívěře vím minimum...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jasně ! Syp to na mě..
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau drací .. prodava se nekde toto chlazeni ?? nebo dokazal by to nekdo udelat .. http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/87.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja se zeptam v lomaxu ten mame hned za barakem
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
a proč si ho nekoupíš? třeba tu http://www.alunet.cz/ Nebo čekáš že ti ho někdo daruje?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to zas nemůže být takový problém to sehnat ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja spiš nemam material :/
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud nejsi úplně levý, tak si to zrobíš doma na koleni...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
to je v poho jen mit material
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Čau draci myslíte ze mi pude dat vidlice z Čz 175 na Fichtla ?? 20 ram ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jo do krku to pasuje akorat 175 ma ten krk delsi takze se misi virobat ta podlozka
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
díky a pasuje do do toho krku ????
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jo de to ja to mam udelany. musi se prendat misky a vyrobit asi 4cm podložka na jednu stranu.ale nevyhoda sou strašne tězky
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdarec draci. Na jaký objem se dá převrtat válec z jawy dandy 50? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: klikovka      IP: uživatel12547    
a rohodne se to neoplati kupovat! tak som mnel dandynu
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taký istý motor existuje aj v 80ccm. ale sa to nedá prevrtať... je to nicasil
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12613    
Zdar, hoši skládá se převodovka jak u kývaček 250 tak u panelek 250 ? Nebo se prohazují ty dva páry koleček 16/20 a 17/19? Díky moc kluci a holky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to třetí pár zleva, tedy blíže k řetězovému kolečku. Kolo 19 je na hlavním hřídeli, 17 na předloze.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12933    
Myslel jsem jestli je ten pár koleček 19/17 blíž ke spojce a nebo blíž k sekundárku.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to stejné, pár 16/20 je dvojka, 19/17 trojka.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá :-) maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice :-) jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
jasný čím míň kruhů tím míň adidas, :-) :-) :-) ale písty na zakázku a nějaká ta podkova mezi setrváky se dá najít, zima je dlouhá ... ale dík za názor ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ? myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
 
 
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487 ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
638 - 28 mm :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
zalezi z jake 350
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel12931    
čau chtěl sem zeptat na řadičku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/220.html dá se dát na fichtla popřípadě s jakými úpravami ,máte s tím nějáké zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
Podle mě jestly tam jde sundat ta páčka s tisícihranem tak by to mělo ját našroubovat na radicí segment
 
 
Datum: 25. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: CaptainMorgan      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, chci si nechat snížit hlavu na pionýrovi (jawa 05 s kulovitým spalovacím prostorem). Bude to stačit snížit ,, natvrdo na soustruhu,, nebo je nutné vysoustružit i antidetonační štěrbinu a jaký to bude mít vliv na výkon bez ní. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejen že by jsi ji musel utočit hodně ale taky bys ji musel upravit aby ti do ní nenarážel píst...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Tuhle hlavu budeš utáčet hrozně moc,doporučuju o milimetr líznout hlavu z J21.....antidetonační štěrbina je nutná....nebudu vysvětlovat proč,ber to jako hotovou věc....štěrbina má bejt cca 0.7mm.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: kojatky      IP: uživatel12928    
Ahoj....pořád ti to tady funguje to máš dobrý :-) ...rad vzpominam na časyy kdy jsem provozoval jawa.aspweb.cz o pionýrovy s lebkou :-) ...kdyby mě chtěl nekdo kontaktovat tak provozuji web kojatky.webnode.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bus draku,,to uz je histroriee,, mas pravdu od kdy delas do cukr kandlu :-) ale pio snad jeste mas ne? draku
 
 
Datum: 19. prosince 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Čus Draci :-) Můžete mi poradit nějaký tuning na Jawa 21 ? :-) Výfuk - Hikone, Filtr - Sportovní... Tlumiče z mustanga :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Maverick: Mail.....icq moc často nepouštim.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
výfuk mínus půl koně, tjůnink filtr mínus půl koně a tlumiče jsou stejné..... poradim ti tuning.....dej fichtla do kupy,sešteluj,udělej vše pořádně aby nic nedrhlo a vše bylo správně seřízené a namazané a pojede ti to víc.......
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
kup 100 oktanovej benál a plnou syntetikua budeš hotovej tuner
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tlmiče na mustangu su rovnaké takže neviem čo by si tým získal :-D Inak standa prídeš na icq alebo mail ? dik
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě jsi vyjmenoval všechny brzdy:-)))
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
No to jo :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci můžu jezdit s kejvačkou 175 bez baterie? nespálí se třeba relé nebo tak? ( jinak spínací skříňku mám už normál bez ampérmetru v masce) Jo a ještě sem viděl foto s pérákem rv. 1950 ale výfuky měl vyvedený jaksi navrch a válec mohutnější.. nevíte co to je zač? díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hh: jojo, + je ukostřený takže zaizoluju - ( co vede do baterie) říkám to správně? jinak díky za rady.. joo a kolečko a hh jak se menujete na fb? :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elent: Na závody to upravené opravdu bylo, ale Libeňák to nebude, ten vznikl z kývačky o několik let později...hh: Ti dam rejpala!!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar,k tomu péráku.Myslim,že je to libeňák.Byli to upraveny motorky na závody.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
byl sem jedním rejpalem upozorněn že máš možná ukostřený "+", takže prostě zaizoluj ten pól co neni na kostře! :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli s baterkou normálně dobijí, pak bez baterky pojede taky, rozhodně nic nezničíš (stačí zaizolovat kabel k +pólu baterky, ať se ti někde nemlátí o kostru).. s touhle úpravou ale většinou nejde našlápnout, budeš muset roztlačovat..
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html vydel to nekdo ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
Ano. Tři příspěvky pod tebou
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to teda supr krásně to k těm motorkám sedne prostě bomba pro cestovatele :-D a když za to připojí páv ... moc pěkná práce :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Krása! Když by to bylo alespoň o 50% levnější tak bych to bral.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Mě se to líbí. Je to nádherná práce a k tý panelce to vkusně sedí!
 
 
Datum: 18. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palec nahoru, mě se to teda líbí
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted kukám ze je to z laminatu.. ale aj tak sa mi to páči :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkom fajn :-) a hlavne retro štýl nie plast.... mne sa moc páši :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel12855    
potřebovál bych poradit,které kolečko na řetěz je kdyš bých potřeboval aby motorka vijela i malý kopec bydlím v obci, kde jsou velké kopce dotut sem tam mnel 13z a rozhoduju se mezi 11z a 10z za odpověd předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12923    
Ideální je převod 11/55,doporučuju.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
**nejvetsich kopcu**
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
dobrej je 12 jede to max 65 ale jede v pohode jezdil sem stim v lese a v pohode do vejvetcich kocu za 2.. ale podletoho v jaky stavu maš motor
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Našel jsem na motoinzerci parádní stroj :-D. Dvouválcový fichtl - http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/585082-fichtl-100-ccm.html . :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
já neříkám že to asi nejde :-D ale docela zajímavé řešený spojení tech válců :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy se smějete ale jede to brutálně ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
WOW :-D docela dobrý :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci kdyš mam vrtani valce 42 kolik má obsach motor ? 60 ccm ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12923    
Leco: Vše dělam tak,aby to fungovalo na seriovém motoru.....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sgx: ty seš dobrej 70ccm :-D ... 40mm je obsah 55ccm a né 60 !!!!
 
 
Datum: 17. prosince 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando a jaké je maximální vrtání? a při té tvé 60tce bude stačit orig. klikovka s ojnicí na 21?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a jak ty misky vypadaj ? nema nekdo fotku ?? nebo rozmery
 
 
Datum: 17. prosince 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12921    
60ccm a fous....
 
 
Datum: 17. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Přední? Ty ti tam bez úpravy nepůjdou (minimálně udělat jiné misky nebo je přivařit i s krkem).
 
 
Datum: 17. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
a ješte chcu davat na fichtla tlumiče ze simala musim tam davat jinači kuličky nebo neco ?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vrtání 42mm, zdvih 44mm... najdi si objem válce (pokud sti to napamatuješ) a spočítej si to.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jawa 50
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: sgx      IP: uživatel12547    
vrtani 40 je 60ccm a vrtani 42 je 70
 
 
Datum: 17. prosince 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matematika 6 třídy základní školy???
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakej motor popř. zdvih ?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:28
 
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:47:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu